Djevojka bljeska u podzemnoj

Jackie i Laurie sjedile su za stolom. Uzbuđeno su čavrljali o nečemu, ali ja to nisam mogao razabrati. Djevojački razgovor. Umjesto toga, pretvarao sam se da obraćam pozornost i igrao se svojom praznom bocom piva. Jackie bi s vremena na vrijeme uhvatila moj pogled i brzo se nasmiješila. Imala je nevjerojatne plave oči i savršene zube.

Razmišljao sam da uzmem još jedno pivo, ali umjesto toga sjedio sam i igrao se bocom. Okrenuo bih se na njegovu stranu, hvatajući ga prstom. Ponoviti. Brzo sam ga trznuo kad mi je nešto privuklo pozornost iza mene. Još je jedan gost napuštao zabavu, a ostalo ih je samo nekoliko. Boca koja se usporavala prestala se okretati.

"Ja sam!" rekla je Jackie uzbuđeno, pokazujući na bocu.

Prije nego što sam uspio reagirati, omotala je ruku iza mog vrata i pritisnula usne na moje. Osjetio sam kako mi njezin jezik dodiruje usta; nije ga gurnula unutra, već ga je pustila da ostane na mojim usnama, pozivajući me da je upoznam sa svojima. Pritisnuo sam svoj jezik o njezin, vrlo lagano vrh uz vrh; tamo su zaplesali na sekundu i mi smo se povukli.

"Hmmm. Lijepo", rekla je Laurie hihoćući se. "Nikad mi nisi rekao da se dobro ljubi."

Jackie je uzela bocu i zaigrano je zavrtjela.

Boca se polako prestala okretati. Pokazivao je na Laurie. Jackie nije oklijevala. Odšuljala se pokraj Laurie, ispružila ruku i stavila je oko struka. Pogledi im se na trenutak sretnu kako bi na trenutak procijenili mogu li doista nastaviti s poljupcem. Jackie je lagano nakrivila glavu i povukla otvorena usta prema Laurie.

Usne su im se svako malo spojile. Djevojka bljeska u podzemnoj Tek toliko da ih mala kapljica vlage spoji. Zadržali su se samo nekoliko sekundi, ali u tom trenutku kao da je vrijeme stalo. Zatim su se, uz lagani uzdah, razdvojili.

"To je bilo vruće!" izlanula sam.

"Ni meni nije loše", priznala je Jackie. Laurie se nasmiješila i pocrvenjela.

Kad je Laurie posegnula za bocom, Jackie ju je zgrabila za ruku i zaustavila je. "Mislim da bismo ovo trebali odvesti na neko privatnije mjesto." rekla je Jackie, zvučeći pomalo stidljivo. Ustala je i uhvatila svakog od nas za ruku, povevši nas niz hodnik. Laurie i ja slijedile smo je kao da je Pjesmarica.

Na trenutak smo zastali na vratima jazbine. Jackie je promolila glavu i pogledala oko sebe. Nije bilo nikoga unutra. Mali televizor u kutu slabo je osvjetljavao sobu pri ambijentalnom svjetlu. Ušli smo unutra.

Uslijedila je kratka tiha i gotovo neugodna tišina. Srce mi je ubrzano lupalo; Osjećao sam lupanje u prsima. Svatko od nas je znao što ćemo učiniti, a ipak smo zastali, ne znajući kako započeti.

Laurie je prekinula tišinu. "Ovo bi moglo biti zanimljivo." Posegnula je do naslonjača gdje su neki gosti bacili svoje jakne i podigla dugi svilenkasti crni šal. Laurie ga je senzualno provukla kroz prste, ponosno ga pokazujući. Jackie se nacerila.

Jackie je kliznula ispred mene i nježno me poljubila u vrat. Njezine su me vlažne usne zadrhtale. Podigla se i počela otkopčavati moju košulju, a zatim ju je ogulila s mene kao bananu. Spustila je majicu na pod i prešla rukom po mom trbuhu i prsima. Palčevima je nakratko pritisnula moje bradavice i jednim čistim pokretom povukla moju majicu preko moje glave i odbacila je.

– Vežimo ga. rekla je Jackie Laurie dok mi je nježno gurala ruke iza leđa. Osjećao sam kako Laurie omotava meku tkaninu oko mojih zapešća. Čvrsto ju je povukla izvijajući mi ruke unazad; zaboljelo je na sekundu. Laurie je učvrstila čvor na sigurno izvan dosega mojih prstiju. Bio sam potpuno prepušten njihovoj milosti.

Jackie je još uvijek bila okrenuta prema meni. Njezine su ruke milovale moja prsa. Čvrsto je uštipnula moje bradavice dok nisu bile uspravne, a zatim ih je nježno ugrizla i poljubila. Jackie je pustila ruke da odlutaju do mojih hlača, otkopčavajući remen i patentni zatvarač.Čvrstim trzajem poslala je moje hlače i bokserice na moje gležnjeve izlažući me njoj; čvrsta stijena i usmjerena ravno prema gore.

Te dvije žene počele su polako kružiti oko mene, promatrajući me od glave do pete. Laurie je pustila svoje prste da se vuku po mom trbuhu i leđima, lagano zarivajući nokte. Jackie je zastala iza tek toliko da me pljesne po guzici. stariji muškarac i mlad momak Obiteljske orgije Djevojke su se zahihotale na zvuk.

