Gole djevojke dugih nogu

Ovo je nastavak Janienog ljeta na Aljasci.

Nedostajala mi je kapica. Mahnito sam pretražio dnevnu sobu; iza sofe, na vrhu centra za zabavu i ispod stolića za kavu. Moj omiljeni Minnesota šešir, nestao. Zatim, kao da sam osjetio da je moj najgori strah istinit, bacio sam pogled na Reeceov krevet za pse. Eno ga, moja dragocjena zelena kapa sažvakana do zaborava i pseća slina razmazana po jadnim ostacima.

"Reece. Baš si u nevolji, Boy. Bad dog. Baaad Dog!" riječi su grmile iz mene. Reece se samo sklupčao na leđa, pokazujući pokornost. "I namjeravao sam te danas povesti sa sobom na planinarenje."

Reece me gledao molećivo dok sam skupljala komadiće zelenog pamuka. Obožavao sam ovaj šešir; bio je mekan na mojoj ćelavoj glavi. Kako sam prije nekoliko godina počeo ćelaviti, pribjegao sam brijanju glave. Nije mi smetalo; Izgledao sam čvrsto s velikom bradom i ćelavom glavom. Ali ponekad sam svoju sjajnu kupolu volio sakriti kapom, pogotovo ako sam išao na planinarenje po tako sunčanom vremenu.

"Sada moraš ostati kod kuće, sasvim sam", rekla sam mu oštrim tonom. Otkako živim sama, navikla sam se na razgovor sa psom. Reece mi je društvo većinu večeri, jer u grad dolazim samo jednom mjesečno. Živim i vodim mrijestilište lososa na udaljenoj Aljasci. Uživam u poslu i u divljini, ali usamljenost može postati intenzivna. Srećom, uživam u raznim hobijima: dizanju utega, mušičarenju, lovu, streljaštvu, izradi mušica, vožnji vodenim skuterom i motornim sanjkama. Ah, ali moj omiljeni hobi uključuje ženu; nažalost nemam često tu priliku.

Završio sam s pakiranjem ruksaka: kantina, grickalice, karta, kompas i pištolj. Gole djevojke dugih nogu Nikad ne možeš biti previše oprezan, pomislio sam u sebi dok sam punio pištolj i uključivao osigurač. Reece me promatrao dok sam trljala SPF 30 po licu, ušima i vratu i sredstvo protiv insekata po tijelu.

Opet sam mu rekao: "Ne, ti ostani." Izašla sam kroz vrata ne pogledavši njegovo molećivo lice.Ponekad mu je bilo teško reći ne; čokoladni laboratoriji jednostavno znaju kako to učiniti. Zatvorio sam vrata za sobom i bacio pogled na etiketu pokraj vrata: Rob Linder, upravitelj Recenzija filmova za odrasle je pješačenje u početku teklo sporo. Tlo je bilo prilično zasićeno od nedavnih kiša, a mahovina koja je izgledala stabilna zapravo je bila prerušena klizaljka i klizanje blata. Kako sam se povećavao, teren je postajao stjenovit i moj tempo se značajno ubrzavao. Zaustavio sam se oko 2 sata u naglasku kako bih se divio nekoliko oligotrofnih jezerca, njihova tirkizno plava nijansa bila je zadivljujuća. Srećom, insekti nisu bili tako loši i temperatura je bila hladnih 68 stupnjeva. Brzo sam sažvakao proteinsku pločicu prije sljedeće etape mog putovanja.

Bilo je utješno biti sam; Mogao bih u samoći razmišljati o nekim problemima. Bilo je teško biti upravitelj tako velikog objekta. Moja je posada ovog ljeta narasla na 16 ljudi; hvala bogu svi su se slagali. Misli su mi zapele posebno za jednu sezonsku radnicu, Janie. Bila je zabavna, pametna, ponekad pomalo derište, ali uvijek marljiva. I ona je bila lijepa. Pohotan. Već neko vrijeme nisam vidio takve sise. Pomalo je i koketirala, pa ponekad nisam znao što bih s njom. Mogao sam reći da voli Neila, jednog od mojih akvakulturista. Ranije ovog tjedna, Mike i ja smo se povjerili jedno drugome da bismo obojica prihvatili priliku da je poševimo. Mike je bio tehničar za ribarstvo s trogodišnjim iskustvom. Poput Neila, živio je u ustanovi tijekom cijele godine. Svo troje smo bili krivi što smo je provjeravali kad nije bila svjesna naših požudnih pogleda. Ipak sam vjerojatno bio prestar za nju, jer je ona imala 24, a ja skoro 35 godina.

