Majli Sajrus u kratkoj suknji

"Bok ljepotice. Zabava počinje večeras u 20 sati. Dođite sat vremena ranije i kupite crvenu haljinu s priloženim novcem."

Nasmiješila sam se dok sam čitala Damonovo pismo koje mi je gurnuo ispod vrata. Usta su mi se otvorila kad sam izvadila 400 dolara gotovine iz koverte u kojoj je stiglo pismo.

Kupila sam crvenu haljinu na Damonov zahtjev. Također sam dobila brazilsku depilaciju i uredila nokte. Bio sam siguran da ću stići na vrijeme u Damonovu kuću, gdje se održavala zabava. Prokomentirao je Youtube xxx odrasla osoba ljepotu i poveo mi svoj dom, nešto što nismo stigli prve noći kad sam bila tamo.

"Možemo preskočiti spavaću sobu jer si to već vidjela", šaljivo se našalio, pljesnuo me po debeljuškastom dupetu i stisnuo ga. Zahihotala sam se i naslonila na njega, pustivši ga da me nježno zagrli.

Bar za kojeg sam bio unajmljen bio je vani na njegovoj palubi. Počela sam postavljati svoju stanicu nakon što sam natočila Damonu piće. Prije nego što je otišao kako bi završio pripreme za zabavu, pogledao je oko sebe, posegnuo ispod moje haljine i otkrio da je moja gola maca već postala vlažna. Prešao je prstom preko moje vlage, prinio svjetlucavi prst ustima i okusio moje sokove. Zadrhtala sam od toga koliko je vruće ono što je upravo učinio i pogledala sam ga dok je samouvjereno odlazio.

Izdahnuo sam da razbistrim glavu i nastavio s radom.

Na zabavi je bilo ukupno 18 gostiju, mješavina bliskih suradnika i Damonovih klijenata. On je organizirao događaj, a ja sam bio na balu družeći se sa svima dok su postajali sve pijaniji.

Jedan mi je gospodin zapeo za oko kad je ušao sa svojom lijepom ženom. Kasnije će se predstaviti kao Carlos i Angelica. On je pio Anejo tekilu na kamenu s limetom, a ona Sauvignon Blanc.

Carlos je bio divovski buldog od čovjeka. Sa 6 stopa i 3 inča, izdaleka je izgledao kao normalne visine pored svoje supruge koja je također bila visoka, visoka 5 stopa 11, viša u svojim petama. Obojica su se nadvisila nad mojim stasom od 5 stopa i 1 inča i odmah sam postao svjestan njihove fizičke moći.Carlos je bio bivši nogometaš i još uvijek je bio takav građen iako je bio u srednjim 40-ima. Angelica se jako bavila CrossFitom i to se vidjelo. Njezini ženski mišići bili su zategnuti; mreškajući svojim gracioznim pokretima, ali još uvijek ženstvena. Kao lavica.

Noć je odmicala i Carlos bi često navraćao u bar, svaki put bivajući sve koketniji. Majli Sajrus u kratkoj suknji Uhvatila bih Damona krajičkom oka, ne izgledajući nimalo ljubomorno dok sam se slagala s njegovim prijateljem.

Angelica bi također dolazila u vlastite posjete i bacala dragulje Teen chat chat "Voljela bih da imam velike sise kao tvoje" i "Carlos bi poludio da sam imala DDD-ove".

Do 1 ujutro zabava se smanjivala i procijenio sam da moja posuda za napojnice sadrži najmanje 600 dolara. Obilno sam zahvalio Damonu tijekom jednog od njegovih točenja viskija, a on je rekao: "Siguran sam da mogu smisliti način na koji ćeš kasnije uzvratiti uslugu." Zadrhtala sam prisjetivši se kako me dobro pojeo prošli put i pocrvenjela.

"Mogu li dobiti posljednju tekilu za put, mi amor?" upita Carlos, s razvezanom kravatom i ovratnikom ispod sakoa.

