Tražim Azijatkinja min

Uvijek kažu kad si u nesreći da si dio nje jer si bio tamo. Pa zašto sam bio tamo?

Budući da sam pomalo ljubitelj povijesti i nedavno sam pročitao članak u nedjeljnim novinama o bitci škotskog klana koja se dogodila 7. veljače 1603. u Glen Fruinu; nedaleko od mjesta gdje živim. Bitka je trajala dva dana dok su dvije zavađene Debele gole milfice (Klanovi) Gregorovi i Colquhounovi rješavali svoje nesuglasice s Claymoreom i svime što su mogli dohvatiti. Između 140 i 200 ih je ubijeno, a mnogo ih je više osakaćeno ili ozlijeđeno. Ovo je bila posljednja bitka klanova u Škotskoj.

To me zaintrigiralo da odem vidjeti gdje se ta bitka odigrala. To je prekrasna dolina (glen) između ne baš visokih planina smještena između Loch Lomonda i Gare Locha. Za mene je postalo ugodno mjesto za nedjeljnu popodnevnu vožnju i uživanje u njegovoj samoći.

Nekoliko mjeseci kasnije pročitao sam članak o pokušaju silovanja koji se dogodio jedne noći u ovoj dolini. Žena je srela nekoga u pubu i oboje su otišli u dolinu njegovim automobilom, za što se može samo pretpostaviti; malo prijateljske zabave.

Parkirali su se Stari prici o incestu jednom od mnogih usputnih mjesta koja su se nalazila uz njegovu jednokolosiječnu cestu, iz bilo kojeg razloga je izmaklo kontroli, ostavila je automobil neodjevena, vičući u pomoć, s obzirom na izoliranu i osamljenu prirodu lokacije. Pomoć je izostala.

Iznenada; iz mraka se netko pojavio na biciklu sa susjedne planinarske staze, na sebi je imao samo crne spidose. U tom se trenutku vozač automobila vratio do svog automobila i brzo napustio područje. Usamljeni biciklist provjerio je da li je dobro dok ju je pokušavao smiriti; još jedan automobil došao je cestom s jednim kolosijekom koja se protezala duž doline. Kad je vidio da se farovi automobila približavaju, ponovno je sjeo na bicikl, odjahao na susjednu planinarsku stazu i nestao u mraku.

Policija je brzo došla do incidenta nakon što je vozač u prolazu odveo ženu do farme s telefonom udaljenom oko milju ili nešto više, bez pokrivenosti mobilnom mrežom u dolini. Žena, iako jako preplašena, nije ozlijeđena.

Vozač automobila kojim je stigla nikada nije identificiran niti pronađen. Ni biciklist koji je na sebi imao samo crni speedo, iako nije napravio ništa loše, također Nude muško odmaralište pronađen. Međutim, policija je imala prethodna i naknadna izvješća o tome da su ga vidjeli u dolini, noću, samo s crnim spidosima dok su se vozili kroz dolinu. Nikada nije javno identificiran.

Nakon što sam pročitao ovaj članak u novinama, jedne iduće subote nedugo zatim, u nedoumici što učiniti, odlučio sam se odvesti do i kroz ovu dolinu. Vožnja od Cityja niz Helensburgh i uz obalu Gare Locha bila je vrlo ugodna i opuštajuća.

U blizini velike podmorničke baze skrenuo sam na strmu jednokolosječnu cestu i počeo se penjati kroz niz izazovnih oštrih zavoja dok nisam stigao do vrha, a zatim sam se počeo spuštati u Glen Fruin. Dok sam pažljivo vozio jednotračnom cestom u dolini koja je imala nekoliko vrlo uskih slijepih zavoja. Tražim Azijatkinja min Naišao sam na dva automobila, stala jedan naspram drugog, jedan djelomično u odvodnom jarku; jasno da su se sudarili.

Dok sam se približavao, vozač jednog od automobila mi je naišao, objasnio mi što se dogodilo i pitao mogu li jednog od njih odvesti do sljedeće farme kako bi mogli pozvati kamion za kvarove. Kasnije sam saznao da je to bila ista seoska kuća u koju je napadnuta žena odvedena nekoliko tjedana ranije.

