Lezbijka liže mokru macu

Urednikova napomena: ova priča sadrži scene ili scenarije grubog, nevoljnog, sumnjivo dobrovoljnog seksa ili seksa bez pristanka.

Predgovor

Angel i ja bili smo online prijatelji godinama dijeleći svoje najdublje i najintimnije misli, kao i stvari koje nas zanimaju u svakodnevnom životu. Sreli smo se tri puta osobno za seksi avanture u raznim zemljama.

U našoj prvoj avanturi sreli smo se na Filipinima. Avantura je na kraju bila tako nevjerojatna s burnim seksom i eskapadama koje su imale toliko obrata, obrata i iznenađenja da smo odlučili pisati o tome.

Tako smo se dobro zabavili na našoj prvoj avanturi na Filipinima da smo odlučili napraviti godišnju avanturu. Naša druga avantura bila je na Havajima gdje smo imali grupni seks u avionima, brodovima i na plaži. Treća avantura dogodila se u svjetskoj prijestolnici seksa, Tajlandu. Upravo smo završili ovu, našu četvrtu avanturu u vrlo otvorenom i naprednom gradu, Amsterdamu. Odlučili smo ne samo napisati ovu četvrtu priču, već i snimiti naše nevjerojatno iskustvo na video.

Neka od poglavlja napisala je Angel sa svojim gledištem, a druga sam napisao ja. Kad ih pročitate, moći ćete uočiti razliku.

Nadamo se da ćete uživati ​​u našim nestašnim avanturama u Amsterdamu i podijeliti ih sa svojim prijateljima. Ostavite nam komentar jer bismo voljeli čuti vaše mišljenje!

Konačno, svi likovi u ovoj priči stariji su od 18 godina.

Sve najbolje, Angel i Carl

Poglavlje 1 - Uzbuđenje

"Opa. Izluđuješ me!" poslao sam poruku.

Angel je bio na Filipinima s 15 sati vremenske razlike u odnosu na mjesto gdje sam ja bio u Seattleu.

Poslala mi je golu zadirkujuću sliku za moje buđenje i to me definitivno probudilo!

"Brzi video poziv?" tražio sam.

"Naravno, nazovi me", odgovorila je Angel porukom.

Pritisnula sam tipku za videopoziv i Angel se javila.

"Hej slatkice", rekao sam dok sam namještao telefon.

"Hej sunašce, dobro si spavao?" odgovorila je Angel.

“Pa, prije svega, puno vam hvala na toj slici.Bilo je to tako sjajno buđenje. Što se spavanja tiče, kao što znate, obično se onesvijestim i dođem ujutro. Ali u posljednje vrijeme imam problema sa spavanjem."

"Zašto ne spavaš dobro. Znam da obično čvrsto spavaš, osim ako nemaš užasno živopisan san kao neku noć", odgovorila je Angel.

"Da, molim te, nemoj me podsjećati na tu živopisnu noćnu moru. Nadam se da neko vrijeme više neću imati takvu noćnu moru. Razlog zašto u posljednje vrijeme nisam dobro spavao je to što sam toliko tjeskoban i uzbuđen zbog našeg putovanja u Amsterdam."

"Uvijek se iznerviraš prije naših godišnjih avantura i znaš da stvari uvijek funkcioniraju", rekla je Angel utješnim tonom.

"To je prava Anđela. Ovaj put je drugačije. Posljednji put kad smo se sreli na Filipinima, Havajima i Tajlandu, brinuo sam se da bih ti mogao dosaditi i osjećao sam se nesigurno. Brzo sam prešao tu nesigurnost čim sam vidio ti i putovanja na kraju su bili tako nevjerojatni da nikada neću zaboraviti ta iskustva. Svaki dan ih ponovno proživljavam u mislima," objasnio sam.

"Ne mogu se više složiti i svakodnevno proživljavam ta nevjerojatna iskustva. Kako ste mislili da je ovaj put drugačije?" upitala je Angel.

"Ovaj put ne mogu izbaciti uzbuđenje iz glave. Lezbijka liže mokru macu Mislim, govorimo o Amsterdamu, jednom od najseksi mjesta na svijetu. Toliko se radujem tome da mi je teško vrijeme obuzdavajući samu sebe", rekla sam uz smijeh.

