Djevojka je pogođena u lice

Prošlo je nekoliko mjeseci otkako se Jim vratio u Toronto i jako mi je nedostajao. Od tada, moj dildo nije bio dovoljan da me zadovolji pa obično samo ležim u krevetu i drkam prisjećajući se vremena s Jimom.

Nedavno sam dobio ogroman bonus na poslu i pitao sam se što ću s njim. Razmišljao sam da to možda sačuvam za novi auto ili novi televizor, ali jedne noći dok sam drkao pala mi je na pamet jedna misao. Zašto ne biste otišli u Toronto i posjetili Jima?

Sve sam se dogovorio, spakirao stvari i odvezao se na aerodrom. Let je trajao nešto manje od četiri sata. Dala sam sve od sebe da ne razmišljam o Jimu i onome što je učinio jer nisam bila u poziciji da učinim Djevojka je pogođena u lice što u vezi s tim.

Avion je sletio, pokupio moje stvari i pozvao taksi. Rezervirao sam sobu u hotelu jer Jim nije znao da dolazim jer sam ga želio iznenaditi, a boravak kod njega nije jamstvo.

Nakon što sam se smjestio u svoju sobu, poslao sam Jimu poruku sa slikom horizonta i naslovom,

"Pogodi gdje sam?"

Nije prošlo dugo prije nego što mi je uzvratio poruku.

"Jeste li u Torontu?"

Odgovorio sam da jesam i objasnio da sam planirao putovanje kao iznenađenje da ga vidim i nadam se da će biti u redu.

"Naravno da je u redu", rekao je, "ali volio bih da si mi rekla jer si mogla ostati U njeno dupe mnom i mojim dečkom."

Nikada nije spomenuo da ima dečka, ali kad je došao kući u posjet bio je sam pa je ova veza vjerojatno bila nova.

Plan je bio da ga posjetim sljedeći dan pa sam proveo ostatak noći brinući se kako će proći sutra.

Sljedećeg sam se jutra probudila Jimova poruka. Rekao je da je uzbuđen što me ponovno vidi i da jedva čeka da upoznam njegovog dečka.

Istuširao sam se i doručkovao dok sam razmišljao kako će proći ovaj sastanak. Pitala sam se je li Jim rekao svom dečku za mene ili točnije, za naše zajedničko vrijeme kod kuće.

Došao sam u njegov stan i pokucao na vrata. Javio se, zagrlio me i pozvao unutra. Upoznao me sa svojim dečkom Brianom.Brian je bio visok, atletski građen, dobrog izgleda i crn.

Jako su me privlačile crne žene, ali gledajući Briana razvila sam privlačnost i prema crnim muškarcima i mogla sam osjetiti kako me Brian uzbuđuje.

Jim je naručio pizzu za večeru koja mi se svidjela i sjedili smo i razgovarali vjerojatno nekoliko sati. Umorio sam se i odlučio sam se vratiti u hotel u kojem sam bio smješten. Juim je rekao da želi da ponovno dođem, možda sutra. Rekao sam da bi to bilo super i otišao.

Puno sam razmišljao o Brianu i stvarno sam želio izdrkati, ali bio sam preumoran pa sam se samo srušio i gotovo odmah zaspao. Probudio sam se i vidio da imam nekoliko SMS poruka od Briana.

Među tekstovima koje je Brian rekao da mu je Jim ispričao o našim avanturama kod kuće u Halifaxu i to ga je jako zainteresiralo. Što sam više čitao, to sam se više uzbuđivao. Nisam gubio vrijeme Te kite u čarapama se osuše vađenje kite i lijep dugi trzaj.

Istuširala sam se i doručkovala. Dok sam jeo dobio sam još jednu poruku od Briana samo ovaj put to nije bila poruka nego slika. Slika njegovog penisa.

To mi je dalo trenutni napor, ali nije mi se još jednom tuširalo pa sam dao sve od sebe da se suzdržim.

Dobio sam poruku od Jima i htio je znati hoću li moći doći večeras. Rekao sam da, a on je odgovorio da se raduje tome.

Kucam na vrata i pozdravlja me Brian koji mi želi dobrodošlicu unutra. Djevojka je pogođena u lice Dok ulazim, Jim mi nudi piće koje rado prihvaćam.

"Tako nam je drago što ste mogli doći ovdje večeras", rekao je Jim dok je otpio gutljaj vina.

"Zadovoljstvo mi je", odgovorio sam, također pijući malo vina, nemam puno vremena ovdje pa ga želim maksimalno iskoristiti.

Oboje su mi se nasmiješili, a Jim je malo namignuo. Jim je prišao bliže i stavio mi ruku na struk.

"Iskoristit ćemo to maksimalno, obećavam." šapnuo mi je Jim na uho prije nego što me poljubio u obraz.

Uzeo me za ruku i doveo do mjesta gdje je Brian stajao. Obojica su mi stavili ruke na struk, nagnuli se i poljubili me u obraz prije nego što su se poljubili.

