Besplatno analni bdsm

Bilo je vrlo malo vremena za nas kad nam je Isolde priopćila vijest o Hitlerovoj smrti. Moja se baka obratila mojoj Tante Margarite i rekla joj da moramo otići s ostatkom vještica. Ovo je bilo od najveće važnosti!

Oma i moja tante pojurile su u kolibu i donijele svoje metle. Nestali su samo nekoliko sekundi prije nego što su se ponovno pojavili vani; spreman za putovanje. Obje su žene uzjahale svoje metle nakon što su izrecitirale svoje tajanstvene čarolije na čudnom drevnom jeziku. Ženske ruke poput kvržica na drškama metle zgrčile su se i izvijale se prema gore u čunjeve obiju žena, a zatim Tante Margarite koja je stajala pokraj mene,

"Dobro Stephen, uskači!" Uzjahao sam iza nje i gurnuo glavu svog penisa u dupe moje tete. Još uvijek sam imao znatnu erekciju od piva s gljivama, tako da penetracija nije predstavljala nikakav problem. Uvukao sam se u njezin rektum uz gunđanje i odmah sam osjetio čudnu žensku ruku unutar njezine kite koja se zatvorila oko moje kite i čvrsto me uhvatila. Sada smo bili magično "zakopčani" i spremni za putovanje!

Nekoliko sekundi kasnije i cijela grupa nas je napustila tlo i podigla se u zrak. Isolde je pogledala oko skupine dok smo se uspinjali i kružili livadom sve više i više u sve širim lukovima. Klimnula je glavom s odobravanjem i viknula mojoj baki:

"Dobro je da je tvoj mladi unuk pomoćnik večeras s nama Hilde. On dovodi naš broj do trinaest. sada smo PRAVI KOVEN!"

"Večeras će učiniti više nego dodati našem broju, Isolde, trebala bi ga vidjeti kako se zajebava. Zapravo, na skupljanju moći trebala bi ga zajebavati. Vjeruj mi!"

"Tako ću!" odgovorila je, a glas joj je odavao jedva prikriveno uzbuđenje i zanimanje.

#

Letjeli smo noćnim nebom; ostavljajući našu alpsku livadu iza sebe, preko snježnih vrhova Torrent torrents amature teens krećući se duž kralježnice Alpa.Čvrsto sam zagrlio svoju djevojku i gurao kitu naprijed-nazad u njezinu guzicu u nepristojnom malom kretanju; ženska ruka u njoj koja me čvrsto drži kroz zidove njezine pičke. Žvakao sam ramena i vrat Tante Margarite; šapajući rukama po njezinim grudima odostraga i vršcima prstiju trljajući vrhovima prstiju zakukuljeno grudicu njezina klitorisa. Odgovor moje tete bio je da se glasno zakikoće i potakne me nepristojnim ohrabrenjima preko ramena dok smo jurile kroz mračnu prazninu praznog zraka; vjetar koji je šibao u našim ušima dok smo pratili crne oblike golih žena na metlama ispred nas.

U daljini od planina koje smo letjeli vidio sam još znakova da se bliži kraj rata. Vidio sam velike odsjaje na horizontu, crvene i narančaste iluminacije koje su sjajile nasuprot oblacima, (moglo je značiti Keira Knightley seks slike jedno, goruće gradove i gradove ispod njih). Iznad naseljenih mjesta veliki stupovi dima i pepela dizali su se u tamu.

Gledajući dolje na ceste i prijevoje vidio sam još nešto; na mjesečini sam mogao vidjeti kako su ceste bile zakrčene vozilima. previše za našu vojsku koja je odavno ostala bez goriva i zaliha. Besplatno analni bdsm To je moglo značiti samo da su Amerikanci na cesti i posvuda. Također nisam vidio ni traga njemačkoj vojsci; nema vozila, nema pucnjave i nema tragačkih metaka. Kao da se naša vojska potpuno otopila kao zimski snijeg na toplom tlu.

