Qi shu seks priča

Moje ime je Pete i imam četrdeset sedam godina. Želim vam ispričati svoju priču o tome kako se moje blisko prijateljstvo s Anne i Mikeom tijekom određenog vremena razvilo u seksualno. Ako vas vrijeđaju erotske priče koje uključuju kremšnite i jedenje sperme, onda ova priča nije za vas i morate krenuti dalje i pronaći neku drugu po svom ukusu (ako oprostite na dosjetki). Ako volite čitati o jedenju sperme i kremastim pitama u seksualnom odnosu, nastavite i nadam se da ćete uživati ​​u mojoj priči.

PRVO POGLAVLJE:

Bio sam u sretnom braku s Tracy. Bili smo ljubavnici iz djetinjstva i vjenčali smo se nedugo nakon što smo oboje napunili osamnaest. Naš zajednički život je bio dobar. Oboje smo imali dobre profesionalne poslove koji su dobro zarađivali i posjedovali smo lijep dom. Oboje smo redovito vježbali u teretani i pazili na sebe pazeći što jedemo, tako da kako smo starili nismo se udebljali. Jedina ozbiljna mrlja našoj vezi bila je činjenica da Tracy nisam mogao dati djecu koju je željela. Nakon nekoliko godina našeg braka i Tracy nije zatrudnjela, liječnici su nakon mnogih bolničkih testova otkrili da imam nizak abnormalni broj spermija. Međutim, zajedno smo to prošli i konačno prihvatili da se za nas obitelj djece neće dogoditi. To je bila činjenica koju smo s vremenom prihvatili i bili sretni sada živeći samo jedno s drugim.

Uživali smo radeći mnoge stvari zajedno i većinu slobodnog vremena provodili smo u društvu. Anne je bila Tracyna najbolja prijateljica i bila je istih godina kao i ona. U početku ju je upoznala preko posla, a zatim su se zbližile. Anne je živjela sa svojim suprugom Mikeom na drugom kraju grada i uživali smo provoditi vrijeme s njima. Sastajali smo se otprilike svakih nekoliko tjedana, ponekad bismo svi zajedno otišli na ručak, pogledali novi film ili igrali u kazalištu. Obojici su nam bili dobri prijatelji.

Naš zajednički život činio se gotovo savršenim sve dok mi nije bilo četrdeset i pet godina iznenada su se okolnosti promijenile i naš sretan zajednički život je prekinut. Činilo se da se sve dogodilo vrlo brzo. Tracy se jednog dana nije osjećala dobro i nakon otprilike tjedan dana, kada se nije oporavila, otišla je liječniku očekujući da će on reći da ima 'gripu ili tako nešto. Liječnik je bio zabrinut zbog njezina nedostatka energije i opće apatije te ju je natjerao na rutinske pretrage krvi u bolnici. Qi shu seks priča Nekoliko dana kasnije stigli su rezultati krvnih pretraga koji su pokazali da Tracy ima rijedak i agresivan rak krvi koji je u vrlo uznapredovalom stadiju. To je bio ozbiljan šok za nas i prije nego što smo se uspjeli pomiriti s ovom strašnom dijagnozom Tracy je tragično umrla.

Tracyna me smrt jako pogodila. Osjetio sam bijes što sam izgubio onu koju sam volio. Nisam mogao vjerovati da mi netko u naponu života može biti tako okrutno oduzet. Tjednima nisam mogao učiniti ništa osim tugovati. Nisam se brinula ni za sebe, ni za svoj dom. Osjećao sam se loše i izgledao sam apsolutno užasno. Tijekom tog razdoblja Mike i Anne uvijek su bili uz mene kao što Spanpan u bikiniju dobri prijatelji i trebali. Redovito su me posjećivali. Pozvali su me da ostanem u njihovoj kući, brinuli su se za mene, kuhali su za mene i slušali moju ljutnju i frustraciju.

