Thumbs hot goli tinejdžer

Obala Keira Knightley s guzicom ostaje vrhunac mog vremena u Australiji. U to je vrijeme barem bilo mnogo mjesta koja su privlačila vrlo malo posjetitelja. Možda nisu bili Slike amature gole djevojke tinejdžer dostupni ili, vjerojatnije, nisu imali atrakcije koje su potrebni mnogim turistima. Često smo iznajmljivali vikendicu u D. Službeno je bila za šest ljudi, ali smo nejasno poznavali vlasnike pa smo tamo često bili s društvom od deset ili dvanaest. Ribali bismo, plivali, sunčali se i planinarili po brdima. Bilo je to doba života kada smo imali puno aktivnosti na otvorenom. U malom mjestu kao što je D, dođite na večer kada ste morali napraviti vlastitu zabavu. Pjevali smo, smijali se i ogovarali one naše prijatelje koji nisu bili tu. To je značilo da smo često bili puni i da je sljedeće jutro bilo teško. Tih dana nisam puno pio.

U Australiji sam uživao u ranom jutru prije nego što je postalo vruće. Našao sam mir i spokoj. Prešlo mi je u naviku ustajati jako rano i ići trčati uz plažu. D je bio smješten na stjenovitom brežuljku s plažama s desne i lijeve strane. Onaj desno bio je dug gotovo kilometar i rano ujutro bio je pust. Običavala sam se skidati i trčati cijelu plažu i natrag potpuno gola. Do plaže se moralo spustiti niz stjenovitu jarugu, ali to zapravo nije bilo teško.

Jedno putovanje, mislim da nas je bilo deset, u petak navečer je bilo dosta pića, au subotu ujutro svi su bili u komi kad sam otišao na trčanje. Ili sam barem tako mislio. Ispuzao sam i krenuo prema rtu kako bih se spustio na plažu. Stigao sam do mjesta gdje sam započeo spuštanje kada je glas iza mene rekao: "Pa gdje ćeš?"

Bila je to Sue. Thumbs hot goli tinejdžer Njezin partner, Bruce, bio je moj kolega. Bio im je prvi put u D. Osjećao sam se dužnim reći joj da obično rano ujutro idem trčati uz plažu. Pitala je može li mi se pridružiti. Očito bi bilo čudno odbiti njezin zahtjev pa smo se spustili niz stijene do mora.Nisam bio previše zabrinut zbog uspona jer, iako je nisam dobro poznavao, izgledala je prilično atletski. Međutim, bio sam malo odgođen jer sam trebao propustiti trčanje u buffu. Možda sam malo oklijevao jer je rekla da osjeća da nije baš dobrodošla. To nije bila istina, ali Korejska priča golova iritiralo pa sam joj rekao da inače trčim go. Ne znam što sam očekivao, ali svakako nisam očekivao njezin odgovor: "Zvuči zabavno. Mogu li vam se pridružiti?"

Rekao sam da je to u redu, a ona je rekla da se trebam koncentrirati na trčanje. Znao sam što misli i stvarno nisam znao koliko bi to bilo lako. Naša grupa prijatelja, svi su bili mladi, atletski građeni i, pretpostavljam, zgodni. Došli smo do plaže i ja sam se skinula. Imao sam mjesto gdje sam ostavio odjeću i japanke. Kad sam joj pokazao i ona se skinula. Pokušao sam ne gledati – ali ajde – ne ide. Bila je stvarno privlačna djevojka s dobrom figurom. Gotovo jednako uredna kao moja žena, za koju sam se nadao da nikada neće otkriti što Sue i ja namjeravamo. Sue je bila oko pola glave niža od mene i imala je gustu crnu kosu. Imala je okruglo lice s istaknutim jagodicama, u koje se jedva gledalo zbog njezinih velikih, jarkoplavih očiju. Osim glave i grma, izgledala je potpuno bez kose. Pretpostavljam da se depilirala. Imala je drsku guzu, a sise su joj bile ono što se, vjerujem, naziva atletskim, što znači male, ali čvrste.

