Fm prici za batine

Bilo bi mi draže da samo Sami i ja idemo zajedno na planinarenje, ali kao da je i Nick dolazio. Prošlo je otprilike mjesec dana otkako sam prvi put sreo Sami i cijelo vrijeme sam joj pokušavao ući u hlače, ali nisam imao sreće. Cijelo vrijeme otkad sam je poznavao, mislim da nikad nije izgledala seksipilnije nego onog dana kad smo išli planinariti. Sami je bila perzijska djevojka atletske građe, koju su naglašavale velike, čvrste sise, oblikovana guza i senzualna bedra. Ni ona nije imala dvojbe da pokaže ono što joj je mama dala. Za pješačenje je nosila dugu, široku ružičastu majicu bez rukava i par nogometnih hlačica koje su bile toliko male da ih je majica potpuno zaklanjala. Njezina duga crna kosa bila je skupljena u čvrst konjski rep, ostavljajući njezino glatko, svijetlosmeđe lice neskrivenim.

Nije bilo sumnje da je Sami izgledala, ali imala je i osobnost. Smisao za humor joj je bio vrhunski, znala se družiti s dečkima i ništa nije shvaćala preozbiljno. Ipak, najseksipilnija stvar u vezi nje bila je to što je, usprkos svom ponašanju kao da je život za zabavu, i dalje odavala slatku nevinost. Mnogi dečki koji su s nama radili u kući tog ljeta htjeli su je poševiti, ali još nitko nije uspio. Martin je tvrdio da mu je jednu večer na zabavi popušila kurac, no nitko mu nije vjerovao. Nije to puno spominjala, ali očito je imala nekakvog dečka u Minnesoti. Nije se činilo da je ta veza previše ozbiljna, ali nisam znao ništa o tome.

Nick je također pokušavao pokrenuti nešto s njom, ali također nije nikamo stigao. Bio mi je prijatelj, pa smo bili u čudnoj situaciji, ali ostali smo bliski. Koliko god bih volio planinariti sam sa Samijem, ako je tamo morao biti još neki tip, onda je Nick dobar tip za povesti.

Nick i ja bili smo jaki planinari, ali nijedan od nas nije mogao držati korak sa Samijem. "Mislio sam da se vas dvoje možete penjati po planinama", zadirkivao nas je Sami s puta.

Letjela je uz stazu, dok smo Nick i ja puhali i puhali. Na kraju smo napravili pauzu kod malog potočića da zaronimo glave i ohladimo se. Samijeve duge smeđe noge blistale su od sitnih zrnca znoja. Zbog velike majice bez rukava izgledalo je kao da nema ništa ispod. Kad je kleknula da se ohladi u potoku, Nick i ja smo dobro pogledali njezinu čvrstu guzicu, a zatim se pogledali i nasmiješili. Fm prici za batine Sami je izgledala poput anđela koji se kupa u potoku, prskajući hladnu planinsku vodu po licu, vratu i prsima.

Kad je završila, bilo je jasno da ne nosi grudnjak. Njezina mokra majica bez rukava jako je malo skrivala njezine divovske dinje i uspravne bradavice. Sami je bio potpuno svjestan toga, čak je rekao: "Stvarno sam trebao nositi sportski grudnjak,"

"Nemamo ništa protiv", rekao sam.

"Da, shvatila sam", rekla je s lukavim smiješkom.

Kad smo stigli do jezera, bilo je oko podneva. Prepješačili smo pet milja uzbrdo da stignemo tamo, tako da smo svi bili više nego spremni za opuštanje neko vrijeme, i nismo mogli poželjeti puno bolje mjesto od visokog alpskog jezera na kojem smo se nalazili. Voda je bila kristalno plava, a jezero okruženo visokim granitnim vrhovima. S južne strane malog jezera nalazila se pješčana plaža prošarana četinjačama do koje smo se probili. Nije bilo tijela u blizini kilometrima. "Pa tko je spreman za plivanje?" Pitao sam.

"Spreman sam. Zašto inače pješačiti pet milja do jezera?" rekla je Sami dok je spuštala kratke hlače niz noge.

