Graciagirl tinejdžeri mogu

Od početka naše veze Sandra je znala za moje male kikseve. Prvi put me vidjela kako nervozno trčim od stabla do stabla u javnom parku bez ijednog ruba odjeće. Otkad znam za sebe bio sam opsjednut time da budem gol na mjestu gdje me mogu vidjeti. Nešto je u tome što je tako pogrešno i iznenađeni izrazi na licima ljudi kad vide golog dječaka na mjestu gdje ga nikad ne bi očekivali vidjeti. Čini me takoooo migoljim i napaljenim!

Prije nego što se opišem, dopustite mi da spomenem da znam da imam mali penis. Ali zapravo savršeno pristaje uz moje tijelo. Kad je mekan, ne visi, ružičasta glava i samo mali dio drške vire gotovo ravno. Dvostruke loptice veličine klikera obično se prilično tijesno skupljaju u lijepoj maloj ružičastoj vrećici. Kad se uzbudi, bulji do skoro tri inča, to je otprilike kao moj prvi prst.

Kao što sam već rekla, mislim da savršeno pristaje uz moje tijelo. Stojeći desno oko metar i četiri, i ne prelazim granicu od 125 funti, nisam uobičajene veličine 22-godišnjeg dječaka. Guzica mi je slatka i malo mjehuri, a migolji se kad trčim. Svijetle plave oči za koje mi je Dlakavi zreo mužjak da izgledaju nevino. Moja valovita kosa je svijetlosmeđa i pada mi skoro do ramena, to je moju majku uvijek izluđivalo, inzistira na tome da izgledam kao djevojčica. Nije da mi smeta, ionako većinu puta o sebi razmišljam više kao o djevojčici nego kao o dječaku.

Ovo bi moglo biti teško razumjeti, ali otkrio sam da me privlače i muškarci i žene. Najteže mi je zamisliti da nekome zabijem svoj mali penis. Tako da je moja privlačnost prema ženama više majčinska. Pretpostavljam da me vlastita majka razmazila, ne seksualno ili bilo što drugo, jako se dobro brinula o meni dok sam odrastala. I budući da nije izlazila iz kuće do prije nekoliko mjeseci, i dalje je svakodnevno zvala da me provjeri. Sad kad vidim damu koja imalo nalikuje na nju, ne mogu a da ne zamislim kako se brine za mene.Tu na scenu stupa Sandra.

Tamo sam trčao od drveta do drveta, bez ičega na sebi, čak ni cipela. Čak i dan danas postajem nervozan i neugodno mi je kad sam vani blicao, ali nema šanse da to prestanem raditi. Graciagirl tinejdžeri mogu Moj je plan bio obići cijeli mali park. Vidio sam samo tri skupine ljudi raštrkane uokolo prije nego što su se sagnuli među drveće. Prešao sam samo oko četvrtinu puta kad sam je vidio kako stoji pokraj klupe vrlo blizu mjesta gdje sam krenuo. Stajala je tamo gledajući ravno u mene, smiješeći se. Znam da sam pocrvenio dublje nego inače, većina žena će se nasmijati ili skrenuti pogled nakon što me vide. Ali Sandra je samo zurila.

Nakon prekida transa u koji me smjestila, vidio sam kako pokazuje na klupu. Spustivši pogled, vidjela sam svu svoju odjeću na urednoj hrpi. Bili su skriveni u drveću nedaleko od nje. Ugrizavši se za usnicu i drhteći, vidio sam kako se njezin osmijeh razvedrio i mahnula prstom prema meni na način da dođe ovamo.

Nikad mi se prije nije dogodilo ništa slično. Nisam glup, znao sam da uvijek postoji mogućnost da me uhvate, i još gore, da me uhapse. Ali pokušao sam biti oprezan koliko god sam mogao. Sada sam bio ovdje, usred sunčanog dana, u javnom parku bez ičega na sebi. Kako nisam imao drugog izbora, ključevi auta bili su mi u džepu hlača, pocrvenio sam više nego ikada i držao se drveća dok sam se vraćao prema njoj.

Kako sam se približavao sve bliže i bliže moj um je divljao. Pokušavam smisliti različite načine da se izvučem iz ovoga, Igrajte priču za tinejdžere različite stvari koje bi mi mogla reći kad se dovoljno približim, sve užasne stvari koje bi mi se mogle dogoditi da je policajka. Kroz sve to, moj mali penis nije ni malo omekšao. Iako sam osjećala da ću povratiti.

