Nicole ari Parker gola priča

Ovo je istinita priča o ljetovanju na kampiranju u ljeto 1997. s mojom najboljom prijateljicom Annom.

Upravo sam proslavila svoj osamnaesti rođendan i bilo je to vrijeme kada nisam bila sigurna u svoju seksualnost i tražila odgovore.

Opisani događaji označavaju značajnu prekretnicu u mom životu i pomogli su mi da počnem shvaćati svoju seksualnost, a posebno prethodno potisnute lezbijske i egzibicionističke želje.

Iako Annu nisam vidio nekoliko godina, uvijek ću joj biti zahvalan što mi je najdraža prijateljica i uvijek će imati posebno mjesto u mom srcu. Ne nedostaje mi jer znam da ću je opet vidjeti. Mora biti.

Kada pročitate "Kampiranje s Annom", glasajte i ostavite svoje komentare na Literotici. Cijenim što ste mi rekli što mislite o mojim pričama čak i ako vam se ne sviđaju.

Ljubav

Bezazlena osoba

* * * * *

Gledajući unatrag, vidim da je studeni 1997. bio značajna prekretnica u mom životu. Imao sam osamnaest godina i upravo sam završio dvanaesti razred srednje škole. Božić je bio za samo nekoliko tjedana i željno sam iščekivao dolazak 1998. kako bih krenuo u sljedeću fazu svog života na sveučilištu.

Tijekom zadnjih godina u školi nisam bila osobito popularna među dečkima i rijetko su me uznemiravali zahtjevi za spojeve. Moji su me vršnjaci smatrali štreberom koji je marljivo učio i zapravo uživao ići u školu.

Radije sam trošio vrijeme i emocionalnu energiju na pripadnike suprotnog spola, većinu slobodnog vremena provodio sam s frendicama, na plaži plivajući i surfajući, igrajući tenis, odlazeći u kino i slušajući glazbu.

Imala sam samo jednog ozbiljnog dečka i naša je kratkotrajna veza završila prije samo nekoliko tjedana. Ispostavilo se da nije baš tako fin. Bio je prvi i posljednji tip koji mi je slomio srce dok je u isto vrijeme davao sve od sebe da upropasti moju reputaciju i unaprijedi svoju.

Anna je bila nekoliko mjeseci starija od mene i bila mi je poput starije sestre, ali i najbolja prijateljica.Cijelo vrijeme školovanja bili smo nerazdvojni, dijelili svoja iskustva i podržavali jedni druge u dobrim i lošim trenucima. Uvijek smo bile tu jedna za drugu i zajedno smo rješavale probleme s učiteljima, roditeljima, dečkima i pubertetom. Dijelili smo mnoge zajedničke interese i igrali smo za lokalni teniski klub, čineći sjajnu kombinaciju u parovima koju su protivnici rijetko uspjevali.

Velika razlika između nas bila je u tome što Biblija za tinejdžere, tvrdi uvez Anna bila nevjerojatno privlačna i vrlo tražena od strane dječaka u školi, kao i muškaraca iz teniskog kluba. Unatoč svojoj popularnosti, rijetko je izlazila i nikad nije izgledala zainteresirana za stalnu vezu s bilo kojim tipom koji je tražio njezinu pažnju.

Anna je bila visoka oko 165 centimetara s prekrasnom figurom, dugom smeđom kosom, blagim smeđim očima i prekrasnim toplim prijateljskim osmijehom. Vidio sam je golu pod tušem u teniskom klubu i zavidio sam joj na čvrstim grudima s čašicom C, tankom struku, ravnom trbuhu i čvrstoj okrugloj stražnjici.

Bio sam viši i osim moje duge tamne kose i sjajnih nogu, lako su me mogli zamijeniti s mladićem. Imala sam ravna prsa, mali struk i uske bokove, čak mi je i stražnjica bila mala i zategnuta kao kod nekih muškaraca i nije bilo nikakvih ženstvenih oblina. U posljednjih devet godina nije se puno promijenilo.

