Deal enciklopedija ruskih žena

Zadivilo me koliko je vani bilo svijetlo te noći, s vedrim nebom i punim mjesecom. Cijela plaža, protegnuta oko mirnog zaljeva u obliku polumjeseca, bila je vidljiva na mjesečini. Bilo je potpuno pusto osim Lori i mene, koje smo šetale plažom nakon večere.

Osjećao sam se kao da su sve brige svijeta upravo isprali blagi valovi, tiho zapljuskujući naše bose noge dok smo šetali obalom Sredozemnog mora.

Ovo je bilo naše drugo putovanje u Grčku. Zaljubili smo se u grčke otoke na našem prvom. Naš tjedan na Rodosu bio je tako opuštajući. Tako jednostavno. Taj tjedan nismo radili ništa, činilo se, ništa osim ležali na plaži ili oko bazena, jeli i pili, čitali i spavali. I voditi ljubav. Svako jutro polako, lagano i nježno. Svako poslijepodne kad bismo se vratili s plaže u najtoplijem dijelu dana, dugo, hladno tuširanje i onda bismo pali na krevet, dodirujući se, igrajući se, bez žurbe, ništa drugo osim ugađati jedno drugom do sna prije večere.

Većinu noći nakon večere i šetnje provodili bismo u baru oko bazena u našem hotelu. Zatim bismo se povukli u svoju sobu i vodili vruću strastvenu ljubav treći put u danu.

Lori i ja radije se budimo rano i u kombinaciji s jet lagom uzrokovanim putovanjem budili bismo se svako jutro dok se sunce Dlakava maca i velike sise iznad horizonta ispred našeg prozora. To i buđenje pijetlova koji kukuriču u susjednoj kući.

Pronašli bismo načina da probudimo jedno drugo. Lori bi me nježno probudila tako što bi kliznula rukama dolje do mog bedra, na trenutak ga nježno odmarala, zatim nježno milovala, nekoliko minuta, a zatim rukom pronašla moj penis, milovala ga i mazila dok nije postao tvrd .

Jednog jutra, dok me je uzbudila, Lori mi je šapnula na uho da se probudila iz vrlo erotskog sna . bili smo u našoj sobi, kasno u noć, prigušeno svjetlo i bili smo na krevetu, goli, vodili ljubav jedan drugome.Bila je na meni, opkoračila me, a ja sam bio u njoj i dok se kretala gore-dolje na meni, a ja sam dodirivao njezinu točku zadovoljstva, obuhvatila je i milovala vlastite pune grudi, trljajući bradavice i uzdišući od zadovoljstva.

A onda, u snu koji mi je ispričala, pogledala je u stranu, kroz velika staklena vrata prema terasi, i shvatila da nas netko promatra. Muškarac i žena, stoje na svom balkonu preko puta malog dvorišta od naše sobe. Bili su opčinjeni erotičnim prizorom naše veze. Samo je nastavila, krećući se prema meni, pozorno zureći u sjenovite slike, vidjevši, ili zamišljajući da je vidjela, muškarca kako miluje svoju partnericu, osjećajući njezino tijelo dok su nas promatrali kroz prozor, posežući u njezinu haljinu i izvlačeći gole grudi i držeći ga dlanom dok joj je ljubio vrat, oba su njihova pogleda još uvijek bila fiksirana na nas kroz prozor . i njezin san je tu stao, ili njezin opis, i stvarnost je upala, a ona je bila na meni, gurajući me u sebe neobičnim žurnost, naš seks tog jutra bio je bjesomučan i brz umjesto sporog opuštajućeg ritma većine naših jutara u raju, jer nas je oboje toliko napalio njezin san.

Vrlo rado sam se prilagođavao ovom ritmu sporog, laganog užitka svakog jutra i poslijepodneva, koji posao čini nemogućim, ali odmor čini tako ugodnim. Ali te večeri, šetajući plažom nakon večere, bio sam jako napaljen i želio sam je.

To poslijepodne nismo vodili ljubav, ostali smo dulje na plaži umjesto da se kupamo i sunčamo. Htjela je završiti svoju knjigu, rekla je, pa smo čekali do skoro pet da odemo.

