Jennifer love hewitt bikini slika

Brittni i ja već neko vrijeme redovito razmjenjujemo e-poštu. Samo iz zabave počeo sam uključivati ​​dijelove fantastičnog spoja s njom. Ta je priča "Spoj s Brittni" u odjeljku Erotske veze. Ali predložila mi je da nastavim. Ova priča je taj nastavak. Možda biste trebali pročitati Jennifer love hewitt bikini slika priču od jedne Intervju aqua teen prije nego što se uhvatite u koštac s ovim. ili ne.

*****

Počeli smo se spremati za polazak. Ostavili smo dvije velike mokre mrlje na pokrivaču. Uzeo sam još čiste uglove i obrisao tvoje noge, bedra i mačkice, provjeravajući njihovu čistoću poljupcima. Učinio si isto za mene, ali iskreno, i očekivano, prošao bih kroz to (namjernu igru ​​riječi) čišći od tebe. Počeo sam savijati deku dok si ti počeo stavljati ostatke i napola punu bocu vina u hladnjake. Nismo se žurili obući.

Što je bila dobra stvar. Par desetak godina stariji od nas (u srednjim tridesetima) pojavio se na stazi između drveća. Nosili su deku, naravno, i hladnjak i košaru za piknik. Pogledali su nas, oboje su uživali u tebi, a gospođa me također dugo pogledala. Približili su se. Htio sam im reći da se upravo spremamo obući i prepustiti im mjesto. Nikad nisam dobio priliku. Pitali su mogu li nam se pridružiti. Pogledao si me tražeći odobravanje. Jennifer love hewitt bikini slika Nacerila sam se i kimnula. Dočekali ste njihovo društvo. Ti si nas predstavio, a oni su se predstavili kao Don i Kim.

[Ovaj Don i Kim su isti oni u mojoj priči "Swingstock '03", ali oko 15 godina mlađi nego u toj priči. Postoji očita vremenska anomalija.ili se naš spoj dogodio kasnih 80-ih]

Vi ste odvažni. "Da bismo bili kompatibilni", predložili ste, "ili bismo se trebali obući ili bi se ti trebao skinuti."

Odmah su pristali. Don je zakoračio prema vama, raširio ruke i pozvao vas da iskažete počast. Kim mi je ponudila istu čast. Bilo je očito da nisu nosili ništa više od nas.

Pa smo odali čast.

.Ali ne odmah. Počela si skidati Dona, a onda si me pogledala.

"Ispričajte nas na trenutak." rekao si. Prišao si mi i odvukao me nekoliko koraka. Gledao si Ljudi govore o seksu u oči s iskrenom brigom.

"Hoćeš li biti u redu s ovim. Hoćeš li biti u redu da ja jebem Dona. Ili," i počastio si me tim zadirkujućim osmijehom, "seksati se s oboje u isto vrijeme. Mogu reći da nas Kim želi oba."

Ljubio sam te snažno i dugo.

"Nisam mislio da je to moguće, ali upravo si me natjerao da te volim još više. Mislim da će biti nevjerojatno gledati te s Kim. I kako mi ne bi smetalo gledati te kako radiš nešto što voliš?" Opet sam te poljubio. "Bit će mi drago izgubiti nevinost u grupnom seksu. Osim toga, Kim je gotovo jednako poželjna kao i ti."

Snažno si me zagrlio. Vratili smo se našim novim prijateljima.

"Oprosti zbog toga", ispričala si se dok si stajala blizu Dona. "Hoćemo li nastaviti?"

Don nam se nasmiješio pun razumijevanja, a Kim je rekla: "Apsolutno." Odvažno me pogledala u oči. "Rod, još sam odjeven. Trebali bismo ispraviti ovu situaciju."

Približio sam joj se, stavio obje ruke na donji dio njezine majice bez rukava, a ona je podignula ruke da mi dopusti da je podignem i skinem. Ja sam stao. "Kim, imam pravilo. Nikada ne svlačim ženu ako je prije toga nisam poljubio."

Spustila je ruke na moja ramena i gurnula se uz mene.

