Meksička lezbijska maca

Izjava o odricanju od odgovornosti: likovi u ovoj fikcijskoj priči imaju 18 ili više godina i imaju zakonski pristanak. Svaka sličnost sa stvarnim osobama ili mjestima je slučajna.

Bilo je ljeto ranih 70-ih, a ja sam bio u kampu izviđača. Još sam bila djevica. Logor je bio velik i prostran, smješten duboko u udaljenoj šumi. Osim glavne zgrade logora koja je stajala uz veliko jezero, postojala su individualna kampiranja za svaku trupu. Kamp je bio toliko velik da je bilo potrebno pošteno pješačiti da bi se došlo do kampa sljedeće trupe.

Moja je trupa bila utaborena visoko na grebenu u šumi. Otprilike desetak izviđača s podivljalim hormonima dijelilo je šest prevelikih šatora, dva kampera po šatoru, a svaki je šator bio postavljen na veliku drvenu platformu. Noći su provodili u razgovoru o djevojkama, naravno, što je samo podstaklo te podivljale hormone. Razgovor je bio eksplicitan, sve dok naš vođa izviđača, koji je kampirao malo nizbrdo od nas, nije bio u dometu uha.

Dva tjedna kampa u udaljenoj šumi prošla su bolno sporo. Bio sam prilično visok i mršav, ne tako atletski građen kao moji kolege, i trpio sam malo više rebara i zlostavljanja od svojih vršnjaka. Bili smo među starijim izviđačima. Bilo je to ljeto između srednje škole i moje prve godine fakulteta. Upravo sam napunio osamnaest godina i jedva sam čekao jesen kada ću moći ući u sljedeću fazu izviđaštva koja se zvala Istraživači. Volio sam izviđanje, ali pomisao da postanem Istraživač bila je intrigantna, još više zato što su Istraživači bili suučenici.

Rebra su se jednog dana toliko pogoršala da sam otišao sam u šumu pješačiti. Naišao sam na nenaseljeno mjesto za kampiranje s velikim Dildo na platformi koji je imao čelični krevetić s debelim, čistim madracem. Tijekom sljedećih nekoliko dana napravio sam to svojim tajnim bijegom. Bio je to ugodan bijeg gdje sam mogla uživati ​​u samostalnom vremenu uz nekoliko knjiga koje sam ponijela sa sobom. Tada sam bio pomalo knjiški moljac.

U kampu smo sjedili oko vatre nakon što smo se vratili s ručka u blagovaonici.Blagovaonica je bila na drugom katu glavne zgrade logora koja je gledala na ogromno jezero ispod. Nakon ručka bez ikakvih događaja vratili smo se u naš kamp koji je zahtijevao pješačenje od dvije milje. To poslijepodne nije bilo puno posla. Meksička lezbijska maca Obala jezera bila je zatvorena kako bi se pripremilo za natjecanje na vodi u kampu sljedećeg dana.

Vrijeme je polako prolazilo. Vrativši se u naš kamp, ​​primijetili smo još jednu trupu koja je u daljini pješačila kroz šumu, ali nismo obraćali pozornost. Vjerojatno je to bila samo još jedna grupa kampera u prolazu. Ali onda sam primijetio da je nešto drugačije u planinarima -- nisu bili dječaci!

Zgrabio sam dalekozor iz svog šatora. Naravno, to nisu bili dječaci, bile su izviđačice. Srce mi je ubrzano lupalo i osjetio sam kako se dolje nešto automatski pokreće. Jedva sam mogao izbaciti riječi svojim drugovima -- "g-g-g-djevojke!!!"

U trenu je bilo dvanaest napaljenih dječaka koji su strmoglavo visjeli preko dugačke stijene, svaki s dalekozorom, špijunirajući oko desetak vrlo slatkih djevojaka koje su pješačile niz padinu od nas. Njihova putanja vodila je točno prema šatoru našeg vođe izviđača. Iz daljine, djevojke su izgledale lijepe, približno iste dobi kao i mi, vođene lijepom plavokosom voditeljicom izviđača koja je izgledala u srednjim ili kasnim 20-ima.

