Zalijepite silikonsku gumu

Možda bih trebala objasniti nešto o sebi: ja sam Diane. U određenom trenutku svog života shvatio sam da sam u nezadovoljavajućem braku. Onda sam pogledala film "Jedi, moli, voli" (svim ženama mogu preporučiti da pogledaju ovaj prekrasan film s Juliom Roberts), inspirirala sam Ideje za oralnu motoričku terapiju, spakirala kofere i solo uletjela u avion, bez povratne karte, daleko od Dom. Dan kasnije Svi prici o crnačkom seksu sam svog sadašnjeg dečka, baš kad sam krenula na dugo putovanje diljem Europe.

Primijetio sam ga kad sam se izgubio u podzemnoj željeznici velikog grada i dok me nitko drugi nije mogao razumjeti da mi objasni put natrag, doveo me do mog hotela. 24 sata kasnije provela sam 24 sata u krevetu, s jet lagom i njim. Ostali smo u kontaktu i on je nekoliko puta uskočio u avion kako bi me sustigao dok sam ja skakutala po europskim kulturama i zemljama. Imao sam savršenog vodiča: imao je puno iskustva u povijesti i kulturi starih kontinenata i lokalnim jelima i pokazao mi je prekrasne bisere na raznim mjestima za koje nisam znao.

Ostvario je nekoliko mojih jednostavnih snova poput toga da me stavio usred polja sa suncokretima i drugog između lavande što je rezultiralo nezaboravnim slikama. Zaljubila sam se i nakon nekoliko godina, nakon tog prvog puta za koji sam mislila da će samo smo bili veza za jednu noć, još uvijek smo (alternativni) par koji svoju vezu na daljinu lijepo održava uz prijateljstvo i. seks.

Ja sam "sitna Azijatkinja" - niska (nije iznenađenje) s dugom crnom kosom, uskim strukom, težine velike vreće krumpira i za Azijatkinje natprosječno velikim sisama. Volim modu, dobru zdravu hranu, ne pušim i ne drogiram se. Volim čašu dobrog vina, ali nakon jedne već sam pripit. Otkako sam upoznala svog dečka pokušavamo što više putovati zajedno. Europa ima puno toga za ponuditi i nikada neću zaboraviti mnoge lijepe trenutke i uspomene koje smo stvorili na putu s velikim kamperom (RV).

Moj dečko Christian je skoro 15 godina stariji od mene i još uvijek zarađuje na činjenici da se u životu puno bavio sportom. Ima 1,80 i pala sam na njegov V-oblik gornjeg dijela tijela i čak i s nekoliko kilograma viška na trbuščiću, danas je u mojim očima još uvijek privlačan muškarac. Kad se vidimo nakon što smo neko vrijeme bili razdvojeni, uvijek imamo puno seksa, što je jedna od prednosti veza na daljinu, pretpostavljam.

Pa da započnemo moju prvu priču:

Nakon što sam napustio čizmu Italije koja me se jako dojmila jezerom Como, Milano, Venecija, Trst, i bez objašnjenja ili upozorenja dok smo krstarili našim kamperom, moj dečko i ja smo prije nekoliko ljeta stigli u prekrasno naturističko ljetovalište u Hrvatskoj.

Za mene je to bio prvi put da sam boravio u golom resortu. Nije uopće bilo planirano. Moj se dečko odvezao do tog mjesta, a da mi nije rekao ni riječi o tome. Na kapiji više nije mogao sakriti iznenađenje: jedna je gospođa na prozorčiću na vozačevom mjestu, onako formalno, pitala znamo li da je ovo golo odmaralište.

Christian je odgovorio, "da, naravno, znamo".

Pa je otvorila vrata i pustila nas da uđemo.

Osjetio sam kako su mi se usta otvorila. "Možete li objasniti što se događalo?"

Stvarno mi je trebao dati utješne informacije jer nisam ni znala da ovakva mjesta postoje. I u najmanju ruku: nije mi bilo zabavno!