Krenuli smo trčati niz plažu i, kao i obično, nije bilo nikoga.

Bavim se atletikom iz hobija i tako sam na pola puta radio ono što inače radim. Neki kotači, neki stoj na rukama i neki salto. Sue je pokušala učiniti isto i mogla je izvesti dobar kotač, ali joj je nedostajalo nešto od osjećaja za ravnotežu da bi napravila stoj na rukama. Rekao sam da ću joj pomoći, ali ovo je bila svojevrsna pogreška jer, naravno, kad sam je podupro u visini njezinog stoj na rukama, gledao sam dolje u njezinu macu. Oh moj. To je izgledalo dobro.Imala je glatke mačkiće usne bez izbočenih unutarnjih usana. Stidne dlake bile su ono što mogu opisati samo kao kratke brkove iznad nečega što je vjerojatno bila njezina kapuljača klitorisa. Razvio sam erekciju, koja nije opadala dok smo dalje trčali. Belinda Bedeković Dvostruka penetracija Primijetila je, ali to nije bilo iznenađujuće. Sve što je rekla bilo je: "Zadrži Willyja za sebe. Nemoj ni na trenutak pomisliti da ćemo se zajebavati!"

Pa gospođa kaže: "Ne!"

Dakle, daješ sve od sebe, iako je prokleto neugodno trčati s bonerom. Krvavo stvorenje udaralo je s jedne strane na drugu, ali jedva da se smirilo. Stigli smo do kraja plaže i okrenuli se da potrčimo natrag. Sue je rekla: "Vidim da si dobar u atletici, ali koliko si fleksibilan?"

Očigledno je da je bila fleksibilnija od mene, ali tijekom izvođenja vježbi imao sam (samo riječ koje se mogu sjetiti) detaljnije poglede na njezino tijelo. Njezine grudi, njezina prekrasna guza i naravno njezina maca. John Thomas je reagirao kako se moglo očekivati. Ona se samo nasmijala i rekla: "Posljednji koji se vrati, kupuje prvo pivo večeras."

Iskreno sam mislio da ću biti brži, ali ona je stvarno ubrzala i bila je ispred mene kad smo se vratili na odjeću. Rekla je: "Hoćeš li se sada vratiti?"

Bio sam malo iznerviran jer me je tukla i pošto me očito provocirala, rekao sam: "Uglavnom da, ali ponekad samozadovoljavam."

Očekivao sam da će biti šokirana, ali je samo rekla: "Ne mogu vjerovati da bi to napravio ovdje!"

Bila je u pravu. Rekao sam pokazujući: "Ne, imam lijepo privatno mjesto tamo, između stijena, s pogledom na more."

Samo je rekla: "Pokaži mi!

Sada moram reći da mi je stvarno trebalo oslobađanje i zato sam pristao. Morao si se provući između velikih gromada - pažljivo da te ne ogrebu. Tamo je bila platforma koja je bila zaštićena od kuća stijenama, a od plaže izbočinama stijena. Jutarnje je sunce bilo na stijenama pa nije bilo neugodno nasloniti se na njih. Ispred je bio, prazan, Tihi ocean. Rekla je: "Hajde onda!"

Kurac mi je već pulsirao i počeo sam ga maziti onako kako volim. Malo je žena koje me mogu povući onako kako ja to mogu sama. Bio sam upleten sam u sebe i stoga nisam odmah primijetio da je i Sue prstila sama sebi. Čim sam vidio da ne mogu više izdržati i ispalio sam mlaz sperme na kamenje. Prvi rafal mora da je prešao više od jednog metra. Trebalo mi je malo vremena da se iscrpim (zapravo vjerojatno uopće nije bilo dugo), ali činilo se da je bilo dovoljno vremena da i Sue dosegne svoj vrhunac. Sue mi se samo nacerila i rekla: "Vrijeme je za povratak!"

