Gdje da svršim

Ovu priču koautori su AlwaysHungry i MusicalChick.

Draga Arielle,

Prošla je godina dana otkako smo se sreli u Kuala Lumpuru. Ta tri dana su prošla tako brzo, a ima puno toga što ti nikad nisam rekao. Tvrtka za koju radim očekuje od mene da održavam dobre odnose s našim klijentima u Maleziji, a jedan od načina na koji to činim jest sudjelovanje u njihovim blagdanskim svečanostima. prosinca je rođendan sultana od Selangora, koji se službeno slavi u Selangoru, državi u kojoj se nalazi Kuala Lumpur.

Sjećam se kad sam prvi put susreo tvoje oči -- 9. prosinca. To je bio dan kad sam stigao u KL, istraživao sam grad, tražeći klimatizirani restoran gdje bih se mogao skloniti od tropske klime. Pronašao sam jednu, pukom srećom koju sam tek kasnije u potpunosti cijenio. Sjela sam, naručila ručak, a onda slučajno pogledala u smjeru stola za kojim si ti sjedio sam. Nisam očekivao da ću vidjeti još jednu osobu europskog podrijetla, i to plavu, ni manje ni više. Susreli ste moj pogled, a izraz lica bio vam je intenzivan i dvosmislen. Nijedno od nas nije skrenulo pogled - pogled je trajao predugo da bi bio slučajan, a ipak ništa nisam mogla pročitati na tvom izrazu lica. Napokon si skrenuo pogled, a ja sam obratio pozornost na konobara koji je upravo stigao s mojom hranom. Ali bio sam i zaintrigiran i, priznajem, probuđen trenutnim kontaktom s tobom.

Arielle: Da, i ja se toga dobro sjećam. Bio sam duboko zamišljen u to vrijeme, s mislima na drugim stvarima. Sletio sam u Kuala Lumpur dan prije, nakon što sam posjetio prijatelje i obitelj u Australiji. Dug je to let natrag u Ujedinjeno Kraljevstvo, a nakon što je cijeli put završio u jednom navratu previše puta ranije, odlučio je ovaj put stati na nekoliko dana prije nego što se vrati kući radi odmora i vremena za razmišljanje.

Odlučio sam se počastiti obrokom koji nije u zrakoplovu u lijepom cool restoranu kako bih se opustio i počeo donositi odluke o svojoj budućnosti.Zavalio sam se u stolicu, uzeo jelovnik, ali sam odjednom imao osjećaj da me promatraju.

Preneraženo sam podigla pogled s jelovnika. Također ste sjedili sami za stolom na drugoj strani sobe. Sjećam se da sam shvatio činjenicu da si tamnokos, ugodan za pogled, vjerojatno prilično visok, ali činjenica da si izravno gledao u mene bila je ono što me isprva potreslo. Trebao si odmah skrenuti pogled posramljen što gledam u tvom smjeru, ali nastavio si me držati pogledom. Morao sam se prisiliti prekinuti kontakt očima s tobom jer mi se činilo neprikladnim buljiti u potpunog stranca. Gdje da svršim Vratio sam pozornost na svoj jelovnik, pitajući se što se zaboga upravo dogodilo. Riječi na jelovniku činile su se neobično zbrkanim nakon ovog kratkog susreta i shvatila sam da sam pomalo vruća i uznemirena. Prisilila sam se izgledati pribrano i usredotočiti se na svoj izbor obroka.

