Savršeno hvatanje grudi

Flirty Holiday Resort Vacation

Pozdrav svima. Shea je ovdje s tobom. Objavio sam priču prije nešto više od mjesec dana pod nazivom "Flerty Holiday Tub Party", a ovo je nastavak. Bio sam jako iznenađen svim pozitivnim povratnim informacijama. Nisam mislio da ću ikada objaviti nastavak. Međutim, uz sav entuzijazam svih čitatelja i uz podršku moje supruge, evo pravog nastavka naše prve avanture. Ako niste pročitali "Flirty Holiday Hot Tub Party", predlažem da to učinite, samo da upoznam sebe, svoju ženu i naše prijatelje koji su nam se pridružili u ovoj eskapadi. Ova je priča potvrđeno svježa, jer se dogodila prije samo 3 tjedna!

Let

"Dakle, prepustiti se toku?" upitala me Lynn.

"Da. Pustit ćemo se." odgovorio sam s nejasnim samopouzdanjem.

– Prepustit ćemo se toku. ponovila je Lynn.

"Da. Ići ćemo, uz tok." završio sam.

Bio je prošli božićni praznik kada smo moja supruga Lynn i ja imali sex-capadu od koje se topi lice na Flirty Holiday Hot Tub Partyju s našim prijateljima Vee, Gavinom, Meadow i Davisom. Bila je to daleko najpustolovnija, najnečuvenija, erogena i skandalozna noć koju smo ikada mogli i sanjati. Premotajte unaprijed 10 mjeseci i spakirani smo i napumpani da budemo u avionu prvi put u godinama kako bismo se konačno ispuhali u all-inclusive odmaralištu za brzi četiri noći zabave na suncu .

Vee je bila ta koja je sve započela, na više načina. Moja supruga i ja slažemo se da je Vee potaknula improviziranu orgiju u vrućoj kadi prošlog prosinca, ali Vee je također bila ta koja je Lynn i mene pozvala u odmaralište. Sada smo tu, odlučujemo se "pustiti strujom" dok polupuni 737 dodiruje asfalt našeg tropskog odmora.

Lynn i ja smo dugo razgovarale o toj vrckavoj, alkoholiziranoj noći u hidromasažnoj kadi koja je rušila granice, ali još uvijek nismo uspjele u potpunosti obraditi sve što se dogodilo.Unatoč svim našim strepnjama, sramežljivosti i nelagodi koje smo osjećali sljedećeg jutra, sljedećeg tjedna i sljedećih 10 mjeseci, oboje smo osjećali da je sve to bilo vrijedno toga. Naš seks nikada nije bio bolji, naše samopouzdanje nikada nije bilo veće, a naš izgled?

"Prepustite se toku", rekli smo u jedan glas zureći jedno drugome u oči dok su nam se drski osmjesi širili preko lica.

Nije da smo bili potpuno nervozni idući u neobično karipsko odmaralište s Vee i Gavinom, ali nismo bili ni potpuno opušteni. Posljednji put kad sam vidio Vee i Lynn zajedno, bile su gole, skroz mokre, usred hidromasažne kade, noseći moj vrući teret na sebe. Naravno, oprostili smo se sljedećeg jutra, napravili lanac poruka kako bismo pomogli u organizaciji putovanja, ali doista nismo imali "večernji spoj za parove" s Gavinom i Vee kako bismo se pozabavili sparnim prosinačkim blagom jednom u životu zamijeniti.

Ali možda to nije bila scena koja se događa jednom u životu. Lynn i ja smo se dugo i strastveno poljubili kad se zrakoplov zaustavio i svi su putnici ustali prerano da bi izašli. Bili smo doista spremni vidjeti hoće li naš stav "idi s tokom" rezultirati trenutkom munje dva puta.

Dolazak

Pravi savjet za svakoga tko putuje, uzmite raniji let, pokušajte spavati u zrakoplovu ili nabavite Red Bull po dolasku, ali žrtvovanje ranog odlaska vrijedi u potpunosti iskoristiti cijeli prvi dan vašeg odmora. Savršeno hvatanje grudi To je besplatno od Shea!