"To zvuči kao odlično pravilo." Zatim me poljubila, najprije nježno, zatim jače i prinijela jezik rubovima mojih zuba. Moj je jezik odgovorio Uzimajući veliki kurac u dupe jezikom smo se ljubili dulje nego što sam očekivala.

Moram priznati da sam bio malo zabrinut zbog svoje sposobnosti da odgovorim. Upravo bih postavio dva osobna rekorda za duljinu erekcije i izdržljivost, plus količine ejakulata. Mogu li ga ponovno pokrenuti ovako brzo?

Nisam trebao brinuti.

Bacio sam pogled da vidim što radiš s Donom.Vidjela sam da je otprilike moje visine - manje-više centimetar od šest stopa - ali s tamno smeđom kosom, glatko obrijan i vjerojatno klasičnije zgodnijeg izgleda od mene, iako stvarno nisam opremljena za procjenu. Ruke su mu manje od mojih. Mogao sam vidjeti način na koji su te uhvatili za guzice dok ste se vas dvoje ljubili jezikom poput dugogodišnjih ljubavnika. luksuz i bogatstvo Diplomiranje ili kao što smo Kim i ja upravo učinili.

Dok sam se ja pripremao skinuti Kiminu košulju, ti si skidao Donovu. Nije težak kao ja u rukama i prsima, ali Girl kiss hot one definirane trbušnjake koje ja nemam. I nijedno od nas nema dovoljno dlaka na prsima da bi bilo važno.

Kim nije lijepa kao ti (je li itko?), ali je lijepa. Ima prirodno preplanulu put s očima boje lješnjaka i dugom mekom smeđom kosom. Dok sam joj podigao majicu na glavu, a potom i podignute ruke, uspio sam joj pomilovati grudi. Čak i kad je spustila ruke i lijevom rukom počela dodirivati ​​moj kurac perjem, vidjelo se da joj grudi nisu velike. Nisu ni tako veliki kao tvoji, a tvoji su jedva preko šake.

No njezine su bradavice vrlo lijepe — tamne, s prosječno velikim areolama — i, kako sam gotovo odmah saznao, vrlo osjetljive. Poljubila sam jednu dok sam vršcima prstiju vrtjela drugu. Naglo je udahnula i zabacila glavu dok je gurala bradavicu dalje u moja usta. Objema rukama trljala je moju gotovo potpunu erekciju.

Vidio sam da se Don prema tebi ponašao isto kao i ja prema njoj. No, dok sam gledao, zamijenili ste aktivnosti i usne su vam obuhvatile jednu od njegovih bradavica. Desna mu je ruka išla od tvoje guzice do tvoje vulve. Vratila sam pozornost na Kim. Na licu je imala izraz blage zabrinutosti. "Rod. Jesi li ljubomoran. Smeta Maria swan gola ti to što vidiš nju i njega takve?"

Odmahnula sam glavom. "Ne, Kim. Oprosti što sam dopustio da mi se fokus pokoleba. Jednostavno je volim gledati, bez obzira na to što radi. Ali trebao bih ti posvetiti sto posto svoje pažnje. Dopusti mi da ti to nadoknadim."

Kleknuo sam ispred nje i gurnuo prste između pojasa njezinih hlačica i njezine divne kože i skliznuo ih dolje. Stavila je ruku na moje rame radi ravnoteže dok je izlazila iz njih.

Poput vas, ona nije potpuno obrijala svoje stidne dlake. Ima mali, uredno podšišani trokut kratke kose.

Noge su joj zapanjujuće savršene. Jedva čekam okusiti što je između njih.

Klizim desnom rukom uz vanjsku stranu njezine lijeve noge, sve do kuka. Moja lijeva ruka pronalazi put do stražnjeg dijela njezinog desnog bedra i moji nokti nježno miluju kožu dok se pomiču Napaljeni latino muškarci gore kako bi pomilovali njezinu okruglu čvrstu desnu gluteulu. Zamolim je da se okrene i ona to učini, polako, zadirkujući.

U redu, priznajem. Ponekad poljubim dupe. Ali samo kada je dupe pričvršćeno za golu seksi ženu. Ljubim Kimin lijepi stražnji dio. Diplomiranje mama i ćerka Puno puta. Dok to činim, guram desnu ruku između njezinih nogu i potičem ih da se razdvoje. Ona surađuje i moji prsti pronalaze stražnji ulaz u njezinu vaginu.