Angel se nasmijao i rekao: "Još samo nekoliko dana, preživjet ćeš, obećavam!"

"Znam. Ponašam se djetinjasto u vezi s tim, ali ponekad je teško kontrolirati svoj libido", dalje sam objasnila. "Bit ćeš u svom zrakoplovu prije nego što shvatiš i vidjet ćemo se s druge strane. Bit će jako zabavno!" "Pa, kasno je i bolje da te pustim da malo odspavaš. Hvala na razgovoru i što si objavio svoju nevjerojatnu sliku. Zbog tebe sam se osjećao bolje, ali i napalio sam se nego ikad !" uzviknuo sam dok sam se smijao. "To je bila ideja!" Angel je kroz smijeh rekla: "Ugodni snovi.Sutra ću razgovarati s tobom," rekao sam. "Želim ti ugodan dan i molim te pokušaj usmjeriti to uzbuđenje prema nečem pozitivnijem. Vidimo se vrlo brzo!" rekla je Angel sa samopouzdanjem. "Imaš pravo. Uvijek je lijepo razgovarati s tobom," rekao sam dok smo završavali razgovor. "I ti također. Ugodan dan!" Oboje smo poklopili slušalicu. Počeo sam planirati ovo putovanje u Amsterdam odmah nakon što smo se vratili s Tajlanda prije godinu dana. Preko nekih prijatelja i drugih kontakata stupio sam u kontakt s tipom u Amsterdamu, Willemom. Angela i ja tražili smo dobro mjesto u Amsterdamu gdje bismo mogli okupiti amatere kako bismo ispunili seksualne fantazije i također ih snimili na video. Willem je bio upravo tip koji bi nam mogao pomoći. Tražili smo mjesto koje ima razne seksualne igračke iz seks ljuljački od dilda do Sybian strojeva i Crna djevojka siše macu između. Willem je uspio prihvatiti sve s našeg popisa i više. Willem je također postavio nekoliko probnih oglasa za nas kako bismo saznali kakav je apetit za različitim stvarima od javnog seksa uz rizik da budete uhvaćeni na sve vrste raznih seksualnih radnji na mjestu seksa.Veliki interes je bilo i kod djevojaka (starijih od osamnaest godina) koje su se prvi put odricale nevinosti na videu.

Uistinu sam uživao gledajući voljne djevojke kako odustaju po prvi put i gledajući izraze njihovih lica dok su uzimale čvrsti kurac. Bila je to jedna od mnogih vrsta uživanja koje sam volio. Nisam volio prisilni seks, mučenje ili tjelesne izlučevine nevezane uz seks. Iznimka je bila mokrenje sve dok je nisam morala piti. Angel i ja odlučili smo da drugi ljudi produciraju videozapise o tim kinkovima i da neće biti dio naših videa. Bili smo iznenađeni velikim brojem amatera koji su bili zainteresirani za sudjelovanje u našem seks videu.Naravno, trebat će ih provjeriti kako bismo bili sigurni da su pravi amateri, stariji od osamnaest godina, kao i proći zdravstveni pregled prije sudjelovanja u našim videima. Obojici nam se svidjela ideja rada s amaterima koji obavljaju različite seksualne radnje za prvi put. Također nam se svidjela ideja video snimanja amatera od početka do kraja, a ne samo seksualni čin. Mislili smo da će postojati tržište materijala na kojem će publika osobno upoznati amatere. Kako bih zabilježio svoja iskustva, kupio sam relativno skupu, ali laganu video kameru s najnovijom tehnologijom. PMS Analni seks Willem mi je rekao da ima iskustva s video kamerama i da nam može pomoći.

Iako sam vježbao s kamerom, mislio sam da je korištenje Willema odlična ideja jer je dodala određenu fleksibilnost. To je ono što Angelu i meni omogućuje većinu režije. Kad bi se ovaj materijal prodavao na otvorenom tržištu, to bi bio umak. U protivnom, mi, kao i amateri koji su sudjelovali, uvijek bismo mogli ponovno doživjeti našu amsterdamsku avanturu i video visoke kvalitete. Poglavlje 2 – Fly Day“Nikad ne slušam!” Uzviknula sam u sebi dok sam gledala ratnu zonu odjeće, toaletnih potrepština i putnih stvari koje još treba sortirati i spakirati u moj skoro pun kovčeg, samo nekoliko sati prije leta.