Sve je to bilo vrlo čudno i nadrealno za gledati s visoka dok smo jurili kroz noć do našeg odredišta. I to je na neki način bilo uznemirujuće. Zaokupio sam misli drugim stvarima i uvukao se u svoj Tante Margarite; lijepo je mažeći pojebavši u dupe dok smo plovili nebom. Učinci napitka od gljiva dali su Žena sa lepim sisama željezni kurac i trebalo mi je ponovno zadovoljstvo. Moja je teta bila presretna što mi je udovoljila, divlje se kokodakajući dok sam joj jarao po stražnjici na hladnom noćnom zraku.

Na kraju smo u daljini ugledali naše odredište, planine Lattengebirge.Počeli smo se spuštati, a zatim počeli kružiti kako bismo sletjeli, već sam dva puta proveo vrući teret u utrobi moje Tante (svaki put me čarobna ruka na dršci metle držala brzo i sigurno). Sada je naša pažnja ipak bila usmjerena na planine ispred i malo ispod. Nastavili smo kružiti i spuštati se. Dok smo to činili, sada sam mogao razaznati zašto se planina zove Uspavana vještica; jer je upravo tako izgledala!

Zapravo to nije bila jedna planina nego nekoliko; niz strmih vrhova iznad padina obraslih borovima. Sami kameni vrhovi uzdizali su se iz dna doline u čudnim iskrivljenim oblicima poput nazubljenih zuba. Pod vrlo niskim kutom mogli ste jasno vidjeti obrise starice kako leži na leđima; usta su joj otvorena s dvije sise usmjerene prema nebu. Vještica koja spava dobila je prikladno ime.

Dotaknuli smo se blago nagnute livade obrubljene drvećem otprilike na pola puta do planine. I ja i moja teta izvukli smo se iz ruku metle i pridružili smo se ostalima. Izolda nam je rekla da požurimo, a zatim nam je dala znak da brzo prijeđemo do otvora u drveću gdje je mračna staza vodila kroz šumu. Sljedećih sat vremena penjali smo se stazom kroz šumu, putujući prema gore.

Staza se konačno proširila, a zatim izravnala u široku čistinu. Bili smo okruženi jelama s tri strane, ali točno pred nama bila je čvrsta litica; strmi kameni zid koji se uzdizao nekoliko stotina metara prije nego što se ponovno spustio i sužio do visokih vrhova iznad nas. Izolda je bacila čaroliju preko malog kamena u središtu čistine, okupavši sve oko nas blijedozelenim svjetlom. Sad smo mogli vidjeti jedni druge i sve oko sebe. Sama čistina bila je prilično čudna jer je bilo nekoliko oborenih balvana velike veličine i neobičnih proporcija razbacanih, kao i nekoliko gromada čudnog oblika.

"Pa," Izolda nam je svima objavila, "na vratima smo planine."

"Ne vidim kapiju", prokomentirao sam u nevjerici.

Isolde se nasmijala i pogledala moju Tante i baku, koje su obje slegnule ramenima. Oma je komentirao da još moram puno naučiti. Izolda je tada objasnila,

"Moramo otključati vrata ovih litica ležanjem sa čuvarima planine."

Još uvijek nisam u potpunosti shvatio. Isolde se ponovno nasmijala na moj račun. Pokazala mi je da je slijedim, odlučivši da je bolje da mi pokaže.

Koračala je do jedne od duguljastih gromada koja je izgledom nalikovala golemoj cigari, bacivši metlu na tlo pokraj sebe. Počela je rukama trljati goli kamen dok je zatvorenih očiju pjevala na starom jeziku. Kamen se polako počeo pomicati i pretvarati kako je postajao mekši, sve dok se trenutno nije pojavio kao masa sivog mesa, još uvijek prošaranog malim komadićima granitnog tinjca, ali vrlo pokretnog disajućeg mesa. Nakon nekoliko trenutaka formacija cigare postala je tijelo s rukama, nogama i licem; lice uspavanog čovjeka. prilično snažnog i moćnog izgleda. Izolda je kleknula naprijed i poljubila mu usne od kamena.