Pogled na moju lijevu stranu pokazuje kako podvrgavate Dona entuzijastičnom oralnom istraživanju njegove tvrde ravne osovine. On vas gleda dolje, njegova zahvalnost je očigledna. Slučajno baci pogled na Kim, ali primijeti mene i pogledi nam se sretnu. Nasmiješim se i dam mu znak u redu, palac i kažiprst čine "O". On kima i okreće se prema vama, stavljajući ruke u vašu kosu i potičući vašu aktivnost.

Maknem ruku s Kiminih usana i zamolim je da se ponovno okrene. Ona to učini, a ja zaronim, pretražujem joj stidne usne na vrhu, gurajući jezik između njih i pronalazeći njezin klitoris. Mogu čuti sretan osmijeh u njezinom tihom stenjanju. Zatim mi stavlja ruke u kosu i drži me dalje od sebe. Nježno me povlači, dajući mi znak da ustanem, što i činim. Snažno me ljubi u usne, njezin jezik traži i pronalazi moj, uživajući u svom okusu. Ona se odmakne, smiješeći se.

"Mislim da bih volio ležati zbog toga. Pomozi mi raširiti pokrivač?"

Ja znam.To je king-size pokrivač od mekanog pamuka koji je napravljen, čini se, posebno za ono što ćemo raditi. Svaki kut ima malu petlju. Kad je rasklopila pokrivač ispala su joj četiri plastična kolca. Tlo je dovoljno mekano da možemo čvrsto gurnuti kolce u zemlju. Pokrivač je osiguran. Nakon te kratke distrakcije, Kim i ja ležimo, ona na leđima, a ja na koljenima, između njezinih nogu. Ližem usne u iščekivanju dok stavljam njezine noge na svoja ramena. Spuštam se na nju, ližem joj vaginalne usne, a zatim klitoris. Guram vrh svog jezika u njezine meke baršunaste stijenke koliko god može, a zatim ližem prema gore. Nagovaram njezin klitoris između usana i masiram ga, jezikom trzajući vrhom dok to radim.

Ona doživljava orgazam, jak i dašćući, rukama mi steže kosu dok gura svoju zdjelicu u moja gladna usta. Njeni sokovi slobodno teku i ja uživam u slanoj slatkoći.

Dok sam uživao u Kiminim drhtavim orgazmima. da, množina; imala je jednu za drugom u brzom ponavljanju.Primijetio sam da ste nam se ti i Don pridružili na deki. Odmaknuo sam se od Kimine zamamne mace da udahnem.ona je trebala učiniti isto.i oboje smo pogledali udesno.

Don ti je radio ono što sam ja upravo učinio Kim. Oboje ste uživali u aktivnosti koliko i mi. I uživali smo, kratko, gledajući vas oboje.

Zatim je Kim rekla: "Rod, ne želim da prestaneš raditi ono što si upravo radio, ali istovremeno ti želim uzvratiti uslugu."

Pa smo krenuli s našim omiljenim brojem. Legao sam na leđa, a ona je svoju blistavu i dobro izjedenu macu smjestila iznad mojih još uvijek gladnih usana, dok su se njezine vlastite usne dražile i gutale te ljubile moj tvrdi kurac. Vratio sam se raditi ono što sam bio.

Čuo sam kako se hihoćeš: "Oh, Don, to izgleda zabavno. Učinimo i to."

Posvetio sam tada punu pažnju Kim, dajući sve od sebe da ona ponovno dođe, ali sam se trudio da to ne učinim.Nije mi bilo teško suzdržati orgazam budući da sam u posljednja dva sata imala već dva, ali Kim je bila izvanredno izvrsna u oralnom seksu. Ali ja sam pobijedio u tom neformalnom natjecanju i ona je iscurila sok na moje usne i bradu i grlo i sve okolne brkove. Njezin je orgazam bio toliko intenzivan da je privremeno prepustila svoje usluge mom tvrdom kurcu.

Nije mi smetalo. Nakon što sam se tako intimno upoznao s njezinom macom, želio sam staviti svoj kurac u nju i jebati je radosno i temeljito što sam duže mogao.

