Umjetnički otisci sretni tinejdžer u dobi

Kad sam se probudio, dan je tek počeo svitati. Još uvijek sam bio žlica s Karen. Također, još uvijek unutar njenog anusa iako sam bio mekan. Kim je još uvijek bila prebačena preko jastuka sa Sue i Mattovim glavama Analni seks njezinim spolom. Sue i Matt ležali su na boku kao Karen i ja.

Nasmijao sam se u sebi, izgledalo je kao ostaci rimske orgije ovdje. Karen se tiho promeškoljila, ali se nije probudila. Savijala je kukove jednom, a zatim još jednom. Moja se osovina počela polako ukrućivati. Kako je to učinio, pomaknuo se dublje u nju i njezini su se bokovi pomaknuli više.

Oči su joj naglo otvorile i zijevnula. Bokovi su joj se ponovno pomaknuli i nasmiješila se. Kukovi su joj nastavili polako raditi. Sueine su se oči otvorile, a zatim ponovno zatvorile. Samo sam mogao vidjeti jednu od njih ispod Kiminog bedra. Ponovno su se otvorile. Polako je zamahnula bokovima unatrag čvršće uz Matta.

Mislio sam da je još uvijek pokopan. Bokovi su joj se pomaknuli gore i naprijed. Obrađivala ga je unutra i van dugim potezima. Nakon tri-četiri, njegova se glava pojavila iznad njezina ramena, koju je poljubio.

Karenini bokovi odražavali su Sueine. Sue je polizala unutarnju stranu Kiminog bedra. Mumljala je u snu. Umjetnički otisci sretni tinejdžer u dobi Sue je opet polizala. Bilo je još mrmljanja. Jedno Kimino oko se otvorilo. Zatvorio se, a zatim su se obje otvorile. Nasmiješila se Karen i meni. Polako se podigla na koljena, samo da bi pronašla Matta i Sue između njih.

Prišla je Mattu iza leđa i poljubila ga. Spustila je pogled prema mjestu gdje su Sue i Matt bili zajedno i oči su joj se raširile. Oblizala je usne i zagledala se. Sue je posegnula i povukla Matta. Otkotrljao se na nju i oboje su kleknuli. Sue je udarila dupetom u Matta.

Karen je meni učinila isto. Kad smo došli do koljena, napravio sam dugačak polagani zaveslaj, a zatim jedan snažan. Kim se pomaknula kako bi mogla gledati obje osovine kako ulaze i izlaze iz djevojčinih stražnjica. Ruka joj je otišla do klitorisa. Matt i ja sada smo se oboje snažno, dugo i brzo milovali.

Prvi jutarnji zvukovi bili su vlastiti jezik. Nas četvero smo svi postali bučni.Zvuk lupkanja bokovima po guzici bio je glasan. Djevojke su stenjale i stenjale. Matt i ja disali smo teško i glasno.

Osjetio sam kako mi Karenina ruka dodiruje jaja i znao sam gdje su joj prsti. Počela je dolaziti, snažno i brzo. I ja sam. Kad sam pogledao Matta i Sue, ona je bokovima čvrsto udarala o Mattovu nepomičnu osovinu. Glava joj je vitlala s jedne na drugu stranu.

Kim je imala dva prsta jedne ruke koja je radila unutar i izvan svog spola. Drugom je naizmjenično trljala i štipala klitoris. Oči su joj sada bile zatvorene. Tijelo joj je postalo izbočeno i drhtaj je prošao gore, a zatim niz njega. Snažno je sjela između peta.

"Kakav vraški način za početak dana", rekla sam.

*****

Program dana je bio da se šest parova podijeli u tri grupe i ode na planinarenje i piknik. Karen i Matt otišli su s Everettovima i Macovim. Kim i Sue išle su s Thompsonovim i O'Dellovim. Uzeo sam White's i Robert's.

Tri staze vodile su različitim rutama od oko četiri milje do istog mjesta, izletišta u blizini starog ribnjaka na drugoj strani brane. Šetnja natrag bila bi kao grupa oko starog ribnjaka i iza našeg bračnog brda do mosta blizu kolibe jedan. Bela Torn Analni seks Ondje je izgrađeno novo kupalište, mjesto za rashlađivanje prije dolaska u glavni kamp.