"Znači moramo biti goli cijelo vrijeme. Zalijepite silikonsku gumu U javnosti?", upitala sam prestravljenim glasom.

"Da, samo kad je hladno vrijeme, a kad si u kamperu, također možeš nositi odjeću", rekao je sa smiješkom.

Christian mi je na smiješan način objasnio "dress code" ali nisam vidio razloga da se tome smijem.

Mislio sam da je ovo vrlo loša i neugodna ideja i uvijek ću se sjećati kada sam rekao Christianu, nakon što sam stigao prve večeri, da ne bude razočaran ako želim otići već sljedeći dan ako se ne osjećam dobro na ovom mjestu.

Poštivao me jer je znao da dolazim iz sasvim drugačije kulture, odgojena u vrlo konzervativnoj obitelji, ali također je bio vrlo uvjeren da će mi se to svidjeti.

"Dajte sebi jedan dan i obećavam da nećete htjeti napustiti ovo mjesto i zažalit ćete što nismo došli ranije!"

On me također bolje poznaje nakon nekoliko godina, kao nekoga tko se ne boji isprobavati nove stvari ili riskirati, poput odlaska na putovanje s kamperom, gdje sam prije posjećivao hotele samo na odmoru. Grupnjak seks u autu na parkiralištu ili u garderobi velike trgovine, da spomenemo samo neke. Uostalom, ja sam s njim u vezi, još u braku, što je također "nedovršena" i riskantna stvar.

Prvu večer nisam primijetio veliku razliku jer se mračilo tek nakon što smo stigli. Christian je već htio prošetati goli sa mnom kako bismo saznali možemo li pronaći bolje mjesto za parkiranje kampera od privremenog mjesta koje smo sada zauzeli, poput boljeg pogleda ili većeg prostora.

Nosio sam predimenzioniranu majicu kratkih rukava s izgovorom da je vani malo prohladno, a budući da je bila dovoljno dugačka da mi pokrije guzicu i prednjicu, nisam nosio ništa ispod pa sam se pretvarao da sam udovoljio tome što sam gol, samo da se ne vidi. Bilo je smiješno vidjeti Christiana golog navečer, dok je većina drugih muškaraca koje smo prešli također bila pokrivena majicom, baš kao i ja.

Stvarno sam morao obratiti pozornost i trebao mi je oštar dobar pogled da vidim neke kite kako vise ispod tih majica. Ali da budem iskren, skrenuo sam pogled pokušavajući izbjeći neugodnost.

Shvatili smo Teen Court as an je odmaralište ogromno te smo se vratili u kamper i odlučili ujutro otkriti više o mjestu, koristeći bicikle koje smo nosili sa sobom na stražnjem dijelu kampera.

Sljedeće jutro bilo je prilično suprotstavljeno. Gdje god sam pogledao kroz prozore vidio sam gole ljude. Mjesto na kojem smo bili parkirani bilo je prepuno i okruženo s puno drugih kampera i bilo je gotovo kao da se možete rukovati od jednog do drugog prozora kampera!

Dok smo putovali s kamperom navikli smo se Vintage orgulje pumpe Christian koristi javne tuševe i WC-e dok sam ja uvijek koristila one u kamperu. Dakle, Christian je već krenuo u svoju jutarnju "golu šetnju" do tuširanja, dok se činilo da ja neću izaći iz tog kampera iz očitih razloga.

Jednom sam se, godinu prije, sunčala u toplesu na plaži u Španjolskoj, ali biti potpuno gola pred drugima druga je priča.

Još u kamperu uživao sam u jednostavnom doručku i kavi s ostacima od prošlog putovanja kad je Christian zamolio da pođemo s njim u istraživanje ljetovališta na našim biciklima.

"Dakle, moram biti gola vani?" upitah ga opet.

"Žao nam je, nemate izbora, ovo nije izbor odjeće gdje možete birati. Svi su jednaki, a to znači goli tijekom dana."

"Oh, mrzim te!" Čuo sam sebe kako govorim.

