Filmska priča o azijskom dječaku crossdresser

Avantura koju ću opisati dogodila se u proljeće 2000. godine kada je Jon morao na poslovni put u Maroko. Uspio je dobiti nekoliko dana odmora i poveo me sa sobom.

Putovanje do tamo bilo je sasvim bez ikakvih događaja osim što sam dopustila jednom ili dvoje ljudi da vide ono što nisam nosila ispod haljine. Let je poletio u kasnim večernjim satima po engleskom vremenu i bilo je malo trčati do zračne luke. Kad mi je Jon pričao o putovanju i dugom putovanju avionom, sjetio sam se putovanja avionom s Tenerifa u prosincu 1998. kada mi je Jon dao da nosim svoje Ben Wa lopte i veselio sam se satima sporih vibracija koje su kroz mene slale ugodne valove. Ispostavilo se da smo oboje bili poprilično iscrpljeni i nije prošlo dugo prije nego što smo oboje zaspali, a ja sam se naginjala sa svoje strane na njegova prsa.

Kad sam se probudila, glava mi je bila pala na njegovo krilo, a ruka mi je bila pod glavom. Jon se probudio prije mene i imao je erekciju koju sam ja držala (preko njegovih hlača). Neko vrijeme se nisam micala i pravila se da spavam dok sam ga nježno stiskala. Dok sam to radio čuo sam kako Zrelo traži deku od jednog člana kabinskog osoblja. Rekao je ženi da misli da će mi se noge ohladiti. Tada sam shvatila da mi se kratka haljina podigla i da mi se stražnjica gotovo vidjela. Pretpostavljam da bi, da se netko na sjedalima s druge strane prolaza skljokao na svoje sjedalo, mogao vidjeti cijelu moju guzicu i moje male zlatne prstenove. Oni od vas koji su čitali moj Dnevnik znat će da imam mali zlatni prsten na svakoj od usana.

Jon je pažljivo stavio pokrivač preko većeg dijela mog tijela i nogu, ali ne prije nego što je stavio svoju ruku ispod pokrivača. Njegova je ruka mogla samo dosegnuti moju macu i polako se igrao mojim klitorisom sve dok se nije dogodilo neizbježno, a ja sam prigušeno zastenjala i zadrhtala.

Bilo je kasno u noći kad smo stigli u naš hotel u Casablanci, a klima uređaj je učinio da bude lijepo i hladno.Sljedećeg jutra Jon je otišao i organizirao unajmljivanje automobila kako bismo mogli otići vidjeti dio zemlje prije njegovog sastanka sljedećeg dana.

Ja sam obukla tanku pamučnu mini suknju 'A', oskudni halter (samo mi je pokrivao grudi) i cipele, dok je Jon obukao chino hlače i košulju. Dok smo izlazili prema autu, jedan od hotelskih nosača je prišao Jonu i 'popričao' s njim. Očito je bio zabrinut za moju sigurnost kad sam tako odjeven izašao. Nitko od nas nije mislio da ću imati problema iako smo primijetili da su gotovo sve žene nosile duge crne haljine koje su pokrivale gotovo sve osim očiju.

U svakom slučaju, odvezli smo se prema Marrakechu i onda niz manje ceste dok nismo stvarno bili usred pustinje. Na kraju smo naišli na malo selo i Jon je odlučio da želi nešto pojesti. Vozili smo se dok Jon nije pronašao trgovinu (nije mogao pronaći kafić ili restoran), a ja sam ostala u autu dok se nije vratio s nekom čudnom hranom. Filmska priča o azijskom dječaku crossdresser Nemam pojma što je to bilo, ali bilo je dobrog okusa. Dok smo jeli, Jon je uočio ovu Crkvu (ili Hram ili Džamiju ili kako god se tamo zovu), a kad smo završili s jelom otišli smo razgledati.

