Sperma proguta usta

Prvo, hvala vam što ste pročitali moju priču. Molim vas ponudite bilo kakvu pomoć jer je ovo moja prva priča. Sva imena u priči su promijenjena radi anonimnosti.

*****

Život je za mene prilično bljutav. Ja sam samo vaš prosječni student na privatnom koledžu liberalnih umjetnosti u Ohiju. Ne postoji ništa na meni što se ističe. Ja sam bit prosjeka. Obično mogu hodati kampusom, Teror hardcore blogspot da me nitko ne primijeti. Slobodno se može reći da ne dobivam previše pažnje od djevojaka.

Naravno, imao sam par djevojaka dok sam bio u srednjoj školi, ali Igre za spavanje za odrasle previše ozbiljno. Nažalost, minimalni život na spojevima koji sam imao u srednjoj školi izgleda vraški puno bolje od mog nepostojećeg života na spojevima sada.

Na mom koledžu, spavaonice su podijeljene; momci imaju svoje spavaonice, a djevojke svoje spavaonice. Kao rezultat toga, nisam naišao na mnogo djevojaka osim na nastavi i šetnji kampusom.

Preko puta mog studentskog doma bila je kuća u kampusu u kojoj živi većina odbojkaša na koledžu. Iz svoje sobe u domu mogao sam pogledati kroz prozor i vidjeti kuću odbojkaša. Posebno je to bilo sjajno u one tople jesenske i proljetne dane kada bi se odbojkašice izležavale na suncu i radile na preplanulosti. Uživala sam gledajući sve odbojkašice i njihova atletska tijela, no jedna me posebno zaokupila.

Ovaj određeni odbojkaš bio je isti smjer kao i ja pa smo imali dosta skupa. Zvala se Emily. Ona je apsolutno čudo za pogledati. Ima sjajnu, lijepu plavu kosu s prodornim plavim očima. Uz svoje prekrasno zategnuto tijelo koje je stekla igranjem odbojke, Emily ima i velike prednosti. Ima prekrasne grudi u obliku slova C, ali njezina najveća prednost morala je biti lijepa, okrugla, zategnuta guza. Njezina je guzica doista bila nešto u što se moglo pogledati, pogotovo u bikiniju dok je ležala na suncu ili u kratkim hlačama od spandeksa dok je igrala odbojku.

Razgovarao sam s Emily nekoliko puta prije, ali uvijek je bilo nešto o nekom od predavanja koje smo pohađali zajedno. Stvarno nije bilo puno bitnih razgovora. Sperma proguta usta Da budem iskren, uvijek sam bio intiman kad sam razgovarao s njom jer je bila jako izvan moje lige.

Jednog dana u zimu, nakon što je palo dosta snijega, izlazio sam iz spavaonice kako bih otišao u blagovaonicu na ručak. Dok sam izlazio iz spavaonice, Emily je izlazila iz svoje kuće. Kad je stigla do svojih stepenica, mora da se poskliznula na ledu ili tako nešto jer je pala niz stepenice. Žurno sam otrčao preko ulice do nje da provjerim je li dobro.

"Emily, vidio sam kako si pala. Jesi li dobro?"

– Ne baš, boli me desna noga.

"Pa evo, Sperma proguta usta se s hladnoće, a ja ću to pogledati i pomoći ti ako želiš."

"U redu."

Pomogao sam joj da ustane i služio joj kao štaka dok je šepajući ulazila u kuću i spavaću sobu. Nakon što smo stigli do njezine spavaće sobe, pomogao sam joj da sjedne na krevet i sjeo pokraj nje da joj pogledam nogu.

"Dakle, gdje te na nozi boli?"

"Dvije različite točke. Boli me gležanj; mislim da sam ga izvrnuo dok sam padao. Boli me i bedro; mislim da sam možda povukao mišić tamo dok sam pokušavao spriječiti pad."

"Pa, mogu li nekako pomoći. Hoćeš da ti donesem led ili nešto?"

"Ne želim led, ali ako možete, imam ACE zavoj i steznik za gležanj u kupaonici. Možete li mi ih nabaviti da ih mogu staviti?"