Budući da je sunce već grijalo mjesto, nisam imao izgovora da nosim majicu.

Jedino sam morala skinuti donji dio bikinija jer sam već cijelo vrijeme u kamperu bila polugola. Christian je pripremio naše bicikle i budući da nismo znali što pronaći, pijesak, kamen itd. obojica smo nosili svoje tenisice da bismo krenuli na vožnju. Christian je također imao svoju malu torbicu za ključeve i nešto novca u njoj, za svaki slučaj.

Zgrabio sam šešir i sunčane naočale i nakon što smo stavili kremu za sunčanje, duboko sam udahnuo, izašao iz kampera shvativši da se prvi put izlažem potpuno gol!

Nisam znala gdje bih prvo pogledala - toliko golih ljudi. Odmaralište je stvarno bilo poput malog sela. Odlučio sam se usredotočiti na kršćansku guzicu ispred sebe i slijedio sam ga na motoru. Bila je dobra odluka razgledati okolo, ne samo zbog orijentacije trgovina, restorana i bazena, već i zato što smo pronašli mnogo opuštenije mjesto za parkiranje našeg kampera.

Nema puno hlada, ali s prekrasnim pogledom na more i na moje zadovoljstvo, samo nekoliko susjeda.Pored mjesta koje nam se svidjelo, bio je parkiran njemački par s autom i kamp prikolicom. Christian je imao iskustva s kampiranjem i znajući da je vrhunac sezone, želio je biti siguran da će dobiti ovo prekrasno mjesto i zamolio je par, u slučaju da drugi dođu dok uzimaju naš kamper, da ih obavijeste da je mjesto zauzeto.

Bio je to moj prvi neobavezni razgovor, biti gola žena s golim muškarcem. Bio sam tu, u tenisicama, ali ništa drugo. Primijetio sam da me visoki Nijemac pogledao pogledom i rekao da to nije problem. Samo sam ga pogledao u lice, nisam se usudio pogledati nigdje drugdje. Uzeo je ključeve svog automobila i prešao na naše mjesto kako ga drugi ne bi mogli uhvatiti. Rado sam opet skočio na bicikl. Osjećao sam se sigurno na njemu i nisam trebao ni s kim razgovarati. Samo slijedi Christiana.

Nakon što smo premjestili naš kamper, nisam mogao dopustiti Christianu da sam radi sav posao i udružio sam se s njim da instaliramo vozilo i organiziramo našu opremu, poput našeg roštilja, stolica i stola itd. Navikao sam mu pomagati, a sada za prvi vrijeme sam bio gol dok sam sve to radio i osjetio da me promatra Nijemac Michelle Trachtenberg seks priča je imao otvoren pogled na našem uglu.

Morala sam odbaciti brige i prestati previše razmišljati. Zaželjela sam se kupanja i spremila sam se za odlazak na more. Morali smo ići pet minuta hoda niz sporu uzbrdicu do plaže i morali smo proći pored drugih kampera, kamp prikolica i. ljudi!

Imao sam veliki ručnik oko vrata koji mi je visio preko grudi i ispred mačkice, tako da je samo moja gola guzica bila tu da je drugi vide. Hodali smo ruku pod ruku, Christiana očito nitko i ništa nije ometao i nije imao potrebe skrivati ​​svoj mali kurac, migoljio je između nogu i očito uživao u šetnji sa mnom.

Nakon što je neko vrijeme ležao, Christian je otkrio da je vrijeme za plivanje, što mi nije dalo drugog izbora nego otkriti sve.

Ustao je i posegnuo za mojom rukom da me podigne s ručnika.

- Obična mala, hajdemo u vodu i osjetimo kako je lijepo plivati ​​bez kupaćih stvari - poručio je poput prodavača dajući sve od sebe da promiče goli stil života.

"Dobro, dobro, dolazim!" rekla sam dok me Christian vukao na nježan, ali uvjerljiv način.