Bilo bi malo reći da su dečki uzbuđeni. Oči su im bile prikovane za dalekozor. Jedan je dječak čak postavio teleskop na tronožac kako bi bolje vidio. Namjestio se u ležeći položaj i izgledao je poput mitraljezca koji se sprema pucati. Siguran sam da je htio ispaliti svoje žive metke u njihove plodne trbuhe.

Naravno, rasprava se brzo okrenula na seks. Većina dječaka bila je usredotočena na zgodnu plavokosu voditeljicu izviđača koja je nosila prilično malene, uske zelene kratke hlačice. Njezina bijela bluza kratkih rukava bila je zavezana ispod velikih grudi, otkrivajući njezin nevjerojatno uzak, goli struk.Svaki od dječaka imao je neku vrstu komentara, svaki je izražavao u biti istu stvar - svi su je htjeli poševiti. Mogla sam vidjeti kako jedan dječak drka i pokušava to sakriti. Drugi je tako snažno udario bokovima u zemlju da je uletio ravno u hlače; on to nikad nije proživio. Dovoljno je reći da je svatko od nas imao masivno dizanje.

Ono što se činilo kao tipično vruće, dosadno popodne usred ljeta izolirano duboko u udaljenoj šumi odjednom je postalo fantazija svakog tinejdžera koja je oživjela. Imali smo savršen pogled na neke od najslađih djevojaka koje smo ikada vidjeli. Svi smo bili uzbuđeni što bi svatko od nas zamislio da bismo željeli učiniti s njima. Naši primitivni muški instinkti prirodno su krenuli u višu brzinu.

Pojurili smo natrag u naše šatore čim smo primijetili našeg vođu izviđača kako ide prema našem kampu. Obavili smo dobar posao jer nismo uhvaćeni u špijunaži. Nazvao nas je da nas probudi iz naše navodne sieste i posjeo oko logorske vatre. Objasnio je da je grupa izviđačica pješačila područjem na putu do druge strane jezera gdje su druge izviđačice držale svoj ljetni kamp nekoliko milja istočno. Svjestan da smo kotao hormona spreman da eruptira, izdao je stroge naredbe da se držimo podalje od djevojaka. Dogovorio se da grupu djevojaka prespava u susjednom kampu udaljenom oko pola milje od našeg. Svatko tko bi bio uhvaćen bilo gdje u blizini kampa za djevojke rezultirao bi trenutnim prekidom njihovog ljetnog boravka.

Kao da će to upaliti -- ha. Napustio nas je i vratio se u svoj kamp. Grupa djevojčica je do tada nestala, ali oko sat vremena kasnije jedan od dječaka primijetio je vođu izviđača kako se vraća, sama, u kamp našeg vođe izviđača. Njih su dvojica sjedili jedan do drugoga na velikom balvanu i razgovarali. kurac kroz šlic Dildo Bili smo izvan dometa uha da bismo čuli bilo što osim šuštanja lišća oko nas. Naravno, svi smo jedni drugima davali petice o našem vođi izviđača, koji je bio samac iu kasnim dvadesetima.Sam po sebi zgodan pastuv, učio je da postane svećenik. Jednostavno ga nismo mogli vidjeti kao jednog i ne mislimo da je to postao nakon tog događaja.

Par je nestao u njegovom šatoru. Nije Roštilj za usta se vrtjelo u glavi zamišljajući što bi mogli raditi Poezija o seksu s drugim, ali brzo smo shvatili da je to savršena Seks igračke mršavi tinejdžeri goli da odemo pronaći djevojčin kamp. Znali smo da neće trebati dugo da se vijest o prisutnosti djevojke poput šumskog požara proširi ostatkom kampa, nakon čega će područje postati strogo zabranjeno i čuvano poput Fort Knoxa. Morali smo brzo djelovati.

