Djevojka iz va

London Cocksucker Ch. 03: Širom otvorite!

Moram sisati i gutati na putu kući

Sljedeća priča nastavlja moje putovanje u podnošenje pijetlova prije mnogo godina dok sam živio u Londonu. Ovi su susreti labavo temeljeni na iskustvima koja sam imao s čovjekom po imenu John, kojeg sam upoznao na internetu. Javio sam se na njegov oglas u sada nepostojećem odjeljku s osobnim oglasima 'Muškarci traže muškarce' na popularnoj web stranici: "Traži se: Tinejdžeri igračke vruće kurva voljna da je ja i moji prijatelji koristimo." Sa svakim našim susretom, moj odnos s Johnom je cvjetao dok je on tražio više prilika da me podijeli sa svojim prijateljima, kolegama, pa čak i strancima. Ovo poglavlje nastavlja moju odiseju kao oralnog submisiva u noćnom vlaku natrag u London, u kojem je John uredio da se moja usta ponovno koriste, a da ja to ne znam.

UPOZORENJE: Ova priča sadrži scene s dominacijom i pokornošću homoseksualaca, grubim seksom, igrom pišanja, ispijanjem pišaćenja, jebanjem u grlo, guljenjem i ropstvom i nije za one sa slabim srcem.

Stižemo u Berlin i John mi daje jutarnju 'kavu'

Spavao sam snom mrtvih te noći, nježno kretanje vagona ljuljalo me u duboki san. Bio sam iscrpljen vježbanjem koje su moja usta, grlo i koljena izdržali dok sam opsluživao sve Johnove kolege, i unatoč pranju zuba imao sam najslabiji okus kurca, dupeta, pišaće i sperme u ustima dok sam tonuo u san. Sljedeće me jutro iznenada probudio osjećaj dviju teških masa s obje strane gornjeg dijela tijela. Bio je to John. Spavala sam na leđima kada je postavio svoja koljena uz moje ruke i stavio ruku iza moje glave, nježno nagnuvši moje lice prema svojim međunožjima. Bio je potpuno odjeven, ali njegov kurac i jaja bili su na otvorenom dok je otvorio patentni zatvarač i izvukao svoje smeće.

"Ustani i zasjaj pospano. Donio sam ti kavu i kroasan da pojedeš prije nego što stignemo u Berlin. Ali prvo moraš nešto učiniti za mene. Otvori!"

Otvorio sam oči i vidio Johnov debeli, polutvrdi penis nekoliko centimetara od svojih usta. Shvatila sam da želi da mu još jednom popušim prije nego što se rastanemo i vratim se u London. Ne, imao je druge planove.

"Bojim se da nemam vremena za sve stvari koje ti želim učiniti prije nego što stignemo, pa ću ovo morati učiniti za oproštajni dar. Budi zahvalan što ovo nije moje jutarnje pišanje, koje sam preuzeo prije sat vremena dok si spavao. Smatraj ovo mojom prvom jutarnjom pišaćom kavom."

"Sada otvori, kurčevo", zalajao je.

Poslušao sam bez oklijevanja i širom otvorio usta. John, koji je znao kako me kontrolirati izvrsnom primjenom svog zapovjednog glasa i svojom fizičkom prisutnošću, počeo je uzdisati kad je pustio mlaz.

"Evo ga pušaču kurca, počni piti."

Prvi mekani mlaz pišaće iscurio je s kraja Johnova kita u moja usta, početne kapi slane i oštre. Kako se njegov protok stalno povećavao, okus je postajao malo ravniji i neutralniji, a ja sam zapravo uživao u toplini slane tekućine dok sam počeo ravnomjerno gutati.

"Zaključaj usne oko osovine. Ne želim da se išta prolije po ovoj lijepoj posteljini", uputio me John.

Napravio sam savršeno brtvljenje sa svojim usnama tik Kolaborativna aktna umjetnost veliku glavu njegovog 7-inčnog penisa i on me mogao čuti kako gutam.