Kako je vrijeme prolazilo Tracynu smrt bilo je lakše prihvatiti i nositi se s njom. Kažu da je vrijeme veliki lijek. Svakako pomaže, ali život je ipak ponekad bolan. Postupno sam sredio Grupa nekretnina u Hampshireu život i vratio ga na pravi put. Vratio sam se na posao i uključio se u svakodnevne rutine života. I dalje sam se viđao s Anne i Mikeom, iako vjerojatno ne tako često kao dok je Tracy bila živa. Vjerojatno smo se sastajali jednom mjesečno na piću ili ručku vani.

DRUGO POGLAVLJE:

Bilo je to otprilike osamnaest mjeseci nakon što je Tracy umrla, a Anne, Mike i ja otišli smo pogledati novu predstavu u kazalištu koja je stigla u grad.Imali smo dobru večer i Anne i Mike su me pozvali na noćnu kapicu prije nego što sam se odvezao kući. Neko smo vrijeme razgovarali i noćna kapa se postupno pretvorila u nekoliko pića. Bilo je očito da ću prekoračiti dozvoljenu granicu alkohola da se sigurno odvezem kući pa mi je Anne ljubazno predložila da ostanem noć s njima u njihovoj gostinjskoj sobi i da se sljedećeg jutra odvezem kući. Spremno sam prihvatio ovu ponudu i svi smo uživali u još ponekom piću i živom razgovoru.

Nekako kako je razgovor došao do mene i kako sam ja, a neko smo vrijeme razgovarali o Tracy.

"Kako si stvarno?" upita Anne. "Što ti najviše nedostaje kod Tracy?"

Ne znam je li mi alkohol olabavio inhibicije, ali iskreno sam odgovorio Anne rekavši joj da mi sada najviše nedostaje nedostatak seksualnog kontakta sa ženom koja me voli.

– Jadniče. rekla je Anne.

Nakon tišine Prelepa seksi žena je vjerojatno trajala samo nekoliko sekundi, ali se činilo da je trajala nekoliko minuta, Mike je rekao: "Mislim da bismo mogli nešto učiniti u vezi s tim."

Primijetio sam da je krišom, oklijevajući, znalački pogled brzo prešao između Mikea i Anne koji očito nisam trebao primijetiti.

"Kako to misliš, Mike?" Pitao sam.

"Pa svi se već dugo poznajemo i znam da si Anne uvijek bila privlačna. Nikada nije htjela naštetiti tvom braku dajući ti to do znanja dok je Tracy bila živa. Također znamo da smo malo malo slobodnija nego što je Tracy ikada bila. Ako se slažete, mogli bismo je oboje dijeliti." rekao je Mike.

"Što misliš?" Vjerojatno je to bio broj pića koje sam popio jer nisam u potpunosti shvaćao na što Mike cilja.

"Ne smeta mi ako dijelimo Anne", opet mi je rekao Mike. "Ako Anne uživa, onda i ja, pa nemamo ništa protiv ako nam se pridružite u našem vođenju ljubavi. Nakon toliko vremena možete doživjeti seksualno iskustvo sa ženom punom ljubavi."

Novčić je konačno pao i shvatio sam što je Mike htio reći. "Hoćeš reći da želiš da dijelim Anne s tobom i vodim ljubav s njom."

"Tako je", rekao je Mike. "Ako želiš imati seks sa ženom punom ljubavi, siguran sam da bi ti Anne bila vrlo voljna pomoći. Nije li to prava ljubav?" rekao je Mike kad se okrenuo i pogledao ravno u Anne.

"Ako želiš Petea, volio bih ti pomoći, zašto ne dođeš ovamo i sjedneš s Mikeom i mnom na klupu."

Pogledao sam Anne i Mikea kako sjede Ruskinje puše travu na svom velikom dvosjedu i shvatio da misle ozbiljno. Mike mi je nudio seksualni kontakt sa svojom ženom, a Anne se činila vrlo spremnom čak i nakon nekoliko čaša ohlađenog bijelog vina. seks sa kumom Jebi mamicu Spustio sam piće na pokrajnji stolić i polako ustao, prešao preko sobe do kauča i sjeo pokraj Anne.

"Ooh, sjedim između dva ljupka seksi muškarca." rekla je Anne. Zatim se okrenula prema meni i rekla: "Sviđao si mi se godinama, Pete, ali do sada nisam mogla ništa učiniti po tom pitanju."

