prici o guzici

Živio sam u ulici u kojoj su se svi poznavali i bio je to uspavani gradić u istočnom dijelu Sjedinjenih Država. Ja i moj prijatelj Joey vozili bismo se do ribnjaka na kraju bloka i provodili Mladi vintage seks i sate sa svojim štapovima za pecanje u vodi, kutijom piva i pričajući o djevojkama iz naše srednje škole. Jedna je posebno bila Samantha Jones.

Bila je nova djevojka iz Kalifornije i bila je užasno zgodna. Sve što smo mogli učiniti je gledati Samanthu dok je prolazila pored nas u hodniku, bila je zapanjujuća. Bila je vrlo svijetle puti, plave kose i najsavršenijih usana. Ja sam bio čovjek s usnama, a moj prijatelj je bio čovjek s nogama.

Nisam mogao prestati zamišljati da sam tip u filmu "Sand Lot". Spasila bi me s bazena u gradu i prislonila te punašne sočne usne na moje.samo sam sanjao. Živjela je dvije kuće od mene i odmah do kuće mog prijatelja Joeyja. Kakav sretan pas.

Kako je ljeto odmicalo, počeo sam sve više i više izlaziti u njegovu kuću samo kako bih bacio pogled na božicu koju smo imali u našem susjedstvu. Ne znam je li to bila kalifornijska stvar, ali njezini su mama i tata bili plave kose i plavih očiju, kao i njezina mlađa sestra i mlađi brat. Bile su poput Barbie u gradu.

Nitko, mislim nitko nije imao plavije oči od Samanthe. Oči su joj bile poput oceana i mogao sam se izgubiti u njima. Samo pogled i znala je da slinim po sebi kad bi me pogledala, znam da je znala. Slatko bi mi se nasmiješila svaki put kad bi prošla pored mene hodnicima škole, a ja sam mogao samo uzdahnuti.

Kako je ljeto odmicalo i oni su se smjestili, ja i Joey bismo sjedili u njegovom dvorištu i mogli smo čuti obitelj Jones u njihovom dvorištu. Imali su veliki bazen i Samanthu bismo provjeravali kroz prozor Joeyjeve spavaće sobe. Morali smo biti jako oprezni jer je njezina mama bila zla žena. Bila je vrlo zaštitnički nastrojena prema svojim djevojčicama, a posebno prema Samanthi. Znala je da ima zgodnu malu na rukama.

Želio ju je svaki tip u gradu. Mislim da sam bio njezin najveći obožavatelj i rekao sam si jednog dana da ću dobiti poljubac od nje. Nisam znao kako ni kada, ali jesam. prici o guzici Kad bi izašla na bazen imala je najljepši dvodijelni bikini. Bila je jarko ružičasta, poput vruće ružičaste, koja je sada postala moja omiljena boja. Čak bi i nokte na nožnim prstima dala nalakirati istom bojom kao i nokte na rukama. "O, moj Bože," bila je tako savršena.

Više nego jednom bih otrčala kući i odvrnula se misleći kako je gledam kako skida bikini i vidjela sam joj bore preplanulosti. Poslao bih spermu u WC školjku svaki put kad bih pomislio na nju. Postala je opsesija i počeo sam dolaziti kući s mrljama u donjem rublju od prethodnog svršavanja u donjem rublju u Joeyjevoj kući gledajući je kako pliva. Mogao bih sjediti tamo cijeli dan i gledati je.

Jednog dana njezina nas je mama uhvatila na prozoru i čak je došla do Joeyeve kuće i rekla njegovoj majci da žele malo privatnosti i da prestanemo zuriti u njezinu kćer. Znali smo tko je gazda u njihovoj kući. Joeyjeva mama se zahihotala i rekla da će ona to riješiti, došla je u sobu i rekla nam da budemo oprezniji. Zapravo je predložila da zatvorimo zastore i zavirimo između letvica, duhhh; zašto se toga nismo sjetili?

