Naručite rusku rusku poštu

Napomena autora: Ova Lude gole slike kao cjelina pogađa nekoliko kategorija, prvenstveno Prvi put (naravno), ali i Međurasnu ljubav i Anal (između ostalih). Pročitajte ako vam se to sviđa i nemate li ništa protiv sporije izrade.

*****

Kad je moj otac imao 27 godina, naslijedio je tvrtku koju je osnovao njegov otac. Prodavali su potrepštine za pečenje. Moj je otac pretvorio posao iz lokalnog poduzeća u regionalno, a potom i nacionalno.

Naslijedio sam tvrtku nakon što sam napunio 24 godine. Prodao sam je kad sam imao 27 godina — nisam želio da me ubije.

Moj djed je imao prvi od tri srčana udara u 42. Posljednji ga je ubio u 51. Moj otac je imao prvi i jedini srčani udar u 47. Očekivao sam da ću preživjeti četrdesetu. Nadao sam se da ću doživjeti pedesetu, ali sam znao da nikad neću doživjeti šezdesetu zbog urođene bolesti srca.

Imao sam puno sreće s prodajom tvrtke. Razvio sam liniju organskih i "zelenih" proizvoda, a moj CMO i ja sklopili smo veliki ugovor s velikim lancem organske hrane. Godinu dana kasnije ponudio sam im tvrtku.

Otišao sam s blizu 83 milijuna dolara.

Moja žena i ja nismo imali djece i nije mi trebao njezin poticaj da prodam i pobjegnem od stresa. Željela je obitelj, ali moje ju je srce užasavalo.

Bila je gradska djevojka. Ipak, kad sam joj rekao da želim pobjeći od urbanog života, svidjela joj se ta ideja. Pomogla mi je odabrati zemlju u ruralnom Idahu. Ona je gotovo sama dizajnirala naš dom.

Ostavila me otprilike dva mjeseca nakon što smo se uselili. Bila je gradsko dijete.

Ne krivim je. Nije imala pojma što zapravo znači biti tako daleko od civilizacije. Bila je jedna od onih koji, ako moraju na dulje vrijeme pobjeći iz grada, kad se vrate i vide nebodere, uzdahnu s olakšanjem.

Dakle, ostavila me i podnijela zahtjev za Besplatan seks napolju. Znala je da se nikad neću vratiti u grad. Otišla je s puno novca. Ne zamjeram joj zbog toga.

Bio sam sam u podnožju planine Idaho, u blizini goleme nacionalne šume.Tjedno sam otišao u grad s opskrbom i jednom mjesečno u "veliki grad", McCall—3004 stanovnika. Naručite rusku rusku poštu Imao sam 28 godina, bogat iznad najluđih snova mog djeda i sam u golemoj udaljenoj divljini.

Imao sam nekoliko ljudi koje sam dovoljno dobro poznavao da sam ih mogao nazvati i jednog prijatelja - starog momka koji je bio moj liječnik, Charles. Upoznao je moju suprugu kad sam prvi put došao u njegov ured u McCallu, a kad sam drugi put došao, znao je da se razvodim. Sigurno mu je bilo krivo zbog mene; pozvao me u svoju kuću na razgovor. Povezali smo se. Uskoro sam ga posjećivao i igrao cribbage svaki put kad sam išao u veliki grad. Sviđao mi se stari.

Mnogi bi ljudi mogli pomisliti da sam mrzio samoću, ali ja sam je volio. Naučio sam loviti, loviti zamke i pecati. Osim zvukova moje kuće i mojih strojeva, nikad nisam čuo ništa osim zvuka divljine. Jedina je možda iznimka povremeni prelet zrakoplova iznad moje zemlje na visini od trideset tisuća stopa. Definitivno je bilo usamljeno, ali pronašla sam mir u svojim novim vještinama i uronjenosti u prirodu.

Kao što sam već rekao, moje imanje, oko 18 četvornih milja, graničilo je s ogromnim dijelom savezne zemlje. Susjedni posjed Naručite rusku rusku poštu je davno bio rezervat Šošona.

