Besplatni prici za odrasle

Izlet kanuom za pamćenje

Sredinom 1980-ih, Valerie, moja supruga s kojom smo bili 15 godina i ja, usput se zovem Darrin, odlučili smo krenuti na putovanje u Floridu kako bismo otišli na vožnju kanuom niz 'Coldwater Creek' sjeverno od Milton Fla. Bili smo niz ovaj potok nekoliko puta s prijateljima i stvarno smo uživali u ovom laganom izletu za veslanje. Ovaj put smo htjeli ići sami i možda se taj dan malo nestašno zabaviti.

Valerie ili ja nismo puno nosile. Val me zamolio da nosim svoje muško crno bikini donje rublje umjesto svog crnog kupaćeg kostima za speedo tijekom našeg spustanja niz potok. Uvjerila me da ih nosim na javnoj plaži blizu St. Augustina', prije i to nije bio problem. Koliko ja znam, nitko nije ni znao da sam na javnoj plaži u donjem rublju, a plus mi je bilo udobnije od mog uskog speeda. Preko odijela sam obukla neke stare traperice i majicu bez rukava.

Ja sam joj zauzvrat predložio da jednog dana odjene svoj crni donji dio bikinija s uzicama i maleni bijeli gornji dio bikinija koji sam napravio za nju. Gornji dio je napravljen od stare jastučnice. Bio je širok samo tri inča u podnožju trokuta i 5 inča okomito kako bi pokrio njezinu grudi 36C. I to samo jedva učinio, plus bio je vrlo tanak i bio je proziran kad je bio mokar. Ubodi su bili uske bijele vezice za cipele. Taj gornji dio vjerojatno ne bi bio legalan na javnoj plaži jer je pokazivao više sisa nego što je pokrivao. Preko 'gornjeg dijela bikinija' prekrila ga je odrezanom muškom bijelom potkošuljom koja joj je završavala točno pri dnu grudi. Morala je paziti kad bi nosila samo to jer kad bi podignula ruku, cijela dojka i bradavica bi se otkrile. Na donji dio nosila je svoje stare 'smeće' kratke hlače. Ove kratke hlače bile su tako kratke, da se vidio lijepi dio guzice kad ih je nosila, a šavovi s obje strane bili su poderani sve do omči za remen.Nosila je ove kratke hlače u javnosti nekoliko puta prije i okrenula je nekoliko glava kada je to učinila jer odbija nositi donje rublje uz njih!

Pa, stigli smo do trgovine za iznajmljivanje kanua malo ranije bez problema i čekali smo da stigne još kanuera prije nego što smo se ukrcali. Valerie mi je zamolila da ponovno zavežem remen oko njezinih leđa koliko sam ga mogao vezati, ali ne toliko labavo da bi se sam odvezao. Jedina stvar koja je držala trokute njezine majice na mjestu bila je težina njezine kratke majice. Znala je da bi svaki brzi pokret sada rezultirao oslobađanjem bradavice od jednog platnenog omotača. Besplatni prici za odrasle Nakon otprilike pola sata čekanja, odvojeno je stiglo nekoliko kamioneta s 4 momka od 20 do 25 godina. Činilo se da se ne poznaju. Svi smo se ukrcali u kratki autobus koji je vukao prikolicu s našim kanuima. Četvorica momaka su se složila prva, a zatim Valerie i ja. Primijetio sam da je Val oslobodila jednu sisu iz gornjeg dijela bikinija i da su joj bradavice bile lijepe i tvrde dok je išla prema autobusu i polako prolazila pored dječaka u autobusu do našeg sjedala. Dok smo putovali niz cestu, nagnula se Scene teen babe besplatno xxx meni i rekla mi da joj odvežem uzice. Odlučila je da svoj skraćeni top želi nositi samo ostatak dana. Skinuo sam ga i gurnuo u našu vreću za suhu odjeću. Val je spakirala samo kratku haljinu koju će obući nakon puta, a ja sam spakirala samo još jedan par kratkih hlača. Namjeravao sam staviti košulju i kratke hlače koje sam trenutno nosio u torbu prije nego što odgurnemo.