Volio bih da sam imao hrabrosti pozvati je van. Bio sam zubati mršavi štreber i nisam mislio da će čak dvaput razmisliti o meni. Mislim da čak ni nije zapamtila moje ime, a kamoli da želi izaći sa mnom. Stvarno sam pokušao razgovarati s njom u školi, ali bila je toliko popularna da je nikad nisam mogao uhvatiti samu. Joey bi mi rekao "nikada je nećeš dobiti samu; mogao bi i odustati."

Čula bih ga, ali mi je na jedno uho ušlo, a na drugo izašlo. Bio sam na misiji i ne bih stao dok je ne uhvatim samu. Jednog sam dana išao kući iz škole i ona je bila ispred mene na bočnoj stazi i požurio sam je sustići. Što bih rekao, pitao sam se. Imao sam samo jednu priliku i bolje da budem što je moguće glatkiji.

Stao sam odmah iza nje i kad se malo okrenula da vidi tko je, Trannies šrafove besplatne klipove palčeve sam Ummm, što radiš, ideš kući". "WOW," koji idiot. pogledala me kao da sam budala i nasmijao i rekao "zar ne?"

Spustio sam glavu od srama i pustio je da me preduhitri, a na moje iznenađenje rekla je bih li hodao s njom. Što. Što ja. Rekao sam "naravno" i hodali smo u potpunoj tišini sve do mojih vrata. Zastala je, pogledala me i rekla "vidimo se sutra!" Zaustavio sam se ispred svoje kuće i gledao je kako klizi na svom oblaku, bila je anđeo.

Morao sam smisliti plan da je viđam češće i da ne moram tražiti Joeya da ode u svoju sobu. Pomalo se umorio od sjedenja za računalom dok sam ja gledala kroz letvice. Iza našeg niza kuća bio je mali pojas šume u kojem smo davno izgradili utvrdu. Dugo nismo bili vani. Bili smo prestari za tvrđavu s devetnaest godina.

Prošlo je nekoliko dana i Joey je rekao da idu na odmor i da ću biti sama ostatak ljeta. Bio sam shrvan; moj osmatrač u njegovoj kući je nestao. Čak sam pokušao nagovoriti Joeyja da mi ostavi ključ, ali imali su samo dva, a jedan je otišao njegovu ujaku koji ga je htio provjeravati svako toliko. jebanje iz sažaljenja Swinger Odlučio sam otići do tvrđave i vidjeti kakvu prednost imam odande i mogu li je vidjeti od tamo.

Bila je nekako pod kutom i bila je preniska, gradili smo je s osam-devet godina. Padalo je sa stabla i na njemu je raslo toliko korova i grana da sam odlučio započeti novo puno bliže njezinom dvorištu. Morao sam se došuljati natrag kako me nitko ne bi vidio i nisam htio odustati od svog položaja jer bi njezina mama dobila napadaj da je znala da špijuniram njezinu kćer.

Pronašao sam lijepo veliko drvo s lijepim granama na koje sam se mogao popeti i kad sam stigao do sredine, pogledao sam poprijeko. Gledao sam ravno u bazen, savršeno. Zgrabio sam tatin čekić i neke daske i nekoliko čavala i krenuo u šumu.Počeo sam sa stepenicama do sredine stabla. Zabijao sam svaku stepenicu jednu po jednu, zabijajući dva čavla po stepenici kako se ne bi okrenuo i okrenuo prema meni.

Kad sam došao do sredine stabla, morao sam uzeti tatinu pilu i odrezati nekoliko grana za platformu koju sam namjeravao sagraditi, ali ostavio sam tek toliko da se sakrijem. Sada mi je trebalo još dasaka, a moj tata je imao hrpu u stražnjem dijelu šupe. Zgrabio sam jednu ili dvije odjednom i odnio ih na drvo.

Bio je to naporan posao, ali znao sam da će, kad ga izgradim, biti moje okupljalište dugo ljeto. Postajalo je vruće i mogao sam čuti Jonesove na bazenu gotovo svaki dan. Skoro sam bio gotov s platformom i kad sam završio, mogao sam pogledati svoj pogled. WOW, bilo je savršeno osim područja stražnje ograde koje je bilo najbliže mojoj platformi. Nisam mogao vidjeti iza njega, ali sam mogao vidjeti tri četvrtine bazena, nije loše, rekao sam sebi.

