Band kamp goli

Trebalo je to biti 'ljeto života'.

Barem je tako pisalo u brošuri kad mi ju je uručio odvratno veseli putnički agent.

Brošura je bila puna osunčanih modela koji su se izležavali na zlatnim plažama, savršeno uređenog plavog neba i vode tako čiste da se ispod njih Wawa zvijezda kabarea vidjeti školjke.

Dok sam kroz prozor gledao u sivo nebo i praznu plažu, srce mi se stisnulo.

Bila su to zadnja dva dana mog odmora i nisam mogao biti razočaraniji.Upravo sam napunio 18 godina i mjesecima sam štedio kako bih mogao uživati ​​u 'luksuznom' paketu. Sve one dosadne večeri čuvanja djece i posluživanja masne hrane masnim mušterijama u prolazu bile su uzaludne.

Protekla tri tjedna bila su ista. Oblačno nebo, prazna smeđa plaža prekrivena pivskim bocama i međuspremnik telefonskih poziva mojih prijatelja koji su se svi zabavljali na krstarenju sa zabavama koje si nisam mogao priuštiti.

Do drugog tjedna prestao sam primati njihove samodopadne pozive i umjesto toga motao sam se po raspadajućem hotelu, povremeno sjedeći na balkonu kad je bilo dovoljno suho da gledam galebove kako prebiru po prepunim kantama.

Uzdahnula sam i provjerila svoj telefon. Nekoliko propuštenih poziva od mojih prijatelja i poruka od mame i tate.

'Drago mi je čuti da uživaš, ljubavi, čuvaj se i nemoj nam previše nedostajati!'

Naravno, morala sam se pretvarati da se fantastično provodim. Nisam im mogao pružiti zadovoljstvo njihovih trenutaka 'rekao sam ti'. Bili su nepokolebljivi da nisam trebao otići i znao sam da bi se jako zabrinuli kad bi znali koliko sam jadan.

Pa sam se potrudio - iscrtavao sam dane u svom kalendaru dok nisam mogao izaći iz ovog smeća i vratiti se kući.

Još sam se durila kad je netko pokucao na vrata.

Bila je to Leah, žena koja je bila u susjednoj kući. Bila je pomalo debeljuškasta, pjegava crvenkasta i posljednja dva tjedna boravila je u hotelu sa svojim mužem. Postali smo prijatelji kad sam nevoljko morao zatražiti pomoć oko rukovanja zahrđalim starim tušem u svojoj sobi.

"Hej, Kate!" Uznemirila se. Njezina vatrena kosa padala joj je niz leđa poput vodopada, a bila je umotana u lepršavi kućni ogrtač. "Kako napreduje taj bucket list?"

Slegnuo sam ramenima. Zaboravio sam na glupi popis koji sam napravio prije nego što sam otišao od kuće.

"Tako dobro, ha?" Leah se zahihotala. Bila je nervozna žena - i usprkos tome što je sa mnom provela najmanje deset godina, držala se školarke.

Leah je odšuljala u sobu i sjela pokraj mene na škripavi krevet, rukama skrivajući nešto iza leđa.

"Odlazimo ujutro," rekla je, "Ne mogu reći da će mi nedostajati. Ali bilo je tako lijepo provesti vrijeme s tobom - bilo je kao da imam 18 iznova. Pa sam kupila ti mali ostavljajući dar" Nacerila se i pružila mi ljubičastu kutiju s velikom mašnom na vrhu.

Ljubazno sam mu uzvratio osmijeh: "Iskreno, nisi trebao"

Slegnula je ramenima i pokazala mi da nastavim odmatati dar.

"Znam da si želio vidjeti zvijezdu padalicu - bila je na tvom popisu - i mislila sam da bi ovo moglo pomoći. Večeras se očekuje kiša meteora", rekla je, nervozno se premeštajući na krevetu.

Skinula sam poklopac s kutije i nacerila se. Roditelji su mi uvijek nabavljali generičke parfeme i šminku - nikada nisu razumjeli zašto sam drugačija od svojih sestara, a nisam ni ja.

Bio je to plavi teleskop i obuzelo me uzbuđenje zbog primanja tako pažljivog poklona. Skočio sam na Leah, povukavši je u čvrst zagrljaj.

"Nedostajat ćeš mi'", gugutala sam.

Leah se nasmijala - njezin pjegavi nos se skupio - prije nego što se povukla.

– Nećeš me se tako lako riješiti. Nasmiješila se. "Obećavaš da ćeš posjetiti?"

Kimnuo sam, a ona me nježno poljubila u obraz. Nisam mogao a da ne pocrvenim. Band kamp goli Nikada nisam bila nježan tip, nikad nisam imala dečka i na svoje veliko razočarenje - nikad se nisam ni prvi poljubila.

Naravno, možda sam se malo 'djevojački zaljubio' u Leah, ali to je vjerojatno samo zato što sam bio usamljen i ona je bila jedina osoba s kojom sam stvarno razgovarao u proteklih nekoliko tjedana.