Telefon mi je zavibrirao i dobila sam poruku od Carla koji me pita jesam li spremna.

Odgovaram: "Mislim?"

Snimim fotografiju eksplozije svog kovčega i pošaljem mu je.

Carl zove i ja se javljam, stavljajući svoj telefon na handsfree da se mogu nastaviti pakirati.

“Što se događa s ćorsokakom oko odjeće. Nisam li ti napravio popis onoga što će ti trebati za hladno vrijeme?" upitao je Carl zabavljenim tonom dok je gledao kako stavljam i vadim stvari iz svog kovčega.

Sada se čini očiglednijim da je Carl najrazumniji od nas sa svojim popisima. Drago mi je da mi nije vjerovao na riječ da se sama mogu pakirati za put i poslao mi je popis onoga što mi treba.

"Jesi. A ja ovdje imam sve, obećavam. Pokušavam nadjačati svoje programiranje za lakše putovanje jer je ova odjeća za hladno vrijeme tako teška,” kažem dok kompaktno savijam i stavljam još stvari u svoj kovčeg.

Carl se nasmijao dok je odgovorio: “Podsjetio sam te da se ne pakiraš u zadnji čas. Znaš, znam da će ti biti dvostruko hladnije nego meni jer se nećeš naviknuti na to. Ali bit ćemo zauzeti stvarima koje nas griju i griju, pa nemoj previše brinuti."

Nakon što sam uvjerio Carla i pokazao mu da sam uspio spakirati gotovo sve, pozdravili smo se kako bih mogao otići do zračne luke. Letjet ću nekoliko sati prije Carla, budući da će let za Amsterdam trajati oko 19 sati iz Manile, uključujući dvosatno presjedanje u Kataru. Laknulo mu je jer ima puno kraće vrijeme putovanja iz SAD-a. Tempirali smo letove da skoro stižemo u isto vrijeme.

Ukrcao sam svoj kovčeg u auto Ruske nevjeste australija prelijepe još jednom dao svoju ručnu torbu za stvari koje će mi trebati na putu; putovnica, viza, avionske karte i bording karte, nekoliko osobnih iskaznica, novčanik. Mislim da sam spreman.

Poslao sam Carlu poruku nakon ukrcaja da ga obavijestim da se nisam otkačio i da smo moj kovčeg i ja uspjeli u jednom komadu. Također Analne igračke za dječake mu dao do znanja svoju gracioznost pod pritiskom plus nekoliko milja čestog letača, što me prebacilo u poslovnu klasu.

Sjeo sam na svoje mjesto i dobio šampanjac dobrodošlice. Let je poletio i popio sam još dvije čaše šampanjca za dobrodošlicu prije nego što sam odlučio prespavati veći dio 10-satnog leta do Katara.

Sletio sam u Katar i pronašao udoban kutak da čekam svoj let s presjedanjem. Dobio sam poruku od Carla da se već ukrcava na let. Još deset sati do kraja i ponovno ću ga vidjeti. U potpunosti sam uživao u našim prethodnim putovanjima u mojoj zemlji, na Filipinima, kao i na Havajima i Tajlandu, uključujući nekoliko nezgoda i prijatelje koje smo sreli putem.

Bio sam malo nervozan jer mi je ovo prvi put u hladnijoj klimi, potpuno nepoznatom području i Carlovom obećanju nove avanture. Ali volio bih misliti da smo oboje usklađeni jedno s drugim i što god on planirao, siguran sam da ćemo se dobro zabaviti.

Kupio sam nekoliko knjiga u knjižari u zračnoj luci i čuo sam da je moj let za Amsterdam već ukrcaj. Još jedna vožnja avionom i opet ću vidjeti Carla i krenuti u novu avanturu. jedva čekam!

Poglavlje 3 - Ponovno ujedinjenje

Moj avion je konačno sletio u Amsterdam i ja sam odahnula. Jedva sam čekao da izađem iz aviona jer mi je stražnjica bila utrnuta, a cijelo tijelo ukočeno. Ustao sam da protegnem udove prije izlaska iz aviona.