Sada ništa nije ometalo Samijevu pikantnu macu, ali je još uvijek nisam mogao vidjeti. Spustila se do ruba vode i zagledala se u površinu. "Tako je lijepo ovdje", rekla je. "Hvala što ste mi pokazali ovo mjesto."

"Nema problema", glatko je odgovorio Nick. "Samo ga činiš ljupkim."

Sami se zahihotala i sagnula da osjeti vodu, zbog čega joj se majica bez rukava podigla. Pritom smo Nick i ja bili počašćeni nevjerojatnim pogledom na njezino savršeno dupe.Bilo je preplanulo kao i ostatak njezina tijela, pa sam zaključio da se vjerojatno voli razgolititi. "Oh, ta voda je hladna", rekla je kad je ustala i prekinula zadirkivanje.

Stavila je ruke na bokove i nastavila gledati u jezero. Podigla je majicu bez rukava taman toliko da Nick i ja bacimo pogled na donji dio njezine stražnjice. Nisam mogao odlučiti radi li to namjerno ili ne, ali ako jest, imalo je željeni učinak, jer sam se jako napalio. Krv mi je navirala u kurac i uzrokovala je da natekne, ali nisam baš imao tvrdoću. Imam veliki kurac i bio sam nestrpljiv da ga pokažem Samiju dok je bio lijep i pun, pa sam skinuo svu odjeću i krenuo prema Samiju i jezeru. Moj veliki kurac njihao se naprijed-natrag dok sam hodao.

Postavio sam post odmah do Samija. Brzo je bacila pogled na moj kurac, a da to nije bilo previše očito. Pogled na moj debeli član izmamio joj je stidljiv osmijeh na lice. Stavio sam ruke na bokove i okrenuo se prema njoj. "Jesi li spreman uskočiti?" Pitao sam.

"Naravno", odgovorila je prije nego što me gurnula u jezero.

Za vrijeme koje mi je trebalo da se vratim na površinu i obrišem oči, Sami je već skinula majicu bez rukava i uskočila. Ubrzo nam se pridružio i Nick. Stalno sam pokušavao zaviriti u Samine sise, ali ona ih je držala ispod vode.

Nakon otprilike pet minuta u hladnoj, alpskoj vodi, Sami je rekao: "Idem leći u vrući pijesak. Postaje mi previše hladno."

Nick i ja Girl s boobs oboje pogledali u nju dok su joj sise izlazile iznad površine. Činilo se da njezine velike stare dinje samo plutaju na vodi. Ubrzo se pojavio i ostatak njezina tijela, i mogu iskreno reći da je to bilo najbesprijekornije tijelo koje sam ikad vidio. Nigdje nije bilo ni centimetra sala, ali je imala obline na svim pravim mjestima.

Nažalost, kad sam izašao iz vode, nisam izgledao tako sjajno jer mi se kurac smežurao na nešto više od glave. Mateo Voltolini Bdsm Nick je imao isti problem."Dakle. voda je prilično hladna, ha?" rekao mi je u šali.

"Da, kornjača je dobro u oklopu."

"Malo je neugodno imati damu u blizini sada."

Sami je sjedio na plaži i slušao naše brbljanje. "Hoćete li se opustiti. Ne znam zašto dečki toliko mare za veličinu Plavuša beba pozadina kita. Oboje imate stvarno lijepa tijela. Oboje ste u formi."

"Hvala", rekla sam posramljeno. "I sam izgledaš sjajno."

Kako bismo se zagrijali, svi smo ležali na plaži prednjim stranama okrenutim prema suncu. Krišom sam zavirio u Samijeve sise koje su se ljuljale dok su se pekle na suncu. Ležala je između Nicka i mene, a mogao sam vidjeti kako Nick radi istu stvar s druge strane nje. Kad se osušila, zgrabila je bočicu ulja za sunčanje iz svoje torbe i počela mazati svoje tijelo, provodeći vrijeme na svojim sisama. Gledao sam kako joj ruke idu od sisa niz torzo, sve do sićušnog dijela stidnih stanica iznad njezine mace.

