Taylor Paige gola

~Prolog~

Kad me je mama došla posjetiti na moj 37. rođendan, najdalje od mojih misli bio je intimni vikend koji je trebao uslijediti. Mama je 23 godine starija od mene, plava je i malo je debela, ali nije pretila; skladna bi najbolje opisala njezinu figuru, a kako je visoka oko 5 stopa i 3 inča, njezina joj težina zapravo jako dobro stoji. Njezin bih lik usporedio s damom na Tizianovoj Veneri iz Urbina. Ima vrlo lijepo lice i dobro je ostarjela.

Otprilike prije dvanaest godina, u naletu požude, pokazao sam svoje karte majci i izgubio. Godinama sam ranije opsesivno maštao o vođenju ljubavi s mamom, a jednog dana kad smo bili sami u njezinu stanu, skupio sam dovoljno hrabrosti da joj priđem s leđa i zgrabim je za guzicu. Njezina trenutna reakcija bila je da se nasmije i kaže mi da je polaskana, ali da je ona moja majka i "ne".

Zbog ovog iskustva gotovo sam odustala od nade da ću ikada imati bilo kakav fizički odnos s mamom. Iako sam još uvijek imao fantazije o nama, više nikada nije bilo isto nakon što sam se pomirio s uvjerenjem da se Rođen sam gol neće dogoditi.

~Poglavlje 1~

Bio je petak poslijepodne kada je mama stigla u moju kuću, dva dana prije mog rođendana. Moja supruga Ann i posinak James zajedno su bili izvan države na crkvenom izletu i moja je majka odlučila doći mi praviti društvo za vikend. Njezin je muž radio cijeli vikend i odlučila je da će se ona odvesti do nas, umjesto da oboje budemo sami, kako bismo mogli provoditi vrijeme zajedno.

Kad je mama ušla u kuću, pozdravili smo je zagrljajem i pitala sam je bi li joj bilo dobro u Jamesovoj sobi. Vratila se s: "Večeras spavam u TVOM krevetu, druže!" Odgovorio sam šaljivo rekavši: "Pa, onda ćemo samo spavati tamo zajedno, jer ja ostajem u svom krevetu." U ovom trenutku, potpuno sam očekivao da će popustiti i pristati uzeti drugu sobu kada me iznenadila rekavši: "Pa ja sam tvoja majka, pretpostavljam da bi to bilo u redu."

Osjećaj koji me obuzeo u tom trenutku bio je potpuno neopisiv. Iako sam znao da je njezin odgovor svakako bio daleko od poziva na intimni odnos, sama pomisao da sam sama u istom krevetu s njom bila je dovoljna da me uzbudi do te mjere da ne želim ništa više od vremena za spavanje da požurim i stignem !

U interesu moje priče ovdje samo bih kratko rekao da je ostatak večeri bio vrlo ugodan. Ja sam nam skuhala večeru; popili smo vino i počeli gledati film. Oko četvrtine filma, mama je rekla da ne uživa i da ide u krevet. Rekla je da joj ne smeta ako želim završiti film i doći kasnije u krevet. Htio sam vrisnuti: "Jesi li lud, jedva DOČEKAM da dođem u krevet!" Odmah sam joj rekao da sam i ja spreman za spavanje.

Oboje smo otišli u moju spavaću sobu i ja sam zatvorio vrata. Od uzbuđenja sam počela dobivati ​​erekciju, a budući da sam bila u kupaćim hlačama, skinula sam majicu i brzo uskočila u krevet i pod pokrivač kako bih se poštedjela eventualne neugodnosti.

Majka je ugasila svjetlo i počela se skidati. Po mjesečini sam mogao reći da dolazi u krevet u svilenim gaćicama i bez grudnjaka, a tijelo joj je prekrivala kratka svilena spavaćica. Izgledala je nevjerojatno seksi dok se uvlačila pod plahte da mi se pridruži u krevetu. Penis mi je bio tvrd kao kamen i disanje mi je u tom trenutku bilo vrlo plitko. Taylor Paige gola Budući da sam ležao na boku, morao sam držati kurac uz tijelo kako se ne bi okrznuo o nju.

Baš kad je mama legla, pitala je bih li joj protrljala leđa i okrenula se na bok, leđima okrenuta prema meni. Mislio sam da ću umrijeti od uzbuđenja kad sam joj počeo trljati leđa kroz svilenkasti gornji dio. Počeo sam maštati da imam svoj kurac u njoj dok je stenjala od užitka moje masaže.