Oči kamenog čovjeka su se otvorile. Podigao je pogled u Izoldino lice (isprva zbunjeno). jebanje u gepeku Prvi put Trenutak kasnije, shvatio je o kome se radi i nasmiješio se. Nježno je zagrlio visoku plavokosu vješticu svojim kamenim rukama dok je govorio.

"Izolda, tako je lijepo vidjeti te. Ovdje si da bi ušla u planinu?"

"Da, prijatelju," Isolde je odgovorila, "ja sam ovdje i dovela sam druge. Svi moramo ući."

Kameni čovjek podigao je pogled sa svog ležaja od čvrste stijene i promotrio skupinu. Okrenuo se i sve nas odmjerio i kimnuo glavom. Pokretom ruke pokazao je na druge gromade i balvane razbacane po čistini govoreći:

"Naravno, noćas je bilo i drugih koji su stigli prije tebe. Neka tvoji prijatelji legnu s nama i pravodobno uđu u planinu."

Rekavši to, kameni je čovjek odgurnuo kameni pokrivač koji mu je pokrivao tijelo, otkrivajući veliki kameni falus od pjegavog granita i kvarca. Isolde je poslušala i Ružne tinejdžerke nogu preko njegova tijela.S određenom je snagom dovela kamenog pijetla do ulaza u svoju utrobu i ugrizla se za usnu, spustila se na njega. Napravila je grimasu i izdahnula prije nego što je počela jebati. Kameni čovjek počeo je zabijati svoje slabine u nju. Pokazala je nama ostalima da slijedimo njezin primjer.

"Lezite s nama prijateljima i uđite", sretno nas je pozvao kameni čovjek prije nego što je uzvratio pažnju Izoldi; koja je sada objesila grudi kako bi čovjek od kamena izvio vrat Otpremite kućnu seks priču žderao dok su se njegovi bokovi uvijek iznova zabijali u nju.

"Dođi Stephane," rekao mi je Oma s rukom na mom ramenu, "dat ću ti skrbnika s kojim ćeš leći."

Oma me odveo do balvana na jednom kraju čistine. Opet sam primijetio da je čudnog oblika. Moja baka i teta počele su polagati ruke na njega i pjevati na drevnom jeziku. Svuda oko nas vještice su radile isto sa kamenjem i gromadama razbacanim po čistini. Trenutno sam pogledao dolje na srušeno drvo ispred sebe; gledajući kretanje i metamorfozu. Bilo je živo!

Bacio sam pogled po čistini. Isto se događalo posvuda oko nas, vještice u našem improviziranom kovenu pjevale su preko balvana i kamenja dok su polagale ruke; uzrokujući da gromade i srušeno drveće poprime oblik, da dišu; postati tijelom. Okrenuo sam se prema deblu ispred sebe i ugledao lice mlade žene, (golo, lijepo i smiješi mi se).

"Lezi sa mnom i uđi", slatko je rekla dok je podigla ruku da me pogladi po kosi.

Povukla me k sebi na svoj omekšani drveni krevet. Razmaknuvši noge, uzela me između svojih bedara i podigla koljena; omatajući mršave ženske noge oko mog oblika. Moj je kurac oživio; jer iako sam mogao vidjeti zrnca drveta u njezinoj koži, mogao sam osjetiti i nepogrešivu teksturu mekog toplog ženskog tijela dobrodošlice.

"Vas dvoje se upoznajte", reče Oma sretno namignuvši, "ja i vaša Tante Margarite moramo biti zauzeti negdje drugdje."

Rekavši to, moja baka i teta su se okrenule i zakoračile preko čistine do mjesta gdje je ležalo srušeno drvo i još jedna srušena gromada. Počeli su oživljavati čuvare unutra, pripremajući se da legnu s njima i uđu u planinu. Ponovno sam se okrenuo prema djevojci u svom naručju.

"Poljubi me", šapnula mi je u uho, glasom poput slatkog meda.