Znao sam čitati karte, ali nitko se nikada nije potrudio izraditi jednu dovoljno točnu da mi pokaže gdje točno završava moje vlasništvo, a počinje državno. Imao sam osjećaj stvari - ako udarim u ovaj veliki potok, onda znam da sam na državnom terenu - takve stvari. Ali u smislu, hej, dolina između ova dva brda je granica posjeda—ne, nisam imao tako nešto.

No, volio sam planinariti i istraživati ​​teren, pa sam se počeo baviti orijentacijskim trčanjem — kopnenom navigacijom s kartom i kompasom. Naučio sam povezivanje s terenom, mrtvo računanje i brojanje tempa. Svidjelo mi se. Volio sam odlaziti od kuće, prelaziti kilometre i kilometre — ne stazama ili Da li pušenje marihuane izaziva akne — i pronalaziti put natrag pomoću karte i kompasa. Ili, kad sam jednom postao prilično dobar u tome, jednostavno prepoznavanjem značajki terena na karti. Kvragu s GPS-om.

***

Prvog toplog proljetnog dana u godini otišao sam na dugi pješačenje. Držao sam kartu i kompas u džepu i jednostavno otišao.

Razmišljao sam o svojoj bivšoj ženi i kako je zvučala dok smo vodili ljubav. Tri sata kasnije, izgubljena u mislima o seksu, naletjela sam na malo jezero u podnožju. Nisam je se sjećao ni s jedne karte koju sam proučavao, a znao sam da je nema na onoj koju sam nosio.

Otišao sam do njega, a voda na njemu bila je savršeno mirna. Bilo je to poput onih slika koje se ponekad vide gdje je voda zrcalni odraz visokih brda iza nje. Sunce je nadvladalo mene. Temperatura je bila oko sedamdeset stupnjeva, a ja sam bio usamljen i napaljen.

Ispustio sam ruksak. Otkopčao sam hlače i spustio ih. Mirišući divljinu, čujući ptice, gledajući jezero i razmišljajući o tijelu svoje bivše žene, počeo sam masturbirati.

Nikad prije nisam ovo radio - drkao u prirodi. Bilo je u tome nešto pomalo egzibicionističko, ali i nešto savršeno prirodno. Rastao sam jako teško, jako brzo.

Kad sam osjetio da počinje veliko nakupljanje, otišao sam do obližnjeg stabla. Jedna od njegovih grana pružala se nad vodom. Uhvatio sam ga jednom rukom i nagnuo se nad bistru vodu.

Nakupljanje je bilo jače nego što sam očekivao i nekoliko sam puta zagunđao dok sam dostigao vrhunac. pljuvanje u usta Seks u paru Zatim sam ušao u jezero, razmišljajući o svojoj bivšoj ženi i gledajući kako male plutajuće bijele kuglice poprimaju oblik u hladnoj vodi i plutaju prema dolje i dalje.

Gurnuo sam se s grane. Nasmijala sam se, oslobađanje je bilo tako snažno. Moj tvrdi kurac stršio je iz mene u proljetni zrak kad su mi oči uhvatile pokret.

Dvije su se stvari dogodile istovremeno: podignuo sam hlače i oči su mi pronašle izvor. Dobio sam najkraći pogled prije nego što je nestao u drveću.

Promatrajući me s udaljenosti od nekih 70 jardi preko malog jezera, ženski oblik u žutosmeđim kožnim krpama okrenuo se i sjurio u drvored. Kretala se poput jelena; u njezinim je nogama bilo energije i snage.Imala je nevjerojatno dugu crnu kosu koja je vijugala iza nje poput vjetrobrana prije nego što je nestala u grmlju.

Krajnje ponižen, žurno sam zakopčao patentni zatvarač i zakopčao se. Zatim sam uzeo svoj ruksak i krenuo kući.

Što sam dalje hodao prema kući, činilo se sve znatiželjnijim. Kad sam je prvi put vidio, gotovo sam odmah zaključio da je Indijanka.

Ali, zemlja više nije bila rezervat.

Je li vlada dopustila nekima da ostanu na zemlji. Činilo se mogućim; možda bi i imalo smisla. Ako je domorodačko stanovništvo malo, a zemlja prostrana, mogao sam vidjeti kako vlada uklanja službenu oznaku "rezervata", a istovremeno dopušta grupi da ostane. Mora da sam zalutao na njihov teritorij.