Bio je u pravu. Bilo je tako lijepo osjetiti kako mi se sise slobodno kreću dok sam plivala u kristalno čistoj vodi. plastična operacija Grupnjak Čak i između mojih nogu, te oko moje mace i dupeta, osjećaj nježno milujuće vode preko moje kože učinio je to iskustvo tako ugodnim na način koji nisam očekivao.

Kad sam se vratio iz vode, imao sam osjećaj da sve oči svijeta gledaju u mene. No sve sam se više opuštala i počela uživati ​​u laganom morskom povjetarcu i sunčevim zrakama na golom tijelu. Iznenadio sam se što sam se tako brzo snašao biti gol u društvu drugih - golih ljudi. Priznajem da sam promatrao (još uvijek promatram) ljude i što sam više gledao druge, postajao sam sve sigurniji.

"Je li nepristojno ležati s malo raširenim nogama. Jer lijepo je osjetiti vjetar i tamo", upitala sam Christiana oklijevajućim glasom.

"Nipošto, samo uživaj, nitko se neće uvrijediti", umirio me Christian.

Nakon nekog vremena više nisam razmišljala koja je poza prikladna, a koja ne. Bilo je vrijeme za povratak. Otišao sam do vodene linije isprati pijesak sa svojih nogu i stopala dok je Christian čistio naše stvari. Sve je stavio u veliku torbu za plažu. Odbio mi je vratiti ručnik kako ne bih imala čime pokriti da se vratim.

“Pomoći će ti da se navikneš biti gol”, objasnio je Christian i uhvatio me za ruku.

Osjećao sam da nemam izbora i s lupanjem srca otišli smo natrag do kampera. U hodu smo prešli druge gole ljude i osjetio sam da sam se više usudio pogledati ih i uzvratiti čestim "bok, zdravo" i prijateljskim osmjesima.

Nakon što sam oklijevao doći ovamo, pokazalo se da mi se svidjelo. Za ženu, koja živi u velikom gradu, osjećala sam se slobodnom hodati bez odjeće.Vožnja gola na biciklu također mi je bila najdraži osjećaj, sunce i vjetar na mojim grudima tako su mi prijali. Gledajući oko sebe druge gole ljude, osjećao sam se sve sigurnije jer sam vidio da nemam razloga biti sramežljiv i sve više sam bio ponosan što pokazujem svoje tijelo.

Nakon prvog dana priznala sam da sam se osjećala vrlo opušteno bez odjeće i bikinija; zapravo, mrzim odjeću. Toliko sam voljela biti gola da sam bila toliko razočarana nekim od tih golih pravila odmarališta.

Na primjer: kada idete u dućan u ljetovalištu - usporedite to s malim supermarketom - postoji pravilo da morate nositi odjeću, a također u njihovim restoranima morate se obući. Nisam se slagao, ali nisam imao izbora nego slijediti ta pravila.

Uvijek smo dolazile s biciklima gole - moj dečko je tada obukao kratke hlače i dao mi nešto što oskudnije. Nakon što sam platio na blagajni, izvukao sam se iz gornjeg dijela, čak i prije nego sam prošao izlazna vrata. Najdraža stvar koju sam nosila Nove porno ribe shoppingu bila je kratka prozirna mrežasta haljina, lagana i ne skriva gotovo ništa.

Nikada ne bih pomislila da ću to nositi samo kao jedan komad jer je to obično nešto što nosim preko majice bez rukava ili majice kratkih rukava dok nosim kratke traperice. Sve dok nisam dobivao poglede neodobravanja od Christiana, osjećao sam se samopouzdano da ga nosim.

Odjednom sam postao svjestan da me nešto uzbudilo. Vidio sam svoje tvrde tamne bradavice kako vire kroz rupe u mreži. Osjećali su se tvrdima i pretpostavio sam da nije zato što sam upravo posjetio odjel hladnjače.

Dok sam se sunčala gola na plaži, dečko mi je rekao da zna da bi mi se svidio koncept golog odmarališta, ali nikad se nije mogao nadati da mi se toliko sviđa. Vidio je, za moju osobnost, gotovo revolucionarno ponašanje kakvo nije očekivao.