Pristao sam odvesti jednog od vozača do sljedeće kuće na farmi, zvala se Ruth, još uvijek je bila malo potresena i činilo se da je mazila ruku i bok dok je ulazila. Pitao sam je li dobro, iako prilično razdražljiva, rekla da je dobro samo manja kvrga. Odvezli smo se do seoske kuće, vlasnik je bio od velike pomoći, imao je broj lokalne garaže pored svog telefona.Rekao nam je da su na putu i da će im trebati oko pola sata da dođu do mjesta gdje su se automobili sudarili.

Odvezao sam Ruth natrag do mjesta gdje smo ostavili drugog vozača, iako mi je i dalje milovala ruku i bok, rekla mi je što se dogodilo. Dok je skrenula kroz slijepi zavoj, kao i drugi automobil, pokušali su izbjeći jedno drugo, on je završio u jarku, a ona se sudarila s hrabrijim vozilom na rubu ceste, izvrnuvši stražnji kotač natrag na sebe.

Odmah nakon što smo se vratili stigao je kamion za kvarove. Uzeli su podatke od oba vozača, Ruthin auto je trebao ići u garažu na popravak i utovarili su ga na svoj niski utovarivač. Drugi auto su izvukli iz jarka s lancima, pregledali ga, bio je vozan.

Kamion u kvaru otišao je s Ruthinim autom nakon što je iz njega uklonila sve osobne stvari. Drugi auto se odvezao, Ruth je ušla u moj auto i trebao sam je ostaviti na željezničkom kolodvoru u Helensburghu. Dok smo se tamo vozili, rekla mi je da živi u gradu i da namjerava otići kući vlakom. Dok sam išao tamo, ponudio sam joj da je odvezem kući koja je bila samo nekoliko milja od mjesta gdje sam živio. Prihvatila je moju ponudu.

Vožnja natrag trajala je oko sat vremena, dok smo se vozili natrag vidio sam da Ruth osjeća sve veću nelagodu. Nakon kratkog da, ne, pristala je da je odvedem na pregled u lokalnu bolnicu hitne pomoći, tada smo već bili u Glasgowu, a najbliža bolnica bila je oko dvije milje od mjesta gdje je živjela.

Stigli smo do bolnice, iz nekog razloga koji je najpoznatiji bogovima parkinga, uspjeli smo se parkirati u blizini Hitne pomoći. Iako me pokušala obeshrabriti, ušao sam s njom, čekaonica je bila gotovo prazna, opet vrlo neobično. Očito smo stigli nakon jutarnje gužve, ali prije nego što je počela gužva u subotu navečer.

Nakon uzimanja svih potrebnih detalja pregledali su je liječnik i medicinska sestra, a zatim su napravljene rendgenske snimke.Nakon otprilike sat vremena čekanja i nekoliko šalica kave iz automata zanimljivo bez okusa kasnije, došla je medicinska sestra i objasnila što su pronašli.

Ništa slomljeno niti znakovi bilo kakvih unutarnjih ozljeda, imala je veliku sreću, ali će se za nekoliko sati vidjeti ozbiljne modrice. Pitali su je može li netko ostati s njom večeras, dok me sestra gledala; Ruth je rekla da. U tom slučaju nije morala ostati preko noći u bolnici, osim ako Ruth nije htjela; rekla je ne. Preporuka je tada bila, injekcija protiv bolova, idi kući, dugo se kupaj u toploj kupki, ako kasnije postane neugodno, uzmi dvije od ovih tableta koje joj je dala medicinska sestra. U to vrijeme nama nepoznata injekcija bila je morfij.

