Seks u Britancima

Napomena autora: Ovo je moja prva poslana priča, stoga budite ljubazni. Cijenim sve konstruktivne povratne informacije. Nadam se da uživaš. Veliko hvala Snowbearu na stručnoj pomoći pri uređivanju.

Bila su samo dva automobila na glavnom parkiralištu kad sam stigao tog jutra, plava Honda Civic i zeleni Subaru outback. Obično pokušavam pogoditi, dok srećem ljude na stazi, koji je čiji auto. Nikada nisam imao priliku saznati jesam li u pravu, ali zanimljiva je vježba za okupirati misli tijekom izleta.

Obuo sam cipele za planinarenje, a zatim u ruksak dodao grickalice, vodu, pribor za prvu pomoć i uvijek prisutnu masku. Jedna od prednosti planinarenja u ovo vrijeme pandemije je ta što se većina ljudi drži razmaka od 6 stopa i nošenje maske nije potrebno 99% vremena na stazi.

Baš kad sam zaključavao auto, zaustavio se stari smeđi pick-up. Mladić je vozio, a njegova partnerica se prevrnula na klupu kao što smo svi željeli da naše djevojke učine u srednjoj školi. Krenuo sam prema stazi i osvrnuo se da vidim kako izlaze iz kamiona. Bio je u kasnim 20-ima, visok i mišićav, smeđe kose. Bila je sličnih godina, niža, plave kose, mršava i nosila je pripijenu majicu iz koje su joj se vidjele grudi. Bila je vrlo dobro obdarena. Neposredno prije nego što sam se okrenuo, zgrabila ga je za guzicu i on se sagnuo da je duboko poljubi. Osjećao sam se kao uljez, ali sam uživao u voajerskom aspektu svoje sreće.

Prešao sam na stazu i brzo je postala prava vježba. Staza se sastojala od korijenja drveća i gromada, ponekad je djelovala kao penjanje beskrajnim stubištem. Bilo je nekoliko ravnih točaka i na drugoj sam stao da odmorim svoje staro tijelo i dođem do daha. Samo ¾ milje unutra i trebalo mi je malo vode i nekoliko minuta da se oporavim. Otprilike u vrijeme kada sam bio spreman ponovno krenuti, došao je mladi par koji je krstario stazom.Prošli su pored mene, svaki od njih srdačno mi je rekao "Dobro jutro". Mlada žena je izbliza izgledala još privlačnije i barem sljedećih 5 minuta Priča o seksu lezbijka sam ih pratiti i diviti se pogledu na njezinu čvrstu zadnjicu.

Nešto o meni. Ja sam prilično fit gospodin, u ranim 60-ima koji voli planinariti. Seks u Britancima Uglavnom sam prebačen na sporo i postojano, ali iskreno uživam biti vani i u šumi. Često planinarim, a ovo mi je bila jedna od najdražih staza. S vrha se pružaju fantastični vidici, posebno po vedrom danu kakav je bio tog dana. Imam nekoliko prijatelja koji planinare, ali svi još uvijek imaju posao i djecu itd. Tako da često završim sam, kao što je bio slučaj u ovoj priči.

Otprilike na pola puta, želja za pišanjem postala je dovoljno jaka, da sam skrenuo sporednom stazom udesno. Otišao sam stotinjak metara do šipražja kukute, gdje me se ne bi vidjelo s glavne staze. Kad sam otvorio patentni zatvarač i počeo piškiti, čuo sam ženski glas kako govori: "Ima li koga. Je li staza ovuda. Sišla sam sa staze i okrenula se." Zatim bum, probila se kroz Hemlocks i suočila se sa mnom dok mi je kurac piškio u ravnomjernom potoku.

Pokušao sam se okrenuti a da ne popiškim po sebi, ali grane su me zakrčile. Čuo sam samo uzdah. Rekao sam, "Samo trenutak, mogu ti pomoći da se vratiš na stazu." Brzo sam zakopčao patentni zatvarač i podignuo pogled, da vidim fit stariju ženu, možda kasnih 40-ih ili ranih 50-ih, kako bulji u mene s pomalo smiješkom.