Odmah sam tada znao da ću po drugi put u životu napraviti korak prema svojoj majci.Ležao sam pokraj nje još uvijek joj trljajući leđa, ali osjećao sam se kao da sam izvan tijela, misli su mi bile tako daleko. Ležao sam tamo skupljajući hrabrost, ZNAJUĆI što ću učiniti, ali ne znajući kada ću moći natjerati svoje tijelo da se pokrene.

Iznenada i s malo razmišljanja, kliznuo sam svojim tijelom uz majčino i pritisnuo svoj već izloženi tvrd kurac o njezinu guzicu, savršeno ga uglavivši između njezinih obraza. Malo je odskočila, očito zaprepaštena, a onda je bez riječi počela pritiskati svoju guzicu o mene. Mogao sam čuti njezino disanje kako se njezino vlastito uzbuđenje počelo povećavati. Pomisao na to da leži sa mnom u krevetu vlastitog sina u takvom stanju sve veće strasti izazvala je i nju da postane uzbuđena!

U ovom trenutku, pustio sam ruku da klizne niz njezino tijelo i na njeno golo bedro. Odatle sam pomaknuo ruku gore i ispod mamine noćne košulje i gore kako bih rukom obuhvatio njezinu dojku. Kad je moj dlan udario o njezinu tvrdu bradavicu, mama je zadrhtala i zastenjala od zadovoljstva. Ova reakcija me je pak natjerala da se osjećam kao da ću eksplodirati upravo tu i tamo.

Dok sam je gladio svojim penisom, napuklim glasom uspio sam je upitati: "Gdje želiš da.dođem?" Upravo u tom trenutku pomisao na to što radimo bila je previše za mene i znao sam da će moje pitanje odgovoriti samo od sebe.

S još nekoliko guranja prema majčinim svilenkasto prekrivenim guzicama, cijelo mi se tijelo iscrpilo ​​dok sam pumpao gutljaj za gutljajem tople vlažne sperme po njezinoj guzici i svom trbuhu dok sam se nastavljao gurati gore-dolje i grabiti majčinu dojku. Mislim da nikad nisam toliko ejakulirao. Mama je samo ležala na boku pritiskajući svoju mokru spermom natopljenu guzicu uz mene dok je rekla: "O moj Bože, kako je dobro." U ovom trenutku bio sam potpuno potrošen, ali jedino o čemu sam mogao razmišljati bilo je da imam svoj kurac u maminoj mokroj mačkici.

Znao sam da ovo neću moći izvesti uskoro, pa sam odlučio svoju pažnju usmjeriti na to da udovoljim mami.Prešao sam joj rukom niz tijelo i okrenuo je na leđa. Pustio sam ruku dolje i preko prednjeg dijela njezinih gaćica, zaustavivši se nakratko da pogledam njezin izraz lica. Kad su nam se pogledi susreli, vidio sam zapanjen, prazan pogled koji je rekao: "Ne znam što dovraga radimo, ali nećemo stati!" Polizala je usne i potom zatvorila oči.

Prstima sam prelazio preko njezinog brda stidnih dlaka, rukom preko donjeg rublja i kad sam se približio njezinoj mačkici, raširila je noge dopuštajući mi da joj trljam mačkicu kroz gaćice. Čim sam je osjetio vidio sam da je jako napaljena i da nas ništa neće zaustaviti. Usnice su joj bile natečene od strasti i bile su širom otvorene i primamljive.

Podigao sam tijelo bacivši naše posteljine s ruba kreveta. Doveo sam se između majčinih nogu i skinuo joj gaćice, vidjevši njenu macu raširenu točno ispred mene u svom svom sjaju. Spustio sam glavu i odmah kliznuo ustima preko njezine mačkice, okusivši po prvi put njezine tople pljesnive sokove. Mama se odmah počela izvijati uz moja usta i jezik, stenjući od čistog užitka. Stavila je vrhove prstiju na moju glavu dok sam počeo sisati njezin uspravni klitoris. Baš kad sam pomislio da će doći, zgrabila me za glavu i počela vući prema gore. Htjela je da je sad poševim.

Ustao sam i smočio kurac slinom, a zatim spustio penis koji se oporavljao i dodirnuo njegov vrh s maminom macom. Pustio sam ga da sklizne dok sam svoje tijelo spustio preko njezina i počeo gurati unutra i iz nje. Pomisao da stvarno jebem svoju majku, KONAČNO, učinila je moj kurac ponovno potpuno tvrdim i činilo se da je Sve što želim je jebati to osjetila kad se počela ljuljati uz mene, prateći moje pokrete. Upravo tada, mama je počela stenjati u ritmu koji mi je govorio da će doći. Naslonio sam glavu na njezinu, obrazi su nam bili priljubljeni. Zgrabila je moje tijelo što je čvršće mogla, gurajući svoje prepone u moje kad je dosegnula vrhunac.Nastavila je stenjati uz pulsiranje svog orgazma sve dok konačno nije ostala tiha, a tu i tamo ju je obuzimao povremeni grč zadovoljstva.

