U ruski brak

Draga Jessica,

Prisjećam se naše vožnje vlakom i s kakvim ću žaljenjem živjeti što nisam skočio u Portland. Ne znam koliko dugo mogu podnijeti život na različitim mjestima, još jedna zima u Seattleu ostavit će me bez svjetla. Ovi mali vikendi daleko, istraživanje svake stanice Amtrakove linije poput je ljetnog sna. Ali kako dani počinju biti kraći, čežnja postaje sve jača. Nepodnošljivo. Barem ovo imamo.

Ulazak u vlak u Eugeneu bio je odgoda - biti u tranzitu uvijek nam je bio najdraži dio. Iz vrućine podne, iz prašnjavog žutog zraka šumskog požara; u putnički vagon, zavalivši sjedalo i osjećajući kako ti glava leži ravno u mom krilu dok zatvaraš oči. Čuperci tvojih kovrča trešnje u rukama su mi bili poput meke mokre trave. Želio sam pomirisati zemlju ispod i odmoriti se s tobom na sebi dok zauvijek ne zaspim. Što ako nismo sišli. Nastavili smo jahati prema sjeveru dok nam crveno sunce zalazi i nema više što vidjeti u noći, samo osjetimo tijela jedno drugoga dok se svijet kreće oko nas i završili smo u Kanadi. Iako je bila slaba utjeha vidjeti te kako skidaš bicikl s vlaka. Ružičasta haljina koju ste upravo kupili u rabljenoj trgovini bila je podignuta straga. Bilo je to samo na sekundu. Ustao si da pedaliraš. Njegovao sam savršeni pogled na tvoje bijele gaćice koje su čvrsto grlile glatku krivulju tvoje guze. Zaustavili ste se, povukli vatu i pogledali U ruski brak jedne strane na drugu. Nisi mogao znati tko je vidio. Zatim ste izvadili svoj telefon za fotografiju male zle crvene točke koja se nalazi na maglovitom nebu iznad grada i Forest Parka. Iako sam ja imao božanski kut za pejzaž. U ruski brak Još jedna posljednja slika da me okupa prije nego što odeš.

Ali u tom smo vlaku bili negdje drugdje. Kad si se probudio i počeo igrati nedjeljnu križaljku, sjedili smo u ugodnoj tišini, moja ruka na tvojoj nozi osjećala je toplinu tvoje kože.Zveckanje staze zapravo je sve što sam mogao zamisliti da čujem osim kad ti svako toliko tiho ponudiš križaljku, bez podizanja pogleda. Bilo je dobrodošlo iznenađenje kad ste šapnuli nešto drugo osim "Počeo je proždirati, recimo." HADAT. Nešto malo prljavo, san koji ste sanjali, trenutak kada ste se dodirnuli u tajnosti, prije nego što ste se osvrnuli na 23 dolje i zatražili "znak ljubavi u Latinskoj Americi." BESOS.

Što bi se dogodilo da nas uhvate kad si me uhvatio za ruku i prebacio je među svoje noge. Bile su otvorene i mogao sam te osjetiti kroz gaćice ispod haljine. Još uvijek si petljao oko križaljke, ali nisi trebao pomoć s nikakvim tragovima dok sam ti ja pomogao na ovaj način. Nježno sam te dotaknuo, trljajući prvo palcem, a zatim prstom o obrise tvoje mačkice. Lagano vas okrznu kao samo slučajno, prije nego što pritisnete malo jače. Spustio si križaljku i podignuo pogled da vidiš gleda li te tko. S druge strane prolaza studentica je imala slušalice u slušalicama, izgubljena s pola pažnje u bilježnici, a drugim na računalu. Iza nje je bio prozor u prolaznu žutu vinariju. Priča slika masturbacije sobom ostavljamo vinovu lozu gotovo zrelu za berbu. Zatim si uzvratio pogled prema meni i ponovno sam vidio tvoje oči kao i prvi put. Nijanse zelene u njima su se probijale, djelovale su duboko i hladno. Zadržali smo se u ovom buljenju minutu, moji prsti su polako prolazili duž tvoje mace kroz tvoje donje rublje. Sada sam provjerio tko gleda. Jedino uzbuđenje bilo je hipnotičko zveckanje tračnica.