Prva grupa je otišla. Karen i Matt bili su goli, kao i Macovi. Bio je i Shawn Everett. Carla je, vidjevši sve ostale gole, polako skinula majicu. Posegnula je za svojim kratkim hlačama, razmislila o tome, ali ih nije skinula. Shawn joj se nasmiješio i zagrlio je.

Sue i Kim, obje gole, predvodile su svoju grupu. Thompsonovi na začelju su još uvijek bili goli. O'Dellovi su skinuli vrhove. Brian je promatrao dvije žene koje su hodale ispred njega. To je bilo sve dok Martha nije stala i oštro se zagledala u njega. Zastao je i pogledao je. Polako je ispružio ruku i dao joj znak da je uzme. Učinila je s osmijehom koji joj je obasjao lice. Bila je zapravo vrlo lijepa kad je njezin osmijeh bio pravi.

Krenuo sam prema trećoj stazi. Ken White je bio gol. Njegova je žena još uvijek imala kratke hlače. Robertovi su imali samo svoje kratke hlače; upali su iza mene. Dok su prolazili pored White'sa, Sandi White je rekao Sandy Roberts. "Volio bih da imam hrabrosti skinuti kratke hlače."

"Da ja skinem svoj, bi li se ti osjećao bolje zbog toga?" upitala je Sandy. Stao sam, zakoračivši u stranu staze.

John Roberts također je stao Vjenčanica za djevojku čvrsto se zagledao u svoju ženu. "Što sam ti rekao o tome. Moram li ti opet reći. Nosiš proklete kratke hlače. Trčanje uokolo bez majice je dovoljno loše,"

Sandy je spustila glavu, a zatim je pogledala gđu White i sramežljivo se nasmiješila. Polako je okrenula glavu i pogledala muža preko ramena. Izdržala je njegov pogled. Polako se uspravila do svoje pune visine i ispružila prsa.

"Ako se želim skinuti u kratke hlače, hoću. Ako ti se ne sviđa, izvini. Već mi je žao zbog toliko stvari, još jedna neće napraviti razliku", rekla je. mekim samouvjerenim glasom. Analni seks jebanje na wc-šolji Osvrnula se na gospođu White i s prkosom skinula svoje kratke hlače. Smotala ih je i stavila u svoju torbicu.

"Što kažete na to, Sandi. Želite li se pridružiti pobuni. Mogu nas samo ustrijeliti", rekla je.

"Nisam mislio stvarati probleme između tebe i tvog muža", rekao je Sandi u žurbi.

"Ne moraš se brinuti o tome. Moj muž stvara dovoljno problema, sam, na čemu se jako trudi biti. biti sam", dodala je oštro pogledavši Johna. "Samo skini te kratke hlače i baci ih. Bit ćeš dobro. Svidjet će ti se sloboda." Jako je naglasila posljednju riječ.

Sandi je duboko udahnula i pogledala svog muža. Kimnuo je glavom. Žurno je skinula kratke hlače i brzo ih strpala u torbicu. Nije si namjeravala dati vremena za razmišljanje. Na trenutak je stajala vrlo mirno, a zatim se opustila, a osmijeh joj je polako ispunio lice.

- Neće valjda netko tko vidi moje debelo golo tijelo pasti u nesvijest ili pobjeći vrišteći - rekla je kroz smijeh.

Njezin suprug Ken stavio ju je rukom oko struka i poljubio. "Rekao sam ti da nisi debeo, samo trebaš svježeg zraka i tjelovježbe."

John Roberts je frknuo i okrenuo se. Promrmljao je dok je odlazio. "Ako prokleta kurva želi trčati uokolo gola, dovraga s njom."

Uhvatila sam ga za ruku. "Ti blesavi kurvin sine, dovraga, tko si ti. Ovdje su s nama dvije ugledne dame. Na cijelom ovom imanju nema kurve i podsjetit ću te da ja, zajedno sa svojom obitelji, posjedujem ovo mjesto. Mislim da objema ovim damama dugujete ispriku."

