Vintage sanduk za alat

Rijetka je prilika da u jutarnjoj šetnji vidim zgodnog muškarca.

Obično se ne pojavljuju sve do kasnijih jutarnjih sati, kada se pojave milenijalci da igraju disk golf u parku. Ali jednom i tako često naletjet ću na finog mladića koji se sprema na jutarnji jogging ili vodi obiteljsko pseto u šetnju.

Ponekad me gledaju sa sumnjom, kao da mogu čuti moje nečiste misli. A te su misli nečiste dok ih skidam očima, diveći se tim finim, ravnim trbušcima, čvrstim prsima, blistavim gluteusima i masivnim palicama koje im se njišu među nogama. U mislima ih molim da stanu i skinu se, a onda padam na koljena i proždirem ih tu, pred Bogom i domovinom.

Pretpostavljam da je dobro što te misli držim za sebe.

Jednog takvog jutra upravo sam stigao u park i pripremao se za dugu šetnju dugu tri milje. Kažem "čeličiti" jer su ljeta vruća i vlažna tamo gdje ja živim. Izlazak iz klimatiziranog automobila u parnu kupelj kolovoškog jutra gotovo je nepodnošljiv. Ali uspio sam i nakon nekoliko minuta moja su se pluća prilagodila udisanju 90 posto vode, he he.

Park kojim hodam više je park prirode nego travnate zelene površine na koje pomislite kad čujete riječ "park". Nudi komade šuma i malih vodenih tokova, sve presječeno širokom "stazom za fitness" koju koriste šetači, trkači, klizači i biciklisti. Staza je duga kilometar i pol i obično radim dva kruga.

Samo nekoliko minuta nakon hodanja primijetio sam trkača s druge strane parka kako ide u mom smjeru. Bio je to on/on. Sudeći po boji njegove kose - odnosno nedostatku sijedih - zaključio sam da je mlađi muškarac. Njegovo tijelo nije bilo atletsko; zapravo, imao je malo opsega oko struka -- pretpostavio sam da previše craft piva gleda utakmicu subotom. Ali kad se približio, shvatio sam da je prokleto dobro.Imao je onaj izgled dječaka iz susjedstva s kratko ošišanom tamnosmeđom kosom, s malim ožiljkom od akni na jednom obrazu, ali prijateljskim, nasmijanim licem. Nosio je majicu zračnih snaga i pretpostavio sam da je zrakoplovac, možda godinu ili dvije prije nego što je postao tehnički narednik.

Dok je prolazio, pogledala sam mu guzicu i nisam bila razočarana. Nisam jedan od onih tipova koji padaju na savršenu guzu u obliku vježbanja. Sviđaju mi ​​se nesavršenosti pravih muškaraca, a guzica ovog tipa je bila . oh, koja je riječ. glupavo. Velike, neuredne stražnjice za koje sam tek znala da su prekrivene dlakama iu ovom trenutku, zbog stanja ostatka njegova tijela, natopljene znojem. Sve su to otkrivale njegove svjetlucave najlonske košarkaške hlačice, gotovo do koljena. Vintage sanduk za alat Vozile su se po obrisima njegove mesnate guzice i čak su se probijale u njegovu pukotinu, dajući mi više od puke slike onoga što leži ispod.

Čovjek iz Zračnih snaga protrčao je pored mene još dva puta tog jutra i onda je nestao. Bio sam razočaran, ali nisam puno razmišljao o tome -- često se ljudi pojave na jutarnjem trčanju, a zatim pješače ili voze bicikl kući. Nastavio sam svojim putem, završivši veliki dio svog drugog kruga oko staze.

Približavao sam se mjestu na stazi koje zovem "špilja" kada se moja sreća za taj dan pretvorila iz prosječne u odličnu.