U posljednjoj trci između drveća, sada stojeći manje od deset stopa od nje, promolio sam glavu i prvi put je dobro pogledao. Bila je starija od mene, kasnije sam saznao da je starija skoro osamnaest godina.Bila je ukusno odjevena u kaki kratke hlače, dječju plavu majicu i bijele tenisice. Imala je velika prsa, široke bokove, a njezina medno plava kosa bila Slika strašne japanske djevojke zavučena unatrag. Odmah sam je zamislio kako se brine za mene. Toliko je sličila mojoj majci. Osjećaj bespomoćnosti koji sam imao dodao je ovome, siguran sam.

Nije rekla ni riječ, samo je stajala pokraj moje hrpe odjeće i gledala u mene i drvo Autorska prava Ruske federacije kojeg sam se skrivao. U svom piskavom, prirodno visokom tonu, pristojno sam zatražio odjeću. Nasmiješila se sjajnije nego ikada, ostavila moju odjeću na klupi i krenula prema meni. Zaustavila se oko 5 metara od mene. Stajao sam nekako okrenut prema njoj, pokrivajući penis rukama i stišćući bedra. Na rubu ili izbijanja za klupu ili briznu u plač, ali ne radi ništa iz nekog razloga

— Pa zar nisi besramno malo stvorenje. Ovo nije bilo pitanje. Od njezina glasa prošla mi je jeza uz kralježnicu od koje sam zadrhtala. Brada mi je pala. "Trčati uokolo gol kao na dan kad si se rodio."

Skratila je udaljenost između nas, stavivši prst s dugim, savršeno njegovanim noktom ispod moje brade i podižući ga sve dok je nisam pogledao u oči. We-Vibe Kažnjen U tom sam trenutku shvatio koliko je viša. Mora da je bila visoka 5'10 ili više. Kad su nam se pogledi susreli, cijela me situacija sigurno pogodila jer se suza stvorila i skotrljala mi se niz obraz. Tiho je šapnula: "U redu je dušo, nisi u nevolji. Evo, evo, ja sam Sandra i sve će biti u redu."

Uz to je uzela moje golo tijelo u naručje i zagrlila me. Moje mršave ruke obavile su je oko nje i uzvratio sam joj zagrljaj prije nego što sam uopće imao vremena razmisliti o tome što radim. Držala me tamo i šaputala mi tako slatke stvari. Pokušao sam joj reći da sam dobro, ali ona me nastavila vrijeđati. Njezine tople, meke ruke koje su klizile gore-dolje po mojim golim leđima natjerale su me da se izvijam u njezinim rukama.

Prebrzo je zagrljaj prekinuo, a kad je to učinio, čvrsto me držala za ruku.Ovo mi je ostavilo samo jednu slobodnu ruku da se pokrijem. Sandra me pogledala, slatko se nasmiješila i rekla mi da nema potrebe da se skrivam. Uostalom, već me je vidjela.

Polako mi se ruka pomaknula na bok, otkrivajući moj vrlo ukočen i uzbuđen penis. Sandra je pogledala moj mali penis, nikad me nitko prije nije vidio tako blizu. Licem joj se razvukao osmijeh, kakav još nisam vidio. Nježno je položila nokat na moje golo bedro.

Naježili su se na mojoj koži koja je trnula, a moj mali penis je poskočio kada se njezin osamljeni nokat polako spustio s mog bedra točno ispod moje bradavice. Nisam mogao a da se ne zahihoćem. Prije nego što je to hihotanje uopće prestalo, zakoračila je prema sredini parka. Pokušao sam ostati gdje jesam, ali njezin me čvrsti stisak na ruci izlijepio iza mog stabla.

S tim toplim osmijehom rekla je: "Dušo, idemo samo u šetnju, nema potrebe za nervozom."

Ponovno se osjećam bespomoćno i žalim što nisam napravio pauzu kad sam imao priliku. Plaho sam zakoračio prema njoj i brzo se osvrnuo oko sebe. Iste tri skupine ljudi bile su raštrkane uokolo. Ruka mi je pala i sramežljivo sam se pokrio. Napravio sam jedan korak za drugim dok nismo stali na glavnu stazu oko unutarnjeg dijela parka. Srećom, Sazrijeva i pantyhose frisky drveće je sve sakrilo od prometnica.