Dok smo odlazili, Ruth je rekla da će kad se vrati kući nazvati prijateljicu i zamoliti je da prespava kod nje. Laknulo mi je, ali sam se u isto vrijeme i razočarao. Kad smo se onesvijestili na Hitnoj pomoći, aktivnosti subotom navečer su se počele gomilati. Trebalo mi je desetak minuta da je odvezem kući, rekao sam da ću pričekati s njom dok joj se prijateljica ne vrati. Ruth me pozvala na kavu dok je dogovarala stvari s prijateljicom.

Ušli smo u njen stan, kako je zvala svoju prijateljicu sjedio sam uz kavu. Bio je to prvi put da sam imala priliku izravno pogledati Ruth bez njezinog pufnastog anoraka. Bila je malo krupnija, ne previše, imala je lijepe noge, moju visinu, kratku smeđu kosu, općenito je lijepo izgledala, lijepu čvrstu guzu. Ipak, njezina najsimpatičnija osobina bio je njezin govor, koji je, iako blag, bio vrlo jasan i precizan, a njezino imanje bilo je vrlo gostoljubivo.

Poziv njezinoj prijateljici činio se malo dugotrajnim, slušanje jedne polovice konzervacije, može biti neinformativno i pogrešno. Nakon što je poziv završio, rekla je da njezina prijateljica ne može večeras ostati s njom jer je ostala kod svoje obitelji, jedna od njih mora obaviti neke stvari.Slušajući, dok sam se trudio da me se ne vidi kako sluša, znao sam da nije spomenula svoju nesreću, ali sam spomenuo da sam maloprije bio s njom.

Ruth je tada rekla da će večeras biti dobro sama, ponekad pogled može vrijediti tisuću riječi, a dva pogleda još više. Rekao sam da mogu prenoćiti, ako ona ne može naći nekoga drugoga da recimo prespava s njom; liječničke naredbe. Ruth je rekla ok, možeš spavati na kauču; bez problema izgledalo vrlo ugodno.

Mogli bismo uzeti Kentucky Fried Chicken, koji je bio na kraju sljedećeg bloka, ako nemam ništa protiv toga, ili bi ona mogla pokušati napraviti nešto za nas. Nema problema, otišao bih i uzeo ga. Dok sam se vratio, stol je bio postavljen, a tanjuri prikladno zagrijani. jebanje na moru Dovoljno nevino Vinske čaše također.

Uživali smo u Kentucky Fried Chicken, bez vina. Ruth nije imala tablete za piti, rekao sam ne bez spomena, u slučaju da je moram vratiti u hitnu pomoć te večeri. Ruth je najviše govorila, bila je mnogo sigurnija od mene i mnogo bolji govornik. Radila je u nekom političkom uredu pomažući lokalnim političarima da ispredu svoje birače i imala je težnju da se jednog dana kandidira za dužnost; što je i učinila.

Objasnio sam da sam inženjer koji radi u uredima u tvornici; zapravo sam bio viši menadžer na čelu jednog od njihovih odjela. Nisam želio pokvariti njezine životne težnje niti se natjecati s njom u onome što sam postigao.

Činilo se da je obrok u tom trenutku došao na pravo mjesto, nakon što sam pospremio stol, popili smo kavu nakon obroka i sjeli zajedno na kauč. Tek tada, kad sam sjeo, vidio sam da je Ruth još uvijek u određenoj nelagodi; što je priznala. Predložio sam, s pravom ili ne, da topla kupka može pomoći u ublažavanju tegoba. Pristala je, rekao sam da vrata kupaonice ostave otključana, za svaki slučaj.

Njezin je odgovor bio flippen, samo u slučaju da trebam izribati leđa, rekao sam naravno. Moram priznati kako je rekla da sam osjetio trnce i ugodan osjećaj kako se razvija.Kad je otišla da se okupa, a zatim u spavaću sobu da se presvuče u kućni ogrtač, grčevi su mi se vratili i moj ugodan osjećaj postao je topliji; sasvim malo toplije i čvršće.

