Oral b cross action kupon

Sunce je tek raščistilo horizont i već sam mogao reći da će biti vrlo vruć dan. Međutim, bio sam u potpunom blaženstvu i nisam se mogao uvjeriti da se uopće pomaknem. Nitko od nas nije progovorio, ali Cooper mi je svako toliko nježno stisnuo ruku, kao da me podsjeća da je tu. Slušala sam kako se njegovo disanje usporava na normalan ritam, a činilo se da je i moje srce usporilo na uobičajeni ritam. Sve je bilo savršeno. Nebo je sada bilo plavo iznad nas, prošarano pufnastim bijelim oblacima. I najmanji povjetarac milovao je moje golo tijelo i mrsio mi kosu. Svijet oko nas postupno je oživljavao dok smo ležali, upijajući se na jutarnjem suncu.

Upravo sam počela drijemati kad sam osjetila da se Cooper pomaknuo. Provirila sam u njega kroz stisnute oči. Sjeo je, ispruživši ruke visoko iznad sebe. Mišići su mu se namreškali ispod kože dok se kretao. Pozornost mi je privukla dlaka u njegovom pazuhu, uokvirena mišićima i tetivama. Okrenuo se i susreo moj pogled, a zatim pogledom prešao preko mog tijela - polako, namjerno i bez srama. Zadrhtala sam, odupirući se porivu da se pokrijem. Stavio je ruku na moja prsa, a zatim se sagnuo i poljubio me. Zatvorila sam oči i nasmiješila se dok sam mu uzvratila poljubac.

Uspravio se. "Izgubili smo puno vremena, zbog kiše i. svega ostalog. Morat ćemo se brzo kretati ako se želimo vratiti bez dodavanja još jednog dana."

Znao sam da je u pravu. Sjetio sam se da tek trebamo doći do najvišeg vrha na stazi. Oral b cross action kupon "Koliko smo daleko od visoke točke?" Pitao sam.

"Ako danas dobro napravimo vrijeme, trebali bismo to stići negdje sutra. U svakom slučaju, danas će biti dugo."

Zastenjala sam i ustala, pružajući Cooperu ruku. Uzeo ga je i podigao se na noge.

Susrela sam njegov pogled i rekla, "Hvala ti za ovo jutro. Bilo je jako lijepo od tebe što si sve ovo organizirao. bilo je vraški vruće."

Cooper se nacerio."Ne bi se moglo dogoditi bez tebe, druže." Namignuo je, a zatim dodao: "Svladao si kao šampion." Pljesnuo me po goloj guzici da bi naglasio.

Spustila sam pogled na njegovo međunožje. Kurac mu je mlohavo visio preko punašnih jaja. Vidio je kamo gledam i nasmijao se, pomičući bokovima tako da mu se smeće njihalo s jedne na drugu stranu.

“Ne brini, ne ide nikamo”, zadirkivao ju je.

Zakolutala sam očima i sagnula se da pokupim pokrivače. Cooper je tiho zazviždao iza mene. Pogledala sam preko ramena i vidjela da se glupavo smiješi mojoj guzici.

"Stari. Začepi", nasmijao sam se.

"Samo si ljubomoran što ne možeš uživati ​​u ovom pogledu sa mnom."

Znao sam da sam tamo bio prilično glup jer su me prijatelji prije toga zadirkivali. Ovo ipak nije bilo nimalo nalik na zadirkivanje na koje sam navikao. Cooper je nekako uspio upotrijebiti zadirkujući ton kada je razgovarao sa mnom, istovremeno savršeno jasno dajući do znanja da misli ozbiljno. Nisam baš bila sigurna kako bih odgovorila na takvu vrstu komplimenta, pa sam se samo nasmiješila, odmahnula glavom i vratila se prema šatoru.

"Idemo pokrenuti ovu predstavu", rekao sam preko ramena.

Cooper nije bio daleko iza mene. Razbili smo kamp i pronašli nešto odjeće (iako smo oboje odlučili ići bez majica), a zatim smo se vratili na stazu i krenuli. Kao što sam i predvidio, dan je brzo postao vruć i oboje smo se blistali od znoja unutar sat vremena.