Rekla je: "Zovem se Gwen i izgubljena sam otprilike sat vremena, ali vjerojatno samo 5 minuta. Tako mi je drago što si odlučio piškiti ovdje."

Nasmijao sam se i rekao joj da je trag iza nas i rado ću joj pomoći pronaći put.

Vratili smo se do staze i nastavili pješačiti zajedno. Ispričala mi je da je ovo bio njen prvi put na ovoj određenoj stazi i da je prvi put samostalno planinarila. Njezine dvije djevojke obje su je ostavile noć prije, a ona je bila odlučna ne protratiti tako lijep dan.Objasnio sam kako su moji prijatelji planinari uglavnom bili prezauzeti da bi mi se pridružili tijekom tjedna, a ja sam često planinario sam.

Upali smo u ugodan ritam kako u tempu za planinarenje, tako iu razgovoru. Bilo je lako razgovarati s njom i bilo je lako gledati u nju. Bila je visoka otprilike 5 stopa i 2 inča sa smeđom kosom i zelenim očima koje su blistale kad bi se nasmiješila. Gwen je imala dobro zategnuto i skladno tijelo.

Njezina je majica pokazivala malo znoja oko njezinih lijepih grudi, a kratke hlače su joj bile uske oko stražnjice, što je bio pogled koji sam imao sljedećih sat vremena, dok smo se penjali stazom.

Nakratko smo se zaustavili, držeći distancu od 6 stopa. Nakon što je spremila naše grickalice i vodu, rekla je, "U redu, ti vodiš. Moj je red da buljim u tvoje dupe." Malo sam pocrvenio jer nisam znao da sam tako očigledan, ali sam se i nasmiješio na činjenicu da joj se sviđa moje dupe.

Mislim da nisam napravio više od petnaestak koraka u prednosti kad sam čuo: "Sranje!" Okrenuo sam se i vidio je ispruženu na tlu. Vidio sam da se Gwen spotaknula o korijen drveta i oderala koljeno. Vratio sam se do Gwen i pitao je li dobro.

"Da, samo posramljena i pomalo krvava", uzdahnula je.

Otvorio sam ruksak i izvadio pribor za prvu pomoć. Prije nego što sam mogao prići bliže, pitala je: "Hoćeš li, molim te, nositi svoju masku ako se približimo na manje od 6 stopa. Moja majka ima kompromitiran imunološki sustav, upravo je završila kemoterapiju i jako se trudim smanjiti svoju izloženost COVID-u. Provodim puno dana s njom dok ona nastavlja obnavljati svoju snagu."

Rekao sam: "Potpuno razumijem." i stavi masku prije nego što provjeri koljeno. Stavio sam kutiju prve pomoći na tlo pored Gwen dok je ona vadila masku iz džepa i stavljala je.

Otvorio sam kutiju prve pomoći i na vrhu je bilo pakiranje od 3 kondoma. Podignula je obrvu i upitala: "Za što je to prva pomoć?"

Malo sam zamuckivao, a zatim objasnio: "Bio sam izviđač i nastojim uvijek biti spreman.za sve što se može pojaviti ovdje u šumi."

Nasmijala se, na prekrasan zarazan način. Dobio sam alkoholnu maramicu da joj očistim koljeno. Mogao sam osjetiti da joj je koža iznimno glatka dok sam čistio krv. Stavio sam malo Neosporina i flaster, uživajući u luksuzu dodirivanja njezine noge. Pomogao sam joj da ustane i ponovno je upitao je li dobro.

Skakutala je na obje noge, duboko sagnula koljena i rekla: "U redu, idemo dalje."

Odgovorio sam s: "Ako budeš gledao u zemlju umjesto u moje dupe, možda se to više neće dogoditi." Glasno se nasmijala i gurnula me ispred sebe. sex-shop Mama sin Skinule su se maske i nastavili smo stazom.

Kad smo stigli na pola milje od vrha, bilo je nezgodno mjesto na kojem smo se morali popeti uz neke stijene ili hodati dugo ulijevo prije nego što se vratimo. Penjao sam se svojom uobičajenom rutom preko stijena, ali Gwen je na kraćoj strani i bilo je teško pronaći oslonce za ruke i noge koje bi mogla dosegnuti. Udvostručio sam se kako bih joj pomogao.