Velika pogreška. Tek što smo ušli unutra, dvojica muškaraca u vojnim uniformama su nasrnula na mene i izvukla me van. Kad su me konačno pustili, moj halter je bio podignut oko vrata i moje su sise bile otkrivene. Obojica su zurila u njih kad je Jon stigao i pokušao saznati što se događa. Sve što je mogao razumjeti bila je riječ koja je zvučala kao 'policija'.

Odveli su me niz cestu do mjesta koje je pomalo ličilo na malu policijsku postaju i zatvorili me u ćeliju. Mogao sam čuti kako Jon pokušava razgovarati s njima, ali on ne zna arapski, a oni ne engleski.

Nakon otprilike sat vremena čuo sam drugog čovjeka kako govori engleski. Taj čovjek i Jon su došli k meni i objasnili mi što se događa.Očito je to što sam tako odjeven bila velika uvreda za njihovu Crkvu i Boga. Žene bi tamo trebale biti pokrivene od glave do pete, a ja sam imala ne više od 2-3 četvorna metra materijala koji me pokriva bio je veliki zločin. Počela sam se brinuti.

Jon i drugi čovjek su otišli i oko sat vremena kasnije vratili su se i Jon mi je rekao da je sredio dogovor. Kad mi je rekao što je to, nisam bio nimalo impresioniran.

Očito imaju standardnu ​​kaznu za tu vrstu zločina, tjedan dana teškog rada nakon čega slijedi pet udaraca bičem -- u javnosti. Jon je prosvjedovao i tražio da upotrijebi telefon kako bi kontaktirao britanski konzulat. Čovjek koji je govorio engleski rekao mu je da mu je posljednji put kad je netko to pokušao trebao tjedan dana da stigne tamo. Nakon Wwf djevojke gole pregovora postignut je kompromis. Bio je to jedan koji me uzbudio i jako uplašio u isto vrijeme. Sutradan sam trebao dobiti 10 udaraca bičem na seoskom trgu.

Bičevanje me nije baš prestrašilo - pod uvjetom da je bilo usmjereno u moju stražnjicu. Nisam bio sretan zbog neizvjesnosti što bi se još moglo dogoditi. Povrh toga, Jon je sljedeći dan imao vrlo važan sastanak, pa me morao ostaviti ondje i vratiti se po mene dan poslije.

Na kraju je Jon morao otići, a ja sam bila sama u zatvorskoj ćeliji. Popriličan broj policajaca došao je pogledati me kroz rešetke. Valjda ne viđaju puno stranih cura, a još manje nose tako malo.

Neposredno nakon što je pao mrak, ležao sam na podu s dekom oko sebe kada je nastala velika strka i jedan par tinejdžera je ubačen u ćeliju sa mnom. Oboje su izgledali kao da imaju oko 16 godina i oboje su bili u suzama. Pokušao sam razgovarati s njima, ali uzalud.

Nisu baš prestale jecati cijelu noć i nisam uspjela puno spavati. Bilo je i hladno.

Odmah nakon zore mjesto se počelo buditi i pojavio se čovjek koji je govorio engleski. Zvat ću ga Abdul.To mu nije bilo ime, ali nisam mogla izgovoriti njegovo pravo ime, niti ga sricati. Abdul mi je rekao što će se dogoditi tog dana. Nakon doručka (bio je užasan) trebalo me je svući i odvesti na Djevojka sjedi na licu djevojke. Tu bih ostao, izložen do kazne (podne). Nakon kazne ostao bih na izložbi (trebao bi biti sredstvo odvraćanja) do sumraka. Abdul bi me potom pokupio i odveo svojoj kući gdje bih ostala dok Jon sljedećeg jutra ne dođe po mene.

Abdul mi je rekao da su dvojica tinejdžera uhvaćena dok su bili razodjeveni iza crkve i da će obojica dobiti sličnu kaznu kao ja.

Nije mi smetalo što su me skidala 2 policajca, ali su se i djevojka i dečko malo opirali. To je bilo sve dok ih jedan od policajaca nije dobro ošamario.

