Teen girls vruće mršave

Još jedno grmljavinsko nevrijeme stiglo je u dolinu usred noći i kiša je udarala po krovu u žestokom pljusku. Jedva da sam toga bio svjestan i probudio sam se tek na nekoliko minuta kada je prva munja rasprsnula nebo i zatresla zemlju ispod njega. Zatim sam ponovno utonula u san između tete i bake dok smo se nas troje šćućurili i pipali ispod deka. Kad je svanulo, isprva sam bio blaženo nesvjestan; Sjetio sam se kako su me probudili grmljavina i huk kiše na kuću u mraku, a onda je sljedeća stvar koju sam registrirao u svojoj svijesti bila usta moje Tante Margarite na mom penisu; nježno me sisajući probudivši dok sam ležala na leđima s pokrivačem navučenim do prsa. Oma je ležala na boku pokraj mene i ljubila mi prsa, vrteći jezikom oko mojih bradavica u malim vrtlozima i pokretima. Omine oči susrele su se s mojima i rekla je,

"Dobro jutro Stephan. Margarite, naš čovjek je budan i živ!"

"Mogao sam ti reći ONOG Muttija. Njegov kurac urliče i spreman je za to ići jutros," začuo se glas moje tete negdje dolje ispod pokrivača prije nego što sam osjetio prekrasan osjećaj da je moj kurac ponovno obavijen toplom vlagom njezinih usta. Njezine su usne i jezik ispuštali divne zvukove sisanja poput kravlje noge izvučen iz blata - uvijek iznova!

"Kiša je prestala", primijetila je Oma podižući glavu da pogleda kroz prozor prije nego što se vratila ljubljenju mojih prsa. Poljubila mi je grudi i vrat i prišla mojim usnama prije nego što se otrgnula od kljukanja za dobro jutro u mojim ustima s objavom: "Imat ćemo životinje koje treba hraniti, a onda nas čeka veliki dan. uzeti ćemo moje ovce i Tanteove ovce vraćaju se u planinu, ali prvo.obje tvoje žene trebaju dobro jebanje!"

Uz to, moja Tante Margarite pojavila se ispod pokrivača kako bi također objavila: "Prvo ću uvući njegov kurac u sebe!" Margarite se popela na moj kurac, a Oma mi se popela na lice.Lizao sam bakino naborano ružičasto međunožje i jebao se i uvlačio u tetinu nestašnu kosu dok su se dvije žene ljubile i vodile ljubav jedna s drugom na meni. Za nekoliko minuta svi smo bijesno zavijali u čudesnoj agoniji, a ja sam napunio tetin cunny svojim sjemenom dok je cijedila sok i vrištala na mene u prekrasnom prvom jutarnjem orgazmu. Da ne duljim, baka je došla i poprskala mi vruću juhu po licu i ustima dok mi je pružala luksuz "vruće juhe u krevetu" za početak dana!

Dvije su žene dahtale i hripale na meni nekoliko sekundi prije nego što je Oma posegnuo iza Tante Margarite i pljusnuo je po leđima govoreći: "U redu djevojko, diži se s njega. Trebam taj kurac u sebi sada!" Oma se spustio među moja koljena i sisao moj penis do nove istaknutosti dok je Margarite ležala pokraj mene, ljubeći me i zabijajući svoje sise u moje usne; jedan po jedan za lijepu grubu "bradavica - grickanje" i sisanje dojke; čin koji je tjera da cvili i hihoće u razigranom zadovoljstvu. Za nekoliko minuta, bio sam dovoljno čvrst da nastavim svoje muževne dužnosti s Omom i ona me je natjerala da se ponovno postavim na nju u klasičnom stilu misionara; noge joj je držala širom razmaknute od moje Tante Margarite koja je zauzela položaj na Ominom licu.

"Hajde, unuče moj," Oma je doviknuo ispod tetkinog mokrog luka, "jebi me dovoljno jako da mi zubi zveckaju!" Zatim se prihvatila zadatka gutanja moje slane šljamice iz dlakave pičke svoje kćeri dok sam ja gurao gljivastu glavu svog penisa unutar svoje zlobne Omine pičke. Tucali smo se bezobzirno po drugi put tog jutra; ja ozbiljno orem bakinu brazdu dok je moja teta jahala majčina gladna usta kao što bi pravi sapski jahač trebao učiniti, naginjući se naprijed da me poljubi između cikanja i stenjanja!

