Sestra me uhvatila kako nosim njene gaćice

Hej prijatelji. Tvoj stari prijatelj nudist Jess opet ovdje, i kakvu priču ti moram ispričati sve ovo vrijeme.

Kao što neki od vas znaju, provodim dosta vremena ovdje u Avalon Resortu.

To je popularno nudističko odmaralište nekoliko sati zapadno od područja Baltimorea i Washingtona, u brdima Zapadne Virginije.

Dolazim ovamo od 2005. kako bih se opustio u hidromasažnoj kadi i izležao gol na suncu. Zabavno je otići subotom navečer na golišavi ples, a ponekad visim u golišavom baru koji imamo ovdje u klubu.

Ali današnja priča ima veze s onim što sam radio na putu za dvotjedni odmor na plaži.

Oduvijek sam volio Fripp Island, i naravno, Hilton Head.

Pretpostavljam da smo u Hilton Head počeli ići još 1969. Tada sam bio klinac.

Dakle, pitate se gdje nudist ide na odmor kada nije u svom omiljenom odmaralištu bez odjeće?

Pa, mi smo kao vi tekstilci (ljudi koji nose odjeću). Idemo na ocean i opuštamo se na plaži. Naravno, moramo nositi odjeću, ali to je u redu, pretpostavljam. Barem se razlikuje od naše uobičajene nudističke rutine ostatak godine.

Uvijek sam se brinuo o odlasku u Hilton Head na običnu plažu. Jednom sam sanjao da sam zaboravio gdje sam i da sam se skinuo gol da me svi vide.

Možete li zamisliti vijest. "Nudističko skidanje u Hilton Headu, publika na plaži uznemirena." To bi bila vijest da sam se razgolitio na plaži, koja nije bila ni obavezna odjeća ni nudistička plaža.

Ljudi bi otišli na lokalnu televiziju i rekli. "Bili smo u Hilton Headu, platili smo cijelo bogatstvo da budemo tamo, a onda se pojavio ovaj tip i skinuo se gol pred cijelom našom obitelji. Morali smo pokriti oči našoj djeci. Bilo je užasno."

Zatim intervjuiraju seksi 25-godišnjakinju na odmoru u Hilton Headu. Ona je iz New Jerseya. Žena je za WCSC-TV 5 rekla ovo: "Nije to bila velika stvar, ako me shvaćate. Tip nudist je stvarno pokazao svoje nedostatke." Na moju sreću, sve je ovo bio samo san.

Svaki put kad odem u Hilton Head, volim jednodnevni izlet u povijesni Charleston, S.C.

Plodovi mora su tamo odlični, a šetnja uz Battery je ugodna. Ovaj put se čak vraćam u Fort Sumter. Kasnije sam se provozao kočijom po povijesnoj četvrti.

Ja sam veliki ljubitelj građanskog rata. Bilo je to kao da se vraćate u 1861. godinu.

Konfederalci su pokušali kupiti tvrđavu Sumter prije nego su pucali na nju. Sestra me uhvatila kako nosim njene gaćice Lincoln nije popustio i nije htio prodati utvrdu u luci Charleston.

Jenkiji nisu htjeli napustiti svoju utvrdu i vratiti se na sjever, iako su im zalihe hrane bile sve manje.

Sindikalni vojnici vjerovali su da su dužni držati saveznu imovinu. Južnjaci su mislili da su tvrđava i Jenkiji u tvrđavi koja se sada nalazi u njima stranoj zemlji. Lincoln je tamo dolje poslao opskrbni brod, ali su ga snage Južne Karoline vratile.

Rebsima je dosta "trbušača unutar nove Konfederacije".

No, je li to tada bila nova država ili samo država Južna Karolina u pobuni?

Netko je tada napisao da je Južna Karolina premala da bi bila Republika, ali prevelika da bi bila ludnica.

Kao i moj posjet Fort Sumteru, povratak na mjesta na kojima sam već bio veliki je dio ove priče.

Vidite, svi nudisti na sjeveru i jugu imaju prijatelje u svakom odmaralištu u kojem su ikada bili. Odlazak u tvoj stari klub ponovno je okupljanje istomišljenika koji se vole okupljati goli.

Povratak u moj stari klub u Chesneeju u Južnoj Karolini bio je sjajan. Nisam bio tamo 17 godina.

Štoviše, vruću RN po imenu Carol nisam vidio od 2004.

Bio sam jako zaljubljen u nju 2001., kao što se možda sjećate iz priče o nudističkom festivalu balona koju sam ispričao ovog ljeta.

Carol je bila posebna jer me uzela pod svoje, da tako kažem kad sam bio novajlija.

Carol je godinama bila nudist prije nego što sam ja počeo živjeti takvim načinom života. Megaupload shemale zavodnica je preplanulost bila tamna, koža savršena i prekrasna.