Lynn i ja srušile smo se u našu slatku sobu na 2. katu s pogledom na karipsko more i brzo smo gurnule svoje kovčege u kut, izašle iz traperica i transformirale se u ljude s tropske plaže što je prije moguće.

Lynn i ja smo zajedno skoro osam godina, a nakon što smo dobili poziv od Vee, odlučili smo sami sebe izazvati da vidimo tko može dobiti najbolje tijelo za plažu. Ništa osim ponosa i par boca bescarinskog pića nije bilo na redu. U natjecanju bi pobijedio onaj tko bi pokupio prvi kompliment Seks igre za više igrača dolaska.Nakon svih jesenskih treninga natopljenih znojem i pokušaja da smanjim količinu piva, osim nogometne nedjelje naravno, divio sam se svom zategnutom tijelu u ogledalu od poda do stropa. Ali nitko ne želi čuti za mene.

Dok je Lynn skinula gornji dio i skliznula niz traperice okrenuta leđima prema meni, promatrao sam njezine zapanjujuće rezultate. Izgledala je spektakularno i prilično sam siguran da je to znala. Budući da je ponosna žena druge generacije iz Hong Konga, gubitak natjecanja nije joj bio problem. Zagledao sam se u njezinu mjehurastu guzicu boje kokosa i odmah prihvatio da sam na udici za par boca ruma i tekile od 60 oz.

Nisam bio iznenađen koliko je dobro Lynn izgledala, ali bio sam zatečen kada je posegnula u svoj kovčeg i dobacila mi kupaće hlače. Stajao sam gol, sada držeći kratke hlače za dječake od crnog spandexa. Lynn mi je kupila Daniela Craiga s kratkim nogama, nategnutim surlama i dala mi je najveći mogući namig dok sam dvaput gledao što točno držim Seksi tranny seks ruci.

"Stvarno. Hajde. Mislim da ovo ne mogu nositi u javnosti?" Odgovorio sam dok sam proučavao svoju novu odjeću s ponašanjem sudskog suca.

"Oh, ako ti je neugodno nositi to, meni vjerojatno neće biti ugodno nositi ovo." Lynn je odgovorila sa svim sarkazmom ovoga svijeta.

Lynn, još uvijek golog tijela okrenuta od mene, nježno je posegnula u svoj kovčeg i izvukla neki bijeli materijal. Dramatično, napravila je piruetu držeći oba komada u svakoj ruci, a ja sam s pomalo šokom promatrao njezino savršeno sitno tijelo odjednom. Stajao sam u golom strahopoštovanju dok sam se divio njezinim živahnim sisama, tamnim bradavicama i odjednom potpuno goloj mačkici.

Kao žena, Lynn je lako pratila moj muški pogled i kamo je bio usmjeren. Naravno, u ruci sam držao kupaće hlače Jamesa Bonda, ali sigurno nisam bio superšpijun.

"Sviđa li ti se moj novi izgled. Ja nosim bijelo, a ti crno"

Kimnuo sam u znak slaganja dok sam se divio mačkici svoje žene koja je po prvi put u životu bila depilirana. Lynn se polako uvukla u svoj potpuno novi bikini. Izgledala je nevjerojatno dok je podigla donji dio i zamolila me da joj zavežem gornji dio iza leđa. Pobrinuo sam se da moj trenutni ugriz padne između njezinih čvrstih obraza.

"Nemamo vremena za tog velikog dečka, vezani smo za plažu!" bezobrazno je uzviknula, a ja sam se ugurao u njezinu verziju šale maskiran u kupaći kostim i slijedio je do mamljive plaže.

Plaža

Spustili smo se stazom od bijelog pijeska prema usamljenoj plaži koja je bila prepoznatljivo okruženje blago zastarjelog odmarališta. Držao sam ručnik omotan oko struka kako bih sakrio svoj novopronađeni europski izgled dok se Lynn skrivala pod cvjetnim pokrivačem. Osjećao sam gotovo sve emocije između skamenjenosti i ekstaze. Godinama nismo putovali i nismo vidjeli Gavina i Vee, a ja nikad nisam nosila kupaći kostim "zgodnog tipa" i brinula sam se da sam.