"Da, naravno. Samo se strpite malo dok odem po njih."

Hodam malo niz hodnik do kupaonice po zavoj i steznik. Kad sam se vratio u spavaću sobu, zatekao sam Emily kako još uvijek sjedi na krevetu, ali je skinula trenirku i sjedila je samo u gaćicama. Bio je prekrasan prizor vidjeti je u njezinim ružičastim čipkastim gaćicama, ali bio sam zatečen nespreman.

"Oh, žao mi je. Nisam znao da se mijenjaš.Opet ću izaći. Samo mi javi kad završiš."

"Ne presvlačim se. Kako ću dobiti tvoju pomoć da stavim ACE zavoj na bedro s tim hlačama. Osim toga, nije kao da sam gola ili tako nešto. Ništa drugačije od nošenja bikinija."

"Da, pretpostavljam da si u pravu."

Priđem joj i prvo joj pomognem staviti steznik za gležanj. Ovo je bilo lijepo i jednostavno, samo je prebacila preko stopala. Zatim je došlo vrijeme za ACE zavoj. Pitao sam je koji je dio bedra boli.

Rukom Atraktivna bbw zrela rekla "odavde, odavde", dok je pratila od ispod prepona do sredine Fantasy girl art što mi je iscrtala svoju slabu točku, srce mi je počelo lupati pri pomisli da je moja ruka blizu njezina međunožja. U nekim svojim prijašnjim vezama, prije sam dodirivao svoje djevojke, pa sam i prije dodirivao dolje. Ali, pomisao da sam tako blizu da dodirnem ovu djevojku koja je tako daleko od moje lige, ovu djevojku na koju sam masturbirao mnogo puta, i ovu djevojku koja je savršena u svakom aspektu riječi, srce mi je lupalo u grudima a ruke mi se tresu.

Pokušavajući biti što smireniji, nastavljam s stavljanjem ACE zavoja na njezino bedro. Počinjem sigurnim putem i omotavam zavoj odozdo prema gore. Omotam joj donju polovicu bedra i počnem se probijati prema gore. Kako idem gore, raste mi i nervoza. Kunem se da može čuti napamet kako mi izbija iz grudi poput bubnja, ali nastavljam trzati.

Kad dođem do vrha njezina bedra, stražnji dio moje ruke dodiruje mekoću njezinih čipkastih gaćica. Dobro znam gdje mi je ruka, a očito i penis. Dok nastavljam omatati zavoj, šator u mojim hlačama nastavlja rasti.

Konačno sam završio s omotavanjem zavoja oko njezine noge, ali moja neugodna situacija bila je daleko od kraja. Nakon što sam završio s omotavanjem njezinog bedra, odmah je skočila i omotala ruke oko mene da me zagrli i zahvali mi.Ovo sigurno nije pomoglo situaciji u mojim hlačama, čak je pogoršalo situaciju. visoke štikle Diplomiranje S mjesta na kojem sam sjedio kad me zagrlila, moja ukočenost pritiskala je njezinu nogu zbog čega sam pocrvenio od srama.

Ona se otrgne iz zagrljaja i pogleda me. Znam sigurno da je mogla osjetiti da sam joj pritisnut uz nogu pa umirem od srama. Pokušavam izbjeći kontakt očima s njom. Međutim, na moje veliko iznenađenje, ona mi se približi i nagne se da me poljubi. Poljubac nije bio ništa posebno, samo mali poljubac, ali meni je bio sve.

"Za što je to bilo?"

"Zato što si bio tako sladak i liječio me, i zato što sam to želio."

Što. HTJELA me poljubiti. Ovo definitivno nije pomoglo mom sve većem problemu.

Zatim je pogledala dolje na moju erekciju i rekla: "Osim toga, tvoja ruka se trlja o moje gaćice, tvoj kost mi bode nogu, a sada me gledajući u to stvarno raspoložen."

Napola se praveći glupa, napola pokušavajući vidjeti što će sljedeće učiniti, pitam: "Raspoložena da učini što?"