Odlučio sam provjeriti satelitske karte kad sam došao kući da pronađem to jezero.

Ipak, ono što sam vidio i dalje mi nije imalo smisla i prestao sam hodati.

Ova mlada žena bila je kao neka uništena stvar iz prošlosti - prije nekoliko stoljeća - kao siromašni preživjeli iz neke indijanske bitke. Prosperitet nije bila riječ koja mi je pala na pamet, čak ni s obzirom na moj kratki pogled.

Je li to bila tradicionalna nošnja. Ako je tako, nisam mislio da bi osvojio srce bilo kojeg mladog ratnika.

Je li bilo powwow ili tako nešto. Ne bih li nešto čuo?

Sjetivši se neugodnosti što sam bio uhvaćen, ponovno sam krenuo.

Vjerojatno se vratila među svoje društvo, zaključio sam, smijući se i pričajući o bijelcu koji drka na ribnjaku.

Nakon pola sata shvatio sam da mi na ruti ništa nije poznato. Ipak, nastavio sam, misleći da ću jednom naići na svoj put.

Prošlo je još pola sata, a ja sam stao, psujući samog sebe što sam glupan. Zašto nisam ostao na jebenoj karti. Napola sam posegnula za telefonom, koji će mi za desetak sekundi reći gdje sam točno, ali sam se zaustavila.

Nema telefona. Vratit ću se do jezera.

Okrenuo sam se i krenuo natrag.

Opet, ništa mi nije izgledalo poznato - ne samo nepoznato mojoj ruti do kuće, nego i nepoznato mojoj ruti od Jebeš bucmastu djevojku prokletog jezera.

Sranje.

Osim toga, bio sam dvostruko glup što nisam upotrijebio kompas niti jedanput.

Nisam imao pojma gdje sam. Telefon mi je pritisnuo nogu, zatvorila sam oči i pomislila, Nema telefona. Mogu to učiniti bez ičije pomoći.

Potražio sam najveće obližnje brdo koje sam mogao vidjeti i popeo se na njega kako bih imao dobar pogled nekoliko milja oko sebe. Na vrhu sam razbio kartu i usporedio je s onim što sam vidio. Pregledao sam udaljena brda, uspoređujući se s kartom. Stavio sam kartu na tlo kako bih je usmjerio u smjeru u kojem sam osjećao da sam okrenut. Uspoređujući kartu s mojim pogledom na vrhu brda, bilo je nekih prepoznatljivih obilježja.

Izvadio sam kompas i snimio azimut do udaljenog vrha brda za koji sam mislio da sam ga prepoznao na karti. Snimio sam još jedan azimut na drugu značajku. Kleknuo sam, izvukao svoju olovku za kartu i nacrtao dvije linije na karti — svoje stražnje azimute. Presjekle su se u jednoj točki, što nije bilo iznenađenje, na zemlji pokraj karte.

Imao sam svoju približnu poziciju, a udaljen sam dobra četiri kilometra od karte. Odredio sam približan smjer kompasa do kuće. Moja procijenjena udaljenost bila je oko 18 kilometara.

Sranje. Pogledao sam Kako da se udebljate više sat — 14:05. Trebao sam izbaciti pješačenje od 11 ili više milja po neravnom, šumovitom i brdovitom terenu. Seks u paru empatija Imao sam oko četiri sata do zalaska sunca. Zapravo, pomislio sam, ovo je prilično izvedivo - izazov, ali izvediv. Čak i da nisam uspio, bio bih dovoljno blizu da budem siguran—ili barem na mnogo poznatijem terenu.

Presavio sam kartu i sklonio sve osim kompasa. Pucao sam u smjeru i vidio dobro, prepoznatljivo obilježje, a zatim sam krenuo. Svaki put kad sam stigao na svoje novo mjesto, ponovno sam pogledao kroz kompas kako bih pronašao svoje sljedeće odredište i hodao do njega.