Anne me pogledala, senzualno prešla jezikom preko gornje usne, a zatim pomaknula glavu da me poljubi. Jezikom je natjerala moje usne i pipala po unutrašnjosti mojih usta. Usta su joj bila topla i meka i imala je okus bijelog vina. Zatvorio sam oči i uživao u njenom poljupcu. Ovo je bio prvi put da su me ovako poljubili u osamnaest mjeseci otkako je Tracy umrla. Nakon nekog vremena otvorio sam oči i vidio da je Mike dok smo se ljubili otkopčao ženinu haljinu i masirao joj velike grudi, trljajući palčevima njezine bradavice koje su se brzo stvrdnjavale. Anne je stenjala u moja usta dok je Mike motao njezine bradavice između palca i kažiprsta.

Pogledala sam Mikea, a on mi se nacerio. Shvatio sam njegov smiješak kao dopuštenje da se više uključim u Anne pa dok sam ponovno ljubio njezina otvorena mokra usta, kliznuo sam rukom uz njezinu nogu do bedra i osjetio njezino meko meso.Dok sam je ljubio, Mike je uzeo jednu od njezinih bradavica u svoja usta i nježno je sisao. Pomaknuo sam ruku kako bih pronašao ušitak Anneinih gaćica i počeo gladiti njezinu macu kroz krhki materijal. Kad sam uspostavio kontakt s njezinom macom, Anne se odgurnula prema mojoj ruci i osjetio sam vrućinu između njezinih nogu dok sam je mazio.

"Mislim da bismo se sad trebali malo raskomotiti", rekao je Mike nakon nekog vremena. "Zašto se ne skineš zbog nas Anne?"

Gledao sam kako Anne pred nama objema zavodljivo skida haljinu i pušta je da padne u hrpu na pod, zatim je polako spustila gaćice i otkrila vrlo dlakavu macu. Očito nije vjerovala u šišanje ili brijanje. Dok su joj se gaćice spuštale, mogao sam nanjušiti njezino uzbuđenje i znao sam da se pali.

"Hajde dečki", rekla je Anne. "I ja tebe želim vidjeti golu."

Gledao sam kako je Mike počeo skidati majicu, a onda sam mu se i ja pridružio. Uskoro smo sve tri bile potpuno gole. Bacila sam pogled na Mikea i uvjerila se da je njegov penis vjerojatno otprilike iste veličine kao i moj pa mi nije bilo neugodno biti gola pred njim.

Sve troje smo sada bili goli i jako smo se uzbudili. Moj kurac je bio potpuno tvrd i primijetio sam da je i Mike potpuno uspravan. Anne se okrenula prema meni i ponovno me entuzijastično poljubila, dok je Mike nastavio poklanjati pozornost njezinim bradavicama. Nakon nekog vremena Anne me pitala bih li želio pojesti njezinu macu, a ona se naslonila na kauč i raširila noge kako bi mi omogućila pristup. Pomaknuo sam se na pod ispred nje i smjestio se između njezinih otvorenih nogu. Gledao sam Anneinu vrlo dlakavu macu. Dok je raširila noge, usne su joj se razdvojile i vidio sam ružičastu vlažnost njezine rupe unutra. Nagnuo sam se naprijed i lizao od donjeg dijela njezinog proreza do klitorisa zbog čega je stenjala od zadovoljstva. Vidjela sam da Anne miluje mužev tvrdi kurac i da on siše bradavicu i masira joj grudi.

Gurnuo sam jezik u Anneinu sklisku macu kušajući njezinu ljepljivu vlažnost. Bila je jako ljepljiva i sočna. Jezikom sam kružio po njezinom malom tvrdom klitorisu od čega je podivljala. Dok sam lizao i sisao njezinu macu, Anneina bedra čvršće je stisnula moju glavu između svojih bedara. Bilo je potrebno samo nekoliko minuta lizanja prije nego što su joj kukovi zagrčili i zastenjala i zagunđala dok joj je tijelo parao orgazam. Dok je dolazila, mazila mi je macu po ustima i bradi, premazujući mi lice svojim mošusnim ljepljivim sokovima za seks.