Probijali smo se kroz šumu i brzo pronašli djevojčin kamp. Obavezno smo nosili ruksake kako bi izgledalo kao da smo slučajno naišli na njihov kamp tijekom planinarenja. Upalilo je. Kad smo izašli sa staze, ondje, u izoliranom kampu, stajalo je dvanaest najljepših djevojaka, sve odjevene u svoje propisane izviđačke uniforme, a mi dječaci nosili smo naše propisane izviđačke uniforme. Mislim da se u tom trenutku nije mogla naći nijedna djevojka ili mladić koji je bio razočaran. Djevojke su isprva izgledale pomalo uznemireno, ali nakon što su se nekoliko trenutaka skupile, mrštenje se brzo pretvorilo u široke osmijehe. Djevojke su tada dojurile da nam ponude mjesto za odmor i počastile nas grickalicama, pićem i puno pažnje.

Bio je to jedini put u mom mladom postojanju da se mogu sjetiti mjesta gdje se grupa tinejdžera praktički utapala u moru ili bjesomučnim hormonima. Bilo je teško prikriti velike izbočine na našim izviđačkim hlačama. Nosili smo klasične smeđe izviđačke hlače i žutosmeđe košulje kratkih rukava, zajedno s pojasevima s bedževima, platnenim remenima, maramama i kopčama. Budi spreman bio je naš moto, ali sigurno nismo bili spremni ovaj!

Nakon malo šale, dječaci i djevojčice su se prirodno uparili i započeli razgovor jedan na jedan jedni s drugima. Flert je bio prikazan, ali ništa se drugo nije dogodilo u početku.Svi su bili u potrazi za vođama izviđača -- hvala bogu na walkie-talkiejima.

Jedna je izviđačica posebno potaknula moje zanimanje. Za mene je bila mala boginja. Ja sam bio visok, otprilike šest stopa, a ona je bila sitno stvorenje, visoka svih pet stopa, ako i to. Osjetio sam kako mi srce pada u utrobu kad su nam se pogledi sreli. Činilo se da je otprilike mojih prici youtube vruće tinejdžerske fotografije s velikim zelenim očima i svilenkastom ravnom kestenjastom kosom s dugim ravnim šiškama.

Sve su djevojke bile starije izviđačice. Starije izviđačice bile su zrelije izviđačice koje su nosile tamnozelene suknje s amblemom izviđačice istaknutim na lijevom pojasu njihove suknje. Sve su nosile uske bijele košulje kratkih rukava na kopčanje sa zelenom djetelinom izviđačice izvezenom na džepu košulje - vrlo seksi. Neke od djevojaka bile su razvijenije od drugih, ali ona koja mi je zapela za oko Velike ženske bradavice je očito dobro obdarena.

Znao sam da nam je kratko vrijeme. Nakon malo početnog razgovora i nevinog flerta, bilo je jasno da smo nas dvoje uspostavili trenutnu i snažnu vezu. Srca su nam lupala, praktički kroz naše uniforme. Moj kurac je bio tvrd kao kamen i pulsirao je. Praktički sam došao kad se nagnula na mene i stavila ruku visoko na moj gornji dio bedra samo centimetar od mojih međunožja. Izgovorila je nešto o primitivnom kampiranju u divljini. Upravo sam na to mislio -- divlje!

Imali smo sreću uživati ​​gotovo puna dva sata s djevojkama. Neki od dječaka počeli su se ljubiti s djevojkama u Ljubavne tinejdžerske slike grudi šatorima. Dildo gutanje kurca (deepthroat) Moja se nagnula za poljubac; Bio sam više nego sretan što sam udovoljio. Dok su njezine usne dodirivale moje, otkrio sam raj na zemlji. Usne su joj bile meke i debele -- potpuno savršenstvo dok su se moje stopile s njezinima. Zvala se Rebecca. Zamolila me da je zovem Becky.

Zabava nije trajala dovoljno dugo. Obavijestili su nas da su voditelji izviđača izašli iz svog malog gnijezda. To je bio naš znak da brzo izađemo i evakuiramo se prije nego što se neprijatelj vrati.Kad smo zaključili još jedan dugi, polagani poljubac, zagledao sam se u duboke bazene Beckynih jarko zelenih očiju i sa žaljenjem je obavijestio da se moramo rastati. Pomirili smo se s idejom da će ovo biti prvi i posljednji put da se vidimo, ali dok sam se pripremao oprostiti od nje, uzeo sam njezine obje ruke u svoje i rekao joj o svojoj tajnoj enklavi. Objasnio sam gdje je bilo u malo vjerojatnom slučaju da bi se kasnije te večeri mogla osloboditi.