Počeo sam se pomalo ljutiti dok sam razmišljao o Janie. Njezina jarko ružičasta kosa iznjedrila je nadimak Pinky. Bila je pomalo liberalna rokerica iz Kalifornije. Nikada nismo imali sezonsku osobu poput nje. Voljela je pecati i nije se bojala zaprljati ruke.Preglasno je puštala svoju ludu glazbu, šminkala se prije radne smjene i često se sunčala na jezeru. Njezin dečko kod kuće imao je sreće; činila se kao šačica u krevetu.

Janie je nekoliko puta došla u teretanu kako bi trčala na traci za trčanje dok sam ja dizao, ali nisam imao dovoljno samopouzdanja da joj se nabacim. Definitivno je djelovala kao tip koji bi se zajebavao bez obzira na svog dečka kod kuće; Pretpostavljam da sam bio preveliki džentlmen da bih joj se nabacivao.

Moj tempo se znatno usporio jer mi je erekcija stala na put. Razmišljao sam o tome da odmah odjebem i namažem deblo slezom. Umjesto toga, premjestio sam misli s Janie na dvojicu muškaraca koji su se natjecali za njezinu pozornost. tantrički seks Mama sin Činilo se da je Neil u igri dok ju je otpratio kući prije dvije noći. Znam da se Mike zaljubio u nju; međutim, bio je tako prokleto sramežljiv da sam sigurna da bi ona trebala napraviti prvih nekoliko koraka da bi igdje stigla s njim.

Pješačenje niz greben bilo je lakše nego što se očekivalo. Noge su mi bile sigurne i brze i nisam morao paziti na Reecea dok sam se spuštao u Dolinu. Pješačenje mi je oduzelo samo pet sati, ali šteta je bila učinjena; Bio sam stvarno blatan. Miris borovine i zemlje bio je nekako utješan. Odlučio sam stati na Jezeru da se odmorim, a onda je do mrijestilišta bilo još samo oko kilometar i pol ceste.

Otkucaji srca su mi se ubrzali kad sam shvatio da Janie danas nije s posla i da se vjerojatno sunčala na jezeru. Postoji škripavi stari dok na koji ona voli raširiti ručnik. Slučajno sam je zatekao kako se sunča nekoliko puta otkako je stigla ovamo prije nekoliko mjeseci. Nije me vidjela jer sam ostao ušuškan u grmlju, a samo se nakratko osvrnula kad sam zastenjao tijekom masturbacijskog Ruska federacija kao vrhovni sud. Nisam si mogao pomoći; njezin mali bijeli bikini bilo je lako zamisliti kao proziran.

Staza je zakrivila prema jezeru i primijetio sam da mi se vratila poluerekcija. Ispružio sam vrat da vidim dok.Tu je bila; raširenih na ručniku za plažu magenta boje. Sunce je obasjavalo njezinu zlatno-bijelu kožu, a bikini se borio zadržati sve njezine obline. Činilo se da joj je kosa skupljena u kikice boje šećerne vune.

Udobno sam se smjestio iza velikog kamena i grmlja. Izvukao sam svoj mini dalekozor da je bolje vidim. Ležala je na leđima i čitala knjigu s nogama savijenim u koljenima i lagano raširenim. Nosila je tamne sunčane naočale.

Upotrijebio sam vlažnu krpu iz torbe da obrišem prljave ruke prije nego što sam posegnuo u hlače. Lako sam pronašao svoj kurac i obuhvatio ga rukom. Zamislila sam Janieinu malu ruku na njoj umjesto svoje. Vizualizirao sam kako gledam dolje u njezine svijetle zelene oči okružene svijetloružičastim pramenovima kose, kako njezine slatke pune usne draže vrh moje kite. U mojim mislima, oslobodila je svoje velike grudi iz uskog bikinija i podigla ih prema meni poput osvojene nagrade koju je pokazivala.