Trebali ste vidjeti te tipove kad su primijetili da je Val skinula gornji dio bikinija. Nisam to prije spomenuo, ali Valin kratki top je velik na njoj i svaki put kad se sagne, ako ste u pravom položaju, možete joj vidjeti obje sise ispod. Pa, često su se pojavljivali dok smo punili naš kanu. Nekoliko puta kada je namjerno posegnula iznad glave kako bi se počešala po potiljku, prikazala bi cijelu golu sisu.Neposredno prije nego što smo odgurnuli, Val je okrenula leđa dečkima i skinula gornji dio i dala mi losion za sunčanje kako bih joj njime prekrio leđa. Zatim je napravila predstavu mazanja prednje strane dok je leđima bila okrenuta dečkima. Vratila je gornji dio i povlačila ga prema dolje dok se okrenula bljeskajući sva četiri tipa i njezine sise.

Svi dečki su se odgurnuli kad smo Val i ja završili s utovarom i osiguravanjem našeg hladnjaka i stvari, a zatim smo odgurnuli. Udaljili smo se od pristaništa čamca i prešli možda četvrt milje i mogao sam vidjeti dva kanua nekoliko stotina metara ispred nas dok je Val skinula gornji dio i pažljivo izuvala kratke hlače. Sada je na sebi imala samo donji dio bikinija. Stavila je svoje kratke hlače u našu vreću za suhu odjeću i tražila moje kratke hlače. Pažljivo sam ih obradio kako ne bih uznemirio kanu i dao joj ih.

Otprilike pola sata kasnije, došli smo iza zavoja rijeke i otkrili da se jedan od kanua nasukao. Jedan tip je sjedio u kanuu, a drugi nije bio viđen. Val mu je mirno mahnuo dok sam ga pitala je li sve u redu. Rekao je da je njegov prijatelj bio na drveću i srao. Primijetio sam da njegov pogled nije skidao s moje gotovo gole supruge. Nedugo zatim, ta dva tipa brzo su nam dolazila s leđa, mislio sam da će se to dogoditi. Znao sam da žele još jednom pogledati Valove sise. Rekao sam joj da dolaze i sve što je rekla je da je mislila da će se to dogoditi i da je nije briga hoće li još jednom pogledati njezine sise. Zatim me iznenadila kada je rekla da je odlučila da je nije briga ako se motaju okolo i gledaju u njih cijeli dan jer je mislila da bi bilo zabavno pokazivati ​​im svoje sise cijeli dan, pa je odlučila ne vratiti gornji dio dok nismo stigli do doka za istovar.

Pa upravo se to dogodilo. Sustigli su nas i pitali da li nam smeta ako ostanu s nama. Mislim da ih je Valov odgovor iznenadio: "Baš me briga ako se motaš okolo. Čak i ako samo Sestra blizanka gola moje sise.Volim da ih gledam i da ih pokazujem." Svi smo nasukali svoje kanue sat vremena kasnije i uzeli pauzu da protegnemo noge, zaplivamo u lijepoj hladnoj vodi i popijemo nekoliko sendviča. sexy tetovaže Svrši mama Mogao sam reći Valu uživala je u načinu na koji se hihotala i koketirala s tim tipovima. Napunili smo pomoć i krenuli ponovno nakon ponovnog nanošenja losiona za sunčanje. Proveo sam dodatno vrijeme stavljajući losion na Valove sise dok su dečki gledali, i kao što mi je Val spomenula, oni obje su imale velike izbočine. Zatim sam spustio Valin donji dio bikinija i namazao joj otkrivenu guzicu dok su dečki gledali i dok je Valina stražnjica bila okrenuta prema dečkima, pijuckao sam ruku niz prednju stranu i otkrio da ima lijepu mokru maca.Zastenjala je i poljubila me dok sam je brzo poševio prstom.Val se zatim zabavljao trljajući losion i po meni.

Ponovno smo polako plutali oko sat vremena dok Val nije rekla da joj je postalo vruće i da se želi još jednom okupati. Naše smo kanue smjestili na široku pješčanu plažu. Val me iznenadila kada je skinula donji dio bikinija i otišla od nas pokazujući svu svoju slatku golu guzicu. Brzo sam joj se odlučio pridružiti i skinuo odijelo te joj se go pridružio u potoku. Brzo je uzela moj kurac u ruku i rekla, "Vidim da si dobio moju poruku o tome da sam zgodna. Želim da me pojebeš ovdje i sada. Nije me briga žele li gledati. Želim da znaju da Jebe me pred njima. A ako mi ne učiniš dobro, možda ću morati dopustiti jednom ili obojici da me također jebu."