Prije nego što sam se osvrnuo, osjetio sam tvoje usne na svom uhu i jeza mi je prošla niz leđa, u ruke i kroz moj ukočeni kurac. Moji su te prsti jače pritisnuli i mogao sam vidjeti taj divan pogled. Malo si zadrhtao dok si grickao donji dio svoje punašne ljubičaste usne. Oči su vam lagano zatekle i borili ste se protiv poriva da stvarate buku.

Glas preko interfona doviknuo je da se zaustavljamo u Salemu.Nisam primijetio da itko ulazi ili silazi, samo sam čekao s dva prsta trljajući gore-dolje po dužini pamuka i osjećajući kako tvoja vlaga počinje prodirati. Polako sam savio kažiprst i odlijepio komad gaćica u stranu prije nego što sam te napokon stvarno Preuzmi seks prici. Nekako si još više vlažio moje prste unutra, ispuštao si nešto između jauka i uzdaha. Na sjedalu može biti mrlja kad ustanete. Nagnula si se i zgrabila moju jaknu da mi pokriješ ruku. Ponovno sam uhvatio tvoju kosu svojom rukom, privukao ti uho kako bih šapnuo, "Želim te."

Vlak je opet krenuo. I dalje nitko nije pričao. Križaljka je bila na podu, ali činilo se da je nitko nije primijetio. Spustio si stol s pladnjem ispred mene i konačno osjetio kako se moj kurac napola formirao i postaje tvrd u tvojoj ruci kroz moje traperice.

"Želim te", rekao sam. "Želim da skineš svoje gaćice ispod moje jakne i staviš ih u svoju torbu. Nitko neće primijetiti. Ustani i lagano hodaj niz prolaz do kupaonice. jebanje u školi Sporazumno Ostavi svoj telefon kod mene. Bit ću tamo nakon što izbrojiš do jedan stotinu. Shvaćaš?"

Upravo si me opet pogledao. Vidio sam kako ti oči još uvijek slatko vire. Ruka mi Miranda cosgrove lezbijka krenula niz tvoju nogu i čvrsto sam ti stisnuo gornji dio bedra. Zurili smo jedno u drugo. Pitao sam se nisi li me čuo na trenutak, ali onda sam osjetio kako se mrdaš i kako ti se gaćice spuštaju niz nogu. Pružio si mi ih ispod sakoa i ustao. Svaki je pokret bio spor, metodičan. Kliznula si guzicom preko mog krila, osjećao sam te mokru na vrhu izbočine u mojim trapericama. Šapnuo sam, "počni brojati."

Jedan. Pitao sam se hoće li itko znati što se događa. Dva. Kad bi znali da nemaš ništa ispod. Tri. Ako su tvoj izbečeni pogled i osmijeh koji otvara tvoje rupice bili mrtav poklon. Deset. Kad bi znali da ti se obrazi malo zarumene kad si napaljen. Dvadeset. Kad bi mogli vidjeti tvoje tijelo naježeno, a tvoje bradavice tvrde i spremne probiti se kroz tkaninu. Trideset.Ako bi se i oni iznenadili koliko ste mokri. Četrdeset. Kad bi znali da si se prije dirao u avionu. Pedeset. Kad bi znali da ćeš mi pohlepno povući hlače čim uđem kroz metalna vrata kupaonice. Šezdeset. Kad bi znali kako slatko izgledaš kad čučneš i staviš moj kurac u usta, povlačeći moju ruku na svoju glavu da te zgrabim za kosu tako da mogu vidjeti tvoje oči sa sobom unutra. Sedamdeset. Kad bi znali da se do tada nismo seksali stojeći. Osamdeset. Sporazumno uzajamno drkanje Kad bi znali da ćeš izgubiti kontrolu kad se gurnem u tvoju savršenu malu pičku i da ću ti morati pokriti usta. Devedeset. Ako su nas uopće čuli. Devedeset pet. Kad bi znali koliko možeš špricati. Devedeset šest. Kad bi znali da ti se noga trese, da ti sperma pleše oko moje kite i spušta ti se niz noge. Devedeset sedam. Kad bi znali da me ovo izluđuje. Devedeset osam. Kad bi znali da si me molio da te Nude celina jaitley prici. Devedeset devet. Kad bi znali da si "dobra cura". Jedna stotina.