Ruth je ušla u dnevni boravak u svom kućnom ogrtaču, iako neproziran, bio je proziran i ljepljiv, vrlo ljepljiv, vrlo primamljiv; rekavši mi da sam sada na dužnosti spasilačke straže. Njezine grudi koje su blistale s tvrdim bradavicama koje strše koje se kreću u ritmu dok se kretala, također je bilo očito, osim ako niste bili slijepi, da je gola ispod kućnog ogrtača. Ne samo da sam bio više od žmarca, već je pucao da izađem, a moj topao osjećaj ugode počeo je kuhati.

Sjedio sam slušajući neke od njezinih glazbenih kaseta dok je ona uživala u toploj kupki, nakon otprilike pola sata čuo sam je kako viče. Mogu li joj pomoći da izađe iz kade, nasmiješio sam se u sebi dok sam ustao, pokucao na vrata kupaonice prije nego što sam ušao, kao što se čini. Nakon što sam ušao, vidio sam da je u nekoj nevolji, njezina skromnost bila je maskirana mjehurićima od sapunice, ali su joj se grudi vidjele. Dao sam joj jedan od onih prevelikih ručnika kako bih joj omogućio dozu skromnosti.

Nagnuo sam se nad kadu obujmivši je rukom oko leđa dok je ona objesila ruku oko mog vrata, u namjeri da joj nježno pomognem da izađe iz kade. Nitko od nas nije dopustio sapun koji ju je prekrio, otprilike na pola puta izašla je natrag u kadu. Uzeo sam njezinu svu težinu na svoju ruku, bilo mi je teško zaustaviti njezin pad. Koljeno koje me držalo u kadi mi je skliznulo, noga mi je ušla u vodu za kupanje, ali sam uspjela zaustaviti njezin pad. Instinktivno je zakačila drugu ruku oko mog vrata, povukavši nas oboje zajedno.

U to vrijeme već sam je oporavio, ručnik je sada bio u vodi za kupanje, dok ga je povlačila da se pokrije, bujica vode je preplavila mene, osim njezine mokre kože koja me pritiskala. Ipak sam je uspio izvući iz kade i posjesti, dok je sjedila tamo gola, vrlo mokra i prekrivena mjehurićima od sapunice, ja sam stajao jednako mokar.U stvari, voda je kapala s mene pudinging na podu što je dodatno pojačavalo nered, a nije bilo ni suhih ručnika pri ruci.

Bilo je to u to vrijeme, netom nakon što ste se oporavili od skoro nesreće; radite ili govorite iracionalne stvari koje su se u to vrijeme činile savršeno logičnima. Ruth me zamolila da izvadim nekoliko suhih ručnika iz toplog ormarića u predsoblju, ali nije željela da idem na njezin novi tepih u predsoblju po kojem kaplje voda. Uporno mi je rekla da najprije skinem svu mokru odjeću, sjedila je tamo gola iz koje je kapala voda i čekala na suhom ručniku.

Stajao sam tamo potpuno odjeven i još uvijek ispuštao vodu na pod, što da radiš. Skinuo sam se do donjeg rublja, koje se iz nekog razloga činilo prilično suhim. Moje donje rublje bilo je novo na tržištu i služilo je kao donje rublje ili kupaći kostim, iako njegova popularnost nije potrajala jer je postajalo prozirno kad je mokro. Nisam to znao u to vrijeme. Ruth se samo nasmiješila dok sam odlazio po suhe ručnike.

Pomogla sam Ruth da se osuši jer je osjećala bol između prometne nesreće i zamalo nesreće u kadi. Zatim sam se obrisala, tada sam shvatila da mi je donje rublje prozirno. Iako je bilo prilično smiješno osvrnuti se na to, bilo mi je prilično neugodno zbog toga, Ruth je bilo jednako neugodno što je izvučena gola iz kupke. Oboje smo diskretno omotali suhe ručnike koji su bili mali. Osušio sam pod ručnicima koje smo koristili.

Vratio sam se u dnevnu sobu, Ruth je sjedila tamo, gola osim svog malog ručnika koji je otkrivao. Mislim da je i ona osjećala neugodu i bol, ali to nije htjela priznati. Dovoljno nevino ruka preko usta Meni je izgledala prilično seksi dok je sjedila s mokrom kosom, čvrstim grudima i stršećim bradavicama. Do tada sam morala skinuti mokro donje rublje i samo sam imala omotan jednako tanki ručnik. Počeo sam se ozbiljno uzbuđivati ​​i to se vidjelo po onome što se dogodilo i situaciji u kojoj smo se našli.