Učinio sam. Usne su mi dotakle nježne ženske usne; mekana poput svile. Njezine su ruke pronašle moj kurac i dovele ga do njezinog ljupkog seksa, koji je počivao na ulazu. Uz svoj grčeviti udarac i njezin sretan uzdah, uronio sam unutra; klizeći skroz do mojih jaja.

Ispustila je zrak i poljubila me u uho; vrteći jezikom unutra. Počeli smo se svađati i zajebavati. Ostali parovi oko čistine također su učinili isto. Zrak je bio težak od mirisa seksa i električnog toka magije.

Zbor stenjanja i dahtanja uzdizao se s čistine dok se više tijela udaralo zajedno. Posvuda je bio bogat zvuk udaranja mesa o meso. Stabla oko nas počela su se ljuljati kad ih je povjetarac počeo gurati amo-tamo dok je vjetar zviždao i vrtio se iznad nas u krošnjama. Prvi put dozvola za svršavanje Naše kombinirane bludnosti počele su raditi na elementima.

Ispod mene, djeva s drveća bokovima se naslonila na mene, a ja sam je slijedio dubokim udarcima, ciljajući u njezinu srž. Bio sam vruć kao vatreni žarač; moj penis pulsira i bjesni u njoj dok sam se iznova i iznova nabijao na njezinu utrobu. Ona je odgovorila zaigrano me ugrizavši za usne prije nego što je ponudila svoje grudi da ih sisam (što sam učinio s gladnim žarom), prvo; zatim drugu, sve dok joj se bradavice nisu uzdigle poput trešanja na vrhu njezinih izdašnih grudi.

Sad smo se prevrnuli na njezin krevet od mekog drva, moj kurac i jaja nastavljali su se jebati i udarati duboko u nju dok mi je dahtala u uho i prstima bacala moju kosu. Moje su ruke putovale niz njezina leđa raširivši njezine savršene stražnjice.Razmaknuvši njezinu guzicu dok sam zabijao svoje slabine duboko u njezino oko, moji su prsti pronašli zločesti okrugli krater njezine gnojne rupe i počeli ga dražiti i kružiti po njemu. Ispustila je oduševljeni vrisak i zatim uzdahnula,

"Gurni ih u mene!"

Učinio sam kako je tražila, gurnuvši prste prvo jedan, pa drugi, pa još jedan; duboko u njezin nepristojni otvor dok su mi je slabine jebale i grubo je preorale na drugom kraju. Ljubila me u vrat i grickala bradu malim ugrizima šteneta; blebeći i cvileći od radosti zbog mojih guranja i snažno mljevenje vlastitim bokovima o mene kao odgovor. Posvuda oko nas, jauci i povici postajali su sve jači i jači sve dok čistina nije bila puna strastvenog jauka. Sam vjetar počeo je jače puhati kroz drveće, stvarajući sam po sebi užasan zborski učinak. Osjetio sam kako me kišna kap udara u lice, zatim još jedna, pa još jedna, dok je nebo iznad mene počelo ključati.

Dok smo se bezobzirno tucali jedno s drugim, opet mi je kap kiše udarila u čelo, zatim još jedna. i onda još jedna. Nebo je postalo tamnije i činilo se da su se oblaci spustili niže. Tijekom sljedećih nekoliko minuta osjetio sam kako mi se jaja dižu, a tu i tamo u našoj grupi bludnika čuo sam nepogrešive zvukove ljudi koji su također bili bliski njihovom "trošenju". Kiša je sada počela padati u hladnom nepravilnom pljusku koji smo svi jednostavno ignorirali. Zajebavali smo dalje; pustiti nebo da učini svoje.

Ona i ja mlatili smo se i gladno žvakali usne; nesvjestan oluje koja se spremala. Prskanje je postalo pljusak. Posvuda oko nas tijela su se savijala, grbila i mlatarala jedno o drugo u bujici koja je sada tekla. Bližio sam se svom krešendu; kao što je bila djeva na meni.