Ponovno smo se obukli (nije da se mnogo nosi u toj klimi), popeli se do D. i pješice vratili do kuće. Mislim da nitko nije primijetio naš povratak.

Nekoliko tjedana kasnije ponovno smo otišli u D. Bila je to uglavnom ista skupina - vjerojatno jedan par manje. Tog sam petka navečer popio više nego inače i tako sam u subotu ujutro bio malo mamuran. Većina družine odlučila je otići u ribolov. Pravdao sam se da nisam dorastao malom brodu. Moja žena, Anne, također je odustala. To me nije iznenadilo jer je lako patila od morske bolesti. Dvostruka penetracija Romkinja Sue je također rekla da bi to propustila. Ostalo je nas troje i predložio sam da odemo i sunčamo se. S druge strane stjenovitog rta od moje plaže za trčanje bila je mala uvala s plažom od bijelog pijeska. Bilo je prilično teško doći do njega. Plaža je bila između oceana i litice, što je za planinara možda bio lagan uspon, ali za mene nije. Pristup je bio preko rta i bio je relativno lagan uspon dolje (ili gore). Posljedica je bila da je ova plaža obično bila potpuno pusta - kao što je bila i te subote.

Svi smo bili u japankama, cure u bikinijima, a ja u kupaćim hlačama. Imao sam ruksak s našim ručnicima za plažu, nekoliko boca vode i kremu za sunčanje. Položili smo naše ručnike iznad razine vode i Anne je rekla: "Dakle. Odlazi!"

Izula je japanke, izvukla donji dio bikinija i otkopčala gornji dio. Anne izgleda fantastično u najboljim trenucima, ali potpuno je zadivljujuća kad je gola. Ima dugu plavu kosu i pune, čvrste grudi s istaknutim bradavicama koje je lako uzbuditi. Ona boji stidne dlačice kanom, koje lijepo podrezuje. Tek nakon tri mjeseca hodanja s njom nisam shvatio da je obojila stidne dlake. Rekla mi je da joj se ne sviđa njihova prirodna boja. Anne je malo niža od mene s ljupkim dugim nogama i skitnicom za koju treba umrijeti. Nisam bio toliko iznenađen što se skinula jer smo se i prije sunčali na ovoj plaži, ali nikada u prisutnosti nekog drugog.

Slijedila sam njezino vodstvo tako što sam izašla iz japanki i skinula gaće. Sue je slegnula ramenima i također se počela skidati. Kad je izašla iz donjeg dijela bikinija, nisam mogao ne primijetiti konac tampona koji joj je visio iz mace. Iz nekog razloga ovo Magični lezbejski prici erotičnim, ali posebno zato što Sue ima usne od mačkice koje se moraju depilirati jer su tako glatke. Moj kurac se počeo loše ponašati. Anne je to odmah primijetila, ali umjesto da se naljuti, samo se nasmijala i kljucnula me po obrazu te me nježno stisnula za jaja. To mi je samo otežalo. Anne i ja nismo imale bikini/speado linije jer smo se redovito sunčale, na plaži, u našem privatnom stražnjem vrtu i povremeno na planinarenju u pustinji. Sue očito nije provela toliko vremena u starkerima jer su njezine preplanule bore bile očite. To ima svoju privlačnost. Raširili smo ručnike za plažu i bacili se na njih. Anne je rekla: "Hej, Steve, možeš li mi namazati leđa?"

Ne mislim da je imala dvostruko značenje, ali krema za sunčanje vrlo je važna u australskoj klimi. Imam način na koji to radim više nalikuje masaži. Uživam u tome i uvijek me iznervira i obično završi seksom. Počinjem sa stopalima, čak i između prstiju. Postoji mjesto na sredini stopala koje kao da stvara opuštanje, gotovo do te mjere da je afrodizijak.Zatim krećem uz nogu koju sam počela trljati ali i masirati mišiće. To zahtijeva da noge budu lagano raširene, tako da prvi put vidite raj. Pritom mislim na macu. Nakon teleta dolazi but. Zatim prijeđite na drugu nogu pazeći da potajno razdvojite noge što je više moguće. Nakon što su noge namazane krećem od zadnjice. Anne ima lijepu čvrstu stražnjicu i uživa u njezinom gnječenju. Kad smo sami namažem joj i pukotinu između stražnjice i slučajno namjerno očešljam vaginu. Ovaj put kad sam to napravio, rekla je: "Heh Steve. faux job price Ja mogu sama raditi svoj fanny!"