Sat kasnije, na moje iznenađenje i olakšanje, ponovno sam mogao vidjeti malo jezero. Zaobišao sam ga, ne želeći da me žena ili bilo tko od njezinih suputnika vidi.

Do 4:00 osjećao sam se kao da sam na poznatom terenu. Kad sam stao da pucam u smjeru, čuo sam nešto iza sebe.

Okrenuo sam se da pogledam i nisam vidio ništa. Čekala sam i slušala. Ništa. Završio sam posao i nastavio.

Sljedećih četvrt sata mislio sam da sam čuo nešto ili nekoga iza sebe.

Dakle, žena je htjela pokazati svojim prijateljicama drkadžiju, ha. Mislio sam. Smij mi se još. naljutio sam se.

Sinula mi je ideja.

Izvadio sam telefon, otvorio video aplikaciju, pritisnuo snimanje i nastavio dalje. Držao sam telefon dok sam hodao i snimao teren desetak minuta. Posljednju sam minutu snažno trčao.

Prestao sam snimati. Pognut i teško dišući, pustio sam video ispočetka, pojačavajući zvuk koliko god sam mogao. Stavio sam telefon u krilu drveta, zvučnik okrenut prema mjestu odakle sam došao. Dao sam sve od sebe da ga zakamufliram u lišće. Zatim sam potražio dobro mjesto za skrivanje, ocrtao njegov smjer svojim kompasom i tiho krenuo prema njemu.

Slabo sam čuo svoju snimku dok sam se ugnijezdio između gromade i debla srušene smreke. Legao sam na tlo, izvadio monokular i gledao kroz šumu.

Barem pet minuta nisam ništa vidio ni čuo.

I dalje nisam mogao ništa vidjeti kad sam čuo da se nešto približava. Što god to bilo, bilo je samo i kretalo se stručno kroz ovu šumu.

Kvragu, pomislio sam, to je planinski lav.

Spustio sam monokular. Posegnuvši do remena, otkopčao sam futrolu za pištolj. Buka je natjerala mog stalkera da se smrzne. I ja sam se ukočio, s rukom na držaču 9 mm.

Kad se ponovno pokrenuo, shvatio sam da mi se ta stvar približava. Nježno sam izvukao svoj pištolj i držao ga dok sam ležao potrbuške, čekajući i gledajući. Osjećao sam se ranjivo ležeći ovako, pitajući se što bih dovraga mogao učiniti ako dođe iza mene.

Čuo sam tiho krckanje lišća tako blizu da sam mogao biti ja.

Srce mi je zalupalo.

Tada sam ugledao nogu - njih dvije - možda pet stopa ispred sebe. Bile su to grube, žuljevite stvari, prekrivene prljavštinom.

Smrznula sam se i odbijala disati.

Oči su mi krenule prema gore. Bila je to ista žena.

Ona je, doista, nosila kožne krpe. Bila je srednje visine i alarmantno mršava. Na trenutak sam uhvatio njezin profil, pomalo spljošten nos i izrazito indijansko čelo s visokim jagodicama.

Usta su mi se otvorila i tiho sam udahnula.

Zatim je prošla pokraj mene i ugledao sam joj kosu - zamršenu zbrku crne uzice koja se protezala preko njezine odjeće otprilike do razine bedara. Jednom ili dvaput je zastala i pomirisala zrak, a zatim nastavila dalje.

Putovala je tiho i brzo, i prije nego što sam bio spreman na to, gotovo mi je nestala iz vida.

Zatim je moj telefon utihnuo.

Mlada se žena ukočila.

Pomaknuo sam se naprijed da je promatram.

Gledala je u drvo gdje sam sakrio telefon. Promatrao sam njen rub bliže. Glava joj se više nije pomicala i skenirala; oči su joj bile uprte u uređaj. Čučnula je i postrance mu se približila. Ponovno je ustala, a ruka joj je polako ispružena prema krivulji na drvetu.

Ponižen ili ne, nisam joj namjeravao dopustiti da mi uzme telefon. Iskočio sam i viknuo: "Oprostite!" To su bile jedine riječi koje su mi pobjegle s usana.

Ova se žena bacila poput prestravljene mačke. Okrenula se u zraku, vidjela me kako hodam prema njoj i nestala iz vida trenutak nakon što su Sex priča celebs stopala udarila o tlo.