Njezina stražnjica udarala je gore-dolje po meni; praveći mesnate vlažne udarce dok se voda slijevala s neba, a naši prsti jedno drugome prolazili kroz mokre pramenove kose. Bio je to ispravan ritam udaranja na mokrom terenu koji sam trebao. Sada sam bio "tamo", i bio sam toga itekako svjestan.

Ispustio sam prigušeno režanje kroz nos dok je djevojka zabacivala glavu gore i unatrag kao da pokušava vidjeti munje, (sada kruže preko noćnog neba). Pustila je svoj vrisak radosti. Jaja su mi eksplodirala i moj se plač podigao s njezinim; stapajući se u zajednički poziv oslobađanja i zahvalnih jecaja, (sve dok su slane kuglice mog sjemena bljuvale i prskale njezinu unutrašnjost). Oponašala je način kišne oluje koja nas je udarila; dršćući i natapajući me bujicom koju je sama stvorila. Zajebavali smo se i zajebavali dok je oko nas odzvanjalo još više povika i poziva dok su se nebesa rušila, olujavala i natapala.

Munja s neba poleti; Čini se da će razbiti cijelu planinu od vrha do dna i sve je srušiti na nas. Natopljena zemlja pod nama zveckala je i tresla se dok je sve više i više u našoj skupini vrištalo i plakalo od radosti; šaljući više električnih munja koje lete i luče kroz nebesa. Električni projektili sada su pljuštali s neba kako bi pogodili stjenovito lice planine pokraj nas; što je rezultiralo gromoglasnim udarom koji je bacao stijene i kamenje s velikih visina (samo da bi nas sve za dlaku promašio ispod).

Zatim sam začuo golemu tutnjavu, kao da se sama masa planine pokraj nas pomiče; napola rika, napola škripa milijuna tona stijene o stijenu koja se kreće sama protiv sebe. Bacio sam pogled na stijenski zid i vidio. Poput velike rane koja zjapi. strma litica se raspukla i sada se rascjep polako otvarao između dvije polovice; poput željne pičke koja se širom otvorila od previše požude i vina. Vrata prema planini bila su otvorena.

Pogledao sam oko sebe, ugledavši tijela zgrčena jedno uz drugo (svaki oblik je dahtao bez daha). Isolde je u blizini promotrila otvorena vrata i kimnula. Put je bio čist. mogli smo ući u planinu.

Vidio sam Izoldu i čovjeka od kamena kako razmjenjuju ugodne tihe riječi i njih dvoje su podijelili posljednji nasmijani poljubac prije nego što je ona sišla s njega.Kameni se čovjek ponovno pretvorio u bezobličnu stjenovitu mrlju koja se stvrdnjavala; dok konačno nije ostala samo ista velika gromada koju smo prvotno vidjeli. Oko mene drugi su govorili slatke riječi svojim skrbnicima prije nego što su sišli. Uzeo sam ovo kao svoj "mig".

"Zapamti me," rekla je devica dok se otkotrljala od mene i navukla svoju posteljinu od drveta i kore oko sebe. Podijelili smo još jedan poljubac.

"Hoćeš li se vratiti da me opet vidiš?" pitala je.

"Hoću", odgovorio sam.

Nekoliko sekundi kasnije i ona se transformirala u puno drvo i koru; beživotni balvan koji počiva na podu čistine. Pogledao sam i vidio kako baka i teta žure kraj mene. Okrenuli su se i mahnuli mi da ih brzo slijedim. Svi smo se potrudili sustići Izoldu koja je već bila dobrano u prolazu. Ušli smo u Planinu uspavane vještice.

Tapkali smo nekoliko minuta kroz dugačak tunel, osvijetljen neobičnim užarenim sjajem koji kao da je došao niotkuda i svugdje odjednom. Ubrzo smo stigli do kraja prolaza i izašli; izranjajući u široku dolinu nalik zdjeli koja je bila otvorena prema nebu (i nekoliko stotina metara uz planinu odakle smo krenuli). glumi orgazam price Deseci velikih krijesova osvjetljavali su zdjelu, bacajući neobične sjene na visoke zidove planine sa svih strana.