Pretpostavljam da je tada prikladan izraz za moj izgled androgin, ali moj bivši dečko me svojim prijateljima prilično neljubazno opisao kao 'drvodjeljski san', hvaleći se da sam ravna kao daska i laka za zakucavanje. Pa ako je to istina, uspio me je navaliti samo jednom, one užasne noći nakon proslave mog osamnaestog rođendana i nije bilo šanse da dobije drugu priliku.

Ni Anna ni ja nismo željeli sudjelovati u tradicionalnom tjednu školaraca na kraju godine u Victor Harboru, popularnom turističkom gradu na južnoj obali udaljenom oko sat vremena od Adelaidea, pa smo umjesto toga odlučili otići u Portland, preko granice u Victoriji. Planirali smo opuštajući tjedan kampiranja, sunčanja, plivanja i body boardinga.

Za one koji nisu upoznati s konceptom, Schoolies je navodno vrijeme za slavlje nakon ispita u dvanaestom razredu i prilika za ispuštanje pare na kraju završne godine srednje škole. Nicole ari Parker gola priča Mnogi to smatraju pravom prolaza, ali meni se činilo da je to loš izgovor za zabavu, možda trenutak da se malo napijem i loše ponašam.

Anna je provela vikend kod mene iu ponedjeljak rano ujutro spakirali smo moju slatku, bijelu VW Bubu iz 1967. i krenuli na pet ili šest sati vožnje. Bilo je to naše prvo zajedničko putovanje, a ja sam kipio u iščekivanju novih avantura dok smo ostavljali predgrađe iza sebe i išli autocestom. Ceste kojima smo putovali bile su poznate, ali krajolik se činio novim i uzbudljivim jer ovaj put nismo bili samo putnici u automobilu koji su išli na obiteljski odmor, bili smo vani i sami smo to činili.

Krstareći devedeset kilometara na sat, moj Vee Dub nas je vjerno nosio prema odredištu. Imali smo klimu upaljenu; oba su prozora bila spuštena, dok smo slušali dirljive tekstove najvećeg pjesnika dvadesetog stoljeća, Boba Dylana, kao i fantastičan glas i emotivne pjesme K.D. Langa Collegehumor pov zgodna djevojka sjajna gitara Carlosa Santane na CD playeru.

Stigli smo do Mount Gambiera oko tri popodne, zaustavili se na kratkom odmoru i kavi prije nego što smo krenuli na istok, konačno stigli na odredište oko pet.

Odlučili smo prvu noć prespavati na Cape Bridgewateru, prekrasnoj i prilično udaljenoj plaži tridesetak kilometara zapadno od Portlanda. Odabrali smo mjesto gotovo na plaži, odmah pokraj Surf Cluba i nedaleko od bloka javnih sadržaja s toaletima i tuševima.

Sada možda mislite da je kombinacija dvije djevojke i šatora recept za katastrofu, ali smjestili smo se u tren oka. Ne obazirući se na znak 'Zabranjeno kampiranje' podigli smo šator, prostrli prostirke za spavanje, razmotali vreće za spavanje, sastavili plinsko kuhalo i postavili naš mali prijenosni sudoper. Razgovarajte o organiziranom; čak smo donijeli kuhinjski sudoper.

Plaža na rtu Bridgewater jedna je od najljepših koje sam ikada vidio. Posljednjih godina putovao sam po Australiji, bio u Europi, Sjevernoj Americi, Aziji i Skandinaviji i još uvijek mislim da je Bridgewater Bay vrlo poseban i da ima jednu od najljepših plaža na svijetu. Ako nikada niste bili tamo, vrijedi ga posjetiti sljedeći put kada budete u Victoriji.

Te večeri more je bilo mirno s površinom glatkom poput poliranog Uzorak suknje od flisa. Sunce je bilo nisko na zapadnom nebu i osim jednog Nicole ari Parker gola priča dva ribara, nekoliko trkača i nekoliko napuštenih galebova koji su vrišteći lovili čistače, imali smo ovaj raj samo za sebe.