Bez upozorenja se okrenula za sto osamdeset stupnjeva, znojnog trbuha lako je klizila po znojnom trbuhu, i poljubila me. Kao što si ti učinio, ljubila je i lizala moje usne i jezik, a zatim me ljubila oko usta i brade, čisteći svoje sokove s mog lica.

Dok sam uzvratio poljubac koliko god sam mogao, šapnuo sam joj,

"Kim, molim te, stavi svoju prekrasnu macu oko moje kite i jebi me kao da ne postoji sutra."

Nasmiješila se onim seksi zavodljivim osmijehom - tako sličnim tvom, a opet tako drugačijim - i uvjerila me da planira upravo to.

Posegnula je između nas i pronašla moju erekciju i lako je uvukla u svoju mokru macu i počela me milovati po tijelu mokrim mekim stiskom svoje vagine.

Bacio sam pogled udesno. Ti i Don ne samo da ste držali korak s nama, već ste i dobili. Sjedila si na njegovim bokovima i mogao sam vidjeti njegovu erekciju kako klizi unutra i iz tvoje mace. Izgledala si kao da potpuno uživaš, poluzatvorenih očiju i osmijeha koji ti je blaženo obasjavao lice. Tada si otvorio oči, kao da si osjetio da te promatram, nasmiješio si mi se i rekao dovoljno glasno da te čujem, "Volim te." Odmah odgovaram na isti način, čak i dok stavljam ruke na Kimine bokove da je umirim. Onda si mi uputio onaj veliki zadirkujući smiješak i rekao, glasnije, "Ali, i ja volim da me jebu."

Odgovorio sam, "Da, i ja"

Zatim sam posegnuo do Kiminih divnih malih grudi i počeo gnječiti bradavice.

Kako je ispalo, Don i ja bili smo udaljeni samo pola metra i ležali smo glava o nogama. jebanje bebisiterke price Tako su naše ljupke napaljene dame, obje jašući kaubojke, bile okrenute jedna prema drugoj i vrlo blizu. Gotovo kao da ste vježbali, oboje ste pružili ruku i počeli trljati vulvu onog drugog točno na mjestu penetracije. Dok je Kim išla gore-dolje po mom trupu, tvoja je ruka milovala bazu mog tijela i Kimin klitoris. Kim je radila isto tebi i Donu.

Očekivao sam nešto više i nisam se razočarao. Uskoro ste vas dvoje napustili tipove erekcije i koncentrirali se na klitoris jedno drugoga. Oboje ste ubrzali svoje milovanje kao i pokrete gore-dolje. Između te dvije stimulacije, oboje ste došli, teško i sretno. Kao i Don. Vidjela sam kako je izvio bokove uvis i dahtao od zadovoljstva dok je izbijao u tvoju prekrasnu unutrašnjost. Činilo se da vam je to povećalo zadovoljstvo i doživjeli ste drugi drhtavi orgazam.

Zatim ste ti i Kim pružili ruku i počeli se milovati po grudima. Ubrzo nakon toga, poljubili ste jedno drugo, usne uz usne, zatim otvorenih usta, i mogao sam vidjeti kako vam se jezici igraju. Ustao si i sišao s Dona, koji je izgubio ukočenost. Vidio sam orgazmičku tekućinu kako vam oboje gotovo curi iz vagine. Odmah ste ponovno kleknuli i brzo poljubili Kim, a zatim poljupce prenijeli niz njezino tijelo, grickajući joj bradavice i spuštajući se niže. Došao si do mjesta gdje sam još bio u Kiminoj mačkici, i počeo si ljubiti i lizati moje tijelo i Kimin klitoris.

Kim mi je već došla na kurac. Dao sam joj dopuštenje da napusti moje tijelo ako želi više prostora za igru ​​s tobom. Rekla je hvala i isprekidala to dugim i snažnim poljupcem jezikom. Onda si mi pokazao svoju zahvalnost na isti način. Kim oh, tako se polako pridigla i kleknula na jednu stranu. Usnama si odmah zahvatila moju Pantyhose linkovi webmastere, ližući i kušajući.