Primijetio sam da smo se manje diskretno gledali. Cooper me više puta uhvatio kako se divim njegovom tijelu, ali nisam se ni malo sramila. Također sam primijetio da osjećam miris Coopera na sebi. Kao da se nešto njegovog muževnog mošusa zalijepilo za mene. Svako toliko bih osjetila njegov miris, čak i kad nije bio u mojoj blizini. Svaki put kad bih to primijetio, nekakva toplina se proširila kroz mene. Bio je to podsjetnik da smo povezani na dubok, intiman način. Naravno, bili smo prijatelji - zapravo iznenađujuće dobri prijatelji.Ali morao sam priznati da su događaji tog jutra promijenili način na koji sam gledao Coopera, i figurativno i doslovno.

Samo nekoliko dana prije, Cooper je bio enigma. Ta mi je misterija bila uzbudljiva i svakako me privukla k njemu. Pa ipak, ni sada me nije manje uzbuđivao pogled na njega, samo zato što sam znao da ima dva brata i sestru, ili da je studirao građevinarstvo na sveučilištu, ili da mrzi plodove mora. Dok je gubio nešto od svoje tajanstvenosti, uspio je zadržati isti moćni utjecaj nada mnom. Bio sam očaran svime što je radio. Način na koji se kretao, način na koji mi je govorio, zvuk njegova smijeha. Svaka moja interakcija s njim bila je kao prva.

Dokono sam promatrao Coopera dok smo pješačili, još uvijek izgubljen u mislima. Zatekla sam se fiksirana na njegova masivna ramena, naglašena naramenicama na ruksaku. Lagano su se savijali, jedan za drugim, svaki put kad bi napravio korak. izazov Jebati Palčeve je držao iza remena, zbog čega su mu se svi mišići na rukama napinjali na njegovoj preplanuloj koži. Drhtavo sam udahnula i spustila oči.

Dan je bio lijep i brzo je prošao. Brzo smo napredovali stazom i oboje smo bili dobro raspoloženi. Veći dio vremena pješačili smo u tišini. To je djelomično zato što smo ostali bez daha, ali riječi su se također činile pomalo nepotrebnim. Nije bilo pritiska da se razgovara samo radi razgovora.

Bio sam sretan kad sam otkrio da ćemo te noći ponovno kampirati pored jezera. Željela sam isprati znoj i prljavštinu koji su se nakupili tijekom posljednjih nekoliko dana. Na odredište smo stigli kasnije tog dana nego što bih želio, ali nije mi smetalo. Još nije pao mrak, a mirni je zrak bio vrlo topao.

"Vjerojatno bismo trebali podići šator dok je još svijetlo", rekao sam kad smo odabrali kamp.

Cooper je bio još uzbuđeniji što će ući u vodu nego ja. “Hajde samo opet spavati pod zvijezdama, čovječe.Past će mrak prije nego što to shvatimo, a ja vjerojatno imam centimetar zemlje na gležnjevima."

Bacio sam Debela gola žena na nebo da provjerim ima li oblaka. "U redu. i ja želim zaplivati."

Nemarno smo bacili svoje ruksake na tlo, a onda sam ja preuzeo vodstvo dok smo trčali do ruba vode. Nebo se brzo mijenjalo iz plavog u narančasto, pa sam zastala na rubu jezera da se divim njegovom odrazu u vodi. Čuo sam kako se Cooper zaustavio iza mene, ali nije ništa rekao. Poskočila sam kad sam osjetila iznenadni pokret oko struka. Zbunjeno sam pogledao dolje i pronašao kratke hlače oko gležnjeva. Osvrnuo sam se na Coopera, koji je davao sve od sebe da djeluje opušteno. Već je bio gol, stajao je prekriženih ruku.

Napokon Jebati pogledao moj pogled, a zatim se počeo smijati, "Što čekaš?"

Razigrano sam ga gurnula, zatim izašla iz kratkih hlača i cipela i zaronila u vodu.

Cooper me slijedio pljuskajući, a zatim je stao sučelice meni i ponudio mi sapun. Uzela sam ga od njega, očiju zalijepljenih za njegovo golo tijelo. Prišla sam korak bliže, tako da su nam lica bila udaljena samo nekoliko centimetara, i počela sapunati njegova dlakava prsa. Disanje mu je postalo primjetno glasnije, ali nije reagirao drugačije. Mogla sam osjetiti kako mu se prsa šire sa svakim udahom dok sam prelazila rukama preko njegove kože. Samo je mirno stajao, promatrajući moje lice.

