Gang bang seks isječci

Čudno kako melodija, određeni miris ili čak trenutak u filmu mogu izvući na površinu sjećanja koja su godinama bila skrivena. To se dogodilo ovdje. Dok sam to zapisivao, sjetio sam se više detalja, ali sam upotrijebio pretjerivanje, pa čak i malu invenciju da bih napravio potpuni narativ. To je nježno sjećanje na voajerizam, egzibicionizam i otkrivanje, a ne seks, barem ne za mene. Nadam se da ćete uživati.

Sve reference odnose se na osobe starije od osamnaest godina. Promijenjena su mnoga imena.

Moj partner Matt i ja smo ležali u krevetu i gledali film na Farma masti. Bio je to jedan od onih dovoljno loših da gledate misterije romantične komedije u kojima neće biti važno ako zadrijemate tu i tamo. Matt je radio upravo to. Glavni lik bio je u baru na terasi hotela negdje na Karibima. U pozadini su gosti hotela gledali modele na niskoj modnoj pisti kako pokazuju elegantnu večernju odjeću.

Možda sam i ja bio spreman odlutati, ali taj me prizor iznenada vratio u trenutak u mom životu o kojem se godinama nisam sjetio. Bio je treći tjedan lipnja, ispiti odrađeni, doviđenja srednjoj školi. Dvije moje prijateljice i ja Besplatni tranny radi muškarce smo na tjednom odmoru na Jamajci. Svi smo bili primljeni na sveučilišta po našem izboru i uskoro ćemo krenuti svaki svojim putem, počevši od jeseni.

Naše su obitelji oduvijek bile bliske, a putovanje je bilo poklon od roditelja za diplomu. Bio je to zapravo poklon u gotovini i naš je izbor bio da ga potrošimo na ovo putovanje. Dok sam provela neko vrijeme u ženskoj školi u Engleskoj; za Mary i Forum za zrele seks to bi bio prvi put odsustvovanje od kuće bez roditelja. Naši su roditelji mislili da ćemo zajedno čuvati jedni druge, a morali su prihvatiti da ćemo za tri mjeseca ionako svi letjeti u kokošinjac. U mom slučaju natrag u Europu. Naravno, svatko je od nas dobio po jedan savjet kako se kloniti nevolja.

Naše odabrano odredište bilo je malo odmaralište samo za odrasle u blizini zaljeva Runaway Bay, oko sat vremena vožnje od zračne luke Montego Bay duž sjeverne obale prema Ocho Riosu. Mislim da je od tada preuređen. Već je bio mrak kad smo stigli, ali topli povjetarac i mirisni mirisi koji su nas dočekali bili su nam dobrodošli. Dok smo jeli večeru, uzbuđeno smo razgovarali o stvarima koje želimo učiniti. Gang bang seks isječci Sutra bi bilo vrijeme za plažu, ali u jednom bismo trenutku željeli malo istražiti otok.

Jeli smo vani na jednom kraju velike. terase, pretpostavljam, koja je zatvarala beskonačni bazen. Na udaljenom kraju kraj benda ljudi su slušali pjevača i mali bend koji je izmjenjivao reggae i calypso favorite uključujući bezvremenske klasike Boba Marleya. Kad smo završili s jelom, gravitirali smo u tom smjeru i zaustavili se tek kad smo stigli do bara pored bazena. Stajali smo i slušali dok smo pijuckali koktele od žutih ptica. Osjetio sam da su ostali oduševljeni koliko i ja cjelokupnom atmosferom, blagim povjetarcem i zvukovima surfanja što zapljuskuje obalu. Pitao sam se što će moji roditelji misliti dok svaki od nas naruči drugu 'žutu pticu'. Postojao je slastan osjećaj zabranjenih užitaka. Kod kuće sam smjela popiti jednu čašu vina u posebnim prilikama.

Plesali smo zajedno u troje i ubrzo smo svi bili spremni krenuti prema našoj sobi s tri prilično uska kreveta za jednu osobu. Nakon uobičajenih priprema bili smo spremni za spavanje. Nije nam to bilo prvo 'prespavanje' pa razodijevanje nije bilo problem, a ja sam se gola uvukla među plahte kao što je inače praksa kad je vrijeme toplo. S blagim šumom stropnog ventilatora u mojim ušima, mislim da se uopće ne sjećam da sam zaspao.