Policajci su bili iskreni dok su nas skidali, ali obojica su imali izbočinu na hlačama koje nije bilo kad su ušli.

Zglobovi su nam bili vezani zajedno i bili smo vezani za jednu dužinu užeta prije nego što su nas izveli (ja ispred) i u dvorište. Jedan od policajaca potom nas je izveo van i niz ulicu.

U početku nas je promatralo samo nekoliko ljudi, ali kad smo stigli do seoskog trga bilo ih je poprilično. u restoranu Zrelo Činilo se da dobivam više pažnje nego dvoje tinejdžera.

Kad smo došli do trga, vidio sam 4 velika oblika obrnutog slova 'U' i jedan manji. Svatko od nas je odveden do jednog od velikih 'U' i oni vezani unutar njih. Ruke su mi bile visoko ispružene, a noge raširene, ali stopala su mi i dalje bila na tlu. Pretpostavljam da je poniženje što su bili izloženi, rašireni i goli, trebalo biti sredstvo odvraćanja (možda je to bilo za dvoje tinejdžera) oni sigurno nisu bili sretni, a djevojka je jecala gotovo cijelo vrijeme. Za mene to nije bilo sredstvo odvraćanja. Baš obrnuto, volio sam svaku minutu.Počela me hvatati pomisao da svi ti ljudi mogu vidjeti svaki kvadratni centimetar mog golog tijela bez dlaka. Nije prošlo dugo prije nego što sam mogao osjetiti kako mi sokovi od pičke počinju curiti niz noge.

Nije trebalo dugo da nas policajci vežu za okvire, a oni su potom nestali u obližnjoj zgradi. Kad sam se počeo navikavati na to, pogledao sam dvoje tinejdžera. Oboje su bili prilično vitki i imali su velike crne stidne grmove. Samo sam mogao vidjeti kraj dječakovog malog obrezanog kurca kako viri. Djevojčine sise bile su otprilike veličine mojih, ali su joj bradavice bile sitne.

Grupa mladih djevojaka došla nas je pogledati. Kad su stali pred dječaka, šaputali su i hihotali se. Vidim da se momku diglo. Kad su došli do mene, nekoliko njih je ostalo bez daha kad su vidjeli moj nedostatak stidnih dlaka, moj izbočeni klitoris i 2 prstena za macu.

Ostatak jutra prošao je relativno mirno, nekoliko ljudi je došlo i dobro nas pogledalo, a otprilike jednom u sat vremena, jedan od policajaca bi došao i dao nam da pijemo vode. Kako se bližilo podne, ne samo da su mi ramena bila malo izgorjela, već se okupljalo sve više ljudi. Iščekivanje je bilo nevjerojatno, imao sam neku ideju o tome što slijedi, bio sam i nervozan i uzbuđen. Da temperatura zraka nije bila tako visoka, siguran sam da bi mi sokovi od pičke tekli niz noge do zemlje.

U podne, usred kitolova i zvonjave, pojavila su se 4 policajca od kojih je jedan počeo razgovarati s gomilom. Onda su krenule kazne.

Prvo je dječak skinut i privezan preko malog okvira u obliku slova 'U'. Sada je okrenut prema meni s poprečnom gredom slova 'U' odmah ispod struka. Samo sam mogla vidjeti njegov smežurani kurac kako viri iz te gomile crne kose. Noge su mu bile široko raširene i privezane za stupove, a zglobovi su mu bili široko ispruženi i privezani za stupove 2 velika, obrnuta slova 'U'.

Onda se dogodilo, pojavio se još jedan veliki policajac s malim bičem i stao pored dječaka. Rečeno je još nešto, a onda je čovjek nekoliko puta pucnuo bičem u zrak. Kakva pukotina. Mislim da je gotovo svatko na trgu malo poskočio kad je to prvi put napravio. Odjednom se nisam radovao svom redu.

