Shemale jebena djevojka usta

Em, Aljaska, Susan

Probudila nas je buka kamiona koji su palili i izlazili sa stajališta za kamione. Ušli smo unutra i koristili zahode. Molly je vidjela da imaju tuševe pa je otrčala natrag u kamper po ručnik i šampon. Uzeo sam kavu i danish za doručak i vratio se u kamper. Kad sam stigao, vozač se divio kamperu i počeli smo razgovarati o ribolovu i mom putovanju. Jedna stvar o kojoj sam učio bila je cijena dizela. Moj kamper ima dva spremnika goriva od 100 galona i pri 8 mpg imao sam domet od oko 1600 milja. To mi daje priliku kupovati jeftinije gorivo. Vozač kamiona me podučavao gdje pronaći jeftino gorivo, izgradnju ceste i druge informacije koje bi put na zapad učinile manje stresnim. Kad smo završili, pogledao sam na sat i shvatio da Molly nije bilo više od sat vremena i počeo sam se pomalo zabrinjavati. Dao bih joj još 10 minuta i onda sam je išao tražiti.

Nakon 10 minuta i bez Molly, krenuo sam preko parkirališta i stigao otprilike na pola puta kad sam je ugledao kako ide prema meni s nekim drugim noseći torbu i ruksak. Kad smo se približile, Molly je mahnula, a ja sam čekao da mi priđe. "Tome, ovo je Emily ili Em kako ona više voli. Em, ovo je Tom, tip o kojem sam ti pričao."

"Bok Em." Činilo se da ima oko 20 godina, blago mršave, raščupane kose, 34B (zašto muškarci uvijek pokušavaju procijeniti veličinu sisa djevojke kad je prvi put vide?) i relativno niska. Pogledao sam Molly s pogledom što ima, a ona je ustima rekla: "Reći ću ti kasnije."

Em je rekla "Bok" spuštenih očiju i stvarno poražena pogleda oko sebe. Molly je rekla: "Em ide s nama u Bozeman. Ona tamo počinje raditi tjedan dana od sutra i rekla sam da bi se mogla voziti s nama. Je li to problem?"

"Dobrodošao na Em. Zašto mi ne daš svoju torbu i ruksak, a ja ću ih spremiti dok ti Molly pokaže kamper.Imamo samo jedan krevet, ali možemo napraviti nešto na podu za vas što bi trebalo raditi."

"K"

Ponovno sam pogledao Molly, a ona me "POGLEDALA" i odmahnula glavom.

Krenuli smo na cestu s Molly i Em straga. Čuo sam ih kako pričaju, a neke i kako plaču. Shemale jebena djevojka usta Pustio sam ih i krenuo na zapad. Nakon nekoliko sati, zaustavio sam se u odmorištu da protegnem noge i odem u zahod. Molly me povukla u stranu i objasnila da je pronašla Em u ženskom toaletu uplakanu i prestrašenu. Molly je trebalo gotovo sat vremena da se dovoljno smiri da sazna da ju je Emina majka izbacila van, pa su ona i njezin dečko krenuli na zapad. Posvađali su se i njezin dečko ju je ostavio na stajalištu za kamione i tamo je ostavio. Nije znala što učiniti, kamo otići ili kako će to učiniti. Mislila je da će možda morati početi izvoditi trikove kako bi dobila prijevoz i nešto novca i to ju je uplašilo. Pa ju je Molly pozvala da se vozi s nama.

Ponovo na putu, Em je zaspala na krevetu, a Molly mi se pridružila naprijed. Tiho smo razgovarale, primijetila sam da je Mollyna putna odjeća skromnija. Pitao sam Molly o smještaju za spavanje, a ona je rekla: " Objasnila sam joj naš odnos i također da će nas vjerojatno čuti kako vodimo ljubav. Ne želim mijenjati našu rutinu sljedećih nekoliko dana. Postavila je nekoliko pitanja i činilo se dobro kako stvari stoje. Iscrpljena je, uplašena i nije sigurna što će se dogoditi kad je ostavimo u Bozemanu. Ima 100 dolara i ponudila nam je to, ali sam odbio. Navodno ima gdje odsjesti kad budemo odvedi je tamo."