Nakon nekoliko minuta, nas troje smo još jednom zaurlali i zatresli grede kuće u veličanstvenom trosmjernom urliku radosti. Raspršio sam svoje sjeme u bakinu drhtavu utrobu u snažnim slanim eksplozijama; bacam glavu s jedne na drugu stranu. Tante Margarite je tresla, šikala i ulijevala svoje vlastite ženske tekućine u majčinu gladnu žderalicu dok je vrištala čvrsto zatvorenih očiju u blaženom mučenju od intenzivnog osjećaja usana i jezika koji su dosadili njezinoj pički!

Oma je stenjala i vrištala u seks svoje kćeri, između gutljaja i gutanja, a onda je njezina vlastita juha poprskala bakinu juhu niz dužinu mog kita koji je izbijao dok je nastavio šikljati sadržaj mojih sisa u nju. Nakon toga, upali smo u hrpu od tri osobe znojnog postseksualnog mesa. Mazili smo se i valjali kao trio u toplom vlažnom sjaju krešenda koji su nam protresli tijela od glave do pete!

Napokon nas je Oma pljesnuo po oba bedra i podsjetio nas na životinje koje trebaju brigu i jutarnje obroke koji se neće sami pripremiti. Teen girls vruće mršave Obavijestila nas je da moramo preseliti svoje ovce na planinu kako bismo iskoristili proljetnu sezonu paše. Tante Margarite spomenula je da bi za slučaj da me još ljudi dođe tražiti. bilo dobro da budemo gore na planini u lijepoj udobnoj kolibi, a ne dolje u gradu gdje su svi znali da postojim. Tada je bilo riješeno. Svi smo išli na izlet u planinu na nekoliko dana - možda i tjedana.

Iskočili smo iz kreveta i Oma je natjerao Tante Margarite da počne doručak na štednjaku dok sam ja otišla nahraniti životinje. Dok sam crpio vodu u staji, Oma je na trenutak izašla s nekim od čarobnih tableta koje je destilirala iz gljiva koje smo sakupili prethodnog dana. Pružila je jednu u ruci i dala je tužnom žgoljavom pijetlu kojeg smo primili kao plaću od prethodnog dana kad smo išli u liječnički obilazak.

"Eto, ljepotice moja. Ovo će ti pomoći da postaneš velika i jaka", rekla je. Mladi je pijetao nagnuo glavu naprijed, uzeo tabletu kao da je mrvica kruha i progutao je. Oma mi je namignuo,

"Za otprilike četiri dana počet će mu gušće perje i počet će dobivati ​​na težini. Uskoro će uzjahati svaku kokoš u ovom dvorištu. Taj moj stari crveni pijetao u kutu imat će jaku konkurenciju. " Na trenutak se nasmijala vlastitoj šali, a zatim mi rekla,

"Te kokoši, guske i naše patke dovest ćemo sa sobom u planinu. Za njih imam poseban putni kokošinjac. Što se tiče koza, one će putovati s našim stadom ovaca. Moje ovce imaju ušne markice pa ćemo moći reci im iz stada Tante Margarite. Vjerojatno bi im trebao odnijeti i malo žita prije nego što krenemo na put." Učinio sam kako mi je rečeno i iznio dvije kante žita u poljsko korito za tetine ovce. Noćna kiša napunila je korito vodom tako da im navodnjavanje ne bi predstavljalo problem - plus što bismo se zaustavili kod potoka na prvoj padini planine da utažimo žeđ svakoj isušenoj životinji.

Brzo smo doručkovali, a onda je Oma zgrabio vreću sa stvarima plus nekoliko biljaka i Teen girls vruće mršave. Zamolila je Tante Margarite da dohvati metle gore u potkrovlju, dok je mene zamolila da donesem liječničku torbu korištenu od prethodnog dana. Zatim smo se okupili pored životinja i moja baka nam je rekla da pokažemo cijelu populaciju peradi (uključujući mršavog pijetla) u posebnom kokošinjcu koji mi je rekla da donesem sa stražnje strane staje. Izgledalo je prilično veliko i nisam bio siguran kako će se popeti na planinu. Oma je vidio koliko sam zbunjen i čitajući mi misli, rekao mi je da samo stavim vreće sa žitom u vreću za držanje i samo se "klonim s puta!"

