Hot gole bbw

Putovao sam sa suprugom i djecom sporednom autocestom u Sjevernoj Karolini 1980-ih. Bilo je blizu ponoći i svi su spavali osim mene. Moj problem je bio u tome što sam bio napaljen i masirao sam penis i jaja po nogavicama svojih kratkih hlača i natjerao sam se na erekciju do te mjere da mi je trebalo olakšanje.

Kad sam vidio zeleni znak koji je najavljivao odmorište ispred sebe, brzo sam odlučio da ću ući i ući u muški WC i na brzinu izdrkati kako bih dobio olakšanje koje sam tražio.

Kad sam se zaustavio na parkiralištu, na parkiralištu je bio parkiran samo jedan automobil i polukamion s prikolicom. ugasio paljenje, moja žena i djeca su ostali spavati. Otvorio sam vrata i osjetio sparnu ljetnu vrućinu Caroline dok Eksplodirala je potražnja za čarapama se penjao stazom prema malenom toaletu. Kad sam ušao unutra, odmah sam vidio umivaonik, pored zauzetog pisoara, pored zatvorenog WC-a.

Strpljivo sam čekala dok se činilo da stariji gospodin završava s pisoarom. Stajao sam iza njega uza zid i mogao sam vidjeti da postoji "slavna rupa" i mogao sam vidjeti dašak dima koji je izlazio iz četvrtine velike rupe kad je stariji gospodin za pisoarom počeo otvarati zatvarač. Tada sam shvatio da sam prekinuo situaciju između starijeg gospodina za pisoarom i onoga tko je bio na WC-u i puhao dim cigarete kroz slavnu rupu.

Stariji je muškarac zakopčao patentni zatvarač i okrenuo se prema meni s osmijehom te prišao umivaoniku dok sam ja prilazila pisoaru i otvorila patentni zatvarač. Mogao sam čuti vodu kako teče u umivaoniku kad sam posegnuo u svoje kratke hlače i izvukao svoj debeli, polu-uspravljeni i savršeno obrezani penis i povukao svoju nisko obješenu skrotalnu vrećicu tako da je i ona bila potpuno izložena pogledu mog susjeda u susjedstvu sjedi na wc školjki. College fuck fest party sam sigurna da viri kroz rupicu slave i žudi za mojim glatkim i uspravnim penisom i napuhanom skrotalnom vrećicom, potpuno izloženom pogledu ovog stranca.

Brzo sam postao potpuno uspravan kako je moje seksualno uzbuđenje raslo. S moje lijeve strane bio je muškarac koji je bio 30 godina stariji od mene, koji se zadržao kraj sudopera i pogledavao kako bi zavirio u moju opremu. S moje desne strane, virio je kroz rupu slave bio je još jedan potpuni stranac, koji je virio kroz rupu slave.

Pogledao sam dolje i primijetio ruku ispod zida WC školjke, dajući mi znak koji sam shvatio kao ajde. Bacio sam pogled prema umivaoniku i starijem djedu i zakoračio natrag prema vratima WC-a. Vrata su se otvorila i jedna ruka je ispružila ruku i počela milovati moj ukočeni član dug kao crijevo.

Odmah sam otkopčao kratke hlače i spustio donje rublje i kratke hlače do gležnjeva. Stajala sam potpuno gola, sa svojim tvrdo preplanulim tijelom, pred potpunim strancem koji je kleknuo i usisao moju debelu ukočenu erekciju, te ju progutao niz svoje grlo.

Bacio sam pogled na starijeg muškarca koji je sada otvorio svoje hlače i otvoreno masturbirao vlastitu debelu i glatku erekciju. Bila sam zadivljena što se glatka koža bez mrlja njegovog dugog Prvi put debelog penisa toliko razlikuje od njegovih izboranih ruku. Njegova pozornost bila je usmjerena na muškarca koji je sisao moj vlastiti penis.

Nisam namjeravao još dugo izdržati. Nikad u životu nisam osjetio nešto tako izvrsno. Ovaj stranac točno je znao kako zadovoljiti drugog muškarca.

Dok sam osjećala kako mi orgazam raste duboko u crijevima, bacila sam pogled i vidjela starijeg gospodina kako mi prilazi i nudi mi svoj natečeni penis. Instinktivno sam posegnuo prema dolje i počeo masturbirati njegovu dugu debelu erekciju dok je moj vlastiti orgazam ključao i eruptirao niz grlo obožavateljice mog penisa.

Glasno sam zastenjala i zgrčila mu usta, a moja topla glatka gizma ispunila mu je usta.

Stranac je dopustio da mu moj debeli penis isklizne iz usta i povukao se natrag u svoju pregradu dok sam se ja okrenula prema starijem muškarcu sa svoje lijeve strane, kleknula i uzela njegov debeli penis u usta da ga sisam do orgazma i mazim ga njegova niska vreća za mošnje.Njegovo zapetljano stidno grmlje bilo je mješavina smeđih i sijedih dlačica.

Stavio je ruku iza moje glave i nježno me držao dok je ritmički pilio svoj veličanstveni, dugački član u moja usta i iz njega. Hot gole bbw Prešla sam jezikom oko ruba njegova glavića, kušajući i gutajući njegovu dragocjenu slanu pretspermu. Bez upozorenja je zastenjao da dolazi i čvrsto mi je držao glavu dok je gurao naprijed, trenutno mi je zapušio dok mi je vrh njegovog natečenog glavića pritiskao stražnji dio grla. Njegova sperma ispunila mi je usta i počela sam gutati njegovu spermu. Bio je tako dobar osjećaj ugađati starijem muškarcu za kojeg sam bila sigurna da treba moju pozornost na njegov izvanredni penis koji bi inače otišao u nepovrat.