U redu, sada mogu donijeti malo piva i žerka i družiti se. Pitam se ima li moj tata još uvijek dalekozor u našoj opremi za kampiranje. Otrčao sam natrag do kuće, zgrabio svoju zalihu piva, vrećicu žerka i otrčao u garažu. "Gdje su ti dalekozori", rekoh sam sebi pregledavajući garažu. "Ah ha, tu su!" Zgrabio sam ih i dok sam išao prema šumi, usput sam majicom čistio leće.

Kad sam došao do stabla, pregledao sam Jonesovo dvorište. čekali su cijeli dan, dovraga. Sljedećeg dana oko jedanaest, požurio sam do svog nasada i mama mi je rekla da budem oprezan dok sam istrčavao na stražnja vrata. Jednom kada sam ušao na drvo i na platformi zgrabio sam uže koje sam povezao s koloturom i povukao sve svoje stvari u kantu koja je bila pričvršćena na kraj užeta.

Ovo je bilo puno lakše nego pokušati doći ovamo jednom rukom. Ahhh, sada se mogu smjestiti i pregledati Jonesovo dvorište. Još uvijek nisu izašli, provjerit ću susjede dok ne izađu. Hej, tu je Fred, moj drugi prijatelj iz škole; pomaže svom tati nešto izgraditi.Hej, mogu vidjeti u svoje dvorište, tate kako kose travu. Naravno da mi je drago da nisam tamo, želio bi da mu pomognem s regalom.

Čekaj da netko izađe, čovječe, Samanthina mama ide na bazen. Gdje su svi ostali. Wow, njezina mama ima lijepe noge umotane u taj ručnik.

Što ona radi. Ispustila je ručnik; ima lijepo tijelo. "WOW", rekla sam sama sebi. "O, čovječe", ona maže tijelo losionom za sunčanje. Ima lijepu kožu. Nešto kao Samanthino, ali je stvarno preplanula. Swinger seksualna pomagala Utrljala je losion tako sporo i nije propustila nijedno mjesto. Stavila ga je na ruke i na bokove, mijenjajući ruke kako bi obje strane bile ravnomjerne.

Imala je komad plastične folije dužine ručnika, ali što će s njim. Ok, okreće mi leđa, čekaj. Otkopčava gornji dio bikinija, on je. u njezinom je krilu. Tresao sam se dok sam stajao s dalekozorom na Samanthinoj mami. Zgrabila je plastičnu foliju i u sredinu istisnula losion za sunčanje.

Sada ga povlači naprijed-natrag po leđima kao kad se brišete ručnikom. Ona sama stavlja losion za sunčanje na leđa, vrlo pametno. "Oh, čovječe," samo sam vidio stranu njezinih grudi, ogromne su. Kurac mi je postajao tvrd kao kamen. Osjećao sam se nelagodno jer sam bio gore na drvetu i moj je kurac postajao tvrd kao kamen.

Hej, zašto se brinem, ionako me nitko ne može vidjeti. O čovječe, naginje se naprijed bez Swinger Njezine su sise tako savršene. Lijepe su i čvrste i usmjerene prema bradavici. Bradavice su joj tako velike i okrugle i najljepša su nijansa smeđe koju sam ikad vidio, rekao sam sebi. Sada maže svoje noge losionom za sunčanje, svoje prekrasne noge.

Kladim se da će Samantha postati ovako zgodna kad bude starija. ali mislim da joj je mama LISICA. Završila je s utrljavanjem losiona na cijelo tijelo, a ja sam pulsirao u hlačama. Pogledao sam okolo i nisam nikoga vidio pa sam otkopčao hlače i pustio kitu u zrak.Samanthina mama pomaknula je svoju baštensku stolicu na sunce i legla na leđa, a grudi su joj bile usmjerene ravno prema nebu, bile su prekrasne.

