priča debelih ljudi

Pozdrav i hvala što ste pročitali ovu priču. Priča je prilično pitoma, ali opisuje večer egzibicionizma i to je istinita priča.

Iz nekog razloga jedno od Djevojka poljubi krevet omiljenih mjesta gdje sam imao dovoljno prilika pokazati T-ovo nago tijelo je Duluth, MN. Imamo omiljeni hotel u kojem često odsjedamo i tamo je egzibicionizam vrlo lak, ali također smo iskoristili nekoliko drugih hotela, pansiona s doručkom, vozili se cijelim putem kroz Duluth s golim sisama i radili i druge stvari .

Ova priča govori o našem posljednjem posjetu Duluthu gdje smo odsjeli u našem omiljenom hotelu, napisana je točno onako kako se i dogodila. Ako ste upoznati s Duluthom, možda ćete moći pogoditi točnu lokaciju i naziv hotela. Ako ovo zvuči poznato, pošaljite mi e-poštu.

Budući da nije bila visoka turistička sezona, uspjeli smo dobiti vrlo dobru cijenu za najskuplju sobu u hotelu, a kako okolo nije bilo previše turista, to nam je također pružilo sjajnu priliku da se malo pokažemo bez šanse da djeca, policajci ili drugi obrate previše pažnje koji možda ne cijene ono što radimo.

Naša je soba bila na drugom katu pa bi nam to dalo malo privatnosti i spriječilo slučajnog prolaznika da pogleda u sobu. Dva vanjska zida sobe, bila je to kutna jedinica, bila su gotovo u potpunosti sastavljena Svrši mama visokih prozora koji su sezali gotovo od poda do stropa i pružali su nam izvrstan pogled na luku, turističko područje grada, a također su mogli pružiti i pogled u sobu.

Kad smo ušli u sobu, odmah sam otvorio sve zastore i rolete i pomaknuo stolice kako bismo mogli uživati ​​u pogledu. Nakon što smo otvorili bocu vina, iselili smo se na balkon naočigled svih onih koji su prolazili pločnikom ispod, ili preko kanala.Nije trebalo dugo prije nego što sam joj otkopčao majicu i izvukao joj sise iznad vrha potkošulje koju je nosila.

Bila je okrenuta prema meni i uglavnom zaklonjena od pogleda drugih, ali uvijek je uzbudljivo vidjeti sise svoje žene potpuno izložene dok gledaš ljude kako hodaju iza nje i sa strane, a promet ravnomjerno prolazi ne znajući da su joj sise budući tako bjelodano razotkriven.

Sjedili smo tako još samo nekoliko minuta i više nisam mogao izdržati pa sam, kad sam ustao da idem napuniti čaše, također zgrabio fotoaparat i snimio nekoliko fotografija T-inih golih sisa ogoljenih na suncu s običnim turistom područje i aktivnost u pozadini. Bilo je to stvarno obećanje da će kasnije tog dana doći još više.

Iako sam uživao u pogledu, još uvijek je bilo malo prohladno pa smo ušli unutra i spremili se za izlazak na večeru. T je nosila vrlo mekani tanki džemper i grudnjak s 1/4 košarice ispod koji je podigao njezine sise prema gore i van, a također je vrlo jasno istaknuo njezine bradavice. Zatim smo prošetali do grada i na kraju završili u restoranu na finom ručku. Nažalost, imali smo konobaricu koja nije obraćala pažnju na to kako je T odjeven i Zrele žene plijen su dva muškarca koji su sjedili nekoliko stolova dalje od nas primijetila da su T-ove sise bile izložene.

Nakon večere vratili smo se u svoju sobu i kako se do tada već prilično ohladilo, odlučili smo provesti neko vrijeme u hidromasažnoj kadi kako bismo se mogli opustiti, zagrijati i uživati ​​u još jednoj čaši vina. Hidromasažna kada se nalazila u dnevnom boravku pa je također bila okružena velikim prozorima. Dok je T punio hidromasažnu kadu, pogledao sam preko kanala i primijetio da postoji grupa od 3-5 momaka koji su sjedili za nekoliko stolova za piknik i samo se družili. Sunce je počelo zalaziti pa nisu bili vidljivi, ali bilo je očito da će moći vidjeti ravno u našu sobu s mjesta gdje su sjedili.