Prvo sam stavio masku i ona je učinila isto kad sam se približio. Ispružio sam ruku i zgrabio je za ruku da je povučem gore preko prve gromade. Odatle sam joj pokušao pokazati gdje je najbolje pronaći rukohvat za korištenje, ali bila je samo nekoliko centimetara preniska.

Izgledala je pomalo potišteno nakon višestrukih pokušaja, pa sam je pitao bi li mi dopustila da je poguram, a ona je brzo odgovorila: "Da, prijeđimo preko ovih glupih kamenja."

Upotrijebio sam obje ruke da zgrabim njezinu vrlo čvrstu zadnjicu i gurnem je prema gore dok nije mogla dosegnuti ručni držač. Moj um je otišao na vrlo zločesta mjesta dok sam se držao za njezine guzice. Gurnuo sam Gwen još jednom da se podigne nogom na sljedeću stijenu i ona se uspela na vrh dok sam je ja slijedio. Usmjerio sam Gwen desno od glavne staze. Bilo je lijepo ravno područje s 3 stijene za sjedenje. Tamo smo se odmorili nekoliko minuta jer je vrh bio udaljen samo laganom šetnjom.

Dok smo pravili pauzu za užinu i vodu, čuli smo čudan ritmičan zvuk šljapkanja.Dolazio je malo više s desne strane, pa se Gwen pomaknula u tom smjeru, nakrivivši glavu i pozorno osluškujući. Podigla se na malu gromadu i otpuzala naprijed do ruba. Vratila je masku i dala mi znak da joj priđem, dajući mi i znak za tišinu. Navukao sam masku za lice, popeo se i legao na gromadu pokraj nje dok je ona pokazivala dolje ispod nas. Gwen me desnom rukom obuhvatila oko struka.

Bio je šumarak s malim otvorom između tih stabala i stijena na koje smo ležali. Bilo je oko 20 stopa ispod nas i nevidljivo sa staze. Jedini pogled na ovu čistinu bio je s ove gromade. Točno ispod nas, mladi par koji sam ranije vidio bavio se ludim strastvenim seksom.

Mlada žena nije imala košulju i kratke hlače spuštene oko gležnjeva. Rukama se držala za drvo dok se on zabijao u nju straga. Zvukovi pljuskanja bili su puno glasniji na našem tajnom mjestu. Također smo mogli čuti njezino stenjanje, a njega kako gunđa sa svakim udarcem. Posegnuo je da zgrabi jednu od njezinih masivnih sisa dok se nastavljao kretati u ravnomjernom ritmu.

Činilo se da su nesvjesni bilo čega ili bilo koga u blizini. Stvarno sam uživao u predstavi i pogledao sam Gwen. Nije skidala pogled s para i u jednom sam trenutku vidio kako je oblizala usne.

Nakon nekoliko minuta, momak je ubrzao tempo, zabijajući se kurcem u djevojku sve jače i brže. Izašao bi gotovo skroz van, a zatim zabijao kitu natrag u njezinu svjetlucavu macu uz sve glasnije i glasnije šamare.

Molila je: "Nemoj još dolaziti, da se nisi usudio doći." Također je uspjela pomaknuti jednu ruku sa stabla i spustiti je među noge. Pretpostavljao sam da joj trljam klitoris, ali nismo bili pod pravim kutom da vidimo.

Malo su se klimali sa samo jednom rukom na stablu. Očito je bio blizu dolaska jer je nastavio brz i čvrst tempo. Uvukao se koliko je mogao u nju i ostao tamo, očito doživjevši orgazam.Guzica mu se trznula i mogli smo vidjeti nekoliko drhtaja po cijelom tijelu. Vikala je: "Ne još!" dok joj se ruka mahnito gurala između nogu.

Ispružio je ruku preko njezine i zapalio u skladu s njom. Njezino stenjanje se pojačalo i konačno je glasno izgovorila: "Da, Lil wanye svaka djevojka priča, OH DA!"