"GUTLAJ", bio je jedini zvuk u kabini dok sam osjećala kako Johnova 'pišanja od kave' ulazi u moj trbuh. Djevojka iz va Zatim stanka dok mi je ponovno punio usta mokraćom. "GUTP", a zatim još jedna stanka. John je bio strpljiv dok je polako praznio svoj mjehur u moja usta i pozorno je slušao dok sam gutala svaki zalogaj.

Nasmiješio se. "To je dobar dečko. Popij tatinu mokraću kao dobra kurva po kojoj ćeš me se sjećati na svom putu natrag u London."

Ležao sam tamo, savršeno zadovoljan što sam dopustio Johnu da me koristi kao svoj pisoar, i pio sam sadržaj njegova mjehura. On je bio jedan od rijetkih muškaraca koje sam upoznala, a kojima sam rado udovoljila toj usluzi. Znala sam koliko mu je značilo da budem njegov pisoar i uživala sam u tome.Ispijanje pišaće druge osobe izrazito je osoban oblik podložnosti koji je rijetko ugodan zbog okusa. Sam čin može biti uzbudljiv s pravom osobom. S Johnom sam uživao u svakoj kapi. Njegov se tok usporio do kapanja, a zatim prestao. Držala sam njegov kurac u ustima kako bih bila sigurna da sam sve dobila.

"Želio sam to učiniti cijelo jutro", rekao je dok je ustao s kreveta i zakopčao patentni zatvarač.

"Morat ćete promijeniti vlak za povratak, a on neće krenuti do danas poslijepodne. Dogovorio sam da se vratite s nekoliko naših administratora kako ne biste bili sami. Oni već su obavili svoj dio posla u postavljanju konferencije pa se i oni vraćaju kući. Vaša povratna karta sadrži vrijeme i platformu s koje ćete krenuti."

"Naravno," rekao sam, "to zvuči sjajno. Kada se vraćaš u London?"

John je odgovorio: "Vratit ću se kasnije tijekom tjedna i stupiti u kontakt s tobom kad te budem trebao. Možda imam nešto dogovoreno za sljedeći vikend, ako si u igri, kurčevo."

"Naravno, gospodine. Sve da vas zadovolji!" Odgovorio sam s istinskim oduševljenjem.

Ustala sam, brzo se obukla i popila kavu i pecivo koje mi je John donio. Vlak je stigao na stanicu Hauptbahnhof u Berlinu točno u 8:00 ujutro. John je već spakirao svoju torbu za noćenje i pozdravio se dok je izlazio iz vlaka sa svojim kolegama s posla kako bi krenuli u hotel na njihovu konferenciju. Budući da nisam imao torbu, izašao sam iz vlaka i pronašao kiosk unutar stanice gdje sam uzeo primjerak vremena i cappuccino i sjeo za mali stol da smislim što bih radio za taj dan da ubijem vrijeme. Ne bismo krenuli Klub stranih nevjesta 15:00 tog popodneva, pa bih se u ponedjeljak rano ujutro vratio u London.

Upravo sam otpio gutljaj kave i koncentrirao se na čitanje novina kad sam začuo poznati glas. "Pa, dobro, dobro, nije li to naš mali grlati dječak!"

Spustio sam svoj papir, podigao pogled i ispred mene su stajala dva muškarca iz kabine 18, Harry i Bill. Sinoć su me natjerali da ližem njihove znojne šupke prije nego što su me naizmjenično jebali u vrat dok su mi ruke bile vezane i klečao sam.

Pokušao sam izgledati zadovoljno što ih vidim. "Oh.hej ljudi. Mislio sam da ostajete na konferenciji?"

Harry se nasmiješio i rekao, savršenim cockneyjevskim naglaskom: "Mi smo samo tipovi zbog kojih sve funkcionira kako treba. Ja i Bill nismo otmjeni bankari, mi smo zaposleni!"

Prvo sam bio zatečen Harryjevim novim 'naglaskom'. Očito je usvojio standardni engleski dok je bio u društvu svojih radnih kolega. I ja sam bio malo klonul, i pomislio tako da su to bili administratori s kojima ću se vratiti u London.

John je imao smisla za humor.