"Kimmy," rekao si s oduševljenjem, "tako si dobar. Mogu li dobiti malo iz izvora?"

“Naravno da možeš, Brit.Bit će mi zadovoljstvo, i možete biti sigurni u to!" Oboje ste se zahihotali. Zatim je dodala, "Ali želim vas probati u isto vrijeme!"

Dakle, šezdeset devet je još uvijek bio broj na jelovniku. Kim je legla na leđa, a ti si raširio noge dovoljno da klekneš preko njezina lica dok si glavu stavljao iznad njezine mace.

"Kimmy," rekao si, "nikad nisam vidio tako lijepu i seksi frizuru kao što je tvoja. Jednostavno je sjajna."

Kim je odmah odgovorila: "Oh, jesam. Upravo ga gledam." Zatim ste oboje, očito napaljeni jedno na drugo, prestali razgovarati i počeli žvakati seks jedno drugome. Pogled, plus zvučni efekti koji su uključivali stenjanje i cviljenje natjerali su me da milujem svoju još uvijek neobuzdanu erekciju. Don je kratko promatrao i njegov je štap ponovno postao potpuno ukočen. Također ga je počeo milovati. Nisam ga gledao. Gledao sam te.

Nakon što ste oboje uživali jedno u drugom nekoliko minuta, podigli ste glavu između Kiminih bedara. BDSM vezivanje (bondage) Diplomiranje Prvo si me pogledala, namignula i nasmiješila mi se prekrivena spermom. Zatim si okrenuo glavu i vidio Dona kako dlanom drži klip.

"Hej, Donny, mogu li to dobiti. Kim liječi moja prednja vrata, ali na stražnjim vratima ima mjesta. Onda nas može zadovoljiti oboje dok mi zadovoljavamo jedno drugo."

"Brit", rekao je, "mislio sam na istu stvar, samo nisam siguran kako to predložiti." Prišao je da ti stane iza leđa, zatim je kleknuo i klizio na koljenima sve dok njegova erekcija nije bila spremna ući u tvoju vaginu sa stražnje strane. Kim je prekinula dovoljno dugo da ga uzme u ruku i duboko uvuče u usta. Poljubila mu je jaja, a zatim ih je uredno smjestila u tvoj lijepi mali ljubavni tunel. Tvoj ulazak je bio tako dobro podmazan da je skliznuo ravno unutra. Približio sam se svojoj guzici kako bih mogao dobro vidjeti kako njegov kurac ševi ženu koju volim dok ti je Kim jezikom pikala klitoris i ispijala tvoje sokove.

Ovo je bio prvi put da sam izbliza vidio dugi tvrdi penis koji ulazi i izlazi iz mekih i gipkih usana vagine. Nevjerojatan.Gotovo sam se masturbirao do ejakulacije, ali sam se suzdržao. Htio sam to sačuvati za tebe ili Kim.

Zahvaljujući dvostrukoj stimulaciji, vi ste na prvom mjestu. Vaši krikovi zadovoljstva, prigušeni Kiminim nogama i macom, pratili su iznenadno savijanje nožnih prstiju i drhtanje nogu i ruku. Orgazmi proizvode orgazme. Tvoje je pokrenulo Donovo. Zastenjao je, zabio se u tebe što je dalje moguće i ostao tamo, smrznut od topline tvog dolaska. Ta dva orgazma pokrenula su Kimin dok je bez riječi uzvikivala ekstazu i gurala svoju macu u tvoje lice opet i opet.

Nakon nekoliko minuta ti i Kim ste se razdvojili. Bio si dovoljno oprezan da zadržiš Donov penis koji se smanjivao u sebi sve dok Kimino lice više nije bilo ispod tvoje mace. Prvo je izvukla stopala i vas dvoje ste se ljubili u tijelima dok je ona išla. Napokon ste bili licem u lice i davali jedno drugome kratke, ali gladne poljupce jezikom. Pretpostavljam da se vas dvoje jako sviđate, iako ste se tek upoznali. Mogu to razumjeti. I meni se sviđate oboje.

"Bože, to je bilo divno," uzviknula je Kim, "ali mogao bih još jedan." Pogledala me.

