Vrlo mlada shema

Imao sam svoj prvi spoj nakon dva desetljeća neki tjedan. Momče, mogu li ih odabrati. Ili me možda pronađu. Ako je to slučaj, bolje da dam ponovno namjestiti magnetizator svog malog starca.

Sve je počelo jednostavnim, prijateljskim razgovorom između kolega na Jet Blueu. Nisam baš htjela razgovarati. Bio Seks igračka Dave to moj prvi let nakon osam godina. Upravo sam bacila oko devet desetina svoje imovine, izgubila mačku, oprostila se od uskoro bivšeg muža. Reći da sam bio zabrinut za svoju budućnost kao nezaposleni kamper u obiteljskoj dnevnoj sobi mog starijeg brata bilo bi blago rečeno. Samo sam se htio brinuti na putu preko kontinentalne podjele.

Ali ja sam tolerantna osoba. A kad je zgodni tip koji je sjedio na sjedalu do prozora s moje desne strane započeo razgovor, dala sam sve od sebe da u njemu sudjelujem. Otkrili smo da imamo nekoliko zajedničkih stvari. Ja sam bivši odvjetnik; dosta je bio na sudu braneći se u razvodu.

Crvena zastava se trebala dignuti kad je spomenuo svoju bivšu ženu i šestero djece, ali suočimo se s tim, zahrđao sam. Stalno sam se smješkao i tu ili tamo ubacivao šalu ili komentar dok smo letjeli preko zemlje. Saznao sam da je on poduzetnik koji dolazi u LA na tromjesečni posao. Ovo je bilo njegovo prvo putovanje u južnu Kaliforniju. Odsjeo bi u prijateljevom potkrovlju u središtu LA-a.

Popio je par viskija. Ostao sam Teenage girl nude prici priseban razmišljajući "dvanaest godina u rujnu. Što ne bih dao za dobar tvrdi pojas?"

Razmjenjujemo e-mail adrese dok smo vezali pojaseve. Ljubazno mi je pomogao s ručnom prtljagom dok smo silazili. Nasmiješili smo se na rastanku dok smo prolazili kroz kapiju i to je, pomislio sam, to.

Na moje iznenađenje, doskočio je do mene i mog brata dok smo se borili da iz zračne luke izvučemo moje svjetovne stvari. Vrlo mlada shema Rekao je mom bratu, Danu, "Samo sam se htio oprostiti od tvoje lijepe sestre."

Mom bratu je pala vilica. Pocrvenio sam. Dan je rekao "Oh, evo, dat ću ti naš broj", i žurno ga našvrljao na poleđini bankovne omotnice.Molio sam se da u omotnici nema nikakvih bankovnih podataka, prisjećajući se kad je kolega iz autobusa koji me napao na putu za Kaliforniju ukrao mojoj sestri gitaru. Nisam baš očekivao da će mi se javiti kolega na sjedalu.

Nazvao je tri dana kasnije. Razmijenili smo bilješke o našem napretku u prilagođavanju životu na slađoj strani zemlje. Radio je, radio, radio, ali "hej", rekao je, "možda bismo se mogli naći u nedjelju i otići na plažu."

"Uh, naravno", rekao Vrlo mlada shema, osjećajući se lagano krivim. Moj četvrti prst još je imao bijelu crtu na mjestu gdje je bio prsten. I ja sam bio razdragan. Datum. Nisam bio na spoju, zaboga, 20 godina. Gutljaj.

Nedjelja se zakotrljala. Moj prijatelj je nazvao i dogovorili smo se da se nađemo na kraju pristaništa Santa Monice u 3:00. Moja šogorica i ja smo smislile raspored metroa i autobusa. Spakirala sam ručnik, češalj i još nekoliko potrepština i krenula u svoju veliku avanturu osjećajući se mladom, seksi i pomalo zločestom. Izlazak. Pa što ako ima bivšu ženu i šestero djece.

Sastali smo se kao što smo planirali na molu i šetali rame uz rame plažom. Raširio je deku i skinuli smo se u kupaće. Isto smo godište. U izvrsnoj je formi. Imam više nego što sam ikada imao i osjećao sam se u najmanju ruku neugodno. Činilo se da to ne primjećuje.

Veselili smo se i igrali na valovima dok je poslijepodne jenjavalo. Nakon plivanja izvadio je bocu crnog vina i da, uspio sam. Zamišljao sam da je prvi gutljaj imao okus kakav bi imao duboko sisanje krvi za vampira koji se nije hranio desetak godina.

Vino je bilo glatko. Padala je večer. Postalo nam je hladno i krenuli smo u potragu za restoranom. Imali smo romantičnu večeru. Još vina. Nije me ni malo boljela savjest. Uživao sam.

Nakon večere smo se zanijeli na dekici u pijesku. Koliko god "From Here To Eternity" lijepo izgledala, seks na plaži je jednostavno grub. jebanje sa šeficom Zrela žena Barem s mog stajališta. Poslije smo plivali goli da speremo tragove svoje ludosti.

Plavih usana, cvokoćući zubima, obukli smo haljinu i krenuli u potragu za bubnjarskim krugom Venice Beacha. Dok smo hodali ruku pod ruku, govorio je o tome da budemo ponovno rođeni kršćani i da napustimo stado. Pitao sam se je li ga to ponovno učinilo nerođenim kršćaninom. Mislio sam da si u tome doživotno - zabludjeli ponovno rođeni su spaljeni na lomači ili tako nešto. Nisam baš slušao kad je ubacio komentar o svojoj djevojci koja će ga posjetiti za nekoliko tjedana.

Kad sam shvatio o čemu priča, pitao sam ga slaže li se s njegovih šestero djece. Moja je sarkastična strana napokon proradila. Ili je možda vino nestalo.

Rekao je da djevojka zapravo nije upoznala djecu. Oh, osim najstarijeg i oni su se dobro slagali. Biti istih godina i sve.

Koliko je to staro. Pitao sam.

29.

Pa barem nije prekršio zakon. Na trenutak sam se zabrinuo. Ali počela sam se pitati što, dovraga, radi sa mnom. Pretpostavljam da je ovom tipu jednostavno preteško držati ga u hlačama dva ili tri tjedna.

Nasmiješio sam se i nastavio hodati misleći "obavijesti me Scottie. Odmah. I izbriši snimku zadnjih pet sati."

Sastanku je došao kraj kada me moj prijatelj ostavio na mojoj autobusnoj stanici da bi otišao do svoje stanice nekoliko blokova dalje. Propustio sam posljednji "Big Blue Bus" pa sam morao uzeti mlijeko do Union Stationa. Stigao sam tamo u 12:10, deset minuta nakon zadnje podzemne. Sljedeći vlak neće biti prije 3:45. Bit će to duga noć.

Popio sam šalicu kave i sjeo na jedan od udobnih Amtrakovih stolaca. Zaspao sam s praznom šalicom u ruci. Oko 3:00 probudio me zaštitar rekavši "ne možete spavati ovdje gospođice." Kad sam se probudio, primijetio sam lijepu, hrskavu novčanicu od dva dolara smještenu u mojoj šalici za kavu. Neki putnik lutalica sažalio se na moju žalosnu situaciju.

Ustao sam i protegnuo se. Kad sam krenuo prema izlazu broj 1 i Gold Lineu, spremio sam novčanicu u džep svojih kratkih hlača misleći da barem večer nije bila totalni gubitak.