Ženske cipele za latino ples

Kad je Robin imala samo godinu dana, ostavila sam svog muža Clivea. Sve je postalo previše za podnijeti. Njegovo maltretiranje, njegovi pokušaji psihološke manipulacije i kontrole, njegova izmišljena želja da gleda kako me siluju i njegov prezir prema meni kao ženi, mučili su me do te mjere da to više nisam mogla tolerirati.

U godinama koje su uslijedile, kada je Robin krenuo u školu, vratila sam se poslu za koji sam se školovala za logopeda. Ovo je dobro plaćen posao i mogao sam birati koliko ću sati raditi. Moj glavni fokus uvijek je bio Robin.

Obranila sam se mnogim pristupima muškaraca u godinama nakon što sam napustila Clivea, a kako su mi rekli da sam privlačna žena, bilo je dosta toga za učiniti. Imala sam svoje potrebe, uključujući svoje seksualne potrebe, ali nisam željela "živjeti kod ujaka" za Robina, i iako sam se, dok je još bio mlad, spetljala s nekoliko muškaraca, uvijek se činilo da je završilo zahtjevima na koje nisam bila spremna upoznati.

Tako da sam, osim masturbiranja, živjela životom gotovo jednako čednim kao časna sestra.

Pokušao sam nadoknaditi nedostatak muškog uzora u Robinovu životu, radeći ono što smo nazvali "avanturizam". Ako ništa drugo, ova me aktivnost održala u dobroj formi.

Naše pustolovine su počele kada je Robin još bio sasvim mali. Počeli smo tako što smo jednostavno izlazili u šetnju okolo gdje smo živjeli. Istaknuo bih različite vrste drveća i ptica koje smo vidjeli. Odatle smo napredovali do planinarenja po brdima koja okružuju naš grad. Kad je Robin ušao u tinejdžerske godine, otkrili smo da postoji lanac YHA hostela preko brda koji su omogućili više od tjedan dana pješačenja duž staze koja se proteže preko brda.

Jedno vrijeme sam bio u iskušenju da kupim kamp prikolicu kako bismo proširili naš domet, ali umjesto toga odlučio sam se za šator. Od tada smo odlazili u avanture kad god smo oboje imali slobodnog vremena, a vrijeme je dopuštalo. Zapravo, ponekad smo krivo izračunali vrijeme i uspjeli smo se smočiti ili nam je šator zamalo odletio.

Činilo se da Robin napreduje u našim avanturama – mislim da oboje jesmo – i neprestano me pritiskao da se upustim u još jednu.

U početku smo dijelili istu duplu vreću za spavanje, ali kad sam shvatio njegovo spolno sazrijevanje, zaključio sam da su potrebne posebne vreće. Ako su noći bile tople, često bismo goli ušli u vreću za spavanje, a bilo je trenutaka kada mi se uz njegovu blizinu činilo da osjećam nešto što je izgledalo kao erekcija koja me pritiska.

Nije da sam osjećala odbojnost prema njegovom seksualnom uzbuđenju, razumjela sam to predobro. Nadam se da vidite da tada godinama nisam imala seksualne odnose, a iako je moje odricanje bilo dobrovoljno, to ne znači da više ne želim seksualnu intimu, naprotiv.

Dakle, priznajem vam da me do spavanja u posebnoj vreći za spavanje dovela koliko moja reakcija na Robinovo seksualno uzbuđenje pri fizičkom kontaktu sa mnom, a ne njegova erekcija sama po sebi. Nježni pritisak njegove muškosti na moje tijelo izazvao je lupanje u mom klitorisu i ispuštanje vaginalnog lubrikanta.

Vidio sam opasnost i poduzeo korake za koje sam smatrao da su potrebni, ali možda su ti koraci trebali biti radikalniji. Možda sam predložio zasebne šatore ili čak potpuno zaustavio kampiranje, ali nisam uspio ni jedno ni drugo. Pješačenje i dijeljenje bili su previše dio naših života, a prestati s tim tada mi nije bilo ni na kraj pameti.

Vidiš, Robin i ja smo bili jako bliski. Bili smo sigurni u ljubav jedno drugoga. Znala sam da ćemo jednog dana, možda kad bude morao otići zbog posla ili kad se uozbilji s djevojkom i oženio, trebali biti razdvojeni, ali u međuvremenu sam cijenila svaki trenutak s njim.

Kad je bio mali, sjedio mi je u krilu i govorio: "Volim te mama, a kad porastem, oženit ću te." Kad je odrastao, znakovi njegove ljubavi još su bili prisutni, a gledajući sada unatrag, gotovo bi se moglo reći da je to bilo udvaranje.