Andre: Pretpostavljam da je to bilo nekako obostrano šokantno. Mislim da ti nikad nisam rekao da sam tek nekoliko sati kasnije otkrio da si odsjeo u mom hotelu. Sišao sam u predvorje kupiti novine i odlučio sam prošetati velikim dvorištem gdje je bio bazen, na povratku do dizala. Sjećam se da je bazen bio u obliku slova L, a kad sam skrenuo iza ugla, učinilo mi se da sam te vidio u jednoj Vintage pedala za bubanj onih ležaljki za ležanje. Isprva nisam bio siguran, jer si nosio sunčane naočale, ali kosa je bila dobra, duga, plava i kovrčava. Skoro sam ti se predstavio, ali mislio sam da bi to moglo biti nezgodno, jer si ti bila prilično oskudno odjevena u svom smaragdnozelenom bikiniju, dok sam ja bila u košulji, hlačama i cipelama. Dopustite mi da vam povjerim da sam bio Sovjetska uniforma iz Drugog svetskog rata fasciniran vašim tijelom; bilo je nečega u načinu na koji su vam se bokovi izdizali iz vašeg vitkog struka, i postojala je određena ugodna punašnost vaših bedra, ali posebno zaobilazna zakrivljenost vašeg međunožja, istaknuta tom zelenom tkaninom.Bilo je nešto u tvom držanju zbog čega se malo napuhao, pa sam se borio sam sa sobom da ne budem previše očit u pogledu. Nadao sam se da su ti oči iza tih tamnih naočala zatvorene ili na neki drugi način okupirane, jer nisam želio da me uhvate kako te gledam. Pokušao sam nastaviti hodati istom brzinom i u istom smjeru, i pravilno sam vratio pogled na put koji sam odabrao natrag do dizala.

Kad sam bio sam u liftu, napokon sam pustio mašti na volju. Razmišljao sam o tome što bi moglo biti ispod te satenske zelene tkanine. Kad se dizalo zaustavilo na mom katu, iznenada sam bio zabrinut zbog susreta s nekim u hodniku, jer mi se kurac napinjao uz hlače. Laknulo mi je kad sam zatekao prazan hodnik između dizala i moje sobe. Namjeravao sam izaći i još malo razgledati, ali sam taj plan odložio dok sam žurio niz hodnik. Sada sam u svojoj mašti davao sve od sebe da rekonstruiram cjelovitu sliku tebe u ležaljci. Sjetio sam se nečeg što svjetluca na tvom trbuhu, je li to bilo u tvom pupku. Vaš gornji dio bikinija imao je neku vrstu uvijanja i Volim svoju bijelu djevojku je čvrsto uz vaše grudi - jesam li vidjela obrise bradavica. Dok sam o tome razmišljao, svlačio sam se. Zaustavio sam se prije nego što sam skinuo hlače i skupio se da na vrata stavim znak "ne uznemiravaj". Zatim sam se skinula gola i povukla pokrivač sa svog kreveta. Nisam imao žurnog rasporeda o kojem bih se trebao brinuti i planirao sam uživati ​​u ovome.

Legao sam na leđa i dlanovima lagano prešao duž uspravne kite, voljan sam da ne idem prebrzo. U mislima sam razmišljao što bi moglo ležati ispod tog smaragdnog bikinija, koliko bi mogao biti mokar, kakva bi tekstura bila na mojim usnama i jeziku, kakav bi okus i miris mogao imati. Nagađao sam o tvojim seksualnim apetitima i stilu; biste li bili agresivni, sramežljivi. Proždrljiv. Da, za potrebe moje fantazije, bili biste proždrljivi.Negdje usput sam potpuno zaboravio na svoj plan da usporim, a sljedeća stvar koju znate je da sam izbijao po cijelom gornjem dijelu tijela, licu i namještenoj Utroje. Čistačica će ovo sigurno primijetiti, pomislio sam. Oh, pa, neka ima svoje malo uzbuđenje. Nakon nekog vremena sam ustao, istuširao se i izašao. Pa, sad znaš.

Arielle: Da sam samo to znala u to vrijeme. mačevanje kurčevima Utroje Nakon obroka, vratio sam se u hotel kao što sada znate. Ležao sam na krevetu i pokušavao čitati, ali nisam se mogao koncentrirati. Imao sam mnogo stvari za razmisliti i razvrstati u svom umu pa sam se iznenadio kad sam razmišljao o tebi. Uostalom, samo smo se gledali u restoranu. Stvar je u tome što je taj trenutni pogled stvarno zaokupio moju pozornost. Rekao sam sebi da prestanem biti blesav. Ionako te nikad više ne bih vidio.