Bila je to duga vožnja i oboje smo bili gladni. Anna je ispekla malo atlantskog lososa na roštilju i napravila svježu salatu, dok sam ja uzeo bocu bijelog vina iz eskyja, postavio mali, klimavi stol za kampiranje i ukrasio ga svijećama i divljim cvijećem koje sam našao da raste u blizini.

Dok smo večerali uz svijeće, gledali smo kako sunce tone ispod horizonta i svjedočili kako se dan postupno priprema za početak noći, potvrđujući svoj dolazak zapanjujućim, briljantnim, zlatno-crvenim zalaskom sunca koji je okupao krajolik eteričnom bojom. Bilo je oko deset kad smo završili s večerom i pospremili kad je Anna predložila šetnju plažom prije spavanja.

Plaža je bila pusta, a tihi večernji zrak bio je topao i mirisao je svježe i čisto, prožet nepogrešivim slanim okusom mora. Odraz punog mjeseca svjetlucao je na oceanu poput golemog svjetlucavog dijamanta umetnutog u ogromnu ploču od poliranog crnog mramora.

Zajedno smo šetali plažom razgovarajući i smijući se, prskajući se kroz plitku, hladnu, osvježavajuću vodu. Dok smo stigli do kraja zaljeva, gdje je pijesak ustupio mjesto liticama, oboje smo bili mokri.

Kad smo se okrenuli da se vratimo našim koracima, Anna me pogledala i bez riječi skinula gornji dio otkrivajući svoje prekrasne grudi, ističući se čvrstim i ponosnim izgledom glatkog alabastera na mekom sjaju mjesečine.Jednom je akcijom skinula svoje kratke hlače i gaćice i stala ispred mene gola, tako nevjerojatno lijepa da mi je srce poskočilo otkucaj ili dva.

Okrenula se i nasmiješila. Nisu mi bile potrebne riječi da bih razumio njezino neizgovoreno pitanje, pitanje na koje sam u vlastitom umu već odgovorio "da".

Za nekoliko sekundi oboje smo bili goli, naša neželjena odjeća odbačena na neurednoj hrpi na pijesku. Zagazili smo u surfanje koje je nestrpljivo jurilo pozdraviti naša mlada tijela, podižući naše noge i prskajući po našem golom spolu, natjeravši nas oboje da vrisnemo od oduševljenja. Anna me primila za ruku dok smo ulazili dublje; smijući se i brčkajući u malom morskom moru pod krošnjom zvijezda koje su vragolasto svjetlucale na prekrasnom mjesečinom obasjanom noćnom nebu.

Vratili smo se na plažu osvježeni i razdragani, pokupili odjeću i bez odijevanja krenuli ruku pod ruku natrag duž plaže do našeg šatora.

Uzeli smo samo toaletne potrepštine i ručnike, goli smo otišli do tuševa. Surf klub je bio pust i na plaži nije bilo nikoga. Nije bilo važno i mislim da nam ne Nosite najlonke bilo stalo niti bi nam bilo neugodno da nas je netko vidio. Oboje smo bili prirodno uzbuđeni i bio sam puno uzbuđeniji nego što sam očekivao svojim prvim malim okusom javne golotinje.

Dok sam stajao pod oštrim mlazom hladne vode, nadajući se da će prigušiti vatru koja je tinjala u meni, promatrao sam Annu pod tušem nasuprot.

Njezino mokro tijelo svjetlucalo je u blijedom sjaju jedne žarulje postavljene visoko u strop. Moje je uzbuđenje raslo dok sam je gledao kako ispire svoju dugu tamnu kosu, sapuna svoje čvrste mlade grudi, pere se ispod pazuha i između nogu, zatim klizi nasapunanom rukom između obraza svoje čvrste guzice, sve dok svaki njezin dio nije bio čist i svjež.

Često sam je diskretno promatrao kad se tuširala u teniskom klubu nakon igre i doživio isti osjećaj uzbuđenja, ali tada je to uvijek bilo popraćeno nizom proturječnih misli i osjećaja koje u to vrijeme nisam ni počeo shvaćati.