◊-◊-◊-◊-◊

Probudio me zvuk tuša i Mary se pojavila umotana u svoj ručnik. Gledajući okolo vidio sam da se Kate poput mene upravo budi. Brzo se krećući, stigao sam do tuša dok je ona još shvaćala gdje smo.Dvadesetak minuta kasnije svi smo uživali u ukusnom doručku, a pola sata nakon toga uzeli smo ručnike i odnijeli torbe na plažu. Plaža nije bila osobito široka, ali lijepi mekani pijesak bio je dobar dok smo skidali japanke i uzimali ih. Sveukupno je bio dugačak možda stotinu i pedeset jardi. Sjećam se da je blizu kraja dominirala sportska oprema, a neki su gosti već bili zaokupljeni kanuima i daskama za jedrenje.

"Udaljeni kraj izgleda tiši", predložila je Kate i krenuli smo u tom smjeru. Upravo sam odlagao svoje stvari kad je rekla, "Plaža ide malo dalje, mogu vidjeti iza ovog drveća."

Ponovno sam uzeo svoju torbu dok su ona i Mary već prolazile kroz zavjesu morskog grožđa. Plaža iza bila je pusta. Protezalo se još sedamdesetak metara. Krenuli smo naprijed kad je Marija pokazala na znak; pisalo je 'neobavezna odjeća'. Svi smo se hihotali.

"Hajde", rekla je Kate. "ovdje nema nikoga, a ovo ionako izgleda kao najbolji dio plaže."

Koliko se sjećam, prilično smo se udaljili od morskog grožđa do otprilike polovice ovog dijela plaže prije nego što smo odložili ručnike. Skinuvši top i kratke hlače osjetila sam toplinu ranog sunca na tijelu u bikiniju. Kate i Mary učinile su isto, samo što Mary nije tu stala. Posegnula je iza sebe, odvezala gornji dio bikinija i spustila ga na ručnik. Nije od toga napravila predstavu; samo je to učinio kao da je to najprirodnija stvar na svijetu. Mislim da je Kate bila jednako iznenađena kao i ja, ali nijedno od nas nije ništa reklo kad je Mary izvadila kremu za sunčanje i počela je nanositi na ruke, grudi i trbuh Otečeno dno usta nego što se sagnula da obradi noge. Sjećam se da sam shvatio da su joj sise već lagano preplanule, možda je bila u solariju. Ne ja, uvijek sam slušao da ta mjesta mogu biti opasna.

Nisam mogao prestati gledati. sveštenik Priče o seksu Mislim, nisam 'les' ili tako nešto, ali izgledala je tako lijepo i imala je grudi za koje je trebalo umrijeti.Pretpostavljam da je 36 C, puna i zaobljena, ali čvrsto stoji bez potpore grudnjaka. Bio sam prilično zavidan. Mislim, sviđalo mi se moje tijelo, bila sam visoka i vitka, metar i deset, ali broj mog grudnjaka 34 A nije se promijenio od moje šesnaeste Priče o seksu. Moje su grudi bile okrugle i čvrste, ali ne pune kao njezine. U školi su me često nazivali 'pasulj' ili još gore. Sada su ljudi, barem moji prijatelji, govorili da više sličim manekenki.

"Ljubomoran?" upita Kate, "Jesam."

"Malo", rekoh, "nemaš razloga za brigu."

Kateine ​​grudi bile su veće i stvarno su ispunjavale gornji dio njenog bikinija, a bez potpore sa žicom malo su padale. Kao i ja, nanijela je kremu za sunčanje prije nego što smo izašli iz sobe. I Marija, ali ne na grudima. Mislim da se svugdje ponovo prijavila da ne bude previše očito.

"Ti si ta s figurom modela", odgovorila je Kate. To je svakako bilo bolje od 'beanpole'.