Išli smo na plažu nekoliko dana; činila mi se jedna od najljepših plaža na otoku, sa širokim, ravnim, čistim pijeskom i mirnom, toplom vodom, ali vjerujte mi, nisam se nimalo bunila što je udaljeni kraj plaže bio "odjeća izborna" .

Bilo je kupača u odijelima, ali većina Europljanki se barem sunčala u toplesu, a mnogi muškarci i žene bili su potpuno goli.

Na našem prvom putovanju u Grčku bile smo s nekoliko vrlo bliskih prijatelja i Lori je isprva oklijevala otići u toples, ali na kraju je to učinila kad smo bile same. Deal enciklopedija ruskih žena Brzo sam skinuo odijelo prvog dana kad smo bili tamo; Lori mi je napravila grimasu, ali nije rekla ništa. Bili smo tamo samo malo kad je Lori, na moje oduševljenje, tiho, gotovo ležerno, skinula gornji dio bikinija i otkrila svoje prekrasne grudi. Pogledala me postrance, ali nije rekla ništa. Ništa nisam rekao.

Dan iz Lorinih snova vratili smo se na nudističku plažu. Čitali smo neko vrijeme i ležali na suncu produbljujući ten. Većini promatrača Lorine inače mliječno bijele Zrela stopala golicaju izgledale su kao da redovito tamni bez gornjeg dijela zbog vremena provedenog u solariju prije nego što smo otišli od kuće.

Nisam mogao a da ne bacim pogled na njezine prekrasne grudi. Osjećao sam se ponosno gledajući svoju ženu kako leži gola na plaži, što je nešto što nikada ne bi pomislila kod kuće.

Nakon nekog vremena otišli smo na kupanje, a kad smo se vratili u salone, rekla je "Mrzim sjediti u mokrom kupaćem kostimu", i na to je skinula donji dio i bila potpuno gola, kao i ja. Tada me smiješno pogledala i rekla "što?" Rekao sam, "ništa, u redu je. Mislim da je sjajan osjećaj ići bez odjeće tako da ovdje sigurno nećete imati pritužbi", zadirkivao sam.

Nasmijala se. "Oh, tako si sladak. Ali ovo možeš vidjeti bilo kada, pa da sam na tvom mjestu, danas bih pogledao sve ostale što god možeš. Zapamti, idemo kući za nekoliko dana."

Činilo se da joj više nije nimalo neugodno. Misli su mi se vratile na njezin san. Pa, možda je Lori ipak bila pomalo egzibicionist. Iako je uvijek glumila nevoljkost ili da joj je neugodno, uvijek sam osjećao da uživa u pokazivanju svog tijela i mislim da joj se svidjelo kad sam joj rekao, kad smo izlazile, da je svi muškarci gledaju, provjeravaju. tijelo, zamišljaju sebe na mom mjestu i vraćaju se u sobu s njom na noć strastvenog seksa.I nije bila laž; Siguran sam da jesu.

Te večeri za večerom je nosila dugu zakopčanu haljinu bez rukava, s dugom suknjom do listova, ali vrlo laganom i prozirnom. Ispod njega nije nosila grudnjak, a obrisi njezinih preplanulih grudi bili su vrlo vidljivi, jer je čak i konobar tako očito provjeravao njezin dekolte.

Proklinjao sam samog sebe dok smo te noći šetali plažom jer sam predložio romantičnu šetnju po mjesečini umjesto da se odmah vratimo u sobu. Iako smo taj tjedan vodili ljubav svaki dan, većinu dana tri Gledaj Dicka van Dajka, silno sam je želio, baš tada i tamo. Kad smo se približili kraju plaže, zagrlio sam je odostraga i nježno je poljubio u vrat, šapnuo joj da bismo se trebali vratiti, a kad je stidljivo upitala zašto, rekao sam joj, "zato što želim da budeš gola naš krevet, ispod mene, uvlači me u sebe, sada, upravo sada."