Ponekad bih nakon tuširanja s Annom u teniskom klubu otišao kući i požurio u privatnost svoje spavaće sobe, gdje bih masturbirao da olakšam sebi, uvijek osjećajući krivnju i često jecajući suze srama i frustracije u jastuk.

Sada je bilo kao da je vidim prvi put. Bila je lijepa i znao sam da me privlači i da me seksualno uzbuđuje. Htio sam je dotaknuti i čeznuo sam da je uzmem u naručje, da prislonim njeno tijelo uz svoje, da osjetim njen slatki, ženski miris i okusim je na svojim usnama. Za razliku od svih vremena prije, te noći bilo je prirodno i lijepo, tako opojno prekrasno da mi se zavrtjelo u glavi.

Zbunjen, odgurnuo sam te misli u stranu, završio s tuširanjem i vratio se u naš šator gdje sam godinama ležao budan pokušavajući bezuspješno shvatiti svoje osjećaje, prije nego što sam na kraju utonuo u plitak i isprekidan san.

Negdje tijekom noći uznemirila me buka, tiha i nejasna, ali dovoljno glasna da mi prodre u svijest i probudi me iz sna.

Polako sam otvorio oči. Svjetlo punog mjeseca obasjavalo je unutrašnjost našeg šatora, bacajući plavu nijansu na sve dok je sjalo kroz obojenu tkaninu.

Eto ga opet. Tiho šuštanje i tiho stenjanje. Moja su se osjetila pokušala usredotočiti na zvuk dok sam pokušavala locirati izvor, ali um mi je još uvijek bio previše mutan i zamagljen od sna.

Opet se začulo stenjanje, ovaj put malo glasnije i dublje. Činilo se da dolazi s druge strane šatora u kojem je Anna spavala.

Okrenuo sam glavu i vidio je okupanu mekim sjajem mjesečine. Ležala je na leđima na svojoj vreći za spavanje.Oči su joj bile zatvorene, usta blago otvorena i nježno je grickala donju usnu.

Skinula je gornji dio i nježno milovala svoju lijevu dojku. Cenforce-D Jebeni analni Gledao sam fasciniran kako je obuhvatila savršeno oblikovani brežuljak i nježno ga gnječila.

Polako i namjerno prinijela je prste ustima koja su se otvorila da ih primi. Kliznuvši dvama prstima između svojih vlažnih usana, nježno ih je usisala, temeljito ih obloživši slinom, a njezin zaneseni izraz dao je naslutiti da uživa u oralnoj penetraciji.

Ruka joj se vratila na grudi i vlažnim vršcima prstiju iscrtala male krugove oko areole. Njezina je bradavica odmah reagirala i ona ju je motala između palca i kažiprsta, štipajući i povlačeći, nagovarajući je do točke koja je stršala čvrsto i ponosno iz njezine dojke. Ponovno je zastenjala.

Nevoljko sam skrenuo pogled s njezinih prekrasnih grudi i pogleda na izuzetnu torturu koju je zadavala svojoj bolnoj bradavici.

Pogled mi je prešao preko njezina ravnog trbuha do područja između bokova. Bila je divno konkavna, dajući izgled glatke, blago nagnute doline koja vodi do istaknutog brda njezinih mons. Ispod toga bili su slatki nabori i duboki izvor njezina spola, skriveni privlačno ispod njezinih crnih, čipkastih gaćica s dječačkim nogama. Njezino desno zapešće ležalo je preko kuka i nestalo unutar pojasa njezinih gaćica.

Ispod nježne tkanine mogao sam vidjeti obris njezine ruke kako se pomiče dok je masturbirala, gladeći svoju macu dugim, sporim, namjernim potezima. Zamišljao sam kako joj prsti klize po vlažnim stidnim usnama, vrh prsta povremeno uranja u njen vrući mokri prorez.

Dok sam gledao, uzorak koji je njezina ruka napravila ispod gaćica mijenjao se dok je crtala male krugove oko svog klitorisa, dražeći ga i nagovarajući ga da bude čvrst i uspravan.