Pogledala sam Briana i on se nasmiješio prije nego što je spustio usne na moje. Bilo je sporo, ali strastveno. Mogla sam osjetiti kako mi kurac postaje tvrđi dok mi je klizio jezikom u usta.

Dok smo se Brian i ja ljubili, Jim se počeo skidati. Skidajući košulju kako bi otkrio svoja mišićava prsa i ramena. Zatim polako otkopčavajući i skidajući hlače otkrivajući njegov čvrsti penis.

Bacila sam pogled i vidjela kako Jim gladi svoje meso dok je gledao kako se Brian i ja senzualno ljubimo. Brianove su ruke milovale i stiskale moju guzicu dok sam ja masirala njegovu prekrasnu ćelavu glavu.

Jim je prišao i razdvojio nas samo da bi me sam počeo ljubiti dajući Brianu priliku da se skine.

Dok smo Djevojka sa jebom Jim i ja ljubili, posegnula sam dolje da zgrabim njegov penis, ali on mi nije dopustio. Znao je da to želim, ali stalno mi je uskraćivao priliku da mu na bilo koji način dotaknem kurac. Zadirkivao me.

Brian nam se ponovno pridružio i naizmjenično smo se ljubili. Bila sam jedina koja je još uvijek imala odjeću, ali to će se promijeniti.

Jim je počeo otkopčavati moju košulju dok mi je Brian polako počeo skidati hlače. Za nekoliko minuta bio sam potpuno gol.

Dok je Brian kleknuo ispred mene nakon što mi je skinuo hlače, zurio je u mene stidljivim izrazom lica. Moj tvrdi kurac samo nekoliko centimetara od njega i znao sam što misli.

Uzeo je moj pulsirajući član svojom snažnom rukom i nježno ga počeo milovati. Tiho sam zastenjala, uživajući u njegovim čvrstim, ali nježnim potezima.

Jim mi je stavio ruku na lice, okrenuo je prema sebi i počeo me ljubiti. Jim i ja smo se strastveno ljubili dok se Brian igrao s mojim kurcem.

Bacila sam pogled dolje i vidjela Briana kako sada stavlja moj kurac u moja usta, siše ga dok se jednom rukom igrao mojim jajima, a drugom mi milovao guzicu.

Jim je milovao njegov penis dok smo se ljubili. Milovala sam mu dupe prije nego što sam malo gurnula prst unutra.Oboje smo stenjali od silnog užitka.

Brian je ustao, uhvatio me za lice i poljubio. Nas troje smo stajali ondje naizmjenično se ljubeći dok smo si prstima dodirivali guzice.

Brian me uhvatio za rame i okrenuo. Stavivši ruku na moju glavu, pokazao mi je da se sagnem. Nagnuo se i poljubio oba moja guzica i lizao mi dupe.

Uspravio se i počeo me dražiti svojim krutim kurcem. Klizeći ga gore-dolje čvrstom rukom na mom struku.

Zatim ga je počeo stavljati unutra, polako mi ispunjavajući dupe. Stenjala sam dok je njegov veliki kurac centimetar po centimetar prodirao u mene i pružao mi intenzivan osjećaj zadovoljstva.

Kad me je Brian počeo nabijati po dupetu, Jim je stao ispred mene dižući svoj tvrdi kurac. Jim je zatim prišao i počeo me nježno udarati po licu svojim kitom prije nego što sam ga zgrabila, stavila u usta i počela sisati .

S jednim koljenom na podnožju, uzeo sam Jimov penis i milovao ga dok sam ga uživao svojim ustima, dok mi je Brian hvatao dupe, snažno ga udarajući dok je zabijao sve dublje i dublje. Stenjao sam dok sam sisao Kimin tvrdi kurac, osjećajući da mi se bliži kraj.

"Mislim da ću svršiti." Rekao sam ili pokušao reći s kurcem u ustima.

Brian je zgrabio moju šaku za kosu i prisilio me da ustanem, ali me gurnuo natrag na koljena.

Jim je stajao s jedne moje strane, dok je Brian stajao s druge. Nastavio je drkati svoje kite dok mi nisu eksplodirali po licu.

Zgrabio sam svoj kurac i grozničavo ga mazio i nedugo sam napravio veliki nered na podu.

Iscrpljen, ustao sam i pogledao Briana i Jima. Oboje smo se neko vrijeme ljubili prije nego što smo se pospremili i otuširali.

Nekoliko dana kasnije spremao sam se letjeti kući. Prije nego što sam otišao Brian i Jim su navratili i ponudili se da me odvezu do zračne luke.

"Razmišljamo da sljedećeg ljeta dođemo do tebe", rekao je Jim.

"To bi bilo sjajno", odgovorio sam, "mogli bismo Brianu pokazati prizore i zvukove doma."

Nastavili smo ležerno čavrljati sve dok nismo stigli na aerodrom.Pozdravili smo se dok sam odlazio na ukrcaj u avion.

Na letu kući, prekorio sam neke od slika nas troje i razmišljao o lijepom vremenu koje smo proveli. Jedva čekam sljedeće ljeto.