Tinejdžerska zabava u toplesu

Ja sam jedan od mnogih, vjerujem, koji uživaju u uzbuđenju biti gol u situacijama u kojima nije uobičajeno biti gol. Poticao sam tu prisilu tijekom godina golišavim avanturama na poslovnim putovanjima. Mislio sam da ću ovdje ispričati par. Moram reći da je i razgovor o njima ugodan.

Prvi primjer bio je na putovanju u Boston. Uvijek sam želio biti gol u crkvi. Hrana sa zasićenim mastima religiozan čovjek; međutim, golotinja u crkvi me uvijek intrigirala. Oko dvije milje od mog hotela bila je velika katolička crkva. Istražio sam i imala je ponoćku. Tako sam se konačno nagovorio i isplanirao. Želio sam što više opasnosti, a da Vibrator unutar pičke ne uhvate. Želio sam da me vide, ali nisam želio sukob.

Stigla je noć. Planirao sam otići nakon što služba počne. Kako bih bila sigurna da se ne mogu pokriti, ostavila sam svu odjeću u hotelskoj sobi. Kad sam išao tamo, namjeravao sam otići stražnjim dizalom i stepenicama do garaže iz predostrožnosti. Nisam želio da moja avantura završi prije nego što počne. Skinula sam se gola, potpuno gola, nema ni sata. Nisam čak ni uzeo ključ od sobe. Imao sam drugi plan za to. Budući da je radnim danom bilo oko ponoći, hotelska aktivnost bila je zanemariva.

Kliknuo sam i zatvorio vrata za sobom i bio sam potpuno gol. Već je bilo uzbudljivo. Tinejdžerska zabava u toplesu Otišao sam niz hodnik do dizala i odveo ga u garažu. Popeo sam se stepenicama do razine garaže gdje je bio parkiran moj auto. Odvezao sam se autom do crkve; Odvezao sam se oko bloka da provjerim ima li aktivnosti i parkirao iza ugla. Bila je iza ponoći, pa je služba već počela. Izašao sam iz auta, zatvorio vrata i krenuo prema crkvi.

I dalje sam bio nekako nervozan, ali uzbuđen. Pločnik je bio vrlo dobro osvijetljen. Stigao sam do stepenica koje vode do ulaza; Popeo sam se 20-ak stepenica i ušao u predvorje. Prešao sam predvorje i ušao u kapelu. Tamo je bilo oko 60-70 ljudi.Zauzeli su prednju polovicu kapelice, raštrkani među klupama. Popeo sam se oko tri reda odostraga i ušao. Slušao sam neko vrijeme uživajući u činjenici da sam zapravo bio gol u crkvi. Vau. Nakon 20-ak minuta ušao je čovjek i sjeo točno preko puta mene. Pogledao me i nije čak djelovao iznenađeno što vidi golog muškarca na tom mjestu. Primijetio sam da ima najtužniji izraz lica koji sam ikad vidio. Pretpostavio sam da je tu samo zbog utjehe koju crkva ponekad donosi ljudima. Zapravo mi ga je bilo žao. Pod drugim okolnostima možda bih ga pitala je li dobro, ali nisam mislila da je to tako dobra ideja gol.

Kad sam shvatio da se stvari smiruju, učinio sam neoprezno. Odlučio sam da ću prije odlaska prošetati prema prednjem dijelu kapelice i onda se povući; tako bi me netko drugi mogao vidjeti. Skliznuo sam sa svoje klupe i krenuo niz prolaz. Mislio sam da neće dizati galamu u crkvi, barem ne veliku. Prošao sam pokraj pet ili šest okupiranih redova klupa. Čuo sam nekoliko uzdaha.

Odjednom je svećenik s propovjedaonice rekao: "Gospodine, ponašate se neprikladno u domu Gospodnjem, ometate ovu službu i želio bih da odete."

Odjednom su se oči svih uprle u mene.

Rekao sam, "oprosti."

Bez žurbe sam se okrenuo i polako izašao iz crkve.

Duboko sam udahnula; Bio sam uzbuđen.

Sišla sam niz stepenice, preko puta su bili ljudi. Ne znam jesu li me vidjeli, ali me nisu prepoznali. Nadao sam se da su vidjeli. Otišao sam do svog auta i odvezao se do hotela te parkirao u garaži. Popeo sam se prednjim stepenicama do predvorja. Ušao sam u predvorje i prešao do šaltera za rezervacije. Tip je podigao pogled i posramljeno upitao što može učiniti za mene. Rekao sam da sam se zaključao iz svoje sobe. Ana Nikolić Dvostruka penetracija Postavio mi je nekoliko pitanja kako bi potvrdio da sam ono što sam rekao da jesam. Obilno sam se ispričao, ali nije mi bilo žao. Dao mi je ključ od 756 i krenuo sam prema dizalima.Pritisnuo sam gumb za kat sedam. Na putu prema gore, dizalo se zaustavilo na 4. katu. Vrata su se otvorila i ispred mene je bila žena srednjih godina. Nakratko je zastala, iznenađena onime što je vidjela; ali onda je, na moje iznenađenje, ušao i pritisnuo gumb devet. Ona je rekla zdravo, a ja sam odgovorio. Sišla sam na kat, otišla do svoje sobe i srušila se na krevet.

Moja sljedeća avantura Soundview tehnološka grupa je u Kansasu. Već sam ispričao ovu priču i ljudi su mi rekli da to nije velika stvar jer je golotinja dopuštena u Kansasu. Pogrešno, većinom su zakoni o golotinji u Kansasu isti kao i svugdje drugdje. Možete biti goli sve dok to nikome ne smeta. Pa, uvijek je tako, a ovo je bio McDonalds.

Bio sam na izletu u gradić pod nazivom Russell. Kansas. Ima oko 4.500 stanovnika. Odlučio sam da želim doručak u McDonald'su. Ispostavilo se da postoji samo jedan, u ulici Fossil. Odlučio sam se na golu avanturu. Moj motel je bio takav da si parkirao ispred svojih vrata. Mislio sam da ću cijelu stvar napraviti gol. Skinuo sam se Tinejdžerska zabava u toplesu, da, sat je uključen. Imao sam ključ od sobe na privjesku, tako da sam sa sobom imao samo ključeve koje bih ostavio u autu i nešto novca za doručak.

Odvezao sam se do McDonaldsa, parkirao na parkiralištu i izašao iz auta. Hodao sam preko parkirališta, čak sam prešao i kolonu za prilaz. Ušao sam u McDonalds potpuno gol. Ponašao sam se kao da nije ništa posebno. Otišao sam i stao u najduži red, i čekao. Neki od ljudi koji su tamo objedovali promatrali su me; drugi su me potpuno ignorirali.

Napokon sam došao na red i djevojci za pultom je bilo neugodno. Otišla je po svog upravitelja. Bila je to djevojka od oko 25 ili trideset godina.

Rekla je: "Žao mi je, gospodine, ne smijemo vas tako poslužiti."

Rekao sam, "Zašto?"

Rekla je: "Bez košulje, bez cipela, bez usluge."

Rekao sam, "Oh"

Rekla je: "Žao mi je, gospodine; bih kad bih mogla."

Rekao sam: "Hvala, nadam se da nisam uvrijedio."

Rekla je: "Nisi."

Izašao sam iz McDonaldsa, otišao do auta i otišao; i dalje gladan. Obukao sam se i otišao u drugi restoran. Dvostruka penetracija fetiš brijanja Još uvijek je bilo prilično cool, samo bih volio jesti tamo.