Kako pomoći ženi do orgazma

Ja sam Smita, trenutno imam 52 godine. Moj muž je bio vojni liječnik. Priča koju ću ispričati dogodila se kad sam imao 34 godine. Budući da je moj suprug bio na dužnosti u pograničnim područjima, primili smo našeg sina u internatsku školu u Darjeelingu. S mužem sam odlazila samo tijekom godišnjeg odmora jer sam radila kao profesorica na fakultetu. Naš sin je tada imao 10 godina kada se ovaj incident dogodio.

Bila je sredina travnja. Otišao sam u kuću svoje tazbine u Siliguriju kako bih odande mogao posjetiti svog sina u njegovoj internatskoj školi. Moj plan je bio otputovati u Darjeeling rano ujutro, sastati se sa svojim sinom i odsjesti s njim u hotelu i vratiti se u Siliguri sljedeće večeri i ostati tu noć kod svoje tazbine i vratiti se na svoje radno mjesto sljedećeg jutra.

Bio je petak kada sam rano ujutro krenuo autobusom s autobusnog terminala Tenzing Norgay. Došavši do Darjeelinga, otišao sam do sinovljevog hostela, obavio formalnosti i s njim rezervirao hotel. Sljedeći dan nakon ručka odjavili smo se iz hotela, a zatim odvezli mog sina u njegov hostel i do 13.30 došli uzeti autobus ili taksi za moj povratak u Siliguri.

Tih dana Darjeeling je bio suočen s nemirima oko pitanja Gorkhalanda i došlo je do iznenadnog štrajka u Darjeelingu zbog kojeg su svi prijevozi od i do Darjeelinga skrenuli s ceste i očekujući probleme čak su i trgovine i poslovni objekti počeli spuštati rolete. Vratio sam se u hotel iz kojeg sam se odjavio prije otprilike sat vremena. No kako su se vijesti o štrajku proširile, svi su hoteli bili puni jer je većina zaglavljenih putnika poput mene već rezervirala te hotele. Upravitelj hotela bio je vrlo suosjećajan i budući da je njegov hotel već bio pun, pokušao je kontaktirati druge hotele za smještaj za mene. Ali nije bilo pozitivnog odgovora ni iz jednog hotela.

Kako nisam našao drugi način, pomislio sam obratiti se vlastima hostela mog sina za sobu. Ali problem je opet bio prijevoz jer je hostel bio prilično udaljen od hotela.Dok sam pokušavao odlučiti što da radim, dvije osobe na svojim motorima zaustavile su se i skinule kacige. Po licima sam ih prepoznao kao studente Gola priča Jody Foster fakulteta, iako im se nisam mogao točno sjetiti imena ni razreda u kojima su bili.

Predstavili su se kao studenti studija i zvali su se Raj i Tilak. Zatim sam se prisjetio obojice jer su bili izvanredni sportaši koledža i osvojili su lovorike na okružnoj razini za svoj učinak. Rekli su da su se odvažili putovati Darjeelingom i Kalimpongom biciklom i da su tamo stigli samo oko sat vremena unatrag kako bi zatekli iznenadni udar, a poput mene ni oni nisu mogli dobiti smještaj ni u jednom hotelu. Stoga su odlučili odjahati do Kalimponga, gdje je Tilakov djed imao kuću.

Predložili su da bih se, ako nemam ništa protiv, mogao odvesti s njima u Kalimpong i odsjesti u kući Tilakova djeda. Rečeno im je da će stići do Kalimponga za sat i pol. Kako pomoći ženi do orgazma Kako mi nije bilo ugodno dugo putovati motorom, odbio sam. Međutim, uvjeravali su me da će voziti glatko i na kraju sam odlučio poći s njima. Zamolili su me da obučem svoju kožnu jaknu jer bi bilo cool.

Sjeo sam na Tilakovom biciklu i usput smo popili čaj i grickalice. Nakon pauze, jahao sam s Rajom. Iako je putovanje trebalo trajati sat i pol, do kuće Tilakova djeda koja je bila malo u podnožju brda, trebalo je oko dva sata. Ali neko šesto čulo mi je govorilo da nisam trebala doći tamo. Glavni razlog je bio što sam mislio da je kuća Tilakova djeda da će u kući biti Lisa Ann crni kurac rodbina i članovi obitelji.

