Digni to dupe

NAPOMENA PISCA: MOLIMO VAS NE POKUŠAVAJTE ONO ŠTO JE OPISUJE U OVOJ PRIČI, SVE JE PREVIŠE OPASNO. NAMIJENJEN JE ISKLJUČIVO U SVRHE FANTAZIJE, A NE DA NADAHNE ČITATELJA DA POKUŠA STVARNU GLUMU.

___________________________________

Lil i ja, imali smo igru, igru ​​visokog rizika. Uživali smo u drami. Nitko nikada nije znao, osim nekoliko duša kojima smo dopustili da svjedoče. Nismo ga igrali često, samo kad nam je trebao jezivi adrenalin.

U četvrtak poslijepodne, točnije u 17:15, 405 će doći kroz Canyon Junction na svom putu do Caribou Crossinga natovaren svojim asortimanom sanduka, spremnika za ugljen i ravnih čeličnih kreveta. Dječaci u dvorištu su sve motore od milja zvali "ona". Svi osim 405, jer je bio zvijer od stroja za razliku od ostalih. Dizajniran je za jednu stvar - da obavi težak posao prijevoza tereta izgradnje nacije. Dečki su 405 s poštovanjem zvali "On". Njegov je teret bio toliko težak da kada je 405 prošao izvan grada i uspeo se uzbrdo u planine, nije mogao postići veću brzinu sve dok nije prešao na brijeg, skrenuo u zavoj i stigao do visoravni, izravnavši se prije sljedećeg uspona. To bi bilo u 17:30. Tada bi oslobodio svoj bijes. i nijedan drugi motor nije mogao učiniti ono što je 405 mogao.

Tek na pola puta preko visoravni pronašli smo stazu koja se spuštala s gornje strane ceste do deset stopa širokog pojasa zemlje između brda i staza. S druge strane tračnica bila je još jedna traka široka deset stopa koja je štitila tračnice od litice koja je vodila do pada od tristo stopa. Padine brda, prošarane bogatim zimzelenim biljkama i svjež zrak bile su mjesto gdje smo se igrali.

Lil je bila moja djevojka. Bili smo zajedno deset godina i bili smo potpuno predani jedno drugome. Bila je spontana i Priča o analnoj kurvi, uvijek sklona avanturi i brzom uzbuđenju. Nedavno me Lil molila da ponovno igramo. Prošlo je barem nekoliko tjedana od našeg posljednjeg puta. Bio sam pomalo zabrinut jer sam vjerovao da nam sreća nedostaje.Zatim mi je uputila onaj seksi mali osmijeh koji sam uvijek smatrao neodoljivim, osmijeh koji je govorio 'Obećavam, nećeš požaliti zbog ovoga i neću dopustiti da nas povrijede'.

Odvezli smo se na brdo, parkirali auto i spustili se na tračnice. Digni to dupe Kad smo se smjestili, bilo je 17:00 sati. Zalazeće ljetno sunce grijalo nas je obasjavajući dolinu obasjavajući brdo zlatnim nijansama. Oboje smo se razodjenuli i do 5:15 čuli smo zviždaljku 405, upozoravajući nas da napušta stanicu u dolini ispod.

Lil je ogrnula prozirni omotač oko tijela, izašla na tračnice i stala na željezničku sponu. Navukla je svoje sjajne crne jebene cipele i stala okrenuta prema zavoju kako bi mogla vidjeti vlak koji se približava. Njezine noge i dupe bili su čvrsti i seksi mišićavi, plod dugih šetnji šumom i penjanja po stijenama. Okrenula je glavu i pogledala me preko ramena, a njezine me srneće oči pozivale da joj se pridružim, djevojka u nevolji.

Lil je igrao ovu igru ​​iz uzbuđenja i egzibicije. To nije bila samo izložba, već devijantno javno iskazivanje 'nas', demonstracija da smo povezani. Bila je vrlo ponosna i zaštitnički nastrojena prema toj vezi i duboko u sebi imala je potrebu to pokazati na surov način. Nisam joj namjeravao uskratiti fetiš užitak.

Pričekao sam trenutak testirajući njezino strpljenje i povjerenje. Spustila je šal niz leđa kao zamamnost. Zaustavio se na njezinim bokovima. Privukla ga je čvrsto, skrivajući svoju seksi guzu, otkrivajući gola leđa. Divio sam se njezinoj zanosnoj narančastoj kosi dok joj je padala s glave i ramena. Uzbuđivala me pomisao da je sva moja.