Špilja je dio staze s drvoredom koji se proteže duž jednog od vodotoka. Ovaj dio parka nekada je bio močvara naseljena gustom šumom čempresa. Problemi s poplavama Bdsm su grad da stvori vodotoke kako bi se močvare isušile i obližnje kuće ne bi poplavile tijekom dugotrajne kiše. Čempresi su nestali, ali sada su borovi, hrastovi i kineski loj zauzeli njihovo mjesto i rasli su u gustom obilju. Malo sunčeve svjetlosti prodiralo je kroz krošnje, stvarajući hladan, mračan odmor duž staze koja je većim dijelom bila sunčana i suha.Budući da bi tlo moglo biti blatnjavo, radne ekipe nisu donijele svoje kosilice na ovo mjesto i ostalo je mnogo makije. Podsjetio me na lokalitete iz filmova "Gospodar prstenova", zbog čega sam ga nazvao "špilja".

Dok sam prolazio špiljom i uživao u hladnom mraku hlada, počeo sam primjećivati ​​neobičnu tišinu. Obično je to mjesto živo uz cvrkut ptica i vjeverice koje se motaju oko prolaznika, ali danas je bilo tiho i to je potaknulo moju znatiželju. Zaustavio sam se i pretražio šumu tražeći nešto što nije na mjestu, ali ništa nije izgledalo pogrešno. Ponekad bi prisutnost veće životinje mogla prestrašiti ptice i poslati vjeverice u visoke grane.

Baš kao što sam odlučio da je sve u mojoj mašti, uhvatio sam tračak pokreta krajičkom oka.

Okrenuo sam se i čvrsto se zagledao. Isprva nisam ništa primijetio, ali onda sam to vidio -- tamniji oblik naspram grmlja i nagovještaj kretanja, neka vrsta ponavljajućeg kretanja gore-dolje. Što je to bilo. Bio je velik, kakav god bio, i čučao je na zemlji. Može li to biti medvjed. Imamo medvjeda u ovim krajevima, iako ga nikad nisam vidio u parku.

Ovo je vrsta namještanja koja dovodi do susreta s Bigfootom, našalio sam se na svoj račun. Ali izvadio sam telefon, aktivirao kameru i odabrao "video". Da postoji nekakav medvjed ili kojot ili nešto u tom gustom grmlju, mogao bih snimiti video i postaviti ga na svoj YouTube kanal. Moglo bi dobiti milijun pregleda.

Kroz vlažnu šumu vodio je puteljak i krenuo sam njime, pazeći da ne stanem na grančice ili druge predmete koji bi stvarali buku i možda upozorili moju lopovluk. Kad sam se približio, mobitel mi je stajao ispred mene kao štit, mogao sam vidjeti obalu jednog vodotoka, nekakvu čistinu, a onda. joj, a onda. .

Nije to bio medvjed Nevjerovatno lijepa tinejdžerka se fistira kojot. Bio je to muškarac.

Čovjek iz Zračnih snaga.

I spustio je te uske kratke hlače i izvukao mu komad.

Oh, o moj.

Bio je baš onakav kakvim ga je zamišljao najbezobrazniji kutak moje mašte, debeo kao stup ograde, dugačak najmanje 7, možda 8 inča, i tvrd kao gore spomenuti stup ograde. Imao je veliki veliki gumb na kraju koji je bio rasplamsao i sjajio se od lubrikanta i svijetlio poput svjetionika za hitne slučajeve. Jaja su mu bila podignuta pojasom njegovih hlačica i stršala su poput nojevih jaja -- očito nisu bila tako velika, ali prokleta bila su ogromna i krznena, i visjela su preko njegovih hlačica poput nekakvog bezobraznog voća. Bijesno je dizao kurac, a ruka mu je išla gore-dolje po dršci tako snažno da bi se, da je to bio štap, mogla zapaliti od trenja.