Bez riječi, prilazi mi da me opet poljubi. Ovaj put, poljubac je mnogo strastveniji. Sjedimo tamo na njenom krevetu, ona je još u gaćicama i majici i strastveno se ljubi. Dok se ljubimo, osjećam se malo sigurnije u sebe pa jezikom provlačim pokraj njezinih usana i ulazim u njezina usta. Ona odgovara laganim malim stenjanjem i koristi svoj jezik da se bori s mojim. Dok se nastavlja ljubiti, ona me hvata za donji dio majice i počinje je povlačiti prema gore. Zgrabim njezin i učinim isto, povlačeći ga preko Muškarci prisiljeni goli, otkrivajući vrhove njezinih sisa. Otrgnem se od našeg poljupca tek toliko da strgnem majicu, a ona Kaubojski šeširi za odrasle isto. Sada na sebi ima samo grudnjak i gaćice.

Sada, kad skinem majicu, idem naprijed i počinjem joj ljubiti vrat. Ljubim je po vratu i spuštam se prema njezinim sisama. Sada, dok ljubim vrhove njezinih sisa, posežem iza leđa i petljam pokušavajući otkopčati njezin grudnjak.Nakon što sam se nekoliko sekundi borio s kopčom, konačno sam je otkopčao. Naslonila se i dopustila grudnjaku da sklizne niz njezine ruke i skine se, otkrivajući njezine savršene grudi s C košaricom.

Od savršene veličine, do ružičastih areola, do bradavica s gumicom, sve u vezi s njezinim sisama bilo je savršeno. Morao sam imati usta na njima. Sagnem se i istog trenutka ustima obuhvatim jednu od njezinih bradavica. Dok ustima radim na jednoj bradavici, jednom rukom držim drugu sisu i dodirujem je, a drugom rukom dolje između njezinih nogu dodirujući je kroz gaćice. U isto vrijeme, ona se pruža dolje i dodiruje me kroz moje traperice.

Nakon što sam je ovako malo dodirivao i ljubio, poljubio sam se niz njezin trbuh Milf sa mladim momkom počeo je ljubiti kroz njezine ružičaste čipkaste gaćice. Zatim posegnem za gornjim dijelom njezinih gaćica i počnem ih spuštati. Kako bi mi pomogla, podiže guzicu s kreveta i dopušta mi da joj potpuno skinem gaćice. Dok stojim, donekle oslobađam svoju bijesnu erekciju skidajući traperice, ali ona je još uvijek ograničena mojim boksericama.

Sad kad su joj skinute gaćice, dočeka me pogled na njezinu njegovanu macu. Prekrasne ružičaste nabore naglašene su savršeno obrijanim srcem koje je izrezbareno iz njezinih stidnih dlačica. Saginjem se i počinjem ljubiti oko njezine mace, zadirkujući svugdje što mogu, a da je zapravo ne poljubim u macu. Kad joj je dosta mučenja, kaže: "Molim te, pojedi me. MORAM osjetiti tvoj jezik u sebi."

Sad kad je moli za to, uzimam jezik i ližem joj macu sve do klitorisa. Ovo izaziva veliki glasan jauk od Emily. Diplomiranje Alfredo Ormando Nastavljam je izjedati i pipati jezikom u njoj koliko god može ići. Nakon nekog vremena, guram prst u njezinu macu i pomičem fokus usta na njezin klitoris. Ona odmah voli ovo i stenje sve više i više. Dok nastavljam sisati njezin klitoris, ona poviče: "Oh, molim te, nemoj prestati. Nemoj prestati.O Bože, svršavam." Dok ona preplavljuje moje lice i prst svojom slatkom spermom, upijam je koliko god mogu prije nego što joj priđem i počnem je ljubiti, dopuštajući joj da okusi vlastitu spermu.