Kad sam otvorio oči, primijetio sam da je odložila knjigu. Činilo se kao da popravlja svoj kupaći kostim, uvlačeći obline natrag u tkaninu. Brzo sam zgrabio dalekozor da bolje pogledam. Doista, prstima je prolazila ispod šavova svog bikinija. Janie se neko vrijeme zadržala s rukama blizu međunožja. Nekoliko je puta pogledala uokolo i gore prema cesti prije nego što je nastavila. Bilo je nepogrešivo kad je posegnula rukom u međunožje odijela kako bi pogladila svoju macu. Usta Pokemon svibanj i pepeo seks mi ispustila mali uzdah dok sam povećavao trenje na svojoj osovini. Nisam mogao vjerovati čemu svjedočim. Izvila je leđa dok je lijevom rukom pomicala oko svojih velikih kuglica. Začuđeno Seks u osnovnoj školi gledao kako pomiče košarice gornjeg dijela bikinija u stranu i njezine velike ružičaste bradavice dolaze u vidokrug. Bile su iste boje kao njena kosa!

Trebao bih sići dolje, vrištao je moj um. Mama sin Ceca Ali bio sam nervozan. Što ako mi se smijala ili me nazvala perverznjakom. Tako je lijepa i seksi. Sada bi bilo vrijeme, napaljena je i očito bi cijenila tvrdi kurac.Nastavio sam se svađati sam sa sobom dok sam gledao Janie kako samozadovoljava. Upravo sam odlučio otići dolje i "uhvatiti je" kad sam je čuo kako doziva u mom smjeru.

"Hej, siđi ovamo; čekao sam te!"

Smrznuo sam se i krv mi se pretvorila u led. Nervozno sam pogledao oko sebe. Je li se obraćala meni. Nisam rekao ništa i pokušao sam se potpuno sakriti iza stijene.

"Namočio sam macu i bio spreman dok sam te čekao!" opet me pozvala. Sjela je na ruku i izgledala poput fantastične sirene koja me doziva.

Udahnuo sam i samo što nisam ustao da se otkrijem kad sam čuo zvuk teških čizama kako prolaze pored mene stazom. Netko je bio samo pet stopa udaljen od mog skrovišta. Figura je prošla kraj mene, nesvjesna moje prisutnosti i nastavila niz stazu prema Janie. Kad je stigao dovoljno daleko ispred mene, prepoznala sam ga kao Neila. Prošlo je mnoštvo osjećaja, uzbuđenja, razočarenja, zbunjenosti. Želio sam biti s Janie, ali ovaj je scenarij također bio vrlo uzbudljiv. Erekcija mi je pulsirala kao odgovor.

Zauzevši svoje mjesto iza stijene, oslobodio sam kitu iz granica hlača. Gledala sam sa sve većim zanimanjem kako Neil tetura dolje do mjesta gdje je Janie sjedila na svom šarenom ručniku, poput leptira koji pozira na cvijetu. Nije rekao ništa dok joj je prilazio; ustala je da mu poželi dobrodošlicu i donijela ga u naručje. Duboko su se poljubili i Neil je obuhvatio njezinu sredinu.

Gledao sam ih kroz naočale dok ju je Neil spuštao na drveno pristanište i ljubio oko njezina vrata i prsa. Gornji dio bikinija već je bio gurnut u stranu pa su joj grudi bile otkrivene, no on ga je ipak maknuo. Neil se popeo na njeno gipko tijelo i skupio joj veličanstvene sise. Redom je sisao svaku veliku bradavicu, a zatim ih je čvrsto stisnuo jednu uz drugu kako bi mogao sisati obje u isto vrijeme. Janie je sa zadovoljstvom pomicala glavu s jedne na drugu stranu.Mogao sam čuti njezino stenjanje i siktanje od ekstaze dok je Neil pustošio njezine čvrste izdašne grudi.