"Večeras ćemo biti prijatelji u kabini, druže!" rekao je Bill, sa širokim osmijehom na licu. Činilo se kao da su pretpostavili da ću biti tamo da ih opet poslužim večeras na povratku. Budući da je John kupio moje karte, pretpostavljam da ću morati učiniti upravo to.

"Um, to zvuči super, ljudi. jebanje u avionu Sporazumno Pretpostavljam da ćemo se naći kod vlaka u 3:00?" rekao sam s onoliko entuzijazma koliko sam mogao skupiti. Iskreno, nisam znao može li moje grlo izdržati još jedno lupanje od ove dvojice.

Harry je rekao, sada s pravilnijim engleskim naglaskom, "To zvuči dobro, druže. Ja i Bill, idemo istražiti grad, možda posjetiti javne parkove u kojima čujem da se mnoge njemačke djevojke sunčaju u toplesu, pa čak i bez donjeg dijela. " Imao je širok osmijeh.

Bill se ubacio: "Vidimo se danas poslijepodne, kurčevo. Možda ćemo Petites najbolje stranice za tinejdžere popiti malo starog engleskog napitka. Do tada pušiš momče!"

Pocrvenjela sam, misleći da itko može čuti naš razgovor, ali pretražila sam područje oko nas i svatko je bio u svom svijetu. Harry i Bill su nedvojbeno kroz lozu čuli što su me dvojica Nijemaca u kabini 37 sinoć natjerala učiniti: progutati njihovu mokraću.Pretpostavljao sam da će dvojica muškaraca večeras željeti istu uslugu. uzdahnula sam. Ponekad je teško biti pokoran.

Nakon što su dvojica muškaraca otišla, uživao sam u kavi i novinama i razmišljao što bih učinio da ubijem vrijeme prije popodnevnog vlaka. Vidio sam plakat za retrospektivu Willema de Kooninga u jednom od muzeja suvremene umjetnosti u središtu grada, pa sam, nakon što sam ležerno popio kavu i papir, napustio stanicu i uskočio u tramvaj u središtu grada gdje sam proveo ugodno jutro u muzeju, praćen uz kasni ručak u kafiću. Nakon što sam završio s obrokom, vratio sam se na željezničku stanicu i razmišljao o tome što ću morati učiniti večeras. John je bio vrlo jasan prije nego što sam krenuo na ovo putovanje, rekavši mi: "Očekujem da se pokoriš bilo kojem i svim mojim kolegama. Bez oklijevanja, bez odbijanja, koliko god izopačeno bilo."

Ponizno sam odgovorio: "Da, gospodine."

Moja je sudbina večeras bila zapečaćena.

Dijelim kabinu s dečkima: Moja je uloga jasno definirana

Vratio sam se na stanicu u 3:00 sata i krenuo prema svom vlaku. Imao je spavaća kola poput Perzej. Uskočio sam u brod i pronašao svoju kabinu. Ušao sam i vidio da je veći od onog koji sam dijelio s Johnom i da ima četiri kreveta na kat umjesto dva. Na jednom od nižih kreveta sjedio je zgodan tamnoputi muškarac - pretpostavljam da je Indijac - koji je pozorno čitao. Nisam ga prepoznao od prethodne noći i pretpostavio sam da nije bio u vlaku s ostalima.

"Oh, oprostite," rekao sam iznenađeno, "nisam znao da je još netko na brodu."

Čovjek mi se nasmiješio. "Ne brini prijatelju. Dakle, ti si Johnov dječak, onaj o kojem svi pričaju."

promucao sam. "Hm, da, John je moj prijatelj ako na to misliš."

Nacerio mi se. "Rečeno mi je da si više od prijatelja. Čuo sam da si sinoć dopustio mnogim muškarcima u našem društvu da te iskoriste na najponižavajući način. Je li to istina?"

Pocrvenio sam. "Hm, da, bila sam pomalo kurva sinoć.John je kupio moje karte za ovo putovanje kako bih mogao zabaviti neke od muškaraca u vašem društvu."