"Vau, težak tjedan za nju. Da vidimo možemo li smisliti neki način da joj malo pomognemo."

"Znala sam da ne možeš odoljeti dami u nevolji", nasmijala se.

Oko 4:00 počeli smo tražiti mjesto za noćenje. Pronašli smo kamp za naše kampere, parkirali se i počeli pripremati večeru. Srećom, imali smo dovoljno piletine za nas troje. Natočio sam si burbon, Molly je zgrabila Em i krenula prema tuševima.Pričekao sam da se vrate prije nego što sam počeo peći piletinu. Kakvu su razliku učinili spavanje i tuširanje u Em. Bila je puno ljepša nego što sam isprva mislio, i zapravo se nasmiješila kad me ugledala. Imala je prekrasan osmijeh. Zgrabio sam fotoaparat i snimio par fotografija nje i njih dvoje zajedno.

Molly je rekla: "Je li to moj burbon?" dok je ona podigla moju. Rekao sam da sigurno i posegnuo za bocom da natočim još jednu kad je Em upitala, "Mogu li dobiti malo. U lipnju sam napunio 21 godinu, tako da sam legalan." Nasmiješio sam joj se, pružio joj svoj burbon i natočio još jedan za sebe. Moram stati sutra i kupiti burbon. Dok smo jeli, Em nam je polako počela pričati o svemu što joj se dogodilo. Ono što smo saznali jest da je pohađala lokalni koledž, studirala medicinsku sestru kad ju je majka izbacila. Ona i njezin dečko odlučili su se uputiti u Bozeman jer je on dobio posao radeći u jednoj od tamošnjih trgovina mušičarenje, a Em je dobila posao konobarice u velikoj restoranu s mesnicama. Bili su na putu kad su se svađali i Molly ju je pronašla.

Pao je mrak, bube su izlazile i bio sam umoran od cjelodnevne vožnje. Jožef Šajer Dildo Ušli smo unutra, Molly je pomogla Em da namjesti uslužan krevet. Nakon što su se svjetla ugasila, skinuo sam se i uvukao u krevet s vrlo golom Molly. Tiho smo vodili ljubav, pokušavajući ne smetati Em prije nego što zaspimo. Sutra sam očekivao da ćemo stići u Badlands National Park oko podneva i igrati se turista.

Ustala sam prva, obukla kratke hlače i otišla pod tuš. Em je mirno spavala ispuštajući nekakve zvukove predenja. Kad sam se vratio, ležala je u krevetu s Molly i vodile su tihi djevojački razgovor. Zgrabio sam svoju odjeću, počeo doručak i kavu i pustio ih da pričaju.

U Badlands smo stigli oko podneva.Parkirali smo kamper, uskočili u kamionet i igrali se turista ostatak dana. Bio je to surov krajolik, ali sunce i sjene stvarali su zanimljive fotografije, pogotovo kako je sunce padalo niže na nebu. Svratili smo u restoran na večeru. Em je ponudila platiti za njezino, ali smo joj rekli da štedi novac.

Vratili smo se u kamper, namjestili Emin krevet, Molly i ja smo se opet uvukle u krevet gole i spremne za igru. Molly mi je šapnula na uho: "Em mi je rekla da nas je sinoć čula, ili da me je čula kako se hihoćem. Rekla je da nikad nije uživala u seksu, da ju je njezin dečko koristio kao kantu za svršavanje bez ikakvog razmišljanja o njezinom zadovoljstvu. Objasnio sam joj da seks može budite zabavni i vrlo ugodni kada vaš partner vodi računa o vašim željama i potrebama. Pitao sam je želi li nam se pridružiti večeras, ali nije bila sigurna. Može ili ne mora, ali ako hoće, budite oprezni s njom. "

Počeo sam ljubiti Mollyin vrat, igrati se s njezinim bradavicama i započeti igru ​​prednjeg dijela za koju znam da je pokreće. Počela je ispuštati dobre zvukove i hihotati se. Ljubio sam se dolje do njezine mace i počeo je tjerati sokove kad je Em rekla, "Mogu li vam se pridružiti. Rekla si da mogu, zar ne Molly?"

