Preuzmite prici-ove za zrele dame

Sjedenje za mojim stolom pored otvorenog prozora bilo je dobro radno ozračje. Svjež zrak i lagani povjetarac pomogli su da moja dosadna papirologija ne izgleda baš nepodnošljivo. Podigao sam pogled i pustio pogled da mi se odmori na drveću koje se nježno njihalo u ovo blago ljetno poslijepodne. Tada mi je pogled grubo skrenuo s botanike na lik koji je ležao na travi. Bila je to djevojka, vrlo privlačna i suptilno seksi djevojka, izležavala se u vlasulji do gležnja. Ležala je na boku, naslonjena na jedan lakat, kao da proučava mali cvijet tratinčice ili djeteline. Koljena su joj bila podignuta, sasvim malo, a suknja joj se popela do sredine bedra. Okrenula se od mene, ali unatoč tome, sagnuo sam se pokušavajući se učiniti nevidljivim za nju kroz prozor, može li pogledati. Oči su mi gledale preko vrha naočala dok sam se naprezao da vidim njezinu suknju. Činilo se da se samo skraćuje. Pogotovo kad se pomaknula.

Bez upozorenja se okrenula na leđa, a ta kratka suknja se dovoljno podigla da sam zapravo mogao proviriti gore, malo između njezinih nogu. Bilo je mračno sa sjenom, uopće nisam mogao vidjeti nikakve detalje, ali ipak sam osjetio kako mi se kurac nadima iza letvice mojih no-ironDockers. Spustio sam se još više, pazeći da joj ne budem vidan. Ali dok sam gledao, postalo mi je jasno da gleda ravno u mene. Nisam bio ni najmanje nevidljiv. Zurila je u mene dok sam se pokušavao skloniti od pogleda u donjoj polovici prozora. Njezine su oči gorjele u moje kad se mali osmijeh stvorio na njezinim ružičastim usnama, a moja se čeljust spustila kad je povukla suknju preko bokova, dajući mi puni pogled na njezin čupavi muf.

Uspravio sam se; dovraga, bila me je sasvim svjesna. Ruka mi je ušla u hlače i počeo sam polako trljati palcem po vlažnoj glavi kurca. Sada se još više nasmiješila, a noge su joj se zavodljivo razmaknule, nekako polako poput vrata dizala. Sada sam mogao vidjeti sve njezine prekrasne nabore boje fuksije i njezin mali otvor. Preuzmite prici-ove za zrele dame Ruka joj se spustila, raširila je donje usne i još se jače nasmiješila.Dio mene je razmišljao, što do. ali veći dio mene bio je usredotočen na ovaj vrući slatkiš za oči i moju natečenu erekciju. Tada su stvari postale bizarne.

Moj fokus na njezinu macu poremetilo je kretanje. Pokret na njezinu licu. Presjekao sam pogled na njezino lice i zaprepašteno gledao kako joj se nos počinje izduživati ​​i razvlačiti. Bilo je to gotovo kao da gledate računalno animiranu verziju Pinokija. Nos joj se pretvorio u neku vrstu dugačke debele ruke, koja se na Grupni seks spuštala prema dolje, poput vještice Priče i priča bajke. Moja je ruka odavno napustila svoje toplo mjesto u mojim hlačama i prekrila usta, koja su bila u velikom 'O'. Dahtao sam i osjećao neku vrstu dubokog straha, ali nisam se mogao natjerati da skrenem pogled. Taj njezin nos narastao je i sezao točno između njezinih dugih nogu, a kukast vrh uhvatio joj je pičku spretnošću poput slonove surle. Čvrsto se držeći za vrh njezina otvora, ta nosna stvar povukla ju je i otvorila širom. šire. nevjerojatno široko. Ono što je samo nekoliko trenutaka prije bila slatka djevojačka maca sada je bilo poput dubokog crnog bunara, dovoljno velikog da u njega zabijem šaku bez otpora. Dovraga, možda čak i moje stopalo. Zasigurno sam vidio dovoljno i zdrav razum me natjerao da pobjegnem od prozora, ali sam ostao zalijepljen za to mjesto, nesposoban okrenuti se. Dakle, tražio sam da svjedočim onome što je uslijedilo, pretpostavljam.

Baš kad je ovo sigurno bila najnadrealnija i najstrašnija stvar koju sam ikada vidio, postalo je još više. Male stepenice su se počele formirati s obje strane tih širokih zidova njezine mačkice, počevši od njezina ulaza i korak po korak vodeći u nju. Tada su se mala svjetla u stilu staze različitih boja počela pojavljivati ​​na krovu čudovišne rupe i počela bljeskati na svečani način, osvjetljavajući taj tamni bunar duginim spektrom. Do sada sam misliokoji kurac.ne samo pomislio, nego i rekao, prilično glasno, siguran sam. Opet sam vidio pokret, ali ovaj put koji je dolazio iz duboke rupe koja mi je privukla pozornost, bez obzira na moju odbojnost.Isprva nisam mogao razabrati, ali onda sam vidio nešto što je izgledalo kao noge. Sićušne noge u čarapama. Tada sam vidio da to nisu bile samo noge, već cijela sićušna osoba. Izgledala je kao nešto s Broadwaya, izvodila je udarac baš po čemu su Rockettes bili poznati. Zatim joj se pridružio prijatelj, koji je djelovao identično. I onda još jedan, i još jedan. Ova povorka sićušnih plesačica iscurila je iz tame, niz bilo koje od silaznih stubišta, i na trenutak sam pomislio da gledam dodjelu nagrada na NBC-u. Nema te sreće, sve je ovo bilo previše bizarno za mrežu, dovraga, čak i za plaćanje po gledanju. Plesali su i udarali se niza stube, naginjući svoje malene crne cilindre u ritmu s udarcima. Tada sam sigurno pomislio da sam nešto čuo.

Okretala sam se, gledajući u zatvorena vrata svog ureda, usrana od straha da je netko ušao, a da nisam bila svjesna. banana Grupni seks Ne, nikoga nije bilo. Tada sam mogao reći da zvuk koji sam čuo dolazi iz predstave ispred mog prozora. Pogledao sam lice djevojke s kukastim nosom, ali usne joj se nisu pomicale. Uznemirujući osmijeh ostao je na njezinu licu, dok je taj odvratni nos držao tunel otvorenim za plesačice. Tada je zvuk koji sam čuo postao čujniji i sinulo mi je da su to bile djevojke. Napeo sam uši da to razaznam, a onda sam shvatio da pjevaju, ali i da plešu. Postalo je malo glasnije, zatim, malo više. Pjevali su "Uđi, uđi", stalno iznova. Mislim da nikada nisam bio toliko šokiran, prestravljen i fasciniran u isto vrijeme. Snažno sam zatresao glavom, naprijed-natrag kao da će me ta radnja natjerati da prestanem vidjeti i čuti ono što zapravo jesam, vidim i čujem. Zatim se, na moje veliko čuđenje, ispred djevojaka spustio otmjeni crveni zastor, pokrivajući njihovu mesnatu pozornicu. Činilo se da je predstava gotova. Nisam Silovanje male školarke vratiti pogled na djevojčino lice, koje je još uvijek bilo deformirano ogromnim kukastim nosom. Hvala jebenom bogu, tada sam se probudio.Ali lemmie ti kažem, nakon takvog sna, čovjek više nikada ne može biti isti.