Divne Ukrajinke u vrhu

Dijelom iskustva, dijelom mašte, puno Korejska slavna gola i puno gledanja voajerskih videa. Sve izražavajući mojim riječima, moje posebne sklonosti

"To je Peppe više u mom stilu", kikotao sam, kimajući očima, preko blještavog predvorja hotela Mercure Golf Cap D "Agde.

"Ali Meester D Seksualne priče tetaka baka?" pitao je širom otvorenih očiju, podižući pogled s novina koje smo požudno dijelili za njegovim stolom.

"Da, ali bake imaju puno iskustva, puno bolje od onih malih ljepotica, a ona odiše klasom i nije baka", ustrajala sam pokazujući fotografije u francuskom tabloidu s prilogom o nekom natjecanju za ljepotu i tresla se moja glava.

"Ne nikad", nasmijao se, a zatim "Pogledaj te cure kako izlaze."

Gomila tinejdžerica i starijih djevojaka koja se hihotala izlazila je na ulazna vrata, skitnice su im se vidjele ispod kratkih hlačica s uskim guzicama, sise koje su se probijale kroz majice kratkih rukava, preplanule noge koje su ih nosile na neku uzbudljivu misiju, sudeći po vrišti.

“Dvoje od njih, onaj crni i onaj bucmasti bijeli s njom, rade ovdje”, povjerio nam je Peppe. "One Pokloni za tinejdžerku sobarice i njihove prijateljice -- završile su za danas, idu na plažu -- jako su simpatične", zahihotao se. "Moraš vidjeti."

Buka je utihnula i vratila sam pogled na par za recepcijom, a Peppe ponovno na novinski papir. Moja supruga Thelma i ja odsjeli smo u ovom hotelu s pet zvjezdica već više od dva tjedna, dijelom na odmoru u golfu, dijelom u lovu na ovo prekrasno područje na dubokom jugu Francuske i dijelom u posjetu starim prijateljima, Chrisu i Maureen u Bezieru, koji su napustili dobri stari blighty i sad su razmišljali jesu li učinili pravu stvar prije dvadeset godina, mnogo prije Brexita.Peppe je bio talijanski konsijerž, nekoliko minuta izvan dužnosti, i on i ja smo postali čvrsti prijatelji, djelomično zato što sam istegao mišić na svojim šezdesetogodišnjim leđima i provodio mnogo lijenih dana u hotelskim vrtovima, u bazenu.bar, muške ekskurzije s Chrisom dok je vozio - jednako mu je bilo dosadno ili nezainteresirano za Maureenine ideje, lutao je lokalno ili samo razgovarao u mirnim trenucima u predvorju s Peppeom ili drugim gostima hotela, dok su Thelma i Maureen puno šetale, razgledavanje i shopping, uglavnom zbog vina u regiji Languedoc-Roussillon. Danas su bili u posjeti nekom finom dvorcu, a to nije na mom popisu obaveza, kao ni crkve i muzeji.

Pedesetosmogodišnjak, sijed, glatke kose, Zapata s brkovima, u dobroj formi, čovjek iz Napolija se nasmijao i ponovno pokazao na fotografiju francuske pop zvijezde u bikiniju na plaži, s otkrivenim dijelom bradavice. Vrlo tipično za tabloide diljem svijeta - i uživao sam u onome što mi je pokazao. Pokazao je međunarodni znak ruke stvarajući petlju s prstom i palcem na jednoj ruci i gurajući drugu prvu znamenku kroz nju, a oči su mu blistale u znak potvrde i slaganja. Otpio sam kavu i uz kimanje izraženo sklopljenih usana, napućenih naprijed, zatvorenih usta i kimnuo lascivnom gestom s prljavim smiješkom.

Razmijenili smo mnoge nepristojne ideje, fantazije i geste u svakodnevnom razgovoru, uglavnom o ženama, potaknuti prolaznicima, gostima hotela, novinskim slikama. Činilo se da on i ja dijelimo iste interese za sve što je žensko do detalja. Razgovarali smo o tijelima, naravno, haljini, cipelama, kosi, boji, njihovom hodu - svemu. Mislim da je kao iskusan vratar s dugim stažem bio dobar za svakoga u svojoj domeni i koliko god posao mogao biti usamljen, zagrijao se za simpatično istomišljeničko društvo tijekom godina koje je proveo u ugostiteljskom poslu. Brak mu je propao prije nekoliko godina.