Prošla sam prstima kroz dlake na njegovim prsima, polako raznoseći sapun od njegova vrata do bradavica. Zatim sam krenula niz njegov torzo, pipajući njegove trbušne mišiće, prije nego što sam prešla na njegove ispod pazuha. U tom se trenutku izmigoljio i odmaknuo od mene. Licem mi se razvukao vragolast osmijeh.

– Jesu li te škakljivi pazusi?

"Ne", odgovorio je Cooper, malo preglasno.

Nasmijao sam se. – Ti sereš puno. Bacila sam se na njega, stišćući mu prste u pazuhe, a on je viknuo.

Napravio je još jedan korak unatrag, ali se spotaknuo. Zgrabio me za ruku, pokušavajući ostati uspravan, ali uspio me samo povući u vodu na sebe.Bacali smo se u tamnoj vodi sve dok Cooper nije pronašao oslonac i odmaknuo se nekoliko stopa od mene, oprezno me promatrajući.

"Ovo nije pošteno. Moraš mi reći gdje si sada škakljiv", nadurio se. Jebati jebanje na klupi Polako je uzmicao prema obali.

Slegnuo sam ramenima. "Oprosti, brate. Ja jednostavno nisam škakljiv tip." Zatim sam dodao, "Obećavam da ću ipak ostaviti posao u boksu."

Cooper je izgledao neuvjereno. "Kunem se Bogom."

“Obećavam, neću ih dirati”, rekla sam ozbiljno. Zatim sam se opet nasmiješila. – Barem ne dok smo u jezeru. Zakoračila sam prema njemu i stavila ruke na njegove ruke koje je obrambeno držao ispružene.

Okrenuo sam ga i stavio mu sapun na leđa. Guzica mu je ovdje bila iznad vode i brzo sam skrenuo pozornost na nju. Nježno sam nanosio sapun na te savršene kupole, masirajući čvrsti mišić kao i ja. Glasno je uzdahnuo kad sam mu gurnula nekoliko prstiju među debele obraze. Oprezno sam ih pomicala prema dolje dok nisam osjetila njegovu rupu. Naborala se i divlje opustila dok su moji prsti prelazili po njoj. Disanje mu je sada bilo teško.

Slobodnom sam ga rukom pljesnula po guzici. Odjeknulo je mirnom vodom praćeno tihim Cooperovim režanjem. Toliko je gurao guzicu prema meni da sam bila prisiljena napraviti korak unatrag.

Zatim se naglo okrenuo prema meni i uzeo mi sapun iz ruku. Na trenutak je mirno stajao, a zatim mi počeo nanositi sapun na vrat, ramena i torzo. Zatim je obratio posebnu pozornost na moje smeće, mrlju i guzicu. Ruke su mu bile nježne i čvrste dok su prelazile mojim tijelom i zatekla sam se kako mu promatram lice dok je radio, a izrazi su nam bili naglašeni i zamišljeni.

Naši kurčevi, oboje polutvrdi, svako toliko su se sudarali, tihi podsjetnik na to koliko smo blizu jedno drugome stajali.

Nebo je sada bilo tamnoljubičasto i znao sam da će uskoro pasti mrak. Činilo se da se Cooper ne planira uskoro vratiti u naš kamp, ​​pa sam odlučio požuriti stvari.Zgrabio sam mu sapun kako bih bio siguran da se nije izgubio, a zatim ga bacio u vodu, gađajući svoje ruke ispod njegovih i ovivši ih oko njegova tijela. Srušili smo se u hladnu vodu, isprepletenih udova i nijedno se nije pomaknulo nekoliko sekundi. Tamna voda prigušila je sve zvukove i ugasila svjetlost. Nije bilo ničega osim nas dvoje, isprepletenih tijela, tonući polako dublje. Na kraju mi ​​je trebao zrak, pa sam prepustio držanje tog debelog torza i ustao, zgrabio ga za ruku i izvukao iz vode.

Stajali smo jedno naspram drugoga, kapalo nam je. Cooper je ispružio ruku i pomaknuo mi kosu s čela u stranu, ostavivši ruku na mojoj glavi. Tišina trenutka bila je neodoljiva.