Svatko je odabrao ležaljku. Sjećam se da sam svoj povukao u sjenu suncobrana jer sam želio preplanuli ten, ali ne i izgorjeti. Iako je moja kosa prirodno jako tamnosmeđa, koža mi je blijeda i lako izgorim. Nešto kasnije bio sam duboko zadubljen u knjigu kad sam osjetio pokret ispred sebe. Podigavši ​​pogled, vidio sam par kako hoda ispred nas. Malo je mahnula i on je rekao: "Bok!" dok su nastavili još dvadesetak stopa. Nisam mogao a da ne gledam kako prostiru plahtu za plažu pored jednog od suncobrana i odlažu svoje torbe.

Odmah je navukla svoju haljinu preko glave i spustila donji dio bikinija niz noge, i eto je, posve gola. Očito ne prvi put, jer sam primijetio da je imala lijepu preplanulost i nije imala bore; možda joj je područje guzice bilo malo blijeđe, ali ne puno. Unatoč mojim sunčanim naočalama, bilo je prilično očito da gledam, pa sam otrgnuo pogled i vratio se na svoju knjigu. Okrenuo sam se na bok u tom smjeru s knjigom ispred sebe, dok je tip otkopčavao košulju i uredno je slagao na obližnjoj ležaljci.Pretpostavljam da su bili desetak godina stariji od nas, ili tek u tridesetima.

Namazao joj je kremu za sunčanje na leđa i dao joj tubu dok je otkopčavao remen i skidao kratke hlače, bez speeda, bez ičega. Pa, ne bih trebao ništa reći; Mislim, on je očito bio čovjek s uobičajenim dijelovima tijela, iako nisam imao nikakvog iskustva da takve stvari vidim uživo, da tako kažem. Nešto u meni se malo trznulo kad se počeo nanositi kremom za sunčanje. Dok su njih dvoje stajali i pomagali jedno drugom oko teško dostupnih dijelova, shvatio sam da su pogledi Mary i Kate bili jednako uprti kao i moj.

Žena je nešto šapnula muškarcu, on je pogledao prema nama i nasmijao se. Malo ga je drsko potapšala prije nego što je legla sa prednje strane. Malo mu je visio s tijela i pitao sam se je li normalne veličine. Ne sugeriram da je nužno bio veći nego što bi bilo normalno, samo u to vrijeme nisam imao mjerač kojim bih mogao proći. Pretpostavio sam da je bio oko četiri inča, malo bucmast, ali ne krut, nije ono što sam čuo da se opisuje kao 'tvrd'. Okrenuo se prema nama i mahnuo, a zatim sjeo pokraj nje i također se okrenuo na prednji dio. Pogledali smo se, mislim da smo svi bili žarko crveni od srama, ali barem smo Kate i ja imali sunčane naočale.

"Idem plivati", rekla je Mary. Odbacila je donji dio bikinija i gola se zaputila prema oceanu. Pogledao sam Kate i ona Tinejdžeri koji imaju seks pogledala mene i skinule smo bikinije, gornji dio i donji dio i slijedile Mary u ocean. Priče o seksu Boško Siti Sjećam se kako je oslobađajuće bilo osjetiti ocean na svojoj goloj koži. Do tada se nisam ni mršav umočio u bazen. Postojao je i onaj čudesan osjećaj nestašnosti. Sjećam se kako su valovi privlačili moju slamu stidnih dlaka dok sam ustao u vodi do struka. Bradavice su mi bile super tvrde stršale su cijeli centimetar ili više.Jesam li spomenula da su mi bradavice prirodno dugačke. Većinu su vremena gotovo pola inča, ali duplo više kad sam ozbiljno uzbuđen, što je izvor prave neugodnosti u toj dobi.

Sjećam se da sam uživao u čistoj seksipilnosti toga. Stajao sam pokraj para koji je sjedio i razgovarao. Pogledali su u našem smjeru i vidio sam kako je muškarac dvaput pogledao, zatim skrenuo pogled i zatim se osvrnuo dok je nešto govorio ženi. Minutu kasnije oboje su ustali i krenuli prema nama. Znao sam da je krenuo ravno prema meni, ali sam se okrenuo da pogledam van i gore preko oceana. Naravno, odakle je dolazio i dalje bi imao prekrasan pogled na moje uspravne bradavice.