Uz moje znanje o naturističkim plažama drugdje, ispitivao sam Peppea o sadržajima na njegovoj plaži, poput presvlačenja i toaleta. Potvrdio je da su kabine za presvlačenje bile metalne pregrade koje su stajale visoko na pijesku bez ikakvog osiguranja, a zahodi su bili skupina onoga što Thelma naziva i mrzi čučeći i ciljati. Rekao sam mu o stvarima dostupnim na internetu, s momcima s kamerama, mora da su to bili momci, biti u susjednim kabinama s video kamerama i mogao si vidjeti svaki detalj žena koje se presvlače, čak u nekim slučajevima i tuširanje. Znao je sve o njima. WC scene su često prikazivale ljude, muškarce. s video kamerama zapravo u komorama gdje bi se mokraća i govno taložilo izravno iz pičke i rupe od govana nesuđene žene. Dugo smo raspravljali o njima.

- - - - - - -

"Ali ovo je sramotno", čulo se cviljenje na francuskom s recepcije. Ton je bio tako lagan i kreštav da sam mislio da je to "baka", kako je Peppe rekao, ali kad sam pogledao, bio je to muškarac s njom. Divne Ukrajinke u vrhu Bio je malen, potpuno ćelav, groteskno debeo, znojio se i odvezivao kravatu.

Odmaknula se od stola petljajući se oko torbice.

"Amerikanac", šapnuo je Peppe, a ja sam kimnuo. "Upravo sam stigao, mislim da se Rudi može pobrinuti za njih -- uskoro odlazim s dužnosti i dečki će pomoći."

Rudi je očito mogao, njemački dežurni menadžer je bio zadužen i davao je upute dvojici nosača o torbama, opremi za golf i ogromnom kitu cvijeća koje mu je žena gurnula.

"Rudi je novi, ha?"

"Počeo je s hotelom prošle sezone", odgovorio je Peppe kad se mlađi Teen crvene tange pridružio zabavi. "OK za Švabu." Zahihotao se kao i ja na pogrdni izraz.

"Budite posebno oprezni s tim cvijećem," naredila je žena, također na besprijekornom francuskom, privlačeći moju pozornost sa strane, gotovo izvan njezina vidokruga, dok je usmjeravala jadnog Francuza koji se borio sa svojim golemim Hermes torbama i dragocjenim cvijećem. Glas joj je bio dubok, gotovo hrapav, a opet nepogrešivo ženski. Zvučalo je kao da može oguliti kožu s čovjeka, pješčana oluja u pustinji.Bila je markantna, srednje do velike građe i vrlo visoka, statuezna, pomislila je Miranda Hart na britanskoj televiziji, ali daleko oblikovanija, s manjim zubima - figura u pravim omjerima, nije bila lijepa u klasičnom smislu riječi, nije bio supermodel, ali bilo je nečega o njoj za koju sam mogao zamisliti da se muškarci međusobno ubijaju.

Ravna, blistava, crna kosa do ramena. Najčišća, besprijekorna bijela koža, visoke jagodične kosti, blagi rimski nos i oči koje su nagovještavale bliskoistočno porijeklo. Možda srednjih do kasnih četrdesetih sa savršenim držanjem, ali bilo je nečega u načinu na koji se držala sugeriralo je mnogo više godina koje je skupo čuvala. Nosila je velike, stroge naočale s crnim okvirom, ono što bih ja nazvao poslovnim stilom, ali one su nekako dodavale njezinoj statuelnoj ljepoti. Potpuno odjevena u elegantan, crni, svileni kostim s hlačama, četiri inča visoke dizajnerske cipele, ali uz duboku bordo bluzu, u kojoj se činilo da ima lijep niz sisa. Imala je usne tamne poput trešnje. Par je bio poput šefa F1 Bernieja Ecclestona i njegove divovske žene, čineći ga patuljastim od čovjeka koji se nešto svađao s Rudijem i nije postigao ništa osim na najljepši mogući hladni, smireni, njemački podređeni način.