Gwen je pomaknula ruku malo niže i zgrabila me za stražnjicu. Pogledao sam i vidio da su joj oči još uvijek usredotočene na par dok mi je stiskala dupe. Mama sin dupla penetracija Gwen se nagnula prema meni i ne skidajući pogled s para šapnula je kroz masku: "Samo je pošteno, moraš mi osjetiti dupe."

Djevojka je na trenutak ustala kad su se odvojili i mogli smo vidjeti kako se njegov kurac ispuhuje dok je klizio iz nje. Spustila se na koljena na meko šumsko tlo i jednim pokretom uzela njegov cijeli kurac u usta. Podigao je glavu u ekstazi i otvorio oči da pogleda. ravno u nas. Gwen je dahtala i spuštala se niz stijenu nečujući se iz vida. Samo mi se nasmiješio i dao mi znak za tišinu. Čini se da su svi htjeli da šutim.

Skliznula sam sa stijene i zatekla Gwen kako se tiho hihoće. Rekla je da nikada prije nije gledala nekoga kako se seksa. Pitao sam što misli.

Obijala se rukom i rekla: "Vruće, vruće. Nisam shvaćala koliko sam se mogla okrenuti gledajući druge kako se seksaju."

Kad smo krenuli prema vrhu, nastavila mi je pričati o tome kako ju je muž ostavio prije 8 godina. Morala je odgajati njihovu kćer uglavnom sama budući da se njegova nova trofejna žena (ne prvoplasirana) nije baš slagala s djecom. Njezina je kći sada bila na koledžu, pa je Gwen bila sama i pokušavala izaći van i raditi više stvari.

"Poput planinarenja i gledanja mladih ljudi kako pare", upitala sam s posramljenim smiješkom.

Udarila me u ruku i rekla: "Da, planiram to učiniti tjednom rutinom. Misliš li da će nam nastupati svaki tjedan; kretenu!"

Oboje smo se nasmijali tome i krenuli u posljednju dionicu do vrha. Jako mi se svidio njezin smijeh.

Za tren smo na vrhu.Vrijeme je bilo savršeno s nekoliko pramčastih oblaka i pogled je bio spektakularan. Mogli smo vidjeti preko 100 milja u svakom smjeru. Sreli smo par žena koje su sjedile na kamenju i uživale u ručku. Razmijenili smo pozdrave i razgovarali o prekrasnom danu. Pretpostavio sam da su vlasnici Honde Civic, pa ako sam bio u pravu, Gwe je Subaru pripadao Gwen.

Usmjerio sam Gwen malo dalje od vrha do pogleda prema zapadu s velikom ravnom stijenom za sjedenje. Ostali smo udaljeni 6 stopa uživajući u svojim grickalicama, vodi i krajoliku. Pričala mi je o svojoj kćeri, a ja sam se hvalio svojom djecom kao i većina roditelja. Naš mali razgovor je prestao i sjedili smo zureći u planine i doline ispred sebe.

Gwen je zatim stavila masku i prišla pokraj mene. Također sam stavio masku i zagledao se u njezine prekrasne oči dok je klizila rukom oko mog struka.

Uzdahnula je i rekla: "Jako sam Intimnost vs seks napalila gledajući taj mladi par. U svom sam seksualnom životu dugotrajna suša. Bez BOB-a, mog dečka na baterije, ne bih imala nikakav seksualni život. Nadam se da imam nemojte pogrešno protumačiti vaše današnje očijukanje sa mnom i ne mogu vjerovati da to govorim, ali želim da izvadite svoju prvu pomoć i upotrijebite jedan od svojih kondoma za hitne slučajeve, gospodine izviđače."

Sagnuo sam se kako bih joj stavio ruku na bedro, stišćući je dok sam energično klimao glavom. "Znam savršeno mjesto", šapnula sam kroz masku.