Dok me polako vodila po parku, govorila mi je stvari koje su u tom trenutku imale smisla. Rekla mi je da je to razlog mog izlaska, da me vide stranci, zar ne. A bila sam tako slatka da bih se trebala pokazati. Pokazala mi je svaku skupinu ljudi i rekla mi kako ću im ovom šetnjom uljepšati cijeli dan. Nastavila je kako joj je to što me je vidjela definitivno uljepšalo dan, ako ne i tjedan. Stalno me podsjećala da se ne pokrivam rukom. Naposljetku, Sandra mi je omogućila da se osjećam mnogo ugodnije kad sam gola u javnom parku.

Čak i iz daljine, osjećao sam oči kako me promatraju sa svih strana parka.Drhtaji uzbuđenja prostrujali su mi cijelim tijelom. Moj mali penis bio je tako krut da je curilo kao ludo zbog čega je ružičasta glavica svjetlucala na suncu.

Želudac mi je počeo raditi salto kad smo se približili trojici starijih muškaraca koji su sjedili oko stola za piknik. Razgovor za tim stolom je prestao kad smo im se približili na dvadeset stopa. Kažnjen bezobrazno gleda direktno u oči Moja brada je bila spuštena, gledajući svoja bosa stopala na pločniku iza svog malog penisa. Taj mali penis stajao je uspravno, gurajući moje podrezane stidne dlačice. Naravno da me Sandra držala s unutarnje strane pločnika, najbliže njima. Kad sam podignula pogled, vidjela sam kako svo troje bulje u moje golo tijelo.

Jedan od muškaraca je počeo nešto govoriti o tome da me odveze kući, ali Sandra ga je prekinula. Ljubazno mu je rekla da smo samo u šetnji. Nakon toga je rekla još, ali ne mogu se sjetiti što. Jer kad je počela govoriti, okrenula me prema njima, pustila mi ruku i položila je na golu zadnjicu. Jedan od njezinih dugih prstiju ugnijezdio se između mojih obraza. Podigao sam se na vrhove prstiju kada je jastučić njezina prsta nježno gurnuo između mojih obraza i okrznuo moju rupu.

Oči su mi se širom otvorile, a s usana mi se otelo visoko piskanje. Muškarci oko stola tako su zurili u mene. Sandra im je dala nekoliko trenutaka u tišini da me proždiru očima prije nego što me uhvatila za ruku i povela dalje po parku.

Kad smo bili izvan dometa uha, Sandra je upitala svojim sladunjavim slatkim glasom: "Je li tvoja mala piškica zamalo špricala sok pred onim starcima tamo?"

Uz stenjanje sam odgovorila: "Da."

Opet smo počeli polako hodati, a ona mi je rekla da je osjetila kako mi drhti naborana rupica i znala je da sam jako blizu. Nagnula se do mog uha i šapnula da bi se mogla pobrinuti za to umjesto mene, ako budem jednako dobar u ostatku naše šetnje.

Ovo mi je dalo nešto o čemu sam razmišljala, nikad nisam doživjela orgazam s nekim drugim. Uvijek smo bili samo ja i moji prsti.Odmah sam znao da ću učiniti sve što je potrebno da zaradim svoju nagradu.

Na sljedećoj klupi pokraj koje smo prošli bio je par u kasnim dvadesetima ili ranim tridesetima. Samo su zurili dok smo prolazili. Nije mi palo na pamet ni spustiti bradu ili se pokušati pokriti. I muškarac i žena prvo su zurili u moj penis koji je poskakivao, a zatim u moju stražnjicu koja je poskakivala dok smo odlazili od njih.

Sandra nije čak ni čekala da se dovoljno udaljimo od njih da nas ne čuje prije nego što me glasno pohvalila: "Bila si tako dobra. Nisi se pokrila, niti skrenula pogled ili nešto. Tako sam ponosna na tebe!" Njezina pohvala nastavila se sve dok nismo skoro stigli do stola za piknik za kojim su sjedile četiri žene otprilike njezinih godina.

Još nismo stigli ni do stola kad je jedna žena upitala: "Jeste li danas u šetnji?"

Sandra je pričekala dok nismo bili tik uz njihov stol prije nego što je odgovorila. Okrenula nas je oboje licem prema ženama prije nego što je odgovorila. "Da, jesmo. Dan je tako lijep da sam mislio da će nam malo sunca dobro doći."