Bilo je vrlo uzbudljivo, ali uspio sam se suzdržati. Nick nije mogao. Penis mu je postao potpuno uspravan, pa se morao okrenuti na trbuh kako bi sakrio neugodu. Sami je primijetio njegovu erekciju i pocrvenio, ali nije ništa rekao. Zapravo, svi smo ležali u tišini desetak minuta prije nego što se Sami prevrnuo. "Hej Nick", rekla je. "Hoćeš li uzeti to ulje i čuvati mi leđa?"

"Uh, naravno", rekao je Nick s oklijevanjem.

Bio sam bijesan što je ona Nicku ukazala tu čast, a ne meni. Doduše ulje mu je bilo bliže, ali ipak. Nije mi bilo logično zašto je Nick odgovorio s takvom strepnjom sve dok se nije pridigao na koljena. Njegov debeli, talijanski kurac i dalje je bio tvrd kao kamen. Srećom za njegovo dobro, Sami je imala pognutu glavu i nije mogla vidjeti kakav učinak ima na njega.

Nick je poprskao malo ulja na Samijeva leđa i pažljivo ga utrljao, pazeći da njegov stup slučajno ne ubode Samija. I on je to prilično dobro radio, sve dok joj nije došao do donjeg dijela leđa.Čak i bez da je shvatio, vrh njegovog penisa lagano se okrznuo uz Samijevo dupe. Malo se trznula, ali nije ništa rekla. Nickove ruke su se spuštale sve niže i niže dok nisu bile točno iznad Samijeve guzice. "Trebam li. uzeti tvoj."

Sami ga je prekinuo. "U redu je, ljubavi. Ako samo želiš poprskati nešto tamo dolje, utrljat ću to u sebe."

Nick je učinio kako mu je rečeno, a Sami je umasirao losion po njezinoj savršenoj guzici. Ni sama Aphroditi ne bi mogla imati takvo dupe. Dobio sam erekciju, pa sam se okrenuo na bok leđima okrenut Samiju kako bih to sakrio. Bdsm jebanje u kupatilu Ubrzo nakon toga svi smo zaspali.

Probudio sam se uz zvuk koji je gotovo zvučao kao da netko nježno plješće. Napola sam otvorio oči. Nick i Sami ležali su licem u lice, ne više od deset stopa od mene. Sami mi je bio okrenut leđima. Iz ovog pogleda mogao sam vidjeti Nickove prste kako prodiru u njezinu pičku iznova i iznova. Također sam mogao vidjeti Saminu ruku kako povlači pokrete, ali pogled mi je bio djelomično zaklonjen pa nisam mogao vidjeti njezinu ruku na Nickovu kurcu. Kretala se sporo, Gole vezane žene ga je s ljubavlju muzla.

Zaškiljio sam očima i pretvarao se da još spavam, ali zapravo sam nastavio promatrati radnju. Nick je cijelom rukom obuhvatio donji dio Saminog dupeta dok joj je nastavljao pružati zadovoljstvo prstima. Mogu samo zamisliti kako su njezine oči gledale ravno u Nickove dok ga je mazila. Sami je nježno zastenjao dok je Nick teško disao. Samijevo stenjanje počelo je postajati malo glasnije sve dok joj Nick nije stavio ruku na usta. Oboje su se zahihotali.

Sami je nastavio trzati Nickov kurac dok je prinosila usne ravno njegovom uhu. Nisam siguran što je točno šapnula, ali sljedeća stvar koju sam znao bilo je da se Nick okrenuo na leđa dok je Sami klizila svojim tijelom niz njegov torzo. Skliznula je u položaj u kojem joj je glava bila točno na Nickovom pupku. Vidio sam je kako ga liže iznutra, nježno ga ljubi i puše vreli dah na njega.Zatim je njezina glava kliznula dalje dolje, sve dok Samine senzualne usne nisu bile samo centimetar od Nickovog penisa, koji je pucao ravno u zrak.