Ali kad smo stigli u kuću, našli smo je zaključanu i Tilak je imao ključeve sa sobom. Kad sam ga pitao nisu li tamo ostali njegov djed i obitelj, Tilak je rekao: „Gospođo, moji su se baka i djed zapravo preselili kod nas zbog liječenja moje bake i vraćaju se za petnaestak dana.Budući da smo bili u posjetu Darjeelingu, djed nas je zamolio da posjetimo njegovu kuću koja je prazna jer su oni otišli kod nas."

Nekako mi je bilo neugodno ostati u kući s dvoje učenika kada članovi obitelji nisu bili kod kuće. U svakom slučaju, tada nije bilo druge mogućnosti. Vani je bio gotovo mrak. Kako to nisu bili dani mobilnih mreža, upotrijebio sam kućni fiksni telefon da nazovem sina u njegovom hostelu i tazbinu u Siliguriju, obavijestivši ih o svom nasukanom putovanju i zamolio ih da ne brinu.

Kuća Tilakova djeda bila je mala, ali dobro održavana. Imao je tri spavaće sobe, kuhinju i travnjak vani. Dok sam završio telefonske razgovore, Tilak i Raj već su pripremili čaj za sve nas i donijeli neke kekse. Dok smo pili čaj, Tilak je rekao: "Večeras ćemo donijeti večeru iz obližnjeg hotela. Ako se štrajk prekine sutra ujutro, odbacit ćemo vas do autobusnog stajališta kako biste mogli krenuti za Siliguri. Vozit ćemo se natrag na naše bicikle."

"Što ako se štrajk nastavi?" upita Raj.

"U kuhinji je cilindar", rekao je Tilak uvjeravajućim glasom, "Ako se štrajk nastavi, dogovorit ćemo se za kuhanje."

"Nadajmo se da će završiti sutra," Isaid, "ne samo da sam ostao nasukan, već sam postao i teret za vas dvoje kvareći vam odmor."

Obojica su protestirali da im nisam teret. Pokazali Gola amaterska priča mi sobu s pripadajućim WC-om, a Tilak je rekao: "Gospođo, vi Haljina za zrelu ženu u ovoj sobi, ima pripadajući WC. Tako da ne morate izlaziti na hladnoću. Štoviše, možete gledati i TV. "

"Jako mi je žao što sam vam uzrokovao probleme", rekao sam, "Ali ja ću biti domaćin večerašnje večere. Vi naručite u hotel."

Nakon što su se prvo bunili, prihvatili su moj prijedlog i otišli naručiti. Hotel je bio udaljen oko 10 minuta od kuće u kojoj smo odsjeli. Rekli su da će se vratiti s hranom, a ja se možda u međuvremenu osvježim.

Kad su i Tilak i Raj otišli, zaključao sam glavna vrata i otišao u toalet. Bio je opremljen gejzirom.Osvježila sam se, presvukla dnevnu haljinu i počela gledati TV. Oko osam i petnaest, Raj i Tilak vratili su se s večerom. Hrana je bila pripremljena s velikom pažnjom i još je bila vruća. Predložili su da završimo večeru prije nego što se ohladi.

Već s padom noći temperatura je pala i koristili smo sobne grijalice. Imali smo ukusnu večeru i prije spavanja Raj je pripremio kavu za sve nas. Tilak je iz bakine zalihe donio dvije deke za mene i dva jorgana za njih. Poželjevši laku noć jedno drugom povukli smo se svaki u svoju sobu. mali kurac Bdsm Zaključao sam vrata koja su moju spavaću sobu dijelila od ostalih soba.

Zbog dugog putovanja biciklom po brdovitim cestama i cjelodnevne iscrpljenosti, zaspao sam gotovo odmah nakon spavanja. Gotovo deset sati je prošlo u dubokom snu i kad sam se probudio na zvuk kucanja na vratima. Vidio sam na zidnom satu da je već 8 ujutro. Usmeno sam odgovorila na kucanje, ali kad sam htjela ustati s kreveta, zadrhtala sam. Ujutro je bilo svježe: ali više od toga ono što me je ispunilo užasom bilo je to što sam ispod pokrivača bio potpuno gol. Niti jednog komada tkanine na mom tijelu. Nikada ne idem spavati bez odjeće i nije moglo biti govora kada sam bila kod stranca.