Kad se kada napunila, T se presvukla u spavaćoj sobi, ali se vratila u hidromasažnu kadu noseći ogrtač preko ruke i inače potpuno gola. Mislio sam da bi mogla vidjeti skupinu momaka preko puta, ali su joj nekako promakli. Međutim, reflektor je bio iznad hidromasažne kade i čak i kad je osvjetljenje skrenuto nisko, i dalje je prilično lijepo osvjetljavao njezino golo tijelo.

Tada, baš kad se spremala ući u kadu, primijetila je par Slobodno arapsko dupe stoji točno ispod našeg prozora pa se povukla na minutu da vidi gledaju li gore u našu sobu. Brzo je postalo očito da su više zainteresirani za vlastito ljubljenje i grljenje nego za gledanje u našu sobu pa je na kraju T odbacila ogrtač, prošla pokraj prozora s kojeg su mogli vidjeti njezinu golotinju i ušla u hidromasažnu kadu. Brzo sam učinio istu stvar i iako smo sjedili u hidromasažnoj kadi još sam mogao razabrati oblike tipova preko puta.

Nakon dobrih pola sata uživanja u vrućoj vodi i umirujućim mlazovima odlučili smo da nam je dosta dok sam gledao kako T izlazi iz kade i briše se ručnikom. Iako to nije shvaćala, bila je naočigled grupe momaka. Gledao sam je dok nije završila i navukla ogrtač znajući da ne uživam samo ja u predstavi.

Do sada je već pao već mrak i ako niste znali gdje tražiti, kao ja, ne biste primijetili skupinu tipova koji su sjedili s druge strane kanala i uživali u pivu. priča debelih ljudi Sjedili smo na nekoliko stolica i uživali u kaminu dok smo ispili čaše vina do kraja. Nisam mogao još dugo čekati pa sam uzeo T za ruku i kao i uvijek kad smo u hotelu, poveo sam je da stane ispred prozora.

Kao i obično, počinjemo samo s ljubljenjem i milovanjem, iako još uvijek imamo svoje haljine. Ali ubrzo sam joj odvezao i otvorio ogrtač dok sam je ljubio i spustio se da joj poljubim vrat dok sam ga počeo još više otvarati.Na kraju, dok joj ljubim vrat i ramena, ona spušta ruke, a ogrtač joj sklizne niz ruke i pusti ga da padne na pod.

Sada je potpuno gola, stoji samo metar-dva od stakla, ispred širom otvorenog prozora. Budući da je još uvijek okrenuta prema meni, a ja gledam kroz prozor, vidim da sada imamo pozornost grupe s druge strane kanala. T-ina guza je potpuno izložena i dok je nastavljam ljubiti, pazim da me vide kako je stiskam i igram se s njom. Provodimo tako par minuta dok se ja igram s njezinom guzom i dok je stišćem za guzicu ona malo podiže nogu, a ja se igram s njezinim šupkom.

Činilo se da je prošlo mnogo vremena dok sam jedva čekao okrenuti T prema prozoru, ali vjerojatno je prošlo samo nekoliko minuta prije nego što sam posegnuo oko nje i polako je okrenuo. Sada je okrenuta prema prozoru potpuno gola dok se naslanja natrag na mene dok ja nastavljam ljubiti i milovati njezino tijelo. Njezine sise i njezina svježe obrijana maca jasno su izloženi njezinim obožavateljima.

Stojimo tako još nekoliko minuta dok izlažem svaki djelić njenog Besplatni prici za odrasle tijela njenim voajerima. Neprestano razmišljam i pitam se koliko će vremena proći prije nego što primijeti da ima publiku, ali ili joj je sada svejedno ili ih jednostavno ne vidi. Očito je da je vide jer imamo nekoliko svjetala u sobi i iako nije jako osvijetljena, ima dovoljno svjetla da se vidi što se događa. Primjećujem kretanje preko puta jer sigurno otvaraju još piva da bi gledali predstavu i vidi se žar cigareta. Definitivno gledaju.