Ono što je radila bilo mi je tako poznato i u čudu sam gledao dok je gotovo točno odražavala moje postupke dok sam bio sam u svojoj spavaćoj sobi.Nasmiješila sam se kad sam se sjetila kako sam natjerala svoj klitoris da lupa, ponekad si namjerno uskraćujući olakšanje od orgazma sve dok se užitak gotovo nije pretvorio u bol i bio na samim granicama moje izdržljivosti.

Mogao sam čuti njezino disanje, sada brzo i plitko, svaki udisaj popraćen tihim stenjanjem koje je dolazilo duboko iz njezina grla.

Bila sam svjesna da su mi prici sa lezbejskom tematikom postale čvrste točke koje pritišću tkaninu mog topića i mogla sam osjetiti kako postajem vlažna od vlastitog uzbuđenja, svjesna male, ali raširene mokre mrlje na prednjem dijelu mojih gaćica.

Anna je ponovno zastenjala, ovaj put prilično glasno. Opet se promijenio obrazac kretanja ispod njezinih gaćica, što je ukazivalo na to da joj je potrebno više od ugodnog zadirkivanja i nježne stimulacije. Trljala se kratkim brzim pokretima, s jedne na drugu stranu preko klitorisa, možda nestrpljiva da postigne vrhunac.

Ruka mi je bila unutar vlastitih gaćica, prsti su mi klizili po glatkim, ćelavim, mekim, mokrim usnama, počevši od vrha, zatim klizeći cijelom dužinom do dna i opet natrag. Ponovno su ponovili putovanje, iznova i iznova, prateći vrlo poznati put s vještinom i familijarnošću razvijenom iz mnogih sati divne solo stimulacije.

Dok je moja ruka putovala duž proreza, kliznula sam jednim prstom između usana svoje mace, nježno njime prolazeći unutar svilenkastih stidnih usana. Podignula sam kukove da pozdravim dobrodošlicu okupatoru, oduševljena osjećajima koje je izazvao duboko u mojoj mačkici.

Annino disanje se ubrzalo, u skladu s povećanom brzinom i hitnošću njezinih prstiju na klitorisu. Sada je gotovo neprekidno stenjala i mogao sam vidjeti da se brzo približava orgazmu.

Moja vlastita maca bila je mokra i slobodnom sam rukom spustila gaćice, gurajući ih na koljena. Nestrpljivo sam ih povukao na noge i šutnuo ih. Nesputani moji su prsti bili sposobniji nastaviti svoj zadatak, približavajući me vlastitom orgazmu.

Pogledao sam Annu.Skinula je gaćice i obje su joj ruke bile među nogama. Imala je dva prsta duboko zarivena u pičku dok je drugom rukom istovremeno frigala klitoris kako bi donijela ono što je očito sada očajnički trebalo olakšanje.

Nevoljko prestati s radom čak ni na sekundu, brzo sam uhvatila rub svoje majice i jednim brzim pokretom je skinula i bacila u stranu. Moje bolne bradavice odmah su reagirale na hladniji zrak i nasmiješila sam se sjetivši se komentara bivšeg dečka o tome da sam 'ravna kao daska'. Možda je bio u pravu, ali da Myley Cyrus gole fotografije samo razumio i odvojio vrijeme da otkrije koliko su moje grudi i bradavice osjetljive, bio bi nagrađen zadovoljstvom koje nije ni sanjao.

Moje misli prekinuli su zvukovi koji su dolazili s Annine strane šatora. Pogledao sam i vidio njezino tijelo ukočeno i drhtavo dok se nemilosrdno kretala prema svom orgazmu. Leđa su joj bila izvijena, kukovi gurnuti naprijed, noge raširene, a jedine dodirne točke između nje i vreće za spavanje bile su pete i ramena.

Zabezeknut, promatrao sam prekrasan prizor svoje prekrasne prijateljice na rubu orgazma, njezino uzbuđenje i strast koja je moju želju podigla do visina koje nikad prije nisam doživio.