Bili su veličine velikog grejpa i zamišljao sam da ih sisam. Mmm, ponavljala sam u sebi dok sam mazila kitu. Čekaj. čekaj, ona malo raširi noge, da, da, vidim nabor na donjem dijelu njenog bikinija gdje joj je prorez. Curila mi je sperma i bilo je tako dobro kad mi je kurac u ruci klizio gore-dolje gledajući Samanthinu mamu. Što ona sada radi?

Samo je gurnula ruku u svoj bikini. radi li ono što ja mislim da jest. Trlja vlastitu macu, O da.nisam mogao više izdržati. Kurac mi se trzao u ruci gotovo prskajući spermu na moje lice dok je pulsirala i pulsirala sperma posvuda. Upravo sam se prevrnuo na platformi na bok i ispustio duboko gunđanje i stenjanje dok je moja sperma pucala po podu moje platforme. Uhhh, uuhhh, mogao sam osjetiti kako mi se kurac ispupčuje dok je pulsirao svršavajući kroz rupu mog penisa.

Bilo je tako dobro stisnuti moj kurac. Što sam jače stiskao to sam više zamišljao svoj kurac u.u Samanthinoj maminoj mački. Jebeno sam se napalio na njezinu mamu. Što nije bilo u redu s tim. Bila je vruća i pipala je prste. Ustao sam nakon što sam minutu Test ličnosti Teen Titans posljednje kapi s vrha kite. Odmah sam zgrabio dalekozor da je ponovno vidim kako se igra sama sa sobom.

Gdje je otišla. Do tada sam sjedio na rubu platforme i pretraživao stražnje dvorište poput vojnika u izviđanju, ali nje više nije bilo. Upravo u tom trenutku začuo sam svoje ime glasnim glasom ispod stabla, "MICHAEL, OVDJE SI ODMAH ZAVRŠIO, MISTER!" Pogledao sam dolje i vidjela sam da je to bila Samanthina mama i nije izgledala previše sretno.

Počeo sam šiziti, ali bilo bi bolje da se ponašam kao da ništa ne znam. Nastavila je podizati pogled i naposljetku opet rekla glasnim glasom: "SLAŽI OVAMO ODMAH MLADIĆU!" Brzo sam gurnuo dalekozor na središte platforme misleći da ih možda nije vidjela.

Dok sam silazio dočaravao sam priču.hm, promatrao sam ptice. Ne, igrao sam vojsku. što da kažem. Spustio sam se na tlo, a ona je bila umotana u svoj ručnik i stajala je tamo s rukama na bokovima, pogledala me ravno u oči i rekla "pođi sa mnom odmah!" Mislio sam da će me sigurno odvesti ravno do mog tate u stražnjem dvorištu koji je još kosio travu. jebanje u prirodi price Još uvijek sam mogao čuti kosilicu s mjesta gdje smo bili.

NE, išla je u svoje dvorište. Hoće li pozvati moju mamu, misli su mi se motale i drhtala sam dok sam hodala. Kad smo došli do njezine stražnje kapije, otvorila ju je i pričekala da uđem. Otišla je do svoje stolice sa mnom iza nje, sjela je i okrenula se prema meni. Dok sam podigao pogled s tla očekujući da će imati zao izraz lica, gledala me ravno u oči i rekla "je li ti se svidjelo ono što vidiš sa svog nasada, tako sam mokra kad me netko gleda ?"

Skoro sam pala na zemlju od šoka. "Što, Scenski momak i devojka mislite gospođo Jones", rekao sam drhtavim glasom. Rekla je: "Gledala sam te nekoliko dana kako popravljaš onu tvrđavu na drvetu u šumi i pitala sam se kada ćeš to završiti da me možeš gledati kako se svlačim. Volim kad me netko gleda." Nisam mogao vjerovati svojim ušima, htjela je da je vidim.

Ovo je bio neugodan trenutak i samo sam stajao bez riječi. Zatim je ispružila ruku i zgrabila moju ruku te je stavila na svoja prsa još uvijek omotanu ručnikom. Rekla je: "Želiš li osjetiti moje sise Michael, ili želiš dodirnuti moju macu?" Mogao sam odmah početi plakati, ali rekao sam "da, gospođo, plačem!" "Želiš mi dodirnuti macu?" "Da, gospođo", rekao sam ponovno.