Bila sam nestrpljiva i uzbuđena što ću vidjeti Carla i pitala sam se je li dobro stigao do našeg stana za praznike. Hoćemo li i dalje biti isti ljudi. Bismo li i dalje željeli jedno drugom isto. Sada znam kako se Carl osjeća kad razmišlja o tim stvarima. Hodao sam prema vratima za dolazak i osvrnuo se u potrazi za štandom taksija u zračnoj luci. Još nisam Monsters cock story hladnoću, ali imam vunenu košulju, lagani kaput omotan oko struka i debelu jaknu u torbi, prema Carlovim uputama. Analni seks samoubistvo Carlov let stigao je prije gotovo dva sata i dogovorili smo se da ćemo se samo naći u našem iznajmljenom stanu za odmor, tako da nije morao dugo čekati i mogao se opustiti. Čini se da u zračnoj luci nije bilo gužve jer studeni nije. vrh za turiste. Kopala sam duboko po torbici u potrazi za telefonom kako bih pronašla aplikaciju za aerodromski taksi kad sam osjetila tapšanje po ramenu. Okrenuo sam se s pogledom jelena u svjetlima farova, i eto ga, Carla s glupim smiješkom na licu. "Iznenađenje!" Uzviknuo je smijući se, raširivši ruke. "Carl!" Napola sam vrisnula dok sam mu se bacila u naručje za veliki zagrljaj i poljubac, gotovo nas oboje srušivši. “Znaš da ne volim iznenađenja!” “Nadao sam se da ćeš napraviti iznimku,” rekao je Carl, i dalje Nude pinoy hunks smijući. “Iznimka odobrena.Lakše mi je. Zašto. Kako si još uvijek ovdje. Jeste li morali dugo čekati. Kakav je bio tvoj let. Žao mi je što moja usta trče brzinom od 10 milja na sat!" Ispalio sam pitanja, a Carl se samo nasmijao. "Moj let je kasnio sat vremena pa te nisam morao dugo čekati", odgovorio je. “Hajde da nađemo prijevoz i usput ćemo razgovarati.” Izašli smo iz zračne luke i osjetio sam kako mi hladan vjetar udara u lice. Još sam se nasmiješio. “Brrrrr. Tako je hladno. Obožavam to!” Carl sumnja da će moja ljubavna afera s hladnoćom potrajati, ali osjećam se optimistično. Bilo je kasno poslijepodne kad smo stigli do stana u blizini četvrti De Wallen. Pogledao sam prema našoj zgradi i niz ulici, a sve je dosad izgledalo šarmantno. Stan je bio na trećem katu i ostala sam bez daha kad sam otvorila vrata. Garsonijera je bila prostrana s velikim prostorom za sjedenje i kuhinjom s jedne strane, s prozorima od poda do stropa, terasom s pogledom na kanal i velikim dnevnim boravkom. krevet s prozorima koji gledaju na mirnu ulicu. Stan je imao prostranu kupaonicu s tušem i kadom. Oboje smo čeznutljivo gledali u krevet, ali želudac nam je krulio i oboje smo se smijali. “Aduti gladi padaju za sada!” kažem. Odlučili smo prošetati ulicom pored kanala i pronaći restoran za nešto nešto pojesti. Kafić. Idemo jesti tamo!” predložio sam, nastojeći to učiniti. “Mislim da to nije dobra ideja. Tamo nećete naći kavu", rekao je Carl sa sjajem u očima, "Zašto ne?" upitao sam. “Oni prodaju stvari koje te napuše. Ako želite, možemo to probati neki drugi dan,” odgovorio je Carl. Pronašli smo restoran na samom kanalu, a za našim stolom mogli ste vidjeti dame noći kako se pojavljuju u izlozima u izazovnim pozama. Naručili smo Smørrebrød to share, razne otvorene sendviče koji se sastoje od raženog kruha, s ribom i mesom, povrćem i umakom na vrhu.Naručili smo i nekoliko craft piva uz hranu. Dok smo se vraćali u stan, prošli smo pored trgovine namirnicama i Carlovim osnovnim zalihama vina i tekile. Čim smo se vratili u stan, žurno smo se svukli. drugi, frustrirajuće guleći sve slojeve odjeće. svršavanje u guzu price Zajedno smo se tuširali, u žurbi da dođemo zajedno. Sapunala sam Carlov kurac i jaja, a također i između njegovih guzica. Zastenjala sam osjetivši kako mi Carlove ruke sapunaju grudi, macu i dupe. Obrisali smo jedno drugo, a Carl me odveo do kreveta, ne zamarajući se našom odjećom. Soba je bila ugodno topla uz uključeno grijanje. “Želim te za desert,” sramežljivo kažem Carlu, osjećajući kako se cijelim crvenim. “I ja sam razmišljao o istoj stvari”, odgovorio je Carl dok je ležao na leđima na krevetu i postavio me na ruke i koljena iznad njega. Moja glava je bila okrenuta prema njegovim stopalima, a njegov otvrdnjavajući kurac bio je točno ispred mojih usta.