Zumirala sam video na telefonu i provjerila imam li cijelo njegovo tijelo u kadru. Glava mu je bila zabačena unatrag, oči zatvorene, usne lagano otvorene kao da se sprema nešto reći, ali je zastao da razmisli o svojim riječima, a taj blago trbušasti trbuh podrhtavao je u ritmu pokreta njegove šake. Kretao se suptilnim gurajućim pokretom, a ja sam se pitala koga, u njegovoj mašti, on ševi. Je li to bila ona mlada dama s velikim sisama koju je sinoć sreo u baru. Ili je to bio Eric, još jedan zrakoplovac koji je radio na liniji s njim u bazi. Nole Erotoman Bdsm Očito bih više volio ja, i dok sam razmatrao tu mogućnost, um mi je slagao slike čovjeka iz Zračnih snaga koji se nadvijao iznad mene dok sam ležao na leđima, raširenih nogu, njegova me golema kobasica ispunjavala dok je njegov znoj kapao na moje lice i njegov dah, koji je zaudarao na kavu i možda cigaretu, punio mi je nos, osjetila sam kako mi se kurac stvrdnjava i produljuje sinkronizirano s njegovim naletima.

Pojačao je pokrete prepona i počeo izvijati leđa. Mogla sam vidjeti kako mu mišići treperi od iščekivanja i znala sam što se događa -- ta vatra koja je gorjela u dnu njegove lubanje uskoro će postati požar. Započet će slap ekstaze, spaljujući mu živce poput fitilja koji je upaljen da eksplodira na bombi njegovog penisa.

I upravo se to dogodilo.

Snažno je zamahnuo i pomislio sam da je žarulja na kraju njegovog kuraca eksplodirala -- biserna nit jizza ispuhala Rezultati pijani tinejdžer masturbira iz njegova kite i izvila se na sunčevoj svjetlosti da pljusne u tamne vode potoka. Još jedna žica izletjela je Plavuša beba pozadina njegova kite i zaklela sam se da je mogu čuti dok je eruptirala i pljusnula u tromu vodu. Zatim još jedan - dječak je bio izjedan potrebom i sada je tu potrebu potrošio. Provjerio sam ekran svog telefona i sve je bilo savršeno. Znao sam da ću ovaj video gledati uvijek iznova.

Njegove mišićne kontrakcije prestale su u škripac cijeđenja dok se žestoko držao za svoj penis, gušeći svaku kap jizza iz njega sve dok nije ostalo ništa za ejakulaciju. Glava mu je bila nagnuta naprijed kao u šarci i uzdahnuo je tako glasno da mislim da ga je svatko tko je u tom trenutku prolazio stazom mogao čuti. Stup ograde između njegovih nogu počeo je venuti. Jedna jedina kap sperme zalijepila se za vrh i visjela, blistava kapljica strasti obasjana jutarnjim suncem. Pao je baš kad je podigao svoje kratke hlače, skrivajući one slatke jajolike testise i onaj jednako ukusni penis. Bože, kako sam želio da sam mogao biti tamo da primim njegov dar ljubavi, da mi prsne po licu, u usta i da mi se slije niz bradu da obloži moja prsa. Možda sam imao simpatičnu ejakulaciju.

Isključio sam video, ugasio telefon i vratio ga u džep. Zatim je došlo vrijeme da se vratim svojim koracima -- tiho -- natrag na pješačku stazu i nastavim svoje putovanje. Hodanje je bilo teško -- nisam mogao sakriti erekciju kvalitete Viagre u svojim kratkim hlačama.

Nekoliko minuta kasnije još je jednom protrčao pokraj mene. Možda je to bila moja mašta, ali primijetila sam nedostatak napetosti u njegovu izrazu. Kretao se lako, gotovo lijeno, dok mu je sjedao u krilo. Učinilo mi se da mogu vidjeti oblik njegovog mlohavog penisa kroz te svilene kratke hlače, kako poskakuje o hladnu tkaninu.

Učinilo mi se da vidim mokru mrlju.

A onda je došlo vrijeme da odem kući i pogledam što je kamera uhvatila.

I osloboditi vlastitu napetost.

Otišao bih, tamo u divlje plavetnilo!