"Ne voziš valjda?" ispitivao sam.

"Ne, gospođo, imamo vozača." On je odgovorio.

Zajedno smo se slikali i okrenuo sam se da nastavim čistiti. Carlos mi je zahvalio, ubacio 500 dolara u moju posudu za napojnice i otišao. Kad sam se okrenuo i primijetio novac skoro sam zaplakao.

Potjerala sam Carlosa do prednjeg dijela kuće i zagrlila ga, iskreno mu zahvalivši. "Ne znaš što mi ovo znači".

"Što ti to znači?" – upitao je, zagledavši se duboko u moje oči.

Pokušala sam svim silama doći do njegovih usana s vrhova nožnih prstiju, ali on je još uvijek bio previsok. Nagnuo se i duboko me poljubio, jezikom mu je kružio oko moga. Odmaknula sam se i on je otvorio vrata svoje limuzine, pokazujući da bih trebala ući unutra.

— Što je s Angelicom. – upitala sam zabrinuto.

"Ovdje, dušo", začuo se glas iz limuzine.

Odjednom sam shvatila i pogledala Carlosa sa požudom u očima. Uzvratio mi je pogled i uveo me u auto, slijedeći me prije nego što je zatvorio vrata.

Angelica je sjedila nasuprot Carlosu i meni. Bez riječi je posegnula ispod svoje kratke haljine i skinula donje rublje. Široko je raširila noge pokazujući svoju gustu masu javne kose. Imala je velike, mesnate mačkiće usne sa samo najmanjim otvorom do njezine rupe; ali pravi je prizor bio njezin klitoris. Bio je najveći koji sam ikad vidio, otprilike upola manji od mog malog prsta, ali Volim mamu. Spustio se ispod njezine kapuljače i činilo se da pulsira dok je sve više naticao kako bi odgovarao njezinom uzbuđenju.

Carlos me uhvatio za glavu prije nego što sam uspjela išta reći i ponovno me poljubio. Ljubili smo se pred njegovom ženom nekoliko minuta prije nego što je posegnuo pod moju Scoreland anika mature i nije našao donje rublje.

Odmaknuo se od mojih usana i pogledao svoju ženu "kakva savršena drolja" rekao joj je kao da me nema. Stalno me ljubio kao da umire od gladi, a ja sam bila gozba pripremljena samo za njega. Ševio me svojim debelim, dugim prstima od kojih je svaki bio poput malih penisa.

Carlos mi je dopustio da dođem do daha dok je žurno skidao hlače i donje rublje. Pogledao sam njegov kurac, dahnuo, a zatim pogledao Angelicu koja se smijuljila.

"Znam, zar ne. Učinila sam istu stvar kad sam ga prvi put vidjela", razmišljala je.

Carlos je bio obješen poput konja. Uistinu je bio građen poput Kentaura i sigurno sam izgledala uplašeno jer mi je uzeo lice svojom ogromnom rukom i rekao "ne brini, pustit ću te da voziš".

Jaja su mu bila teška i bio je glatko obrijan za razliku od svoje žene. Kurac mu je bio tamniji od ostatka tijela, tamno smeđe boje čokolade s mnogo istaknutih vena. Izgledalo je kao da je dizao utege svojim kuracom i napumpao ga poput nabreklih bicepsa. Zgrabio je svoj divovski penis i nekoliko puta ga pomahao rukom, natjeravši ga da se nadima poput zmije koja se upravo nahranila.

Nagnula sam se naprijed bez da mi je rečeno i pokušala smjestiti njegov sve veći kurac u usta što sam više mogla. Nije bilo načina da mu duboko uđem u grlo njegovom veličinom i činilo se da uživa gledajući me kako se borim s njegovim kurcem.Njegova žena se nagnula naprijed, grubo me uhvatila za kosu na potiljku i počela pumpati moju glavu na Carlosov kurac kao da je seks igračka. Moja je pljuvačka tekla niz njegova jaja i sve što sam mogla razaznati bilo je vlastito gutanje dok sam počela osjećati vrtoglavicu od nedostatka kisika. Angelica je još jednom pritisnula moju glavu na Carlosovu kitu prije nego što me je pustila, dopustivši mi da se skinem i udahnem.