Usta su mi potekla, a ruka mi je ispružila da ga čvrsto zgrabi, krećući se gore-dolje po njegovoj dužini. Moj je jezik ispružio ruku da poliže rubove prije sperme na vrhu, a ja sam zastenjala na okus i osjećaj njegovih prstiju kako šire usne moje mace iza mene.

Moje usne obuhvaćaju njegovu glavu i počela sam ga nježno sisati dok se moja ruka nastavljala kretati gore-dolje po njegovoj dužini. Ostala sam bez daha dok je njegovim jezikom prelazio po mom već natopljenom klitorisu, natapajući se mojim sokovima dok je gurao prst u moju rupu koja sam voljno čekala.

“Tako mokar i željan,” Carl je rekao, dok su mu se usne približavale mom klitorisu, ispuštajući zvukove usisavanja dok me zadovoljavao.

"Da!" Kažem, prije nego što sam još uzela njegov penis u usta, usne su se čvrsto stisnule oko njegovog obujma. “Radovao sam se ovome cijelu godinu. Sviđa mi se tvoj ukus, a ti si tako debeo i tvrd."

Pustila sam ga da uđe duboko u moja usta, njegov kurac mi je dospio do stražnjeg dijela grla, njegova jaja su mi udarala u bradu. Osjetila sam kako se njegov kurac trza u mojim ustima dok sam prelazila prstom oko njegove guzice, milujući je dok sam mu sisala kurac.

“Daj Xxx erotske prici besplatna priča ruku, Angel. Osjeti koliko si mokar," naredio je Carl.Ispružila sam ruku i pružila mu ruku, a on je stavio moje prste na moj prorez, osjećajući koliko sam postala skliska. Stavila sam mokri prst na njegovu guzicu i nježno ga gurnula, i čula sam kako Carl stenje od zadovoljstva. Osjetila sam kako njegov kurac postaje nevjerojatno jači i veći u mojim ustima, dok sam ga prstom nježno jebala u dupe.

Skoro sam se zabila u njegova usta dok je jezikom jebao moju rupicu, a njegovi prsti lagano štipali moj klitoris. Moja maca sokovi su teče dok sam se približavao svom vrhuncu. Više precuma je pobjeglo iz njegovog penisa, a ja sam bila gladna za još.

Vrisnula sam kad je Carl gurnuo jedan prst natopljen sokom od moje maca u moje dupe, dok sam osjećala kako njegova usta halapljivo jedu moju macu i piju moju spermu. Ukočila sam se kad sam mu došla na usta, zaboravljajući disati na nekoliko trenutaka, dok mi se maca grčila dok mi je njegov kurac gurao duboko u grlo, a ja sam zadivila.

Carl je promijenio položaje, stavio me ispod sebe i duboko me poljubio. Njegova brada blistala je od moje sperme i mogla sam se osjetiti na njegovim usnama i jeziku. “Moram biti u tebi,” rekao je Carl, neposredno prije nego što je gurnuo svoj tvrdi kurac u moju macu koja je čekala. Bila sam natopljena spermom i moja mu je maca jednim potezom proždrla kurac do drške. Dahnula sam, osjetivši blagu opekotinu od njegova ulaska, moje su ruke uhvatile njegove ruke. “Ozljeđujem li te. Tvoja me maca tako čvrsto steže da je teško ne svršiti odmah poput tinejdžera s mokrim snom,” upitao je Carl, držeći se mirnim u mojoj mačkici koja se još uvijek grči.