Peppe je sada bio zainteresiran. On i ja imali smo nekoliko fascinantnih i otkrivajućih razgovora o ženama, ali mislim da je to bio način na koji se graciozno sagnula da ubere zalutalu ružu i strpa je natrag u veliki crveni grozd. Bilo je tako elegantno -- ne potpuno savijanje, samo slatko savijanje na jednu stranu stisnutih prozirno odjevenih nogu, uhvatio sam pogled na crijevo, u vrtoglavim, stiletto, sjajnim crnim cipelama i zamahom Djevojke na plaži gole s tamno lakiranim noktima -- poput crnog labuda. Koljena joj nisu bila koščata, zapravo nisam mogao vidjeti nijednu kost, ali ne bi stala bez njih, ali žena je posvuda bila gotovo savršena, odjevena, donji udovi bili su joj snažni, ali nježno oblikovani, a njezin dugi bijeli vrat ostao Www naughtymag com uspravno. Nisam mogao vidjeti nikakav znak vidljive linije gaćica, bila je to poezija u Swinger god da je nemir bila u predvorju, činilo se da je riješena i ona je odšuljala prema dizalima, a njezin je jadni muž, pretpostavljam, jurio iza. Peppe me pogledao, palac mu je bio okrenut prema dolje i pritisnuo naslon za ruke njegove stolice i zakolutao očima, a ja sam se nacerio.

"Sada ću ići, Meester D, na moju voljenu plažu i krajolik", Peppe se nasmijao lukavo namigujući, lupkajući se po nosu, odlazi u svoju sobu da se presvuče -- izvan dužnosti.

Saznao sam da će svaki dan provesti kraj poslijepodneva od tri sata na plaži. Često je pitao zašto ja i Thema ne idemo na plažu. Nije voljela plaže - pijesak, buku, more - svi razlozi i još mnogo toga, dajte joj priliku da priča o tome. Manje-više sam imao isti osjećaj, ali volio sam svoj golf, kupanje u hotelskom bazenu, bavljenje vlastitim stvarima, pri čemu mi je Thelma dala potpunu neupitnu slobodu u odmaranju u potpunoj udobnosti u hotelskom dvorištu. Moj poslovni život bio je intenzivan i užurban s rasporedima i letovima za sastanke, a zatim je došlo do donošenja odluka koje su utjecale na mnoge zaposlenike moje i drugih tvrtki. Znao sam da su sve lokalne plaže bile naturističke i da nema tekstila kako Francuzi ljupko nazivaju odjeću, osim malih označenih područja, ali vidio sam priličan udio golih žena bilo u striptiz klubovima, u pratnji ili kako Thelma nikad ne zna -- u naturističkim naseljima kada putujete poslovno. Moja se žena jednostavno ne slaže s potpunom golotinjom u javnosti i jadikuje kao batina kad svučem sve u našem vrtu u Hampshireu.

Postojala je početna mašta da ću posjetiti nudističke plaže sa Mladi vintage seks kamerama, ali osjećao sam da će tamo biti maksimalna sigurnost, CCTV posvuda i stalne patrole u lovu na perverznjake, među koje sam sebe svrstao.Imao bih dosta prilika s Thelmom odsutnom satima svakoga dana osim ako nešto radimo zajedno, ali bio sam jako zabrinut da ću biti uhvaćen, krajnja sramota i skandal u tisku, s obzirom na moj status u određenim napuhanim zajednicama, poslovima, dobrotvorne ustanove i komiteti. Odlučio sam protiv rizika i biti krajnje oprezan.

"Nema jurnjave za djevojkama Peppe", nacerila sam se vrteći prstom.

"Neću ganjati, samo pogledaj -- i -- možda ti donesem fotografiju Meester D."

Preplanulost mu je bila istrošena i kožu mu je učinila kožastom, očne jabučice sjajile su mu se oko obješenih tamnih očiju.

"To bi bilo lijepo. U toplesu?"

"Puuff, sve su u toplesu", prljavo je grgoljao. "Sve gole, znaš?" dodao je, znajući da znam. "Jesi li pokazao svoju dražesnu ženu?"

"Jebote ne", odgovorio sam. "Ona ne voli takve stvari."

"Izgleda jako lijepo u toplesu", sugerirao je zreli, romantični i prljavi Talijan, klimajući visoko podignutih obrva. Nacerio se i odšetao van dok sam razmišljala o njegovoj sugeraciji da bi Thelma dobro izgledala u toplesu.

