Koliko često bračni parovi imaju seks

Sjedio sam na stolici pored kreveta, s kurcem u ruci, polako ga mažeći. Na krevetu ispred mene Lezbejke imaju orgiju je moja lijepa supruga na koljenima, polako jašući debeli crni dildo. Njezine su oči bile zalijepljene za moje u izrazu čiste požude. Dok je polako jahala svog debelog gumenog ljubavnika, šaputala mi je seksi rugalice. Pitala me sviđa li mi se gledati je kako je ševi još jedan kurac. Glava mi je kimnula dok sam bez daha odgovorila blagim da. Kao što sam odgovorio moj penis još jače ukočiti. Misli su mi jurile. Zašto mi je toliko teško bilo gledati je kako jaše na svom dildu. Zašto mi je srce lupalo od pomisli da se ona ševi s drugim muškarcem. Jesam li bio čudan. bolestan. Ili je to bilo normalno. U tom trenutku to stvarno nije bilo važno. Bio sam tvrd kao kamen i uskoro ću se dignuti.

Pogledala je između mojih nogu i rekla mi da joj pokažem koliko uživam gledajući je kako se ševi. Ruka mi je ubrzala. Moj kurac je postao tvrd kao cement. Počela se jače zajebavati. Njezin tempo se ubrzao, što je rezultiralo tihim stenjanjem. Njezini bokovi započeli su ritmičan i erotičan ples, zbog čega sam poželio skočiti na nju i razjebati joj mozak. Koliko često bračni parovi imaju seks Međutim, znao sam da ne mogu. Htjela me "pojebati". U tome je radila izvrstan posao.

Njezino tiho stenjanje postalo je glasnije i ubrzo je, na moje iznenađenje, molila svog ljubavnika da je jače ševi. Da svrši. "Želim tvoju spermu duboko u meni Jamal", skliznulo joj je s usana. Jamal. Tko je bio Jamal. Kad sam čuo ime drugog muškarca iz usta moje žene, srce mi je skoro iskočilo iz grudi. Bez razmišljanja, ruka mi je počela bijesno gladiti moj kruti alat. Ann je zatim pala na krevet, bacila noge u zrak i zarila svoj dildo duboko u svoju mokru macu. Ispustila je vrisak i rekla Jamalu da treba osjetiti kako njegov veliki kurac ispunjava njezinu usku macu. Željela je sve. Onoliko duboko koliko je mogao ići.

U tom trenutku tijelo joj se počelo tresti, noge su joj se spojile, a gležnjevi prekriženi.Ispustila je iskonski urlik, zatim se sklupčala u loptu na krevetu i doživjela silovit orgazam. Vlažnost joj je prskala između nogu i prskala po krevetu. Soba ispunjena cviljenjem orgazmičke radosti. Pogled na njezin nevjerojatan orgazam pokrenuo je moj kurac. Pucao sam duge niti tople sperme ravno prema bradi prije nego što sam pao natrag na prsa. Kurac mi je pucao sedam do osam puta u samo nekoliko sekundi. Bio je to jedan od najjačih orgazama koje sam ikada doživio. Dok je moj orgazam jenjavao, pogledala sam dolje i otkrila da su mi prsa prekrivena skliskom bijelom šlajmom.

Dok sam se divio neredu koji sam upravo napravio, osjetio sam prisutnost ispred sebe. Podigao sam pogled i zatekao Ann kako stoji između mojih ispruženih nogu. Spustila je pogled na moja prsa i široko se nasmiješila. Bez riječi je prešla dugim kažiprstom preko mojih prsa i zagrabila moje sjeme, a zatim stavila svoj gnjecavi prst u usta. Dok je to činila, zastenjala je seksi YUMMM. Moj sada mekani kurac ponovno se počeo ukočiti. Dok se to dogodilo, na vrhu se stvorila mala kuglica sperme. Spustila se na koljena i stavila vrh u usta te nježno isisala preostalu spermu iz izdašne. Tijelo mi je nekontrolirano drhtalo.

Ann je zatim ustala i legla na moja prsa. Počela je trljati svojim toplim tijelom po mojoj iscrpljenoj spermi kao da Najbolji način za prestanak pušenja želi neuredan ples u krilu. Njezine su se usne pritisnule na moje. jebanje iz zahvalnosti Medicinski Naši su se jezici brzo susreli i počeli zajedno plesati. Usta su joj imala okus poput mog slanog sjemena. Okus mene u njoj natjerao je moj kurac da se ponovno ukoči po treći put. Volio sam okus svoje sperme pomiješan s njezinom nevjerojatnom vlažnošću mace. Nisam bio potpuno tvrd, samo dovoljno tvrd da izbacim još jedan Medicinski, skliski mjehurić šlajma. Osjetio sam kako mi ovaj hitac pada niz unutarnju stranu bedra i pada na stolicu. Ann i ja proveli smo sljedećih nekoliko minuta strastveno se ljubeći.