Budući da sam bio dobro financijski nagrađen, mogao sam biti liberalan što se tiče njegovog džeparca. Ženske cipele za latino ples Dok je bio u srednjoj školi, imao je posao nekoliko sati tjedno. Uštedio je svoj novac i onda me želi izvesti na večeru u skupi restoran. Ja bih protestirao, a on bi se izjasnio. Uvijek smo završili odlaskom u restoran, a često je to bila večera uz šampanjac i svijeće. Sljedećih sam tjedana morao pronaći tajne načine da nadomjestim novac koji je potrošio.

Čak i kao sasvim mlad Robin bi se prilično iznervirao kad bi me vidio kako s nekim muškarcem razgovaram prijateljski. Mislila sam da bi to moglo nestati kako bude rastao, ali naprotiv, postao je još posesivniji prema meni.

Vidio sam sve ovo i čak sam mislio da razumijem, ali nisam vidio stvarnu opasnost koja je vrebala ispod. Rekla sam si da njegova privrženost meni proizlazi iz njegove nesigurnosti što ima samo jednog roditelja. Nije imao ni baku i djeda, a kako sam ja jedinac, nedostajalo je tetaka i stričeva. Osim nekih prijatelja, bili smo jako sami.

Dok sada razmišljam unatrag, vidim koje sam smicalice usvojio kako bih sebe zavarao o tome što se događa. "To je samo sinovljeva ljubav prema majci." Čak sam i svoje prepoznavanje njegovog seksualnog uzbuđenja u kontaktu sa mnom otpisala kao: "Samo faza odrastanja kroz koju prolazi." Istina je bila da nisam želio priznati da je to bilo više od ovih stvari.

Kriza je nastupila kad je Robin bio dvije godine studija. Nadao se da će slijediti moj primjer i postati logoped. Čak smo razgovarali o osnivanju zajedničke prakse kad se kvalificirao.

Bio je to sveučilišni odmor u polusemestru i odlučili smo se za izlet na otok u blizini obale. Odvezli smo se do trajekta i ostavili auto na trajektnom parkiralištu. Dolaskom na otok krenuli smo na pješačenje do Frenchman's Baya koje je uključivalo pješačenje od sjeverne strane otoka do njegove južne obale.

Trebalo nam je tri dana da stignemo do zaljeva, usput smo kampirali u šatoru.Uvala se rijetko posjećuje, jedini način da se uđe je pješice, tako da smo imali mjesto za sebe. Gledajući plažu u oba smjera, dokle god pogled seže nije se vidjela živa duša. Vrijeme je bilo izvrsno, a mi smo podigli šator odmah iza plaže u zaljevu.

Plivali smo, izležavali se na plaži, kratko šetali kroz šikaru iza zaljeva i isprobavali pecanje na strunu, ali bez uspjeha.

Donijeli smo zalihe za procijenjena tri dana, tako da je naš sljedeći potez trebao biti jedan značajan grad na otoku, Princess Town.

Drugi dan se dogodio “Događaj”, kako sam ga od tada nazvao. Bio je vreo vruć dan i proveli smo mnogo vremena plivajući, a zatim ležeći u hladu koji smo mogli naći. Bili smo oskudno odjeveni, što je bilo razumljivo s obzirom na vrućinu i stalno kupanje u moru.

Tijekom dana primijetio sam kako Robin bulji u mene više nego inače. Također sam vidio ponovljene erekcije, a pogled na njih imao je svoje posljedice na mene. Lupkanje u mom klitorisu postalo je gotovo bolno, a tanki komad tkanine koji je prošao preko mojeg rascjepa postao je natopljen mojim mazivim iscjetkom. Dio razloga za moje česte letove u vodu bilo je prikrivanje ovog znaka mog uzbuđenja. Ono što nisam mogla tako lako sakriti bila je erekcija mojih bradavica dok su se gurale uz tanki materijal gornjeg dijela mog bikinija.

Bio sam toliko stimuliran da sam se jedva držao mirno, što je bio još jedan razlog mog trka u more.

Mogao sam vidjeti da je Robin također bio vrlo nemiran, i često je ležao tako da nisam mogao vidjeti njegovu otvrdnulu osovinu.

Jedan od najproučavanijih aspekata čovječanstva bio je razlog zašto radimo ono što radimo. Mogli bismo tvrditi da ne postoji poseban razlog za određeno ponašanje, ali psihologija to, čini se, negira. Koliko god skrivali i poricali uzrok našeg djelovanja, on je tu i može se otkriti.