"Oh, zdravo. Što radiš ovdje?" Vee je gugutala iz ležaljke.

Idemo. Vee, sa sunčanim naočalama i valovitom crvenom kosom, bila je udobno zavaljena i također je udobno pokazivala svoje obline u svom zelenom bikiniju. Naravno, izgledala je nevjerojatno noseći zeleno. Naravno, njezina blijeda bijela koža bila je sjajna i glatka, zapjenjena dodatnim slojem kreme za sunčanje. I naravno, pojavila se da zagrli Lynn u puni zagrljaj.

Prihvatila sam svoj stisak od Vee sa zahvalnošću i zatim pružila ruku Gavinu, primivši srdačan odgovor. Gavin je iskočio i snažno zagrlio Lynn, a mi smo pobjegli. Čak su nas čekali pivo i koktel. Nakon kratkog razgovora, Lynn i ja smo napravile oči i pripremile se za naše "veliko otkriće" i da vidimo hoće li biti pobjednik naše oklade!

Spustio sam ručnik, a Lynn je istovremeno skinula pokrivalo, čekajući prvi kompliment. Džilijen Anderson Slavi Boce su u pitanju.

"Opa.Zar nismo najzgodniji par ovdje. Ovo me jako zabrinjava." Vee je sarkastično primijetila dok je zgrabila Gavina za ruku.

"To je kravata. To je jednak kompliment!" Najavio Seksi crvene glave gole, a zatim otpio gutljaj piva i potrčao u valove s entuzijazmom studenta. "To je neriješeno!!!!" Ponovno sam viknula dok mi je glas sigurno nestajao sa svakim pješčanim korakom prema moru.

Bilo je tako lijepo biti u oceanu prvi put nakon godina. Bilo je tako lijepo vidjeti kako valovi ratuju protiv pokrivanja bikinija Lynn i Vee. Lynn je izgledala nevjerojatno u svom bijelom, elegantnom, duboko izrezanom gornjem i poludonjem dijelu.

Malo sam razgovarao s Gavinom, ali sam imao problema s fokusom. Bilo je previše vidjeti Lynn i Vee kako se njišu gore-dolje u oceanu. Lynn je namještala svoje male trokutiće kako bi smeđe bradavice ostale skrivene, a Vee je bila prebrza da pomogne Lynn u tome. Mogao sam reći da je Lynn bilo pomalo neugodno što je Vee prevrnula šapama po svom novom odijelu, pa je krenula u ofenzivu. Lynn je povukla Veein gornji dio i njezine masivne kremasto bijele sise rasule su se da ih svi vide.

"Pomažem li, Vee?!?!?" Lynn je prekorila, kao da su četiri godine bile prijateljice u studentskom domu.

Gavin i ja smo odmah zaplivali prema svojim ženama, ali s nepoznatom namjerom. Hoćemo li ih razdvojiti. Jebi ih. ili oboje. Vee je ponosno ostavila svoje lijepe, pjegave grudi izložene, sretno plutajući u slanoj vodi nekoliko trenutaka.

"Možete li se i vi pribrati?" upitao je Gavin, dok je Vee pedantno navlačila gornji dio zelenog bikinija preko lebdećeg nosača. Nakon smijeha i još nekoliko prskanja o valove, Lynn i ja smo se vratile unutra. Završivši s brisanjem ručnika, Lynn nas je povela natrag do naše sobe i to nije bio put kojim bih planirao.

Lynn se željno šepurila svojim čvrstim preplanulim tijelom kroz restoran na plaži okrećući gotovo sve glave dok je išla. Umotana u ručnik, rado sam uživala u pogledu s leđa. Lynn, koja je u posljednje vrijeme bila puna iznenađenja, zaustavila se na izlazu s terase i sagnula se da namjesti remen sandale.Je li me zezala. Njezino lijepo malo dupe gotovo u potpunosti izloženo za tucet gostiju koji su se opuštali na terasi. Ispalo je da se šalila. Kad sam joj prišao, strgnula je moj ručnik i brzo ga zamotala u kosu. Moj kurac tvrd poput kamena, pritisnut na desnu stranu kuka, bio je očigledan kao sam vrag. Moje osunčano lice poprimilo je tamniju nijansu crvene boje kad sam čula dahtanje i smijeh dok sam pokušavala mirno povesti Lynn natrag u sobu.