Podigao sam glavu i pogledao u oči svoje majke, moj tvrdi kurac još uvijek duboko u njenom tijelu, i polako spustio usne do njezinih, jezici su nam se susreli i kušali jedan drugoga u toplom susretu. Majka i sin su vodili ljubav. Izvukao sam kurac i legao pored majke u krevet i zaspali smo jedno drugom u naručju.

~Poglavlje 2~

Kad sam se sljedećeg jutra probudio, bio sam sam u krevetu i čuo sam da je mama u kuhinji i kuha. Obukao sam kratke hlače i otišao do nje, ne znajući kakvu reakciju očekivati. jebanje u liftu Student Mama me vidjela i samo rekla: "Dobro jutro, spremam nam doručak." Kad sam joj prišao, pala mi je ravno u naručje i počeli smo se strastveno ljubiti. Kurac mi je postao tvrd i ona je posegnula dolje dok smo se ljubili i pomilovala me nekoliko puta prije nego što se odgurnula govoreći uz veliki blistavi osmijeh, "Moram završiti doručak, trči sada. Ipak moramo jesti." Nasmijala sam se i vratila u svoju sobu skupiti sinoćnje posteljine za pranje. Napunio sam perilicu i vratio se u svoju sobu dok me mama nije pozvala na doručak.

Dok smo sjedili i jeli, bio sam zadivljen lakoćom našeg razgovora. Razgovarali smo kao majka i sin o obitelji, stvarima na poslu i raznim svakodnevnim temama, ali smo bili potpuno usklađeni jedno s drugim. Iako je među nama u prošlosti bilo malo neugodnosti, to je zamijenila prekrasno udobna sinastrija. Kad smo završili s hranom i zajedno pospremili, mama nam je predložila namigujući: "Idemo se sada istuširati. Možeš mi izribati leđa." Hodali smo ruku pod ruku kroz kuću prema tušu.

Otišao sam i uzeo ručnike iz ormara i dok sam stigao do kupaonice, mama je već bila gola i tekla je voda. Zajedno smo ušli pod tuš i zatvorili vrata.Mama se odmah okrenula prema meni sa strašću u očima i tihim glasom rekla: "Sad te želim pojesti." Zastenjao sam kad je kleknula ispred mene i zagledala se u moju punu kitu.

Okrenula sam glavu tuša prema zidu i pogledala mamu. Počela je tako što je uhvatila moj kurac. Zatim je položila glavu mog tvrdog penisa na ispruženi jezik. Zatvorila je oči i zastenjala od blaženstva dok me uzimala u usta, kušajući moj slatki pre-dođi. Dok sam gledao majčine sočne usne kako klize niz tijelo mog penisa, mogao sam osjetiti kako topla šupljina njezinih mokrih usta klizi po glaviću mog penisa. Mogao sam osjetiti lagano usisavanje njezinih nježnih poteza dok je nježno sisala.

Sjedili smo tamo u nečemu što se činilo kao suspendirano vrijeme nekoliko trenutaka, uživajući u toplini jedno Bdsm prisiljen bi, a onda sam odlučio odustati od svoje suzdržanosti. Htio sam ući u mamina usta. Možda je tada pročitala moj govor tijela jer je počela stenjati i teže disati. Pustila mi je kurac iz usta i nastavila me polako drkati dok je govorila: "Želim te okusiti.želim da mi napuniš usta." Vratila je usta na mene i počela sisati malo brže kako je strast rasla. Pomislio sam u sebi: 'Ući ću mami u usta i ona to želi!' Kad sam osjetio da se približavam, rekao sam: "O, Bože, ući ću ti u usta, mama!" Baš u tom trenutku moj vrući crveni penis se ispupčio i počeo izbijati gomile vruće sperme svuda u maminim ustima punim ljubavi. Nastavila je raditi gore-dolje po mom tijelu i mogao sam vidjeti kako moja sperma izlazi iz njezinih usta i niz bradu. Dok je sisala, vidio sam kako guta moju spermu i to je pojačalo moj orgazam. Ovo je bio najbolji osjećaj koji sam ikada imao u životu i bilo je tako lijepo dijeliti ga sa svojom mamom.