Na kraju smo se okrenuli i odvukli do obale, pokupili svoju odjeću i uz pomoć svjetiljki pronašli put natrag do kampa. Skupila sam drva za ogrjev i zapalila vatru dok nam je Cooper pripremao krevete. Nije previše komplicirao stvari kao što bih ja vjerojatno učinio. Umjesto da postavi dva odvojena kreveta, upotrijebio je naše deke da napravi jedan veliki.

Nakon večere, zatekao sam se kako sjedim pokraj Coopera, zureći u vatru. Ruka mu je bila visoko na mom bedru, a bili smo naslonjeni na veliki kamen. Razgovor je utihnuo, a jedino se čulo pucketanje vatre dok je gorjela.

Cooper je prekinuo šutnju. "Utučen sam, stari. Jesi li spreman nazvati?"

"Naravno. Osjećam se kao da bih mogao spavati danima."

Cooper je ustao, pomogao mi da ustanem, a zatim me za ruku povukao do kreveta koji je spustio na tlo. Odjenula sam nešto da se ugrijem, a on nije gubio vrijeme da je nježno skine s mene. Kad sam bila u donjem rublju, skinuo je svoju odjeću i uvukao se pod pokrivače, držeći ih otvorenima kako bih mu se mogla pridružiti.

Pogled na njega kako leži u svojim boksericama natjerao me da zaboravim koliko sam umorna. Um mi je odjednom bio bistar i budan. Skliznula sam ispod pokrivača do njega, trudeći se da ne dobijem kost.Upravo mi je rekao da je spreman za spavanje, pa nisam htjela započeti ništa što on nije tražio.

Kad sam se smjestio, pogledao sam Coopera. Po izrazu njegova lica odmah se vidjelo da ni on više nije umoran.

Iskrivljeno sam mu se nasmiješila dok sam prstima prelazila duž vene na njegovom bicepsu. "Tako si jebeno izgrađen."

To mu je izmamilo osmijeh. "I sam si prilično mišićav. cenzura price Ipak me nisi mogao primiti."

"Je li to izazov?"

"Pa što ako jest?"

"Onda ću ti očito morati dokazati da nisi u pravu." Pomaknula sam ruku s njegova bicepsa na zapešće i gurnula je na tlo iznad njegove glave.

Podigao je obrvu, ali nije se opirao. "Je li to sve što imaš?"

Slegnuo sam ramenima. "Tražili ste to." Zgrabio sam mu drugo zapešće i obje mu ruke pričvrstio iznad glave. Istodobno sam se pomaknula tako da sam ga opkoračila, sjedeći nisko na njegovom trbuhu.

Cooper je samo sjedio i smiješio se. Zatim je, bez upozorenja, istrgnuo ruke iz mog stiska, zgrabio me za struk i otkotrljao se na mene. Prije nego što sam shvatila što se događa, on je opkoračio mene, a ruke su mi bile prikovane za tlo sa strane.

Sada sam bio predan i uzvratio sam, migoljeći se da oslobodim ruke, dok sam se nogama izvijao s leđa. Moj se tata oduvijek nadao da ću biti hrvač kao što je on bio, i iako se nisam puno toga sjećao iz lekcija koje me je učio kad sam bio mlađi, znao sam da je loša ideja zaglaviti na leđima.

Okrenula sam se na trbuh, nejasno svjesna načina na koji mi je Cooperov paket bio utisnut u donji dio leđa kroz njegove bokserice dok sam gurala svoje tijelo prema gore, iznenadivši ga i srušivši ga na leđa. Bez oklijevanja, ponovno sam se uključio i postali smo mrlja padajućih udova, otkotrljavši se s posteljine na travnato tlo pokraj nje. Cooper je imao očitu prednost u snazi, ali ja sam bio brži od njega, pa sam se mogao održati sve dok mu nisam dopustio da me čvrsto uhvati.

Oboje smo teško disali kad sam odjednom shvatila da Cooper više ne uzvraća. Bio je na leđima, noge su mu bile omotane oko mog struka, a ja sam svojom težinom bila na njegovim ramenima, pokušavajući ga zadržati. Samo sam zurila u Cooperovo lice, nesigurna što ta iznenadna tišina znači. Susreo me Tinejdžerski školski seks pogledu, zatim me objema rukama uhvatio za glavu i povukao me u poljubac. Još uvijek hvatajući zrak dok sam mu uzvraćala poljubac, postala sam svjesna načina na koji je moj kurac bio pritisnut na njegovu mrlju.

