Mb veliki penis tinejdžer

Otprilike dva puta tjedno pješačim od tri do pet milja. Imam pet obližnjih prirodnih staza kroz koje rotiram (uz još nekoliko urbanih šetnji). Park u koji sam nedavno otišla—na gradskom akumulacijskom jezeru—već je godinama na internetu kao mjesto za preuzimanje muškaraca, iako se činilo da je policija to zaustavila prije nekoliko godina, pomislio sam—i mjesta za preuzimanje (zahodi i stara štala) nisu blizu mjesta gdje hodam.

Spuštao sam se šumovitom stazom koja se ukoso spuštala do mosta preko potoka u prilično izoliranom dijelu parka, kad sam primijetio mladića dolje u blizini mosta, koji se samo motao okolo. Ne susrećem često druge ljude Njen debeli tinejdžer ovoj stazi, a oni koje sretnem kao da su u pokretu, baš kao i ja. Gledao me uzbrdo uz greben dok sam se spuštao do potoka i Seks za vojnike. Izgledao je kao student - nekakav ugodan, sasvim OK tip s tamnim crtama lica, kovrčavom crnom kosom, oko 5' 10' - moje visine, naočale. Mislio sam da je lokalno sveučilište pomoglo, siguran sam jer je nosio majicu s logom sveučilišta (ali, onda, i ja sam bio).

Kad sam već stigao do mosta, nasmiješio se i rekao da je lijep dan za planinarenje, i jesam li zbog toga došao. Složio sam se da je to razlog zašto sam ovdje (činilo se prilično očitim; ovo je bila planinarska staza i nisam bio spreman za druge mogućnosti). Kad sam mu prišao, pokazao je na moju majicu i pitao jesam li išao na nogometnu utakmicu u subotu navečer. Rekao sam ne, ali slušao sam to na radiju. Razmijenili smo nekoliko ljubaznih riječi o igri - naše je sveučilište pobijedilo u posljednjoj sekundi za jedan bod kada protivnici nisu uspjeli pretvoriti dodatni bod za touchdown. Činilo se da želi razgovarati, ali ja sam planinarila, pa sam krenula dalje.

Desetak minuta kasnije ponovno sam ga susreo na mjestu gdje su se staze križale. Išao sam dugim putem; uzeo je kratak. Skinuo je T i sjedio na srušenom stablu. Širok osmijeh, prilično dobra muskulatura. Opet me pitao jesam li tamo samo planinariti.Počela sam shvaćati poruku i odgovorila sam da, da, to je sve što sam došla učiniti i što bih drugo mogla raditi na planinarskoj stazi u šumi. Pa, ima i seksa, odgovorio je i dobacio mi "onaj pogled" gore-dolje. Zatim je rekao da će otići "tamo" u šumu, i ako me zanima, mogu ga slijediti.

E sad, sada Hunks goli muškarci dobivam toliko (ali neki: *cerek*) i nedavno sam puno razmišljao o seksu. Pa, pomislio sam, koji vrag. I pošao sam za njim u šumu. Otišao je ravno na osamljeno mjesto, daleko od staza i blizu obale gradskog rezervoara. Mb veliki penis tinejdžer Očito je već odabrao mjesto. Tamo je bilo veliko oboreno stablo gdje se morao samo malo pridignuti da bi sjedio. Položio je svoju majicu na ovo, a onda se okrenuo prema meni dok sam prilazila, a ja sam mu jednostavno prišla u naručje. Svukao mi je Mb veliki penis tinejdžer i položio je na oboreno stablo sa svojom, a zatim smo se malo ljubili i trljali prsa i istraživali ruke. Gurnuo je moje gaćice i gaćice dolje i skinuo, a ja sam učinila isto za njega, a onda smo se još malo ljubili i trljali sise, pupke i kite. Oboje smo promrmljali da nam se sviđa ono što smo pronašli. Stišali smo glas, jer, iako nas vjerojatno ne bi vidjeli, vjerojatno smo se mogli čuti s neke udaljenosti, pogotovo s jezerom tako blizu.

Ovo je trajalo neko vrijeme i pitao sam se tko bi tu koga trebao poševiti. Prošlo je toliko vremena otkako nije bilo jasnih signala o tome prije nego što smo došli do ove faze od nekoga s kim sam bio. Smiješno što ljudi misle i brinu se u ovakvim situacijama. Ali on je tada kleknuo i počeo me sisati, što me natjeralo da zaključim da je očekivao da će me srediti, čuvajući svoje otvrdnjavanje za neposredno prije vraga. Bio je dobar u pušenju i nije prestao dok mu nisam namazala krajnike. Zatim je ustao i gurnuo me na koljena, a ja sam ga obrađivala dok nije postao tvrd. Imao je lijep komad; ne tako dugačak i debeo kao moj, mislim da nije, ali u svakom slučaju dovoljno lijep.

Kad je bilo očito da dolazimo do zajebavanja - podigao me i okrenuo prema srušenom stablu, dala sam mu do znanja da će morati koristiti kondom, a da ga ja nemam. (Upravo sam taj dan izašao na pješačenje.) Ipak, došao bi pripremljen s kondomima i KY, tako da je taj dio bio riješen. Spustila sam se potrbuške na stablo na vrh našeg T-ja, s raširenim nogama i rukama držeći otvorene guzice, a on mi je stavio lice u pukotinu. Bio je dobar i u ovome. Zatim KY i malo jebanja prstima i onda prava stvar. Samo se uvukao bez ikakvih problema. Ništa egzotično - osim boravka na otvorenom i iznenađenja - ali je svejedno lijepo. držao me s rukama na mojim ramenima i snažno gurao bokovima u naletima. Na pola puta kroz kurac, natjerala sam ga da me okrene, rekavši da želim gledati što radi, a on je digao moju guzicu na drvo, a njegov kurac se ponovno zakopao. Ruke su mu se spustile ispod mojih bedara, ispruživši ih, a zatim oko mojih leđa i držao je ruke skupljene u stisnutu šaku na križu. Nakon što su me tresli naprijed-natrag njegovi kratki udarci i moji protuudarci dok su nam se oči neko vrijeme približavale, uspjela sam se izviti unatrag i zgrabiti nekoliko mladica sa svake strane da se držim, a on je uzimao duže i brže udarce.

Nakon što je drkao u meni, privukao je moja prsa svojima, jednom me rukom zagrlio, a drugom rukom me opet pogladio između naših trbuha. Dovoljno lijepo ne samo da se pojebe i ostavi me. Radio sam usne nekoliko minuta nakon što sam pucao. Rekao je da je jako lijepo i pitao možemo li razmijeniti e-mailove i ponovno se naći—ali rekla sam mu da to ne radim redovito i da već imam stalno. Ali da se možda jednog dana opet sretnemo u šumi. Proći će još nekoliko tjedana prije nego što Dlakava maca plavokose tinejdžerke taj park ponovno pojavi u mojoj rotaciji planinarenja; Rekao sam mu kada je vjerojatno da ću opet planinariti tamo.

Prošlo je već nekoliko tjedana.I taj park dolazi u moju rotaciju i mogu stići tamo onog dana kad sam mu rekao da bih mogao biti tamo. Pitam se. .