"Skini. ti si. ruku. mene!" rekao je hladno. "Idem u svoju kolibu. Ako mi se žena ne pridruži za nekoliko minuta. obučena, ja ću otići i dovraga, isprika."

Pogledao sam njegovu ženu. Oči su joj planule iznutra. Bila je totalno prkosna. "Kada dođete do kapije, u kutiji ispod tipkovnice nalazi se telefon. Birajte jedan, dva i jedan. To je izravna linija do ureda instituta u gradu. Recite im da pošalju auto po vas. Bit će treba im deset minuta da stignu. Dvaput pritisnite dva na podlozi. To će otvoriti vrata," rekla sam još uvijek ga držeći za ruku i stežući.

Istrgnuo mi ga je iz stiska i odjurio. Sandy ga je gledala kako odlazi ne osvrćući se. Skoro je stigao do kabine kad je napravila mali korak naprijed i ukočila se. Licem su joj preletjeli bljeskovi emocija. Stvrdnuo se u mrštenje i ona se odmaknula.

"Hoćemo li nastaviti pješačenje?" Rekla je gledajući me. Rukom sam joj dao znak da nastavi. ukradene gaćice price Učinila je to dugim koracima i zamahom bokovima. Zabacila je glavu i nasmijala se.

Gospodin i gospođa White pogledali su jedno drugo, a zatim mene. Polako sam odmahnuo glavom i ispružio ruku da također nastave. Donio sam stražnji dio.

*****

Prešli smo gotovo pola udaljenosti kad je Sandy usporila korak i pala pokraj mene. Nije me pogledala."Jesam li učinio pravu stvar. Jesam li trebao.?" Pustila je da rečenica visi.

Htjela sam vrisnuti na nju: "Prokleto točno, učinila si pravu stvar!" Ali nisam mogao, nije bilo moje mjesto. "Ako je ono što si učinio ono što si mislio da je dobro za tebe, onda da. u pravu si. Ako nisi, onda." Pustio sam i svoju rečenicu da visi.

Gospođa White je stala i okrenula se toliko brzo da je Sandy naletjela na nju. Gospođa White zgrabila ju je prije nego što je odskočila i pala. Držala je Sandy i pogledala je u oči. "Da je moj Kenny ikada razgovarao sa mnom na taj način, slomio bih mu obje noge. Ja sam samo debela Seks za zrele bluze krmača, ali djevojka mora imati svoj ponos. Ti si prekrasna mlada dama. Možeš ti puno bolje od toga ljigavac."

Sandyjevi su se zagrlili. Sandy je šmrcnula, a Sandi ju je nježno potapšao po leđima. Pogledala sam Kena, nasmiješila se i kimnula. Nasmiješio se i uzvratio glavom. Sandyjevi su nastavili s rukama oko struka. Ken i ja smo slijedili.

Kratkim putem niz stazu došli smo do odmorišta. Imala je malu natkrivenu terasu sa stolom i tri klupe. Postojala je fontana i mali toalet. Napravili smo pauzu.

Sjela sam za stol. Ken i Sandy krenuli su prema WC-u. Sandi je otišao do fontane. Kad je prišla i sjela preko puta mene, rekao sam, "Hvala na pomoći, ti si sjajna dama. Ali molim te, učini sebi i meni uslugu, nemoj se rugati. Da, imaš malo kilograma da smršaviš ako trebaš ili želiš, inače si dobra, ljubazna i brižna osoba. Teško ih je pronaći."

Gledala me dugi trenutak. "Mislim da to misliš. šamaranje Analni seks Hvala ti, pokušat ću učiniti što tražiš. Ken je rekao iste stvari mnogo puta, ali mislila sam da je to samo zato što me voli."

"Da", rekao je Ken dok joj je prilazio iza leđa i stavljao joj ruke na ramena.