Iskoprcali smo se, zgrabili ruksake i krenuli natrag niz stazu. Činilo se da joj se vrti u glavi od uzbuđenja i mogao sam osjetiti kako mi se kurac otvrdnjava samo pri pomisli na ono što je ispred nas. Na oštrom zavoju staze doslovno smo naletjeli na mladi par koji je dolazio uz stazu. Gwen ih nije gledala u oči, zadržavši pogled na svojim nogama. Srdačno sam im rekao "Zdravo" i razmijenio znakovite poglede s tipom. Nasmiješio se i kimnuo dok su nastavili prema vrhu.

Zgrabio sam Gwen za Wentworth Miller gol i poveo je na rijetko korištenu i pomalo zaraslu sporednu stazu oko područja kamenjara.Proveo sam nas kroz mnogo grana i niskog grmlja dok se nismo probili do čistine.

Cijela stvar s maskom je bolna i volio bih da sam mogao poljubiti Gwen u tom trenutku, ali poštovao sam njezine želje. Stajali smo oči u oči ili da kažem maska ​​uz masku. Njezine su mi oči govorile da se i ona osjeća isto. Prvi put smo se zagrlili. Dok se njezino tijelo uklapalo u moje, bio sam siguran da može osjetiti moju erekciju, koja je postala potpuno napunjena.

Pružila je ruku niz moja leđa, zgrabila me za guzicu kako bi približila naša tijela i ugurala se u moju erekciju. Volio sam osjetiti njezine grudi na mojim prsima. Skliznuo sam niz njezino tijelo da bih se spustio na koljena u meku šumsku smeđu čistine, a zatim podignuo jednu ruku da joj opipam grudi kroz majicu i grudnjak. Druga ruka pomaknula se iza Gwen da joj po drugi put obuhvati guzicu. Objema je rukama uhvatila donji dio svoje majice i povukla ga gore i preko glave, a zatim brzo skinula Pljuvanje divnog japanskog tinejdžera grudnjak i nježno ga položila na ruksak.

Podigao sam pogled i vidio savršen par grudi s velikom areolom i dugim tvrdim bradavicama koje strše prema meni moleći da ih ližem. Uspravivši se, spustio sam masku oko vrata i sagnuo se kako bih polizao njezinu lijevu dojku, dok sam ispružio ruku da pomilujem drugu. jebanje na šanku price Gwen je uzdahnula i uhvatila me za potiljak, privlačeći me bliže. Ispustila je malo oduševljenja iza maske dok su se moja usta zatvarala na njezinoj bradavici. Sisao sam, lizao i lagano zagrizao prije nego što sam pomaknuo usta na drugu dojku. Imao je jednako dobar okus i izmamio je vrlo Mama sin zvukove iza Gwenine maske.

Dok su moja usta istraživala i dražila Gwenine bradavice, spustio sam ruke do njezinih hlačica. Otkopčao sam joj remen, otkopčao gornji gumb i polako pomaknuo patentni zatvarač prema dolje. Zavukao sam ruku u njezine kratke hlače i samo je njezino donje rublje bilo između moje ruke i njezine mace. Mogao sam osjetiti njezinu vlažnost s vanjske strane slatkog plavog donjeg rublja.Vratila sam se na prvu dojku, ali Gwen mi je gurnula glavu aktivno govoreći mi što želi.

Pomogla mi je da spusti svoje kratke hlače do gležnjeva i skupile su se oko njezinih planinarskih cipela. Ponovno sam kleknuo i približio nos kako bih udahnuo njezino uzbuđenje. Ispružio sam ruku kako bih obuhvatio njezino dupe prije nego što sam podigao ruke do pojasa njezinog donjeg rublja i nježno ih povukao preko njezine slatke guze. Donje rublje također je skliznulo na njezine noge. Nagnuo sam se i polako joj polizao usne. Slatki azijski tinejdžeri slatki je i povukla moju glavu bliže svojoj iznimno mokroj vagini.

Jezikom sam popio tekućinu na njezinim usnama, prodirući dokle god je moj jezik mogao ići. Njezine stidne dlake škakljale su me po nosu. Polako sam lizao odozdo prema gore, uživajući u njezinu okusu i mirisu. Palčevima sam razdvojio njezine vanjske usne i isplazio jezik kako bih gurnuo što dublje u nju. Gwen je uzdisala, stenjala i počela teško disati kroz masku. Jezikom sam se probio do njezinog tvrdog klitorisa i kružio sam oko njega prije nego što sam ga snažno usisao u usta.