Odmotala je svoj ručnik, a ja sam stajao ispred sisa koje sam gledao iz daljine i bile su tako jebeno strašne. Polako sam se sagnuo na koljena, povukao lice prema naprijed i polizao jedno od njih, a ona je samo legla na ruke u svom stolcu i ispustila mali jauk od zadovoljstva, "mmmm, Michael, tvoj jezik je vruć."

Vidio sam nekoliko slika Slike gole djevojke u svojim playboys i penthouse časopisima i znao sam što dečki rade. Pusali su sise i jebali macu. Opet sam postao težak i znao sam da je to mogla vidjeti u mojim hlačama. Dopustila mi je da ga ližem nekoliko sekundi, a zatim je prošaptala: "Sisaj Michael, siši." Zgrabio sam ga jednom rukom i povukao vrh u usta. Bilo je prekriveno uljem za sunčanje, ali nisam marila i bilo je vruće, vruće od sunca.

"Mmm, mmm" mogla sam čuti svoje grlo kako govori dok sam prvi put sisala dojku. "O moj Bože" ovo je bila Samanthina mama. Nadam se da nitko neće saznati za ovo.smijali bi me iz srednje škole, ili ne. Zgrabila je moju drugu ruku i stavila je na svoju drugu dojku te je sve jače i jače umasirala u svoju dojku. Skidala se na mene kako joj sisam sise, ali i ja sam. Još uvijek sam bio na koljenima, a ona me uhvatila za bradu i podigla lice, a zatim me ponovno pogledala pravo u oči i rekla "hoćeš li okusiti moju pičku?"

Odmahivao sam glavom gore-dolje tako brzo da mi se zavrtjelo u glavi govoreći da. Namjeravao sam polizati macu, nešto što sam mnogo puta izvukao iz sebe razmišljajući o tome da jednog dana učinim. Legla je na svoju baštu i rekla, "skini ih s Michaela, tako da možeš vidjeti moju macu. Nije li to ono što si htio vidjeti iz svoje kućice na drvetu", upitala je?

DA je samo znala da pokušavam vidjeti njezinu kćer, vjerojatno je to znala, ali ja ću umjesto toga vidjeti macu njezine majke. Uhvatio sam rub njezinih donjica bikinija i spustio ih prema dolje, "DA, DA", bila je obrijana. Nema dlake na njenoj mačkici. Vidjela je da mi se kurac pokušava iščupati iz hlača i posegnula je između mojih nogu.Skoro sam preskočio ogradu kad me zgrabila za kitu.

Stisnula mi je jaja i rekla "Wow, Michael, puna su ti jaja, pitam se koliko sperme imaš u tim jajima?" Nisam mogao vjerovati da mi to govori i buljio sam u njenu obrijanu macu. Rekla je, "hoćeš li buljiti u to ili ćeš me okusiti?" Spustio sam glavu u njezinu macu i bacio pogled na nju prije nego što sam isplazio jezik. Bilo je tako savršeno. Bilo je tako ružičasto unutar njezine rupe.

Njezine vanjske usne bile su svijetlosmeđe poput bradavica i imala je dvije male usne koje su virile iz njezine mace, djevojke imaju dva para usana. Da, sjetio sam se da sam to negdje pročitao. jebanje na kiši Swinger Otkopčavali su mi hlače dok sam isplazio jezik. Zatvorio sam oči i lagano se približavao ovom nebeskom mirisu. "Kakav bi bio okus", rekoh sebi?

Moj jezik, zaboden u njezinu pičku i kliznuo unutra kao da ližem kornet sladoleda, ali VRUĆ. Bilo je slatko, tako slatko, ali imalo je malo ljutkast okus. Sladoled najboljeg okusa koji sam ikad jeo. Raširila je noge dok je povlačila moj zatvarač.