Nije rekla ništa, samo je povukla moje ruke na svoje grudi, a ja sam ih počeo maziti i maziti, dok sam nastavio ljubiti njen vrat i obraz i kosu. Snažno je gurala svoje dupe unatrag na moje međunožje i tiho uzdisala, pritišćući svoje ruke na moje grudi. A onda je uzela jednu moju ruku, otkopčala gornji dio svoje haljine i kliznula mojom rukom preko svojih grudi. "Mmm, volim kad se igraš s mojim sisama", rekla je, a ja sam shvatio da želi da je imam na plaži, ne u sobi, bez čekanja, već da to učinim odmah. "Netko bi nas mogao vidjeti", rekla sam, Terapeut da je napalim, toliko i da je upozorim.

"Pa, to je rizik koji ćemo jednostavno morati prihvatiti", odgovorila je, a glas joj je iznenada postao vrlo hrapav, seksi i tih, ne prestrašena, već očito uzbuđena.

Osvrnula sam se da vidim ima li doista nekoga. Nema nikoga. Vratio Php zrele lezbijke zavesti tinejdžere se dovršavanju gumba na prednjici njezine haljine i prici prici o tinejdžerskim vješticama je, obje ruke nježno stežući i milujući i pronalazeći njezine ukočene bradavice i dražeći ih prstima.Sad se jače gurala u mene, pa sam kliznuo rukama do otvorenih rukava njezine haljine i provukao joj ruke kroz njih, a haljina je pala na pijesak.

Okrenula se prema meni, noseći samo svoje Victoria Secret bikini gaćice. Vidio sam je, razodjevenu ili djelomično razodjevenu, tisuću puta, ali u tom trenutku bila je najerotičniji, najuzbudljiviji prizor koji sam ikad vidio.

Sjela je na rub iznajmljene ležaljke koja se tijekom dana koristila za sunčanje. Njezine grudi gole i otkrivene sada na mjesečini. Ispružila je ruku i prošla prstima kroz svoju kratku, crvenkastu kosu, dok su joj se grudi izbacivale dok se izvijala prema meni.

Pao sam na pijesak ispred nje i zagrlio je, nespretno skidajući vlastitu odjeću dok smo žurno i strastveno istraživali jedno drugom tijelo. To mi je bilo lako jer sam na sebi imao samo svilene kratke hlače za hodanje bez donjeg rublja i kamp majicu Tommy Bahama.

Posegnuo sam između njezinih bedara i osjetio njezine natopljene svilene tange. Već je bila nevjerojatno mokra, obično se nikad nije uzbudila tako brzo, ali te noći jest. jebanje na aerodromu Terapeut Malo je zagunđala dok su moji prsti posegnuli unutra i pronašli njenu mokru macu, a moj je prst klizio u nju. "Skini ih", šapnula je, a ja sam maknuo ruke s njezine slatke točke i skinuo gaćice kako je naredila.

Do tada je držala moj kurac u ruci, povlačeći ga i gladeći do ogromne, tvrde erekcije. Povukla me je na ležaljku i ja sam ležao na leđima. Bez riječi je kleknula iznad mene, njezine vlažne usne blizu mog lica, i krenula naprijed, sve dok moj jezik nije pronašao njezinu macu. Počela je malo cviliti i stenjati dok sam se približavao njezinom malom krutom klitorisu i trzao ga opet i opet i opet, a onda sam je čuo kako kaže "ah," i pala je od mene, njezin prvi orgazam je već bio tu.

Smjesta se pomaknula unatrag i dalje okrenuta prema meni, opkoračivši moju sredinu, zgrabivši moj kurac i pogladivši ga nekoliko puta, a zatim se spustila na njega, osjećajući kako prodire do kraja u nju što je dublje moglo.Njezina je maca bila mokra, ali osjećala se čvrsto i vruće i prianjala dok se pomicala gore-dolje na meni. Osjetio sam kako je stišće s još jednim valom orgazama dok se pomicala naprijed-natrag na meni. Zastala Otac jebe kćer tinejdžerku da dođe do daha i nijedno se od nas nije pomaknulo na trenutak. Tada sam osjetio kako me ponovno stišće svojim snažnim mišićima, dok je moj kurac još uvijek bio tvrd u njoj.

“Događa se”, jednostavno je rekla.

Bio sam zbunjen. "Što?" rekla sam.

"Netko je tamo. Gledaju. Kao u mom snu."