Poljubio ju je u kosu. Zabacila je glavu unatrag kako bi joj mogao poljubiti usne. Ruke su mu skliznule preko njezinih prsa kako bi prešle preko velikih tvrdih bradavica i nestale ispod razine stola.

Sandy je izašla iz kupaonice i stala. Gledala je Kena i Sandija. Prišao sam joj i ponudio joj ruku. Provukla je svoj kroz moj. Polako smo hodali stazom. Glasno sam rekla preko ramena: "Vas dvoje uzmite dulju pauzu. Hodat ćemo sporo i često vas čekati. Nema prave žurbe."

Začuo se zbor zahvaljivanja iza Sandy i mene. Prošetali smo nekoliko zavoja i došli do malog travnatog otvora. Veći dio puta bili smo u gustoj šumi. Sandy je izašla na jarko sunce. Podigla je ruke visoko iznad glave i protegnula se na prste. Izvila je leđa i polako se okretala u krugovima.

Stajao sam i promatrao spektakularni zlatni prikaz. Bila je prekrasan lik za vidjeti. Zastala je i polako legla na travu. Ležala je na leđima nekoliko trenutaka, a zatim je polako raširila ruke i noge koliko god su mogle. Ležala je i namakala se na suncu.

Naslonio sam se na drvo i upijao je. Plava kosa na vrhu i sredini njezina tijela sjajila je. Izuzetno fine zlatne dlake na njezinom tijelu učinile su ga sjajnim.

Čuo se zvuk niz stazu. Tiho sam pozvao: "Sandy, Bijeli nas sustižu."

Promeškoljila se i pomaknula udove uz tijelo. Na trenutak je bila mirna, a onda je sjela i ustala. Polako je hodala prema meni pokušavajući se otresti s leđa.

Zaustavila se točno ispred mene. Pogledala je moju poluukočenu muškost i nasmiješila se. Okrenula se prema meni da joj očešam leđa. Jesam, od njezinih ramena do koljena. Značenja zastava žalosti ruski sam ustao, okrenula se i zagrlila me. Okrenuli smo se i vratili na stazu. Ken i Sandi izašli su iza zavoja zagrljeni rukama. Oboje su se široko osmjehivali.

*****

Mi smo zadnji, uz Macove, stigli na izletište. Stigli su dvadesetak minuta kasnije. Gotovo svi su završili s ručkom. Pokazao sam dvije kutije za ručak na stolu. Oboje su se nacerili i odmahnuli glavama.Otišli su do trave Uske farmerke tokom trudnoće stabla pored jezera i legli jedno uz drugo.

Svi su bili goli kad smo krenuli na pet milja dugu šetnju natrag do koliba. O'Dellovi su posljednji skinuli kratke hlače. Martha je prolila veliku kuglu senfa na svoju. Isprala ih je u jezeru i odnijela. Brian je izgledao nesretno, Smiješna anketa o seksu je i on maknuo svoj, ali tek nakon što je Martha vrlo tiho, živo razgovarala s njim.

Primijetio sam kako Martha prilično diskretno promatra muškarce. Posebno Greg Mac. Čak i Shawn Everett. Sada sam znao zašto. Brianu je nedostajalo u odjelu za muškost. Veliki palac je bliska usporedba. Bio je to klasičan slučaj prekomjerne naknade za moć i kontrolu. Mogao je loviti dame s položaja autoriteta i privilegija.

Bio sam na začelju grupe. Matt i Karen su prednjačili. Pomaknuo sam se u stranu i prestao tražiti Kim i Sue. Bili su na začelju, hodajući sa Sandy između njih. Vodili su raspravu. Shvatio sam da je to djevojački razgovor i nisam htio, niti mogao ništa dodati.

Kratko sam razgovarao s Karen i Kim tijekom piknik ručka, informirajući ih o događajima na početku staze. Odavde će odlučiti kako će rješavati stvari sa i za Sandy. Pao sam pokraj Toma Thompsona i Kako ispraviti zakrivljeni penis žene.