To je bilo u redu, jer sljedeća faza je početak na ramenima i nadlakticama.

To znači da sam sjedio jašući na njezinim leđima što mi je omogućilo da klizim erekcijom između obraza njezine guzice i klizim naprijed-natrag. Očekivao sam Žene pusice jedan protest, ali ga nije bilo. Primijetio sam kako Sue gleda s osmijehom na licu. Anne je također primijetila Suesov osmijeh i rekla mi: "Hajde. Prestani uživati ​​i završi posao."

Sue se ubacila: "Još uvijek me moraš učiniti."

Na što mi je Anne rekla: "Učini to. Ali lijepo se ponašaj kad mažeš Sue!"

Upozorenje je bilo jasno i nije bilo neočekivano, pa sam počela nanositi kremu za sunčanje na Sue koristeći isti postupak. Budući da je Sue očito depilirala svoje stidne usne, pogled na njezinu macu, s uzicom tampona koja je još uvijek visila, učinio me još težim, ako je to bilo moguće. Ponašao sam se dobro dok sam bio na Sue, ali bila je potrebna ogromna snaga volje da jednostavno ne ejakuliram na njezina leđa. Kad sam završila, Anne je rekla: "Sada je tvoj red, Steve."

Pala sam licem prema dolje na svoj ručnik za plažu s kosom zakopanom između ručnika i trbuha. Sue mi je namazala ramena, leđa i ruke, ali je pritom trljala svoje stidne usne o kosu na mom vratu i donjem dijelu glave. Tih sam dana imao frizuru i prilično oštru kosu i prilično sam siguran da je uživala.Međutim, nisam obraćao previše pozornosti jer je Anne počela namazati moje noge i stražnjicu. Vršila je pravi pritisak s pravom količinom pokreta kako bi moj kurac klizio naprijed-natrag na vrlo ukusan način. Bio sam tako namotan da više nisam mogao izdržati i ejakulirao sam na svoj ručnik. Mislio sam da Anne možda nije primijetila, ali kad je završila s kremom za sunčanje, potapšala me po guzi i šapnula mi na uho: "Dobar dečko!"

Ležali smo neko vrijeme, upijali sunce, povremeno ogovarajući zajedničke poznanike. Tada je Anne skočila i rekla: "Vrijeme je da se ohladimo!"

Jurila je u more. Pažljivo sam ustala, pokušavajući sakriti od Sue vlažnu mrlju na ručniku za plažu. Umjesto da juri u more, Sue je krenula prema stijenama ispod ruba litice. Kad se vratila, nisam mogao ne primijetiti da se više ne vidi niti jedan tampon.

Bilo nam je fantastično u vodi. Bilo mi je drago što sam doživjela orgazam jer bi inače bila agonija. Umjesto toga bilo je jako, jako lijepo. Plivanje između nogu bilo je zabavno, pogotovo zato što me Anne nekoliko puta udarila. Također sam uživao u bacanju djevojaka u zrak i gledanju kako se vraćaju u surfanje. Bilo je dosta fizičkog kontakta, ne samo između djevojaka i mene, nego i između njih dvoje. Kad smo izašli iz vode, obje su imale prekrasno podignute bradavice. Sue je imala vrlo istaknutu areolu, unatoč činjenici da Azijske djevojke maca rupa Annine grudi bile veće od Sues.