Nakon što je naša sesija završila, pogledala me prljavim, zlim očima i upitala me sviđa li mi se ono što sam vidio. Pokazao sam na svoja neuredna prsa i upitao je što misli.Zahihotala se poput školarke, a zatim rekla da je sretna što vidi da mi se sviđa. Zatim je zagonetno rekla, "onda će ti se svidjeti tvoj rođendanski poklon sutra." Ispitivao sam je hrpu tražeći više detalja, ali sve što bi rekla je da se sutradan moram vratiti s posla točno u šest popodne i da će mi dati najnevjerojatniji dar koji sam ikada imao. Bio sam zaintrigiran i pomalo nervozan jer je Ann bila poznata po tome da pomiče granice u svom nastojanju da me "jebe um". Uvijek sam volio njezine umne ševe, ali uvijek su me dovodile do ruba moje zone udobnosti.

Sljedećeg dana bilo mi je teško usredotočiti se na posao. Jedva sam čekao kraj dana. Točno u pet izašao sam iz ureda i odvezao se što sam brže mogao kući. Promet je bio glup i jedva sam stigao kući do šest. Kad sam prišao vratima, na njima je bila zalijepljena omotnica. otvorila sam ga. Bila je to čestitka od Anne, na kojoj je pisalo da ću dobiti tri poklona, ​​ali sam trebala slijediti priloženi popis uputa. Popis je započeo s, tiho uđite u kuću. Skini svoju odjeću. Na stolu je kondom, stavi ga. Zatim tiho dođi u spavaću sobu, ne ulazi, samo stoj na vratima dok ti ne kažem da uđeš. Kad to učinim, sjedni u stolicu i uživaj u svom prvom poklonu. Pokloni broj dva i tri uslijedit će kasnije.

U roku od nekoliko sekundi, bio sam tvrd kao kamen. Odjeća mi je spala s tijela bez napora. Namotao sam kondom, a zatim na prstima otišao do spavaće sobe. Kad sam prišao vratima, mogao sam čuti Ann kako tiho stenje. Uklizao sam na vrata. Soba je bila nježno osvijetljena s mnogo svijeća. Ann je ležala na leđima u našem krevetu, ali na moj šok i iznenađenje, veliki mišićavi crnac bio je između njezinih nogu. Srce mi je skoro stalo. Medicinski ljubomora Htjela sam vrištati da prestane, ali na svoje čuđenje otkrila sam da sam potpuno uzbuđena. Oštra tračka ljubomore probola mi je središte prsa, a ubrzo je uslijedila čudna želja da želim da je on uzme ispred mene. U glavi su mi se vrtjele emocije.

Protrljao je vrhom svog masivnog oružja gore-dolje po njezinim stidnim usnama. Ann je tiho stenjala sa svakim prolazom. Nakon nekoliko minuta, okrenula se prema vratima i pokazala prema stolcu. Bez riječi sam učinio kako mi je rečeno. Kad sam sjeo, Ann je podigla noge i omotala ih oko njegova struka, a zatim ga povukla na sebe. Njezine male ruke privukle su njegovo lice svome i nježno ga je poljubila. Odgovorio je snažnijim poljupcem. Za nekoliko sekundi vidio sam kako njegov veliki jezik zaranja u njezina usta. Njegova se strast brzo vratila kad ga je Ann zgrabila za lice i gurnula jezik natrag u njegova usta.

Dok sam gledao svoju prekrasnu ženu kako ljubi svog ljubavnika, ruka mi je počela gladiti moj kost tvrd kao kamen. Annine su mu ruke zatim pomilovale leđa, a zatim prešle na njegova isklesana prsa. Oduševljeno je gugutala dok je trljala grudi tvrde stijene. Prošla je minuta ili dvije prije nego što ga je Ann pogledala u oči i rekla mu da želi osjetiti njegov veliki penis duboko u svojoj mačkici. Bez riječi je posegnuo prema dolje i stavio vrh između njezinih stidnih usana, a zatim se polako počeo zarivati ​​u nju. Kad je to učinio, ona je izdahnula, a zatim ga zamolila da ide polako jer je bio tako velik. Trebalo joj je vremena da se njezina maca prilagodi. Kvragu, pomislio sam, nikad joj nije trebalo da idem sporo. Zbog toga sam jače udario. Oči su mi bile zalijepljene za njih. Nakon onoga što se činilo kao vječnost, bio je duboko u njoj. Zastao je na minutu, ona ga je pogledala i kimnula u znak odobravanja da nastavi.