Dok sam trpao vreće sa žitom u čarobnu vreću, moja je baka štapićem lupkala po kokošinjcu, a zatim su se i kokošinjac i njegov sadržaj koji je kreštao, kokodakao i trubio počeo skupljati i smanjivati ​​u veličini i proporciji. Nakon nekoliko sekundi, cijeli kokošinjac nije bio veći od kutije šibica. Oma ju je samo podigao i pružio mi je Dlakava maca plavokose tinejdžerke "Mislio si da ćemo cijelu stvar odvući u planinu, a da je ja prije toga ne smanjim na prihvatljiviju veličinu. Tako si lijep, moj unuče/mužu.ali ipak s vremena na vrijeme imaš drvenu glavu na ramenima. JA SAM VJEŠTICA. Ne moramo raditi stvari na teži način!" Kimnuo sam i stavio maleni kokošinjac u vreću za sigurno putovanje. Ušle su i metle i liječnička torba. Bili smo spremni za putovanje.

Dva američka borbena zrakoplova zujala su dolinom kad smo počeli premještati ovce i koze preko niskog pašnjaka i uz obronke alpske livade u podnožju planine. Oba pilota prošla su pokraj nas iznad glave i galantno mahnula. Iz daljine su djelovali dovoljno prijateljski, ali su me uhvatili strah i panika kad sam ih pogledao. Ana Bekuta Grupnjak Još uvijek mogu vidjeti njihova nasmijana brkata lica kako se njišu iz krošnji dok su letjeli - vjerojatno prebrzo da Stopala xxx slike primijetio da sam vojno sposoban muškarac koji hoda s dvije žene i stadom ovaca.

Isprva sam se bojao da bi se mogli okrenuti i vratiti po drugi put kako bi nas bolje ispitali, ali činilo se da namjeravaju potražiti nešto drugo. Stado ovaca nije bilo zanimljivo. Ti su piloti očito jedva čekali potražiti preostala njemačka vojna vozila i napuniti ih mecima. Tračerica porodičnog momka imali namjeru stado ovaca pretvoriti u hrpu raznesene ovčetine, ali svejedno mi je bilo drago kad smo se sa stadom popeli na prvu strminu i primijetili da se zvuk motora ne vraća.

Napojili smo koze i ovce na našoj prvoj stanici na planini.Bila je to ista ona alpska livada s žuborećim hladnim potokom na kojem smo imali toliko burnih avantura u posljednja dva dana, a drvene klupe od balvana bile su nam dobrodošle kao i uvijek; pogotovo zato što je sunce već zalazilo za planinu i uskoro će dolina biti topla.možda čak i malo vruća za putovanje. Nema veze, Oma je već izvadila svoju lulu od bullweeda i dodavala ju je meni i mojoj Tante Margarite između naših dizanja!

Nakon nekoliko dizanja lule osjetio sam učinak. Po nadirućoj rici krvi u mojim slabinama ispod lederhose, mogao sam reći da je na dnevnom redu još golih visokih baksuzija kao dio putovanja uz planinu. Vjerojatno bismo bili prilično umorni kad bismo stigli do ljetne kolibe, visoko iznad nas i kroz prijevoj blizu druge strane vrha. Dok je Oma iz vreće vadila mali kokošinjac veličine burmutice, predložila je Tanteu i meni da skinemo odjeću i osjetimo proljetni zrak. Nitko nije dolazio na planinu, a da jest.vidjeli bismo ih izdaleka. Dovoljno vremena da se obučete ili nestanete uz pomoć malo magije ako netko iz grada ispod počne dolaziti s polja ispod!

Pokazala mi je kokošinjac u ruci dok je govorila. Mogao sam vidjeti sićušnu živinu iz štale unutra, koja je izgledala poput malih figurica igračaka koje je izrezbario pedantni proizvođač igračaka - osim što su svi kreštali, kokodakali i trubili i sada sam mogao razaznati njihove pomalo uplašene pokrete. Svi su bili mirni u mraku vreće koja je dolazila iz doline ispod, ali sada na svjetlu dana. primijetili su da je sve nešto VEĆE i povikali su uplašeno. Oma im nije ništa platio i spustio mali kokošinjac na zemlju dok smo Tante i ja poslušali njezin savjet i počeli se svlačiti; još uvijek sa zanimanjem promatrajući zbivanja.

Oma je izvukla štapić iz svojih skuta, a zatim izvadila vreću soli iz vreće sa stvarima.Lupnula je štapićem po kokošinjcu i kutija se ubrzo vratila na svoju izvornu veličinu, ispružena na travi s prestravljenim patkama, guskama i kokošima unutra; vratili se u normalu, ali su svejedno prestravljeni i krešteći kao da su upravo pali s visine od tisuću stopa. Oma Zabranjena djevojka christine dolce ignorirao uznemirenu grešku unutar kokošinjca i sada je nastavio posipati veliki obrub soli oko kokošinjca, a zatim je otišao do udaljene obale i posuo drugu granicu koja je tvorila polukrug koji se spuštao do ruba vode potoka.