- - - - - -

Moja supruga Thelma, ima 5"6", prljavo plavuša, guste kose duge do vrata, profesionalno stilizirana svaka dva tjedna, blijede puti, ali u usporedbi s novopridošlom - gotovo obojena. Ona je čvrste građe, izraženog struka, bokova koji se mogu uhvatiti, čvrstih nogu, lijepih gležnjeva i ogromnih grudi. Mislim da je to ono što je Peppe imao na umu, jer sam ga uočio kako je gleda navečer, dok smo prolazili pokraj njegovog stola dvije noći kada je bio na dužnosti. jebanje u biblioteci Swinger Kad smo se odjenuli za večeru, osobito kad smo taksirali do lokalnog restorana, inzistirala je da se oboje formalno odjenemo. Financirao sam njezinu sve veću garderobu, ali bio sam bogat i konzultirala me kad bi se pojavio novi odjevni predmet.

Njezine su sise bile element koji je zapečatio naše zajedništvo unazad četrdeset godina. Napravila je sjajan show od njih, zapravo i sama voli svoje sise i nikada se nije žalila na njihovu težinu ili bolove u leđima i slično. Ona ima 44 godine iu svojim dekoltiranim večernjim haljinama pokazuje drhtavi duboki dekolte.Njezin razumni struk i trbuh, da, tu je bio smotak, zapravo dva, jedan malo iznad pupka, drugi - koji je kad je bila gola počeo se spuštati Crnci jedu macu maskirati njezine genitalije, ali u njezinim godinama, nakon dvoje djece, bio je dobro uvezan kada je bila odjevena, i dalje je uglavnom skrenula pogled sa zrelih momaka uokolo, ali tu i tamo bi je neki mladić promatrao. Bila je dobrog roda iz sjeveroistočne Ujedinjenog Kraljevstva s izvrsnim obiteljskim pedigreom, dobrim kao i mnogi konji koje je posjedovao i trenirao njezin otac. Guzica joj je bila mesnata i nikad joj nisam rekao koliko se njiše - sviđalo mi se. Ipak je preferirala velike hlače i ne mogu se sjetiti da je nosila seksi gaćice, tange ili par visokih gaćica, a ja sam stavio nekoliko zahtjeva i sugestivnih darova.

Thema me te večeri stvarno napalila, rekavši mi da Chris misli da mu se pridružim na golfu, a ja sam mu zaboravila reći za svoja leđa. Nije me baš bilo briga, on ne bi napravio veliku pjesmu i ples od toga, ne kao Thelma. Kad je bjesnila na svom visokom konju, bila je zastrašujuća, praktički nemoguća da mi se približi za raspravu o pravu i krivu. To je bilo u našoj sobi i sada mi je um inače okupirala prilično bucmasta marokanska konobarica, koja je, kad se sagnula poslužiti zalogajnice, razotkrila veliko prostranstvo tamnih, golih nogu i izbacila moje maštarije o podizanju suknje. Potajno sam spakirao svoje dvije mini kamere, misleći da bih se mogao iskrasti od Thelme na tržnici ili u trgovačkom centru i snimiti poglede na suknje odabranih žena. Bio je to moj hobi/fetiš/ovisnost među ostalima u mračnom svijetu voajerizma i imao sam mrežu cyber prijatelja razasutih po cijelom svijetu koji su voljeli moje videozapise i zamijenili smo se. Na temelju ogromnog iskustva izračunao sam manji rizik od otkrivanja podizanja u usporedbi s stvarima na javnim plažama.

Supruga je uvijek bila poput Za ruske djevojke prevare mayank lipa dok je bila u kolibi naših prijatelja, tako da sam dobio priliku snimati video u suknji.

Novopridošlice su ušle u hotelski restoran, dobro je i učinila, oholo, a on je zabrinuto pokušavao držati korak s njom. Ranije sam bio na recepciji tražeći upute za Thelmu, Rudi mi je temeljito pomogao, jer uvijek dajem velikodušnu napojnicu, otvarajući put svim problemima gdje god da smo boravili, a on bi dobro prošao od mene. Uspio sam ga ispitati o frci u predvorju, bio sam znatiželjan koliko sam htio, izvlačeći pojedinosti o problematičnom paru, ali pokušavajući saznati bilo što o visokoj spektakularnoj ženi koju smo Peppe i ja primijetili.