Iznenada joj je lijeva ruka poletjela prema ustima i snažno se ugrizla za petu ruke, uzalud pokušavajući prigušiti zvuk svog stenjanja ili možda jednostavno u pokušaju da se pripremi za navalu užitka koji ju je upravo obuzeo njeno tijelo.

Glava joj se okrenula, oči su joj se otvorile i podignula je pogled, naši su se pogledi susreli dok se predavala i preplavio ju je golemi orgazam koji kao da je progutao cijelo njezino biće.

Nasmiješila se. Nisu bile potrebne nikakve riječi, nikakvo objašnjenje, a ponajmanje isprika. U tih nekoliko sekundi duše su nam bile kao jedna i doživjeli smo radost zajedničke intime i zadovoljstva.

Okrenuo sam se i zatvorio oči, ne zato što je nisam više želio gledati, već zato što su moje hitne potrebe zahtijevale moju punu pozornost.

Moje se uzbuđenje brzo približavalo vrhuncu. Bila sam blizu orgazma i morala sam se usredotočiti na zadovoljavanje svoje proždrljive, gladne pičke.

Uvukao sam dva prsta duboko u mokru macu. Drugom sam rukom trljao klitoris. Već sam bila na rubu orgazma, trebalo mi je još samo malo da me gurne preko ruba.

Dok sam se jebao osjetio sam pokret u blizini. Otvorio sam oči; Anna je klečala pored mene i gledala. Nije me bilo sram ili neugodno njezine prisutnosti. Zapravo je bilo upravo suprotno. Htio sam da me gleda. Bio sam uzbuđen i ponosan, gol, izvijenih leđa s raširenim nogama i otvorenog spola za nju. Jebeni analni dve devojke i momak (FFM trojka) Htio sam s njom podijeliti ovaj lijepi trenutak. Želio sam da ona podijeli zadovoljstvo mog orgazma. Jednostavno sam je želio.

Nagnula se naprijed, približivši svoje meke usne mom uhu. Osjećao sam kako mi njezin slatki, topli dah nježno miluje obraz. "O da Catherine." Šapnula je: "Izgledaš tako lijepo, tako seksi. Pusti to, dođi po mene draga."

Kao da sam primao njezino dopuštenje, njezine prekrasne riječi bile su upravo ono što sam trebao i gurnule su me preko ruba, oslobađajući razorni orgazam koji je dosegao srž mog bića, iscrpljujući me i ostavljajući istrošenim i iscrpljenim.

Dok sam ležao i drhtao, pokušavajući povratiti dah i vratiti kontrolu nad svojim lupanjem srca, Anna se spustila, uzela moju ruku u svoju, podigla je do svojih mekih, slatkih usana i nježno mi poljubila prste. Nasmiješila sam se, nesposobna za bilo što drugo.

Uživajući u sjaju prekrasnog orgazma, shvatila sam da je to prvi put da me itko, osim mojih roditelja, nazvao lijepom. U tom sam trenutku znao da bih zauvijek mogao odbaciti sliku zbunjenog, običnog, visokog, mršavog štrebera ravnih prsa.S tih nekoliko riječi Anna mi je dala uvid u sebe kao lijepu, seksi, senzualnu i poželjnu ženu koja je tek počela otkrivati ​​i shvaćati svoju seksualnost. Anna je otvorila vrata i ja sam poduzeo svoje prve nesigurne, kolebljive korake na putovanju istraživanja koje će me na kraju dovesti do otkrića mog pravog ja.

Uljuljkana u Anninom nježnom i punom naručju, s glavom naslonjenom na njezino krilo gdje sam udisala njezin opojan miris i delikatnu aromu njezinog nedavnog orgazma, zaspala sam dubok san, zadovoljna i vrlo sretna. Moje posljednje misli dok me obuzimao san bile su o budućnosti koju ću prigrliti s novim povjerenjem i željnim iščekivanjem prekrasnih i uzbudljivih dana koji su pred nama. Znao sam da će Anna biti dio te budućnosti i u tom trenutku nisam mogao poželjeti ništa više.