Kad sam gurnuo svoj tvrdi kurac u njezinu vruću pičku, mislim da sam je iznenadio rekavši: "Mislim da bih to volio vidjeti." Oči su joj postale velike, a onda je zastenjala i poljubila me snažno i dugo. Val im je bila okrenuta leđima dok sam je ševio pa sam im pokazao bliže. Nekoliko smo puta pričali na jastuku kako dopuštam drugom muškarcu da je ševi dok sam gledao i uvijek se činilo da se ona skida s toga, ali to se nikad prije nije dogodilo.Val je egzibicionist i voli dopustiti nepoznatim muškarcima da vide njezine zločeste dijelove, Besplatni prici za odrasle je dopustila samo jednom tipu da je dodirne otkad smo se vjenčali. Dopustila je našoj prijateljici Stilovi bikini voska se igra s njezinim sisama jedne večeri nakon što smo igrali strip poker u našoj kući.

Val se naginjala od mene dok sam se zabijao u nju kad je prvi od tipova stigao. Posegnuo je oko nje i obuhvatio joj obje sise. Oči su joj se naglo otvorile, pogledala me, zatim spustila pogled na ruke koje su joj obuhvatile sise, a zatim uzvratila pogled na mene dok sam se ja nasmiješio i kimnuo joj. Nasmiješila mi se i rekla: "O da, jebi ga!" Zatim sam iskliznuo iz nje i okrenuo je prema sebi. Budući da smo stajali u vodi dubokoj do struka, Val se spustio i skinuo kratke hlače dok joj je on pomagao. Bacio je kratke hlače prema plaži. Val je omotala noge oko njega i zgrabila mu kurac te ga vodila kamo je htjela. Tada sam je prvi put vidio s drugim muškarcem. Poljubio sam je i rekao joj da uživa u njemu. Odveo sam drugog tipa na plažu i rekao mu da se skine gol i legne na leđa na pijesak, jer čim Val završi sa svojim prijateljem, mislio sam da će htjeti doći i jahati ga. Kad je taj tip spustio kratke hlače, iznenadio sam se. Valu će se ispuniti još jedna maštarija. Ovaj tip je obješen. Morao je biti dugačak Ogroman latino dupe 10 inča i širok 2 do 2 1/2 inča. Ja sam samo 7 inča i Val mi je uvijek govorila da imam najveći kurac kojeg je ikad vidjela i da sam jedini muškarac kojeg je ikad poševila.

Pogledao sam Val i bila je usred orgazma. Prestali su se kretati i Val je skliznula i okrenula se prema meni. Svrši mama pljuvanje na kurac Kad je vidjela što je čeka, stala je i zurila na sekundu, a zatim joj se na licu pojavio veliki osmijeh dok mi je prilazila i dala mi veliki neuredan poljubac i rekla mi hvala. Zatim sam je uzeo za ruku i poveo u njezinu sljedeću avanturu. Držao sam je za ruku dok je stajala iznad čudovišnog penisa, a zatim kleknuo nad njim.Nastavio sam je držati za ruku dok ju je ona uhvatila drugom rukom i poravnala sa svojom svježe pojebanom macom. Polako ga je uvukla i uzbuđeno mi je rekla kako se osjeća velikim da je bila iznenađena što je sve to unijela. Val je počeo jahati taj penis kao da sutra ne postoji. Kasnije mi je rekla da neće prestati voziti tu stvar dok je ne napuni svojom spermom. Rekla je da je tisuću ljudi moglo doći i gledati i da nju ne bi bilo briga. Brzo sam zgrabio svoj telefon i slikao Valerie kako se jebe. Do tog vremena, drugi tip je hodao do Val i ona se igrala s njegovim penisom dok je jahala na velikom. Uspio sam dobiti nekoliko slika kako ga stavlja u usta i siše dok se ševi s drugim tipom.