Nikad prije nisam iskusio uzbuđenje egzibicionista. Okrenuo sam se kad sam osjetio njegovo približavanje. Voda mu je bila do bedara i lako sam mogla vidjeti kakav su učinak moje bradavice imale na njega. Penis mu je stršao vodoravno uz tijelo. Vidio sam njegovu ženu ili djevojku ili što god da je također primijećena. Iako sam još uvijek imao sunčane naočale, vidjela je moj pogled u njenom smjeru i nasmijala se. Zatim je počela razgovarati s Kate i Mary.

"Bok, ja sam David", rekao je čovjek ispruživši ruku dok mu je razina vode dosezala do struka.

"Zdravo, ja sam Liddy", odgovorila sam i iz nekog razloga skinula sunčane naočale u istom trenutku kad sam pogledala dolje i vidjela vrh znate već čega kako viri iznad vode. Odmah sam podigao pogled i ponovno ih obuo. Glupa pogreška, da sam ih zadržao, mogao sam baciti pogled, a da fokus mog pogleda nije toliko očit. Nisam ga prije vidio tako blizu i bio sam fasciniran.

"Jesi li tek stigao. Nisam te prije vidio."

"Da, stigli smo jučer navečer. Sudeći po vašem tenu, ovdje ste već neko vrijeme."

"Nešto više od tjedan dana, ali živimo prilično nudističkim načinom života. Moja me je supruga potaknula prije šest godina. Članovi smo lokalnog sunčanog kluba i idemo u odmarališta kao što je ovo kad god možemo."

Dok je on pričao, ja sam se postupno kretala prema obali.Naravno, kretao se sa mnom i voilà njegova je erekcija bila čista od vode. Sada mora biti bliže šest inča dužine. Nisam bila sigurna je li potpuno uspravan, ali mora biti blizu jer je bio usmjeren prema gore pomalo poput crteža u Sex Edu. Bio sam toga vrlo svjestan i pokušavao sam ne zuriti. Od toga sam se naježio ili tako nešto. Činilo se da toga nije svjestan ili nije bio nimalo svjestan, jer smo nastavili razgovarati dok su nam se pridružile Mary, Kate i njegova žena, koja se zvala Ronnie.

"Čini se da zabavljate ovu mladu damu", rekla je. Zapravo sam se nasmijala, a on je izgledao zbunjeno. Ronnie je pokazao na njegovu erekciju, a on se nacerio i pocrvenio, ali samo nakratko.

"Ako idu na nudističke plaže, siguran sam da su već vidjeli jednu. Nisam ja kriv što toliko golih ljepotica ima takav učinak na mene."

"U njihovim godinama sumnjam da to čine. Osim toga većina muškaraca na nudističkim plažama izgleda savršeno sposobna zadržati hladnokrvnost. Zašto ne priznaš da si samo pretjerano seksiran."

"Pa, dame, ispričavam se ako vas vrijeđa, ali uvjeravam vas da ne mogu puno učiniti."

"Ispričajte nas", reče Ronnie, "imam lijek koji će dobro djelovati barem neko vrijeme."

Dok ga je primila za ruku i odvela ga od nas u dublju vodu. Kad sam počeo plivati, pitao sam se što je htjela reći. Dobar sam plivač i ubrzo sam se prilično udaljio od obale. Kad sam se okrenuo, pogledao sam oko sebe i vidio Ronnieja i Davida zajedno u vodi na drugom kraju plaže. Upravo sam Ishrana za tinejdžere mahnuti kad je peni pao. Radili su to u oceanu. Njezine su noge bile oko njegova struka, a on joj je držao ramena i oboje su se snažno kretali. Dredd price Izgledalo je nevjerojatno i pronašla sam ruku kako traži moj klitoris dok sam gazila vodu i pretvarala se da ne gledam. Ne znam koliko su dugo radili na tome. Isplivao sam prilično dugo i ne osobito brzo, ali ubrzo je bilo gotovo, a oni su se odvojili i malo plivali uokolo dok sam ja ležerno plivao natrag prema svojoj ležaljci.