"Zovem se Arjun i jedan sam od softverskih inženjera svoje tvrtke. John mi je ranije rekao za tebe i rekao da te mogu iskoristiti na bilo koji način koji bi me uzbudio večeras na našem povratku. Sad kad smo predstavili smo se, zašto se ne skineš. Volim vidjeti svoje bijele kurve gole kad me poslužuju."

promucao sam. "Ali, Arjune, što ako kondukter navrati?"

Arjun mi se zlobno nasmiješio. "Prvo, večeras ćete me zvati gospodine ili gospodaru. Sporazumno ljubljenje Drugo, kondukter neće doći dok ne budemo dobro krenuli. Harry i Bill bi uskoro trebali stići, a u međuvremenu želim isprobati robu. Sada se skini!" Rekao je, zapovjedničkim glasom.

Bespomoćno sam ga pogledala. "Da gospodaru." Izuo sam cipele i čarape, skinuo sam košulju i hlače i na kraju skinuo donje rublje. Bila sam potpuno gola dok je sjedio na krevetu i zurio u mene.

"Imaš lijepo tijelo. Upravo ono što očekujem od svojih pusača. Sada mi skini hlače i donje rublje." Ustao je i zakoračio prema meni. Oprezno sam mu otkopčala remen, a zatim se spustila na koljena da mu odvežem cipele, koje sam skinula jednu po jednu zajedno s njegovim čarapama. Ostavši na koljenima, skinula sam mu hlače, ostavljajući ga samo u boksericama, početak ukočenosti koji je sada hvatao prednju stranu. Stajao je tamo, smješkao mi se dok sam to radila.

"A sada donje rublje, droljo. Želim da vidiš što ćeš večeras sisati i piti."

Polako sam skinula njegove bijele bokserice i dahtala u tamnosmeđi kurac, koji je nastavio bujati. Njegov je kurac morao biti dug sedam inča, iako još nije dosegao punu duljinu. Bio je gladak i moćnog izgleda. Bio je uokviren dubokim crnim stidnim grmom i parom vrlo tamnoputih, nisko visećih loptica veličine avokada. Usta su mi počela sliniti.

"Sviđa ti se moj smeđi kurac, kurvo. Tvoja će usta večeras provesti dosta vremena upoznavajući ga. Budući da uskoro odlazimo, želim te upoznati s još jednim dijelom svog tijela." Polako se okrenuo i nagnuo naprijed.

"Stavi ruke na moje guzice i raširi ih, kurčevo. Upravo ćeš pojesti poslasticu svog života: indijsko dupe."

Ispružila sam ruku i raširila njegove pune guzice i zagledala se u tamnosmeđu naboranu rupu, okruženu žilavim crnim dlačicama. Bio je čist, ali imao je dubok, mošusan miris za razliku od bilo kojeg drugog s kojim sam se prije susrela. Njegov šupak je slabo smrdio

Kumin, korijander i drugi začini. Pretpostavljam da nečija prehrana doista diktira kako mirišemo.

"Sada ga poliži kurčevo. Polako." On me uputio.

Isplazila sam jezik Teen Cribz priča gledajte počela polako lapati po pukotini njegove guzice, zadržavajući se oko njegove tamnosmeđe rupe. Robovala sam cracku, puštajući plohu svog jezika da se probija gore-dolje po njegovoj mesnatoj pukotini, upijajući nepoznati okus i miris. Njegova je vreća s loptom lijeno visjela dolje i polako se pomicala u ritmu moga jezika.

"Ahh.to je moj dobri mali bijeli pušač. Ako večeras obaviš dobar posao, možda ću te jednog dana upoznati sa svojim indijskim prijateljima i lijepo ćemo se zabaviti stavljajući te na tvoje mjesto dok nas obožavaš."

Moj kurac se počeo stvrdnuti na pomisao da me koristi hrpa indijskih muškaraca. Počela sam pipati njegovu naboranu rupu, gurajući jezik u njega dok je stenjao. Nastavio sam istraživati ​​nekoliko minuta kad su se odjednom vrata naglo otvorila i ušli su Harry i Bill.