Leah je žurno otišla, a ja sam se šutnuo što sam bio tako nespretan. Moji prijatelji uvijek su se šalili da mi je suđeno da zauvijek budem sama, a ja sam počela uviđati istinu u tome. Nikada nisam razumjela kako razgovarati s dečkima i Djevojke se svađaju i otkrivaju sise sam se previše puta da bih ih mogla nabrojati.

Nekoliko sati kasnije, sumrak se počeo spuštati na uspavani primorski gradić.

Postavio sam teleskop na balkon i sjedio sam iza njega, čekajući da se mrak spusti preko mora. Poslao sam Lei poruku s fotografijom namještanja, s velikim hvalama ispod nje.

Čudno, pomislio sam, otvorila ga je, ali nije odgovorila. Žene devojke vole sam ramenima, zbunjena zašto mi je toliko stalo.

Tada sam je ugledao.

Šepurila se po plaži, njezino uobičajeno sramežljivo vrckanje je nestalo i umjesto toga hodala je kao da izvodi nastup.

Kosa joj je vijorila na vjetru, a na sebi nije imala ništa osim plavog bikinija na uzice.

Ruke su mi se tresle, ali nisam mogao a da ne virim kroz teleskop. Bila je to nevjerojatno jasna slika - mogao sam vidjeti Leahine zlatne bore kao da je udaljena samo deset stopa. Još je skakutala po pijesku, provlačeći se kroz otpad elegancijom giselle. Bila mi je okrenuta leđima, gledala je u more poput zaljubljenog gusara.

Krivnja i zbunjenost drhtali su kroz mene dok sam se divio njezinom tijelu. Izgledala je mekano, duge noge bile su joj vitke i na vrhu savršeno okrugle guze.

Provukla je ruke kroz kosu, a ja sam gledao - fasciniran - kako otkopčava stražnji dio svog bikinija, izlažući još više glatke kože boje boje karamele.

Misli su mi odlutale dok sam zamišljao kako joj dodirujem leđa- kosu- noge. Nervozno sam se promeškoljio, osjećajući kako mi srce lupa u prsima dok sam razmišljao o tome da joj poljubim vrat. Unatoč nedostatku iskustva, misli su mi skakale - pitajući se kako bi bilo osjetiti njezine nježne ruke na svom tijelu.

Vratio sam se u stvarnost kad sam vidio kako joj prilazi njezin muž. Obuzeo me ubod ljubomore dok ju je držao straga, gotovo zaklanjajući Leah od pogleda. Ljubio joj je vrat, a ruke su mu sigurno milovale njezine savršene grudi.

Instinktivno sam nagnuo teleskop da bolje vidim.

Bili su sami na plaži, nije se činilo da bi im smetalo da nisu.

Pritisnuo je svoje bokove u Leahino okruglo dupe, a ja sam gledao kako se grčevito vraća na njegove udarce, graciozno izvijajući leđa.

Padali su na pijesak smijući se dok joj je on spuštao donji dio bikinija niz njezine glatke noge, otkrivajući njezine ružičaste nabore. Ostao sam bez daha, ali nisam skidao pogled s teleskopa.

Leah je bila položena na leđa, široko raširenih nogu dok joj je njegova ruka masirala unutarnju stranu bedara, probijajući se do njezina svjetlucavog brežuljka. Prešao je prstom duž njezina proreza, a drugom je rukom povukao vlastite kratke hlače prema dolje.

Imao je dva prsta u njezinoj tijesnoj rupici i ritmično ih je pumpao dok je ona u ekstazi grabila šake pijeska.

Mogao sam osjetiti vlastitu vlažnost kako se pojačava dok sam gledao kako se istražuje Leahin spol. Tiho sam zastenjala, podižući rub svoje haljine kako bih izmasirala svoj.

Njezin muž je gladio svoju erekciju, nježno gurajući vrh u njezin sklizak ulaz.

Leah je zadrhtala i zamislio sam da to njezine ruke miluju moj osjetljivi klitoris.

Gledao sam sa strahopoštovanjem kako je gurao svoju dužinu u nju, ona je zabacila ruke unatrag od zadovoljstva i raširila noge šire kako bi ga primila.

Gurao je brzo, a ja sam pratila njegov tempo svojim prstima i svojim djevičanskim cvijetom.

Zadrhtao sam, a tijelo mi se oslobodilo višemjesečne napetosti jednim naletom tekućine. Leah je također bila gotovo gotova, on je brzo nabijao i povlačio njezine pohotne bokove prema sebi.

Napokon je stao, tijelo mu se spustilo na njezino prije nego što se lagano povukao.

Leah se valjala u pijesku, posežući za telefonom.

Ping!

Pogledao sam u blistavi ekran.

'Drago mi je vidjeti da imaš koristi od svog dara ;)'

Pocrvenjela sam, Band kamp goli i žestoko uzbuđena u isto vrijeme.

Ruka mi se tresla dok sam uzvratila poruku.