Monsieur i Madame Hartog bili su zapravo Kanađani, iz Quebeca, ovdje na sprovodu njezina ujaka, lokalno poznatog poduzetnika/građevinskog poduzetnika, a zatim na vjenčanju kasnije tijekom njihova boravka. Rebekah Hartog bila je iznimno bogata na međunarodnoj razini, što je rezultat očeve ostavštine. Kasnije sam je potražio na dobrom starom Googleu i otkrio da posjeduje rudnike plemenitih metala, pakistanskog dobavljača tekstila za velike trgovine, niz benzinskih postaja u Ujedinjenom Kraljevstvu, lanac butika u Njemačkoj, trkaću stazu u Francuskoj i nekoliko poželjnih nekretnina širom svijeta. svijet - wow. Eklektičan raspon interesa.

Rudi nije nudio mnogo, možda nije imao ništa, informacija o čovječuljku s njom.

Također sam otkrio da je bila heteroseksualna - studentica, diplomirana moderna umjetnost, Phi Beta Kappa, sum-ma cum laude, nakon čega je uslijedio doktorat medicine na vrhunskoj poslovnoj školi, zatim prestižno stažiranje i stažiranje te certifikacija poslovnog prava. Malo mozga kao i ljepote. Koliko sam mogao vidjeti, ona je bila kraljevska igla, a njezin čovječuljak Henri nije bio ništa, ali mora da je postojalo nešto između loše spojenog para.

Nigdje tako opterećen kao ona, bio sam zadovoljan u svom vlastitom svijetu, a najnoviji Jag vani nas je udobno nosio na turneji po Francuskoj više od četiri tjedna do sada odsjedajući u hotelima s pet zvjezdica. Sljedeće zime bit ćemo mjesec dana u našoj kućici u Courchevalu na skijanju i zabavi. Thema je voljela i bila je dobra u oba.

Glavna zamjerka Rebeke Hartog bila je to što su neke od njihovih torbi bile bačene u sestrinski hotel, u Bezieru, ali su stigle kasnije i jesu. Osim bucmastih konobaričinih nogu, pažnju mi ​​je privukla dominantna dama koja je sjedila dva stola dalje. Njezina svilenkasta crna kosa bila je podignuta i stegnuta iglama ukrašenim draguljima na pomalo boemski, ne ultra stegnuti način, namjerno raspuštena, duge kose padale su joj oko ušiju i čela. Njezine su naušnice bile spektakularni prstenovi, a ogrlica s arapskim simbolom krasila je njezin bešavni vrat. Isti crveni ruž premazao je njezine usne, a nokti su joj bili nalakirani vrlo tamno.

Nosila je punu dugu, tanku, crnu haljinu s visokim ovratnikom i rukavima koja je bila prozirna preko njezinih ramena sve do tik iznad grudi, koja nije bila mala i izgledalo je kao da je drži potporni, crni grudnjak bez šavova, takav je bio definitivan podrhtavanje njezinih grudi kad se kretala po švedskom stolu. Bili su držani, ali ne i stegnuti, poput Thelminih balona. Moj se voajerski mozak proradio i pomislio kako bi bilo lijepo vidjeti je intimno.

"Maureen te obožava, znaš," hihotala je Thelma, prekidajući moje misli u drugim smjerovima.

Okrenuo sam se prema njoj s osjećajem krivnje, ali navikla je da mi misli lutaju.

"To je lijepo", poslušno sam odgovorio, ne mareći, jer sam se morao prebaciti sa spektakularne žene koja je potpuno zapovijedala cijelom muškom populacijom u blagovaonici, na ženu koja je pretjerano dijeta i mrzi sport i koju sam ciljano gledao u spavaćoj sobi. Moja druga glavna nada osim zaobilaženja francuskih žena bila je palica poput 52-godišnje Thelmine bivše prijateljice s posla. Swinger kres šema (drugarski seks) Znam da nije baš neki ulov u ženskoj privlačnosti, naravno, mršava ptica, ugodnog uvijek nasmiješenog lica, ali pogledi na to kako se mijenja i radi ženske stvari u hah hah privatnosti zanimali su me jednako kao i svaku drugu ženu za kojom sam imao priliku, ali mamac je propušten jer nisam imao apsolutno nikakvu priliku biti dovoljno slobodan da postavim kamere u Chrisovoj i Maureeninoj spavaćoj sobi, tako mega bezveze do sada.