Bilo mi je drago vidjeti ih oboje nasmijane i barem se drže za ruke. Djelovali su mnogo opuštenije i prirodnije. Neko smo vrijeme razgovarali o trivijalnim stvarima, a onda je Shara iznenada rekla: "Ja želim dijete. Tom ne. Što misliš tko je u pravu?" Tom se namrštio, pustio joj ruku i krenuo korak ispred nas.

Pogledao sam nju i njegova leđa dok se pomicao još dalje naprijed. “Ne postoji pravi odgovor na to pitanje,” rekla sam dovoljno glasno da je morao čuti. Stao je i pomaknuo se uz stazu. Shara i ja smo stali kod njega.

Stajali smo i gledali kako svi prolaze. Kim je podigla obrvu prema meni. Pomaknuo sam glavu u stranu. Ona i Sue nastavile su hodati.Sandy se osvrnula preko ramena i sramežljivo mi se nasmiješila. Skrenula bi sa staze da je Kim nije usmjerila u pravom smjeru. Nastavili su zaokret na stazi.

"To je ono što neprestano pokušavam objasniti Shari, doktore", rekao je Tom polako, gledajući svoju ženu. "Sada nije vrijeme za djecu, stvari su tako zeznute. Svijet je poludio kad smo mi bili djeca. Sada je deset puta gore. Nema odgovora na to. Ne bih sada volio odrasti."

Shara se namrštila. Rekao sam, gledajući u Tomove oči, "Ja nisam liječnik, ja sam vijećnik, stari vijećnik, dvostruko stariji od tebe. Mislio sam isto kad sam bio tvojih godina. Ali nisi čuo što sam rekao prije minutu. Nisam se slagao s tobom. Nisam se slagao ni s kim."

Oboje su izgledali zbunjeno. "Ono što sam mislio je da vrijeme za imati djecu nikada nije pravo za sve koji su uključeni. To je odluka koja se ili donese zajedno kao par ili kao nesreća. Ponekad namjerna nesreća." Tomov se pogled promijenio u tamno mrštenje. Shara je samo izgledala nervozno.

Zastala sam, prišla drvetu i čučnula, koristeći ga kao naslon. Preselili su se na malo travnato mjesto u blizini. Sjedili su zbijeni jedno uz drugo. Samo sam ih gledao nekoliko minuta.

"Moja supruga i ja smo u braku više od deset godina. Nemamo djece. Jednom je zatrudnjela, rano u našem braku. Izgubili smo dijete prije nego što se rodilo. Nikada nismo prestali pokušavati zatrudnjeti, ali to se nikada nije dogodilo opet. prestao sam brinuti o tome. Kao i ona. Ali još uvijek vidim gubitak i prazninu u njezinim očima, kad je u blizini tuđe male djece."

Zastala sam da saberem misli. "Ako se oboje ne možete složiti oko toga hoćete li imati djecu ili ne, nemojte dopustiti da vas to rastavi. Suprotna strana medalje gotovo je Shemale penis sisanje naš brak. Prebrodili smo to i izašli jači Plavuša iz snova pornografija druge strane."

Shara je počela nešto reći, a onda se predomislila. Dobacio sam joj upitni pogled."To je ono što stalno pokušavam reći Tomu. Imamo dovoljno vremena. On to ne kaže, ali." Prestala je govoriti i spustila glavu i oči.

Pogledao sam Toma. Zurio je čvrsto u mene, a zatim je namršteno skrenuo pogled. "Tom se boji da ćeš prestati s kontracepcijom i zatrudnjeti. Biste li to učinili?" pitam je tiho.

"Rekla sam mu da nemam namjeru zatrudnjeti. Jednom ga je djevojka zatrudnjela zarobila u braku, a kasnije je saznao da nije njegova. Brak je poništen. To je bilo davno prije upoznao me. Kad bi samo razgovarao sa mnom, možda samo povjerovao u ono što mu kažem. Volim ga. Nikada ga ne bih povrijedila." Bila je gotovo na rubu suza.

Tom je gledao u zemlju. "Tome, voliš li Sharu. Mislim stvarno je voliš." Čvrsto me pogledao.