Molly je rekla: "Uđi odmah s nama!" Em je već bila gola i u sjeni je izgledala vrlo erotično. Prije nego što sam se uspio pomaknuti, Em je bila u krevetu i snažno ljubila Molly igrajući se s njezinim bradavicama, a Molly je uzvraćala akciju. Mislio sam, djevojko Molly, puna si iznenađenja. Okrenuo sam se i počeo ljubiti Emine bradavice. Moji su se prsti počeli vući niz njezin trbuh, dražeći njezine vaginalne usne, unutarnju stranu njezinih bedara, njezinu usku guzicu i natrag do njezine mace. U tom je trenutku prestala ljubiti Molly, duboko udahnula, okrenula se i prepustila mi se. Ljubio sam joj vrat i uši, a zatim se usredotočio na ples njezinim jezikom. Počela se zagrijavati i odgovorila jureći mojim jezikom po mojim ustima, natrag u svoj i onda sve ponovno. Kad smo se razdvojili, malo je teže disala.Molly mi se pridružila dok sam se spuštao do njezinih sisa. Molly na jednoj, a ja na drugoj. Moja je ruka nastavila prelaziti preko njezina trbuha do njezine gole mace. Gurnuo sam dva prsta u nju i polako ih izvukao prije nego što sam ih ponovno uvukao. Dildo Lejton Benton Sokovi su joj jako curili i lijepo je mazali. Prsti su mi se skupili i pronašli njezinu G-točku, a bokovi su joj odletjeli s madraca dok joj se s usana oteo glasan jauk. Molly ju je ljubila i igrala se njezinim bradavicama. Nastavio sam raditi prstima i jezikom sam pronašao njezin klitoris. Njezin svijet Najlon snovi, najlonski snovi stao, prestala je disati, leđa su joj bila izvijena, ruka me je zgrabila za potiljak i držala me gdje sam bila, hrapavi glas je rekao nešto što je zvučalo kao, "Oh, molim te, nemoj jebeno prestati s onim što radiš. Oh sranje, to je takooooooooooooo dobar osjećaj, JEBI KKKKKKKK!" a onda je jako svršavala. Ako je ovo bio njezin prvi orgazam, pamtit će ga dugo. Molly ju je držala, šaputala joj na uho i govorila joj da uživa u orgazmičkoj vožnji koliko god je to vrijedno.

Kad je Em počela silaziti s visine, podigao sam joj noge na ramena i ušao u nju što sam sporije i nježnije mogao. Oči su joj se otvorile, pogledale me i postale još veće. Počela je stenjati i govoriti tko zna što dok sam ja počeo pumpati sve dublje u njezinu macu. Što sam dublje ulazio, ona je više počela pumpati natrag i uskoro smo imali dobar ritam. Udarce sam držao sporo i dugo. Molly se sagnula i počela kružiti svojim klitorisom šaljući Em još više. Oči su joj postajale sve veće dok je osjećala da se novi orgazam počeo graditi. Molly je počela sisati Emine sise, igrajući se s njezinim klitorisom dok sam ja pumpao svoj kurac duboko u vrlo usku, mokru macu. Njezin je svijet opet stao.Leđa su joj bila izvijena, guzica joj je bila visoko u Možete li zatrudnjeti ako nemate ovulaciju koliko je mogla, snažno je povukla Mollynu glavu uz svoje sise, zatim se spustila natrag na madrac i noge su joj obgrlile moju guzicu pokušavajući me uvući još dublje."Oh jebotekkkkkkkkkkkkkkkkkk!" i orgazam ju je ponovno pogodio poslavši je na još jedan vrhunac orgazma. Činilo se da se smrznula, prestala disati i samo je zastenjala. Polako sam se izvukao iz nje, a Molly i ja smo je držali dok se polako vraćala u naš svijet.

