Azijski vrtovi na bazi švedskog stola

Više od deset godina moj suprug Dave i ja imali smo timeshare na otoku St. Martin na Karibima. Voljeli smo odlaziti tamo na dva tjedna svake godine i uživati ​​u plažama, kupovini i odličnoj hrani. Nama je prvi tjedan bio aktivniji, dok je drugi bio čisto opuštanje. Proveli smo dosta vremena na plažama u zaljevima Cupecoy i Orient, koje su opcionalne za odjeću, i uživali smo radeći na našem preplanulosti. Poput mnogih muškaraca, Dave me poticao da prilagodim svoju garderobu kako bih pokazao više te preplanule kože i kad nisam na plaži. Slušam neke njegove savjete.

Ove godine, tijekom našeg drugog tjedna planirali smo otići u vrhunski restoran na francuskoj strani otoka u luci Marigot. Nekako sam zaboravila spakirati sarafan koji sam prije nekog vremena kupila posebno za ovo putovanje. Jako sam se odvažno zabavljala isprobavajući tu haljinu, pa mi je bila posebno posebna. Zapravo, taj shopping doživljaj je priča za sebe. Dakle, ostale su mi kratke hlače i majice, i dok su neke vjerojatno bile dovoljno dotjerane za većinu restorana St. Martina, stvarno sam htjela haljinu za ovu. Dave mi je predložio da potražim haljine u centru Phillipsburga, budući da imaju puno trgovina s dobrim izborom. Otišli smo u kupnju za onu koja bi bila dovoljno elegantna za našu večeru, ali bi također bila cool i zabavna za naše druge trenutke u tropskom vremenu. Željela sam pronaći sličnu onoj koju sam zabunom ostavila kod kuće, pa smo pogledale sve vrste sarafana u bezbroj trgovina.

Naravno, Daveu su se svidjeli oni s halterima ili malim naramenicama i puno "ekspozicije", dok sam ja više volio malo konzervativnije stilove koji nisu prekratki i s nešto manje vidljivog prsa. Isprobala sam pet-šest haljina od prilično otmjenih do skromnih. Iako je moj prvi izbor bila halter majica poput one koju sam zaboravila, bila je u boji koja mi uopće ne laska.Napokon smo napravili kompromis s jednim sa "špagetima" ali ne tako niskim izrezom kao što bi on odabrao, ali još uvijek dovoljno golim da spriječi da nosim grudnjak, osim ako nije bio bez naramenica. Imao je gumbe skroz dolje sprijeda, što je značilo da bih mogao biti odvažniji ako sam to odlučio.

Kad je došlo vrijeme da se spremim za izlazak, Dave me, naravno, nastavio ohrabrivati ​​da budem hrabrija, počevši od prijedloga da ne nosim samo grudnjak, već i gaćice. Iako nisam bio siguran u tu ideju, u meni je izazvala element senzualne razigranosti. Istaknuo je da smo bili u St. Azijski vrtovi na bazi švedskog stola Martinu gdje smo bili goli među svakakvim ljudima na plažama, od kojih bi neki lako mogli biti i u restoranu. Dakle, ostavio sam nekoliko gumba otkopčanih na dnu kako bih pokazao malo više nogu kada hodam ili sjedim. Budući da nisam ponijela grudnjak bez naramenica, bila sam malo svjesna da je gornji dio prenizak i prelabav za mene bez grudnjaka, pa sam se uhvatila kako povlačim prednji dio prema gore povlačeći naramenice. Ali što sam više razmišljala o tome da bi drugi muškarci potencijalno mogli vidjeti moje gole grudi, i dok je bluzni materijal dodirivao moje osjetljive bradavice, osjetila sam uzbuđenje koje zasigurno nisam očekivala. To je uglavnom prestalo mojoj brizi oko gornjeg dijela haljine.

Kad smo stigli u restoran, morali smo čekati u baru i sjesti za visoki stol s jednako visokim barskim stolicama. To mi je dalo priliku da pokažem svoje sada već lijepo preplanule noge, kao i svoje "Caribbean Sunset" nalakirane nokte na nogama. S našeg mjesta mogao sam vidjeti četvoricu mlađih momaka kako sjede blizu nas u blagovaonici restorana koja je bila stepenicu ili dvije niže od razine šanka s kraćim stolovima i nižim stolicama. To je značilo da su im oči bile otprilike u istoj razini kao i moja koljena. To mi je dalo neke razigrane i primamljive ideje, a u slučaju da me nisu primijetili, počela sam klatiti sandalu s nožnim prstima i pustila je da padne na pod uz tihi udarac kako bih osigurala njihovu pozornost.Čak ni muškarci koji tvrde da ih fetiš stopala ne zanima ne bi mogli odoljeti pogledu na moju produženu nogu, a sada već bosu.

Dok sam potajno gledao, Zavodeći svoje sinove sam vidjeti kako namještaju svoje stolce tako da budu okrenuti izravnije prema meni kako bi se divili mojim nogama i bili spremni za neke potencijalne poglede s podignute suknje. Uopće nisu bili suptilni i sigurno su zaključili da ću im, kad se popnem ili siđem sa stolice ili prekrižim ili skinem noge, morati pokazati ne samo puno nogu, nego i to nosim li gaćice. Moja je haljina bila tamnoplava, uzorka na švicarske točkice, pa bi moje jarko bijele gaćice vjerojatno bile prilično kontrastne i vrlo vidljive mojim novopronađenim obožavateljima.