"Jesi li vidio to?" Sjećam se da sam rekao.

"Naravno," rekla je Mary, "Jebali su se u oceanu, jebeno super!" Imala je naviku ponekad biti prilično gruba. Uvijek je bila sramežljiva oko toga je li još uvijek djevica. Kate i ja svakako jesmo, ali znao sam da je Mary sklona avanturama i da poznaje puno više dječaka.

Njezin je lijek sigurno djelovao. Kad su izronili iz oceana deset minuta kasnije, Davidov je penis bio upola manji od prijašnje duljine i obujma, manji nego kad sam ga prvi put vidio. Više onako kako sam oduvijek očekivao da će izgledati, iako sam intelektualno znao za erekcije i nije me zbunilo ono što vidim. Sjedili smo i čitali kad je Ronnie došao.

"Ispričavam se ako smo vas osramotili. Vjerojatno nije ono što ste očekivali, ali to je zaista jedini način. Molim vas, nemojte podnositi žalbu."

"Nije problem", rekla je Mary koja je uvijek prva govorila umjesto nas, "Savršeno prirodno.nadam se da ste i vi uživali?" dodala je sa smiješkom.

Ronnie se samo nasmiješila, ali se nije obvezala.

◊-◊-◊-◊-◊

Za sebe, nisam mogao vjerovati što se sve već dogodilo našeg prvog jutra od mog golog izlaska, nešto što nisam očekivao, do naših susjeda nudista koji su se brčkali (da se pristojno izrazim) u oceanu. Vrativši se u hotel, svi smo se istuširali pored bazena prije ručka. Dok smo jeli naše klupske sendviče i pili Red Stripe, razgovarali smo o našem jutru i drugim stvarima. Ispostavilo se da se Mary prilično često sunčala u toplesu, a ponekad i gola kod kuće u njihovom dvorištu.

"Gola sam samo kad znam da su moji roditelji vani nekoliko sati. Vrlo je privatno i ne smeta im što sam u toplesu, ali moj tata bi poludio kad bi me zatekao golu, pogotovo dok plivam u bazenu."

Mogla sam zamisliti. Moji bi poludjeli na pomisao da bih čak i ovdje dolje mogla biti u toplesu ili sam barem tako mislila u to vrijeme. Koliko sam tek trebao otkriti!

Sjećam se da se tog prvog poslijepodneva pojavilo još nekoliko gostiju koji su se smjestili oko sedamdesetak metara 'neobavezne' plaže. Većina se razgolitila, iako su dvije žene odlučile samo skinuti majice.Jedan muškarac od četrdesetak godina odjeven u majicu kratkih rukava i kratke hlače hodao je gore-dolje cijelom dužinom ovog dijela plaže dva puta, zadržavajući se pred golim ženama prije nego što se konačno vratio na drugu plažu.

"Perverznjak!" rekla je Kate, izražavajući ono što su sve žene sigurno mislile.

Ronnie je došao i rekao nam istu stvar. Ona i David stigli su nedugo prije dolaska muškarca. Sudeći po Davidovu stanju, mislim da ga je sigurno legla u krevet prije nego što mu je dopustila da izađe. Moram reći da je pozitivno blistala pa mislim da je i njoj to moralo biti vrlo zadovoljavajuće.

Svi su se jako lijepo ponašali, bilo je dosta golotinje, ali bez erekcije ili drugih očitih maramica, kako bi rekla moja baka ('to jest, maramica'; ne mogu je zamisliti da kaže 'erekcije'). Kasnije smo u kupaćim kostimima otišli na kupanje u hotelski bazen i popili pivo prije nego što smo otišli u sobu. Sjećam se da smo nakon tuširanja jedno drugome pregledavali tijela i pronašli samo nekoliko blago crvenih mrlja. To je bilo ohrabrujuće s obzirom na to koliko smo dugo bili goli. Nakon toga mislim da smo isprobali ostale kupaće kostime koje smo ponijeli.