Samouvjereno sam odmahnula glavom, signalizirajući da ne dolazim, ne samo još. Sada je bilo oko 5:20. Deset minuta do vlaka. Ova faza igre odvijala se kasnije nego inače, kasnije nego ikad prije. Lil je spustila omot ispod svoje guzice, a zatim pustila jedan kraj, dopuštajući odjeći da otpluta na tlo dok je ona držala drugi kraj.Njezina stražnjica u Djevojke za zrele kruške bila je otkrivena, omot je visio s jedne ruke, a izraz lica 'dođi ovamo' pozvao me.

Sada sam znao da je vrijeme. Zakoračila sam na tračnice i prišla Lil iza leđa. Nije bilo riječi. Omotao sam ruke oko njezinih bokova i pritisnuo kitu na pukotinu njezine čvrste atletske guze. Zaigrano ga je vrtjela, zadovoljna što sam joj se napokon pridružio. Tijelo joj je Dvostruka penetracija toplo, uvijek mamljivo. Izvila je vrat unazad, "Bilo je i vrijeme, kasno je." šapnula je, neposredno prije nego što sam nagnuo glavu i poljubio je.

Dok su nam se usne stapale, moje ruke su lutale po njezinom čvrstom tijelu, milujući njezine poznate obline, velike grudi, naučene bradavice. Prošao sam rukama kroz njezin gusti grm naranče, pronašao njezinu brazdu, razdvojio joj usne i polako zadirkivao njezin razuzdani pupoljak na ravnomjeran i kontinuiran način. Lil je uzdahnula. Polako se priljubila uz mene, još više dražeći moj kurac.

Čuo sam zvižduk 405 dok se uspinjao na planinu. Imao sam pet minuta u najboljem slučaju. Prsti su mi bili mokri od Lilinih sokova. Donio sam kurac do njezinih dlakavih usana ispod. spit roast Dvostruka penetracija Nagnula se naprijed kako bi mi omogućila pristup i prihvatila me s ljubavlju. Kliznuo sam unutra, do balčaka, primio je za zapešća i uravnotežio našu težinu, dok sam se naginjao Cyber ​​girl priča ispunjavao naše želje.

Obojica smo čuli kako vlak dolazi do zavoja prije platoa. Jedna minuta u najboljem slučaju. Bio sam blizu. Sve što sam trebao bilo je još nekoliko udaraca. "Hajde dušo, to je to, hajde, svrši u mene", preklinjala je kroz zube. Zatim je vlak zaobišao zavoj i došao točno prema nama, a motor je vježbao svoju snagu dok je ubrzavao, oslobađajući se prigušene frustracije od uspona. Tračnice su počele drhtati kad se zvijer spustila na nas. Možda četrdesetak sekundi dalje, prednja svjetla blješte u ranom sumraku. Inženjer nas je vidio i dao znak upozorenja. Moje mišićave ruke zgrabile su Lil's bokove i snažno sam ga gurnula u nadi da ću svršiti prije nego što pobjegnemo. Pokušao sam ponovno, ovaj put privukavši je uz sebe uz gromoglasnu osvetu.Počeo sam je divljati kao jebenu lutku. Lil je znala da ću gurati do posljednjeg trenutka. Uspaničila se i pokušala se odmaknuti, bojeći se da sam izgubljen u užitku skorog vrhunca. Držao sam je bliže, čvršće. Njezini vijugavi bokovi trljali su joj vlažne usne o bazu mog tijela.

Trideset sekundi do udara. Još jedan signal upozorenja. "Ne, dušo, idemo", preklinjala je. Nisam mogao popustiti. Lil je okrenula gornji dio tijela i gurnula ruku na moja prsa, oslanjajući se na mene. Moju natečenu glavicu silovito su izvukli između njezinih stisnutih usana. Osjećaj čupanja odnio me preko praga. Bio sam na trenutak paraliziran u oslobađanju. Lil je počela bježati sa tračnica. Konopci moje sperme spustili su se preko njezine lijepe guzice i stražnjeg dijela nogu dok se otrgnula. Instinktivno je ispružila ruku i primila me za zapešće, vukući me za sobom, dok mi je kurac poskakivao, a sprska je letjela.

Vlak je tutnjao približavajući se. Uspjeli Drkanje monstrum kurac do trave uz liticu sa sekundama viška. Lil je pala na koljena i sisala moj kurac, gladna onoga što je ostalo od mog izdanja. Vlak je prošao i zbunjeni strojovođa pogledao je kroz kabinu, zbunjeno odmahujući glavom, sa zlobnim osmijehom na licu. Već smo ga vidjeli. Dvostruka penetracija jebanje na brodu Lil je namignula i mahnula mu s familijarnošću stare prijateljice dok me je posluživala. "Do sljedećeg puta", pomislio sam, "do sljedećeg puta."