Bokovi su mu se počeli polako pomicati, unutra i van. Svaki zaron rezultirao je odobravajućim jecajem Ann. Bokovi su mu se kretali poput uvježbanog plesača, glatko i ritmično, poput pravog profesionalca. Znao je voditi ljubav sa ženom; imao je vještine i alate da obavi posao. Ann je voljela svaku minutu. Nikad me nije pogledala. Ne, njezine su oči bile zalijepljene za njegove kao da ju je doveo u trans. Njezin crni ljubavnik ubrzao je ritam i ubrzo je počeo punim udarcima. Zvuk njegovih velikih jaja koji su udarali po njezinoj čvrstoj guzici ispunio je sobu.Iznenada je čvršće omotala noge oko njegova struka i stegnula gležnjeve. Pogledala ga je u oči i rekla: "Jamal, želim osjetiti kako tvoj nevjerojatni kurac ispunjava moju malenu macu. Želim tvoju spermu duboko u sebi, odmah!" Jamal. O, jebote, ovo je bio Jamal!

Bez riječi, njegov ritam se pojačao kao i njegova snaga. Ann je gugutala od oduševljenja. Njezina ga je reakcija samo potaknula da pumpa jače. Ovila mu je ruke oko vrata, a zatim zarila lice u njegovo. On je odgovorio brutalnom silom. Zgrabio ju je za grlo svojom snažnom desnicom, a zatim joj zabio kažiprst i srednji prst u usta kao da siše kurac i odjednom se pojebe. Ann je odmah reagirala zgrabivši ga za prste i gurnuvši ih dublje u svoje grlo. Reagirao je zabijajući svoj ogromni penis duboko u nju. faux job price Krevet nam je škripao i stenjao. Uzglavlje je tresnulo o zid poput bas bubnja. Naša vjenčana slika iznad kreveta skakala je sa zida sa svakim udarcem.

Nije trebalo dugo prije nego što je Ann vrisnula da svršava, a zatim je stisnula ruke i noge oko njegova tijela kao da ga želi prepoloviti. Ispustio je urlik poput vuka u vrebanju, zatim Gole gole vruće savio leđa prema gore i gurnuo svoj kurac u nju tako snažno da je Annina glava udarila o uzglavlje. Počela se nekontrolirano tresti. Cijelo joj je tijelo izgledalo kao da ju je udarila struja. Jamalovo režanje obavijalo je sobu dok je zasadio svoje moćno sjeme duboko u malenu usku macu moje žene. Njihova su tijela doživjela orgazam kao jedno. Moja žena i njezin ljubavnik doživljavaju zajednički orgazam, spojeni kao jedno njegovom debelom crnom muškošću. Pogled na to bio je kao ništa što sam ikada vidio. Njegovo tamno crno tijelo, koje je obavijalo, ne, gotovo izjedalo moju sićušnu bijelu ženu, bilo je stvar potpunog čuđenja. Kako dvoje ljudi može biti u tolikoj ekstazi u isto vrijeme?

Skoro sam se onesvijestio dok sam gledao. Moja je ruka bijesno gladila moj ukočeni kurac.Bio sam na rubu i bio sam u roku od nekoliko sekundi od samog svršavanja, kad sam čuo Ann kako govori: "nemoj svršavati, prestani se milovati." Njezin glas prorezao je moju erotsku maglu poput laserske zrake. Popustio sam stisak. Moj se kurac usprotivio i još jače ukočio, a zatim poskočio sa svakim otkucajem srca.

Jamalovo se tijelo počelo opuštati. Mazili su se minutu. Ponovno je poljubio Ann, a zatim se otkotrljao s nje. Zahvalila mu se, zatim ga opet poljubila i rekla mu da će razgovarati kasnije. Otkotrljao se s kreveta, zgrabio odjeću i izašao iz naše sobe kao da se ništa nije dogodilo. Jamal je uzeo što je htio od moje žene, a onda ju je ostavio tamo. Njegova je misija bila završena. Zamišljala sam da je krenuo učiniti isto tuđoj ženi. Njegova životna misija, posaditi svoje sjeme u male bijele žene, pred njihovim muževima. Pokazuje im kako se jebeno treba raditi.