Dok je odmicala usta od mene, imala je pogled pun strasti. Usta su joj bila lagano otvorena dok je kratko i teško disala. Izraz joj je bio prazan i senzualan.I dalje sam mogao vidjeti svoju spermu svuda izvan njezinih usta i mislio sam da je to vrlo erotično. Mama je zatim polizala usne, uzimajući što više zalutale sperme natrag u usta koliko je mogla dok je ustajala. Prišla mi je blizu i rekla: "Bilo je to najuzbudljivije iskustvo koje sam ikada imala." Dok smo se ljubili duboko i s ljubavlju, mogao sam okusiti svoju spermu u njezinim mokrim ustima.

Oprali smo svoja tijela i kada smo bili spremni izaći, mama se okrenula prema meni i rekla, "Želim da i ti uđeš u moju pičku. Želim te natrag u moje tijelo." Samo sam rekao: "Volio bih to", izašao i obukao se, spreman nakratko izaći iz kuće.

~Poglavlje 3~

Mama i ja smo odlučile provesti dan u gradu, a onda predvečer otići na večeru. Obukli smo se u odvojenim sobama i kada je mama izašla, nosila je tamnosmeđi blejzer i srednju suknju s tamnim najlonkama. Imala je malo ukusne šminke i izgledala je sjajno. Nadopunio sam njezin izgled, a ona mi je zahvalila poljupcem u obraz govoreći: "Htjela sam izgledati dobro za moj spoj."

Dok smo bili vani u gradu, oboje smo se ponašali pristojno, iako sam ja vozio s jednom rukom na njezinom bedru. Činilo se da joj ovo dobro pristaje. Student Čening Tejtum Nakon što smo proveli dan u muzeju odlučili smo otići na večeru i otišli na moje omiljeno mjesto u gradu.

Jedan smiješan trenutak tijekom večere bio je kada je konobar upitao: "Jeste li vas dvoje zajedno?" Htio je znati jesmo li na istoj provjeri, ali mama i ja smo se pogledale da bismo se nasmijale našoj tajni i željele dati neki lukav komentar koji je izmicao ideji da smo par, ali oboje smo pokazali suzdržanost. Mama je samo prekinula trenutak rekavši: "Da, zajedno smo, ovo je moj sin."

Dok smo se vozili kući, mama mi je rekla: "Danas sam se jako dobro provela, ali da budem iskrena, sve što trenutno želim učiniti je otići s tobom u krevet. Mora da sam bila malo napeta jer sam se nasmijala i rekao: "O, Bože, i ja," vrlo entuzijastično.Mama se nagnula i poljubila me u obraz, klizeći rukom uz moje bedro i zaustavila se malo ispod mog međunožja.

Kad smo došli kući, parkirali smo u garaži i ušli u kuću. Uhvatili smo se za ruke i bez riječi se vratili u spavaću sobu. Mama je zatvorila vrata i srele smo se nasred sobe gdje smo stisnule gladna usta, razigrano klizeći jezicima u njihovoj erotskoj igri. Jednom Slike golih komšija rukom kliznuo prema maminom obrazu, a zatim niz njezino tijelo do dupeta gdje sam se počeo trljati. Moja je majka pritisnula svoje tijelo uz moje i spustila ruku kako bi počela otkopčavati moj pojas. Kad su mi se hlače otvorile, mama je gurnula ruku unutra i zgrabila moj vrući kurac dok je stenjala. Ruka joj je bila meka i topla dok je grlila moj kurac, povlačeći ga gore-dolje.

Zatim sam odveo mamu do ruba kreveta i počeo joj pomagati da otkopča sako i bluzu. Oboje smo se tresli od iščekivanja i počeli smo postajati nestrpljivi s odjećom, ali uspjeli smo skinuti moju majicu i hlače, a zatim i njezine majice i grudnjak. Kad joj se grudnjak oslobodio, zavukao sam ruku ispod svilenkaste tkanine i obuhvatio majčine meke dojke. Bradavice su joj bile tvrde kao kamen i povukao sam glavu prema dolje i uvukao jednu u usta, vrteći jezikom oko bradavice i nježno sišući. Mama mi je držala glavu i privlačila me na prsa dok je dahtala i stenjala od zadovoljstva.