Nakon nekoliko minuta ljubljenja, sagnula se i uhvatila za pojas mojih bokserica. Podižem kukove kako bih joj omogućila da ih skine i oslobodi moj kurac iz njegovog zatvora. Tek što ih je skinula, ustima je omotala moj kurac. Osjećaj je bio senzacionalan. Neko vrijeme siše moj kurac prije nego što povuče usta do kraja i potpuno zahvati moj kurac svojim ustima. Dok to radi, jedna joj je ruka dolje i igra se mojim jajima. Dok mi ona duboko guta kurac, dobijem onaj poznati osjećaj u jajima, osjećaj da se spremam eksplodirati.

Izvlačim svoj kurac iz njezinih usta, na njezino veliko zgražanje. Kažem joj: "Oprosti, sisala si me tako dobro da sam se spremao svršiti. Radije bih svršavao dok te jebem."

Na to, ona odgovara: "I ja bih to radije."

U ovom trenutku, prevrnem je, položim je na leđa. i pitaj je ima li kondom koji mogu staviti. "Ne treba ti. Na tabletama sam."

Ovo je sve što sam trebao čuti. Dok se namještam između njezinih nogu, zgrabim svoj kurac i počnem ga trljati o njezine mačkice i zadirkivati ​​je. "Molim te. Prestani me zadirkivati ​​i jebi me. TREBAM tvoj kurac u sebi."

Rekavši to, umočio sam glavu svog penisa u nju. Sa samo glavom unutra, mogao sam reći dvije stvari: 1) bila je nevjerojatno uska i 2) to je bio najbolji osjećaj koji sam ikada osjetio na svijetu. Nastavljam gurati sve dok se potpuno ne uvučem u nju. Sad kad sam potpuno u njoj, počinjem gurati unutra i izvan nje. Oboje stenjemo i volimo osjećaje.

Nakon što je neko vrijeme jebemo misionarski, mijenjamo položaje.Sada ležim na leđima, a ona sjeda na moj kurac i skakuće gore-dolje po njemu. Ovaj položaj pruža mi izvrstan pogled na sise koje poskakuju gore-dolje dok ona jaše moj kurac i omogućuje mi da zgrabim njezinu savršenu punašnu guzicu. Ona poskakuje i jaše na mojoj kiti dok su moje ruke čvrsto omotane oko njezinih guzica. Nastavlja me jahati još malo prije nego ponovno zamijenimo položaje.

Ovaj put, ona legne ravno na trbuh i umetne jastuk ispod sebe. Penjem se iza nje i ubacujem svoj kurac u njezinu čekajuću, željnu macu. Ovo mi je dosad najdraži položaj jer mi daje neometan pogled na njezinu guzicu. Dok je ševim u ovom položaju, posežem oko nje, jednom rukom joj trljam klitoris dok je drugom rukom hvatam i udaram po guzici.

Ne treba dugo moj napad na vaginu i klitor prije nego što ona dosegne svoju točku pucanja. S mojim kurcem duboko i čvrsto u sebi, ona vrišti: "O, moj jebeni Bože. Svršavam, svršavam, spermmmmmmminnnnnnnnggggg", prije nego što njezina maca uhvati moj kurac u smrtonosni stisak i ona počne grčeći se na krevetu. Njezin orgazam dovoljan je da me gurne preko ruba, a ja izvlačim kurac iz njezine sada zadovoljne mace i prskam spermu po njezinoj lijepoj guzi. Sad kad mi je sperma blistala po njezinoj guzici, srušio sam se i legao pokraj nje.

Ona se nagne i položi glavu na moja prsa i kaže "Ti si najslađi. Hvala ti za najbolji dan u mom životu. Koliko dugo moram čekati dok me opet ne pojebeš?"

Kažem joj: "Sranje, trebao bih tebi postaviti to pitanje. Ti si ta koja je nikome poput mene dala ovu priliku."

Na to, ona odgovara govoreći: "Pa, s obzirom na to kako je dobro prošlo, možeš imati ovo kad god želiš."

"I možeš me imati kad god me želiš."

Na to smo ona i ja zadrijemali u njezinu krevetu.

*****

Ocijenite ovo i ponudite svoje komentare i/ili prijedloge.

5 komentar na “Sperma proguta usta Diplomiranje price

1. svaka djevojka bi trebala probati dvostruku penetraciju mmmm to je nevjerovatno