Ostao sam bez daha i ljutito sam pogledao Angelicu "ti jebena kučko, prosiktao sam" Carlos me zgrabio na silu i postao sam svjestan da nisam dorastao niti jednom od ova dva fizička primjerka. Bio sam jednako uplašen i napaljen.

Carlos me bacio u krilo, povukao mi haljinu kako bi otkrio moju guzicu i počeo me grubo udarati. Angelica je spustila glavu i ugrizla me za guzicu, ostavljajući otisak. Osjećao sam se kao mala životinja koju živu pojedu.

Borila sam se da se podignem s Carlosova krila, znajući da to mogu samo zato što mi je on to dopustio. Prešavši mu u krilo, zgrabila sam mu kurac i uperila ga u svoju rupu. Sajmon Kauel Volim mamu Spustila sam se na njegov kurac, osjećajući kako glavić rasteže moju usku rupu kao nikad prije. Zastala sam na sekundu i duboko udahnula. Koliko god sam željela jednostavno skočiti na njega, znala sam da će previše boljeti ako to učinim.

Nagnula sam se naprijed i šapnula Carlosu na uho. Osmijeh mu je preplavio lice, "Anđele, na koljena, dođi ovamo", naredio je.

Angelica je učinila kako joj je rečeno sve dok joj lice nije bilo nekoliko centimetara od mjesta gdje su se spajali moja maca i kurac njezina muža.

"Liži joj guzicu", naredio je Carlos.

Gurnuo sam veliki kurac dalje prodirući u moju malu pičku i osjetio kako polako tone u mene; gurajući moje vaginalne stijenke prema van kako bi se smjestila u meni. "Aaahh fuuuck" zastenjao sam, odlučan prihvatiti cijelog Carlosa, ali opravdano se boreći.

Dok sam imao polovicu njega u sebi, osjetio sam kako se Angelicino lice zariva u moje dupe. "DA. Pojedi me kučko"

Angelica se odmaknula, sigurno je upitno pogledala Carlosa jer joj je strogo rekao "učini to, odmah".Vratila se da me obrubi kad sam se konačno do kraja odmarao na Carlosovim jajima, a njegov veliki debeli penis bio je potpuno zakopan u meni. Pomicao sam bokove kružnim pokretima, osjećajući njegov opseg duboko u svom trbuhu, a jezik njegove žene duboko u svojoj guzici.

Polako sam se podigao, klizeći macom do Carlosove osovine. Zacvilila sam kad sam počela stvarno skakutati po njegovom kurcu. Zgrabio me za guzicu i široko me raširio, a Angelica je gurnula jezik što je dalje mogla u moju naboranu rupu.

"Dosta", rekao sam joj.

Vratila se na svoje mjesto i gledala me kako nastavljam ševiti njenog muža. Lebdjela sam iznad Carlosa, a on je podigao kukove uvis, zabijajući se u mene. Pljusnuo me po dupetu i rekao mi da se vrtim. Htio sam skočiti, ali on me pridržao, okrenuo sam se za 180 stupnjeva s njim duboko zakopanim u mene.

Bio sam okrenut prema Angelici dok sam se vraćao jebanju njezina muškarca. Zurio sam u nju, gledajući je kako počinje pipati prstima, svako toliko lagano štipajući svoj veliki klitoris. Nagnuo sam se naprijed, stavio ruke na pod i stvarno radio Carlosov veliki penis. Stavio je obje ruke na moja donja leđa i upotrijebio ih da me jače odbije na svoje debelo čudovište.