"Bože, Bože, Bože. Ne možemo te ostaviti samog ni minutu prije nego što zavučeš jezik u šupak nekim tipovima!" našalio se Harry, uživajući u njegovom iznenadnom ulasku u kolibu.Srećom, brzo su zatvorili vrata za sobom i nisam čuo druge ljude kako prolaze pored naših vrata inače bi me ugledali golu kako klečim iza tamnoputog Indijca koji je bio pognut, a moje ruke su mu raširile guzicu obraze i moj jezik pipajući njegov šupak.

Bill je upitao: "Dakle, Arjune, što misliš o našem drugu iz kabine. Večeras bi trebao biti prilično dobar, zar ne?"

Arjun je stenjao od zadovoljstva dok sam mu šišao šupak. "Da, Bill, mislim da mu možemo smisliti mnogo načina za korištenje večeras prije nego što odemo spavati!"

Harry i Bill su zatim sjeli na krevet nasuprot Arjunovom da gledaju predstavu. Ostao Djevojka iz va tamo na koljenima i nastavio rimirati.

Nakon još otprilike pet minuta usredotočenog sisanja dupeta, Arjun je posegnuo iza leđa i potapšao me po glavi. "To će biti dovoljno za sada, dečko. Moramo izgledati pristojno kad kondukter dođe."

Počela sam posegnuti za svojom odjećom, ali Harry ju je pograbio prije nego što sam je stigla zgrabiti. Brzo ih je stavio u svoju naprtnjaču koju je spremio ispod donjeg ležaja na kojem je sjedio.

Harry me oštro pogledao. "Oh ne, pušišac. Neće ti trebati odjeća do sutra rano ujutro prije nego što stignemo u London. Sada večeras bez prigovora učini ono što ti kažemo, a sutra ćeš dobiti svoju odjeću natrag."

bunio sam se. "Ali što je s kondukterom. Ne mogu biti gola kad on dođe provjeriti naše karte!"

Bill je za to imao spreman odgovor. "Zato ćeš biti u svom krevetu, ušuškan ispod pokrivača kad on navrati. jebanje u prirodi price Reći ćemo mu da si mrtav umoran i da spavaš."

Bilo je prilično jasno da sam prepušten njihovoj milosti. Bez odjeće, nema načina da napustim kolibu večeras. Jasno je da su ovo planirali unaprijed.

uzdahnula sam. "U redu, otići ću ispod pokrivača. Ne želim da me itko drugi u vlaku vidi golu." Trojica su se nasmijala mojoj nevolji.

Popeo sam se na ležaj iznad Arjuna i zavukao se pod plahte i pokrivač.Ležao sam bespomoćno dok je zvižduk vlaka najavljivao naš polazak, a veliki automobili krenuli na zapad.

Vrećice čaja, ima li tko?

Otprilike 30 minuta nakon našeg polaska, kondukter nam je pokucao na vrata tražeći da pokažemo karte. Dao sam kartu Arjunu, koji je sjedio na krevetu ispod mene. Ostao sam u krevetu i pretvarao se da spavam dok je kondukter svima bušio karte. Nakon što se uvjerio da je sve u redu, odmah je napustio kabinu.

Harry je zatim dao objavu za grupu. "Pa dečki, hoćemo li započeti ovu zabavu. Ne znam za vas, ali ja planiram biti više puta iscijeđen večeras. Dobro bi mi došlo dobro sisanje prije nego što odemo do vagon kafića. Jeste li za?" " Harry se cerio poput Cheshire Cata. Sumnjam da je često imao priliku imati ovakvog 'pucača' za migom i da je očito namjeravao ovo pomusti koliko god je to vrijedilo.

Zapravo, ja bih bio taj koji bi muzao.

Bill i Arjun su progunđali s odobravanjem.

"U redu kurčevo, spusti se ovamo na pod i klekni gdje ti je mjesto. Znaš vježbu", zalajao je Harry na mene.

Pao sam na pod s kreveta. Bio sam go i seksualna napetost u kabini utjecala je na mene dok mi je kita počela krvariti. Pretpostavljam da nikad neću saznati zašto, ali uvijek me jako napali pomisao da sam oralna drolja za grupu. Dok sam bio na podu i na koljenima, moj penis je bio tvrd od iščekivanja. Iz mene je curila pretsperma dok sam razmišljao o tome na što će me natjerati.