Ubrzo sam primijetio da dvojica tipova s ​​najboljim kutovima tu i tamo napadno gledaju u našem smjeru, pogotovo kad sam promijenio položaj u stolcu. Činilo se da je moj otmjeni pokret nogu bio ukusan mamac. Da bi moj novoformirani plan uspio, znao sam da moram izgledati pomalo neugodno zbog ove situacije za Daveovo dobro, i malo "teško za dobiti" za svoju publiku.

Ubrzo je Dave primijetio moju (promašajnu) nelagodu budući da sam opet preslagivala haljinu i na dnu i na vrhu. Dok sam povlačila rub svoje haljine, prici o cigankama me ima li problema, a ja sam mu dala do znanja da ti tipovi pokušavaju zaviriti u moje gaćice s podignute suknje. Pokušao je biti duhovit i podsjetio me da nisam htjela da ovi tipovi vide moje gaćice, ne bih ih trebala nositi. Ha-ha.

Njegov pokušaj humora doista me podsjetio da smo sada oboje otvoreni za neku dobrodušnu senzualnu igru ​​koju igramo večeras. To je stavilo stvari u bolju perspektivu. Stoga sam odlučila nastaviti svoj plan s Daveom i staviti sebi veću kontrolu nad situacijom. I ja sam se sada jako zabavljao i odlučio sam povećati ulog u našem razgovoru.Napravila sam svoje najozbiljnije lice i pitala ga je li me samo zadirkivao zbog mojih gornjih gaćica ili je to bio izazov. Nikad nije bio ljubomoran ili posesivan tip i sigurno voli kad se malo "pokazujem", ali htjela sam da kaže za Teen sleep com su poddomene da bi bilo u redu da sam ostavila gaćice u našoj sobi i ponudila ove momci, večeras ustrijeljeni dabar. Rekao mi je da ne samo da mu to neće smetati, nego će ga uzbuditi znajući da me ti tipovi smatraju seksi i poželjnom. Na to sam promrmljao nešto o tome kako "bolje pazi što tražiš".

Dok smo naručivali još jedno piće, suptilno sam otkopčala još jedno dugme, ovaj put na vrhu haljine. Dok smo čekali, nekoliko sam puta prekrižio i razmaknuo noge okrećući se na stolici više prema svojim obožavateljima. Iznenađujuće sam se opuštao i uživao sve više kako je noć odmicala.

Nakon što su stigla naša pića, Dave se ponovno iznenadio kad je otkrio da se još jedno dugme nekako otkopčalo i sada je na vrhu moje haljine ostao prilično velik razmak. Ne bi trebalo puno da mi se sada zaviri u sise. Ovo nije smio propustiti ni naš konobar ni naša sada pozorno promatrana četvorka, jer su očito raspravljali o onome što su vidjeli. Pretpostavljam da su se pitali je li to bilo slučajno, za dobrobit mog muža ili za njih. Znao sam da je Dave shvatio što namjeravam sada.

Zatim sam uzela svoju torbicu i ispričala se do toaleta dok sam polako klizila sa stolice na ne baš suptilne poglede mog malog kluba obožavatelja. Po njihovim reakcijama mogao sam samo pretpostaviti da su imali još bolji "show nogu" kad sam otišao, i najvjerojatnije još jedan nesmetan pogled na moje bijele gaćice. Do sada sam već stvarno ulazio u verbalni "sparing" s Daveom kao i u uzbuđenje scenarija koji je bio pri ruci, i opet sam bio neočekivano zapanjen koliko sam se činio da uživam i da me uzbuđuje naša mala igra.

Kad sam se vratio, ponovno sam se morao vratiti do stolice i popeti se na nju, ovaj put polako jednu po jednu nogu pod još budnijim očima svojih promatrača. nakitnjak (strap-on) Zavodeći svoje sinove Opet sam se iznenadio koliko su me ti dečki nepostiđeno promatrali i pitao sam se koliko su zapravo vidjeli budući da sam morao raširiti koljena prilično široko kad sam ponovno sjedio.

Nakon što smo popili piće, otvorila sam torbicu da uzmem ruž i Dave je jasno vidio gaćice koje sam nosila u restoranu. Obojici nam je bilo očito da četiri tipa nisu mogla propustiti razliku između gledanja mojih bijelih gaćica i sada tamnijih stidnih dlaka koje uokviruju moju macu.

Dave je sada znao da sam nježno pratio njegov blef i da sam možda uživao u ovoj igri jednako ili čak i više nego on.

Nije više mogao izdržati i samo je morao Rezultati plejliste za Ruskinju što je s gumbima i gaćicama. "To je ono što si htio, zar ne?" Odgovorio sam s osmijehom koji je glasno govorio "imam te." To sigurno nije mogao zanijekati, a činjenica da sam ga s ljubavlju "povisio" nije ništa oduzela trenutku. Zapravo, to me učinilo sretnim i uzbuđenim. Morao je malo srediti emocije prije nego što je shvatio da, ako nije spreman za mene da se zabavim onoliko koliko je želio s ovom malom fantazijom, nije trebao ni započeti s tim. Ovo je iskustvo bilo pravi početak takve zabave, gdje smo oboje bili na jednakim razinama.

6 komentar na “Azijski vrtovi na bazi švedskog stola Zavodeći svoje sinove price