"mmmmmm to je bilo divno Pete." rekla je Anne.

"Zašto sada ne popušiš Peteov kurac Anne." Mike joj je doslovno zapovjedio. Jebi mamicu Pjer Paolo Pazolini – Siguran sam da Od s do uživao u tome.

Sjeo sam na kauč dok mi je kita stršila iz krila. Anne se pomaknula tako da je ona bila ta na podu i manevrirala između mojih bedara. Gledao sam u iščekivanju kako se nagnula naprijed i uzeo veći dio dužine mog penisa u usta. Dok me uvlačila u toplu vlažnost svojih usta, ja sam stenjao od zadovoljstva. Anne me usisala duboko u usta i gurnula mi kožicu unatrag vrteći jezikom po vrhu moje kite.

Dok me Anne sisala, Mike se pomaknuo sa svog mjesta na klupi i pomaknuo se iza Anne. Shvatio sam da će je uzeti s leđa dok me još sisala. Anne je stenjala na moj kurac i znao sam da je Mikeov tvrdi kurac skliznuo u njezinu mokru macu. Mike je počeo zabadanje i dok je to činio Anne je pomicala usta naprijed-natrag na moj penis u istom ritmu u kojem je Mike zabadao u nju. Scenarij je bio tako vruć i seksi da sam došao gotovo odmah. Preplavio sam Anneina usta svojom ljepljivom spermom i ona ju je progutala. Gledao sam je kako brzo guta sve dok nije nestala i posljednja kap.

Mike je još uvijek bio zabadanje u nju i kako je moj penis počeo omekšavati, Anne ga je pustila iz usta i glasno zastenjala dok se Mike duboko zabijao u njezinu macu odostraga. Sve što sam mogao čuti između njezinih stenjanja bilo je pljuskanje koje je Mike ispustio kad su njegova bedra udarila u njezinu stražnjicu.Pomaknuo sam ruke kako bih mogao zaljuljati Annine grudi dok su visjele ispod nje. Slobodno su se njihali u ritmu s Mikesovim udarcima. Uštipnuo sam joj obje bradavice zbog čega je stenjala još glasnije.

Tempo Mikeovih potisaka se povećavao i dok je Anne stenjala, Mike je zagunđao i shvatio sam da je dosegao vlastiti orgazam i da je svoje sjeme pumpao duboko u nju. Kako je došao, Anne je također postigla orgazam i lagano je vrisnula dok je njezina maca stezala stisak oko njegovog tvrdog penisa.

Kad je Mikesov penis počeo omekšavati, izvukao se iz Anne i sjeo natrag na kauč. Primijetila sam da mu je kita jako sjajna i mokra. Anne se pomaknula s poda i kad se okrenula da sjedne natrag na kauč između nas, nasmijala se dok je golemi snop Mikesove sperme kapao iz njezine natečene mace i napravio malu bijelu lokvu na podu.

"Nema veze", rekla je. – Očistit ću tepih ujutro.

Zbog seksa i alkohola svo troje smo se osjećali umorno. Ispričao sam se Anne što nisam dugo izdržao Twink cum kompilacija nego što sam došao, a ona mi je rekla da se ne brinem oko toga.

"Mislim da bi bilo bolje da svi sada malo odspavamo." rekao je Mike.

"Ummmm, sad sam umoran." Annie je pospano rekla. "Počistit ću nered ovdje kad ujutro ustanemo. Namjestila sam ti krevet u gostinjskoj sobi, Pete, pa se vidimo ujutro. Lijepo spavaj i laku noć."

Svi smo se popeli na kat, a ja sam se raskomotio u gostinjskoj spavaćoj sobi. Dok sam tonuo u san, razmišljao sam koliko sam sretan što imam prijatelje poput Anne i Mikea. Razmišljao sam o Tracy i začudo nisam imao osjećaj žaljenja ili neugodnosti zbog onoga u što sam upravo bio uključen. Pomislio sam u sebi da bi Tracy bila zadovoljna da me netko koga poznaje usrećio. Bilo je prekrasno dobiti malo seksualnog oslobađanja od žene nakon posljednjih osamnaest mjeseci bez ikakvog ženskog kontakta.