Kad sam otkopčao maminu suknju i spustio je dolje, dočekalo me divno iznenađenje. Moja mama je bila odjevena u vrlo seksi svilenu podvezicu s crnim svilenim gaćicama. Mogao sam vidjeti usne njezine mace kako pritišće prednji dio njezinih gaćica u dobro definiranom natečenom otvoru i jasno sam mogao vidjeti blagu mokru mrlju na tom području gdje ju je njezino uzbuđenje učinilo izuzetno mokrom i spremnom za sinovljevu ljubav.

Gotovo dahćući, poveo sam mamu natrag do kreveta gdje je sjela na rub. Spustio sam tijelo na pod i Taylor Paige gola nježno lizati i sisati mamine mokre gaćice.Dok je ležala, gurnuo sam prst u njezine gaćice i umetnuo ga u njezinu macu, dodirujući je dok sam joj nastavio sisati gaćice. Zatim sam zgrabio donje rublje i spustio ga na pod, vrativši lice natrag na maminu vruću mokru macu, zakopavši lice u njezinu dlakavu vlagu. Dok sam je davao oralno, posegnuo sam i protrljao joj grudi i ovo joj se jako svidjelo.

Odjednom mi je mama rekla da prestanem, govoreći: "Upravo ćeš me natjerati da dođem, a ja to još ne želim." Ustao sam između njezinih nogu dok se ona vraćala u svoj položaj na rubu kreveta. Gurnuo sam penis u maminu pičku i pustio ga da sklizne prema gore unutar njezina tijela. U tom sam položaju bio toliko duboko u njoj da sam mogao osjetiti kako glavić mog penisa zapravo ulazi u njezin grlić maternice; kakav je to bio poticajan osjećaj. Zagrlili smo se u poljupcu dok sam ulazio i izlazio iz njenog tijela. Nježno me zgrabila oko struka i privila moje tijelo uz svoje.

Osjetila sam kako se bližim orgazmu i rekla sam majci: "Doći ću uskoro." Držala me uz sebe i rekla, "O da, želim da dođeš u tijelu svoje mame." Htio sam ovo učiniti dobrim, pa sam pumpao svoj kurac unutra i iz njezine tople mokre pičke sve dok nisam bio na rubu vrhunca, a onda sam se prestao micati točno na vrijeme da dopustim da većina moje sperme iscuri iz glavića moj kurac, ali bez punog orgazma. Osjetio sam kako mi sperma okružuje kurac, potpuno oblažući stijenke majčine vagine. Bilo je tako toplo i tako glatko i osjećao sam se stvarno sjajno. Um mi je vrtio petlje s mislima o ispuštanju moje sperme u tijelo moje majke i o miješanju naših seksualnih sokova.

Nakon ovog početnog poteza, počeo sam stvarno lupati maminu macu i ona je gotovo vrištala od oduševljenja. Mama i ja smo se spremale doći. Rekao sam joj da se opet približavam i ona se prepustila. Držala me čvrsto uz nju dok sam nastavio jebati njezinu macu koja je sada bila neuredan nered s njezinim sokovima i mojom spermom po njezinoj pički i mojim jajima.Naš trenutak je Porno za djevojčice i dječake savršen jer se tijekom njezinog vrhunca moje tijelo uzdiglo i gurnuo sam svoj kurac skroz unutra i ponovno u njezin grlić maternice dok sam dolazio, izbacujući svoju drugu količinu sperme ravno u maminu utrobu. Oboje smo se u tom trenutku pogledali, potpuno izgubljeni u očima. Oboma nam je bilo očito da je to najnevjerojatniji osjećaj vođenja ljubavi koji je itko od nas ikada osjetio.

Oboje smo klonuli, mama i ja, dok smo se ljubili i pustio sam da moj sada mekani kurac isklizne iz nje. Zajedno smo legli na krevet, ugasili svjetlo i držali se jedno za drugo, još uvijek mokri od tekućine naše ljubavi koja je vodila po našim tijelima.

Neposredno prije nego što smo otišli Slike gole sobarice spavanje te večeri, mama mi je rekla da se mora vratiti kući rano ujutro, ali da se možemo nadati da neće proći dugo prije nego što opet budemo sami. Posljednje što je izgovoreno te noći bilo je kada je mama rekla: "Tako je lijepo što ponovno živiš u mom tijelu." Točno sam znala što je mislila.

~Epilog~

Kako je mama morala na put rano ujutro na moj rođendan, nije bilo vremena za još jednu sesiju, ali smo se zajedno otuširali i malo poigrali. Obukli smo se i onda je otišla, oboje smo namigujući i smiješeći se dok se odmicala, uživajući u našoj maloj tajni. Bili smo tajni ljubavnici i uvijek ćemo biti.