Slatka priča o goloj djevojci

OK, pa se stalno sjećam drugih avantura.

Ako ste čitali moju prvu avanturu "01. Prvo iskustvo", znate da su moji roditelji imali ljetovalište u primorskom ljetovalištu na sjeveroistoku. Kako su oni postajali stariji, a ja sam stario, nastojao sam ih posjećivati ​​svako toliko.

Moji obiteljski vikendi uglavnom su bili povezani Gola žena na ulici odlaskom u našu kuću na jezeru, ali nekoliko puta godišnje doveo bih cijelo svoje pleme da vidi svoje roditelje na morskoj obali.

Ipak, uglavnom sam dolazio samostalno tijekom tjedna. Otišla bih s posla i putovala sat i pol da ih vidim. To je uvijek bilo za toplijeg vremena jer su odlazili na južnu zimu. Radila sam to svakih mjesec dana.

Počeo sam shvaćati da tijekom proljeća i jeseni na plažama nema gužve. Dakle, mogao bih ubiti dvije muhe jednim udarcem - posjetiti ih na kratko i provesti malo vremena na plaži.

Nisam to mogao učiniti svaki put kad sam išao, ali nekoliko sam puta uspio ostaviti roditelje na vrijeme da se odvezem do svoje omiljene obližnje plaže prije nego što padne pravi mrak, idi na plažu s drugog kraja parkiralište, skinuo sam se gol i lutao u surfanju 10 ili 15 minuta dok nisam izgubio većinu dnevnog svjetla. U proljeće je voda bila malo hladna, ali u jesen je još uvijek bila topla.

Nažalost, moji su roditelji umrli i više nisam imao razloga posjećivati ​​to područje.

Oko 15 godina kasnije, otišao sam u mirovinu, ali je moja žena još uvijek radila. Prisjećao sam se tih dogodovština krajem svibnja i odlučio sam otići na jednodnevni izlet u staro primorje. Stigao sam na ovu plažu oko 13:00 sati kako bi svi oni koji su otišli na ručak otišli i ostavili samo nekoliko ljudi za poslijepodne. Međutim, iznenadilo me koliko je ljudi bilo tamo.

Odlučio sam otići na suprotnu stranu plaže od prije mnogo godina i hodao sam dosta udaljen od parkirališta stazom iza plaže. Na kraju sam skrenuo na drugu stazu koja je išla kroz neke pješčane dine do plaže.Usput, ova plaža se nalazila u blizini otoka gdje sam godinama ranije imao svoju avanturu opisanu u "03. Continuing to Grow" gdje sam skoro izgubio brod.

U svakom slučaju, bio sam daleko od ljudi. Pa sam raširila ručnik na pijesku, skinula se i obukla kupaći kostim. Ušao sam u surfanje koje je bilo malo grubo i pomalo hladno, ali zabavno i osvježavajuće. Primijetio sam da je vrećica čista u vodi. Pa sam ga odlučio skinuti i samo sam ga držao u ruci dok sam plivao uokolo.

Nakon što sam neko vrijeme bio u vodi, izašao sam i legao go da se osušim i uživam u suncu. Čuo sam ljude kako hodaju plažom i nisu znali tko su - mladi, stari, itd. - i ako bi ih ljutio stariji goli muškarac na svakoj od njih, pokrivao sam područje kurice Terapeut. Vjerojatno im je bilo očito što radim kad su prošli, ali ništa nisu rekli i nastavili su niz plažu prema parkiralištu.

Nastavio sam se goli sunčati i gotovo utonuo u san kad sam čuo još buke. Slatka priča o goloj djevojci Ovaj put je došao iza mene u pješčanim dinama. Pogledao sam preko lijevog ramena i djelomično vidio dvoje ljudi koji su ležali na pješčanoj dini i također uživali u kasnoproljetnom suncu.

Nisam imao pojma koliko su dugo bili tamo, ali sam mislio da su me već vidjeli i ništa nije rečeno. Tako sam samo nastavio ležati tamo gol. Morao sam plivati ​​i sunčati se ukupno sat vremena i zaključio sam da je bolje da krenem Besplatno dublje pušenje u grlu kući. Vjerojatno će mi trebati oko dva sata s prometom.

Obukla sam se i krenula uz plažu natrag do parkirališta. Otprilike na pola puta prošao sam pokraj momka starijeg od mene koji je sjedio na ležaljci za plažu s kišobranom pričvršćenim za nju. Bio je gol. Počeo se prikrivati, a onda je prestao kada je pretpostavio da nisam prijetnja jer sam prestao i razgovarao s njim prijateljskim glasom. Pitao sam ga da li mu je iko ikada smetao.Rekao mi je da ne u ovo doba godine, ali je uvijek pazio na ljude koji su možda uznemireni ili koji su zaposlenici grada.

Kad sam stigao do auta, starija gospođa me pitala je li voda u redu. Pretpostavljam da sam izgledao kao da sam plivao. Rekao sam joj da je malo prohladno, ali imao sam spektakularan dan. Nije ni znala da sam to mislio iz sasvim drugog razloga nego što je ona mislila.

Moja žena je ubrzo otišla u mirovinu i imao sam malo slobodnog vremena da se opet bavim ovakvim stvarima.

To je to; još jedna blaga priča, ali ona koja je dodala malo više gole zabave u moj život.