Zatim je podigla ruke prema nebu i promrmljala čaroliju koja je trajala nekoliko sekundi zatvorenih očiju. Kad je spustila ruke i otvorila oči, zakoračila je preko hladne vode koja je navirala natrag do kokošinjca i otključala vrata. Prosula se ptica iz štale do ruba vode; patke i guske koje su odmah krenule u vodu i radosno se okretale u lijeno kreštavim krugovima. Kokoši i dva pijetla, bojažljivo su odšetali do potoka i osvrćući se oko sebe, počeli su piti i čak zagazili nekoliko centimetara u reljef žuborećeg potoka.

Primijetio sam da se nijedna perad nije pomaknula iz kruga soli i to sam komentirao mojoj Omi koja je sada bila gotovo potpuno van svog dirndla i stajala pored moje Tante Margarite koja je već bila gola kao na dan svog rođenja. Spustila je suknju na travu, odmaknula se od hrpe odjeće. Oma mi je tada objasnila da je upotrijebila staru čaroliju koja seže do keltsko-germanskih korijena brončanog doba.kada je jedan od izazova ljudima koji nisu imali puno ograda i kamenih zidova koji su označavali njihovu zemlju bio kako bi smislili način da svoje životinje drže u oboru. Krave i ovce nisu bile problem, ali živina ponekad zna daleko zalutati u gustom šipražju i šumi (a u doba starih religija šaman se mogao angažirati s čarolijom koja bi stvorila nevidljivi zid koji bi "zatvorio životinje" ).

"Jednostavno je, stvorio sam sliku u glavama tih živina koja je potpuna iluzija. One vide kameni zid na mjestu gdje je granica soli. Proteže se preko potoka na drugu stranu i opet se zaokruži. Potpuno je u njihovom glave!" Kimnula sam u znak razumijevanja. Oma je dva dana pred mojim očima poslao Wehrmacht i Gestapo sa pukim prijedlogom; sakupiti hrpu bučnih ptica bilo bi jednako lako kao da oštrim štapom upišete svoje ime u meku zemlju!

"Dođi Stephan!" rekla je Oma dok je uzimala Tante Margarite za ruku, "Postoji duboko mjesto ovdje gore u potoku gdje se možemo okupati. daleko od ovih životinja!" Bacili smo pogled na ovce i koze koje su veselo pile iz potoka i pasle u travi zelene padine, a zatim smo nas troje nastavili do dubokog mjesta o kojem je govorila. Bilo je to mjesto gdje se voda skupljala oko pola metra duboko dok je izlazila iz šumskog reda prije nego što je pojurila preko livade. Bilo je malo pada između nekih masivnih stijena koje su oblikovale vodopad i ledeno hladan tuš za svakoga tko je kročio ispod. Stajali smo na rubu i tada je Oma sa mnom podijelila tajnu kako je izdržala ledeni potok kad se prethodno ondje kupala na moje nevjerojatno iznenađenje.

"Upravo sam prevario te guske, patke i kokoši da misle da su okruženi zidom od kamenja, da. Pa, mogu prevariti vlastiti um da je ova voda topla kao kupka u rimskoj palači. Grupnjak telefonski seks (hotline) Imate to u sebi također.moraš ostaviti po strani svoj strah od nelagode i boli.pusti ga.pusti ga!Zamisli da ti je kamenčić u rukama.to je tvoj strah od boli,hladnoće,ledene vode šok. Sada puštaš kamenčić i koristiš svoje magične moći da prevariš vlastiti um da osjetiš da je ova voda topla, potpuno vruća na dodir!" Zatvorila je oči i razbistrila misli, a zatim zakoračila u ledeni bazen polako kružećih vrtloga.Voda joj je bila malo ispod koljena i mogao sam reći da je apsolutno hladna, ali lice joj nije odavalo nikakvu nelagodu; samo miran spokoj kao da je na plaži i gazi u vodi koju ljubi žarko vrelo mediteransko sunce.

Zastala je na sekundu, a zatim je pala na leđa u bazen. Izranjajući iz opako hladne vode s mirnim izrazom lica. Zabacila je kosu iza očiju, a zatim izgledajući kao da želi napraviti mjesta za moju tetu i mene, dala nam je znak da uđemo!

Moja Tante Margarite bila je sljedeća. Prvo je drhteći zakoračila u svoje golo tijelo u vodu.a zatim je zakoračila u sredinu bazena.razbistrivši misli i očito se prisjetivši kako izvesti trik koji joj je majka pokazala mnogo puta prije. Oči su joj se otvorile s izrazom sretnog mira i pala je na leđa u vodu pokraj moje Ome. Ustala je iz bazena kao da je upravo pala u topli utješni čaj, a ona i Oma sada su se grlile, ljubile i milovale zbog čiste radosti koju im je priuštio njihov umni trik. Ja sam bio sljedeći.