"Ti si njezin idol, ljuta je na Chrisa.mislim ti si tako intelektualna i voliš umjetnost, kazalište, jazz i klasične koncerte, a on ne", smijuljila se pažljivo dražeći mišiće s njihovih ljuštura.

"Želi li me poševiti?" nacerila sam se. "Nadam se n."

"Oh ti.iskreno - mozak ti je još u kurcu", nasmiješila se, žvačući i kolutajući očima.

Zamišljao sam ševanje Maureen, vreću kostiju, ljepuškastu kvalitetu njezine kože i potpuni nedostatak humora -- uhhhh.

- - - - - - -

Jutros prije nego što smo ustali, poput mljevenja zalijepio sam se za Thelminu bujnu okruglu stražnjicu, nabijajući njezinu slatku pičku u klasičnom psećem stilu, njezinom omiljenom položaju, s ciljem da izbacim loše vibracije od sinoćnje manje svađe iz naših misli, ali glavni razlog je bio da čvrsto pojebem svoju ženu Uske slike zrele mace jednostavno. Tijekom godina otkrio sam tajnu za sve ružne riječi, a to je da što prije stignem na gnijezdo, a Thelmino gnijezdo je namjerno ostavljeno neobrezano na moj zahtjev, što je ona vrlo ljubazno dopustila, za razliku od njezine pomno osmišljene i isfenirane frizure.

Bila je jebačka zvijezda, što je godilo mojoj razdraganoj prirodi bez kraja i jebeno dobra u jebanju, često zahtijevajući na najljepši mogući način, da bude jebana -- bilo gdje, bilo kada - na primjer na vrhu poznatog Cobba u Lyme Regisu u oko ponoći nakon pijanke u pivnici Pilot Boat. Smiješno – pa nije smiješno, ali iako je često željela pseći položaj, nije mi dopustila da joj izbušim guzicu. Mogao bih se igrati sa slatkim gumbima membrane sfinktera okupljenima oko njega, ali što se tiče umetanja bilo čega -- NE čak ni vrha prsta. Sjećam se da sam to greškom pokušala na Cobbu, u to se vrijeme saginjala preko stepenica do najviše razine, ne mareći za svoju dizajnersku jaknu na još uvijek pudovitom kamenju nakon popodnevne oluje, mogla je kupiti drugu, ali bilo što u guzici . Jebati. Zaurlala je u znak protesta i mahnula mi da odem; sve osobe u blizini priskočile bi joj u pomoć.

Kao što sam rekao, probao sam mnoge pičke diljem svijeta, uključujući bezbrojna i često tabu iskušenja Bangkoka, ali ulazak u veliku, dlakavu, uvijek mokru, ženinu izbočinu u mom kućnom krevetu bio je najbolji. Mogla se obogatiti na seksu -- nekako -- ali nikada nije bila sretnija kad sam bio negdje blizu njezinog međunožja, s namjerama. Njezina vaginalna spojka nije bila minge, premala riječ da bi se opisala njezina vrećica za macu -- ah da, to je ta riječ, bila je to vrećica. Bila je široka i puna, poput Big Mac peciva, ukusno meso između gustog, mesnatog, pastoznog, tijesta poput mesa uvijek je istjecao sekret koji smo oboje voljeli probati, stenjala bi da ne može polizati vlastitu pičku -- ali tko može. Možda konfekcionar - da ga kušam bez njezinih ili mojih prstiju.

Sa svakim potezom gledao sam kako se njezine teške grudi njišu, kako joj bradavice nježno stružu po plahti ispod; voljela je mijenjati taj pritisak na svoje zdepaste sise, kontrolirajući ga savijanjem gore-dolje. Njezina uska usrana rupa mi je zločesto namignula, dražeći moju želju i podsjećajući me na vrlo sličan pogled koji sam imao u Tajlandu, eksperimentirajući s jebeno prekrasnim damom i iznenadivši samu sebe koliko je dobar bio profesionalni analni seks. U tom sam slučaju imao pogled na par kuglica kako se njišu ispod. Gospođica je htjela uzvratiti kompliment, ali sam odbila.