Opet su bili udarci. Pokušala sam locirati svoju torbu s prtljagom kako bih se mogla presvući u novu haljinu, ali onda sam se sjetila da sam je prethodne večeri držala u samom salonu. Sjetila sam se da sam presvukla haljinu u WC-u i tamo sam ostavila stare. Ustao sam iz kreveta umotavši se u plahtu i otišao na toalet. Ali ni te haljine nije bilo. Osjećao sam da sam u velikoj opasnosti i razmišljao sam što da učinim.

Ponovno se začulo kucanje na vratima. Odgovorio sam pribranim glasom da pričekam. Ono što nisam primijetio da su obje sobe imale zidne zavjese, a ispod njih su bili klizni prozori koji povezuju jednu sobu s drugom.Klizni prozor je već bio otvoren i Tilak i Raj su ušli u sobu kroz prozor noseći u rukama moje haljine s kojima sam otišla i ujedno su me upitali: "Gospođo, tražite li ove?"

"Gadovi", viknula sam, "Kako se usuđujete to učiniti svom učitelju. Znate li da je moj muž vojni pukovnik i da možete provesti život u paklu?"

Nisu imali nikakve reakcije. Tilak je rekao: "Tvoj muž ti sada ne dolazi u pomoć. Možeš li reći svom mužu da smo te skinuli dok si spavao, a da nisi imao ni najmanju ideju?"

Raj je na vulgaran način rekao: "Ti si bio srce svih momaka s našeg koledža i kad ideš na nastavu, mi uživamo u tvojoj prekrasnoj seksi figuri."

"Kako možete takvim jezikom razgovarati s učiteljem?" Ljutito sam upitao: "Po godinama sam poput tvoje majke ili starije sestre. Bolje mi vrati tu odjeću. Oprostit ću ti tvoj postupak kao jednokratnu grešku."

"Umjesto da nam oprostiš, bolje ti je da skineš plahtu koju koristiš kao ogrtač da se pokriješ," rekao je Raj, "Vidjeli smo tvoju golu ljepotu sinoć. Dakle, što je dalje u skrivanju prekrasnog blaga od našeg pogleda?"

Lice mi je pocrvenjelo od bijesa i poniženja. Raj ga je zadirkivao: "Izgledaš divno u crvenu!"

Tilak je u međuvremenu stavio oko 10 do 12 mojih snimaka snimljenih njegovom polaroid kamerom. Sve fotografije su snimljene nakon što me skinuli i bile su u različitim položajima. Ali najuvredljivije su bile dvije fotografije koje su pokazivale moje usnulo lice i dlakavu pičku, dok su bile još dvije koje su jasno pokazivale dvije različite muške ruke položene na moje gole sise kao da mi miluju humke. Tilak je rekao: "Zamislite samo što će se dogoditi ako se ovo pošalje vašem sinu ili kruži fakultetom."

Briznula sam u plač i rekla: "Što sam ti loše učinila da se ovako ponašaš prema meni?"

"Niste pogriješili," odgovorio je Tilak, "tvoj svijetli ten, tvoja vitka figura, tvoje rasplesane guzice i tvoje senzualne usne jednostavno su nas izludile.Pa smo te drogirali kavom koju si popio sinoć prije spavanja."

"Sada, nemoj gubiti vrijeme," rekao je Raj, "Znaš koliko smo nas dvoje opaki. Stoga ti je bolje da skineš svoju haljinu s tijela i poslušaš nas da izbjegneš da tvoje golišave fotografije kruže."

Nikad nisam mogao zamisliti da bih mogao biti u takvoj situaciji. Udovi su mi slabjeli, doslovno sam drhtao od užasa. Tilak mi je prišao i počeo povlačiti plahtu kojom sam se omotala oko sebe. Držao sam ga čvrsto. Ali s dva mlada pastuha jedva da sam bio ravan i ubrzo sam stajao pred njima u svoj svojoj golotinji. Dvojica su mi tada naredila da operem usta pred njima potpuno gol.