Ustala sam iz kreveta, bacila svoju beskorisnu knjigu i odlučila se presvući i izležavati kraj bazena i nadopuniti svoj ten. Skinula sam se i zastala pred ogledalom kako bih objektivno pogledala vlastito tijelo. Već neko vrijeme nisam razmišljala o seksu jer sam bila zauzeta poslom i nedavnim putovanjima, ali dok sam proučavala samu sebe, dokono sam se pitala što bi novi muškarac (možda ti) mislio o meni. Bih li izgledao privlačno. Pogled mi je krenuo od stopala i postupno krenuo prema gore. Vidio sam mala stopala sa suptilno oslikanim prstima, duge vitke noge koje vode do malene dlačice koja jedva skriva uredne usne, pristojne bokove, a iznad njih ravan trbuh i male čvrste grudi. Zaustavila sam se, okrenula se od ogledala i zgrabila svoj bikini i sarong, želeći da budem više oblina i punašnija i osjećajući se zbunjeno.

Jednom Male stare sise kraj bazena skinuo sarong, stavio sunčane naočale, ležao na suncu, zatvorio oči i pokušao se opustiti i isprazniti um. Nakon kratkog vremena, imao sam isti neobičan osjećaj da me promatraju koji sam iskusio ranije.Nisam pomaknuo glavu, već sam otvorio oči iza tamnih naočala i vidio te kako ideš iz predvorja hotela prema meni. Siguran sam da si proučavao moje tijelo dok si hodao. Odjednom sam se osjećala prilično ranjivo ležeći ondje u svom malom bikiniju dok si ti bila potpuno odjevena, ali sam se u isto vrijeme osjećala vrlo uzbuđeno. Nisam dala do znanja da sam te vidjela, već sam gotovo neprimjetno nagnula bokove prema tijelu kako bih što bolje iskoristila svoje vrlo skromne obline. Zadržao sam dah jer sam na trenutak pomislio da si me prepoznao od ranije i da si me došao pozdraviti. Pomislio sam da sam sigurno pogriješio, međutim, dok ste prolazili namjerno prema dizalu.

Kad si nestao iz vidokruga, duboko sam udahnuo i pokušao shvatiti što se upravo dogodilo. Jasno je da ste odsjeli u istom hotelu kao i ja. Jesi li ostao sa ženom ili sam. Jeste li me prepoznali. Sada znam da ste to učinili, ali u to vrijeme niste bili sigurni. Iznenađujuće, otkrio sam da mi misli neprikladno lutaju. Kako bi bilo da me ti poljubiš i pustiš da pređeš jezikom niz moje gotovo golo tijelo dok si potpuno odjeven. Prije nisam razmišljala o konceptu 'izlaganja', ali sam shvatila da mi se ideja jako svidjela i nadala sam se da ste doista primijetili moje vitko tijelo.

Andre: Vau. Gledajući unatrag, čini se da je seksa u tom hotelu definitivno bilo u zraku. Možda je bio pun mjesec ili samo tropska klima -- ali reći ću vam još jednu tajnu: kad sam se vratio u svoju sobu, ušao sam unutra i čuo sam škripu opruga iz druge sobe, a zatim zvuk trčećih nogu. a onda se Qairanee pojavila na vratima s malim kolicima koje je koristila za čišćenje soba. Izgledala je zbunjeno dok je rekla: "Oprostite, gospodine, upravo završavam s posteljinom." Pa, sigurna sam da je to bila istina, sudeći po intrigantnoj aromi koja se osjećala u sobi nakon što je otišla.

Pretpostavljam da sam definitivno slomljen nakon one šetnje pored bazena. Utroje Lejton Benton I ovdje sam mislio da su moji pogledi tako kriomice. Što god da si napravio s tim naginjanjem kukova sigurno je zapalilo nešto u meni. Smiješno je to što se možda nikada ne bismo sreli da nije bilo prenatrpanog restorana u hotelu i konobarice koja me pitala bih li dijelio stol.