Iza velikog šatora dao sam Becky posljednji oproštajni poljubac, rekao joj da je najljepša i najnevjerojatnija djevojka koju sam ikad upoznao, a zatim pobjegao u pokušaju da sustignem ostale dečke. Pobjegli smo samo nekoliko trenutaka prije nego što se vratila vođa izviđača.

Vrativši se u naš logor još jednom smo se okupili oko vatre; dječaci s osjećajem da su u kratkom vremenu postali muškarci. Buran razgovor je odmah prekinut kada je prišao naš vođa izviđača, nesvjestan naših poslijepodnevnih smicalica. Dobro smo čuvali našu tajnu i pohvalili smo ga zbog njegovog produženog posjeta zgodnoj voditeljici izviđačica. Jedan dječak koji je bio naš osmatrač rekao je da je vođa izviđača izgledala prilično razbarušena kad je izašla iz njegovog šatora, a on je podvrgao svoju košulju i zakopčao patentni zatvarač na hlačama. Inzistirao je na tome da su samo razgovarali i razgovarali o stvarima vođe izviđača, ali mi smo se zabavljali insinuirajući još više, nakon čega je naglo prekinuo naš razgovor i zalajao naredio da se pripremimo za dugo pješačenje do blagovaonice na večeru. Blagovaonica je bila u glavnoj zgradi gdje se oko tisuću dječaka skupljalo na obroke dva puta dnevno.

Stigli smo u blagovaonicu. Od izviđača se tražilo da se pojave u svečanim uniformama, dobro uglađeni i dotjerani. Kad smo ušli u visoku blagovaonicu s masivnim drvenim gredama, zavladala je prilično neobična tišina. Tamo, nedaleko od stola koji nam je dodijeljen, sjedila je skupina izviđačica. Tisuću mladića i šačica lijepih djevojaka, svi odjeveni u svoje službene odore izviđača. Mogli ste čuti pad pribadače.Jedan od dječaka koji je sjedio za susjednim stolom nagnuo se prema meni i promrmljao nešto glupo o tome što bi želio učiniti nekolicini njih. Samo sam se nasmiješila kao odgovor prije nego što sam se vratila svom obroku, pokušavajući prikriti povremene pokušaje da bacim pogled na Becky.

Pogledi su nam se sreli i nas dvoje smo pali u trans. Vidljivo sam vidio želju u Beckynim očima i malo tuge u njezinim napućenim usnama. Zvuk posuđa koji je zveckao o posuđe i rasprave povukli su se u daljinu, postavši samo slabašni odjek u mojoj glavi. Samo me nekoliko stopa dijelilo od mog cijelog svijeta - iako je isto tako moglo biti pola svijeta daleko. Ništa nisam mogao učiniti da se približim. Misli su mi počele lutati.

Pomislio sam - kad bih samo mogao skupiti dovoljno hrabrosti da učinim neku veliku gestu. Zamišljao sam sebe kako se odgurujem od stola, prilazim ravno Becky, podižem je visoko u naručje i ljubim je dok cijela legija dječaka kliče. A opet, znao sam da bih vjerojatnije završio u nesvijesti i ležao na nosilima ako to učinim, ili još gore.

Udarac. Šamar jednog od mojih prijatelja vratio me u stvarnost iz zombi stanja.

"Koji ti je kurac?" upitao je, na što nisam imao spreman odgovor. Kad se Beckyno lice vratilo u fokus, mogao sam je vidjeti kako se smije. Pocrvenjela sam od srama. Večera je završila i krenuli smo natrag u kamp. Kad se sumrak počeo spuštati, izašao sam iza svog šatora i neprimjećen skliznuo u gustu šumu. Izviđač s kojim sam spavao otišao je u ambulantu nakon što mu je pozlilo od večere. To mi je omogućilo da pobjegnem Najljepša guza na svijetu. Stigao sam u svoju privatnu enklavu baš kad je pao sumrak.