Čim smo došli do apartmana, Lynn je prasnula u smijeh koliko mi je neugodno i kako je dobila osvetu što sam je na plaži zvala "kravata". Nisam bio raspoložen za šalu. Bio sam raspoložen za ševu.

Lynn je izašla na balkon okupan suncem kako bi stavila ručnike za plažu da se osuše, a ja sam je slijedio, uhvatio je za uzani struk i povukao je da poljubim njezin mekani vrat odostraga, lako ošišan ispod njezine kratke frizure. Nakon što je Lynn dahnula, okrenuo sam je i spustio se na koljena dok sam joj jednim brzim pokretom spuštao donji dio bikinija. Njezina glatka koža boje karamele i maca boje kave bila je previše apetitna da bih joj mogao odoljeti.

Lynn se nije odmah potpuno pokorila, jer se naslonila na ogradu i okrenula nišan s jedne na drugu stranu kako bi promotrila situaciju. Bez očitih promatrača na vidiku, opustila se i zgrabila me za potiljak i povukla dublje u svoju macu. Obrađujući njezin mokri klitoris jezikom i stiskajući joj zategnutu guzicu, mogao sam vidjeti da su se moji napori isplatili jer su joj noge počele drhtati, a njezin stisak na mom potiljku se pojačao.

Lynn je počela dahtati i stenjati između teških udisaja dok je namještala stisak na aluminijskoj ogradi balkona. Pribrao sam se i zavukao dva prsta u njenu vlažnu golu macu, polako ali sigurno. Slavi dilema Napumpavajući i ispuštajući dok je senzualno laptala svoje uzbuđeno zrno, Lynn je činila sve što je mogla da obuzda svoje vriskove. Podigao sam pogled i vidio je kako rukom pokriva usta.Mogao sam osjetiti kako joj vlaga teče niz moje zapešće, niz ruku, niz unutarnju stranu njezinih nogu stvarajući izvedbu Jacksona Pollocka na podu popločanog balkona.

Sada je bilo moje vrijeme. Skočio sam na noge i lako okrenuo svoju sićušnu ženu unatrag da poravnam njenu mokru macu sa svojim krutim laserom. Brzo sam izvadio kurac iz svog smiješnog kupaćeg kostima, odmah sam ga gurnuo u Lynninu željnu pičku. Svukao sam joj gornji dio bikinija kako bih mogao stisnuti njezine slatke šake dok smo obje gledale preko balkona.

Za nju je to bilo preklapajuće svršavanje dok je glasno vrištala dok se s obje ruke oslanjala na ogradu. Tada smo oboje postali svjesni nasmiješenih lica osoblja odmarališta koje je vrlo sporo krstarilo svojim kolicima za golf ispod. Uhvaćen. Lynn se okrenula i odjurila natrag u sobu brže nego što sam očekivao, ostavljajući me samog, petljajući kako bi vratio svoj puni jarbol u svoje skandinavsko odijelo. 007, pojedi svoje srce. Bio sam potresen, ali ne i uznemiren.

Prva noć našeg prvog odmora nakon godina ostavila je obraze koji su nas boljeli od smijeha. Dvostruki spoj s Vee i Gavinom započeo je u restoranu na terasi osvijetljenoj bakljama i završio s pijeskom među nožnim prstima dok je pun mjesec obasjavao more. Komotno smo se šalili o našoj sparnoj prošlosti, što je bilo dobrodošlo iznenađenje. Također, Lynn i ja smo ih obje natjerale da dahnemo našim dvostrukim prepričavanjem naše greške na balkonu. Ah, tropske noći.

2. dan

Činilo se prerano ujutro za atletski podvig skoka iz trčanja sa čvrstog doka na platformu broda koja se ljulja, ali evo nas. Gavin je organizirao plovidbu oko otoka na katamaranu od 75 stopa i naše su torbe bile spakirane, a mi smo igrali.