Zagazio sam bosim nožnim prstom u vodu i osjetio Komercijalni vodič za usmeni ispit strujni udar hladnoće koji sam osjetio prethodnih dana kad sam prelazio potok ili pio iz njega. Ignorirao sam osjećaj. Učinio sam kako mi je moj Oma predložio i ništa nisam smislio. Moj um je postao rupa bez dna ničega.prazan set.potpuno odsustvo materije.vremena.prostora.svjetla.misli. Ništa. Još uvijek sam imao strah od šoka i hladnoće, ali sam zamišljao kamen u ruci. Kamen je sada bio moj strah, moja strepnja, moja nevoljkost da osjećam nelagodu.

Pustio sam kamen. dolje u ništavilo svoje glave i onda sam zamislio kako ulazim u vruću staju po zagušljivom vrućem danu. Zamišljao sam vruću juhu od koje sam opekao usta kad sam je nestrpljivo gutao od brzopletosti za podnevnim obrokom.Zamišljao sam kako sjedim u stražnjem dijelu vrućeg Opel kamiona prije dva ljeta Analni xxx besplatno je sva Hitlerova mladež bila pozvana na ljetne manevre i obuku, a znoj mi jadno teče niz obraze i vrat. Zamišljao sam ugodu kupke koju mi ​​je Oma priuštila kad sam gorio od groznice stigao u njezin dom. Zamišljao sam kako ležim u krevetu s dvije žene u bazenu ispred mene . i zakoračio sam usred ugodno toplog i pomalo neugodnog vrela vode, padajući niz planinu i na ovu livadu putem vodopada!

Stojeći usred potoka s toplom vodom koja se kovitlala oko mene, zastala sam. Osvrnula sam se na dvije žene koje su zajedno čučale u bazenu kako masiraju jedna drugu i mame me pogledima koji su obećavali seks, vruću kupku i utješan dodir. Zatvorila sam oči, duboko udahnula, ispustila ga i pala unatrag.u blaženo milovanje vode kakvo sam doživjela samo u toplim kupkama kod kuće.

Ležao sam na trenutak u uskovitlanom toplom blaženstvu, puštajući ga da kola oko mene poput amnionske tekućine u maternici. Osjećao sam se bestežinski poput fetusa u ovoj toploj udobnosti i uživao sam u tom osjećaju. Zatim sam osjetio još jedan jednako ugodan osjećaj, moja Tante Margarite me zgrabila za moj poluuspravni penis. Počela je pržiti penis svog nećaka kao da pokušava umutiti maslac. Također sam osjetio Omine ruke kako se podižu ispod moje glave da me povuku iz vode i u zrak uz kratko prskanje samo da bi njezina usta prekrila moja dok me ljubila i grlila!

Nas troje smo se zagrlili, ljubili i milovali u toploj dekadentnoj kupki koju su stvorili naši umovi.Oma je rekao da je ovakvu umnu čaroliju teško održati dulje vrijeme, ali kada više od jedne čarobne osobe radi. stvarajući čaroliju. i u isto vrijeme prave čarobni seks kao što smo nenamjerno radili. .tada je duljina čarolije povećana i to neproporcionalno. Trljali smo se i bludnički provodili otprilike Porno uz rame minuta u ledenoj vodi koja nam je bila nevjerojatno vruća. Moje dvije rođakinje su se izmjenjivale, odvodeći me iza vodopada da čučnem u njegovoj kaskadi i da se svojom težinom spustim na moj kurac dok sam sjedio na gromadama ispod hučne bujice. Dok smo kuburili ispod vode koja je padala - oba su bludnika osjećala samo osjećaj tople vode i seksualne penetracije; druga bi začarana žena kružila oko nas; ljubeći i grickajući njihova ramena i vratove i kradući par puta tu ili tamo.

Kad je sat već bio istekao, počeli smo osjećati hladnoću kako prodire kroz čaroliju; kao što bi netko osjetio kako hladna voda curi u čizmu koja je iznenada zagazila u hladno blato. Svi smo to osjetili otprilike u isto vrijeme, vraćajući se natrag u našu percepciju stvarnosti kako smo postajali rastreseniji u našem bludu i milovanju. Naposljetku, baka je dala glavom prema rubu vode i ostavili smo našu ledenu kupku nepravde na obali.