Kao da je jela klip kukuruza, stavila je usne na Nickov penis i klizila njima gore-dolje po njegovoj osovini. Nakon što je njegov penis bio prekriven njezinom slinom, gurnula je njegov vrh u usta. Popila je samo vrh dok je Nick pokušavao svesti svoje stenjanje na minimum. Sami je nastavila sisati i sisati dok je dopuštala da joj se grlo otvori. U samo nekoliko minuta skoro je imala cijeli Nickov kurac u grlu. Nickove oči euforično su se okrenule unatrag dok je držao ruku na Saminoj glavi dok je ona ustima milovala njegov kurac.

Više nisam mogao ništa učiniti da sakrijem svoje bolesne grčeve, ali nije me bilo briga. Sami je ionako bio zaokupljen. Jedini problem kad je moj veliki kurac bio u erekciji bio je pronaći način da Tranny legsex feetcom udobno smjestim na plaži. Tiho sam se bacakala i okretala u potrazi za savršenom pozom kad je odjednom Sami izvadila Nickovu muškost iz usta i prevrnula se na bok. Vidjela je da sam budan.

Sami se nervozno nasmijao. "Jako mi je žao", rekla je. "Mislili smo da spavaš."

Ciklu sam zacrvenio. "U redu je. Ne brini o tome. Upravo sam se probudio."

Sami je pogledao izravno u moj veliki, kao kamen tvrd kurac koji je ležao na mom trbuhu. "Stvarno mi je žao", objasnila je. "Nismo to trebali učiniti s tobom ovdje."

"U redu je. Stvarno. Dat ću vama dvojici malo prostora. Ionako sam razmišljao o malom istraživanju ovdje."

"To su gluposti. Ne želim te otjerati."

"U redu je. Ne brini."

Sami je izvukla nešto iz ruksaka. "Pa, hoćeš li prvo barem popušiti joint sa mnom?"

"To zvuči lijepo", priznala sam stojeći.

Hodao sam tamo sa svojim tvrdim penisom koji je virio ravno van. Sami je dala sve od sebe da se ne usredotoči na to, ali nije mogla pomoći, a da ne pogleda moj dobro obdaren penis.

U međuvremenu Nick nije ništa rekao.Mislim da je još uvijek Gagging na priči o spermi u šoku od spoznaje da su samo nekoliko sekundi ranije Samijeve nestašne usne bile omotane oko njegove talijanske kobasice. A sada je zapeo dijeleći joint s frajerom s velikom erekcijom. Popušili smo džoint i legli na leđa da se sunčamo. Jelena Karleuša price Moja kost je konačno popustila i zatvorila sam oči.

Dok sam dan sanjala o tome kako mi Sami popuši, osjetila sam kako se vitka ruka probija prema mom paketu. Ruka me počela masirati, nježno mi milujući penis, a nježno stiskajući jaja. Otvorio sam oči i primijetio da Sami također miluje Nickov kurac. Oboje smo bili tvrdi gotovo istog trenutka kad nas je Sami drkala, još uvijek ležeći na leđima.

Bio sam toliko uzbuđen da sam malo iscurio. Sami je mogla osjetiti precum i to ju je izazvalo osmijeh. Skinuvši ruku s moje kite, zgrabila me za ruku i vratila je natrag prema vrhu mog penisa. Nježno je vodio moj prst preko mog proreza, premazujući ga u moju vlastitu pretjecum. Zatim je prinijela moju ruku svojim ustima. Polizala mi je vrh prsta, a zatim ga stavila u usta, usisavajući moju spermu. Nastavila mi je sisati prst dok joj se ruka vraćala na moj kurac. Nježno je klizila rukom gore-dolje po mom kuracu dok se okretala na stranu prema meni. Naši su jezici jedno drugom ulazili i izlazili iz usta.

Sami više nije mazio Nicka, ali to ga nije spriječilo da se zabavlja. Dok me Sami muzao kao napaljenu kozu, pružao joj je zadovoljstvo straga, stvarno zabijajući prste duboko u njezinu usku pičku. Kad je bila jako mokra, skliznuo je niz njezino tijelo i počeo joj lizati školjku. Zbog toga se migoljila poput crva, ali ipak je uspjela čvrsto držati moj kurac.