Kakva turneja. S 20 gostiju i 7 vrijednih članova ekipe, bio je to savršen dan. Hrana je bila ukusna, pića ukusna, sunce je pržilo, a krajolik je bio poseban. a to uključuje i samu prirodu.Usred akvamarinskih valova uzdizale su se stjenovite litice, prošarane najdubljom zelenom florom koja je ponosno sjedila ispod mramorno plavog neba koje je rado ugostilo prijateljske pahuljaste oblake.

Sunčane naočale bile su potrebne da biste cijenili istinske ljepote na ovom brodu. Lynnin kupaći kostim, verzija Gola pinup djevojka, bio je skandalozan jednodijelni. Bio je to elegantan žuto-bijeli argyle uzorak koji je nestajao u njezinim okruglim preplanulim obrazima. Vidio sam kako ga je podigla prije nego što ga je pakirala, ali vidjeti kako tkanina grli njezine suptilne ženske obline bilo je svakako zadovoljstvo. Tko je bila ta ponosna egzibicionistica, kojoj je bilo ugodno sa svojom dobrom malom guzom izloženom i dekolteom koji joj je padao gotovo do pupka. Ne žena s kojom sam se oženio, već žena koja je postala. otkako je upoznala Vee.

Lynnina natjecateljska sposobnost bila je očita kao i njezin dekolte. Vee nikada neće biti nadmašena, izgledala je poput Playboyeve Vargasove djevojke iz 1965. godine. Njezin cvjetni bikini koji je grlio bokove držao se za život sa svakim skokovitim korakom na palubi jahte. Sve je bilo zaokruženo parom Jackie-O sunčanih naočala i šeširom za sunčanje, koji će u jednom trenutku biti odneseni u more.

Dan nam je bio ispunjen. Plivanje je bilo umirujuće, ronjenje s disalicom zastrašujuće, sunčanje je bilo blaženo, a opuštanje je bilo opuštajuće. Sada sam se više osjećao poput sebe u paru sivih gaća u stilu klizača i odlično sam se zabavljao razgovarajući s ekipom i drugim gostima.

Upoznali smo par mladih parova iz Ohia koji su uzbuđeno bacali pivo i bacali nogomet naprijed-natrag. Tipovi, Devin i Xander bili su impresionirani mojom rukom. Bio sam više nego sretan što sam im dao nekoliko oštrih dodavanja na plaži. S nekoliko ranih sijedih dlaka u mojoj smeđoj i crnoj bradi, možda su samo bili više iznenađeni nego impresionirani.

Vee i Lynn bile su sretne što su upoznale svoje djevojke, McKennu i Selenu, a još više sretne što su se rugale dečkima.

"Uf. Dodaj mi loptu. Otvoren sam!" Vee je oponašala najnižim mogućim glasom.

"Mogao sam igrati za Cowboyse, znaš?" Lynn je viknula svojim najsportačkijim naglaskom.

Prihvaćajući razgovor o smeću, zavrtio sam "Blue-42, Omaha. Hut Hut!" pao unatrag i bacio loptu od 25 jardi prema gomili djevojaka. Troje je ustuknulo od Gola muška priča nogometa kao da se radi o živoj granati, ali Selena, dok je držala seltzer, lako ga je zgrabila jednom rukom.

Morao sam dotrčati i dati joj peticu. Devin je vrisnuo "Dobar ulov, dušo!"

Devin i Selena, Xander i McKenna, bili su na odmoru svog prvog para i proveli su se najbolje. Dijelili Vruća tinejdžerka Jamie je izuzetno smijeh, priče i telefonske brojeve dok smo stvarali WhatsApp grupu pod nazivom "7 veličanstvenih. jebanje jezikom u pičkicu price i Vee".

To je bio Gavinov izbor naslova i zaradio mu je metak u ruku od Vee, koja je na kraju napravila modricu. Međutim, ime je ostalo.

Dan je završio brčkanjem u slanoj vodi i fantastičnim prženjem ribe na plaži obasjanoj polako zalazećim suncem. Zatim je noć započela pozivom od McKenne i Selene.

"Hoćete li izaći s nama večeras?" upita McKenna, stisnuvši Lynninu ruku sa sofomorskim entuzijazmom.