Dok sam snažno sisao njen klitoris, uvukao sam jedan prst u nju i skupio ga. Gwen me zgrabila za glavu povukavši me u svoju macu i uzviknula: "Da, upravo tu, nemoj stati." Gwen je započela niz slatkih malih škripa usred svog isprekidanog disanja. Došla je, natapajući mi lice svojim nektarom. Rukama je uhvatila moju glavu tolikom žestinom da sam se bojao da je ostavila otiske na mom tjemenu. Jezikom sam očistio sav sok koji sam mogao, iako mi je Gwen povukla glavu svaki put kad bih se približio njezinom izuzetno osjetljivom klitorisu.

"To je bilo fantastično, pogodio si sva prava mjesta. Nisam tako došla mnogo godina, hvala ti puno", dahtala je.

"Sa zadovoljstvom", odgovorila sam dok sam navlačila masku preko usta i nosa.

Gwen je brzo otkopčala svoje čizme i izašla iz njih i izula svoje slatko plavo donje rublje i planinarske hlače. Stajala je ispred mene, potpuno gola od maske do čarapa.Bio je to nebeski pogled, daleko bolji od pogleda s vrha. Nisam mogao vjerovati svojoj sreći, ali moje bijesno učvršćivanje me podsjetilo da je možda moj red. Gwen mi se nasmiješila. Barem mislim da se smiješila po načinu na koji su joj oči bile naborane iznad maske. Zgrabila me za ruku i ruksak dok me je vodila na drugu stranu čistine, blizu većih stabala.

Opet me zagrlila šapćući kroz masku: "Jesi li spremna za malo pažnje. Čini se da šator u tvojim kratkim hlačama to Gola devojka je dolje kako bi zgrabila moj kurac kroz kratke hlače, iscrtala obrise moje kite rukom i zazviždala. "Jedva čekam da ovo unesem u sebe. Molim te, izvadi svoj prvi pribor."

Mrzio sam se odmaknuti od njezine ruke koja je milovala pulsirajući penis kroz moju odjeću, ali sam prišao svom ruksaku i izvadio pribor za prvu pomoć da uzmem kondome. Avgust Ejms Mama sin Koračala je sa mnom i zgrabila mi kondom iz ruke, kleknuvši ispred mene.

Gwen mi je otkopčala kratke hlače prije nego što je povukla patentni zatvarač. Dok je povlačila moje kratke hlače prema dolje, moja erekcija je gurnula dalje prema van samo moje donje rublje koje ju je zadržavalo. Uhvatila me kroz pamučnu tkaninu, nježno istražujući cijelom dužinom moje kite.

Druga joj je ruka posegnula iza mene. Njezin se palac zakačio za moj pojas i kliznuo oko moga tijela. Povukla je pojas van i dolje preko moje bijesne erekcije. Mogao sam osjetiti hladniji zrak na svom izuzetno vrućem penisu.

Gwen je spustila svoju masku i poljubila kraj mog penisa natjeravši ga da se trza od uzbuđenja. Rukom je uhvatila moja jaja kad je otvorila usta i obuhvatila mi glavu. Bilo je tako prekrasno toplo i mokro. Vrtjela je jezikom okolo i okolo odašiljući mi drhtaje uz kralježnicu. Poskakivala se gore-dolje uzimajući svaki put oko pola mog penisa u usta. Da je nastavila tako brzo bih izgubio kontrolu.

Gwen je skinula usta s mog penisa i otvorila omot kondoma govoreći: "Znam da uživaš u ovome, ali trebam ovaj penis u sebi što prije!"

Odgovorio sam: "Tvoja želja je moja zapovijed".

Gwen je smotala kondom na moj penis, pazeći da vrh ima dovoljno mjesta. Zatim je ponovno umetnula moju kitu odjevenu u kondom u usta premazujući je slinom. Zatim je ustala i ponovno navukla masku dok se pomicala do istog stabla koje smo ranije vidjeli da par koristi.