Koliko god sam se divio Carol kao osobi, uvijek sam bio super opijen njezinom ljepotom.Imala je nježan i seksi glas tinejdžerice, ali je imala tijelo žene. Da budem iskrena, bila je MILF svjetske klase.

Uvijek sam bio kul u blizini Carol, ali uvijek sam potajno želio imati strastven seks s njom.

Sjećaš li se kad me pozvala u svoj bazen da plivam gola i prespavala u njezinoj kući u Ashevilleu. Možda ćete svi morati pročitati priču o festivalu balona o nama.

Ukratko, bila je to jednostrana ljubavna priča. Volio sam Carol i bila je dovoljno dobra da mi dopusti da uživam u svom životu iz snova o njoj i nama. Nije me htjela čak ni poljubiti u stvarnom životu. Sjećaš li se onog puta kad sam se poljubio i propustio?

To se dogodilo u Charlotteu nakon što smo otišli pogledati predstavu u Queen Cityju.

Ako ste propustili priču, dat ću vam kratku verziju.

Toliko sam se napalila da sam izgubila samokontrolu. Prvi put da mi se to dogodilo. Ali volio sam taj osjećaj.

Jedan čitatelj moje priče "Golotinja na kiši" rekao je da sam ponekad previše napaljen da bih pisao dobre priče. Moram priznati da je komentar prilično sličan pamuku, kako mi kažemo na jugu.

Drugim riječima, ima zrnce istine u tome. Obično se napalim kad ovo pišem usred noći.

Stari Jess je seksualni tip. Uvijek sam bila takva.

Dakle, evo što se dogodilo sa ženom koju sam volio.

Pokušao sam poljubiti Carol dok smo tog dana šetali javnim parkom u blizini mjesta koje se zove Uptown Charlotte.

Carol sam se sviđao kao dobar prijatelj nudist, ali je u to vrijeme imala ljubavnika.

Nije željela niti joj je trebao drugi ljubavnik.

Dakle, mudro je okrenula glavu kad sam je pokušao poljubiti. Poljubio sam joj kosu umjesto u usta, kao što sam i namjeravao.

Iznenadilo me kad se to dogodilo, ali budući da sam bio egocentričan, više sam se divio svom hrabrom pokušaju poljupca nego što sam se brinuo zbog Carolinog izbjegavanja poljupca. Ostali smo dobri prijatelji nudisti.

Ponekad sebe vidim kao psa koji juri školski autobus. Zapravo ne želim uhvatiti autobus. Samo želim vidjeti mogu li.

Autobus predstavlja ženu.Ja sam pas koji samo voli izazov potjere.

Dakle, na putu sam za otok Fripp i onda ću na kraju završiti u Hilton Headu.

Silazim s I-85 u Spartanburgu i skrećem desno na izlazu za Chesnee. Odmaralište CFR nalazi se izvan grada.

Stižem u svoj stari klub. Nisam bio tamo 17 godina.

Sada imam 62 godine. Izlazim iz auta i parkiram ga blizu zgrade s bazenom i hidromasažnom kadom. Pitam se hoće li me se itko uopće sjetiti.

Ostavljam odjeću u autu. Sa sobom u torbi za plažu nosim sunčane naočale, kremu za sunčanje i hrpu ručnika. Uzeo sam i malo ledene vode iz malog hladnjaka koji držim u autu. Držim vodu i Cheerwine unutra.

Ako ste s juga, znat ćete za Cheerwine, bezalkoholno piće iz velike države Sjeverne Karoline.

Mi nudisti nosimo i grickalice u klub. Znate, kokice, čips, slatkiši takve stvari. Ogladniš ležeći gol Shemale u kondomima suncu cijeli dan.

Slatkiši se brzo tope. Bolje je prvo pojesti. cuckold oglasi Jebem ti majku Neka nudistička odmarališta imaju restorane, neka ne. Obično barem možete dobiti burger sa sirom i krumpiriće za ručak u snack baru pored bazena. U Avalonu bi vam donijeli hranu i kolu.

Ali sada sam u CFR-u, nosim sunčane naočale i svoj žuti Avalon šešir dok ulazim u bazen.

Budući da više nisam u AANR-u, cijena za mene danas je oko 50 dolara da ostanem u odmaralištu cijeli dan. Otvoreno od 10 do Prljave plave kučke za posjetitelje poput mene.

Nosim svoje japanke dok gola hodam od auta do ureda da platim dnevnicu.

Sjećam se kad smo Carol i ja otišli u odmaralište kao par. Čini se da je za mene ulazak koštao 9 dolara. Naravno da je Carol tada bila članica. Išli smo u "paru" da mi uštedimo nešto novca. To je bilo prije 20 godina.