Nakon što je došla k sebi, pogledala je Molly, a zatim mene. Bacila se Izbliza donje rublje mene, obgrlila me oko vrata i počela ljubiti i ljubiti i ljubiti govoreći: "Hvala, hvala, hvala." Zatim se počela hihotati, baš kao Molly, zatim se Molly hihotala i ja sam se pridružio smijehu. Odjednom me pogledala i rekla: "Nisi svršio!"

"Večeras je sve bilo o tvom zadovoljstvu. Pretpostavljam da ću imati nekoliko prilika ispuniti tu prekrasnu macu punu sperme."

"Da, da, koliko brzo ćeš moći biti spreman za polazak, sada sam spreman. Wow, nisam znao da jebanje može biti tako zabavno i osjećati se takooooooooooooooooooooooooooooooooooooolim."

Molly se nasmijala i rekla: "Što kažeš na sutra ujutro. Obično se budi tvrd kao kamen i to je sjajan način da se započne dan. Zašto sada ne legneš između nas i idemo malo odspavati. Ja sam, na primjer, umorna ."

Em me poljubila, a zatim se okrenula prema Molly i dala joj dug poljubac pun ljubavi. Ugnijezdila se, stavila ruku na Mollynu sisu i srušila se.

Sutra, Mount Rushmore.

Probudio sam se s prekrasnom macom sa svake strane i dvije žene koje su mi radile na kiti. Podigli su pogled prema meni, nasmiješili se i vratili mi dvostruko popušivanje. Odličan način za početak jutra. Počeo sam se igrati s njihovim guzicama i svakoga malo cmoknuo. To je dovelo do nekoliko krikova i hihotanja. Sad su me jako jako počeli sisati i za nekoliko minuta pružio sam im kremasti užitak. Počele su se međusobno ljubiti, dijeliti moju spermu, igrati se međusobno sisama i mačkicama.Sjeo sam, maknuo se s puta i uživao u predstavi. Kad su završili svršavanje, Em se okrenula prema meni, poljubila me i rekla: "Jesi li uživala u tome. Nisam znala da seks može biti tako zabavan. Postajem ovisna!"

Na kraju smo bili na putu za Mount Rushmore. Svi smo bili uzbuđeni vidjeti predsjednike urezane u lice planine. Obišli smo centar za posjetitelje, pješačili do raznih vidikovca, slikali i općenito se dobro zabavili kao turisti. Pred kraj poslijepodneva vratili smo se u kamper na burbon, večeru i desert.

Nismo se vratili u kamper sat vremena a Molly i Em Postojanje čeških žena bile gole i zadirkivale me svojom golotinjom. Završio sam s kuhanjem večere i jeli smo. Molly i Em su navukle majicu dok smo jele vani. seks-žurka (orgije) price Njihova su se stopala igrala s mojim međunožjem ispod stola i u tren oka me snažno uhvatila. Činilo se da obje djevojke imaju vječne osmijehe na licima dok su me trljale jedna drugu i pričale o tome što će učiniti jedna drugoj i meni.

Ušavši u kamper, obje su djevojke skinule svoje majice. Molly je gurnula Em natrag na krevet i zaronila unutra. Jezikom kružeći po klitorisu, prstima na G točki i pumpajući unutra i iz njezine mace. Em je počela pojavljivati ​​mali orgazam. Molly se popela na krevet, sjela u 69 i krenuli su na utrke. Mislim da su pokušavali vidjeti tko može najbrže drugome pružiti najviše orgazama. S jednom ili drugom guzicom u zraku, popeo sam se na krevet, zgrabio jednu i pridružio se zabavi. Dva sata kasnije, bio sam iscrpljen, ali sam pojeo i pojebao obje mačkice i spermio po Emovim sisama. Budući da sam starac, bio sam spreman za spavanje.

Bili smo na putu rano sljedećeg jutra, krenuli prema Saratogi, Wy. Htio sam provesti nekoliko dana pecajući North Platte. Lovio sam ondje prije mnogo godina i želio sam ponovno tamo pecati. Stigli smo rano poslijepodne, pronašli mjesto za kampiranje, smjestili kamper, zgrabili svoje motke za vodu, štapove, role i mušice za pecanje.Em nije imala opremu, pa sam joj postavio rezervni štap i rolu. Budući da nije imala patike za vodu, a mi nismo imali par rezervnih, odlučila je gaziti mokra i obuti svoje tenisice. Pokazao sam joj osnove lijevanja, nekoliko jednostavnih čvorova za vezanje na letu i ostavio je s Molly. Molly je također odlučila gaziti mokra.