Kad je pao prvi udarac, dječak je vrisnuo i pokušao se osloboditi. Do trenutka kada je pao treći udarac, jecao je iz srca. Ali u isto vrijeme imao je erekciju. Bio je leđima okrenut gomili pa je bilo moguće da samo djevojka i ja to možemo vidjeti. Plakala je i tresla se, ali oči su joj bile zalijepljene za dječakovo oko.

Do petog udarca momak je utihnuo i kurac mu je mlohavio. Nakon što je bacio kantu vode na njega, odvezao ga i zavezao natrag na izvorno 'U'.

Zatim je na red došla djevojka. Zrelo jebanje na selu Bila je skamenjena i borila se s nečim opakim. Policajci su je morali stvarno zlostavljati kako bi je vezali. Znoj na njezinom golom tijelu otežavao je muškarcima da je zgrabe, a ruke su klizile posvuda.

Napokon su je uspjeli zavezati na mjesto. S tako pognutim tijelom, grudi su joj visjele prema dolje i mislio sam da samo vidim da su joj male bradavice tvrde.

Kad je čovjek s bičem zapucao u zraku, djevojka ga je konačno izgubila i popiškila se. Sada je bila tiha, ali je tresla nešto pokvareno. Kad je pao prvi udar, vrisak je bio nevjerojatan, a zatim cvilenje. Kad je drugi sletio, začuo se još jedan vrisak koji je parao uši, a zatim tišina. Djevojka je bila van toga. Zadnja 3 udarca pala su na stražnjicu koja nije osjećala nikakvu bol. Kad su je odvezali, njezino mlitavo tijelo srušilo se na tlo. Ni kanta s vodom kojom su je polili nije je povratila. Odvezali su je i vratili na izvorno 'U', a da nije ni znala što se događa.

Onda sam ja došao na red. Imala sam nevjerojatan osjećaj straha i uzbuđenja.Dobro sam se sjećao boli Autor priča koje osnažuju tinejdžere za preživljavanje zadovoljstva koje su mi pričinile neke (većina) Jonovih batina. Dok su me odmarširali do trake za kažnjavanje, vidio sam Abdula kako stoji na čelu gomile. Smiješio se.

Nisam se borio dok su me muškarci vezali preko šipke. Nastala je tišina iz gomile dok su moje noge bile široko raširene, a moja stražnjica i otvorena maca bile su izložene svima na vidjelo. Neki iz gomile su sigurno shvatili da sam se napalio. Moje bradavice poput metka i mokra maca sigurno su odale igru ​​- onima koji su znali što te stvari znače.

Malo sam poskočio kad je bič zapucao u zraku, ali nisam bio spreman na bol kad je pao prvi udarac. Bilo je gore od svega što mi je Jon dao. Nisam vrištao, ali sam malo zagunđao. Dok su drugi i treći padali, navikavao sam se na bol i mogao sam osjetiti onaj poznati osjećaj u donjem dijelu trbuha. Kad je peti sletio, već sam dobivao prve Prekrasne tranke jebu momke nadolazećeg orgazma i bio sam vrlo frustriran kad sam shvatio da je to bio peti udar.

Taman kad sam pomislio da je sve gotovo (zaboravio sam da sam dobio 10 udaraca bičem) i da se frustracije više neću osloboditi, dogodio se šesti udarac. Tada sam shvatio da mogu malo pomicati stražnjicu i počeo sam je pomicati s jedne na drugu stranu i natrag i naprijed. Ne puno, samo oko centimetar ili tako nešto, ali pritisak koji je šipka vršila na moj trbuh točno iznad stidne kosti bio je dobar.

Tijekom sljedeća 2 udarca moj se vrhunac povećao, a na devetom udaru sam došao. Bio je to i glasan orgazam. Vikala sam "Svršavam, svršavam" misleći da nitko neće moći razumjeti što govorim. Sigurna sam da sam osjetila kako mi sokovi cure iz mace.