Dok sam prala zube, sise su mi plesale u ritmu pranja, a Tilak i Raj su mi se rugali na najbezobrazniji način. Bdsm Ana Bekuta Crvenila sam se od poniženja i više sam crvenjela i spuštala pogled, više su se zadirkivali i uživali. Nakon što sam se umila i obrisala lice, Tilak je rekao: "Sada dođi do nas i daj nam francuske poljupce kao što to činiš svom mužu."

Stajao sam ukočen i nisam odgovarao. Tilak je rekao Raju: "Neće poslušati dok je ne nauči nekoliko lekcija."

Rekavši to, Tilak je krenuo prema meni, grubo me uštipnuo za bradavice i počeo gristi usne. Vrisnula sam od bola. Tilak je olabavio stisak, a zatim me snažno pljesnuo po stražnjici i prokomentirao: "Imaš i senzualne guzice. Hoćeš li sada ljubiti svoje ili trebaš još tretmana?"

Bojeći se daljnje boli, polako sam napredovao prema Tilaku. Bio je niži od mene i spustila sam lice na njegovo. Izgledao je uzbuđeno u iščekivanju i rekao: "Usne su ti meke i senzualne poput latica, raširi ih da mogu uživati ​​u poljupcu."

Razdvojio sam usne. Tilak me čvrsto zagrlio i počeo sisati moju usnu primajući je između svojih. Ubrzo je njegov jezik ušao u moja usta i počeo se igrati mojim jezikom. Moj um i tijelo preplavilo je gađenje dok me ljubio. Desetak minuta nastavio me ljubiti, a onda me pustio gurajući me prema Raju.

Raj me odmah zagrlio. Njegove su ruke istraživale moje guzice, moju dlakavu macu dok je ustima uzeo bradavicu i počeo je sisati. Raj je tada pogledao moje lice i pohvalio moju ljepotu lica, a zatim je svojim jezikom počeo lizati moje usne i između toga gurnuo jezik između mojih usana. Zatim me natjerao da njegovu donju usnu uzmem između svojih i da sisam. Ubrzo je i njegov jezik ušao u moja usta i počeo se igrati mojim jezikom. Seansa ljubljenja s Rajem nastavila se osam do deset minuta.

"Zar ti se sad ne ševi?" upitao je Tilak nakon što me Raj pustio iz zagrljaja.

"Što misliš o meni?" Ljutito sam uzvratila i gotovo vikala: "Ja sam ugledna udana žena, majka i učiteljica. Ako vi ulični psi mislite da ću se ja ponašati kao vi, pošto ste me zatočili u ovoj situaciji, varate se."

"Da, možete nas zvati uličnim psima," rekao je Tilak, "ali mi možemo učiniti seksi ženu poput tebe našom kučkom. Samo čekaj i gledaj kako ćemo te učiniti našom kurvom i sigurno ćeš uživati ​​u tome."

Raj mi je iznenada prišao i počeo snažno gristi moju lijevu dojku. Bilo je bolno; moje je nježno meso postalo crvenije i vrisnula sam od boli. Raj je prestao gristi i rekao: "I ulični psi grizu. Upamti to."

Na svojoj nježnoj koži svijetlog tena vidjela sam tragove Rajevog ugriza. Raj je upitao: "Želiš li još?"

Bila sam jako uplašena jer sam do sada znala da sam pod kontrolom dviju zvijeri koje će me ne samo seksualno napasti, nego će me kazniti i na druge načine. Zatekavši me šutljivog, Tilak je rekao Raju: "Čini se da je uživala u psećem ugrizu. Dajmo joj još malo i namažimo njezino lijepo lice našim tragovima ugriza."

Spojio sam dlanove moleći za milost i rekao: "Molim te, nemoj gristi."

Činilo se da se slažu. Onda me Raj upitao: "Zašto ti je pička tako čupava. Zar je ne briješ?"