Kleknuo sam i čekao sve što su trojica muškaraca planirala za mene dok su se pripremali.

Arjun, koji je otkopčavao svoje hlače i povlačio ih prema dolje, zajedno s donjim rubljem, rekao je: "Mislim da bismo ga trebali natjerati da sisa naše vreće s loptama neko vrijeme, slažeš li se?"

Bill je rekao: "Meni zvuči dobro, dečki. Ne zaboravite da će nam svima dati lijep posao s dugim rubom u nekom trenutku!"

Arjun i Harry kimnuli su u znak slaganja, a trojica muškaraca, koji su skinuli hlače, donje rublje, čarape i cipele, sada su se okupili u uskom krugu oko mene. Svaki od njih držao je svoju vreću s loptom nekoliko centimetara od mojih usta. Mogao sam namirisati mušku aromu koja Besplatna priča o malim droljama dolazila iz tri penisa i tri kompleta muda i bio sam opijen požudom.

Bill je bio prvi. Grubo mi je gurnuo svoju naboranu vreću s loptom u usta. Bio je prekriven svijetloplavom dlakom, a njegova je vreća bila prilično glatka u usporedbi s mnogim drugima kojima sam grgljao.

"Mmmm.to je to, pušiš dečko, žvači mi jaja kao dobra kurva." Bill me rukama uhvatio za obje strane glave kako bi osigurao da ne odmaknem usta od rasipanja pažnje na njegovim jajima.

Grgljao sam kuglice u ustima. Srećom, njegova vreća nije bila ogromna i mogao sam cijeli paket staviti u usta. Uživala sam u njegovoj znojnoj muškoj biti. Počela sam stenjati, znajući da će pjevušenje pojačati Billove osjećaje na njegovoj vreći.

"O, Bože, kako je dobro. Jesu li te to učili u školi za pedere?" Harry i Arjun nasmijali su se njegovoj šali. Držao sam se svog zadatka, s ljubavlju grgljajući jaja u mokrim ustima.

Nakon još jedne minute davanja moje pune pažnje Billovim jajima, Arjun je rekao, "U redu Bille, zabavio si se. Vrijeme je da mi naš pušač kurca popuši jaja!"

Bill je nevoljko izvadio svoja sada mokra jaja iz mojih usta, a Arjun mi je odmah dao svoju smeđu krznenu vreću da ih zamijenim.

Dok me Arjun gledao dolje s velikim smiješkom, s rukama na bokovima u pozi potpune dominacije, ja sam pokorno držao njegovu vreću s loptom u ustima i vrtio dva oraha oko mokrih usta. Gledala sam ga u oči cijelo vrijeme dok sam mu grgljala orahe, a Arjun je imao izraz zadovoljstva i kontrole, što me dodatno uzbudilo. Ana Alexander Sporazumno Zamišljala sam budući spoj na kojem će on i njegovi indijski prijatelji koristiti moja usta kao da sam njihova osobna kurva.

"Voliš li sisati jaja svom gospodaru, kurčevo?" upita Arjun.

"Yesh Shur." promrmljao sam najbolje što sam mogao dok sam jezikom vrtio u ustima, prskajući po nejasnom paketu u ustima.

Arjun me uhvatio za glavu dok sam nekoliko minuta svu svoju pozornost usmjeravala na vrtenje njegovih jaja u ustima.

Harry se zatim ubacio: "Nemojmo sada zaboraviti starog Harryja, momci. Imam neka lijepa znojna jaja koja trebaju pozornost!"

Arjun je izvukao svoju vreću s loptom iz mojih usta. Začuo se zvuk 'pop' i njegovu su vreću odmah zamijenila Harryjeva crvena krznena jaja. Moram priznati da mi se svidjela oštrina Harryjevih jaja - bilo je jasno da je proveo dan lutajući Berlinom i da su mu jaja imala jedinstvenu muževnu aromu koja je dodatno učvrstila moj kurac.