Moja maca je ispuštala opscene zvukove mljackanja. Osjećao sam se potpuno slomljeno, duboko me pojebao najveći kurac koji sam ikad imao do tog trenutka. Bijesno sam trljala klitoris i počela graditi svoj orgazam. Najavila sam da ću svršiti kad me Carlos gurnuo na pod limuzine.

Popevši se između mojih nogu, misionarski me ševio. Povukao bi penis do vrha, a zatim ga gurnuo sve do balčaka u jednom snažnom pomaku. Sjeo je, i dalje me ševeći i trljajući mi klitoris palcem. Upravo sam se spremao svršiti i postao sam svjestan da se Angelica kreće. Pomaknula se tijelom tako da joj je donja polovica visjela sa sjedala, a guzica i maca lebdjeli su mi iznad lica. Njezin divovski klitoris izgledao je natečeniji nego ikada dok ga je trljala, ispuštajući životinjske zvukove gunđanja. Sokovi njegove pičke stvarali su se poput kapljica rose na njezinom tamnom grmu.

Njezin muž mi je razbijao glavu i tjerao me da mu snažno svršim na kurac dok je on nastavljao napadati moju malu meksičku pičku.

Angelica je vrištala "Svršavam". Podigao sam pogled točno na vrijeme da vidim bujicu tekućine kako curi iz njezine mace, prskajući mi po licu odmah ispod nosa, tečeći mi u usta. Prvo sam mislio da se popiškila po meni dok nisam shvatio da je prskalica. Pucnula je još dva puta dok je nastavila udarati po klitorisu, natapajući moje lice svojim sokovima.

Carlos se duboko zabio u mene, prikovavši mi koljena za prsa dok je počeo svršavati. Njegov kurac je nabubrio u meni, izbijajući toliko vrele, guste tekućine da je istekla iz mene. Svi smo morali doći do daha.

"Tko je sada kučka?" Anñelika se nasmijala dok je palila cigaretu.

Izašla sam iz vozila popravljajući haljinu. Volim mamu Goga Aleksić Moja kosa i lice bili su u neredu od moje vlastite pljuvačke od neurednog pušenja i Angelikinog prskajućeg orgazma.

Moja maca se osjećala kao da je upravo prošao kamion i ja sam se klatio do Damonove kuće.

Stajao je na vratima i posramljeno sam ga pogledala. Počela sam jecati misleći da će se Doktori kažu Kolumbijka jer sam očito izgledala kao da sam bila sjebana, jako i grubo.

"Vidim da si upoznao Carlosa i Angelicu", rekao je.

Spustila sam pogled dok mi je Damon podigao bradu da me poljubi. Htjela sam mu reći da ne radi, da sam prekrivena spermom, ali nešto mi je reklo da ga nije briga.

Odveo me u svoju kupaonicu gdje mi je pripremio kadu. Damon mi je skinuo haljinu i posjeo me na rub kade, raširivši mi noge kao da me želi pregledati.

"Vau, stvarno te je namutio", uzdahnuo je.

Maca mi je bila nježna. Nježno Prelepa devojka u bikiniju poljubio točno iznad moje zjapeće, cureće rupe.

"Nemoj dušo, ušao je u mene", cviljela sam.

Stavio je svoja otvorena usta na moju rupu od mace i polizao je. Ostala sam bez daha, uzbuđena koliko sam se prljavo osjećala. Lagano je sisao i čuo sam zvučni zvuk pljuskanja kad je dobio velika usta Carlosova tereta. Damon me nastavio čistiti ustima i uspio me natjerati da ponovno svršim samo lizanjem mog klitorisa.

Obrisao je usta i ostavio me da se okupam. Namočila sam se i osjetila olakšanje na svojoj bolnoj, sirovoj mačkici. Oprala sam se i na kraju ostala noć s Damonom koji se samo mazio.

Još uvijek me nije pojebao niti dobio čak ni BJ od mene. Samo me držao uza se, ljubio po cijelom tijelu i uljuljkivao me u san šapućući mi slatke stvari na uho.