"Kao što?" Pitala sam ga.

"Ne znam, ali to je kao da se pokazuješ svakome tko te želi pogledati", rekao je nasmijanog lica.

"Vi samo umišljate stvari!" rekla sam i odmahnula njegovim komentarima.

Ali zapravo sam pokušavao sakriti da me uzbuđuje biti gol u javnosti. Svaki put kad je Christian bio licem prema dolje na plaži, sjedila sam uspravno i gledala oko sebe da vidim kako me ljudi, posebno mladići, gledaju (ili ne). Neki su izgledali ravnodušno, a drugi to nisu nimalo skrivali.

Gledali su me prekrivajući svoje misli tamnim nijansama. Kad sam ustao da smočim noge u vodi za malo osvježenja, mogao sam čak i više primijetiti, kako me njihove oči prate. Počelo je postajati mala igra. Više sam ustao, obilazeći waterline, da vidim tko mi je posvetio više nego slučajnu pažnju, nego kao razlog za osvježenje.

Nakon što sam to radio nekoliko dana, već sam znao tko me slini. Pitao sam se što misle o meni. Bi li im se svidio. Nisam mogla reći Christianu svoj zločesti način razmišljanja, ali uživala sam u tome i bila sam pomalo mokra samo na takvo razmišljanje.

Svidjelo mi se što mi neki dečki posvećuju više od prosječne pažnje, čak i kad su pored njih bile njihove žene ili djevojke. Primijetila sam da sam se ponašala pomalo zafrkantski prema dečkima u koje je njihov govor tijela potvrdio moju sumnju. Gledala sam ih duže ravno u oči nego inače (koliko Lice samohranih tinejdžerskih mama to moguće sa sjenilima, ali kada su glave u istoj visini i ne mijenjaju smjer to je tako vidljivo). Grupnjak jebanje sa gazdaricom Ili sam prošla, ponosno, samo pokazujući sise.

Jednog sam dana ponovno otišao u lokalni supermarket kupiti nešto hrane. Rekao sam Christianu da mogu ići sam jer nije bilo puno za nositi natrag u kamper. Odvezla sam se gola na biciklu i kad sam stigla, izvadila sam nešto iz torbe da obučem: još jedan komad koji inače nosim samo na nešto drugo ili barem ispod grudnjaka ili gornjeg dijela bikinija.

100% prozirna majica bez rukava i vrlo kratka minica naravno bez gaćica koja mi u hodu vidi početak guzice.Nosila sam svoje sandale na petu i sada, prvi put, ozbiljno svjesna da se stvarno razmećem. Saginjajući se da pokažem potpuno golu guzicu ili se spuštam s otvorenim koljenima u čučanj tako da možete vidjeti moju macu, ili posežući visoko da dohvatim nešto, sve dok nisam osjetio rub koji otkriva moju guzicu i na kraju moju macu sa stražnje strane.

Shvatila sam da sam se iz sramežljive osobe pretvorila u osobu koja teži izložiti svoje golo tijelo na najbolji mogući način i to samo za nekoliko dana. Svaki put kad sam tako nešto napravila osjetila sam trnce u mačkici, a istovremeno mi je srce brže kucalo. Nakon što sam osjetio da je uzbuđenje nestalo, jedva sam čekao sljedeće izlaganje.

Počela sam se pitati je li to normalno. To što sam se ponašala nedužno, dok sam željela da muškarci znaju da to zapravo radim namjerno, pomutila mi je um. Jesam li nenormalan. Ili je to oblik svijesti o mojoj seksualnosti. Ako je ovo drugo slučaj, onda je način na koji to pokušavam izraziti prilično uzbudljiv i izazovan!

Jedno poslijepodne otišli smo u jedan od restorana s velikim vanjskim terasama. Imali smo kasni doručak i preskočili ručak, ali sada oko 17 sati ogladnili smo i odlučili otići u jedan od restorana. Kad smo stigli nije bilo puno ljudi, samo 3 ili 4 stola zauzeta.