Janie je gurnula Neila na koljena i okrenula se. Gurnula je svoju veliku prekrasnu stražnjicu u mom smjeru, a tkanina odijela napinjala joj se na bokovima. Svaki brežuljak magarca bio je savršenih proporcija: okrugao, čvrst i lagano preplanuo. Tako sam silno želio ispružiti ruku i stisnuti obraz dok sam je promatrao kroz leće. Mogao sam razaznati krivulju njezine mačkice između slatkih guzica.

Janie je pozivljivo tresla stražnjicom dok je tražila njegov kurac unutar Neilovih hlačica. Nisam to mogao vidjeti jer joj je lice zaklanjalo pogled, ali način na koji je pomicala glavu prema njegovim preponama govorio mi je da ga sisa.

Odlučio sam se preseliti na mjesto s boljim pogledom. Držao sam penis u ruci dok sam brzo jurio prema sljedećem grmlju. Naravno da me nisu vidjeli; Vjerojatno sam mogao ušetati ravno na pristanište prije nego što je itko od njih postao svjestan da ih netko promatra. I dalje sam se skrivao iza nekog lišća, ali bio sam mnogo bliže nego prije i nisam trebao koristiti naočale da vidim kakve zločeste stvari rade.

Janieina usta rastegnuta su oko Neilovog penisa dok je udubljivala obraze kako bi ga sisala. Neil ju je uhvatio za kikice i nježno joj prislonio zdjelicu na lice. Gledao sam u čudu kako joj je jezik izašao da pleše svuda oko njegove glave i trupa. Činilo se da je vrlo iskusna u pušenju; Neil je glasno stenjao, a sline za podmazivanje nije nedostajalo. Volim neuredno i nemarno pušenje, pa je gledanje Janie kako se brine o mojoj zaposlenici bilo prilično uzbudljivo. Osjetila sam kako mi se sjeme miješa u jajima. Bože, kako sam želio da mi siše kurac!

Kako bih zadržala svoj vrhunac, usporila sam udarce. Jedva sam čekao da se počnu zajebavati. Misli su mi jurile s mogućim položajima u koje bi je Neil odveo; Morao sam se koncentrirati na svoje disanje kako bih ostao miran.Masirao sam palac preko spužvaste glavice svog penisa i obrisao malu količinu prozirne predsperme.

Moja zabava uživo nastavila je njihov prikaz. Neil je glasno zastenjao dok su Janieine punašne usne proždirale njegovu muškost. Odvela ga je sve do baze; nešto što sam vidio samo u pornografskim filmovima odraslih izvođača. bol price Profil joj je bio zadivljujući: oči razrezane ispod teških crnih trepavica, blago rumen na obrazu, elegantan nos s raširenim nosnicama i opuštena čeljust da se prilagodi njegovoj dužini. Sline su joj pobjegle iz usta dok je trpala što je više moguće njegovog kuraca u usta. Njegove su joj se stidne dlake očešale o nos i ona je ustuknula prigušivši refleks grčenja. Uputila mu je svoj megawatt osmijeh.

Janie se uspravila, ali je ostala na koljenima ispred njega i ponudila mu svoje sise. Neil je zgrabio svoj čvrsti član i nekoliko puta ga udario po njezinim mesnatim sisama. Razdvojila ih je i pustila ga da svoju koraljnoružičastu duguljicu provuče između njezinih dinja. Janie je čvrsto stisnula ruke s obje strane grudi i napravila duboku brazdu u kojoj je Neil uživao. Svaki put kad Slike neobrezanog penisa joj se zabio u prsa, ona bi spustila svoj lijepi ružičasti jezik kako bi prekrila glavić njegova kite. Sise su Planet hot hot teen bile tako velike; skrivali su veći dio njegove dužine od pogleda.

Lijeno sam gladio svoje glatko tijelo i držao jaja u svojoj nedominantnoj ruci, kad sam čuo šuštanje u grmlju na stazi iznad sebe. Sagnuo sam se potpuno na koljenima kad su se slijeva čuli koraci koji su se približavali. Pitao sam se tko će sada naletjeti na ovu seks emisiju?

"Počinjanje bez mene; trebao sam znati!" začuo se glas s moje lijeve strane.