Napravio je pokret da se izvuče, a moje su ga ruke žurno zgrabile za stražnjicu kako bi ga zadržale mirnim. “Ne. Ne baš. Ne izvlačite. Maca Kitty se samo mora ponovno naviknuti na tebe.” uvjeravao sam ga.

Kako bih dokazala svoju tvrdnju, podižem kukove, gurajući ga dublje unutra, a njegova glava kurca škaklja mi grlić maternice.

"Čini što želiš sa mnom, Carl, prošlo je toliko vremena", inzistirao je Angel. Čini se da je to bilo sve ohrabrenje koje mu je trebalo i počeo se snažno zabijati u mene.Moj um je izgubio svaki razum i pratila sam njegove pokrete zamah za zamahom, podižući kukove u susret s njim dok Lezbijka liže mokru macu spuštao.

Šamar. popers Analni seks Šamar. Šamar. Čula sam i osjetila kako njegova jaja udaraju o moju guzicu, a ja sam ponovno svršila, natapajući njegov kurac, jaja i svoju guzicu svojom spermom dok je curila iz moje rupe.

Carl se iznenada izvukao, a ja sam htjela prosvjedovati kad sam osjetila njegov još uvijek tvrdi kurac gurnut o moju guzicu. Podignuo mi je kukove, gurajući moja koljena prema meni.

“Je li Kat bila dobra djevojka?” upitao je Carl, misleći na moju ne tako zabranjenu rupu.

„Da, ali i ona je bila gladna tebe. Molim te, Carl, jebi me!” Preklinjem.

Carl je raširio moje guzice, a ja sam osjetila kako se glava njegovog penisa gura u moje dupe. Ruke su mi zgrabile plahte ispod mene za kupnju dok sam osjećala kako se prici s ekstremnim ropstvom rupa nevoljko rasteže da dočeka Carlovu invaziju.

"Uvijek si tako uska, tako zgodna", rekao je Carl dok je ulazio i izlazio, ulazio i izlazio.

Izvadio je svoj kurac iz mog dupeta i gurnuo ga do balčaka u moju macu kako bi dobio više prirodnog podmazivanja, te ga ponovno vratio u moju guzicu, svaki put dublje.

Mogla sam samo zuriti u njega. Gledajući zadovoljstvo na njegovom licu dok se moja maca i guzica skupljaju i grče oko njegovog penisa. Moj donji dio tijela bio je podignut još malo, i osjećao Domaća cijev za seks priče se gotovo naglavce na krevetu, moja maca i dupe ravno u zraku dok mi je gornji dio tijela ostao ravno na krevetu. Gurnuo se u moju guzicu do balčaka, konačno natjeravši moju guzicu da uzme cijeli njegov kurac, osjećajući njegova jaja na mojoj guzici.

Osjećao sam se tako dobro i misli su mi se pretvorile u kašu. Sve o Gole djevojke sa starcima sam mogla razmišljati bio je nevjerojatan osjećaj kad se njegov kurac još nekoliko puta zabio duboko u moju guzicu, a ja sam opet došla. Činilo se da mi se cijelo tijelo trzalo, bilo mi je vruće i zaboravila sam disati na nekoliko sekundi. Osjetila sam kako još moje sperme izbija i podmazuje Carlov kurac dok je nastavio vrtjeti u meni, dok mi je nešto sperme curilo niz leđa i prednjicu.

Osjetila sam kako mi se Carlov kurac trza u guzici, a mlaz njegove sperme ispunio me.Carl se naglo izvukao iz mog dupeta i gurnuo svoj još uvijek tvrdi penis u moju macu do balčaka. Carl je završio sa svršavanjem u moju macu, a ja sam se osjećala tako sito. Nikad nisam prestala svršavati. Morat ćemo promijeniti natopljene plahte.

Oboje smo se srušili na krevet, bez daha. Carl raširi moje noge, gledajući kako njegova i moja sperma cure iz moje mace i šupka. Nježno je gurnuo spermu natrag u moju macu i dupe, želeći je tamo i zadržati.

Mazili smo se dok smo dolazili do daha, milujući jedno drugom lice kao da želimo zapamtiti i brojati sve crte, mrlje i crte.