Sada se vraćam u 2021. - biram stolicu na koju ću leći. Odložio sam ručnike na ležaljku za plažu. U odmaralištu uvijek sjedite na ručniku. Sad samo nosim svoj osmijeh. Počinjem nanositi kremu za sunčanje 50 svuda po sebi.

Legao sam pored atraktivne žene koja je tamo sama.

Ona me iz nekog razloga stalno promatra. Odjednom, ona kaže: "Veliki Bože, jesi li to stvarno ti, Jess?"

Rekao sam, da. Još je nisam prepoznao. Bila je visoka oko 5'6 s kratkom sijedom kosom, ali je imala sjajno tijelo.

Napokon sam shvatio. Bila je moja davna super simpatija. Bila je to Carol.

Prihvatili smo golišavost, Seks sa čokoladnim sirupom je uvijek zabavno kada vidite prijateljicu nudisticu. Poljubio sam je u obraz. Ali poljubila me u usta.

Bilo je Teen girls golo dupe. Odjednom postanem tvrd kao šaran, kako bi rekli u Zapadnoj Virginiji.

Bilo je to poput stare šale Jeffa Foxworthyja. "Želite li nešto na što ćete objesiti taj ogrtač, gospođo?"

Znaš što mislim. Moja je muškost bila kruta kao svadbeni kurac, kako kažu u planinama.

Jako sam želio i trebao Carol.

Shvatila je ovo. Proveli smo ostatak dana u CFR-u, pričajući stare priče, nadoknađujući naše životne priče od 2004. Dopustila mi je da je namažem kremom za sunčanje. Ovaj put niti jedan dio njezina tijela nije bio zabranjen.

Imam meke ruke. Svidio joj se moj dodir. Carol mi je povjerila svoje tijelo. Uvijek imao.

Carol sada ima 65 godina, ali mi je rekla da je sada sama. Ne mogu vjerovati.

Oblačimo se i odlazimo u Gaffney jesti u Outback, moje omiljeno mjesto u blizini velikog outlet trgovačkog centra uz I-85.

Dugi dan na suncu uzeo nam je danak. Odlučili smo zajedno uzeti sobu u motelu. Jebem ti majku svingeri (par traži par) Sada je drugačija sa mnom. Mnogo više ljubavi, daleko seksi.

Ne mogu vjerovati svojoj sreći. Sada sam u krevetu sa svojom ženom iz snova.

Prošle su 2 godine otkako sam imao seks.

Uskoro je suša gotova. Ljubim Carol po cijelom njezinom preplanulom, seksi tijelu.

Kao i ja, Carol je obrijana tamo dolje. Spuštam se na nju. Čini se kao oko 30 minuta oralnog seksa. Ona je tako zgodna. Nikad nisam bio ovako tvrd ili toliko napaljen.

Carol je fantastična. Vodim ljubav s njom do otprilike 2 ujutro i zaspim u njenom naručju.

Budimo se i zajedno se tuširamo. To je kao da ste u raju prije smrti. Tako smo gladni. Ne samo jedno za drugo, već i za neku pravu hranu.

Ja kažem Cracker Barrel ili Waffle House, Carol?

Ona želi Waffle House. Imamo odličan doručak. Imao sam sir i jaja, plus kobasicu, griz i kavu.

Smiješim se Carol tijekom cijelog doručka. Jednom sam zaista sretna. Ali znam da uskoro moramo krenuti različitim putevima.

Carol se mora vratiti u Asheville na svoj posao u bolnici. Nadam se da će uskoro otići u mirovinu i da ćemo se zajedno preseliti u nudističko odmaralište.

Odlazimo do njezina auta da se zasad pozdravimo. Strastveno se ljubimo na parkiralištu da svi vide.

Gledam Carol kako se udaljava. Kakav dan, Jebem ti majku noć!

Gledam dok njezin crveni Camry ne nestane iz vida.

Zatim odlazim u Fripp i kasnije, dobri stari Hilton Head.

Svoja dva tjedna provodim na plažama i uživam. Dobivam sjajan ten.

Zatim se vraćamo u odmaralište u Zapadnoj Virginiji.

Otprilike tjedan dana kasnije vozim se u Winchester, Virginia, posjetiti svog liječnika za kožu.

Ne može vjerovati mojoj preplanulosti. Dermatolog se boji da će sve sunce koje sam dobio zeznuti moju psorijazu.

Rekla je: "Ma daj, Jess, pokušavam spriječiti rak kože, a ti si provela dva tjedna na plaži, plus jedan dan gola ležeći na brutalno vrućem suncu Južne Karoline. O čemu razmišljaš, čovječe?"

Kažem: "Carol, ona je sve o čemu mogu razmišljati. Sad sam jako zaljubljen u nju."