TREĆE POGLAVLJE:

Probudio sam se čuvši kako krevet iz Anne i Mikeove sobe dolje na odmorištu stvara škripu.Činilo se da tempo trljanja opruga na krevetu raste i postaje sve brži i brži, a dok sam pažljivo slušao, mogao sam čuti prigušeno stenjanje. Shvatila sam da su se Anne i Mike probudili i da vode ljubav. Kurac mi je postao tvrd dok sam zamišljao što se događa iza zatvorenih vrata njihove spavaće sobe. Kad su završili s vođenjem ljubavi i sve je opet utihnulo, čula sam kako su vrata njihove spavaće sobe škripala. Anne je izašla na odmorište očito na putu do kupaonice. Dok je prolazila pokraj vrata moje sobe za goste, pozvao sam je i zamolio je da uđe. Anne mi je otvorila vrata, prišla i sjela na rub mog kreveta. Iako joj je kosa bila raščupana i neuredna, izgledala je rumeno i blistavo. Anne je nosila široki kućni Jebi mamicu koji je skrivao njezinu zaobljenu ženstvenu figuru.

"Dobro jutro Pete", veselo je rekla. "Jesi li dobro spavao?"

“Super sam spavala”, odgovorila sam. "Zapravo vjerojatno bolje nego što sam radio već dugo vremena."

"To je dobro."

"Zašto se ne uvučeš u krevet i lijepo me zagrliš za dobro jutro." Pitao sam.

Anne je povukla pokrivač na gostinjski krevet i ušuškala se pokraj mene. Mogao sam osjetiti meku toplinu njezina tijela kroz njezin ogrtač.

"Jeste li bili u redu s onim što se sinoć dogodilo?" upitala me Anne.

"Da", nervozno sam odgovorila. "Iako mi je žao što nisam dugo izdržao prije nego sam ti ušao u usta."

"Nema razloga za brigu, sigurna sam da će sljedeći put biti bolje", rekla je, čvršće me zagrlivši i brzo namignuvši. "Želiš da bude sljedeći put, zar ne?"

"O da", šapnuo sam joj kao odgovor.

Okrenuo sam se prema njoj i poljubio je. Dok sam nježno na silu otvorio njezine usne i uvukao jezik u njezina topla mokra usta, Anne je odgovorila i naši su se jezici zavrtjeli zajedno miješajući našu slinu. Lepa Brena price Dok smo se ljubili, otvorio sam prednji dio Anneina ogrtača i moje su ruke pronašle meke brežuljke njezinih grudi. Nježno sam dražio jednu od njezinih bradavica između palca i prsta zbog čega je tiho stenjala.Prekinuo sam naš poljubac, njuškao i ljubio njezin vrat Može li penis postati manji sam se jezikom spuštao prema njezinoj dojci. Bradavice su joj bile nježne i nabrekle; očito još uvijek Stream porno tranny pažnjom koju im je Mike posvetio samo nekoliko minuta prije. Uzeo sam bradavicu u usta i sisao je motajući jezikom po osjetljivom tvrdom mesu.

Sisao sam svaku od Anneinih velikih bradavica naizmjenično čineći da se svaka još više ističe od njezinih grudi. Anne je očito uživala u pažnji i milovala me po potiljku dok sam je sisao. Polako sam se pomaknuo s njezine bradavice i lizao i grickao blijedu mesnatu donju stranu njezine dojke. U isto sam vrijeme uspio olabaviti vezicu oko sredine njezinog ogrtača i razmaknuti je otkrivajući joj trbuh. Postupno sam ljubio i lizao put prema njezinom pupku.

"Prestani." rekla je Anne.

“Zašto, zar ne uživaš?, pitala sam.

"Da, ali prestani sada. Ne tamo dolje, znaš."

Ignorirao sam Annein zahtjev da prestanem i polizao sam malo udubljenje njezina pupka. Poljubio sam joj donji dio trbuha, a zatim brzo odgurnuo njezin ogrtač i otkrio da nosi bijele pamučne gaćice.