Padala je noć i ubrzo sam shvatio da ću ostati tu, sam. Počeo sam pakirati svoje stvari kako bih se vratio u kamp svoje trupe. Tek što sam izašao iz šatora, Becky je stajala poput anđela s neba s osmijehom većim od punog mjeseca koji je nježno obasjavao krajolik oko nas.Becky mi je prišla, polako, ispružila ruke i uhvatila obje moje.

"Ne bih mogao podnijeti da sutra odem odavde, a da te opet ne vidim." rekla je blagim i iskrenim glasom.

Stajali smo tamo, sklopljenih ruku i pogleda uprtih jedno u drugo. Ona je bila ultimativna slika seksi stojeći ispred mene. Nosila je klasične zelene čarape s izvezenim amblemom izviđačice sa svake strane, zajedno sa jarko žutim bljeskavim podvezicama koje su ih držale gore. Njezine crne patentirane Mary Janes bile su toliko sjajne da su odražavale djelić njezinih bijelih gaćica ispod zelene izviđačke suknje, koja je sada bila mnogo kraća nego što sam se sjećala Teen Titans idite na preuzimanje tog dana.

Becky me pogledala onim velikim zelenim očima koje su bile blago prekrivene njezinim dugim svilenkastim ravnim šiškama. kinky tangice price Oko vrata je nosila izviđački medaljon. Mogao sam djelomično vidjeti niz njezinu bluzu i nakratko sam ugledao njezin dekolte.

Stajali smo tamo, šutjeli. Nismo se htjeli pomaknuti, samo smo zurili jedno u drugo i upijali jedno drugo. Pogled u njezinim očima bio je sanjiv. To što je djevojka mogla gledati u mene s takvim obožavanjem bilo je nevjerojatno. Zaljubljivao sam se prvi put u svom mladom životu.

Zapalio sam vatru, ali vatra iznutra bila je daleko vrelija od bilo koje vatre koju sam ikada mogao zapaliti konvencionalnim drvetom. Uzeo sam njezinu ruku u svoju i nježno je poveo u svoj šator. Šator je bio prostran i udoban. Učinio sam ga prilično domaćim s vrećom za spavanje, dekama i dva jastuka na čvrstom krevetiću. Sjedili smo jedno pokraj drugoga, oboje smo se osjećali pomalo nespretno, ne znajući odakle početi ili što dalje.

Gurnuo sam svoju ruku u njezinu, podigao drugu ruku, nježno je stavio na njezin obraz, a zatim joj odmaknuo meku kosu dok sam svoje usne približavao njezinima, ali još ne dodirujući. Ruka mi je skliznula do njezina vrata. Samo je naš vrući, sparni dah dijelio naše razdvojene usne za samo milimetar. Zatvorila je oči; nije postojalo ništa što bi bilo koje od nas željelo više nego osjetiti međusobni dodir usana u tom trenutku.

I jesu.Naša su se srca spojila kad su nam se usne spojile. Osjećali smo se jedno s drugim. Naši slatki nježni poljupci rekli su sve što je trebalo reći. Naši su poljupci postali dublji, duži i strastveniji dok su nam se jezici nježno ispreplitali. Nikada nismo htjeli da ova večer završi.

Polako je podigla ruke sa svake strane mog lica, zastala i natjerala me da je pogledam ravno u oči. Sada licem u lice, lagano se povukla.

"Želim te!" ustvrdila je s apsolutnom sigurnošću.

Becky je ustala, njezino čvrsto mlado tijelo samo nekoliko centimetara ispred mene. Ostao sam sjediti. Lagano je ustuknula, još uvijek držeći moje obje ruke. Stajala je tamo, najslađa, najseksi mlada dama koja je bila izvan bilo kojeg božanskog stvorenja koje sam ikada mogao prizvati u svojim snovima.

Nisam mogao vjerovati da ova nevjerojatno seksi djevojka stoji tamo, točno ispred mene. Njezino ljupko okruglo lice, malen, lagano uzdignut nosić, besprijekoran ten i savršeno tijelo blistali su na mjesečini. Njezine živahne okrugle grudi stršale su kroz njezinu pripijenu bijelu bluzu, djelomično zaklonjene dugim zelenim izviđačkim pojasom natovarenim značkama za zasluge koje su se protezale od vrha njezina ramena s jedne strane, sve do suprotnog boka. Nosila je i klasičnu zelenu izviđačicu. Becky je zadirkujući pokazala na oznaku na mojoj uniformi na kojoj je pisalo "Budi spreman" i upitala me jesam li. Potpuno opčinjen i pod njezinom čarolijom, kimnuo sam da to potvrdim.