"Da. Da, želim.. ja ne govorim o osjećajima. Ne dobro, u svakom slučaju. Postajem. frustriran. Ne mogu reći što želim. što mislim. Ne ispadne kako treba. Naljutim se. Mislim na sebe. Pretpostavljam da se većinu vremena ponašam ljuto." Ponovno je pogledao u tlo.

Pogledao sam ga i nasmijao se. Pogledao me kao da sam ga udarila. Počeo se dizati. "Ne, Tome. Ne smijem ti se. daleko od toga. Dobrodošao u svijet odraslih muških i ženskih međuodnosa. Volio bih da ti mogu reći da postaje lakše, ali ne mogu. Potrebno je puno truda rad i puno povjerenja." Nastavio me gledati, ali se smjestio pokraj svoje žene.

"Zašto vas dvoje ne sjednete malo ovdje i porazgovarate. Ovo što sam rekao ste vjerojatno čuli tisuću puta od doktora. Razlika je u tome što oni pričaju iz knjiga, a ja govorim iz iskustva. Nemam razlog da te serem. Osjećam da ste sjajan par pun ljubavi, osim razlika u mišljenjima. Ne rasipajte ono što imate."

Ustala sam i nasmiješila im se. "Volite se, to je ono što se računa. Sve ostalo je lako ako se toga sjetite i vjerujete jedno drugome. Tome, nemoj se toliko truditi izraziti ono što osjećaš.Riječi su ionako jadne stvari za izražavanje ljubavi. Ponekad sam polagani i tihi razgovor čini čuda."

Nasmiješila sam se. "Shara, pazi na njega. On se trudi, to je vrlo važno. Pomozi mu s grubostima. Nježno ga nagovaraj i podučavaj kad se pokušava izraziti. Samo mu nemoj stavljati riječi u usta."

Hodao sam niz stazu. Dok sam skretao na zavoj, nježno su se ljubili. Nastavio sam sa smiješkom. Ubrzao sam korak kako bih sustigao grupu. Staza je skrenula i vodila uz rub grebena. Sa strana i vrha grebena bili su visoki, raštrkani borovi. Dno s lijeve strane bilo je gusto uz mali potok, pomiješano s visokim masivnim hrastovima.

Staza je zakrivila točno oko kraja grebena i spustila se kako bi prešla dno drugog potoka. Ova je bila otvorena s raštrkanim velikim i malim hrastovima. Dok sam čistio liniju grmlja s lijeve strane, uhvatio sam tračak kretanja. Tamo gdje su se spajala dva potoka bio je mali duboki bistri bazen. Prošle zime sam lovio ovo područje zbog jelena. Smrznula sam se.

Očekivao sam vidjeti jelene. U početku nisam ništa vidio, a onda sam vidio dvoje ljudi, bili su to Beth i Greg Mac. Bili su u bazenu. Ali to nije bio izvorni pokret koji sam vidio, bio je više udesno. Eno ga opet, iza velikog hrasta uz stazu, preko dna.

Bila je to Martha O'Dell. Polako sam se spustio na koljeno. Bio sam na otvorenom osim par malih grmova; kad bih pokušao ići u bilo kojem smjeru, vidjela bi me. Nisam je želio osramotiti jer sam mislio da joj to sada ne treba. Najbolje mi je bilo da ostanem na mjestu.

Marta je zaobišla stablo do mene. Pažljivo je promatrala Macove. Dok su izlazili iz bazena, čuo se smijeh i hihot. Beth je imala duplu ruku punu Gregove muškosti. Odvela ga je do drveta i on se naslonio na njega.

Otišla je na koljena pred njim. Njegovo tijelo više nije bilo kratko ili tako veliko kao što je inače bilo.Bio je dugačak stopu i širok najmanje četiri inča. Beth je polizala veliku glavu, oko stražnjeg dijela ovratnika s rubom i gore-dolje po V utoru ispod njega. Duboko je zastenjao.

Držala je ovo dok nije ponovno zastenjao. Stisnula je usne iznad glave. To je sve što bi joj stalo u usta. Snažno se zabrinula zbog toga. Stavio joj je ruke na glavu i nježno je odmaknuo.