Okretnost i brzina bile su zapanjujuće.

No, ono što je možda bilo još iznenađujuće je zvuk koji je ispustila kad me čula i vidjela. Nije bilo normalno. Bilo je divlje. Došlo je iz usta koja nisu imala mnogo koristi. BDSM sado-mazo price Zvuk nije nimalo nalikovao nijednom ljudskom govoru.

Držao sam pištolj izvučen dok sam se vraćao da uzmem telefon. Stajao sam i gledao oko sebe, razmišljajući.

Onog trenutka kad sam je ugledao iz svog skrivenog položaja, znao sam da su neke od mojih ranijih pretpostavki bile pogrešne. Na trenutak sam te misli ostavio po strani i usredotočio se na djela.

Bila je mršava, tko god bila - možda je umirala od gladi. Ispustio sam ruksak, tražio nešto Scena seksa Bree Olsen i položio otvoreni paket umaka od jabuka na stablo.

Stavila sam svoje dlanove na usta, vičući: "Oprosti ako sam te prestrašila. Vrati se!" Čekala sam i ništa se nije dogodilo.

"Ostavio sam ti nešto hrane!"

Pričekao sam još minutu dok sam izvadio kartu i označio ovo mjesto na njoj. Zatim sam pucao u smjeru i nastavio kući, duboko zamišljen.

Nekoliko stvari me pogodilo, osim toga koliko je mršava.

Prvo, te krpice. Nisam mogla zamisliti da će bilo koja žena ili muškarac - bez obzira na kulturu - odlučiti nositi takvu odjeću. Bili su to otrcani ostaci nečega što je nekoć bilo nevješto ispletena životinjska koža.

Drugo, njezina stopala. To su bile noge nekoga tko je živio vani i nije imao cipele - možda ih nikada nije ni imao.

Treće, njezino očito nepoznavanje tehnologije. Nikada nije dobila moj telefon u ruke, ali svaka obrazovana osoba koliko je ona bila bliska znala bi o čemu se radi i zgrabila bi ga bez oklijevanja. Ne, ova se žena oprezno došuljala do njega i na udaljenosti Redhead teen softcore besplatno možda dva metra, i dalje ga je tretirala kao nešto čega se treba bojati.

Zatim, naravno, bilo je i načina na koji je reagirala na moj glas: jurnula je kao da sam životno ugrožen.

I posljednja je bila kvaliteta njezina glasa poput životinjskog.

Ova je žena bila misterij bez šale.

I bila je lijepa.

Stigao sam kući malo poslije 19:30 u gotovo potpunom mraku. Jela sam i rehidrirala. Proveo sam neko vrijeme na laptopu, smišljajući lokaciju malog jezera. U boji sam ispisao nekoliko dodatnih stranica karata, a zatim proveo dosta vremena ponovno sastavljajući novu kartu koja je uključivala ribnjak i nekoliko susjednih područja. Nije bilo nešto najljepše, ali je upalilo.

Teško sam spavao.

***

Kad sam se sljedećeg jutra probudio, skuhao sam hrpu piletine i namazao je blagim umakom za roštilj. Spakirao sam svoju opremu i udario natrag. Moj tempo je bio snažan. Stigao sam do stabla mobitela za malo više od sat vremena.

Vrećica s umakom od jabuka je nestala - nigdje na vidiku. To mi je nešto Euro teen drolje bi gurnula njušku u vrećicu i polizala sadržaj; čovjek - s tim veličanstvenim suprotstavljenim palčevima - mogao ga je nositi. Kimnuo sam.

Nastavio sam do planinskog jezera. Kad sam stigao na mjesto gdje sam bio dan ranije, izvadio sam kokoš. U vrećici s patentnim zatvaračem još je bilo toplo. Stavio sam dva paketa jabučnog umaka u vrećicu i, ostavivši je otvorenu, objesio je na drhtavicu, probivši je kroz malu, ali čvrstu grančicu.

Pozvao sam: "Hej. Donio sam još hrane. Još hrane!" Čekao sam. "Jesi li tu. Donio sam ti još hrane!"