Počela je plesati usporeno, zadirkujući me svojim čvrstim zaobljenim tijelom, prvo mi se približivši, a zatim udaljivši, gotovo poput iskusne striptizete, ali ostajući potpuno odjevena. Naslonila se jednim ramenom na mene. Na vrhu njezina ramena pričvršćena za bijelu bluzu bila je oznaka na kojoj je pisalo Girl Scouts U.S.A. Pomislila sam u sebi, hvala Bogu na Girl Scouts!

"Voliš li izviđačice?" Pitala ga je zadirkujućim i zavodljivim tonom.

"Ja, ja volim izviđačice - mislim, volim ovaj Izviđačica.” brzo se ispravljam.

"Točan odgovor!" Becky je uzvratila, približivši se i široko se osmjehnuvši.

Istini za volju, uvijek su me zanimale djevojke u uniformama, posebno izviđačice. Pohađao sam privatnu školu veći dio svoje mladosti, a djevojkama je bilo dopušteno nositi svoje uniforme na dane kada su održavale sastanke nakon nastave u teretani. Kamagra za žene Dildo Nisam mogao ne primijetiti ih svaki put. Siguran sam da su znali kakav su učinak imali na nas dječake. Često bih otišao kući nakon škole i masturbirao na pomisao da poševim barem jednog od njih, i siguran sam da je to bilo uobičajeno za većinu dječaka mojih godina. A sada je moja izviđačica iz snova stajala ispred mene, sama, u toploj ljetnoj noći. Moj kurac je bio tvrd kao kamen, masivan i pulsirao je sa samo jednom željom - da nabijem ovu malu lisicu na njega.

Njezino tijelo koje se izvijalo natjeralo me da se otopim. Okrenula se i naslonila leđa na moja prsa, skliznula prema dolje i zatim smjestila svoju malenu okruglu guzicu točno u moje krilo. Počela je zabijati svoju ljupku guzu u moje prepone, nagnula glavu unatrag kako bi mi ukrala poljubac, ali onda je glumila i povukla se. Učinila je to više puta, zadirkujući me i dovodeći me do Besplatna porno priča o povraćanju. Ova je djevojka bila vrlo vješta zavodnica.

"Gdje si to naučio?" Pitao sam.

"Imam dvije starije sestre, one su mi pokazale kako biti s dečkom", dobacila je uz bezbrižan smijeh.

Okrenula se i gurnula svoje grudi u moja prsa, klizeći prema gore i spustivši duboki, vlažni poljubac na moje usne prije nego što je ponovno ustala između mojih rastavljenih nogu. Zatim je stavila ruke na Najpoznatiji porno prici koljena i nagnula se dovoljno da bude sigurna da joj mogu vidjeti dekolte, a zatim se nježno spustila na koljena između mojih nogu. Njezine su ruke počele milovati izbočinu kroz moje hlače. Becky me pogledala kroz svoje duge šiške.

"Hmmm, što imamo ovdje?" upitala je mala zavodnica, retorički, dok joj je zloban smiješak izbio na licu dok je njezina sićušna ručica milovala erekciju u mojim hlačama.

Becky mi je polako otkopčala patentni zatvarač na hlačama, izvukla moj veliki, dugi kurac i počela ga maziti. Oči su joj se raširile kad je vidjela stvarnu veličinu moje izviđačke opreme.Prilično zadovoljna, spustila je glavu i obuhvatila je mekim usnama. Becky je objema usnama kliznula preko vrha mog alata i obuhvatila ga svojim mladim vještim jezikom. U jednom trenutku podigla je pogled prema meni s mojim kurcem u ustima, oči su joj virile kroz duge ravne šiške, a zatim se ponovno spustila na njega. Činila je to više puta, sišući moj kurac s bezobzirnim užitkom, isprva polako, a zatim brže.