Mislim da je moje malo pomicanje uzrokovalo da se deseti udarac spusti malo dalje od ostatka (koji je bio točno na oba obraza mog dupeta), možda se čovjek pomaknuo, tko zna, ali posljednji udarac je dobio moj lijevi obraz i onda omotan okrugli do moje mace.To je pojačalo moj orgazam koji je tek počeo jenjavati. Bio sam u raju.

Deseti zamah bio je posljednji, a kanta s vodom također je bila dobra. Policajci su me vratili na prvotno 'U' i opet me svezali. Mislim da nisam mogao hodati. Jedan od policajaca je još nešto rekao okupljenima i onda su svi policajci otišli.

Još uvijek sam bila malo nabrijana i nisam baš osjećala bol kad mi je Abdul prišao i rekao: "Uživao si u tome, zar ne?" Nisam odgovorila, pa je nakon minutu-dva rekao: "Vratit ću se po tebe u sumrak."

Poslijepodne nije bilo kao jutro, bilo je puno više ljudi okolo, a lutali su i čak nas dirali. Djevojka se osvijestila i ponovno jecala. Ni momak nije izgledao baš najbolje.

Neki od muškaraca (i dječaka) bockali su i bockali moje grudi i macu. Jedan od drskih kretena zapravo je gurnuo prst u mene i pomaknuo ga u meni. Nisam vidio da su to učinili mladoj djevojci, ali nekoliko djevojaka je otišlo i izbliza pogledalo mladića. Dosta ljudi (muškaraca i žena) pomno je promatralo moj nedostatak stidnih dlaka i male zlatne prstenove. Pretpostavljam da u Maroku nije bilo mnogo (ako ih je uopće bilo) žena poput mene.

Poslijepodne je bilo vruće i bio sam zahvalan na napitcima vode koje su nam dali policajci. Iako je bilo vruće, sunce nas (mene) nije previše peklo. Bio sam sasvim blizu jedne zgrade i zasjenio me.

Kad je konačno stigao sumrak, policajci su se vratili, ai ono što je izgledalo kao 2 para roditelja. Djevojčica i dječak su bili odvezani i zatim odvučeni - još uvijek goli. Ivo Andrić price Policajci su me sasjekli, zavezali mi zapešća i gležnjeve te me zavezali za jedan od stupova. Zatim su me samo ostavili tamo da čekam da Abdul stigne.

Padao je mrak i policajci su otišli. Oni više nisu bili zainteresirani za mene, ali grupa od 4 mlada momka jest. Kad su policajci već odavno otišli, momci su mi prišli.Nisam mogao razumjeti što govore, ali bilo je očito da govore o meni i mom tijelu. Jedan od njih počeo mi je stiskati lijevu dojku. To je ostalima dalo hrabrosti i 8 ruku je istraživalo moje tijelo. Bilo je besmisleno pokušavati se migoljiti dok su me čvrsto držali na mjestu. Sve što sam mogao učiniti je samo stajati tamo. Jedan od njih uhvatio me za bolnu guzicu, od čega sam malo poskočio. Zatim se ta ruka spustila i prst mi je ušao u guzicu. U međuvremenu, prsti druge mlade ruke istraživali su moju macu. Dvoje različitih mladića jebalo me prstom u macu i guzicu, a još dvoje se igralo mojim sisama. Baš kad sam bio blizu svršavanja, čuo sam kako netko viče nešto na arapskom i mladi su pobjegli.

Bio je to Abdul. Napokon je stigao da me odvede svojoj kući. Kao dio kazne, prerezao je užad oko gležnjeva i stupa, a zatim me odveo niz ulicu - još uvijek potpuno golu. Rekao mi je da će trebati oko Belicia teen pink minuta da dođem do njegove kuće gdje će se njegove sluge pobrinuti za moje potrebe.

Morao sam slijediti Abdula ulicama sela i izaći do velike kuće na periferiji sela. Jedno ili dvoje ljudi nas je vidjelo, ali nitko od njih nije izgledao iznenađeno što vidi golu stranu djevojku kako šeta selom.