Nisam odgovorio, a Tilak je rekao: "Sada ćeš pred nama dobro obrijati svoju macu. Idemo na WC."

Skoro sam umro od srama. Ruke i noge su mi drhtale.Kad sam ušao u WC, natjerali su me da obrijem dlake na mačkici dok su oni gledali. Zatim su me natjerali da se okupam pred njima. Dok su se kupali, sapunali su gotovo svaki centimetar mog tijela, uključujući potok za dupe, rupicu od mace, pazuhe. Zatim su me obrisali ručnicima.

Iako sam se okupao u vrućoj vodi, bilo mi je hladno. Zapravo je ujutro bilo hladno vani. Dok sam drhtao od hladnoće, zamolio sam ih da uključe grijač u sobi. Tilak je sarkastično upitao: "Treba li ti stvarno grijalica. Idi u krevet, uskoro ćemo te ugrijati."

Još jednom sam ih ponizno zamolio da me poštede daljnjih napada. Međutim, nisu se obazirali i naredili su mi da legnem u Seksi milf čarape. Raj i Tilak su se prvi put skinuli. Njihovi mladi kite bili su tvrdi Bucmast plavuša seks pulsirajući. Ali ni dužinom ni obujmom nisu bile dorasle mom mužu. Ljuta i ponižena, odlučila sam im uzvratiti i rekla: "S tako malim kurčevima želite uživati ​​u jednoj dami protiv njene volje. Interracial price Umrle biste od srama da ste vidjele alat mog muža."

Moje zadirkujuće riječi imale su trenutačni učinak na njih i činilo se da su se posramili moje primjedbe o njihovoj veličini. Ali nakon nekog vremena Tilak je rekao: "Uzaludno je sada razmišljati o kurcu svog muža. Ti si s nama, pa se koncentriraj kako služiti našim alatima. Možda su manji po veličini, ali još nisi upoznao nasilnu uslugu koju mogu ponuditi tvojoj vrućoj mačkici."

Ležao sam na leđima, a Raj i Tilak bili su s dvije strane. Obje su pipale moje intimne dojmove dok je svaka uzimala bradavicu u usta i sisala ih. Na njihovo sisanje bradavice su mi postale uspravne i zadirkivali su me. Raj je rekao Tilaku, "Hej, pogledaj, postaje vruće. Bradavice su joj se podigle."

Tilak je odgovorio: "Znam da je zgodna kučka. Jednako je spremna na jebanje. Ali jednostavno se pretvarala da nije tako."

Osjećao sam se još poniženijim i uvrijeđenim njihovim riječima. Raj i Tilak podijelili su moje tijelo između sebe.Raj je bio zauzet mojim gornjim dijelom, milujući i ljubeći moje sise, ljubeći moje usne, dok je Tilak bio zauzet pipanjem mojih bedara, gnječenjem mojih guzica i dodirivanjem moje šiške. Legao sam poput mrtvaca dopuštajući im da rade što god žele, a da se nisam bunio niti odgovarao na njihovo grubo milovanje jer sam znao da je protest ili pokušaj otpora besmislen i da bi odgovaranje samo doprinijelo njihovom perverznom užitku u mom tijelu. Međutim, Tilakovo je prstima stvaralo osjećaje u meni iako sam mrzio sve veći osjećaj.

Ustanovivši da ne reagiram, počeli su pričati prljavštine. Raj je rekao Tilaku: "Ona ne razumije, ali mi joj pružamo sjajnu uslugu. Njezin muž s većim alatom je odsutan većinu vremena. Tako da njezino prekrasno tijelo i dalje gladuje."

U odgovoru Tilak je rekao: "Ne mislim da ona gladuje. Ona ili masturbira ili ima nedopuštenu vezu s nekim drugim. Kako seksi dama poput nje može dugo držati svoju macu neiskorištenom!"

Oboje su se nasmijali, a zatim mi je Tilak rekao: "Jesi li bila djevica kad si se udala. Kada imati seks tokom trudnoće je tvoj pečat razbijen prije braka?"

"Prvo ovo pitanje postavi svojoj majci." Rekao sam da ne mogu kontrolirati svoj bijes.