"Šteta što moramo nositi odjeću", uzdahnula sam.

Požalila sam se Kristijanu da ne mogu biti gola. Malo smo se dotjerali u laganu odjeću, ali je još uvijek bilo pretoplo. Kada se Christian vratio za naš stol nakon što je dobio jelovnik, rekao mi je da je pitao konobara može li se skinuti jer nije bilo toliko ljudi.

"Jesi li siguran?" Pitala sam ga.

Rekao je da, da je to u redu i skinuo svoje kratke hlače, ali naravno jedino što se vidi od čovjeka koji sjedi gol za stolom je njegov gornji dio tijela. Nakon oklijevanja od 10 sekundi, rado sam ga slijedila i razgolitila se kako bih se ponovno osjećala slobodno i neizbježno pokazala svoje ponosne grudi svima koji su ih željeli pogledati.

Kada je konobar došao do našeg stola da uzme našu narudžbu, bio je očito iznenađen što sam bila gola. Tada je Christian priznao da mi je rekao bijelu laž o traženju dopuštenja, jer nije, samo se htio uzbuditi tako što će me razgolititi na mjestu koje inače ne možete.

Nakon što je konobar otišao, htjela sam se vratiti u svoju odjeću, ali Christian me zaustavio. Rekao je da nikome ne smeta, a konobar se nije bunio, naprotiv. Nastavio je svoje argumente:

"Kako bi ikome smetalo da gleda tako seksi golu damu?"

Trud mog dečka se isplatio i odjeću sam držala u torbi.

Ostali smo tamo neko vrijeme i naručili nekoliko stvari za piće i jelo i primijetio sam da je svaki put kad me konobar imao priliku provjeriti ostao što je duže moguće za našim stolom kako bi mogao uživati ​​u pogledu. Nakon njega, kuharica restorana i još jedan konobar kojeg prije nismo vidjeli, došli su do našeg stola pitajući je li sve u redu itd.

Bilo je tako očito da su me špijunirali na najneupadljiviji mogući način. Uostalom, zbog dress codea osoblje tih restorana nije imalo puno prilike vidjeti gole ljude, iako su radili u golišavom resortu. Ili je to bilo zbog mene. Nekoliko sam puta imao kontakt očima s mladim momcima, nažalost svi odjeveni u svoje duge crne hlače i bijele košulje. Kad bih vodio goli resort, i oni bi morali biti goli!

Za mene je također bilo novo vidjeti da moj dečko uopće nije ljubomoran kada je primijetio da me drugi muškarci gledaju golu na način na koji znate da gledaju samo žene sa seksualno opterećenim prljavim umovima. Nakon nekog vremena priznao mi je da ga je čak napalilo kada je vidio te tipove kako se trude dobro me pogledati.

Bila sam sretna što mi je to rekao, jer sam nekoliko puta doživjela da me muškarci vrebaju, ne samo u tom restoranu, nego gotovo svugdje, na plaži, u trgovinama, uz staze itd.Isprva mu nisam rekla jer sam mislila da će se naljutiti ili zavidjeti. Sad kad sam znala da mu se to nekako sviđa, pomislila sam da bih trebala pokazati dečkima, a eventualno i nekim gostima u restoranu, ako žele, da me bolje pogledaju nego samo moje sise.

Razmišljao sam o tome da ustanem da odem do toaleta koji se nalazio u stražnjem dijelu restorana i prođem pokraj kuhinje. Znam da je za mene bila zgodna ideja da se na taj način pokažem, ali bio sam jako nervozan i morao sam skupiti svu svoju hrabrost da ustanem i krenem u šetnju. Budući da je ovo u početku bio odjeven posjet restoranu u koji sam stigla s odjećom i sandalama na petu, obuća je sada bila jedino što sam nosila. Uostalom, dečko me izvukao iz odjeće, pa to doživljavam kao svojevrstan izazov da "zaboravim na dress code". Uostalom, ne vjerujem da bi me strpali u zatvor!