Stol je prolomio tihi smijeh i hihotanje. Onda je još jedna od dama pitala gdje je moja odjeća. Sandra je tako mirno i bez oklijevanja odgovorila. Svima im je rekla da joj je bilo teško zadržati me obučenu. Primaknuli smo se korak bliže stolu dok je Sandra nastavila pričati. Hihotala se sa damama kad je šapnula da ionako nemam mnogo za skrivati.

Pocrvenio i osjetio visinu od jednog inča, pogledao sam gore i gore u Sandrine nasmiješene oči. Potapšala me po goloj guzi dok se kretala iza mene. Ne mogavši ​​uzvratiti pogled na nju, bio sam prisiljen zuriti u tri dame oko stola. Uspio sam uspostaviti kontakt očima samo na sekundu prije nego sam pogledao dolje na pločnik. Njene ruke nisu napuštale moju kožu. Željela sam pobjeći i sakriti se, kako god mogu otići odatle. Mora da me je moj smrtno ukočeni penis držao na mjestu.

Sandrine ruke su kružile oko mene, njene su me ruke nježno milovale ispred sebe. Moji bi bokovi mljeli ili vrebali naprijed svaki put kad bi se vrhovi njezinih prstiju približili mom penisu.Nikad prije u životu nisam bio tako uzbuđen.

Tri dame nastavile su razgovarati i postavljati priča ovisnik porno. Pričali su o meni kao da me ni nema. Kad je jedna od tri dame spomenula slatku, sjajnu, ružičastu glavicu mog penisa, cijeli razgovor se okrenuo na to kako sam napaljeno izgledao dok sam stajao tamo.

Tada su se Sandrini vrhovi prstiju polako vijugali ravno prema mom pulsirajućem malom penisu. Gledao sam u oči tih žena dok su njihove oči lutale od mog penisa do mog lica i natrag.

Skoro sam iskočio iz kože kad su me Sandrin prvi prst i palac lagano stisnuli i uhvatili. Drhteći dok sam stajao, Sandra je počela vrlo polako kliziti prstima gore-dolje. Govoreći damama da pomno gledaju ovo neće dugo trajati, tako lako štrcnem.

Nemajući pojma kako je znala, u manje od deset poteza cijelo mi se tijelo super stegnulo. Pala sam natrag na Sandru i čvrsto stisnula oči. Prsti na nogama su mi se čvrsto skupili, a ruke su mi mahnito mlatarale oko tijela. Moja mala jaja su se čvrsto povukla, a zatim iskočila u meni dok sam zacviljela iz sveg glasa. zajedničko kupanje price Zatim je moj penis ispustio svoj sok u četiri maha na pločnik ispred moje publike.

Nakon mog prvog orgazma u ruci druge osobe, ostao sam naslonjen na Sandru pokušavajući doći do daha i smiriti se. Nisam ni svjestan razgovora koji se vodi oko mene. Toplo sunce koje me obasjava, Sandrine ruke koje me drže odostraga, moja glava smještena među njezinim sisama, osjećao sam se tako savršeno.

Kad sam se oporavio, postao sam krajnje samosvjestan, nije to ništa neobično. Sagnuo sam se da se pokrijem, ali Sandrine su ih ruke držale podalje. Nakon što je brzo završila njihov razgovor, uhvatila me za ruku i povela dalje niz pločnik. Dok smo šetali, rekla mi je koliko su te dame uživale u mojoj maloj predstavi. Nastavila mi se ispričavati, za slučaj da me je povrijedila kada je tamo pričala o meni.

U bunilu i znajući da sam potpuno zaljubljen u nju, kako bih uopće mogao biti ljut na nju. Uostalom, svaka njezina riječ bila je istina. Čak i ako mi je, kad ih je izgovorila, bilo neugodnije nego ikad prije. Brzo sam odgovorio da nisam ljut niti uzrujan.

Ubrzo smo stajali na klupi gdje je avantura počela. Čak sam i samu sebe iznenadio kada nisam napravio niti jedan pokret da pokupim svoju odjeću ili se prekrijem Sandrinim očima koje su lutale gore-dolje po meni.

Baš kad sam se htio oprostiti, Sandra me pogledala u oči. Zapravo je pogledala dublje od toga, činilo mi se kao da me vidi pravog iza mojih očiju. Nagnuvši glavu u stranu, šapnula je: "Baš si divan."

"Gdje živiš dušo?"

Nisam oklijevao reći joj svoju točnu adresu.

"Živiš li sam?"

Odgovorio sam da jesam.