Ako vam stoga kažem da ne znam zašto smo oboje otišli u krevet te noći, goli, ili to opravdam rekavši: "Bila je vrućina noći", siguran sam da se ne biste prevarili.

Pretpostavljam da smo ležali ondje na vrećama za spavanje gotovo sat vremena. Oboje smo bili beznadno nemirni, ali tek sam počela tonuti u san, kad sam se trgnula iz sna. Osjetila sam kako mi grudi dodiruju – miluju.

Prošlo je toliko vremena otkako sam bio dirnut na taj način da sam pustio da se to nastavi gotovo jednu minutu. Protestirala sam kad sam osjetila da se Robin naginje nada mnom i uzima bradavicu u usta.

“Ne, draga, ne.molim te, nemoj mi to raditi Robin.molim te. Draga, moraš prestati. Samo ćeš me uzrujati.molim te.nemoj."

Istina je bila da me nije trebao uzbuđivati, budući da sam veći dio dana bila u seksualnom bijesu, a kao i mnoge druge stvari koje potiskujemo, vraćaju se samo u još zahtjevnijem obliku. Pokušao sam, zaista sam pokušao, zaustaviti ne samo Robina, već i sebe.

Preklinjala sam i preklinjala, a kad je došao preko mene i počeo mi širiti noge, pokušala sam mu se odbiti. Jelena Tinska Seks pod tušem Lijepo i snažno tijelo, stas kojem sam se toliko divio, njegova moć, bili su moja propast. I sam sam bio vrlo spreman, ali nisam mogao parirati njegovoj snazi.

Robin je započeo vlastitu molbu; "Nemoj se svađati sa mnom, majko, molim te.molim te, nemoj se svađati sa mnom.volim te i želim te."

Na silu mi je razdvojio nogu - ili sam mu dopustila da ih razdvoji. Možda nikada neću biti siguran koji je odgovor na to pitanje. Osjetila sam vrh njegovog penisa kako se pomiče po mom rascjepu, tražeći ulaz. Moja je vagina bila nategnuta, lubrikant me natapao, a njemu nije bilo teško pronaći Odjeća za odrasle zečice otvor.

Kad je pronašao moj ulaz i počeo kliziti u mene, izrekla sam još jednu posljednju molbu.

Znala sam da sam još uvijek vrlo plodna, a nismo imali kontracepciju. "Molim te, molim te, ljubavi moja. nemoj. zatrudnjet ću zbog tebe. moraš prestati."

Bilo je pre kasno.Gotovo čim je njegova dužina bila u meni, dahnuo je, a njegovo je sjeme poteklo u mene s nečim što se činilo kao očajnička hitnost. Mora da je njegova potreba bila ogromna. Ulio se u mene i ja sam mu se prepustila, prepuštajući se osjećaju njegove vruće mlade sperme koja me preplavljuje.

U tom trenutku više nisam marila Prilagođeni uniformni flaster incest ili oplodnju, bila je to moja ljubav, moja žudnja, i da, moja žudnja za njim, koja je probila sve prepreke koje su je tako dugo držale pod kontrolom. Željela sam ga kao što nikad prije nisam Tinejdžer sa debelim stomakom nijednog muškarca. Radije bih imala tisuću beba s njim nego da ga nikad uopće nemam u sebi. Bio je od mene i opet je bio dio mene. Prvi put u mnogo, mnogo godina, osjećala sam se potpunom ženom.

Duboko uzdahnuvši, završio je ispuštanje u mene. Nije se povukao od mene, nego je ležao u meni; Osjetila sam kako mu se udovi opuštaju. Još uvijek sam bila u stanju ogromnog seksualnog uzbuđenja i sama prisutnost njegove osovine u meni bila je dovoljna.

Moj se orgazam približavao sa slatko bolnim vibracijama, sve dok mi se cijelo tijelo nije treslo, a krici ekstaze, koje sam isprva pokušavala zatomiti, nisu bili otrgnuti iz mene. Sva kontrola je otišla od mene. Priljubila sam se uz Robina, noktima mu parajući leđa. Ugušila sam mu lice sline mokrim poljupcima, koji su završili zarivanjem zuba u podnožje njegova vrata.

U to vrijeme jedva da sam bio svjestan što radim. Tek sljedećeg jutra kad sam vidjela rane koje sam nanijela, shvatila sam koliko je silna bila moja glad za njim.

Činilo se da moji vriskovi i povici ljubavi dolaze od nekog drugog. Čuo sam ih, ali se nisu činili dijelom mene. Možda je to zato što nikada u životu nisam doživio ništa poput osjećaja koji je proizvela moja veza s Robin.