"Moraš se obrijati", rekla je Kate. Pogledao sam dolje i vidio što je htjela reći. Nije to bio bikini, bio je to moj novi svijetloplavi jednodijelni, visokog francuskog izreza na bedru; materijal na međunožju jedva prekriva moju vulvu. Pramenovi moje tamnosmeđe kose vidjeli su se s obje strane.

"Upa!" rekla sam. Samo sam škarama skraćivao to područje i to sam rekao.

"Ja ću ti pomoći." rekla je Kate i dao sam joj svoju britvu dok je donosila gel za brijanje. Ipak brijem noge i pazuhe. Malo ju je škakljalo dok je silazila niz strane.

"Ne previše. egzotično iskustvo Priče o seksu Ne želim punog Brazilca."

Ostavila je široku traku koja je pokrivala moje grlo i pažljivo brijala moje usne od klitorisa do između nogu. Dok je to činila, pokušao sam sebi odvratiti pozornost rekavši: Zgodna meksička tinejdžerka je smiješno ime."

"To je skraćenica od Veronica, ti duffus!" odgovorila je Mary, dok je Kate jednom rukom držala moje usne razdvojene, a drugom prelazila britvicom, osjetila sam lagani grč u preponama, a bradavice su mi se ukočile.

"Uživaš li u ovome?" I ona je toga bila svjesna.

"Nisam 'Les', ne!" rekla sam. Samo se nasmijala.

"Nitko nije rekao da jesi, ali nisi ni mrtav. Napalio bih se da itko ovo radi za mene."

Sjećam se da me je osjećaj pomicanja britve po mojim stidnim usnama prilično uzbuđivao i sjećam se da me natjerala da se okrenem kako bi mogla provjeriti ima li dlačica u mojoj guzici. Kad je završila, očistila me toplom krpom za lice i zatim utrljala malo poslije sunčanja na svježe obrijano područje. Kunem se da se namjerno igrala mojim klitorisom dok ga je nanosila. Šokirala me poljubivši me dolje prije nego što je skočila na noge.

"Sve gotovo!" rekla je i nasmijala Muški prstenovi za penis. Lagano je prešla prstima preko mojih bradavica tvrdih poput kamena i ustala.

Oko sedam smo odlučili da je vrijeme da idemo jesti. Uzeli smo još piva i našli stol. Postojao je samo jedan restoran smješten na velikoj terasi, naš stol je bio na strani oceana i pili smo piva polako dok smo gledali kako sunce zalazi u ocean i tama okružuje jarko osvijetljenu terasu.

Sjećam se da je jelovnik sadržavao neke prilično standardne opcije za međunarodne okuse, uglavnom sjevernoameričke ili latinoameričke, ali i neke karipske specijalitete i kuharove dnevne specijalitete. Ne mogu reći što smo naručili, ali sjećam se da smo dok smo jeli bili počašćeni mađioničarskom predstavom. Već sam se osjećao kao kod kuće iako nam je Najdeblji dupe na svetu bila tek druga večer. Upravo smo naručili desert kad je upraviteljica prišla našem stolu.

“Mogu li vam se pridružiti na trenutak?” Dok nam se obraćala, činilo se da uglavnom gleda u mene. Svi smo kimnuli, a Kate je izvukla stolicu za nju i predstavili smo se.

"Zovem se Yvonne i moj suprug, Roberto, i ja smo upravitelji ovog hotelskog resorta", opet smo svi kimnuli, "Nadamo se da uživate u boravku."

Rekli smo da jesmo, a onda je rekla, "Mi.moram te zamoliti za uslugu." Svi smo je gledali sa sve većom znatiželjom, "Pa, stvarno ti. Lidia, je li?"

"Samo Liddy", rekao sam, "To je nadimak, moji inicijali su L D."

Sjećam se da su druge dvije gledale u mene dok sam ja gledao u Yvonne, pokušavajući zamisliti što bi mogla željeti od mene.

"Dogovorili smo modnu reviju na kojoj će biti prikazane kreacije nekih naših domaćih dizajnera i ."

Prije nego što je stigla dalje, Kate i Mary prasnule su u smijeh. Yvonne je očito bila iznenađena.