Dok je Nick nastavio ljubiti i lizati Samijev komad, ona je stavila ruku na njegovu glavu i nježno ga odgurnula. - Dobro, dobro - rekla je smijući se. "Mislim da to sada više ne mogu podnijeti."

Zatim se okrenula prema Nicku. "Kako bi bilo da sam loš, znaš?" pitala je.

Nick je odgovorio stavivši ruku na Samijevu glavu i uputivši je prema svom štapu, a Sami je rado prihvatila njegov kurac u svoja usta, srdačno ga ljubeći i ližući. Još jednom sam sjedio tamo ljubomoran, pitajući se kada ću, ako ikada, dobiti svoj kurac.

Na kraju sam ukrao stranicu iz Nickove knjige i počeo se poigravati njezinom macom u nadi da će me nagraditi kao što je nagrađivala Nicka. Jednom sam je rukom dodirivao, a drugom joj masirao dupe. Njena pička je bila puna vlage, a dupe joj je blistalo od zrnca znoja, a oboje su samo tražili da u njih prodre moj kitast.

U želji da budem u njoj, pritisnuo sam glavić kite na njezin klitoris. Posegnuvši iza, zgrabila je moje tijelo i mazila ga pola minute. Onda kada je bila spremna, zabila je vrh mog kuraca u svoju macu. Kao da ju je ubola igla, malo je poskočila, dok su joj se stidne usne širile oko mog člana. Polako sam vodio svoj kurac unutra, centimetar po centimetar sve dok nisam imao sve u njoj.

Na trenutak je morala prestati pružati Nicku glavu kako bi se usredotočila na svoje disanje. Kad sam bio potpuno u njoj, rekla je, "Budi fin i oprezan s tom stvari. Moram moći hodati natrag."

Poštovao sam Samine želje i jebao je sporim, promišljenim tempom. Penis mi je pulsirao od užitka dok je prodirao duboko u Samijev topli ugriz. Ubrzo je moj kurac bio prekriven njezinim sokovima. Omotao sam ruku oko njezine mesnate guzice i privukao je k sebi. banana Bdsm Moj penis ju je probadao poput strijele. I cijelo vrijeme nastavila je lizati, ljubiti i sisati Nickov kurac.

Nickovo teško disanje pretvorilo se u stenjanje, a postajalo je sve glasnije što je Sami duže vodila oralnu ljubav s njegovim penisom. Bilo je očito da je sve bliže i bliže svršavanju. Zatim se uzdigao na koljena, dok je njegov kurac cijelo vrijeme ostajao između Samijevih usana. Nabijao sam Sami sve jače i jače, natjeravši je da sisa Nicka još brže dok joj se tijelo ljuljalo naprijed-natrag.Spreman ispuhati svoj teret, Nick nježno gurne svoj penis u Sami usta dok je ona nastavila sisati.

Tada mu se odjednom cijelo tijelo zgrčilo i zagunđao je. Sami je čvrsto stisnula usne preko baze Nickovog penisa dok je pucao u njezina Bdsm. Sa svakim udarcem mogao sam ga vidjeti kako zabija kurac dublje u Samijevo grlo. Počela je malo grcati, pa je kliznula usnama natrag prema glaviću da joj bude ugodnije. Nakon petnaestak ubrizgavanja, kad je Nick konačno završio, Sami je nastavila masirati vrh njegovog penisa u svojim ustima. Nick ju je pustio da ga sisa još malo, ali onda je njegov kurac postao Fetiš mame u čizmama osjetljiv, pa ga je morao na silu izvaditi iz Samijevih usta. Okrenuo se s velikim smiješkom na licu dok sam ja nastavio jebati Samija straga.

Toliko sam se napalio gledajući kako Sami skida Nicka da sam je počeo ševiti kao zec, a da toga nisam bio svjestan. Zvuk udaranja mesa o meso glasno je odjeknuo niz kanjon. "Oh", stenjala je. "Oh, o moj Bože. Oooh. Oh, tako si tvrd.umm.slo.oh.uspori.ooh.uspori. Uspori", rekla je dahtao.

Malo sam usporio, ali očito nedovoljno. "Čekaj čekaj!" rekao je Sami bez daha. "Budi nježniji. Nisam navikao na toliki kurac."