Sjeo sam na kauč pokraj nje, ona se nagnula prema meni i povukla kažiprstom po mojoj sada tvrdoj erekciji.Instinktivno sam prešao prstom po svakoj od njezinih tvrdih bradavica, što je vidno uzbudilo. Ustala je, pustivši da joj ručnik padne, primila me za ruku pokazujući da želi da je slijedim. Dok sam stajao i gledao u njezine plave oči, odriješila je moj ručnik i pustila ga da padne. Oboje smo stajali tamo goli jedno nasuprot drugome, osjećao sam kako je moja erekcija pritišće dok ju je ona pritiskala. Nisam to zapravo namjeravao tu i tada, ali počeo sam ulaziti u nju dok se pritiskala uz mene.

Nakon što sam potpuno ušao u nju, stajali smo na trenutak i gledali se. Ruth je tada prekinula čaroliju, polako se povukla od mene i odvela me za ruku u svoju spavaću sobu. Hodati tamo s njom, potpuno podignuta, bilo je nadrealno. Ruth je bila jedna od tih osoba, bez obzira na sve, morala je voditi. Posjela me na krevet leđima naslonjena na uzglavlje i počela me opkoračiti, a zatim me navela da ponovno uđem u nju. Još uvijek je bila uzbuđena i Fotografija seksi grudi od našeg prijašnjeg spajanja kao i ja; spojili smo se Lisa Ann Palin gola i udobno. Zatim se nagnula i prvi put me poljubila, mogao sam osjetiti kako istražuje jezikom, bio je to oblik njezina međusobnog prihvaćanja.

Zatim je počela, isprva polako, valoviti se gore-dolje po meni, nije prošlo dugo prije nego što sam počeo osjećati kako se stvari u meni grade i kreću, polako se nakupljalo, ne znam koliko dugo, ali samo je trajalo zgrada. Sada sam se borio da ga obuzdam, ali gubio sam, mogao sam čuti i osjetiti kako joj disanje postaje izraženije, ritam joj je počeo postajati nepravilan. Što je ona postajala nestalnija, postajao sam i ja, mogli smo čuti kako krevet stenje pod nama, ili smo to bili mi, dok smo se natjecali jedno Goli dlakavi sazrijevaju drugim, oboje se pokušavajući suzdržati, ali pokušavajući dovesti ono drugo do vrhunca. Odjednom smo se oboje smirili dok smo zajedno Jebena guza vrhunac, s obzirom na ono kroz što smo danas prošli, na nastajanje toga. Bilo je teško i neuredno dok smo ejakulirali jedno preko drugog.

Razdvojili smo se i zajedno ležali goli, suočeni, zagrljeni i uživajući u toplini i udobnosti jedno drugoga.Ležali smo i razmišljali o tome kako je današnji dan počeo; oboje su započeli sami kao stranci jedno drugome i završili u zajedničkom vrhuncu. Kraj dana šoka i strahopoštovanja i drame između; dan za pamćenje. Negdje tijekom tog razmišljanja zajednički smo navukli posteljinu na sebe i zagrljeni spavali.

Kad je sljedeće jutro stiglo sunce, još smo uvijek bili tamo goli, grleći jedno drugo, uživajući u toplini našeg zajedničkog tijela. Kad je Xxy polni hromozomi došla k sebi, mogla je osjetiti nelagodu nakon svoje nesreće u sudaru s automobilom i nakon kupanja, a da ne spominjemo naše zajedničke zadatke sinoć. Ranojutarnji zadatak nije bio na kartama. Dok smo oboje ležali goli, nijedan od nas nije želio prvi ustati i izložiti svoju golotinju drugome. Rečeno mi je da odem po njezin kućni ogrtač iz kupaonice, dok sam ustao, nenamjerno sam podignuo njezinu posteljinu i poljubio joj obje gole grudi.