Igrali smo se preskoka da se osušimo. Mogu preporučiti goli preskok, kao način da vidite sve što se od nekoga može vidjeti. Zatim smo se vratili našim ručnicima za plažu za još sunčanja. Djevojčici nisam stigao nanijeti kremu za sunčanje, one su to učinile same i mogao sam se zakleti da je Sue uživala malo više nego što je bilo potrebno. Kad sam je upitno pogledala, rekla je: "Nedostatak depiliranih stidnih usana je što ih morate vrlo pažljivo zaštititi od sunca."

Slegnuo sam ramenima dok sam se trljao. Mora da sam kimnuo jer sam se probudio s Anne koja mi je odsutno gladila penis. jebanje na podu Dvostruka penetracija Stari je dječak počeo odgovarati na uobičajeni način i Sue i Anne su primijetile što se događa. Nasmijali su se, a zatim naizmjenično mazili moju oštricu. Obrezan sam i, vjerojatno kao posljedica toga, moj glavić je jako istaknut. To znači da je nježno milovanje mog frenuluma jednostavno, a Anne je točno znala što treba učiniti. Sue je brzo učila i odlučila je da njezina usta i jezik također mogu dobro obaviti posao. Disanje mi je postajalo sve brže pa sam, u nadi da ću malo odužiti stvari, počeo masirati Annin mons. Kad sam kliznuo rukom dalje između njezinih nogu, osjetio sam vlažnost njezine pičke. Zatim sam skrenuo pozornost na Sue i njezine lijepe glatke usne. Uživala je u nježnoj masaži, ali kad sam pokušao gurnuti prst unutra, nježno mi je odgurnula ruku. Rekla je: "Hej Anne. Želiš li se natjecati tko će prvi sići?"

Anne se nasmijala: "OK Sue. Steve nas može gledati. Vjerojatno će svršiti prije nas."

Bilo je više nego malo erotično gledati dvije gole djevojke, kako leže na ručnicima za plažu, masiraju svoje pičke dok sam ja stajao i nježno milovao svoj kurac. Nisam bio siguran kako će ovo proći jer nisam baš egzibicionist, ali sam se iznenadio koliko sam uživao ne samo gledajući ih nego i masturbirajući pred njima. Mogao sam ih obići i imati dobar pogled iz svakog kuta. Prešli su od masaže usana i kapuljače klitorisa do umetanja nekoliko prstiju dok su milovali grudi. Zbog toga zvuči kao da su radili usklađeno, ali to nije istina. Očito su imali različite ritmove koji su im najbolje išli. Očito sam znao znakove kada je Anne bila do vrhunca i ubrzo se počela grčiti i stenjati. Ovo kao da je ohrabrilo Sue koja je sada imala četiri prsta u svojoj pički.Anne je i dalje bila pobjednica i došla je do drhtavog vrhunca, bedrima i guzicom koja se pomicala kao da ima napadaj. Sue nije mnogo zaostajala. Ispuštala je tihe cvileće zvukove, a onda je došla s nečim što je bilo više od povika nego uzdisanja. Ležala je, s prstima još uvijek u pički, dašćući i konačno zadovoljno uzdahnuvši. Nije iznenađujuće da nisam bio daleko od vlastitog vrhunca. Htio sam im pokazati koliko daleko mogu juriti pa sam im se okrenuo postrance. Dok sam pojačavao tempo svojih udaraca, primijetio sam da imam njihovu punu pozornost. Onda sam upucao svoj teret. Mora da je bio dobar metar. Naravno, drugi trzaj nije nimalo tako impresivan i nakon toga je bilo nešto više od driblinga. Nisam se baš iznenadila skromnom količinom sjemena jer sam već jednom dolazila. Sue je rekla: "Vrijeme je za još jedno kupanje!"