Cooper je prekinuo poljubac i rekao: "Impresioniran sam, čovječe. Nisam to očekivao od tebe." Zvučao je iskreno iznenađeno. U početku nisam bio siguran da li da budem polaskan ili uvrijeđen. Tada sam osjetila kako mu se kurac trza ispod bokserica, dodirujući moj trbuh.

To je bilo sve što je trebalo da dobijem punu snagu. Osjetio sam kako mi se kurac izdužuje uz nogu i pogledao sam dolje da vidim njegov kraj kako viri iz rupe za noge u donjem rublju, iz kojeg je već curila presperma. Mogao sam jasno vidjeti obrise Cooperovog penisa, spuštenog prema dolje i u stranu pod čudnim kutom dok se njegovo donje rublje borilo da ga zadrži.

Podignula sam kukove s njega i povukla donje rublje. Čuo sam kako su malo trgali kao i ja, ali nije me bilo briga. Nemarno sam ih bacio u stranu, a zatim s istim entuzijazmom izvukao Cooperov. Zatim sam mu, bez oklijevanja, jednom rukom uhvatila kurac, a drugom kliznula između njegovih nogu. Raširio je noge kako bi mi omogućio bolji pristup, a moji istraživački vrhovi prstiju ubrzo su pronašli njegov šupak.

Jednom rukom sam mu mazila kitu, a drugom masirala rupicu. Cooperovo duboko disanje brzo je ustupilo mjesto stenjanju. Sisao sam prst, a zatim ga stavio na ulaz u njegovu naboranu Poznate klizačice. Pažljivo sam mu promatrao lice dok sam vršio pritisak. Iznenadila sam se kada mu je blagi osmijeh zatitrao licem dok je moj prst kliznuo u njegovu toplu unutrašnjost. Činilo se da se brzo prilagođava mojim potezima, pa je dodao prst, a zatim još jedan.

Njegov se kurac mahnito trzao sa svakim dodatkom.Na kraju mi ​​je dovoljno odvratio pažnju da sam svu pozornost usmjerio na to. Prionula sam rukama i ustima, jezikom sam mu masirala jaja, zatim ih jednom rukom nježno povlačila dok sam ga uzimala u usta. Njegovo stenjanje se pojačavalo svakim trenutkom, ali on je samo ležao, ruku opuštenih uz tijelo.

Bacila sam pogled na njegovo lice i kao da su me njegove usne zvale. Izgledale su tako savršeno čvrste i meke. Kurac mi se trznuo, a ja sam se pomaknula tako da sam bila na koljenima pored njegovog lica. gaženje kurca (cock and ball torture – CBT) Jebati Lupila sam ga kurcem po obrazu, a on je odgovorio okrećući se prema meni, otvorenih usta. Podigao je vrat, posežući za mojom kitom, ali ja sam se povukla.

"Želiš li mi popušiti kurac?"

Glas mu je bio napet od požude. "Jako to želim."

"Dobro."

Ponovno sam ga pljusnula svojim kurcem, a zatim mu ga gurnula u usta koja su čekala. Uhvatila sam ga za potiljak i gurnula ga na sebe. Osjetila sam kako mu se grlo napinje o glavu mog kurac, a zatim se dovoljno opustilo da me propusti. Glasno sam zastenjala, povukla se unatrag, a zatim ponovno zabila, ovaj put jače.

"Dobar dečko. Otvori to grlo."

Cooper je pokušao odgovoriti, ali sve što je izašlo bilo je iskrivljeno stenjanje. Oči su mu bile širom otvorene dok je gledao u mene.

Dok sam ga jebao u vrat, posegnuo sam mu između nogu. Prevrnuo se na gornji dio leđa i raširio noge, omogućivši mi lak pristup njegovoj rupi za čekanje. Dok sam ga dodirivala, povukao je usta s mog kuraca, suznih očiju.

Ozbiljno me pogledao. "Želim da me proganjaš tom muškom palicom."

Usta su mi se izvila u osmijeh. "Želiš da izlupam to savršeno dupe. Bolje lijepo zamoli."