Kad sam se smirio, Robin se povukao od mene, ali ako sam mislio da je to kraj našeg vođenja ljubavi, prevario sam Plava djevojka u Xmen mraku šatora više sam ga osjetila nego vidjela kako se kreće niz moje tijelo.Osjetila sam njegove ruke ispod sebe da podignu moju stražnjicu, zatim su se pomaknule da razdvoje vanjske usne mog spolnog organa i nešto je zadiralo u unutarnje usne i dalje.

Isprva nisam mogao prepoznati što mi se to radi, a onda sam shvatio; "To je njegov jezik u meni." Prešao je s penetracije na lizanje mog klitorisa. Ludi vrtlog ponovno je počeo. Uhvatio me za bedra kad sam se počela tresti, držeći me čvrsto uza se, i ekstaza me ponovno obuzela.

Grčila sam se, čvrsto mu držeći glavu uz sebe, ponovno vrištala i preklinjala ga da nikad ne prestane. Platio bih bilo koju cijenu, izdržao bih bilo kakvu torturu sve dok sam mogao trpjeti dragu muku njegova treptavog jezika.

Opet sam se počela smirivati, ali još uvijek nije završio sa mnom. Ljubio se uz moje tijelo da bi konačno približio svoje usne mojima, i otvorenih usta osjetila sam okus njegove sperme pomiješane s mojim tekućinama.

Kad sam jednom kušao njegovo sjeme, gladovao sam za još. Spustio sam se do njegove još jednom uspravne osovine i uzeo krunu u usta. Prvo sam polako klizila niz njega, natapajući ga svojom slinom, a zatim sam, osjetivši kako se naglo uzdignuo, ubrzala svoje pokrete, a ukusna tekućina je pobjesnila iz njega. Koliko god sam pokušavala progutati, on je prebrzo šiknuo u mene, a ljepljiva tekućina potekla je iz kutova mojih usta.

Ovaj višak sjemena poslužio je kao sljedeća razmjena usta na usta i uskoro su nam lica bila natopljena sokovima naše ljubavi.

Na trenutak smo bili zadovoljni. Seks pod tušem Sanja Tigrica Bili smo natopljeni mješavinom sperme, lubrikanta, sline i znoja. Odisali smo mirisom nedavnog seksa i ležali oporavljajući se u vrućini noći.

"Idemo se okupati", rekao sam.

Ustali smo i ruku pod ruku krenuli u mraku preko plaže do mora. Još uvijek držeći se za ruke, ušli smo u hladnu vodu, a zatim počeli prati jedno drugo, ribajući jedno drugom genitalije. Okrijepljeni, i bez brige da se osušimo, vratili smo se u šator.

Ležali smo na mojoj vreći za spavanje licem u lice, pokušavajući u mraku pogledati jedno drugome u oči.Prebacila sam jednu nogu preko njega i uvukla njegov penis u sebe. Ležali smo u ovom stanju izuzetne komunikacije, ljubljenja, njegovih ruku koje su lutale po mojim grudima i uvjeravali jedno drugo u ljubav koju smo imali jedno za drugo. Bilo je to vrlo slatko i nježno vrijeme. Nasilje naše frustrirane žudnje jedno za drugim sada se smanjilo, došlo je vrijeme za nježnost. Robin se jedva pomicala u meni, ali mi je neprestano govorila o ljepoti samog postojanja u meni. Nakon dugo vremena okupili smo se, ovaj put vrlo tiho i osjećajno. Bio je to trenutak kada smo oboje pokušavali izraziti svoju predanost jedno drugome.

Nakon što je naš vrhunac prošao, još uvijek smo ležali zajedno, s Robininim penisom u meni, rukama jedno oko drugoga.

Počeo sam pokušavati procijeniti što se dogodilo i što bi to značilo za budućnost. Naša je ljubav zakoračila na novo područje, a što se nas tiče, dotad neistraženo područje. Prešli smo granicu i naša nas je "avantura" odvela tamo gdje nismo imali kartu, već ljubav koja nas je vodila.

Da je ovo bio "vez za jednu noć", trenutak zadovoljene požude više ne bi bilo, tada bismo ga možda prekinuli te iste noći, ili barem nakon kratkog vremena. Znao sam da je više od ovoga. Ušli smo u Aladinovu špilju seksualnih užitaka, a kamen se otkotrljao preko ulaza da nas zarobi unutra.

Osjetila sam kako Robin tone u san, njegova opuštena muškost još uvijek u meni, i slijedila sam njegov primjer.