Ipak se nisam usudio podići pogled jer bi me sigurno vidjeli. Prepoznao sam glas koji je pripadao Mikeu; začulo se Mama sin šuškanje. Njegova me uvodna rečenica stvarno zbunila. Je li sve ovo bilo planirano. Odjednom sam se osjećao kao osoba u krugu prijatelja koja nije pozvana na Super-Bowl zabavu. Poput one vanjske šale iznutra.Moj kurac je postao malo mlohav, ali nastavio sam gledati kako se odvija scena.

Janie je pustila silu na sise i pustila ih da skliznu s Neilovog bonera. Bili su obloženi vlagom i jahali su joj visoko na prsima, pokazujući ravno prema Mikeu dok je prilazio ljubavnicima. Ispod jedne ruke imao je jorgan.

"Zdravo slatkice!" pozvala ga je. Nije rekao ništa, samo je otkopčao letvu.

"Rekli smo da se nađemo u šest", objasnio je Neil, "samo sam je spremao za tebe, Mike." Nasmijao se i odmaknuo se. Mikeove se usne rašire i otkriju iskrivljeni smiješak.

"Onda sam trebao doći u pet, ha?"

Mike je izvukao svoj brzorastući tvrdi dio i zamahnuo njime u Janieino lice. Stavila je jednu ruku na genitalije oba muškarca i zagledala se u njihova lica. Obojica muškaraca imala su glupe izraze požude i čuđenja na svojim šalicama. Stručno je gladila svaki penis, naizmjenično tako da je povlačila Neilov dok je gurala Mikeov. Zatim je spustila usta prvo preko Mikeove glave kurca koja se brzo širila, a zatim preko Neilove. Jezik joj je jurnuo u brzim zmijolikim lizanjima i pomaknula je dvije šipke tako da su bile bliže jedna drugoj, gotovo se dodirujući. Na taj se način mogla lako kretati između dva velika klipa koji su je pumpali.

I moj penis je ponovno počeo punim pozdravom dok sam gledao kako moj novi sezonski radi dva komada pijetlova sigurnim prstima i delikatnim jezikom. Nakon što su oboje bili potpuno tvrdi, Janie je naizmjenično uvlačila svaki u grlo. Dok je duboko gutala jednu, njezina mala ruka bi radila preko trupa druge, trzajući, trzajući i masirajući. Svidio mi se način na koji joj je obraz izbočen, pun kurtine.

Zatim je učinila nešto što me iznenadilo; gurnula je obje glavice falusa tako da su se vrhovi dodirivali i istovremeno ih usisala u usta. Čin me zatekao nespremnog, ali me neobično uzbudio. imam svoj smeštaj Mama sin Činilo se da niti jednom od muškaraca to ne smeta, a ona ih je nastavila usluživati ​​u isto vrijeme ne trepnuvši trepavicom.Janieini obrazi su se udubili dok je snažno usisavala Nežno ću te jebati glave.

"Jebote, treba mi maca", požalio se Neil. "Puši mi već prokleto - skoro dvadeset minuta, i ne mogu više izdržati."

Mike se odmaknuo i zgrabio poplun koji je donio sa sobom iz kreveta. Raširio ju je na pristaništu i sva trojica su se popela na nju. Neil se ispružio na leđima, njegova erekcija stršila je ravno u zrak poput jarbola za zastavu. Rekao je nešto Janie što nisam razumjela, ali ona se nasmiješila i oplela mu u krilu, okrenuta prema meni i od njega. Polizala je ruku i prešla njome preko usana slatke pičke prije nego što je u šaci uhvatila Neilov kurac. Janie je spustila tijelo kad je pronašla pravo mjesto. Oba ljubavnika ispustiše čujni uzdah zadovoljstva.

Neil je držao Janie za bokove dok je savijala svoje mlado svježe tijelo preko njega. Čučala je na petama i zavalila se unatrag, pa su mu njezini kikice u boji jagoda visjele na licu. Nisam mogao odvojiti pogled od njezinih sisa koje su mahnito njihale. Ljuljali su se na njezinim prsima velikim kružnim pokretima dok ju je ševio odozdo. Bradavice su bile uspravne i crvene boje trešnje dok su plesale na vrhu masnih kuglica mesa.

Moja je ruka sama od sebe brzo trznula tijelo. Više pre-sperme skupljeno u oku mog penisa. Želio sam vidjeti njihov spoj izbliza, pa sam posegnuo za dalekozorom.