Arielle: U pravu si, bilo je suprotno izgledima da smo se zaista sreli. Nisam planirao jesti vani drugi put u istom danu, a sigurno nisam namjeravao izaći sam navečer u nepoznati grad, ali sam odlučio da ću se osjećati dovoljno sigurno u hotelskom restoranu. Istuširala sam se, počešljala svoje kovrče, obukla laganu haljinu koja je padala iznad koljena i odvažila se sići.

Restoran nije bio bučan, ali je očito bio vrlo pun. Pregledao sam sobu i nisam mogao vidjeti slobodan stol, i upravo sam se htio okrenuti da odem kad mi je prišla konobarica s osmijehom dobrodošlice. Pitala je jesam li gost u hotelu, a ja sam joj objasnio da jesam. Rekla mi je da pričekam trenutak i otišla provjeriti rezervacije stolova, nestajući s vidika. Kad se vratila, ispričala se što me je ostavila čekati i pitala bih li imao nešto protiv da dijelimo stol, rekavši mi da je već provjerila sa zajednicom koja je rado udovoljila. Kimnuo sam i zahvalio joj, sada se samo nadajući da ću dobiti brzi obrok i otići što je prije moguće.

- Slijedi me - rekla je.

Proveli su me pokraj niza stolova prema stražnjem dijelu restorana, pokraj niza velikih paprati i palmi u saksiji koje su skrivale sam stražnji dio prostorije u kojem je bilo još nekoliko stolova. Sjedili ste i gledali jelovnik za najdaljem stolom u kutu i niste me vidjeli da prilazim. Znao sam prije nego što smo uopće stigli na odredište da je ovo stol prema kojem su me usmjerili jer su ostali bili zauzeti. Usta su mi se osušila. Znala sam da si me ranije vidio u bikiniju. Sada bi se očekivalo da razgovaram s vama.O Bože, što ako sam od sebe napravio idiota. Duboko sam udahnuo dok smo se približavali i pripremao se za naše upoznavanje.

Andre: Sjećam se te haljine i trenutnog pogleda na tvoja bedra. Bio sam prilično konfliktan u prvih nekoliko minuta našeg susreta u tom restoranu. Po vašem naglasku mogla sam odmah reći da ste Engleskinja. Imajte na umu, nikad nisam upoznao Engleskinju, ali sam upoznao dovoljno Australaca i Južnoafrikanaca da mogu razlikovati naglaske. Odrastao sam u velikim bljutavim prostranstvima američkog srednjeg zapada i u svom umu stvorio sam predodžbu o Engleskinjama kao o seksualno egzotičnim, ako ne i potpuno nastranim, zbog sitnih kulturoloških sitnica na koje sam naišao na internetu (kao što je " pseto.") I priznat ću da sam bio uzbuđen zbog ovoga. Ali dok smo večerali zajedno, otkrio sam da si dobar, kulturan i profinjen, i osjećao sam se iznutra posramljeno pomislivši da sam prije samo nekoliko sati ležao gol u svom krevetu, grčio bokove i žurno gladio svoj kurac Zamišljao sam te u jednoj sceni za drugom, svaka razvratnija od prethodne. Sada si bila osoba, a ne samo zgodna cura u bikiniju koju sam gledao iz daljine.

Unatoč tome, kad ste ponudili da podijelimo malo vina, možda se sjećate da sam bez oklijevanja prihvatio.

Arielle: Sjećam se da sam sjela, petljala po torbi na trenutak da dobijem malo vremena, a onda sam te prvi put morala dobro pogledati. Izbliza, izgledao si bolje nego što sam isprva mislio s tvojim visokim stasom i tamnom kosom. Vaš naglasak je bio ugodan i činio mi Tinejdžeri koji ih pokrivaju a egzotičnim. U pravu ste - dobro govorim, dobro sam obrazovan, ali iznutra nimalo pristojan i pristojan. Kad sam počeo razgovarati s vama, misli su mi bespomoćno lutale.Pitao sam se kao tamnokos muškarac imaš li dlaka na prsima, pitao sam se što bi mogao učiniti da te nježno pogladim po bedru ispod stola, nisam mogao shvatiti kako jezikom prelaziš po mom gotovo golom tijelu iz moj um.