Klub na plaži

"Kad smo zadnji put plesali?" upitala sam Lynn dok smo izlazile iz kombija letovališta. "Sigurno je bio na vjenčanju." Razmišljao sam dok sam odgovarao na vlastito pitanje.

Lynn i ja smo se složile provjeriti izlet klubom na plaži koji je McKenna organizirala za ekipu ranije tog dana. Lynn i ja prihvatile smo ponudu, ali Gavin i Vee su odustali. Nije iznenađenje jer su oboje drijemali na svojim ležaljkama kraj bazena u 19 sati.

"Uspješno ste stigli na odredište. Samo hodajte prema glavnom ulazu i slijedite baklje niz stazu s lijeve strane i recite im da ih Ozzie pozdravlja!" Vozač se od srca nasmijao svojim ljubaznim otočkim naglaskom.

Nas šest Maturska zabava za odrasle krenulo. Prihvatio sam miris morskog zraka dok sam hodao ispod ljepote luka izgrađenog od lišća koji se spuštao prema sve glasnijim zvukovima smijeha i bas glazbe.Sve me to naježilo.

Lynn se zavodljivo kretala u svojim sandalama na klin od 3 inča koje su isticale njezine zategnute glatke noge koje su se spuštale u lepršavu suknju s cvjetnim printom koja je vjerojatno bila 2 inča prekratka da bi je nosila danju. Pristajao je uz njezinu svileno bijelu majicu bez rukava i bandea koju je zataknula u kosu. Njezina je odjeća učinila da izgleda kao previše seksi havajski model za putovanja.

Devin i Xander možda su uskladili svoju odjeću. Obojica su nosila japanke s kratkim hlačama i glasne, ali elegantne majice kratkih rukava s uzorkom. Bili su sretnici jer su Selena i McKenna bile zapanjujuće dok su se zaigrano držale za ruke dok su prednjačile poput polupijanih istraživača.

McKenna je veselo skakutala u svom crnom džemperu s dubokim dekolteom koji je odavao njezino mršavo trkačko tijelo. Njezina jagodasto plava kosa, sada u kovrčama, kovrčala je sa svakim pažljivim korakom. Selena je nosila prekrasnu dugu crvenu haljinu koja je isticala njezine latino obline. Njezino je tijelo moglo učiniti puno više od hvatanja nervoznog nogometa. Selenina izravnana tamna kosa padala joj je do pola leđa, malo ispod njezine guzice koja se kretala s najzdravijim podrhtavanjem.

Noć je bila prava eksplozija. Iz pristojnosti, Lynn i ja Vezani i seks se dogovorile da sutra ne pričamo Vee i Gavinu o tome kako smo se zabavljale. Savršeno hvatanje grudi su sjale iznad nas dok je znoj sijao s naše kože. Dali smo spojiti par stolova na terasi koji su nam služili kao baza dok su naše prazne čaše i boce rasle poput minijaturnog horizonta.

Naizmjenično smo se divili našim plesnim pokretima, pričali o našim rodnim gradovima i pucali. U jednom trenutku Lynn me zgrabila za ruku i povukla natrag na pod za sparnu Rhianninu pjesmu. Oduvijek smo voljeli plesati zajedno, a večeras smo se vratili u atmosferu. Kretala se tako dobro, zavodljivo vrteći bokovima, zbog čega joj se suknja vrtjela u zraku pokazujući gole noge, a vjerojatno i guzice.Da ste bili dovoljno sretni da ste bili pod pravim kutom dok ste sjedili sa strane, siguran sam da biste cijenili pogled.

Povukao sam Lynn u sebe u ritmu, pritišćući svoju rastuću izbočinu u njezinu stražnjicu. Čvrsto mljevenje, klizeći rukama gore-dolje po njezinim stranama, ne zaboravite da dražim njezine Besplatni porno jebeni dupe bez grudnjaka u njezinom svilenkastom topiću. Poljubio sam je u vrat i cijenio slan okus njezina znoja. Okrenuo sam je leđima prema sebi, zgrabivši Lynninu guzicu i povukavši je natrag u svoj tvrdi kurac koji je bio sputan mojim kaki hlačama.