Čekao sam dvadeset minuta na jezeru, a onda sam odlučio da ona neće doći, barem ne dok sam ja na vidiku. Nabacio sam ruksak i pješačio natrag u smjeru kuće.

Nakon pet minuta, udvostručio sam se, krenuvši nešto drugačijim putem, i kretao se što sam tiše mogao.

Našao sam pristojno mjesto sa stražnje strane malog brežuljka, odakle sam mogao vidjeti stablo, područje oko njega, a također i nešto od jezera. Velik dio vode, međutim, bio je zaklonjen drvećem. Izvadio sam monokular i telefon i gledao. tipa loži da mu neko jebe majku Seks u paru Torba je i dalje visjela na grani.

Prošlo je petnaest minuta. Ništa se nije dogodilo.

Trideset minuta. Ništa.

Odustao sam kad sam čuo vodu - ili pljusak vode. Zgrabio sam monokular i pogledao jezero. Ništa. Mora da je riba skakala.

Srce mi je poskočilo.

Izvukao sam nišan iz oka, pronašao gumb za snimanje, uključio ga i uperio nišan u ženu.

Izašla je iz vode u blizini stabla bez trunke odjeće na tijelu.

Uvećala sam.

Čučnula je pokraj jezera i pogledom pretraživala na sve strane. Zatim je, kao i prije, krenula prema drvetu. Podignula je ruku, oklijevajući, i dotaknula torbu. Povukla je ruku.

Opet ga je osjetila, trljajući plastiku među prstima, a zatim je ustala i povukla vrećicu s uda. Odnijevši ga nekoliko stopa dalje, čučnula je i spustila ga ispred sebe.Pregledala je okolinu, a zatim ponovno uzela vrećicu i pomirisala je.

Odmah ga je stavila u zube, okrenula se i zagazila natrag u jezero. Plivala je kao napola pseće veslo, napola bočno, držeći glavu i torbu iznad vode, a onda je više nisam mogao vidjeti.

Isključio sam gumb za snimanje, zgrabio svoje stvari i žurno se spustio s brežuljka prema jezeru kako bih je pronašao, namještajući erekciju na kratkom izletu.

Kad sam se vratio na obalu jezera, provirio sam oko stabla i ugledao je na gotovo istom mjestu gdje me prvi put vidjela prethodnog dana. Upravo je izlazila iz jezera, a ja sam se sakrio, računajući da će se osvrnuti.

Dao sam joj oko 30 sekundi, a zatim sam još jednom pogledao. Nestala je.

Razmišljao sam o tome da je potražim, ali s obzirom na to koliko je plašljiva bila, isključio sam to. Odlučio sam krenuti prema kući, i dovraga, trčao sam gotovo cijelim putem.

Po dolasku sam skinuo video s monokulara na računalo i cloud. Proveo sam poslijepodne gledajući video čudne žene. Zum na mom monokularu bio je sjajan, ali bez stativa, snimak je bio klimav.

Žena je doduše bila mršava, ali snažna. Noge su joj bile duge, a torzo u usporedbi s njom pomalo kratak. Grudi su joj bile stožaste, velike unatoč njezinoj vrbastoj figuri, i zapanjujuće čvrste, stršale su joj iz prsa poput šalica velikih pehara za margaritu. Imala je veliku mrlju crnog krzna na međunožju, a guzica joj je bila mršava, ali oblikovana - ženstvena.

Ono što sam mogao vidjeti na njezinu licu potvrdilo je moje dojmove od prethodnog dana. Ona je svakako bila Indijanka i nosila je jedinstvene crte lica svog naroda sa žestokom ljepotom.

Gledajući ponovo video, osjetio sam kako otvrdnem - jako. I osjetio sam kako me boli.

Posljednjih gotovo 18 mjeseci proveo sam sam, osim mojih posjeta gradu. Trebalo mi je odvojeno vrijeme nakon što je moja supruga otišla, ali ugledavši mladu ženu, shvatio sam koliko žudim za društvom i seksom.

Spustio sam hlače i, gledajući video i zastajući na određenim mjestima, ispraznio sam se po hlačama, majici i rukama.