To smo i učinili, nakon čega je uslijedila još jedna runda mazanja leđa kremom za sunčanje. Sramim se reći da me je malo boljeo kurac i da nisam oduševljeno reagirao na trljanje u djevojačka lijepa tijela. Kad smo se ponovno okrenule da ispečemo prednjice, Sue je počela mazati Anne kremom za sunčanje. Provela je malo više vremena nego što je bilo nužno na Anninim grudima i stidnom brežuljku. Anne je uzvratila kad je nauljila Sue. Sue je uživala u tome i šapnula je Anne da ne prestaje. Anne se nastavila trljati neko vrijeme, ali je potom otišla leći na Sue i postavila se tako da je jedna Anneina noga bila između njezinih bedara i mogla se o nju otresti svojom guzom. Nakon nekog vremena prešli su na ugađanje jedno drugome prstima. Nisam se mogao buniti jer sam još uvijek bio prilično beskoristan u odjelu za erekciju. Mogao sam, i jesam, međutim, pridružio se svojom rukom.

Milovao sam grudi i pipao pičke kad su cure odahnule od međusobnog ugađanja. Jednom sam uspio staviti svoje usne i jezik na glatku Suesovu macu. Mogao sam osjetiti tvrdoću njezina klitorisa dok sam ga naizmjence sisao i lizao.Anne je pitala može li probati i zašto ne, jer sam tada morao pojesti ženinu macu. Znam da joj se to sviđa, ali ponekad mi se dlačice malo osipaju, pogotovo ako jednu moraš ispljunuti. Anne je očito radila pravu stvar prema Sue koja je počela stenjati i uzdisati, povlačeći Annesinu glavu jače na svoju vaginu. Zatim je Sue došla, i dolazila i dolazila. Anne povremeno doživi višestruke orgazme, ali nikad je nisam vidio da je pala u paroksizam kakav je Sue doživljavala. Moj jadni kurac opet je postajao tvrd. Anne je primijetila i rekla: "Želim te u sebi, Steve!"

Dakle, zajebali smo se. Ravni misionarski položaj. To je Annein favorit i dao sam sve od sebe da je ne razočaram. Nije joj trebalo dugo da svrši. Osjećao sam kako joj se vagina skuplja dok je postigla orgazam. To je izazvalo moj vrhunac, koji mi je iscijedio ono Dvostruka penetracija ejakulata što sam još imao. Sue je još uvijek silazila sa svoje visočke kad smo završili. Odlučili smo da je to dovoljno za jedan dan pa smo se nakon kratkog kupanja osušili i vratili u kuću.

Dva tjedna kasnije vratili smo se u D. na stanku sredinom tjedna. Ovaj put je bila relativno mala grupa, nas ukupno osam, uključujući Sue i njezinog partnera Brucea. Grupa se podjednako podijelila na one koji su htjeli ići u kupovinu u D. i one koji nisu. Bruce, Sue, Anne i ja odlučili smo otići na šetnju. Bilo je malo oblačno i ne posebno vruće, pa se malo vježbanja činilo atraktivnim. Neposredno izvan D. bilo je brdo koje se zvalo Mount D., čiji je Vibrator unutar pičke bio relativno bez vegetacije i obećavao je dobar pogled. Rečeno mi je da postoji neka vrsta staze i da se ne bismo morali probijati kroz Vruće pijani tinejdžeri. To je više-manje odredilo naše odijevanje: kratke hlače, majice, dokolenice i gojzerice. Uzeo sam ruksak s bocama vode, nekoliko konzervi i nešto za ručak.

Odvezli smo se do podnožja planine D. i sudeći po nedostatku drugih vozila bili smo jedini koji smo planinarili tog jutra.Staza je počela relativno ravno, ali uskoro smo se uspinjali prilično strmo i ja sam se barem počeo malo znojiti. Odahnuli smo Priča o seksu za penis gutljaj vode i kad smo htjeli ponovno krenuti, Sue je rekla: "Prvi ćemo se goli popeti na Mount D.!"

Nastavila je da skida svoju majicu. Grudnjak joj zapravo nije trebao i nije ga nosila. Zatim je izašla iz kratkih hlačica i gaćica. Mi ostali smo malo iskosa gledali, ali Anne je rekla: "Oh, zašto ne. Bit će zabavno!"