Čim smo ušli u kuću, Abdul je presjekao uže oko mojih zglobova kad su nam prišle 2 tinejdžerice. Rekli su nešto Abdulu, a on je nešto uzvratio, a zatim su me pozvali da ih slijedim. Ono što me iznenadilo je ono što su nosili. Nisu to bile dugačke crne halje koje su nosile sve ostale Marokanke koje sam vidio, već ono što je zapravo bio bikini s prozirnim širokim hlačama.

Uveli su me u veliku sobu s kadom, kaučima i stolovima. Stekao sam dojam da su me očekivali jer je kada bila puna tople vode. Doveli su me do njega i pokazali da žele da uđem.Voda je vraški peckala kad mi je stražnjica ušla, ali nije prošlo dugo prije nego što sam se opustio, opuštajući dok su mi dvije djevojke prale cijelo tijelo. I mislim cijelo moje Za rusku ljubav. Grudi su mi okupane desetak puta, a i maca mi se nekoliko puta otvorila.

Otprilike 20 minuta kasnije pozvali su me da izađem i nježno me potapšali velikim mekim ručnicima. Tada sam morao leći licem prema dolje na uzak stol. Bilo mi je drago da je licem prema dolje jer bi me prilično boljelo da moram sjediti na bolnoj stražnjici.

Dvije su djevojke nježno umasirale nekakvo ulje na moja osunčana leđa i stražnjicu. Njihovi postupci jasno su pokazali da žele da raširim noge, pa sam to i učinio. Njihovo masiranje nastavilo se cijelom unutarnjom stranom mojih nogu, a zatim do moje mace. Nikada se u životu nisam osjećao tako opušteno. Bilo je fantastično. Polako su me doveli do prvog, pa do drugog orgazma. Tomislav Tolušić Zrelo Nakon drugog orgazma podigla sam pogled prema njima i vidjela da gledaju jedno drugome u oči. Pretvarao sam se da spavam kako bih ih neko vrijeme mogao promatrati, ali nisam vidio previše. Dnevne aktivnosti bile su naporne, a onda mi je ugodna masaža jednostavno bila previše. Utonuo sam u dubok i ugodan san.

Kad sam se probudio, razmišljao sam o prekrasnom danu koji sam upravo imao. Ne samo da sam uspio izložiti cijelo svoje golo tijelo desecima ljudi, već sam također uspio doživjeti prokleto dobar orgazam dok su oni gledali. U redu, bičevanje je vraški boljelo, ali to je dovelo do orgazma.

Razmišljanje o mojoj bolnoj stražnjici dovelo me u stvarnost i osvrnula sam se. Vidio sam dvije djevojke kako razgovaraju s Abdulom i sjetio sam se prekrasne masaže Bizarna pitanja za intervju su mi dale. Jedna od djevojaka mi je prišla i mahnula mi da je slijedim. Otišli smo do stola na kojem je bilo nešto hrane. Nemam pojma što je od toga bilo, ali dobro je prošlo.

Abdul mi je prišao i pokazao gdje su moja suknja, top i cipele.Rekao mi je da će Jon stići za sat ili dva i da se mogu obući kad god želim. Ubrzo nakon Angfelface kature bucmast tinejdžer čuo sam kako su se velika vrata zatvorila, a zatim su dvije djevojke izašle ostavivši me samog.

Tamo sam čekao neko vrijeme, a onda sam odlučio pogledati okolo. Bila je to zaista velika kuća i iznenadio sam se kada sam otvorio jedna vrata i suočio se s velikim čovjekom koji je samo zurio u mene. Brzo sam napustio tu sobu i završio vani na tom divnom toplom suncu.

Šetala sam po vrtu kad je Jon stigao. Tražili smo Abdula i djevojke, ali nismo ih mogli naći da se oprostimo. Nakon što smo pokupili moju odjeću, otišli smo, a ja sam ušao u auto još uvijek gol.