Tilak me snažno ošamario po licu. To me učinilo bijesnim. Ponovno sam rekao: "Mislim da se tvoji roditelji mijenjaju. Tako su rođeni gadovi poput tebe."

Ljuti i uvrijeđeni mojim komentarom o njihovim roditeljima, njih dvoje su me napali poput divljaka, snažno me ugrizli za unutarnju stranu bedara, grudi, a ja sam vrištala od boli. Prestale su gristi, ali su nastavile grubo gnječiti moje sise, vući mi bradavice. Ali ono što su zatim učinili bilo je najodvratnije. Obje su se približile mom licu i počele udarati svoje podignute kite po mom licu. Obje su imale precums na vrhu svojih penisa i ljepljiva predsperma razmazala mi je lice i usne.

Dvojica su tada snažno pritisnuli moje obraze natjeravši me da otvorim usta i oboje su istovremeno gurnuli svoje tvrde kite u moja usta. Nikada nisam uzela mužev kurac u usta i mrzila sam ga.Ali više od toga osjećao sam bol kao da će mi se usta razderati duž dvije strane usne kad bih smjestila dva kurca u usta.

Štoviše, njihova loptica mi je trnula uz bradu, a njihove stidne dlačice iritirale su mi lice. Naređivali su mi da sisam, ali s ustima punim dva natečena mesa jedva sam mogao pomicati usta. Osjećao sam se gotovo gušeno kad mi je jedan od kurčeva došao do grla.

Tilak je zapovijedao: "Ti si seksi drolja. Sad nam puši i liži kite kao dobra drolja."

Pokušao sam pomaknuti jezik, ali nisam uspio. lizanje sperme Bdsm Možda su shvatili pa je Tilak izvadio kurac i rekao mi, "Sad ga lijepo popuši."

Nisam obraćao pažnju na ono što je rekao i ljutit zbog mog prkosa, Tilak je rekao Raju, "Jebi joj usta i nauči je kako da puši kurac."

Raj je promijenio položaj i prišao mi sa strane glave i ubacio svoj kurac u moja usta. Njegov rektalni dio bio je samo na mom licu tako da mi je pogled bio blokiran. Njegove su ruke pipale moje sise i počeo je brzo pomicati svoj struk tako da mu je kurac Kako pomoći ženi do orgazma, a zatim izlazio iz mojih usta. Nisam vidio Tilaka jer je Rajeva stražnjica na mom licu zaklanjala pogled, ali sam ga čuo kako ohrabruje Raja govoreći: "Jebi joj brže usta, uskoro će naučiti uživati."

Bio sam pun gađenja dok se Rajev tvrdi kurac nastavio brzo kretati naprijed-natrag u mojim ustima. Ali na moje krajnje iznenađenje moja maca je bila mokra. Osjećala sam da gotovo nehotice ispuštam sok iz rodnice. Um mi je bio prljav, ali tijelo mi je reagiralo na mučenje.

Jednom je Rajov kurac ušao toliko duboko da sam se skoro ugušio, a iz mojih usta je izlazio samo zvuk "oog" "oog". Preklopljenom rukom pokazao sam da se gušim. Raj je malo pomaknuo svoju težinu s mog lica i upitao, "Jesi li spreman sisati. U tom slučaju mogu te osloboditi ovoga."

Suznih očiju pristao sam sisati. Tada su i Raj i Tilak sjedili ispred mene sa svojim kitama prijeteći prijeteći i naredili mi da ih naizmjence sisam.Kako bih pobjegao od gušenja, počeo sam im naizmjenično sisati kite. Sjedile su na krevetu s kurcima uperenim prema meni dok sam ja ležao na trbuhu i naizmjenično ih sisao. Tilak je rekao: "Ti si naša kučka i pušiš kurčeve uličnih pasa koje si prezirao."

Bez protesta sam nastavio pušiti kurčeve svojim studentima koji su bili barem 12 do 15 godina mlađi od mene. Dok sam ih sisao cijelo vrijeme su Fotografija američkog tinejdžera igrali mojim intimnim tijelom. Trajalo je više od sat vremena dok su me tjerali da sisam. Njihov precum sok mi je već namazao jezik i lice.