Vrlo sam polako okrenuo glavu udesno i mogao sam ih vidjeti na mjesečini. Nije to bio san ni mašta. Ne sada. Slike su bile malo zasjenjene, ali činilo se da su to žena i muškarac. Stajao je iza nje i ruke su mu bile na njezinim grudima, kao što su moje bile na Lorinim, kao par u njezinu snu. Učinilo mi se da sam čuo tihi uzdah, ne Lori, već od druge žene.

"Želiš li prestati?" Molio sam se da nije jer je bilo tako vruće i tako erotično da sam još uvijek bio tvrd u njoj.

"Ne. Želim to učiniti, želim da nas gledaju", šapnula je. Opet se počela micati po meni. Kretali smo se zajedno nekoliko minuta, a onda je sišla s mene. Povukla me gore i čučnula na rukama i koljenima na stolcu dok sam se pomicao iza nje. Snažno sam se zabio u nju, gurajući je do kraja u njenu macu jednim potezom, penis mi je bio ogroman i tvrđi nego što je ikada bio. Sada sam gledao ravno u njih i zamislio sam da nas moraju vidjeti i znati da mi možemo vidjeti njih. Mjesečina je bila dovoljno jaka da sam mogla vidjeti njegove ruke ispod ženine majice, kako joj dodiruje macu, a ona je bila priljubljena uz njega, gurala se uz njega, vlastitom rukom stimulirajući joj grudi dok ju je dodirivao. Kad se malo okrenula, mogao sam bolje vidjeti na svjetlu, bila je to mala žena, s malim, čvrstim grudima. Dok sam nastavio jebati Lori odostraga, on je sjeo, a žena mu se pomaknula u krilo i dalje okrenuta prema nama tako da su nas obje mogle gledati.Tada sam vidio trzajuću kretnju koja je signalizirala da je gurnuo svoj kurac u nju i ševio je kao da ja ševim Lori, oboje smo zurili jedno u drugo, u nekoj vrsti erotskog transa od promatranja jedno drugoga.

Lori me pogledala preko ramena. "On je jebe, vidiš li. Jebe je, kao u mom snu kad su nas gledali u sobi."

Samo sam rekao "uh ha," nisam se toga sjetio iz njenog sna, ali možda jednostavno nije stigla tako daleko. Nastavili smo minutu ili dvije, a onda se drugi par prestao kretati, a on ju je zagrlio, obavijajući svoje velike ruke. Možda su bili gotovi. Gurnuo sam jače sada, "Dolazim", prosiktao sam na nju, i osjetio sam njene prste na vlastitom spolu, trljajući joj klitoris, i ona je opet došla sa mnom.

Ponovno me pogledala, iznenada uznemirena. Terapeut Ničim Izazvan "Moramo ići, sada." Znao sam da je malo uplašena. Možda su stvari otišle predaleko. "U redu je", rekao sam, tražeći svoju majicu i kratke hlače. Kretao sam se ispred nje, kako bih je sada zaštitio od njihova pogleda. Pronašao sam njezinu haljinu i istresao pijesak. Brzo sam joj ga prebacio preko ramena i krenuli smo niz plažu.

Zakopčavala je haljinu i nakon nekoliko koraka stala. "Moje gaćice", rekla je.

Nasmijao sam se i rekao: "Samo ih ostavi, ionako ih nikad ne bismo pronašli.

Hodali smo dalje, a ona kao da se ponovno opustila dok smo se približavali hotelu. Ponovno je zastala i privukla me k sebi, ljubeći me dok me je grlila. "Dušo, to je bilo fantastično", zahihotala se. Jako mi je drago što mi se ostvario san. Jesi li?"

"Idemo gore", rekao sam joj, smiješeći se, "jer mislim da nisam gotov."

Dok smo se penjali stepenicama do naše sobe, zamišljao sam naše prijatelje na plaži, možda još tamo, kako ponovno vode ljubav i zamišljaju sebe kako vide ili ih vidi netko drugi. Ili možda pronaći Lorine izgubljene gaćice i ponijeti kući mali suvenir, nešto što će sačuvati kao dokaz da to nije bila samo mašta, da se stvarno dogodilo one noći na plaži.