Prije nego što sam Sise i najlonke, moj penis je stajao uspravno u zraku. Jednom je rukom držala moj kurac trljajući ga gore-dolje, a moj je jezik jurio u svaku pukotinu te prekrasne kreacije. Hvatao bih zrak i lizao joj bedra, a ona je dolazila nezalijepljena. Kliknula je naslonom stolice tako da je bila ravna i raširila je noge koliko god su mogle. Bili su malo savijeni u koljenima, a ja sam bila unutra, ramena i sve. Morala je pustiti moj kurac na sekundu, a moja je druga ruka zabila prst u njezinu natopljenu macu!

Gdje je klitoris kojeg sam vidjela u časopisima i malo čitala, trebao bi biti gore na njoj. Mora da sam je polizao jer se ona izvija s vrtne stolice svaki put kad moj jezik udari to malo tvrdo mjesto. "Oh, Oh Michael da, da" govorila je dok sam lizao sve što sam imao u sebi. Tada sam osjetio kako me uhvatila za glavu i povukla na svoja prsa. Htjela je da je pojebem!

"Michael, ti si sretno kopile", rekla sam sama sebi. Sisao sam joj sise i ljubio joj vrat dok sam se probijao prema gore i gurao kurac sve bliže i bliže njezinoj mačkici. Unutar sekunde moj je kurac skroz skliznuo u njezin mokri ljubavni kanal. Moj kurac je bio umotan u njezinu macu i mogao sam osjetiti kako me uvlači za guzicu.

Češala mi je leđa i stiskala guzicu dok sam se napumpavao poput psa u tjeranju. Zajebavao sam se kao da mi je prvi put, čekaj malo, ovo mi je prvi put. Osjećao sam kako mi se mišići u trbuhu savijaju sa svakim udarcem, a bedra su mi bila tako tvrda da sam bio blizu točke s koje nema povratka. Zgrabio sam naslon stolice i gurnuo se naprijed posljednji put.

Vrištao sam "Da, da, da, želim pojebati vašu macu gospođo Jones, molim vas gospođo Jones."

Pumpao sam svoju djevičansku spermu u slatku pičku gospođe Jone. Zgrabila me za guzicu i povukla tako snažno da sam mogao osjetiti kako mi rasteže guzicu gotovo u dva dijela. Nije me bilo briga hoće li me raspoloviti. Jebao sam iskusnog seronju. "Ti srećonoša", ponovno sam rekao sebi dok su naša napeta tijela počela popuštati.

Polako skliznem s njezinih prsa od svog ulja za sunčanje i skliznem na kraj ležaljke. Gotovo da je nisam htio pogledati u oči, ali morao sam podići pogled i još jednom vidjeti tu macu. Još uvijek je bio otvoren, malo okrugli u obliku mog penisa. Na dnu njezine rupe mogao sam vidjeti lokvu moje bijele kipuće sperme kako sjedi u njezinoj mačkici. Pogledala me u oči i rekla "možeš doći i gledati me kad god želiš, Michael, volim da me gledaju kada skidam odjeću i pipam prste u svom bikiniju."

Koljena su mi drhtala dok sam još u šoku podizala hlače. Ležala je raširenih nogu. Kad sam se približio vratima, gđa Jones me još jednom oduševila.rekla je "Michael" i kad sam se osvrnuo, zarila je dva prsta duboko u svoju natopljenu macu i gurnula ih sve do svojih zglobova i oni su izašli. natopljen mojom spermom.

Mogao sam vidjeti kako mi sperma curi s vrhova njezinih prstiju, a ona ih je gurnula ravno u usta, polizala prste i namignula mi. Skoro sam pao izlazeći kroz vrata sa svojim penisom još mokrim od mace gospođe Jones. Dok Pornografske žene teturao kući, osjetio sam kako mi penis ponovno postaje tvrd.

Bilo je lijepo biti mlad, glup i pun sperme, kurac bi mi postao tvrd svaki put kad bih pomislio na gđu Jones i naše poslijepodne zabave. Nepotrebno je reći da je ovo bilo najbolje ljeto u mom životu i da još nije bilo gotovo!