Vratio sam se s njezinim prozirnim kućnim ogrtačem dok je ustajala iz kreveta i pružio joj ga. Dok sam stajao tamo gol, prišla je komodi s ladicama i izvukla donje rublje za sebe i dodala mi par svojih kratkih hlača i neuredan džemper; iako obje malo tijesne. Oboje smo zajedno otišli do kuhinjskog prostora.

Njezina je nelagoda postajala sve veća kako se kretala, ali nije mogla uzeti nijedan od lijekova protiv bolova koje joj je dala bolnička sestra, sve dok nije nešto pojela. Nakon čitanja uputa o njezinim lijekovima postalo je jasno zašto je sinoć bila tako napušena. Injekcija se temeljila na morfiju s upozorenjem na mogućnost onoga što je opisano kao prolazno povišenje. Nitko od nas prije nije čuo za to, ali sada je to iskusio iz prve ruke.

Nakon vrućeg doručka mogla je uzeti prvu tabletu protiv bolova, činilo se da djeluju prilično brzo. Budući da smo bili opušteniji, oboje smo krenuli u dnevnu sobu. Mogao sam vidjeti kroz njezin prozirni kućni ogrtač da je još uvijek uzbuđena.Dok smo sjedili zajedno, počela me intimno maziti, razmotala je kućni ogrtač podižući moju ruku na svoje grudi da je mazim. Zatim je ustala uhvativši me za ruku da se vrati u svoju spavaću sobu; što smo i učinili. Bilo je vrijeme ručka prije nego što smo napustili njezin krevet.

Odjeća mi je još uvijek bila mokra ili vlažna, ali uspjela je pronaći neke stare zelene vojne uniforme i košulju, koje su mi pristajale. Navodno je Ruth bila u vojnim rezervama i ovo je bila jedna od njezinih starih uniformi. Tek što sam se obukla, zazvonilo je njezino zvono na vratima, njezina prijateljica od sinoć je došla vidjeti kako je. Pozdravili su se prilično nježno, vrlo nježno dok su se ljubili, činilo se pomalo, dobro.

Razmijenili smo upoznavanje, Ruth je nama troje skuhala kavu, dok smo sjedili Ruth je rekla da joj je prijateljica također partnerica. Mislim da je iznenađenje na mom licu zahtijevalo dodatna objašnjenja, posebno ono sinoć da ne spominjem jutros. Oboje su radili zajedno i dobro, s vremenom su postali ljubavnici. Nisam znala što bih rekla dok smo sjedili, Ruth je probila led rekavši što se dogodilo sinoć i opet je jutros bilo zabavno, uz pomoć morfija. Njezina je prijateljica zbog toga djelovala prilično opušteno jer su imale otvorenu vezu.

Moram priznati da nikad nisam znao, niti sam ikada razmišljao o tome što se podrazumijeva pod izrazom otvorena veza. Sada sam to doživio, prvi put za mene s nekim tko je otvoreno bio homoseksualac, ali suprotnog spola. jebanje za pare price Nisam znala što bih rekla ili učinila, da, to mi je palo na pamet. But je bio pristojno, ali učinkovito pozvan da ode. Što učiniti, nego otići s vrećom mokre odjeće.

Sljedeći dan Ruth me nazvala da mi zahvali za svu pomoć koju sam joj pružio i bila je sigurna da ću razumjeti što se dogodilo između nas. Rekao sam da naravno; što bih drugo mogao reći?

Jesam li ikad ponovno sreo Ruth, samu, da, jesam u nekoliko navrata; otvorena veza ima Dovoljno nevino zanimljive prednosti. Jesam li ih ikada sreo oboje zajedno, pa da i jesam.Što mogu reći da je bilo jako zabavno, posebno one noći kada smo se svi vratili u Glen Fruin. I ne, nikada nismo vidjeli biciklista u njegovim crnim spidosima; iako smo ih te večeri svi nosili.