"Rod izgleda spreman dati mi upravo ono što želim." Kleknula je pokraj mene i uzela me u svoju meku ruku i poljubila me poput onog koji je podijelila s tobom. "Želiš me dokrajčiti?"

"Nadao sam se da ćeš pitati. Stražnja vrata?"

"Apsolutno." Opet me poljubila, a zatim se okrenula, pokazujući mi svoja stražnja vrata. Ustao sam iz svog sjedećeg položaja i klečeći prošao nekoliko stopa do njezine uske lijepe guzice i njezinih blistavih usnica između njezinih nogu.

Uzeo sam svoju erekciju u ruku i zadirkivao vanjski dio njezinih vanjskih stidnih usana koje su čekale. Gurnuo sam glavu između njih i gladio je gore-dolje. Stenjala je.

Iznenada si se pojavio pored nas. "Tražiš predugo, ljubavniče. Zabodi je u nju i snažno je jebi." Uzeo si moju erekciju i postavio je svojom desnom rukom, glavu između Kiminih stidnih usana. Umirio si ga, a onda si stavio lijevu ruku iza mog dupeta i gurnuo.Kliznula sam unutra. Kim je sretno uzviknula zbog iznenadnog, ali dobrodošlog upada, a ti si se nasmijao.

Ali niste imali namjeru ostati samo promatrač.

Nakon vaše pomoći u prodiranju u Kiminu željnu pičku, počeo sam se zabijati i djelomično izvlačiti, a zatim opet i opet. Ovo mi je najdraži položaj. Čini mi se da prirodno pogađam partnerovu G-točku. Kako sam tog popodneva već dva puta dolazila, nisam imala problema s odgađanjem orgazma. Zapravo, osjećao sam se kao da mogu ostati čvrst sat vremena bez potrebe za ejakulacijom. Pokušao sam se koncentrirati na Kiminu prekrasnu guzu.ali ti si mi to otežavao. Držao si ruke tamo gdje su bile. jednu na mojoj erekciji i jednu na mojoj guzici. Masirao si me na oba mjesta, povremeno spuštajući desnu ruku niže da mi opipaš jaja. I poljubila si me, snažno, strastveno, tvoj ljupki jezik je tražio moj i gladio ga.

"Jebi je jako, Rod", potaknuo ga je Don. "Ona ne voli grubo, ali voli teško."

Povećao sam silinu i brzinu svojih zabadanja, gurajući se što je više moguće u nju sa svakim poniranjem.

Osjećao sam se kao Sve ladyboys cure mogu nastaviti zauvijek. Imao si druge ideje.

Namjestio si se tako da možeš desnim kažiprstom kružiti po njezinom uskom šupku, dok si lijevim postupao s mojim na isti način. Niste prodrli ni u jedno od nas. Samo ste kružili oko njih, stimulirajući meso između rektuma i genitalija.

Šapnuo si mi: "Imam ideju. To je stari trik. Svidjet će ti se."

Ustali ste i prišli Donu te s njim izmjenjivali strastvene poljupce dok ste jedno drugome milovali genitalije. Zatim ste krenuli prema hladnjakima. Usmjerio sam pozornost na jebeno jebanje Kim što sam jače mogao. Spustila je glavu i ramena tako da joj je težina bila na podlakticama, a guzica u zraku. Skratio sam svoje udarce na samo nekoliko inča, držeći većinu svoje dužine duboko u njoj, masirajući joj G-točku vrhom svoje erekcije.Minuta toga i ona je došla, izražavajući svoje zadovoljstvo riječima: "O, Bože, da, da, nemoj stati, Bože, da, moremoremoooore, aaahhh."

Nisam stao, ali sam malo usporio, produžujući zaveslaje.

Ponovo si se pojavio pored mene. Nisi rekao ništa, ali si mi pokazao da imaš malu kocku leda u desnoj ruci.

"Uđi do kraja," naredio si, "jako, ali ne prebrzo, i izvuci se samo do pola, zatim idi ponovno."

Uvijek sam pratio tvoje želje u seksu i ovaj trenutak nije bio iznimka. Nakon nekoliko poteza, nacerili ste se i vaša je namjera bila jasna. Namjeravao si napasti njezin šupak tom kockom leda. I jesi.