Dok nastavljam istraživati ​​T-ino tijelo i izlagati je pred otvorenim prozorima, ona se sve više pali. Činim sve što mogu da spriječim svršavanje dok ona povlači moj kurac dok joj milujem macu, povlačim bradavice i nastavljam je ljubiti dok stojim iza nje i pokazujem njezinu golotinju svima koji gledaju.

Zahvalan sam što sam je uspio nadživjeti i ona se ubrzo napne i svojom me uhvati za ruku kako bih prestao milovati njezin klitoris. T je doživjela orgazam dok je stajala izložena ispred izloga (što se već događalo i na drugim mjestima), samo što ovaj put znam da je imala publiku.

Nakon što je sišla i malo se ohladila, gurnuo sam je još malo naprijed kako bi ostavila otiske sisa na staklu prozora, nešto što smo radili na mnogim drugim mjestima, ali ovo također služi da pokaže njenim voajerima da bila je gotova za noć.

Prekinuli smo u spavaćoj sobi kada je T rado ponudila popušiti me i zadovoljila me kako samo ona može. Tek tada sam je pitao za publiku tijekom izloga. Tvrdila je da nije vidjela nikoga i da bi ih primijetila da Prilično tinejdžerska pop zvijezda bilo ljudi. Zadirkivao sam je da je dala posebnu emisiju budući da je netko gleda, ali nije se složila i zanijekala je da ikoga nema. Nakon toga smo utonuli u ugodan san.

Sljedećeg jutra nakon doručka otišli smo u šetnju i dok smo šetali prošli smo kraj ugla gdje su dečki sjedili dok smo izlagali. Na stolovima su bili ostaci pakiranja od 24 limenke piva, a po tlu su bili razbacani opušci. Bilo je očito da su tu već duže vrijeme i da su tu sve vrijeme dok je bila gola.

Pogledali smo preko kanala s mjesta gdje su oni sjedili i bilo je očito da je naš prozor bio otvoreno izložen i T. je bilo pomalo neugodno što je tako lako vidjeti u našu sobu. Također smo mogli vidjeti gornji rub hidromasažne kade s mjesta gdje smo stajali pa je shvatila da su također imali potpuni pogled na njezinu golotinju dok je ulazila i izlazila iz hidromasažne kade i dok se sinoć sušila.

Ostatak dana često sam je zadirkivao zbog predstave koju je održala prethodne večeri i zbog toga kako se očito razotkrila u izlogu.Stalno mi je govorila da nije vidjela dečke i da ne bi stajala gola na izlogu da ih je vidjela.

Kasnije te noći ponovno smo ušli u hidromasažnu kadu i čak sam malo jače upalio reflektor iznad glave, ali ona se nije pomaknula da nikome zakloni pogled jer su prozori u sobi bili širom otvoreni. Nije oklijevala ni trenutka kad sam je uzeo za ruku i doveo do istog prozora na kojem smo stajali noć prije.

Čim smo došli do prozora, odvezao sam pojas njezinog ogrtača i kad sam joj počeo skidati ogrtač s ramena, ona je ispravila ruke i pustila ga da sklizne na pod bez ikakvog otpora. Još jednom je stajala gola ispred prozora, i ovaj put bez ikakvog oklijevanja i znajući da će biti potpuno izložena svima koji bi mogli gledati.

No večeras se činilo da nema nikoga, a zasigurno nitko nije stajao okolo i gledao nas. Bio sam razočaran jer sam jedva čekao još jednu priliku da razotkrijem T.

Nakon nekoliko minuta dok smo stajali ispred prozora i T bila potpuno gola, posegnuo sam i upalio svjetlo koje je bilo tik do nje. Bila je to jedna od onih savitljivih svjetiljki za čitanje na rukama pa ju je jarko osvjetljavala od ramena naniže. Mislila je da je to previše očito pa sam ga isključio nakon minute i otišli smo u spavaću sobu.

Iako nisam dobio drugu priliku razotkriti T na ovom putovanju, sljedeći dan smo odvojili nekoliko minuta i snimio sam nekoliko fotografija u toplesu na kojima stoji ispred prozora s obje strane sobe. Bilo je to u jutarnjim satima i tog je jutra bilo nekoliko biciklista, šetača pasa i trkača. Ne znam je li itko od njih vidio T kako mi pozira s golim sisama, ali da su pogledali sobu, dobili bi show.