Uz to se toplo nasmiješila. Sagnuvši se i pokupivši moju odjeću, uspravila se i pogledala me u oči. Rekla mi je da je stvarno uživala u našem zajedničkom vremenu i da nije mogla zamisliti da će završiti tako brzo. Dok je govorila, prvi prst njezine slobodne ruke kotrljao se po skliskoj glavici mog malog penisa, premazujući joj prst onim što je ostalo od mog orgazma i sokova od predsvršetka.

Sandra je polako podigla svoj sjajni prst točno ispred mojih očiju pitajući me želim li provesti još malo vremena s njom. Prije nego što sam uspio odgovoriti, počela je kliziti vrhom prsta duž mojih usana. Nisam mogao a da ne zastenjem i razdvojim usne za nju. Nakon što mi je velikodušno namazala usne, povukla je prst i polizala ga.

Gledajući u njezine oči s čistom ljubavlju i ližući vlastite usne, tiho sam zacvilio da ne želim da naše zajedničko vrijeme završi. Nasmiješila se tako toplo da mi se zavrtjelo u glavi.

Sandra me uhvatila za ruku i povela prema autu. Pokušao sam shvatiti kako je znala u kojem smjeru treba ići, ali sam shvatio da smo sigurno parkirani jedno blizu drugog. Uostalom, stajala je tako blizu mjesta gdje sam počeo sa svojom odjećom ranije tog dana.Probili smo se pored drveća i postao sam izložen ulici i kućama, opet sam postao nervozan.

Pokušavajući se pokriti rukama i bijesno crveniti. Sandra mi je pustila ruku, potapšala me po stražnjici i rekla mi da se opustim. Nitko nije bio u svojim dvorištima preko puta, koliko sam mogao vidjeti, a promet je bio sporadičan. Koji su automobili prolazili, sigurno su me vidjeli. Sirene bi zatrubile i mogao sam vidjeti kako svako oko u svakom autu bulji u mene dok hodam po vanjskoj strani parka.

Sandra je stala pokraj Lincoln Towncara i rekla mi da je ovo njezino. Pokazao sam na stariju Toyotu Corollu i dao joj do znanja da je moja. Zastala je i razmislila na trenutak prije nego što je upitala gdje su mi ključevi. Nakon što sam joj rekao, izvadila ih je iz mog džepa i vratile smo se do mog auta. Prije nego što je sišla s rubnika, Sandra me pogledala u oči i pitala me vjerujem li joj.

Nemajući pojma što namjerava, ali znajući svoj odgovor, a da o tome nisam ni razmišljao, rekao sam joj da jesam. sterilitet Kažnjen Zahihotala se i rekla mi da čekam gdje jesam. Sišavši s rubnika, otvorila je prtljažnik i stavila svu moju odjeću unutra. Pogledavši me natrag i pokazavši mi ključeve, zatvorila ih je i zaključala moju odjeću. Prije nego što se uopće vratila prema meni, gurnula je moje ključeve u svoj džep.

Mislio sam da sam se prije osjećao bespomoćno, ali ova je situacija toj riječi dala potpuno novo značenje. Vidio sam kako se nasmiješila tim toplim osmijehom prije nego što mi se vratila, uhvatila me za ruku i odvela do svog auta. Htio sam pitati kamo me vodi. Htjela sam pitati kada ću se vratiti po svoj auto. Htjela sam postaviti toliko pitanja, ali nisam ispustila ni glasa. Rekao sam joj da joj vjerujem i to sam i ozbiljno mislio.

Sandra me držala za Crna pornografija beta dok sam silazio s pločnika na ulicu baš kad je kraj mene prošao automobil pun ljudi mojih godina. Više su puta trubili i s prozora dovikivali nepristojne stvari. Sandra je komentirala kako dijete ne može cijeniti slatkicu poput mene. Činilo se da me njezini komentari uvijek čine boljim.

Otključala je i otvorila suvozačeva vrata dok sam ulazio u njezin raskošni auto. Sagnuvši se, rekla je s takvim uzbuđenjem: "Baš ćemo se zabaviti zajedno!"

Nakon što su me zakopčali, vrata su se zatvorila. Shvatio sam koliko sam zapravo bespomoćan. Bez identifikacije, bez ključeva od auta, bez ičega. Ali gledajući je kako ležerno hoda oko auta, držeći me u kontaktu očima cijelim Graciagirl tinejdžeri mogu, malo sam se opustio.