Povici dobrodošlice odzvanjali su nam iz svakog kutka stjenovite doline. Izolda je Besplatno analni bdsm obje ruke i uzvratila pozdrave vješticama i vještcima koji su nas dočekali. Zrak je bio živ od glazbe i smijeha. Kamo god sam pogledao, činilo mi se da vidim kako se grče gola tijela na životinjskim kožama, osvijetljena lomačama. Postalo mi je jasno; stigli smo na orgiju vještica.

Tijela su se grbila i udarala posvuda jedno o drugo u festivalu mahnitog jebanja. Tu i tamo netko bi ustao iz zmijolike hrpe udova i grbavih stražnjica.Osoba bi oteturala do golemog kotla da zagrabi šalicu koja je sadržavala neku vrstu kuhanog napitka, prije nego što bi je progutala i vratila se u jebanicu (očigledno s obnovljenim libidom). Bio sam zapanjen i zadivljen onim što sam vidio.

Međutim, moj trans je razbio dron nekoliko letjelica, koje su letjele visoko iznad nas, (daleko iznad kipuće crne juhe od oblaka). Shvatio sam da ako dođe do proloma oblaka, svatko tko leti iznad sigurno bi mogao pogledati dolje i sasvim sigurno vidjeti krijesove. Moja baka je vidjela moju zabrinutost i potapšala me po ramenu govoreći:

"U redu je Stephan. Nitko neće vidjeti odozgo. Ova dolina ima stalnu čaroliju iznad sebe. nijedan zrakoplov, planinar ili planinar ne može pogledati dolje u nju i vidjeti išta osim kamenja i lišajeva. noću ili danju. Tako je od Tit and ass Inkvizicije. Ništa se neće vidjeti i ništa neće izaći osim nekoliko nevidljivih pramenova dima iz naših vatri i malo magije."

"Čarolija. Dakle, okupljanje na ovom mjestu je."

"Okupljanje", prekinula ga je, "je fokusiranje i koncentriranje sve naše moći i energije, a ova zdjela je poput golemog zvučnika, koji tu energiju širi daleko preko zemlje."

Okrenula je glavu prema gore. Licem joj se razvukao osmijeh. Pokazujući na nebo da naglasi, objasnila je tihim tonom,

"Gledaj, već se počelo javljati, prvi valovi na jezercu koji će prerasti u veliki val snage!"

Podigao sam pogled da promatram uzavrele oblake iznad sebe; baš kao što sam ranije vidio dolje sa čuvarima, samo što je sada nebo bilo drugačije; ne baš oblaci nego više kao voda. Kao da se samo vrijeme i priroda mijenjaju. Materija i energija su uzburkane iz svojih normalnih stanja u nešto sasvim drugo.Bljeskovi munje tu i tamo skakali su od katranasto crnog oblaka do katranasto crnog oblaka (samo što su električni obrasci izgledali manje kao munje, a više kao iskre statike koje su se kretale po plahti u hladnoj tamnoj noći).

"Mi," nastavila je, "svi ćemo trebati zajebati ovu STVAR u postojanje, ovaj oporavak, ovo ozdravljenje, ovo pomirenje zemlje. Majka zemlja je bolesna i mi ćemo biti liječnici."

Nisam baš razumjela, ali sam znala da sve to očito ima neke veze s ljekovitom magijom seksa. Oma me zgrabio za ruku kao da kaže, "Vidjet ćeš," i poveo me s Tante Margarite. Pronašli smo Izoldu kraj jedne od velikih lomača. Pokraj nje stajale su dvije mlade plavokose žene; jedna visoka i puna, druga niska i sitna poput pixie. Izolda ih je upoznala.

"Ahh Hilde, Margarite i Stephan", rekla je zamahnuvši rukom prema nama, "ova visoka čarobnica s okruglim zrelim grudima je Katinka, a sićušni cvjetić pokraj nje je Bretanja."