"Prestone. Molim te, jebi me. Tako te želim osjetiti u sebi. Jebi me koliko god želiš."

"Tako je već bolje. Stani na ruke i koljena."

Odmah je poslušao, okrenuvši se tako da mu je guzica bila okrenuta prema meni. Ispružila sam ruku i snažno ga pljesnula po guzici. Trznuo se, ali nije uzviknuo. Prišao sam bliže i vrhom kite protrljao njegovu željnu rupu. Pokušao se ugurati natrag u to, ali nisam mu dopustila.Prešla sam dužinom svog penisa duž njegove dlakave pukotine i ponovno ga udarila.

Sagnula sam se i govorila mu na uho. "Toliko želiš moj kurac, vidim. Jesi li spreman pokazati mi koliko se dobro s tim možeš nositi?"

"Nećeš biti razočaran, obećavam, Prestone. Dopusti mi da ti pokažem koliko dobro mogu učiniti da se osjećaš."

To je bilo sve što sam mogao podnijeti. Uperio sam pulsirajući štap u njegovu rupu i gurnuo se naprijed. Cooper je ispustio krik Hawaiian nude prici sam tonula u njega i prekasno sam shvatila da sam trebala ići sporije. No primio je potisak u koraku i počeo se ljuljati naprijed-natrag. Sa strahopoštovanjem sam gledao kako moj kurac ulazi i izlazi iz vidokruga, stegnut čvršće nego što sam Skidajući gaćice mogao sanjati.

Njegovo dupe uvijek mi je izgledalo savršeno, ali iz ovog kuta nisam mogla skinuti pogled s njega. Oblik mu je bio besprijekoran. Lagano je poskakivalo pri Igračke i radosti na mreži zamahu. Uhvatila sam ga za bokove i zabila kitu u njegovu toplu rupu.

Zastenjao je. "Daj mi svaki centimetar."

"Stari, nikad nisam osjetio ovako čvrstu rupu. Mislim da to neću moći dugo izdržati."

Nastavila sam udarati dalje, sagnuvši se kako bih ga poljubila u potiljak. Obavila sam mu ruku oko prsa i držala ga čvrsto dok sam ga ševila. Drugom sam rukom uhvatila njegov debeli, nabrekli kurac, gladeći ga u ritmu sa svojim udarcima. Cooperovo stenjanje sada je bilo nemilosrdno, a mogla sam čuti i sebe kako počinjem stenjati.

Željela sam mu vidjeti lice dok sam bila u njemu, pa sam se izvukla i okrenula na leđa. Činilo se da Cooper razumije što želim. Prešao je na mene, njegov čvrsti kurac njišući se naprijed-natrag, i pažljivo se smjestio na moj kurac. Ponovno sam uhvatila njegov kurac i pomilovala ga dok je počeo poskakivati ​​gore-dolje, savijajući noge. Njegov nabrijani kurac pljusnuo je moj Vijeće predsjednika grupa bršljana sa svakim skokom.

Oči su mu bile zatvorene, a na licu mu se zalijepio onaj isti blagi osmijeh. Bio je potpuno izgubljen u trenutku.

"Tako je dobar tvoj kurac, brate", rekao je između uzdaha.

"Želiš moj teret?"

"Jebeno me napuni."

Čuvši ga kako to govori, s njegovim kurcem u mojoj ruci i kurcem u guzici, znala sam da ću popušiti. Zgrabio sam ga za struk i zabio se u njega, snažno i brzo.

"Evo ga!" Kurac mi je posljednji put potpuno nestao u toj mišićavoj guzici i doživjela sam orgazam. Cooper je odmah odgovorio bjesomučno zgrabivši svoj kurac, koji je vidljivo pulsirao, a njegova žilasta osovina bila je tamno crvena. Fontana sjemena izbila je iz njegova vrha, prekrivajući moja prsa, vrat i lice gustom, parnom tekućinom. Nestrpljivo sam ga polizala sa svojih usana, uživajući u njegovom gorko-slatkom nektaru. Nastavio je poskakivati ​​na moj kurac još nekoliko sekundi, milujući svoj kurac dok je to činio. Sfinkter mu se nevjerojatno stegnuo dok je dolazio, a valovi zadovoljstva probijali su me dok me nastavljao jahati.