Ann me pogledala, nasmiješila se i šapnula da je vrijeme za dar broj dva. Pokazala mi je da se popnem na krevet između njezinih nogu. Skočio sam na krevet i zauzeo svoj položaj. Pogledao sam dolje na njezinu svježe pojebanu macu. Stidne usne bile su joj natečene i crvene. Maca joj je lagano zjapila, a Jamalova sperma ispunila je prazninu. Zamišljao sam njegovo sjeme, duboko u njoj, položeno u njezinoj utrobi, snažno i muževno. Hulk Hogan Medicinski Njegova sperma snažno pliva, tražeći njezino jaje koje čeka. U misiji razmnožavanja njegove superiorne DNK. Annin me glas trgnuo iz mojih zastrašujućih misli. Pokazala je na svoju macu i rekla mi da je bolna i da joj treba moj jezik da je masira. Zastala sam. Zgrabila je šaku moje kose i gurnula mi lice u svoju macu, a zatim zahtijevala da radim svoj posao.

Maca moje žene je mirisala na seks. Seks s drugim muškarcem. Njegov se mošus prenio na njezinu kožu i njezinu uredno podšišanu macu. Moj je jezik polako razdvojio njezine usne i susreo se s rijekom toplih, slanih sjemenki njezinih ljubavnika. Kut moje glave bio je pravi, a Jamalov snažan dar ispunio mi je usta. Ann je to osjetila i znala je da imam puna usta. Prislonila je moj nos na svoju vaginu, što me natjeralo da progutam da dođem do daha.Nakašljao sam se i izmigoljio. Ann se nasmijala, znajući da me upravo gurnula preko mog ograničenja. Progutao sam moćno sjeme njezina ljubavnika. Ann je gurnula moja usta natrag na svoju macu i rekla mi da trebam dobiti svaku kap, ja sam njezina kontrola rađanja. Od zvuka toga iz mog je penisa iscurila presperma. Drhtao sam između njezinih nogu. Natjerala je moje misli da se vrte u krug. Ann je bila moja žena, a njezina maca moja domena. Trebalo mi je da tako ostane. Niti jedan muškarac ne bi posijao svoje sjeme u nju Teen lezbijska gangbang sam bio na straži. Udubio sam se u svoj zadatak i lizao i sisao njenu natečenu macu, činilo se, sat vremena. Zatim je popustila stisak i rekla mi da sjednem. Sjeo sam na koljena između njezinih nogu i pogledao dolje u njezino prekrasno lice i tijelo, moje lice prekriveno njegovom spermom. Uzvratila mi je pogled i rekla mi da moram izabrati dar tri.

Htjela je da je poševim. Međutim, morao sam izabrati hoće li moj kurac biti umotan u kondom ili bez sedla. Zamotan, bio bih uskraćen za vlažnost njezine meke mačkice. Osjećaji na mojoj kiti sveli bi se na puki pritisak. Ili bih, bez sedla, uživao u svim senzacijama, ali bih imao Jamalovo sjeme kao lubrikant. Imao bih traljave sekunde. Ann me pogledala ozbiljnim pogledom i rekla mi da brzo odlučim. Moj um je bio u totalnom neredu. Htio sam je poševiti golu, ali pomisao na spermu drugog muškarca po mom kurcu činila mi se stranom. Kad bih koristio kondom, bio bih pošteđen poniženja da osjetim njegovo moćno sjeme na svom penisu, ali bih tada bio sveden na beskorisno kapanje svoje sperme u zatvor od lateksa. Njegova bi sperma plivala u njezinoj utrobi, dok bi moja bila beskorisno zarobljena, zatim bačena u WC školjku i isprana kao govno. Zelenooko čudovište ljubomorno je donijelo moju odluku umjesto mene. Bila je to moja žena i želio sam svoje sjeme duboko u njoj. Moje sjeme, napada njegovo, uništava ono što je tamo stavio.

Strgao sam kondom i zabio svoj kao kamen tvrd kurac duboko u nju. Jamalova sperma šikljala je oko moje kite. Prekrivao mi je tijelo i curio niz jaja.Mislio sam da sam obavio izvrstan posao očistivši je, ali on ju je napunio do kraja. Htio sam njegovo sjeme iz moje žene odmah. Počeo sam bijesno pumpati svoj kurac u njezinu macu. Sa svakim zamahom sve više Jamalove guste šlajma prskalo je iz nje. Ann me uhvatila za lice i rekla mi da uzmem natrag ono što je moje. Uzmi joj natrag macu. Željela je da moje sjeme zamijeni njegovo, Ann je željela da njezin muž dominira njome. Njezine su me riječi iznervirale. Na mene se spustila maglica erotskog užitka. Bila sam u seksualnom transu.