Izvukao sam se i počeo joj ljubiti vrat. Okrenula se, prošla rukom kroz moju kosu i pomilovala moj kurac. Naši su jezici jedno drugom plesali u ustima. Ležao sam na boku dok me Sami zaigrano nije gurnuo na leđa. Dopuzala je prema mojoj glavi i postavila se u položaj u kojem je moja glava bila u njezinu krilu. Raširio sam joj stidne usne i prešao jezikom duž proreza. Kad je moj jezik došao do njenog klitorisa, zadržao sam ga tamo i nježno crtao krugove oko njega. Samijevi sokovi su mi curili niz lice. Nadao sam se da ću je time što ću joj pružiti oralni užitak uvjeriti da mi popuši kurac, ali umjesto toga samo me izdrkala.

U strahu da ću završiti u njezinoj ruci umjesto u njezinoj glatkoj, tamnoj mačkici, nježno sam joj podignuo bedra sa svog lica."Želim se vratiti u tebe", rekao Goli seks za odrasle se nasmiješila i zatresla dupetom niz moj torzo sve dok nije sjela na moj kurac. Međutim, prije nego što je zapravo ubacila moj kurac u nju, posegnula je iza i stisnula moja jaja iznova i iznova kao da cijedi sok od naranče. "Sviđa li ti se to?" pitala je.

"Dobar je osjećaj. Želiš li ih polizati?"

"Neću ti lizati znojna jaja."

"Dobro onda, idemo se jebati."

Sami je uhvatila moju osovinu i podigla nogu. Pažljivo je postavila svoju mokru macu iz koje je kapalo na moj vrh gljive. Polako joj je dupe klizilo niz njega. Sjedila je tako minutu i nagnula se da me ugrize za bradavice. Pljesnuo sam je po guzici da joj pokažem koliko to cijenim. Odgovorila je glasnim, seksi jecanjem, pa sam je nastavio udarati dok je ona skakutala gore dolje na moj kurac.

Nick se očito napalio akcijom, i želeći ponovno sići, prišao je Samiju držeći njegov debeli, tvrdi kurac u ruci. Držao ga je točno ispred Saminog lica dok ga nije zgrabila i stavila u usta.

Osjećaj Saminog dupeta kako se penje na moj kurac i prizor gledanja Nickovog kuraca kako ulazi i izlazi iz njezinih usta bio je više nego što sam mogao podnijeti. "Spremna sam svršiti!" Vikao sam malo preglasno, tako da je odjekivalo po planinama.

Sami je izvadila Nickov kurac iz usta i brzo skočila s mene. Zatim me bijesno pogladila. Došao sam poput gejzira, s mojim prvim teretom koji je jurio iznad Samine glave i na njezina preplanula leđa. Nastavila je pumpati i pumpati, a nakon trideset sekundi dok sam još štrcao počela se smijati. - Sigurno se zabavljaš - rekla je.

Mogla sam samo stenjati. Kad sam konačno završio s pokrivanjem Samijevog tijela svojom vrućom spermom, prevrnuo sam se na bok i gledao kako Sami kleči na koljenima i opet sisa Nicka do kraja. Možda su ga dvaput popušili, ali ja sam bio jedini koji je ušao u Samijev vrući ugriz. U konačnici mislim da sam dobio najbolje od posla.

Kad je sav seks konačno bio gotov, sjeli smo i zajedno pušili joint u tišini koja je prekinuta samo kad se Sami počeo smijati i rekao: "Ne mogu vjerovati da smo to upravo učinili. Bilo je vruće."

Nick i ja samo smo kimnuli, još uvijek zapanjeni onim što se dogodilo. Sami je zurio preko jezera. "Možete li vi ovo čuvati kao tajnu?" pitala je. "Ne želim biti poznata kao 'ona djevojka' do kraja ljeta."

"Pokušat ćemo", rekao sam.

"Ozbiljno, molim te, nemoj ništa reći. Ako ovo možeš držati u tajnosti, mogu ti obećati da će vam oboje biti zabavnije."