Ujutro kad sam se probudio, primijetio sam da se nismo pomaknuli tijekom noći. Nevjerojatno, Robin je još bio u meni. Ležala sam mirno, ne želeći se rastati od njega. Kad se probudio, osjetila sam kako mu se penis stvrdnuo, a potpuno budan počeo se snažno pomicati u meni. Priljubila sam se uz njega, prilagođavajući svoj ritam njegovom.

"Bit će jutarnja osoba", pomislila sam. Kako se pokazalo, bio je jutarnji, podnevni i noćni tip. Kako je kasnije rekao, "Mislim da te se nikada neću moći zasititi."

Kao i kad je prvi put prodro u mene, došao je prije mene, ali za razliku od svih prethodnih muškaraca s kojima sam bila, nije se povukao čim je završio. Ležao je u meni, a samo njegovo prisustvo u mom tunelu bilo je dovoljno da me dovede do orgazma. Dok sam doživljavala vrhunac, milovao me, šapćući riječi ljubavi.

Dan nakon naše noćne i ranojutarnje ljubavi, namjeravali smo krenuti dalje kako bismo obnovili zalihe. Kako se dogodilo, imali smo tek toliko da provedemo dan i sutradan doručkujemo, pa smo odlučili ostati još malo u uvali. Kao što je Robin rekao, "Ovo je naš Wedding Bay." Zauvijek nakon toga, uvala je prestala biti Uvala Francuza, Agenti fantastike za mlade za nas je postala “Uvala vjenčanja”.

Cijeli taj dan smo ili plivali ili vodili ljubav. Činilo se da Robin može proizvesti beskrajnu količinu sjemena, a nakon moje duge seksualne suše od mnogo godina, činilo se da pokušavam to nadoknaditi. Tada, i od tada, uzvratio sam Robinovim osjećajima obrnutim smjerom: "Nikad ga se ne bih mogao zasititi."

Od borbe sa samim sobom, a zatim, koliko god slabo, pokušavajući obraniti Robina, potpuno sam mu se podredio. Ali tada se, na svoj način, i on podredio meni. Nije bilo toga što nismo mogli učiniti jedni s drugima. S vremena na vrijeme naša je zajednica bila nasilna, ali to se događalo samo kad smo oboje željeli da tako bude. Činilo se da među nama postoji duhovna veza, svako poznaje misli, osjećaje i želje onog drugog i uvijek je spreman da im izađe u susret.

Čitao sam o muškarcima i ženama koji su skoro postali jedno. Kad su bili odvojeni, bili su manji od samih sebe; zajedno su bili cjelovita bića. Do Robina nikad nisam bio ni blizu takve veze. Sada sam bio gotovo potpun. Ostao je još samo jedan korak.

Taj je korak Privatnost još jedna tinejdžerka mama već bio poduzet. Ženske cipele za latino ples sam dok nisam dobila potpunu liječničku potvrdu, a zatim sam Robin najavila trudnoću. Malo sam sumnjao kakav će biti njegov odgovor. Nisam trebao sumnjati. Nasmiješio se, poljubio me i rekao: "Nećeš me moći sada ostaviti, zar ne?"

Počeo sam se buniti: "Ali Robine, nikad mi nije palo na pamet."

On se smijao. “Znam da nisi, ništa više nego što sam ja mislio ostaviti te. Uostalom, kad diplomiram, moramo uspostaviti to partnerstvo.”

Ako sam Priča prati mladenke pomislila da je partnerstvo njegov pravi motiv u vezi sa mnom, brzo mi je dokazao da nisam u pravu, kada mi je, nakon što me ponovno poljubio, rekao: “Hvala”.

Nisam bila sigurna na čemu mi zahvaljuje i rekla sam to.

“Zato što imaš dijete sa mnom.”

Ako je bio potreban daljnji dokaz njegove odanosti, dao mi ga je dok me je vodio u krevet, i kroz ono što je radio sa mnom u krevetu.

Dok pišem, najmlađe od naše troje djece postalo je dovoljno staro da svi krenemo u "Avanturu". Suzana Mančić price Robin i ja smo odlučili da je posjet Wedding (oprostite što moram napisati Frenchman’s Bayu) u redu. "To će nam dati inspiraciju za sljedećih dvanaest godina," rekao je, "i odmor od prakse."

Slažem se da nam treba odmor od vježbe, ali nijednom od nas zapravo nije potrebna vrsta "inspiracije" koju je Robin imao na umu. Svaki dan (i noć) je dokaz za to. Drugim riječima, život s Robinom uvijek je avantura, uključujući i seksualnu avanturu.