Moji su bokovi gurnuli moju muškost duboko u Ann. Moje su ruke zgrabile njezinu dugu kosu. Njezina skliska vlažnost bila je poput raja. Ann me omotala nogama oko struka i čvrsto me povukla. Ševio sam je jače i brže nego što sam to činio prije, a osjećaj je bio upravo ono što mi je trebalo da prijeđem preko ruba. Jaja su mi postala tvrda kao kamen. Disanje mi je postalo vrlo ubrzano. Tijelo mi se ukočilo, a zatim su mi se leđa izvila unatrag. Počeo sam se tresti. Ispustio sam tiho režanje. Izdajnički Asuka izumi gola mog nadolazećeg orgazma potaknu Ann na još jedan orgazam. Mogla sam osjetiti lupanje moje prostate kako počinje eksplodirati duboko u mojim preponama. Unutar djelića sekunde, počeo sam pumpati obilne količine sperme duboko u svježe pojebanu macu moje žene. Nikada nisam proizvela toliko sperme. Tijelo mi se snažno treslo. Moji su vrisci postali glasniji. Moj kurac je bio veći, tvrđi i dublji nego ikada prije. Moj orgazam je bio toliko jak da sam imao osjećaj kao da će mi sva unutrašnjost biti izbačena kroz vrh kite. Činilo se kao da moj orgazam nikada neće prestati, ali konačno je počeo popuštati. Oboje smo teško disali. Znoj nam je oblijevao tijela, dok su sperma i seksualni sokovi natapali krevet. Bio je to najveći orgazam koji sam ikad doživio, a želio sam još.

Na moje veliko iznenađenje i zadovoljstvo, moj se kurac nije odmah ispuhao kao inače. Ostao sam tvrd kao stijena i ponovno se počeo zabijati duboko u svoju ženu. Sperma je curila iz njezine mace pri svakom guranju.Greben oko glavića mog kuraca skupljao je njegovu spermu duboko u njoj i odlagao je na krevet, dok je moja sperma zamijenila njegovu duboko u njezinoj ženstvenosti. Osjećala sam se snažno, dominantno i vrlo zadovoljna sobom. Annsova maca opet je bila moja domena, moja da imam i vladam njome. Prošlo je nekoliko minuta prije nego što je moj kurac ispumpao još jedan mnogo slabiji orgazam. Osjećao se nevjerojatno, ali je moj penis učinio previše osjetljivim. Izvukao sam se i okrenuo na leđa na krevet. Ann se sklupčala uz mene i opkoračila svoje međunožje preko mog bedra. Njezina je maca šiknula spermom niz moje bedro. Prislonila je usne uz moje uho i seksi me počela zapitkivati.

Pitala me jesu li mi se svidjeli moji darovi. Rekao sam joj da ih volim, ali sam je pitao zašto je učinila to što je učinila. Ann se zahihotala i rekla da je tijekom godina primijetila da svaki put kad bismo vodili ljubav, ako bi spomenula drugog muškarca, moj kurac bi se trznuo i postao tvrd. Mislila je da možda imam mali rogonjski fetiš, ali se previše bojala da nešto kaže. Zbog toga je provela posljednjih nekoliko mjeseci zajebavajući me tjerajući me da gledam kako svršava na svom crnom dildu. Rekla je da bi mi ruka svaki put kad bi je umetnula brže mazila. Pa je odlučila gurnuti kuvertu i odvesti me do ruba. Zatim Shemale art thumbs je pitala je li to u redu. Okrenuo sam se na bok, pogledao je ravno u oči i rekao joj da je to najerotičnija stvar u kojoj sam ikada sudjelovao. Nikad nisam jače svršavao ili bio uzbuđeniji i da je to bio najbolji poklon koji mi je ikada dala. Ann mi je rekla da ju je to saslušanje jako razveselilo. Zagrlila me i duboko me poljubila. Mazili smo se dok oboje nismo bili na rubu sna. Dok sam odlutao, misli su mi jurile. Pitao sam se zašto sam volio vidjeti kako je jebe drugi muškarac. Što me je natjeralo da se spustim na nju i pojedem njegovu toplu spermu. Zašto je moj kurac postao tako tvrd kad sam osjetio kako njeni ljubavnici svršavaju u nju. Zašto sam želio da se to ponovi. Uskoro!