Sabrala sam se, zadržala svoje misli za sebe i nastavila razborito čavrljati sve dok konobarica nije stigla preuzeti moju narudžbu. Zatekao sam se kako sam spontano naručio bocu vina i pitao bih li je htio podijeliti sa mnom. Odmah ste se nasmiješili i rekli da biste u tome jako uživali.

Andre: Bože moj, da sam znao sve što se događa u tvom umu, vjerojatno bih bio mnogo hrabriji u svojim napredovanjima. Koliko se sjećam, kad smo ulazili u dizalo, nije bilo rasprave o tome hoćemo li oboje sići na istom katu, ali to se tijekom vožnje promijenilo. Nastala je neugodna tišina kad je počelo, pa sam se sramežljivo sagnuo da te poljubim. Način na koji si mi uzvratio poljubac zamalo me je natjerao da svršim u hlače. Sjećam se da sam dopustio svojim rukama da klize po tvojoj guzici dok smo se ljubili, jedva te dodirujući. Drago mi je da je lift zastario i spor, jer sam uživao u svakom trenutku. I kad pomislim kako si mi konačno uhvatio ruku, zavukao je ispod svoje haljine i stavio na međunožje svojih gaćica -- kad se sjetim koliko su bile mokre -- to uzrokuje da moj kurac oživi čak i sada, pa da ga moram izvaditi i malo pogladiti. Ili možda više od malo.

Imam živa sjećanja na ono što smo radili kad smo stigli u tvoju sobu, ali volio bih čuti kako se ti toga sjećaš i što ti je prolazilo kroz glavu. Biste li mi udovoljili?

Arielle: Da, taj poljubac. Sve ovo sada izgleda tako nestvarno. Ja sam inače razumna žena, ali samo sam te željela otkad si me predugo gledao u restoranu svojim prodornim očima.Kad si se nagnuo da me oprezno poljubiš, uzvratio sam ti poljubac snažno, mazio ti vrat, gladio te po glavi, volio sam osjećaj tvojih velikih, ali nježnih ruku koje su samo četkale moju guzu. Nešto me spopalo. Želio sam da znaš koliko si me uzbudio i vodio svoju ruku prema mojim međunožjima. Kristen Bel price Samo pustiš jedan prst da na trenutak istražuje ispod meke čipke, osjećajući moju mokru sklisku macu, a zatim stavi prst na svoje usne, kušajući me. Mislim da si se ponovno iznenadio mojom smjelošću kad sam ti privukao cijelo tijelo da nastavim s poljupcem. Želio sam osjetiti kako se pritišćeš uz mene. Htio sam znati jesi li uzbuđen kao ja. Čini se da jesi.

Lift se zaustavio na mom katu. Gledali smo se samo trenutak prije nego što sam posegnuo za tvojom rukom i pokazao ti da pođeš sa mnom. Jednom u mojoj sobi, ponovno si me poljubio i počeo me istraživati ​​rukama. Stala sam, povukla se, zamolila da me polako skineš, pogledaš me, učiniš me očajnom, ne diraj me još. Slegnula si ramenima, nasmiješila se i pažljivo uhvatila moju haljinu i povukla je gore i svukla preko moje glave. Izula sam se iz cipela i stala u samo malom paru čipkastih gaćica, uživajući u tvojim požudnim Vintage radio ebay. Zamolio sam te da se skineš. Želio sam te pogledati, poželjeti te i odvojiti malo vremena prije nego što se potpuno prepustim.