Jackie je kružila ispred mene. Njezine su oči buljile u mene, poput Privatna ženska masturbacija mačke koja vreba svoj plijen. Zastala je ispred mene i prošla prstima kroz kosu na mojim prsima. Zatim me uhvatila za struk i spustila se na koljena. Mogao sam vidjeti samo vrh njezine plave glave, ali sam mogao osjetiti njezina usta na svojim bedrima. Njezin je dah bio topao uz moja jaja, ali ih nije dotakla, umjesto toga koncentrirala se na osjetljiva mjesta na vrhu mojih nogu. Pulsirao sam od užitka.

Laurie je kleknula iza mene i poljubila me u stražnji dio nogu. Čvrsto mi je gnječila guzicu svakom rukom. I ona mi je ljubila bedra i noge, ostavljajući na miru najerotičnija područja. Zajedno su ludovali, a ja sam očajno stenjala. "Hajde. Hajde. Poljubi ga, uzmi me u usta!"

Jackie je podigla pogled prema meni, moja tvrdoća okrznula joj se o obraz. "Ne." I nastavila me ljubiti, pomaknuvši se do mog trbuščića. Laurie se kretala ispred mene, i poput Jackie, ljubila je i lizala moja bedra, zdjelicu i trbuščić. Mogao sam osjetiti njihov dah na svom kurcu i jajima, ali oni me tamo nisu htjeli dotaknuti.

Nakratko su zastali kako bi izmijenili poljubac, ne lagan kao prije, već dubok i gladan. Mogla sam vidjeti njihove jezike kako plešu zajedno. Ruke su jedno drugom povlačile gumbe na bluzi.

Izvlače se iz poljupca dovoljno dugo da se svuku. Laurie se izvlači iz svoje bluze, a zatim ustaje i spušta traperice. Nosi široku bijelu majicu bez grudnjaka ispod. Slagale su joj se čipkaste gaćice francuskog kroja. Dok je odbacivala traperice, počela me ljubiti i lizati po vratu odajući mi jezu po tijelu.

Jackie također, skida bluzu.Posegne iza sebe da otkopča grudnjak i odbaci ga u stranu. Otkopčava svoju mini jeans suknju, ali je ne spušta. Umjesto toga, ostala je na koljenima gledati Laurie i ja.

Tada je osjetim. Osjećam kako me dodiruje. Konačno. Dodirujući moj tvrdi kurac. Toliko sam uzbuđen da me njezini prsti tjeraju da trzam i pulsiram. Osjećam vrtoglavicu i slabost. Zatim njezina usta skliznu preko mene. Obiteljske orgije navijanje Topla i vlažna. Oči mi se zakolutaju i jedva stojim. Osjećam kako me vuku jaja. Osjećam kako liže ispod glavića mog penisa. To je moje omiljeno mjesto i tjera me da drhtim. Onda sam opet u njezinim ustima dok joj se glava njiše gore-dolje.

"Da!" Čujem Laurie: "Popuši kurac mom muškarcu. Da, popuši ga!" Zatim mi je gurnula jezik u uho. Čujem je kako tiho šapuće, "jebat ćeš je, jako ćeš je pojebati." Zatim mi ponovno poliže uho. Treperim od uzbuđenja.

Laurie se vraća na koljena kako bi je bolje pogledala. Pažljivo zuri u Jackie koja se kreće na meni. Jackie me izbacila iz usta i ponudila me Laurie. Laurie me uzela u ruku i nježno lizala po cijeloj dužini, počevši od jaja pa sve do vrha. Užitak je bio nepodnošljiv i duboko sam zastenjala. Laurie me nježno uzela u usta, a Jackie je kružila iza mene i grickala me po obrazima.

Ne mogu reći koliko je ovo trajalo. Mogle su proći sekunde, a čini se kao sati. Potpuno sam izgubio pojam o vremenu.

Jackie je ustala. Igrala se mojim bradavicama i ljubila me u potiljak. Mogao sam osjetiti kako se lagano ljulja, polako i ritmično gurajući kukove u mene. Koristila me da se pojebe u Laurieno lice, zabijajući zdjelicu u moju guzicu, nastavila je s polaganim, ali čvrstim zabadanjima.

"Jebem joj lice." šapnula mi je Jackie na Petak uveče svetla gola. "Koristim tvoj kurac da joj pojebem lice. Mmmmmmm. Želio sam je poševiti takoooo dugo." Njezino je guranje postalo brže i silovitije. Mogao sam vidjeti kako se Lauriena glava zabacuje Mariana Cordoba prici sa svakim pritiskom.

Ali baš kad sam mogao osjetiti kako mi se sperma gomila duboko u jajima, Jackie je zastala.Brzo je kružila oko mene i gurnula Laurie s moje kite te je prikovala leđima za pod. Jackie je držala Laurie jednom Djevojka bljeska u podzemnoj na prsima. Pogledi su im se sreli u gladnom pogledu.

Ne gledajući, Jackie je drugom rukom posegnula dolje kako bi zgrabila Lauriene gaćice za struk. Instinktivno, Laurie je podignula bokove dopuštajući gaćicama da joj lako skliznu preko bokova. Jackie je navukla gaćice preko jednog koljena i stopala, ostavljajući ih omotane oko drugog Lauriena gležnja. Raširila je Laurieno bedro koliko god je mogla i spustila lice između njih.