Nekoliko sati kasnije shvatio sam da djevojke nisam vidio neko vrijeme. Ribolov je bio dobar i na smeđe i na duge u rasponu od 15-18 inča. Pitao sam se kako su djevojke, a posebno kako je Em. Krenuo sam natrag uz rijeku i kad sam došao iza zavoja, vidio sam obje djevojke kako gole leže na kamenu na suncu. Izvukao sam fotoaparat i počeo slikati. Kad su me vidjeli i shvatili što radim, ustali su i počeli pozirati. Isprva su poze bile umjetničkijeg tipa, ali što sam više fotografija snimio, poze su postajale zločestije dok se nisu popeli u 69 i povikali: "Hoćemo krupne planove!" i počeo se smijati i hihotati. Bio sam vrlo sretan što sam ispunio njihov zahtjev i nastavio s snimanjem nekoliko stotina fotografija. Naposljetku su navukle gaćice, kratke hlače i cipele, zgrabile štapove i kolute i krenule stazom do kampera, u toplesu, držeći se za ruke i smijući se. Divio sam se njihovim leđima dok smo pješačili i shvatio da su iz ovog kuta dovoljno slične da bi mogle biti majka i kći. Odmahnula sam glavom na tu pomisao.

Ta je večer bila više ista, jedenje, jebanje, sisanje, grljenje, ljubav, smijanje i uživanje zajedno. Sljedećeg jutra sviranje se nastavilo. Opet sam odlutao pecati i ostavio djevojke u kamperu. Mogao sam samo nagađati što će raditi. Još jedan prekrasan dan ribolova i vratio sam se u kamp. BDSM povez preko očiju Dildo Djevojke su bile gole, zdrave za spavanje na deki na suncu. Tijela su im bila prekrivena kremom za sunčanje, a lica prekrivena nečim što je izgledalo kao puno sperme. Ležali su licem u lice, ruku jedno oko drugoga i isprepletenih nogu.Zgrabio sam fotoaparat i napravio nekoliko slika.

Nakon što sam izašao iz svojih mokrih rukava i spremio svoju opremu, nježno sam se probudio oboje s poljupcem i laganim udarcem po njihovim guzicama. Protegnuli su se, prevrnuli, pogledali se i počeli hihotati. Molly je upitala: "Kako je bilo u ribolovu?" Moj odgovor je bio da sam se super proveo. Em je rekla: "Kladim se da nije bilo tako zabavno kao što smo mi imali!" i nasmijao se. Dan mi je bio uljepšan, dobar ribolov, seksi, gole žene i smijeh.

Iako sam to mrzio učiniti, podsjetio sam djevojke da sutra idemo u Bozeman kako bi Em mogla započeti svoj posao prema planu. Raspoloženje se promijenilo od smijeha i osmijeha do još tmurnijeg kad smo shvatili da Em više neće biti s nama na našem putovanju. Te smo se noći uvukli u krevet i samo držali Em, ljubili je i govorili joj koliko je voljena. Jecala je cijelu noć.

Sljedeće jutro vodio sam ljubav s Em, ne žureći, pazeći da doživi višestruke orgazme i da sam je napunio spermom. Zagrlili smo se, poljubili i krenuo sam naprijed da započnemo našu vožnju prema sjeveru. Em i Molly ostale su straga za još djevojačkog razgovora, grljenja, ljubljenja i ljubavi.

Bio je to dug dan, produljen našim raspoloženjem kao i prijeđenim kilometrima. Bila je rana večer kad smo se zaustavili u kampu izvan Bozemana. Nitko nije bio gladan, ali svi smo htjeli čašu burbona. Dok sam točio burbon, odjeća se skinula, a Molly je rekla, "Imat ćemo cjelonoćnu feštu jebanja. Dakle, ako imaš kakve plave tablete, sada bi bilo pravo vrijeme da uzmeš jednu. Sada se skini a tvoj kurac ovdje. Naš mladi prijatelj želi SEX!"