"Prestani Pete, molim te." Rekla je dok je čvrsto stezala noge.

"Zašto, volim ti pružati zadovoljstvo?"

"Slušaj me, molim te, prestani sada", rekla je još jednom dok je moj jezik nastavio tragati po čipkastom materijalu koji je bio vrh njezinih običnih bijelih gaćica.

"ummm", odgovorila sam.

"Molim te, nemoj to sada. Sav sam neuredan tamo dolje."

"Što misliš?" nevino sam je upitala.

"Moram li ti to sricati?"

"Zašto me ne puštaš blizu svoje mace?" Pitao sam.

"Znaš, ja i Mike smo to upravo učinili."

"Znam." Rekao sam joj. "Čuo sam vas oboje i zvučalo je kao da ste se dobro zabavili"

"Pa, znaš zašto bi trebao stati i popeti se odande, zar ne, kao što znaš od sinoć, Mikes je imao vazektomiju pa ne mora koristiti zaštitu sa mnom."

Ignorirao sam Anne i stavio usne na prednji dio njezinih gaćica i jezikom joj klizio po mačkici kroz tanki vlažni materijal. Budući da sam bio tako blizu nje mogao sam osjetiti njen mošusni miris i gotovo osjetiti toplinu koja je izvirala između njezinih nogu.

"Što radiš?"

"Jedem tvoje gaćice"

"Ali rekao sam ti da sam unutra sav prljav."

"Svakako se nadam da jesi", odgovorio sam.

Dok je Anne prosvjedovala, nježno sam joj grickao mačkice kroz materijal gaćica. Prednji dio njezinih gaćica bio je vlažan jer je Mikesova sperma očito počela curiti iz nje. Povukao sam joj gaćice u stranu. Dok sam to činio, pramen ljepljive sperme premostio je jaz između njezine dlakave mačkice i pamučnog materijala njezinih gaćica. Kad sam joj povukao gaćice dalje od tijela, niz sperme je puknuo i pao natrag na dlačice koje okružuju njezinu macu. Anneina maca izgledala je predivno. Usne su joj bile pune i napunjene, a rupa joj je još uvijek malo zjapila otvorena od nedavnog jebanja koje joj je dao Mike. Njezine guste stidne dlake iznad i sa strane njezinog proreza bile su ljepljive i zapetljane kombinacijom njezinih i Mikesovih ljubavnih sokova.

Povukavši ljepljivi ušitak njezinih gaćica potpuno u stranu i bez oklijevanja duboko sam Gabriella Michaels navijačica jezik u njenu mokru rupu. Zbog toga je Anne glasno stenjala dok je moj jezik dodirivao njezino osjetljivo tijelo, a ja sam istraživao neurednu vlažnost duboko u njoj. Progutao sam smjesu koju je Anne istisnula iz svoje mace uživajući u okusu. Imala je blago ljut okus i jasno sam mogao osjetiti gorku i slanu spermu njezina muža koja se pomiješala s njezinim sokovima. Oduševljeno sam lizao njezin prorez kušajući guste sokove koji su obilno curili iz njezine unutrašnjosti. Anne je posegnula rukama i stavila ih iza moje glave povlačeći me bliže sebi dok je mazila svoju macu na moje usne i usta.Nije trebalo puno mog lizanja i Anne je ispustila niz malih cviljenja praćenih dugim stenjanjem dok je doživljavala orgazam na mom jeziku.

Kako je Annein orgazam jenjavao, pomaknuo sam se na krevet i poljubio je dopuštajući joj da okusi mješavinu sokova koji su mi još uvijek prekrivali usta i bradu.

"Bože, to je bilo Besplatna fetiš stopala prljavo", rekla je Anne. "Nitko mi to prije nije učinio; nitko nikada nije sisao moju prljavu macu punu sperme."

"Bila si jako dobra", rekao sam joj. "Mike te napravio stvarno mokrim i sočnim."

"Stvarno si sišao s tim, zar ne. Pogledaj kako si tvrd", rekla je Anne dok je skidala pokrivač s mog napetog kita.