Kakav prizor. Dalekozor je uspio tako da sam bio samo tri stope od njihove veze. Janieina pička bila je doista zadivljujuća: većim dijelom obrijana, s malim pramenovima kovrčavih svijetlosmeđih stidnih stanica točno iznad proreza i debelih mesnatih vanjskih usana. Klitoris joj je bio rubin crven i stršio je prilično daleko od međunožja. Njezini mali unutarnji nabori uhvatili su ga dok je ulazio i izlazio iz njezine seksi mace.

Neil je čvrsto zgrabio Janie oko njezina struka i gurnuo se do balčaka tako da sam mogao vidjeti samo njezino debeljuškasto dijete kako se odmara iznad njegove vrećice za jaja. Zaplakala je od nelagodnog užitka i posegnula prema njihovom spoju kao da ju je boljelo.Spustila je tijelo na koljena, a njihovi su udarci bili kratki i hitri. Njezin sočan trbuščić blokirao mi je pogled, ali Neilova su jaja nastavila udarati o njezin svilenkasti brežuljak.

Nešto boje mesa zaklonilo mi je pogled kroz dalekozor. Maknula sam ih s očiju i ugledala Mikea, golog dolara, kako stoji ispred Janie. Njegovo tijelo potpuno je skrivalo njezino prekrasno lice, ali po načinu na koji je micao bokovima ispred nje znao sam da ga sisa dok je još i ševana. Ta me spoznaja skoro natjerala da svršim, ali sam se borio da ostanem pribran.

Odlučio sam prijeći na sljedeću skupinu lišća kako bih dobio bolji pogled. Kao i prije, brzo sam s rukama preko golih spolovila jurnuo bližem mjestu. Sada sam mogao više vidjeti akciju iz profila.

Mikeova glava se opustila unatrag od zadovoljstva dok ga je Janie ležerno sisala. Ruke su mu se podigle da pomiluju njezin lijepi obraz i nježni vrat, a zatim je zario prste u njezine opuštene pletenice. Mike je imao impresivan penis, puno veći od moga, i bila sam zapanjena koliko ga je Janie mogla odvesti niz svoje slatko grlo. Mjaukala je i grgotala dok ju je ševio u usta, samo se jednom zagrcnula dok je zurila u njega suznih očiju. Ispružio je ruku i obrisao nekoliko suza s njezina porculanskog obraza prije nego što je zadržao njezinu čeljust i vrat mirno kako bi joj se mogao jače zabiti u lice.

Nakon još nekoliko zamaha, Mike je prihvatio Janie ispod njezinih ruku i podigao je u svoje snažne ruke. Mazio ju je na sekundu prije nego što ju je spustio na poplun na ruke i koljena. Tijelo joj je zadrhtalo i treslo se zbog gubitka velikog predmeta iz njezine pičke za usisavanje. Neće dugo biti prazna, pomislio sam dok je Mike zauzimao položaj iza njezine predivne zlatne guzice.

Jednim sigurnim potezom, Mike je ispunio njezinu bolno praznu macu. Uzdahnula je s olakšanjem kao da se osjeća cjelovitom samo s plišanom pičkom. Mike je glasno zastenjao u znak zahvalnosti.

"Jebote, volim tvoju pičku, Janie!" grubo je uzviknuo.Gurnuo ju je na gornji dio leđa tako da joj je lice bilo ravno uz poplun, a dupe visoko u zraku. Izbezumljeno joj je pipao po guzici; pokušavajući opipati svaki kvadratni centimetar njezina trzavog mesa. Njegovi prsti su se zarili u njezinu pukotinu kako bi istražili njezin šupak, spustili se niz njezine ljupke mišićave noge do koljena i snažno joj uhvatili bokove dok se zabijao u nju. Janie je odgovorila jaukanjem i jaukanjem poput duha iz nekog jeftinog horora.

Neil se preselio do njezine prednje strane i pomilovao vlastitu osovinu samo nekoliko centimetara od njezina lica. Nije primijetila, jer joj je očajničko jebanje koje je primila od Mikea držalo čvrsto zatvorene oči i glavu zakopanu u pokrivač.