Bilo nam je zabavno. Još jednom su Molly i Em sjele u 69 i krenule prema njemu. Igrao sam se s njihovim guzicama, picama, sisama i svime ostalim. Lizao sam ih, jeo, jebao u bilo kojoj pozi. Stao sam da se priberem, a oni su jednostavno nastavili prstati, lizati, ljubiti i onda ispočetka.Bilo je više ševa, pičkica, kuraca, otimanja, kutija, muda, sisa, drolja i stenjanja od užitka koji su vikali, vrištali i dijelili nego prošli tjedan. Orgazama je bilo, koliko nemam Emo girls porno priča. Nekoliko sam puta uspio svršiti i na njih. Napokon, oko 3 ujutro, duboko sam zaspao. Mislim da djevojke nisu previše zaostajale za mnom.

Jutro u Bozemanu. Big Malo ruski jer ako zemlja, plava i svijetla. Planine u neposrednoj blizini. Sporo smo se budili nakon sinoćnje fešte jebanja. Sva trojica smo se vukli. Uspjela sam ustati i otići u kupaonicu. Obukavši kratke hlače, počela sam piti kavu. Znao sam da nam svima treba. Jedna po jedna, djevojke su ušle u kupaonicu i kratko me poljubile dok sam im pružao šalicu kave. Svi smo bili razbarušeni, prekriveni raznim sasušenim tjelesnim tekućinama i očajnički nam je trebalo tuširanje.

Nakon tuširanja, sjeli smo da razgovaramo o danu. Em je rekla: "Moram nazvati Sally i javiti joj da sam ovdje i saznati gdje živi kako biste me mogli odvesti." Suza joj je tekla niz obraz.

Molly je bila neuobičajeno tiha i gledala je Em dok je prolazila prstima kroz kosu. "Imam ideju.ajmo uzeti Shemale jebena djevojka usta za noćenje. Možemo parkirati kamper. Trebam šišanje, a treba i Em. Možemo nazvati toplice, a Em i ja ćemo si razmaziti dan za djevojke i možeš ići lutati po svim mušičarskim trgovinama u gradu. Kad završimo, nazvat ćemo te, možeš doći po nas i idemo na večeru.

– Ne mogu si to priuštiti. rekao je Em

"Moja poslastica, osim što stvarno trebam šišanje. Ćelavi tamo samo britvu podrezuje. Ne razumije potrebu žena da imaju seksi kosu!"

Rekao sam, "Sjajna ideja, učinimo to."

Svi smo se obukli, Em je nazvala svoju prijateljicu i dogovorila se da se sutra ujutro nađemo u njezinom stanu. Em je poslijepodne morala otići u klub na trening i upoznati se s osobljem prije nego što je sljedeći dan počela raditi. Molly je pronašla toplicu u koju su mogli stati i krenuli smo.

Šest sati kasnije zazvonio mi je mobitel."Gotovi smo, dođite po nas." Nije mi bilo jasno što žene rade u toplicama šest sati. Stigao sam u toplice i gotovo nisam prepoznao Molly i Em. Došli su prema kamionu, vraški seksi. Obje su imale kratku kosu, a koža im je blistala, lica obasjana ogromnim osmijesima. Uskočili su u kamion i rekli: "Pa?" Sada sam možda inženjer i nisam najoštriji nož u ladici, ali ostao sam bez riječi. Bile su prekrasne, Molly s kratkom, slojevitom kosom, Em s kratkom seksi kosom. "Prokletstvo" bilo je sve što sam mogao reći.

Molly je rekla: "Imale smo masaže, tretmane lica, uređivale nokte, saunirale, frizirale smo se i potpuno smo opuštene, a sad smo napaljene ko vrag. Idemo večerati i onda se idemo jebati."

Večera u restoranu s pet zvjezdica, vino, burbon i povratak u hotel.