Mogao sam odoljeti porivu i donio svoj kurac Valinom licu s druge strane, nije oklijevala omotati ustima moj kurac i gotovo ga cijelog progutati, a zatim je išla naprijed-natrag između naša dva kita. Toliko sam joj želio svršiti u usta, ali još sam više želio poševiti tu njezinu neurednu pičku i bila mi je potrebna sva snaga volje da je izvučem iz usta. Mogao sam reći da je htjela moju spermu, ali rekao sam joj da želim njenu neurednu macu kad je veliki kurac završio s njom. Napokon su oboje došli i Val je otpuzala s njega i popela se na sve četiri, a ja sam gurnuo kitu u najveću, najvlažniju i najzgodniju macu u kojoj sam ikada bio i bilo je sjajno. Prvi tip je pao na tlo ispred Val i ona mu je opet brzo progutala kurac dok sam je udarao straga. Obojici nam je trebala samo minuta da se oslobodimo unutar nje. Valerie je bila iscrpljena pa smo joj pomogli da se vrati u potok, a ja sam joj pomogao da se očisti. Dečki i ja smo se obukli, ali Val je htjela ostati gola što je dulje mogla. Nismo je htjeli zaustaviti.

Val se obukla manje od ¼ milje prije izlaska. Pa, ako odrezani gornji dio i donji dio bikinija nazivate odjevenim.Svidjelo nam se. Val se pobrinula da joj majica bude potpuno mokra kad ju je obukla kako bi se mogla pokazati u mokroj majici na javnom parkiralištu prije nego što smo otišli. Ukrcao sam sve u auto, a zatim se Val skinula gola na parkiralištu i navukla samo svoju vrlo kratku haljinu pred desetak ljudi prije nego što je ušla u auto i odvezli smo se natrag u motel u kojem smo sinoć bili i ostali su večeras.

Na putu do motela razgovarali smo o tome što je radila i kako se zbog toga osjećala. Rekla je da nikada nije mislila da će ikada biti takva drolja, ali da je uživala u tome, ali nije mislila da će ikada više učiniti tako nešto, iako je bilo zabavno. Tvrdila je da se šali Besplatni stari i mladi xxx mnom kad mi je rekla da će poševiti jednog od tih tipova, ali kad sam se izvukao iz nje i dao me prvom tipu, bila je toliko napaljena od mog ševanja da je morala imati njegov kurac. Onda kad je završila s njim, posramila se onoga što je upravo učinila, ali kad me je vidjela kako stojim tamo s tvrdom nogom, pored tog velikog kurca, izgubila je kontrolu i njezina maca je preuzela kontrolu. Morala je imati taj veliki kurac u sebi, a ja sam stajao pored nje i pomagao joj da se popne na njega, što je natjeralo nju da osjeća toliku ljubav prema meni, da je izgubila svaki sram koji je imala i sve što je imala bila je žudnja za kitom, bilo kakvom. vrijeme. Plus kad sam joj rekao da želim imati seks s njom nakon što je bila puna sperme drugih muškaraca, učinila bi sve što sam htio jer me jako voljela.

Na povratku u motel prošli smo pored trgovine za odrasle i stali. Val je kupio veliki dildo od 12 inča i manji od 6 inča. Također je podigla haljinu kako bi pokazala svoju macu i guzicu nekoliko kupaca dok smo bili tamo.

Val je ostala gola cijelu večer i noć kad se vratila u motel, a sljedeći dan tijekom vožnje kući, imala je svoju haljinu ako se trebala odjenuti. Dvaput je te noći gola prošetala do Mb dlakava tinejdžerska priča, njezina ideja nije moja.I recimo samo da je puno vozača kamiona vidjelo moju ženu na putu kući i ona je nekima od njih pokazala svoj novi veliki dildo, dok ga je koristila. Moja Valerija se stvarno pretvorila u egzibicionističku drolju!!!

Sada često koristimo njezine dildoe u spavaćoj sobi. Val voli svoj veliki kurac u maci, manji u dupetu i moj kurac u ustima, sve u isto vrijeme. Kaže da je poželjela da smo to probali na potoku tog poslijepodneva, sigurna je da bi uživala u tri vruća, tvrda kurca u njoj u isto vrijeme!