Andre: Očajnički sam želio vidjeti tvoju macu. Od malog okusa u dizalu toliko sam otvrdnuo da nisam mogao dobro vidjeti. Ali bio sam voljan sudjelovati. Rado sam vam pokazao koliko mi je bilo teško, ali sve u svoje vrijeme. Sjećam se da sam držao pogled na tebi dok sam otkopčavao cipele, skidao čarape i otkopčavao košulju. Bradavice su ti bile tvrde i izgledale su tako primamljivo. Otkopčao sam pojas i spustio hlače. Primijetio sam lak na tvojim prstima -- činilo se da je opaleskne boje. Na tvojim gaćicama bila je vlažna mrlja, preko one male izbočine koja me odvela dolje u bazenu.Sada sam bio samo u svojim gaćicama, koje su jedva mogle sadržavati moj napeti penis. Oči su ti bile poput tanjurića. Povukao sam elastičnu traku nekoliko centimetara prema dolje, tako da mi se kurac oslobodio. Nisam znao želiš li da ga Kako jebati macu, ali nisam si mogao pomoći. Drhtao sam od uzbuđenja. Nastavila sam se milovati, vrlo polako, dok sam drugom rukom spuštala gaćice na pod i izašla iz njih. Ali ne želim vas prekidati - molim vas nastavite.

Arielle: Doista, nastavit ću. Moja sjećanja na ovaj dio naše priče još su mi vrlo živa. Nisam prekinuo kontakt očima s tobom dok sam te pozorno promatrao kako se svlačiš. Nitko od nas nije rekao ni riječ. Kad si konačno pustio svoj tvrdi kurac, morao sam se spriječiti da ne dahnem naglas. I dalje održavajući kontakt očima, polako sam spustio gaćice i izašao iz njih, legao na krevet i razdvojio noge Sabrina tranny pantyhose prici da možete vidjeti koliko sam mokar i kakvu urednu malu pičku imam.

Polako sam posegnuo prema dolje i dotaknuo se, razmazujući sokove po svom natečenom klitorisu, sporo kružeći prstom dok sam gledao kako se maziš. gledanje pornića Utroje Jedva sam suzdržao uzbuđenje i shvatio da mogu vrlo brzo svršiti samo dodirujući sebe i gledajući te. Stoga sam se natjerala da stanem, stavila ruku uz sebe i pogledala te, nadajući se da ćeš mi se pridružiti na krevetu.

Andre: To je smiješno, natjerao sam se da prestanem iz istog razloga. Mogao sam te vrlo lako zasuti spermom da sam nastavio još koju sekundu. I mogao sam vidjeti kako mi mašeš, ali sam morao zastati i kleknuti na pod ispred kreveta, kako bih se samo nekoliko trenutaka mogao diviti tvojoj pički. Bila sam tako uzbuđena što ću konačno vidjeti tvoj klitoris izbliza, vidjeti tvoju obilnu vlažnost i osjetiti tvoj vrući miris. Bio je potreban veliki napor da te ne prožderem tu i tamo, ali znao sam da ću dobiti svoju priliku, pa sam ustao i pridružio ti se na krevetu.

Arielle: Bilo mi je drago uzeti te u naručje i osjetiti tvoju golu kožu na svojoj.Mogao sam se tako lako prepustiti, ali sam želio provesti svoje vrijeme s tobom, želio sam da moj vlastiti i tvoj vrhunac bude kolosalan. Poljubili smo se još jednom, i dok smo se ljubili, ja sam se pridigao u klečeći položaj dok si ti ležao na leđima, želeći te još malo gledati i zadirkivati ​​te, možda dok konačno nisi izgubio kontrolu.

Poljubio sam svaku od tvojih bradavica, njuškao ti prsa, lizao trbuh i polako slijedio ljupki trag tamne dlake niz tvoj pupak prema međunožju. Dok se moje putovanje nastavljalo prema dolje, mogao sam osjetiti kako ti srce brže kuca, čuti kako ti se disanje ubrzava.

Zastao sam, gotovo dosegnuvši tvoj kurac, a zatim ga potpuno zaobišavši, ljubeći ti noge, koljena, polako prelazeći jezikom uz oba bedra redom. Mogao sam osjetiti tvoju frustraciju, tvoju želju, i pitao sam se koliko dugo ćeš ovo izdržati. Samo sam nestašno jezikom okrznuo vrh tvoje kite, a zatim stao i pogledao te.